Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

22-09-2023 rond 14:30. :)

@21:48: zojuist ook bericht van KPN (mail en sms) ontvangen dat het horloge morgen wordt geleverd. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Step op 26-09-2023 21:48 . Reden: Bevestiging toegevoegd. ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:08
Zojuist mail en sms van KPN gehad dat de Watch is verzonden. vrijdag 22-9 besteld

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
TR1969 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:57:
[...]

Wordt gekoppeld aan je 06 nummer dus 1 per abo.
En wanneer zou je dan een nieuwe kunnen aanvragen? Nadat je je Multisim hebt opgezegd en het toestel in 1x hebt afbetaald?

• TR1969
turkeyhakan schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:03:
[...]

En wanneer zou je dan een nieuwe kunnen aanvragen? Nadat je je Multisim hebt opgezegd en het toestel in 1x hebt afbetaald?
Geen idee, zal wel ergens in de algemene voorwaarden staan vermoed ik.

• HerbertF
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-11-2023
KPN heeft de levertijd van de versie met Alpine bandje aangepast van “3 tot 4 weken” naar “2 tot 3 weken” dus er lijkt wel wat te gebeuren.

In “mijn bestelling” helaas nog geen verandering, nog steeds op “controleren” met de mededeling dat hij “tijdelijk niet op voorraad” is.

https://www.kpn.com/shop/...-case-olive-alpine-loop-m

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-09 15:30
TR1969 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:57:
[...]

Wordt gekoppeld aan je 06 nummer dus 1 per abo.
Is dit een telecomprovider issue? Of alleen bij KPN? Of geldt dit ook bij odido?

• TR1969
SamSid schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:21:
[...]

Is dit een telecomprovider issue? Of alleen bij KPN? Of geldt dit ook bij odido?
Van de Odido website:

Wat heb ik nodig voor een Multisim abonnement?
Odido mobiel abonnement
Om gebruik te kunnen maken van Multisim heb je een actief Odido mobiel abonnement nodig. Je Multisim wordt namelijk gekoppeld aan dit mobiel abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Zojuist mijn Apple Watch Ultra 2 goed ontvangen. Netjes op tijd door PostNL bezorgd. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:41
Als ik een abonnement via een familielid afsluit met een AWU2 bij KPN kan ik dan de watch gewoon los gebruiken? Er wordt toch niks ingesteld in de Apple Watch? Of komt de Watch vooringesteld met de esim informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:59
laredo schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:21:
Als ik een abonnement via een familielid afsluit met een AWU2 bij KPN kan ik dan de watch gewoon los gebruiken? Er wordt toch niks ingesteld in de Apple Watch? Of komt de Watch vooringesteld met de esim informatie?
Abbo zal gekoppeld zijn met je nummer niet met de watch dus ja prima los te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Dank. Nu nog wachten tot KPN weer voorraad heeft :-) Geen haast in ieder geval en voor de besparing t.o.v. de Apple Store is het wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickGAE
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-06 10:10
Ik heb woensdag de Apple Watch Ultra bij Amac besteld (omdat zij de enige zijn waar ik een oude telefoon op een Watch kan inruilen voor zover ik kon vinden). Heb met de Watch niet zoveel haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
laredo schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:21:
Niet vergeten de multisim van je familielid direct op te zeggen na ontvangst van de Apple Watch.

Maar om multisim op te zeggen moet het nummer met een Apple Watch gekoppeld worden en dan kun je het uitzetten via onderstaande stappen:

Hoe kan ik Multisim uitzetten op een Apple Watch?

Uitzetten op een Apple Watch

- Open je Apple Watch app op je iPhone
- Ga naar Mobiel netwerk
- Tik op het i-icoontje achter KPN NL
- Kies Beheer KPN NL account
- Login met je KPN ID
- Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

De KPN klantenservice beschikt helaas niet altijd over de juiste kennis om dit achter de schermen voor je te doen. Mijn advies: probeer het eerst via de klantenservice om de multisim uit te zetten en anders moet je bovenstaande stappen volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door turkeyhakan op 02-10-2023 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
Is er hier inmiddels iemand die van KPN al een levering heeft gehad of verder is dan stap ➊ Controleren?

De levertijden in de webshop zijn inmiddels wel al enkele keren bijgesteld nadat er foutief "voor 21:00 uur besteld morgen in huis" had gestaan. In eerste instantie werd dit aangepast naar "Levertijd 3 tot 4 weken" voor de Alpine Loop en "Levertijd 2 weken" voor de Trail Loop, later veranderde het voor de Alpine Loop naar "2 tot 3 weken" en bleef de Trail Loop op "2 weken" staan, maar inmiddels staan beide typen op "3 tot 4 weken".

Zelf heb ik afgelopen weekend nogmaals dezelfde mail ontvangen met slechts de mededeling "Sorry, de voorraad is tijdelijk op. We houden je op de hoogte." zonder enige indicatie of update betreffende de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
HerbertF schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:38:
Is er hier inmiddels iemand die van KPN al een levering heeft gehad of verder is dan stap ➊ Controleren?

De levertijden in de webshop zijn inmiddels wel al enkele keren bijgesteld nadat er foutief "voor 21:00 uur besteld morgen in huis" had gestaan. In eerste instantie werd dit aangepast naar "Levertijd 3 tot 4 weken" voor de Alpine Loop en "Levertijd 2 weken" voor de Trail Loop, later veranderde het voor de Alpine Loop naar "2 tot 3 weken" en bleef de Trail Loop op "2 weken" staan, maar inmiddels staan beide typen op "3 tot 4 weken".

Zelf heb ik afgelopen weekend nogmaals dezelfde mail ontvangen met slechts de mededeling "Sorry, de voorraad is tijdelijk op. We houden je op de hoogte." zonder enige indicatie of update betreffende de levertijd.
Ik heb mijn tweede bestelling bij KPN geannuleerd en het horloge bij Apple zelf besteld. O.a. vanwege dezelfde redenatie.

Mijn eerste horloge kwam beschadigd aan vanuit KPN (krassen op de behuizing). Dus helaas geen Ultra 2 voor een lagere prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door turkeyhakan op 03-10-2023 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
turkeyhakan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:40:
[...]
Mijn eerste horloge kwam beschadigd aan vanuit KPN (krassen op de behuizing). Dus helaas geen Ultra 2 voor een lagere prijs.
Dat is helemaal zuur! Was de doos dan al geopend? En wat gaf KPN hier voor reactie op?

Bij Apple zelf is de voorraad inmiddels weer aangevuld; bepaalde combinaties zijn morgen leverbaar en anders toch binnen enkele dagen. Ik vind het niet erg om voor dit prijsverschil iets langer te wachten, maar enige verduidelijking op de levertijd vanuit KPN zou wel prettig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
HerbertF schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:00:
[...]

Dat is helemaal zuur! Was de doos dan al geopend? En wat gaf KPN hier voor reactie op?

Bij Apple zelf is de voorraad inmiddels weer aangevuld; bepaalde combinaties zijn morgen leverbaar en anders toch binnen enkele dagen. Ik vind het niet erg om voor dit prijsverschil iets langer te wachten, maar enige verduidelijking op de levertijd vanuit KPN zou wel prettig zijn.
Ik kon het horloge terugsturen en een refund of omruiling aanvragen. Maar met geen enkel zicht op een termijn. Dan maar iets meer betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Tot hoe laat bezorgd DHL Express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43
Maandag AWU2 besteld bij Odido en kon gelijk de volgende dag geleverd worden. Ik kon zelf niet dus hij komt vandaag :)

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Nou daar kan KPN nog een voorbeeld aan nemen dan. Zaterdag besteld maar tot op heden geen enkele update na de bestelbevestiging. Ik geef het nog even en ga anders verder kijken. Bij de Apple Store kun je ze nog dezelfde dag of morgen afhalen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Bij kpn is de levertijd nu wat naar beneden gegaan. Van 3-4 weken naar 1-2 weken. Ben benieuwd of ik hem dan nu ook snel geleverd ga krijgen. Vind het aardig lang duren, besteld 30-9…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
Dit is inderdaad gisteren aangepast, maar de pagina's van volgens mij alle modellen van de Apple Watch zijn nu offline; https://www.kpn.com/shop/...-case-olive-alpine-loop-m

Ondertussen wordt de discussie op het KPN forum ook steeds verhitter; https://forum.kpn.com/toe...a-kpn-599063/index10.html

Zelf vind ik vooral de onduidelijkheid erg storend; volgens mij heeft nog (vrijwel) niemand die besteld heeft vanaf 22 sept. (ikzelf 23 sept.) een antwoord gehad op de vraag wat die aangegeven "levertijd" op de bestelpagina, die nu ook al enkele keren versprongen is, dan voor hen betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:27
Zijn de Ultra bandjes via KPN S/M of M/L? Kan dat niet opmaken, iemand enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 12-10-2023 09:48 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerbertF
Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:47:
Zijn de Ultra bandjes via KPN S/M of M/L? Kan dat niet opmaken, iemand enig idee?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phA-M8Lkbf5zbufQZg05kdFZ_6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z2Y2VjOWu941hkOdhqiNU0QZ.png?f=fotoalbum_large

Dit kan je zien wanneer je rechts op het pijltje naast "Smartwatch per maand" klikt, in de URL of wanneer je met je muis over de rondjes voor de keuze van het bandje gaat.

De Alpine Loop is maat M en de Trail Loop is M-L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:27
HerbertF schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:11:
[...]

[Afbeelding]

Dit kan je zien wanneer je rechts op het pijltje naast "Smartwatch per maand" klikt, in de URL of wanneer je met je muis over de rondjes voor de keuze van het bandje gaat.

De Alpine Loop is maat M en de Trail Loop is M-L.
Dank! Wel apart dat ze geen S/M bandje aanbieden.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerbertF
Überhaupt is de keuze erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Laatst online: 14:59
HerbertF schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:28:
Überhaupt is de keuze erg beperkt.
In lijn met de communicatie :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerbertF
Er is eindelijk beweging bij KPN!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IirdZoqiHZ8o9GbtCHLO-KpnPM4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPXsIN8KYMI4pGkQBB4Fup76.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mijn Watch besteld bij KPN kwam beschadigd aan. Maar dat heeft natuurlijk niets met KPN te maken.

Controleer de Watch morgen goed zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
Mijn Watch besteld bij KPN kwam beschadigd aan. Maar dat heeft natuurlijk niets met KPN te maken.

Controleer de Watch morgen goed zou ik zeggen...
Ja dat is helemaal balen, maar inderdaad denk ik ook dat KPN daar weinig aan kan doen. Je bent volgens mij wel bij een extreem klein gezelschap dat al eerder een Watch via KPN geleverd heeft gekregen; zelf heb ik 23 september besteld, maar ook mensen die direct de 22e hebben besteld krijgen hem nu pas opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
HerbertF schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:56:
[...]

Ja dat is helemaal balen, maar inderdaad denk ik ook dat KPN daar weinig aan kan doen. Je bent volgens mij wel bij een extreem klein gezelschap dat al eerder een Watch via KPN geleverd heeft gekregen; zelf heb ik 23 september besteld, maar ook mensen die direct de 22e hebben besteld krijgen hem nu pas opgestuurd.
Ik heb de Watch op 24 september besteld bij KPN en de 26e geleverd gekregen. Balen dat er een groot aantal bestellers zijn die nu pas geleverd krijgen.

Persoonlijk is het wel mijn laatste keer bij KPN. Ik mocht het horloge omruilen in de winkel voor een nieuwe en daar zou die op voorraad zijn. Rijd ik er direct naar toe: "Meneer, wij hebben geen producten op voorraad in de winkel die duurder zijn dan een x aantal euro, en al helemaal geen Ultra 2"..................

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:21

MEJ

Hier ook eindelijk (zucht) naar stap 2.

Verwerking
Wij maken uw bestelling klaar om te versturen.

Alpine loop olive, besteld op de 22e

Apple | LEGO | Sony Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Hier ook onderweg. Besteld 30 september en vandaag verzonden. Blue-Black Trail Loop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvandun
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 09:24
jvandun schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:13:
[...]

Hmm, het is ongeveer 11 uur vliegen van Shanghai naar Amsterdam... Shanghai loopt 6 uur voor op onze locale tijd... Als ze morgenavond geklaard zijn door de Nederlandse douane dan zou vrijdag toch prima kunnen? :)
Hahaha, 7 jaar geleden zat ik vol smart te wachten op mijn Apple Watch series 2... Nu op de Ultra 2 (besteld via KPN), ik ben benieuwd wat de echte leverdatum gaat blijken te zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvandun
Volgens de KPN site is de Ultra 2 met trail loop vanaf 26 oktober leverbaar:

https://www.kpn.com/shop/...blue-black-trail-loop-m-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timdieperink
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-09 12:59
jvandun schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:46:

Ik heb op 8 oktober de alpine loop besteld bij KPN. Nog steeds geen verandering van status.. Hopelijk komt die ook snel binnen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:23
jvandun schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:46:

Yes, zag het vanmorgen ook meteen. Direct besteld... ben benieuwd of ze ook echt leverbaar zijn (staat geen jaartal achter ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvandun
Ik heb op 19 October besteld en mijn bestelstatus is vandaag naar stap 2 gegaan ('wij maken uw bestelling klaar om te versturen') - ik zie ook dat er nu een serienummer op aankoopbon staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 11:15
jvandun schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:46:
Ik heb op 19 October besteld en mijn bestelstatus is vandaag naar stap 2 gegaan ('wij maken uw bestelling klaar om te versturen') - ik zie ook dat er nu een serienummer op aankoopbon staat :)
Wat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:23
lennartb schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:18:
[...]

Yes, zag het vanmorgen ook meteen. Direct besteld... ben benieuwd of ze ook echt leverbaar zijn (staat geen jaartal achter ;-) )
Gisterochtend dus besteld, pakket wordt vanmiddag afgeleverd, voorraad klopte dus. Top!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvandun
Blue Black trail loop - wordt vandaag bezorgd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
jvandun schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:29:
[...]

Blue Black trail loop - wordt vandaag bezorgd *O*
Veel plezier ermee :)

Ik twijfel om die ook te kopen, als je hem binnen hebt zou je dan een paar foto’s willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:47
SnoopBok schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:47:
[...]

Veel plezier ermee :)

Ik twijfel om die ook te kopen, als je hem binnen hebt zou je dan een paar foto’s willen maken?
yes erg benieuwd :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
Ik heb zelf de Blue Black trail loop nu bijna 2 weken in bezit. Had daarvoor een Olive alpine loop maar vond de haak erg onhandig werken en was bang voor krassen op het display. Toen ik via KPN met leuke korting de AWU2 kon bestellen heb ik gekozen voor de Blue Black trail loop. Blij mee, de donkergroene (met een vleugje blauwe) rand vind ik tof.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHsVoZSBn2cSoWNU0owbG7Q2f_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8eABmn8IhK9FekzkhxJwg4GX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hw45E_HyUI-SnQjsK4UszunvYw0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LkBWlMEB6ARr4QORdeUOaE1B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:24
Naar aanleiding van het nieuws dat Vodafone eindelijk mee gaat doen met multisim meteen maar de ultra 2 besteld. Deze is meteen al verzonden vandaag, dus afgezien van de trage implementatie niks te klagen over de levertijd van Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
Ik heb gister ook de knoop doorgehakt: ik heb een Apple Watch Ultra 2 besteld bij KPN. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen, dit wordt namelijk mijn eerste Apple Watch (komende van een Garmin Venu 2). 8)

De levertijd voor de Blue/Black variant staat bij KPN staat op 1 tot 2 weken. Ik ben benieuwd naar eerdere ervaringen: iemand ook bij KPN besteld met een soortgelijke levertijd? Hoe lang heeft het toen geduurd voordat je het horloge in huis had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
SnoopBok schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:
Ik heb gister ook de knoop doorgehakt: ik heb een Apple Watch Ultra 2 besteld bij KPN. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen, dit wordt namelijk mijn eerste Apple Watch (komende van een Garmin Venu 2). 8)

De levertijd voor de Blue/Black variant staat bij KPN staat op 1 tot 2 weken. Ik ben benieuwd naar eerdere ervaringen: iemand ook bij KPN besteld met een soortgelijke levertijd? Hoe lang heeft het toen geduurd voordat je het horloge in huis had?
Staat een heel topic vol op het KPN forum..... (of als je op KPN zoekt in dit topic zie je genoeg...)

[ Voor 4% gewijzigd door turkeyhakan op 21-11-2023 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:03
FYI, ik vond bij MediaMarkt Groningen Sontplein new-old stock van Series 8 Apple Watches (Product Red). Ik heb zelf een 45mm LTE versie meegenomen voor 299 euro. Er lagen er een stuk of 10.

[ Voor 10% gewijzigd door nehal3m op 21-11-2023 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
turkeyhakan schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:11:
[...]

Staat een heel topic vol op het KPN forum..... (of als je op KPN zoekt in dit topic zie je genoeg...)
Dat heb ik gedaan, maar in het KPN forum staan niet veel recente ervaringen. Ik vroeg mij af of een mede tweaker recentelijk besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Wie heeft er recent een IPhone 15 Pro Max ontvangen, en hoelang heb je moeten wachten? En welke kleur had je besteld?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
spoonman schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:00:
Wie heeft er recent een IPhone 15 Pro Max ontvangen, en hoelang heb je moeten wachten? En welke kleur had je besteld?
Verkeerde topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spoonman
  • Laatst online: 16-09 15:12
Juiste opmerking, ik was nog half aan het slapen denk ik

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 20:02
Wat is de ervaring mbt bezorgtijd bij het bestellen van Watch bandjes via Apple?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:02:
Wat is de ervaring mbt bezorgtijd bij het bestellen van Watch bandjes via Apple?
Staat dat er niet netjes bij vermeld op de website?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:56
nehal3m schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:52:
FYI, ik vond bij MediaMarkt Groningen Sontplein new-old stock van Series 8 Apple Watches (Product Red). Ik heb zelf een 45mm LTE versie meegenomen voor 299 euro. Er lagen er een stuk of 10.
Alleen rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nehal3m
  • Laatst online: 11:03
Er lagen ook enkele starlight modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Heeft de apple store watches op voorraad ?
Dus gewoon binnen lopen en wat uitzoeken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Grandisimo schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:18:
Heeft de apple store watches op voorraad ?
Dus gewoon binnen lopen en wat uitzoeken ?
Vast wel. Je kunt via de website ook reserveren.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
SnoopBok schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:10:

Er lijkt wat beweging in te komen. In mijn bestelstatus stond steeds dat de telefoon niet op voorraad was. Die melding is nu weg, de status staat nog steeds op controleren. Ik ben benieuwd, misschien dat ze vandaag een voorraad binnengekregen hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
nehal3m schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:52:
Oeh €299 voor een LTE serie 8 is wel heel lekker. Hier in Amersfoort kost ie gewoon €449 helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
nehal3m schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:51:
[...]

Er lagen ook enkele starlight modellen.
Dat zou een top prijs zijn!

Jammer dat ik niet eens in de buurt van Groningen woon..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Laatst online: 05-08 20:49
Op Amazon staat een Apple Watch Ultra 1 voor 622 euro weet niet of ik de enige ben die dat niet voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Th4M45ta schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:44:
Op Amazon staat een Apple Watch Ultra 1 voor 622 euro weet niet of ik de enige ben die dat niet voor elkaar krijg?
link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Laatst online: 05-08 20:49
Inmiddels al niet meer zo.
Hij stond in de pricewatch als die prijs maar na de link gevolgd te hebben was hij rond de 700 euro.
Dacht misschien krijgen mensen het wel voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Th4M45ta schreef op maandag 4 december 2023 @ 18:03:
[...]

Inmiddels al niet meer zo.
Hij stond in de pricewatch als die prijs maar na de link gevolgd te hebben was hij rond de 700 euro.
Dacht misschien krijgen mensen het wel voor elkaar.
ah ok ik ben nu op hunt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Zo. De AWU 2 in het zwart is besteld. :)

Vrijdag 20 september levering.

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 21:45
Wie heeft er enig idee van de krasvastheid van de AW10 tov AW5? (die heb ik nu, en zowel scherm als kast zijn gekrast...)

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:28
Ik heb afgelopen maandag direct na de presentatie een AW10 besteld, maar ik vrees dat ik een (veel?) te grote maat bandje (solo loop) heb besteld. Weet iemand hier of dat aan te passen is? Of is dat een kwestie van proberen om te ruilen als ie geleverd is?

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:19
Vroeger moest de complete watch/doos dan retour en nieuwe bestellen. Maar ik dacht dat dit intussen gewijzigd was qua policy.

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
Iemand een idee wanneer bol.com de AW10 gaat verkopen? Heb nog een aantal cadeaubonnen liggen.

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
De AW10 42mm natural titanium besteld, los via Hermes 2 banden besteld erbij. De oranje rubberen en de bruine lederen. Ben benieuwd of ze het waard zijn qua kwaliteit of dat het toch de naam is :)

O ja en bij apple de magnetic link donkere taupe erbij. Was die al bijna vergeten .

[ Voor 19% gewijzigd door Teknix1982 op 14-09-2024 21:09 ]

• Nick25
Teknix1982 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:07:
De AW10 42mm natural titanium besteld, los via Hermes 2 banden besteld erbij. De oranje rubberen en de bruine lederen. Ben benieuwd of ze het waard zijn qua kwaliteit of dat het toch de naam is :)

O ja en bij apple de magnetic link donkere taupe erbij. Was die al bijna vergeten .
wat kost een hermes watch band?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Nick25 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:15:
[...]

wat kost een hermes watch band?
De rubberen 349 en de lederen 419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:28
Pharos1985 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 16:04:
Vroeger moest de complete watch/doos dan retour en nieuwe bestellen. Maar ik dacht dat dit intussen gewijzigd was qua policy.
Ja volgens mij kan je inderdaad wel alleen het bandje ruilen. Maar ik vroeg me eigenlijk vooral af of je je bestelling niet gewoon kon wijzigen. Dat zou een hoop gedoe schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Teknix1982 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:17:
[...]

De rubberen 349 en de lederen 419
Dat is best goedkoop als je een Hermés product wilt hebben. Ik zit er aan te denken om mezelf dat te geven met kerst :P

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:06:
[...]

Dat is best goedkoop als je een Hermés product wilt hebben. Ik zit er aan te denken om mezelf dat te geven met kerst :P
Hehe inderdaad, what’s in a name? ;)

Als ze gearriveerd zijn zal ik wel een korte bevindingen beschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Teknix1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:24:
[...]

Hehe inderdaad, what’s in a name? ;)

Als ze gearriveerd zijn zal ik wel een korte bevindingen beschrijven.
Ik zie nu dat ze een speciale Hermés Apple Watch hebben (zilver), dus alle bandjes matchen niet mijn titanium AWS10 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:50:
[...]

Ik zie nu dat ze een speciale Hermés Apple Watch hebben (zilver), dus alle bandjes matchen niet mijn titanium AWS10 :(
Ik heb de banden ook los gekocht voor mijn AWS10 42mm. Ik heb ook geen Hermes watch. Dat kan gewoon volgens mij hoor.

Van de Hermes site:
Product details
You can match this band with any stainless steel Apple Watch case (Series 10 or previous versions). The 42 mm band works with the 40 mm, 41 mm or 42 mm cases (Series 10).

[ Voor 26% gewijzigd door Teknix1982 op 15-09-2024 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:50:
[...]

Ja dat is echt irritant, daarom sla ik de S10 over.
Hopelijk komt Silver terug met de S11 want ik heb veel bandjes met rvs hardware.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Teknix1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:57:
[...]

Ik heb de banden ook los gekocht voor mijn AWS10 42mm. Ik heb ook geen Hermes watch. Dat kan gewoon volgens mij hoor.

Van de Hermes site:
Product details
You can match this band with any stainless steel Apple Watch case (Series 10 or previous versions). The 42 mm band works with the 40 mm, 41 mm or 42 mm cases (Series 10).
Ze passen wel. Maar de kleur klopt niet. De Hermes bandjes hebben een zilveren connector, terwijl de Titanium AWS 10 modellen champagne, goud of donkergrijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens is deze quote nog wel een opvallende:
Dat zou betekenen dat de Hermès S10 nog steeds stainless steel is en geen polished titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19
Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:14:

[...]

Dat zou betekenen dat de Hermès S10 nog steeds stainless steel is en geen polished titanium.
Misschien bewust gedaan? Dat SS zilver alleen voor Hermes is en ook het meest luxe product. Ik was nu wel beetje uitgekeken op die van mij en vandaar ook de leistenen variant.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:06:
[...]

Haha ja, 1/10 van een riem qua materiaal maar 1/2 van de prijs van een basis riem ;)

Gewoon lekker doen hoor, het was geen commentaar. Ik geef dat ook uit voor een riem van de bekende designermerken, maar ik koop bewust geen lederen bandjes meer. Het gaat stinken en ik gebruik mijn AW echt totaal anders.

Hadden ze het maar zo gedaan als Hublot en AP met een laagje rubber aan de binnenkant.

[ Voor 7% gewijzigd door Redondo1982 op 15-09-2024 20:28 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:22:
[...]

Misschien bewust gedaan? Dat SS zilver alleen voor Hermes is en ook het meest luxe product. Ik was nu wel beetje uitgekeken op die van mij en vandaar ook de leistenen variant.
Ja zou wel kunnen hoor. Het gewicht van de SS vond ik ook altijd erg fijn en misschien dat ze denken dat mensen dat aan luxe koppelen oid.

Of ze kregen de kleur niet gematched dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:33:
[...]

Ja zou wel kunnen hoor. Het gewicht van de SS vond ik ook altijd erg fijn en misschien dat ze denken dat mensen dat aan luxe koppelen oid.

Of ze kregen de kleur niet gematched dat kan natuurlijk ook.
Ik denk dat het bewust is. Om te voorkomen dat plebs alleen de Hérmes bandjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:14:

[...]

Helaas, de Hermès S10 is “gewoon” zilver gepolijst titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haga schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:42:
[...]

Ooh echt, dan klopt die zin helemaal niet eens.
Nou goed hier gelukkig toch niet beschikbaar dus dat scheelt weer in de portemonnee 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

Grin

Ride si sapis.

Teknix1982 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:07:

Nee, is zijn geld niet waard, heb een aantal rubberen/leren banden van ze.
Maar al die Hermès rommel is zijn geld niet waard. Heb een aardige verzameling van die rotzooi maar niks is het geld echt waard (stropdassen, tassen, sneakers, kussens, kleden, petjes, etc etc enz enz).

Zijn het de extreem goede en comfortabele horlogebandjes met zeer degelijk vouwsluiting? Ja.
Ga ik ergens in oktober/november naar Duitsland om een AW Hermès op te halen? Ja.
Soms is het 'mooi vinden' ook gewoon genoeg. Niks mis mee en vooral niet kapot rationaliseren.
Haga schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:42:
[...]

Ik heb het sterke vermoeden van niet en ga er van uit dat ook de AW S10 Hermès PVD-coated Ti is.
Een product als een horloge zo glimmend krijgen van een materiaal als Ti? Dat acht ik onwaarschijnlijk voor zo'n (relatief) goedkoop horloge. Daar gaat namelijk veel tijd in zitten en dan is PVD echt bakken goedkoper.

Maar hé, i could be wrong! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Grin op 16-09-2024 13:22 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanRay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:46
respawn123 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:16:
Iemand een idee wanneer bol.com de AW10 gaat verkopen? Heb nog een aantal cadeaubonnen liggen.
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb ze hierover gemaild, maar ze weten het nog niet. Prutsers. Waarschijnlijk weer wachten op een vage reseller die 'm aanbiedt. Bol is niet meer wat het vroeger is geweest ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:13:

Ik heb het sterke vermoeden van niet en ga er van uit dat ook de AW S10 Hermès PVD-coated Ti is.
Een product als een horloge zo glimmend krijgen van een materiaal als Ti? Dat acht ik onwaarschijnlijk voor zo'n (relatief) goedkoop horloge. Daar gaat namelijk veel tijd in zitten en dan is PVD echt bakken goedkoper.

Maar hé, i could be wrong! :)
Of dat is de reden dat ze hem alleen bij Hermes krijgen, lastig te fabriceren wat rijmt met de lagere aantallen van de Hermes modellen.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Bij Apple zie je de datum inmiddels doorgeschoven naar de 25e.

Coolblue zegt nog steeds 20e.

Bij mijn bestelling van zowel de Ultra 2 als de Airpods 4 NC staat:

We bezorgen vrijdag 20 september
Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden.

Op de site staat bij afhalen ook nog steeds de 20e.

Ben benieuwd of ze dit waar gaan maken.

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 18-09-2024 12:28 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Sjeefr
  • Laatst online: 19-09 00:42
Ik ben wel nieuwsgierig of dit topic gewoon dood is of dat er heel weinig Watches besteld zijn dit jaar. De mijne staat nog steeds op 'gereedmaken voor verzending' met leverdatum morgen. Duimen! :)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zo spannend is het toch niet? Je bestelt op tijd en hij komt morgen. Je bestelt later en hij komt later :P

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Ik heb zaterdag een Ultra 2 besteld bij Coolblue en zojuist een mail gehad met TNT voor morgen :)
Nu nog even wachten of ze de Airpods ook versturen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Sjeefr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:25:
Ik ben wel nieuwsgierig of dit topic gewoon dood is of dat er heel weinig Watches besteld zijn dit jaar. De mijne staat nog steeds op 'gereedmaken voor verzending' met leverdatum morgen. Duimen! :)
Ik heb de Milanese loop besteld voor de ultra, levering 11 oktober.
Een groene Alpine band die ik ook bestelde zijn ze sinds vrijdag al aan het inpakken dus die zal morgen wel komen.

Edit: de S10 titanium voor mijn vrouw komt pas 15 oktober maar die is ook pas afgelopen maandag besteld na een paar dagen twijfel over de kleur :P

[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 19-09-2024 09:18 ]

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:43
10 septemer Watch 10 besteld bij Apple en levering is pas tussen 26 sept en 1 oktober. Dus er is vast animo. Of Apple heeft minimaal geproduceerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Granaatappel op 19-09-2024 09:15 ]

• enzoronald
  • Laatst online: 17-09 09:51
Zojuist sms van DHL dat de Apple Watch 10 46mm en 42mm morgen geleverd gaat worden. Apple zelf zegt nog niet dat hij verzonden is maar label is dus aangemaakt bij dhl.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
De Series 10 is onderweg (via Coolblue).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WqHR8dkO_s6oWb9QCRMdXMBZFA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N2QFzhwuAOzAWcNLOoGT5aQZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Laatst online: 19-09 00:42
Uit nieuwsgierigheid: Waarom hebben jullie bij Coolblue besteld en niet rechtstreeks bij Apple?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Sjeefr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:04:
Uit nieuwsgierigheid: Waarom hebben jullie bij Coolblue besteld en niet rechtstreeks bij Apple?
Ik bestel al vele jaren bij Coolblue en hun service is echt top. Buiten dat zijn ze een Authorised Service Provider en is hun reparatieproces aangaande Apple producten, zo ver ik kan beoordelen, wat eenvoudiger.

Spijtig genoeg is het (mocht ik een apparaat op locatie droppen) het ook erg ver om van Limburg naar Amsterdam te moeten gaan voor een Apple Store daar waar ik bij Coolblue het evt. naar Eindhoven kan brengen vanuit waar hen het doorsturen (al doen ze ook gewoon via pakketpost garantieafhandelingen).
Pagina: 1 ... 66 67 Laatste