Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:32
WhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:00:
Zo, Watch Series 9 pre-ordered. Ben benieuwd of ik hem vrijdag’s krijg of dat het toch maandag wordt.
Komt meestal wel goed toch, ik heb nooit vertraging opgelopen met de levering.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hmm, "Odido" heeft alle Apple (stonder er 2, de SE en de Ultra) uit de winkel gehaald. Ik gok tijdelijk.
https://www.odido.nl/shop...tches?ch=es&cc=con&sc=acq

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kecin schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:03:
Hmm, "Odido" heeft alle Apple (stonder er 2, de SE en de Ultra) uit de winkel gehaald. Ik gok tijdelijk.
https://www.odido.nl/shop...tches?ch=es&cc=con&sc=acq
Als wraak omdat er nog een T-Mobile logo in de Apple Store staat ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 19:30
Time to upgrade. Van Series 7 naar Ultra 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Urrg4PYpGlK3uOaaojdvxtazXtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2MtupRSmfMuH7sLJe8mQYJ5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ultra 2 besteld met apple care. 😍

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:41
Ook blij met mijn upgrade, doei Apple Watch 4, hallo Apple Watch Ultra _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mosc4WA2C0qfr4i98Cj7bidvFKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3tIqYe9IkhLTCy2pMZb48z8X.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:23
Ik ook zojuist series 9 45mm middernacht besteld

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 09:11
Weet iemand of je ook bij Apple kunt bestellen met een leverdatum in de week van 25 september?

• ralph_1986
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-09-2023
Hallo,

Iemand toevallig een idee wanneer de nieuwe Apple Watch icm multisim abonnement op de Odido website zullen verschijnen? Wil graag een preorder plaatsen namelijk.

Groet, Ralph

• Tylen

Tylen

laredo schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:39:
Ook blij met mijn upgrade, doei Apple Watch 4, hallo Apple Watch Ultra _/-\o_

[Afbeelding]
Mijn levering staat op 3 to 4 weken :(

• Davidas
Tylen schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:01:
[...]

Mijn levering staat op 3 to 4 weken :(
Wanneer bestelling geplaatst?

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:19
Ik ga ook mijn Watch 8 naar een 9 upgraden. Nu kan ik bestellen bij Apple met versturen vanaf 5 oktober of bij de Amac, die zeggen vanaf 22 september te leveren.

Natuurlijk moet het wel ASAP, maar ophalen in de Apple Store is helaas geen optie qua tijd.

Wat is wijsheid......

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Tylen

Tylen

Davidas schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:59:
[...]

Wanneer bestelling geplaatst?
Dinsdag. Maar via de zakelijke store. Dus waarschijnlijk duurt het wat langer. Staat mij iets van bij dat ik dat ik dat met de iPones ook altijd heb elk jaar :P

• Davidas
Tylen schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:10:
[...]

Dinsdag. Maar via de zakelijke store. Dus waarschijnlijk duurt het wat langer. Staat mij iets van bij dat ik dat ik dat met de iPones ook altijd heb elk jaar :P
Ja, klopt. Ik bestel ook wel eens zakelijk en dan duurt het ook altijd iets langer.

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 08:21
Kan je trouwens bij bestellen van de iphone ook een UPS ophaalpunt selecteren (zoals dat met bv accessoires ook kan?) Weet niet meer hoe dat vorig jaar zat ...

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:34
Drardollan schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:10:
Ik ga ook mijn Watch 8 naar een 9 upgraden. Nu kan ik bestellen bij Apple met versturen vanaf 5 oktober of bij de Amac, die zeggen vanaf 22 september te leveren.

Natuurlijk moet het wel ASAP, maar ophalen in de Apple Store is helaas geen optie qua tijd.

Wat is wijsheid......
Hier zie ik ze nog staan op levering gewoon vrijdag ?

• turkeyhakan
Zo, de Ultra verkocht :-) Nu maar even wachten tot KPN de Ultra 2 aan gaat bieden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:06

_AN

turkeyhakan schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:49:
Zo, de Ultra verkocht :-) Nu maar even wachten tot KPN de Ultra 2 aan gaat bieden..
Wat krijg je er nog voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Gemiddeld €600!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
svenn15 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:39:
[...]

Hier zie ik ze nog staan op levering gewoon vrijdag ?
Bij Apple? Ik krijg nu 9 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-09 16:18
Drardollan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:39:
[...]

Bij Apple? Ik krijg nu 9 oktober.
Ligt aan je horloge en bandje vooral. De standaard midnight geweven band is in tussen nog een week later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
eilavid schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:14:
[...]

Ligt aan je horloge en bandje vooral. De standaard midnight geweven band is in tussen nog een week later.
Ah, en dat is inderdaad die ik wil hebben. Ik wacht wel even met bestellen, vind de iPhone belangrijker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-09 16:18
Drardollan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:38:
[...]

Ah, en dat is inderdaad die ik wil hebben. Ik wacht wel even met bestellen, vind de iPhone belangrijker :)
Midnight aluminum / lichtblauwe geweven band was nog wel beschikbaar op release date. Die heb ik besteld. :9 Maar die zit verstopt, krijg je alleen als je de knop "Heb je 'm eerder nodig?" drukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nou, Odido heeft ze online staan, ik denk ik bestel een Ultra 2;
Je komt niet in aanmerking voor multisim.

Nouja, dan toch lekker niet :'(.
Edit: blijkbaar omdat ik een Vodafone abonnement heb dat nog loopt (duh). Dus moet ik naar een fysieke winkel maar dat was ook niet zeker of dat ging werken :/.

[ Voor 35% gewijzigd door Kecin op 17-09-2023 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 15:16
Ligt het aan mij of is het via Odido een goede deal? Dat abonnement is na 1 maand opzegbaar. Dan heb je voor €780,48 (+€5) een toestel wat anders €899,- kost. Of begrijp ik het verkeerd?

Ook als je wel 2 jaar het abonnement hebt, heb je er wel 2 jaar cellular bij gehad en nog evenveel betaald als dat je hem nu bij Apple koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:46
emcore schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:11:
Ligt het aan mij of is het via Odido een goede deal? Dat abonnement is na 1 maand opzegbaar. Dan heb je voor €780,48 (+€5) een toestel wat anders €899,- kost. Of begrijp ik het verkeerd?

Ook als je wel 2 jaar het abonnement hebt, heb je er wel 2 jaar cellular bij gehad en nog evenveel betaald als dat je hem nu bij Apple koopt.
Waar lees je dat het abonnement na 1 maand opzegbaar is? Ik zie alleen de keuze voor 24 of 12 maanden.
Kecin schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:57:
Nou, Odido heeft ze online staan, ik denk ik bestel een Ultra 2;
Je komt niet in aanmerking voor multisim.

Nouja, dan toch lekker niet :'(.
Edit: blijkbaar omdat ik een Vodafone abonnement heb dat nog loopt (duh). Dus moet ik naar een fysieke winkel maar dat was ook niet zeker of dat ging werken :/.
Voor multisim heb je ook een mobiel telefoonabonnement nodig bij Odido (KPN idem dito) Verschillende providers werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
TR1969 schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:40:
[...]

Waar lees je dat het abonnement na 1 maand opzegbaar is? Ik zie alleen de keuze voor 24 of 12 maanden.
Hieronder staat dat de minimale looptijd 1 maand is.
Stel je zegt na 1 maand op, dan betaal je het restant van de kosten van het toestel in 1 keer.
Voor de ultra 2 is het totaal €780,-. Je kan dus voor €785 een ultra 2 kopen, en na 1 maand opzeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Wz2V4Z0k4w3SeacWxw1FL1M3tI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJWYe9Es4UbH95uCP8epu2Kl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

TR1969 schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:40:
[...]

[...]

Voor multisim heb je ook een mobiel telefoonabonnement nodig bij Odido (KPN idem dito) Verschillende providers werkt niet.
Nou, mijn abonnement is dus omgezet naar Odido (ik kan daar inloggen en mijn abonnement inzien). Dus is omgezet van Tele2 -> Odido. Dus wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Lijkt inderdaad een goede deal. Iemand al besteld en staat in de bevestiging ook daadwerkelijk opzegbaar na 1 maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
laredo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:01:
Lijkt inderdaad een goede deal. Iemand al besteld en staat in de bevestiging ook daadwerkelijk opzegbaar na 1 maand?
Yep staat in de bestel bevestiging.
Ik heb wel het bedrag in 1 keer betaald omdat je anders alsnog een BKR registratie krijgt, en al zou dat maar een maand zijn wil ik dat liever voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Lijkt dan een mooie deal te zijn hoor! Helaas kan ik hem niet bestellen voor dat bedrag omdat mijn Ben abonnement niet zichtbaar is bij Odido. Nu al spijt van het afsluiten van een Ben abonnement....iets met een dubbeltje op de eerste rang willen zitten haha. Maar goed mijn Watch zal ik vast niet met minder plezier gaan gebruiken, aftellen naar vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
emcore schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:11:

Edit: n.v.m.; mezelf op het verkeerde been gezet.

[ Voor 66% gewijzigd door Coltpower op 17-09-2023 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
emcore schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:25:
[...]

Yep staat in de bestel bevestiging.
Ik heb wel het bedrag in 1 keer betaald omdat je anders alsnog een BKR registratie krijgt, en al zou dat maar een maand zijn wil ik dat liever voorkomen.
Vanochtend gebeld met Odido. Men kan/wil multisim blijkbaar niet inschakelen i.c.m. een (lopend) Sim Only abonnement (dus zonder toestelabonnement). Aan de ene kant logisch zodat ze zichzelf niet teveel in de vingers snijden wat betreft de kosten, aan de andere kant wel erg jammer gezien ik nu hier geen gebruik van dit Watch 'abonnement' gebruik kan maken, ondanks dat ik jarenlang al Tele2 (nu Odido) klant ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
Coltpower schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:58:
[...]

Vanochtend gebeld met Odido. Men kan/wil multisim blijkbaar niet inschakelen i.c.m. een (lopend) Sim Only abonnement (dus zonder toestelabonnement). Aan de ene kant logisch zodat ze zichzelf niet teveel in de vingers snijden wat betreft de kosten, aan de andere kant wel erg jammer gezien ik nu hier geen gebruik van dit Watch 'abonnement' gebruik kan maken, ondanks dat ik jarenlang al Tele2 (nu Odido) klant ben.
Oh dan ben ik benieuwd wanneer ze er bij mij achter komen dat dat het geval is, want ik heb ook een Sim only abonnement bij T-mobile. Ik weet niet of het nog uit maakt dat het T-mobile was en niet Tele2, maar dat lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
Apart dat de levering bij mij in Valkenswaard op 25 september zal plaatsvinden, terwijl met dezelfde bestelling en deze op het adres bij mijn ouders (Son en Breugel) deze op 22 september zal plaatsvinden... Scheelt maar 20km...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
emcore schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:09:
[...]

Oh dan ben ik benieuwd wanneer ze er bij mij achter komen dat dat het geval is, want ik heb ook een Sim only abonnement bij T-mobile. Ik weet niet of het nog uit maakt dat het T-mobile was en niet Tele2, maar dat lijkt me niet.
Dat is toch apart dan. Ik krijg echt de melding "Multisim is niet voor jou beschikbaar." als ik de watch nu wil bestellen. Vandaar dat ik dus heb gebeld, maar te horen kreeg dat het niet kan bij een Sim Only. Kreeg jij daar geen melding van op de website of tijdens het bestellen?

Wil je mij op de hoogte houden of jouw levering verder helemaal goed is gegaan? Dan kan ik het altijd later nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Laatst online: 21:34
Iemand ervaring met de levering van ups ?
Kan vrijdag maar tot 11 uur thuis zijn.
Als er niemand thuis is steken ze deze in de bus moest het lukken ?
Of wordt dit meteen naar een postpunt gedaan waar je het de dag zelf nog kan afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emcore
Coltpower schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:32:
[...]

Dat is toch apart dan. Ik krijg echt de melding "Multisim is niet voor jou beschikbaar." als ik de watch nu wil bestellen. Vandaar dat ik dus heb gebeld, maar te horen kreeg dat het niet kan bij een Sim Only. Kreeg jij daar geen melding van op de website of tijdens het bestellen?

Wil je mij op de hoogte houden of jouw levering verder helemaal goed is gegaan? Dan kan ik het altijd later nog eens proberen...
Ik las net op het forum van Odido dat het alleen werkt als je een nieuw abonnement bij Odido hebt óf een oud abonnement bij T-mobile.

In deze thread https://community.odido.n...king-voor-multisim-355314 wordt het toegelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
svenn15 schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:03:
Iemand ervaring met de levering van ups ?
Kan vrijdag maar tot 11 uur thuis zijn.
Als er niemand thuis is steken ze deze in de bus moest het lukken ?
Of wordt dit meteen naar een postpunt gedaan waar je het de dag zelf nog kan afhalen.
Als je de UPS app download kun je zelf ook al een levervoorkeur afgeven. Dus direct naar een pakketpunt bijv. Als je niet thuis bent en je hebt niets aangegeven in de app, dan heb je kans dat de bezorger het bij de voordeur achterlaat of anders de volgende werkdag = maandag probeert te bezorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• May
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-02 22:29

May

Idd lekkere deal. 780 euro voor de nieuwe Apple Watch ultra 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Vanaf vrijdag ook bij KPN. Mijn eigen watch verkocht voor €625. Een kleine €160 extra en je hebt weer een nieuwe watch!

[ Voor 66% gewijzigd door turkeyhakan op 19-09-2023 18:54 ]

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

Is de series 9 41mm nog leverbaar voor vrijdag / begin volgende week? Ik word gek van alle opties die je kan kiezen en dan verandert de levertijd steeds naar 8-10 werkdagen of nog langer. Enig idee of er veel voorraad in de Apple Stores gaat zijn? En bijv bij een Media Markt?
Aan de telefoon met Apple konden ze me ook niet verder helpen, anders dan maar gewoon proberen en een bestelling met credit card te plaatsen en die te annuleren als er toch winkelvoorraad was.

update: lijkt erop dat Mediamarkt een aantal combinaties op voorraad heeft nog voor op releasedatum.

[ Voor 35% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-09-2023 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltpower
turkeyhakan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:53:
Vanaf vrijdag ook bij KPN. Mijn eigen watch verkocht voor €625. Een kleine €160 extra en je hebt weer een nieuwe watch!
Heb je een linkje of wat meer info dat KPN hem voor dat bedrag gaat aanbieden? Ik zie dit namelijk niet direct terug op de KPN website.

Edit/toevoeging: ik zie op de community pagina van KPN dat men daar antwoord geeft op de vraag of de aanbieding van circa €780,- die Odido heeft ook bij hun gaat gelden. Het antwoord luidt "Nog twee dagen wachten en je weet het."

https://forum.kpn.com/toe...ia-kpn-599063/index2.html

[ Voor 38% gewijzigd door Coltpower op 20-09-2023 20:08 ]

• BoneB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06-2024
Ha, de bestelde iphone wordt geleverd door UPS, de Apple watch ultra 2 door DHL. 🥴

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Mijn bij Odido bestelde AW U2 is zojuist verzonden.

• Kuhr89
  • Laatst online: 19-09 15:03
BoneB schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:03:
Ha, de bestelde iphone wordt geleverd door UPS, de Apple watch ultra 2 door DHL. 🥴
Haha, zojuist een sms gehad dat UPS een levering voorbereid voor morgen.
Locatie was Czechia en momenteel Eindhoven.. haha Is een Series 9 btw.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20
[edit]
Verkeerde topic...

[ Voor 75% gewijzigd door Tranquility op 21-09-2023 15:48 ]

• Tylen

Tylen

Zojuist is de cc belast met de ultra 2. Hopelijk komt ie snel maar ik verwacht morgen nog niet. Nouja de iphone komt morgen iig wel 😂

• Davidas
Tylen schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:13:
Zojuist is de cc belast met de ultra 2. Hopelijk komt ie snel maar ik verwacht morgen nog niet. Nouja de iphone komt morgen iig wel 😂
Bij mij worden zowel de 15 pro als de AWU 2 morgen geleverd. Zie beide zendingen in mijn DHL staan.

• Tylen

Tylen

Davidas schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:21:
[...]

Bij mij worden zowel de 15 pro als de AWU 2 morgen geleverd. Zie beide zendingen in mijn DHL staan.
Word een drukke dag dan 😂

Edit:Mijne springt nu ook op verzending word voorbereid .

[ Voor 10% gewijzigd door Tylen op 21-09-2023 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltpower
Vanochtend via Odido de Ultra 2 besteld en zojuist via de koeriersdienst voor morgen een aflevermoment geregeld! 😁

Ik upgrade hiermee vanaf de Series 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Coltpower schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:55:
[...]

Heb je een linkje of wat meer info dat KPN hem voor dat bedrag gaat aanbieden? Ik zie dit namelijk niet direct terug op de KPN website.

Edit/toevoeging: ik zie op de community pagina van KPN dat men daar antwoord geeft op de vraag of de aanbieding van circa €780,- die Odido heeft ook bij hun gaat gelden. Het antwoord luidt "Nog twee dagen wachten en je weet het."

https://forum.kpn.com/toe...ia-kpn-599063/index2.html
Aanbod KPN ook niet verkeerd € 768 eenmalig

https://www.kpn.com/shop/...blue-black-trail-loop-m-l

[ Voor 46% gewijzigd door TR1969 op 22-09-2023 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14:37
Vorige week woensdag bij Coolblue (Belgie) besteld, normaal vandaag ophalen. Deze morgen bij ophalen iPhone nog niets te zien.. Daar loopt dus een beetje vertraging blijkbaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

De Ultra 2 is net opgehaald bij de Apple store, zonder bestelling!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqHYs-oK5pzLrCp4DGDQlqrghEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2H5y4lLIv9ghmQehN6jS8cTU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1VC5eRxXpTzYocyd_OtL3jiMKyc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lczAL3D09ev4qWrf0gHXL48b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBOl8PDxtlSu6yrbNACIuooE4nI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b8FK3vINqG04qgshE5ycGb5p.jpg?f=fotoalbum_large

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:01

MEJ

Hoe kan je zien welke maat band er wordt geleverd?

Apple | LEGO | Sony Playstation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Laatst online: 00:16
Hij is er ! Eerste induk : practige titanium naturel kleur en beduidend lichter dan mijn 14 pro max.
Eerst updaten voor ik de gegevens kan overzetten via itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:53
MEJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:50:
[...]

in de URL: "49mm titanium case blue black trail loop m l" - dus aanname: M/L band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
MEJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:50:
[...]

Staat wat verscholen onder afmeting horlogekast en daarna afmeting Apple Watch.

In dit geval voor de Ultra:

De horloges met formaat 49mm hebben een ocean band die goed past bij een polsomtrek van 13 tot 20 centimeter. Of ga voor een trail band die geschikt is voor een polsomtrek van 14 tot 22 centimeter.

m.a.w. de maat m/l

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ZiSE
Azmodann schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:50:
Hij is er ! Eerste induk : practige titanium naturel kleur en beduidend lichter dan mijn 14 pro max.
Eerst updaten voor ik de gegevens kan overzetten via itunes
Ja gewichtsverschil tussen een 14 Pro Max en een Watch Ultra zal aanzienlijk zijn! 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Heb hem bij KPN besteld. Ben benieuwd of ze zich aan hun woord houden.
Op de bestelpagina staat duidelijk "op voorraad", voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Kijk ik verder in de bestelstatus staat daar dat ik het toestel in de voorverkoop heb aangeschaft en dat ik bericht krijg over wanneer het wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:45
Iemand enig idee of je de Apple watch via KPN kan bestellen als je al multi-sim aan een iPad gekoppeld hebt, dan wel een iphone in bestelling hebt staan? Ik krijg de verificatiecode wel binnen, maar vervolgens bij het invullen van de code een foutmelding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Laatst online: 00:16
ZiSE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:42:
[...]

Ja gewichtsverschil tussen een 14 Pro Max en een Watch Ultra zal aanzienlijk zijn! 8)7 ;)
15 pro max lichter dan de 14 pro max bedoel ik, was voor het andere topic bedoeld xd

De AW9 45mm is ondertussen gekoppeld en de aw8 gaat nu in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
TR1969 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:07:
Heb hem bij KPN besteld. Ben benieuwd of ze zich aan hun woord houden.
Op de bestelpagina staat duidelijk "op voorraad", voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Kijk ik verder in de bestelstatus staat daar dat ik het toestel in de voorverkoop heb aangeschaft en dat ik bericht krijg over wanneer het wordt geleverd.
Ben er bijna bang voor voor je. Ze waren al te laat met het bijwerken van de Apple Watch bestelpagina (pas laat in de ochtend) dus ik vermoed zomaar dat ze de administratie op een bepaalde manier niet echt lekker op orde hebben.

Het is bijvoorbeeld ook gek dat je een bevestiging krijgt met de opmerking dat je in de voorverkoop hebt besteld, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Series 9 is hier afgeleverd, meteen mee aan de slag. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:37
Iemand toevallig al een verzend bevestiging oid van KPN ontvangen? Hier radiostilte sinds de bestelling van vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 07:22
Ook via kpn gekocht. Geen verzendbevestiging of iets dergelijks gehad. Op de website stond duidelijk voor 21.00 besteld is morgen in huis..

• TR1969
michaeltjeh1 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:25:
Iemand toevallig al een verzend bevestiging oid van KPN ontvangen? Hier radiostilte sinds de bestelling van vanmiddag
sjakkie123 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:07:
Ook via kpn gekocht. Geen verzendbevestiging of iets dergelijks gehad. Op de website stond duidelijk voor 21.00 besteld is morgen in huis..
Ook gistermorgen besteld en nog niets ontvangen. De chat van KPN heeft ook geen antwoord.

Dit staat in mijn bestelstatus:

Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte. :(

Staat ook nu nog gewoon op de site in voorraad :( (voelt als misleidende informatie)

• ZiSE
TR1969 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:47:
[...]

[...]
Staat ook nu nog gewoon op de site in voorraad :( (voelt als misleidende informatie)
Dat is pure misleiding en redelijk schandalig dat KPN dat doet. Er is geen één watch die niet op voorraad is als ik ff snel blader.

[ Voor 3% gewijzigd door ZiSE op 23-09-2023 10:17 ]

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:37
Bestelling hier geannuleerd vanochtend even contact gehad met kpn en die geven aan dat het een actie is voor mensen die hebben gepreorderd? Heel vaag verhaal maar goed medewerker gaf aan dat er geen voorraad was. Ik heb de 130 euro meer betalen maar voorlief genomen geniet nu van m’n AWU2

[ Voor 8% gewijzigd door michaeltjeh1 op 23-09-2023 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
michaeltjeh1 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:39:
Bestelling hier geannuleerd vanochtend even contact gehad met kpn en die geven aan dat het een actie is voor mensen die hebben gepreorderd? Heel vaag verhaal maar goed medewerker gaf aan dat er geen voorraad was. Ik heb de 130 euro meer betalen maar voorlief genomen geniet nu van m’n AWU2
Ik weet niet wat het is met KPN maar het lijkt alsof ze scholieren aan het werk hebben gezet. Ik wilde gisteren telefonisch een Ultra 2 bestellen. 1e jongenman zette mij in de wacht en verbond mij per ongeluk door naar het keuzemenu toen hij de telefoon weer uit de wachtstand wilde halen.

De 2e medewerker had zo weinig kennis dat ik zei dat we maar beter konden stoppen omdat we niet verder zouden komen en puf ze hing de telefoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mijn KPN bestellig wordt klaar gemaakt voor verzending (gisteren besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-11-2023
turkeyhakan schreef op maandag 25 september 2023 @ 05:40:
Mijn KPN bestellig wordt klaar gemaakt voor verzending (gisteren besteld).
Dat valt mee, welk model en bandje heb je besteld? En online een bestelling gedaan of in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Mijn KPN bestelling staat sinds vrijdag op "Controleren". Helaas geen voortgang, ook nog even met KPN gebeld maar helaas wist de dame verder van niets.

Bestelling:
Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail Loop M-L

[ Voor 25% gewijzigd door Step op 25-09-2023 11:21 . Reden: Bestelling toegevoegd. ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
HerbertF schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:30:
[...]

Dat valt mee, welk model en bandje heb je besteld? En online een bestelling gedaan of in een winkel?
Online! Er zijn maar twee uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
turkeyhakan schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:17:
[...]

Online! Er zijn maar twee uitvoeringen.
Ahzo, de Ultra begrijp ik dan! De series 9 is namelijk ook via KPN te bestellen. Zelf heb ik zaterdag ook online de Ultra besteld, maar mijn status staat nog steeds op 1 (controleren) met de melding dat hij tijdelijk niet op voorraad is. Wellicht maakt het bandje dat je hebt gekozen ook nog verschil, ik ben voor de Alpine Loop gegaan.

Edit: Ik zie hierboven bij @Steph dat hij met het andere bandje ook op "controleren" blijft hangen, lijkt dus redelijk door elkaar te lopen.

[ Voor 12% gewijzigd door HerbertF op 25-09-2023 12:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZiSE
Er loopt een topic op KPN.com https://forum.kpn.com/toe...ia-kpn-599063/index3.html waar een moderater aangeeft het te gaan uitzoeken; meer mensen die niet helemaal blij zijn met de communicatie vanuit KPN hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreuzel78
  • Niet online
Vraagje, geloof niet dat ik dit al ergens heb langs zien komen:

Bij alle webshops is de AWU2 verkrijgbaar in twee varianten, S/M en M/L. Odido biedt maar één variant aan.
Kan iemand toevallig aangeven welke variant je ontvangt als je deze Watch bij Odido besteld, voorzien van een Alpine band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
dreuzel78 schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:28:
Vraagje, geloof niet dat ik dit al ergens heb langs zien komen:

Bij alle webshops is de AWU2 verkrijgbaar in twee varianten, S/M en M/L. Odido biedt maar één variant aan.
Kan iemand toevallig aangeven welke variant je ontvangt als je deze Watch bij Odido besteld, voorzien van een Alpine band?
In de specs staat "Afmeting polsomtrek Geschikt voor pols van 145-190 mm" <-- dat is een Medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreuzel78
  • Niet online
ZiSE schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:38:
[...]

In de specs staat "Afmeting polsomtrek Geschikt voor pols van 145-190 mm" <-- dat is een Medium.
Dank voor je reactie. Je hebt gelijk, die heb ik gemist. Zou moeten passen in mijn geval, dus komt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
ZiSE schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:39:
Er loopt een topic op KPN.com https://forum.kpn.com/toe...ia-kpn-599063/index3.html waar een moderater aangeeft het te gaan uitzoeken; meer mensen die niet helemaal blij zijn met de communicatie vanuit KPN hierover.
Voor wie daar niet meeleest: update vanuit KPN "Afhankelijk van welk type Apple Watch je hebt besteld is de levertijd tussen 2 en 4 weken. Hou je bestelstatus goed in de gaten. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
ZiSE schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:21:
[...]

Voor wie daar niet meeleest: update vanuit KPN "Afhankelijk van welk type Apple Watch je hebt besteld is de levertijd tussen 2 en 4 weken. Hou je bestelstatus goed in de gaten. "
Gewoon een duidelijk geval van misleiding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
ZiSE schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:21:
[...]

Zou fijn zijn als ze dan ook nog een indicatie per type of in ieder geval iets meer info zouden geven. In de webshop staat hij nog steeds "Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis" momenteel.

En de bestelling van @turkeyhakan van gisteren wordt wel vandaag al verzonden geeft hij hierboven aan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Jammer, ik heb geen moeite met een paar dagen wachten (ik was toch afgelopen weekend niet thuis). Maar een beetje teleurstellend als je er dan later pas achter komt dat het 2-4 weken is. Voelt wel als misleiding omdat ik bij de website het gevoel kreeg dat er voorraad was.

Er zit niets anders op dan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
Hier 22 september 10.00 direct besteld. Vanochtend kpn zakelijk gebeld en kon weinig zien, maar gaf wel aan dat ze op voorraad waren. Dit klopt dan ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
sjakkie123 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:39:
Hier 22 september 10.00 direct besteld. Vanochtend kpn zakelijk gebeld en kon weinig zien, maar gaf wel aan dat ze op voorraad waren. Dit klopt dan ook niet?
Zal dezelfde voorraad pool zijn lijkt me - dus ga er maar vanuit dat het niet klopt.
En ondertussen staat er nog steeds "Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis" bij elke watch ;w

[ Voor 12% gewijzigd door ZiSE op 25-09-2023 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mijne komt wss morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
Waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Vandaag zou de ultra 2 komen rond 11 uur. Daarna werd het rond 18:00. En nu is het verzet naar “toekomstige bezorgdatum”. Pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Aankoopbon met serienummer? Bevestiging van verzending en ontvangst door PostNL? Vanwaar zo’n vraag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
KPN website update voor de Ultra: levertijd zwart: 2 weken, levertijd olive 3 tot 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
ZiSE schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:47:
KPN website update voor de Ultra: levertijd zwart: 2 weken, levertijd olive 3 tot 4 weken.
Op het juiste moment besteld dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
turkeyhakan schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:56:
[...]

Op het juiste moment besteld dus..
Het is gewoon een grote bende bij KPN en een loterij wie wel en wie niet geleverd krijgt.
Bestellingen die voor het weekend zijn gedaan worden niet uitgeleverd terwijl latere bestellingen dat wel worden (ik misgun je niets hoor daar gaat het niet om).

Op het KPN forum proberen ze het ook recht te praten zie reactie KPN:

"Ik begrijp heel goed dat jullie de watch zo snel mogelijk willen hebben. Wij zijn hier verder ook in afhankelijk van de levering, net als bij de iPhone 15.

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
TR1969 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:37:
[...]

Het is gewoon een grote bende bij KPN en een loterij wie wel en wie niet geleverd krijgt.
Bestellingen die voor het weekend zijn gedaan worden niet uitgeleverd terwijl latere bestellingen dat wel worden (ik misgun je niets hoor daar gaat het niet om).

Op het KPN forum proberen ze het ook recht te praten zie reactie KPN:

"Ik begrijp heel goed dat jullie de watch zo snel mogelijk willen hebben. Wij zijn hier verder ook in afhankelijk van de levering, net als bij de iPhone 15.

Afgelopen weekend was er nog voorraad. Vandaar dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Inmiddels is de levertijd ongeveer 2 tot 4 weken afhankelijk van het precieze type dat je hebt besteld."
Ik heb de reacties gezien. Vervelend dat het zo loopt. Bij KPN is het ook zeker een grote bende hoor. Niet alleen inzake launch iPhone 15 en de nieuwe Watches.

Het is dat ze in mijn ogen de beste aanbieder zijn van zowel vast internet als mobiel internet. Je wilt eigenlijk de goede oude service van XS4ALL met het netwerk van KPN. Maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Weet iemand of je bij een bestelling van de AWU2 bij KPN er meerdere kunt afsluiten? Tegelijk gaat niet maar zou je wel 2x een multisim abonnement kunnen afsluiten? Of is dat 1x per abo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Oh mijn status is zojuist geupdate naar:
Verwerking
Wij maken uw bestelling klaar om te versturen.

Verder nog geen mail van KPN ontvangen.

[ Voor 66% gewijzigd door Step op 26-09-2023 13:38 . Reden: Toevoeging info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
laredo schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:20:
Weet iemand of je bij een bestelling van de AWU2 bij KPN er meerdere kunt afsluiten? Tegelijk gaat niet maar zou je wel 2x een multisim abonnement kunnen afsluiten? Of is dat 1x per abo?
Wordt gekoppeld aan je 06 nummer dus 1 per abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Je kan pech hebben zoals ik: helaas is mijn Ultra 2 beschadigd. Ruim 4/5 pitjes op de behuizing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

turkeyhakan schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:03:
Je kan pech hebben zoals ik: helaas is mijn Ultra 2 beschadigd. Ruim 4/5 pitjes op de behuizing!
En gaat ie dan retour? Vervanging voor een nieuwe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ultra 2 is binnen. Wat een lekkere upgrade vanaf de series 5 nike. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Step schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:37:
Oh mijn status is zojuist geupdate naar:
Verwerking
Wij maken uw bestelling klaar om te versturen.

Verder nog geen mail van KPN ontvangen.
Wanneer besteld?
Pagina: 1 ... 65 ... 67 Laatste