Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
https://www.amazon.nl/dp/...MT0X&ref_=chk_typ_imgToDp
Apple Watch Ultra Groene Alpine Medium Band op voorraad:
https://www.amazon.nl/dp/...ref_=chk_typ_imgToDp&th=1
Apple Watch Ultra Orange Alpine Large Band op voorraad:
https://www.amazon.nl/dp/...CVDY?_encoding=UTF8&psc=1
Apple Watch Ultra Orange Alpine Medium Band op voorraad:
https://www.amazon.nl/gp/...mage_o00_s00?ie=UTF8&th=1
Amazon heeft blijkbaar een grote voorraad binnengekregen, alle kleuren en maten Alpine bandjes Watch Ultra zijn nu op voorraad.

[Voor 44% gewijzigd door Reem0nN op 28-09-2022 18:56]
Rennen, nog 1 op voorraad. O nu in eens zonder aantalReem0nN schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:02:
Die van mij is binnen.. ik verhuis naar het ervaring topic

[Voor 4% gewijzigd door DvD77 op 28-09-2022 17:53]
En starlight M ook voorraad.
[Voor 35% gewijzigd door OkeOkeOke op 28-09-2022 18:38]
Thnx! Net besteld, vrijdag werk ik thuisOkeOkeOke schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:19:
Oranje M ook op voorraad.

Fotonerd
Had hem oorspronkelijk bij Apple besteld maar kwam de AWU met groene Alpine band pas rond 20 Oct.
Als je Prime hebt, of Prime 30 dagen gratis op proef nog niet heb gedaan, kan je je verzending omzetten bij je bestellingen naar gratis express verzending, dan komt het namelijk morgen al aan ipv vrijdag.Soji schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:05:
Inmiddels ook op Amazon besteld, vrijdag binnen als het goed is.
Had hem oorspronkelijk bij Apple besteld maar kwam de AWU met groene Alpine band pas rond 20 Oct.

Thanks, gelukt heb Prime maar met bestellen had ik eerste poging alleen vrijdag afleveren als optie. Maar nu om kunnen zetten naar morgen bezorgen.Reem0nN schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:43:
[...]
Als je Prime hebt, of Prime 30 dagen gratis op proef nog niet heb gedaan, kan je je verzending omzetten bij je bestellingen naar gratis express verzending, dan komt het namelijk morgen al aan ipv vrijdag.
Die van mij ook, en ik heb de Amazon link wel 4x aangeklikt, maar ik durf om een of andere reden niet ergens anders te bestellen dan bij Apple, waarom weet ik ook niet. Ik kijk het wel aan tot eind oktober, valt mooi samen met m’n verjaardag, alhoewel ik hem nu ook al wel kan gebruiken.Soji schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:05:
Inmiddels ook op Amazon besteld, vrijdag binnen als het goed is.
Ooh nice, mijn los bestelde trail bandje staat nog steeds op 3 november (paar minuten na livegang besteld), hopelijk komt die ook eerder.joffrey19 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 23:52:
Ik krijg nu dus m’n trail ultra geleverd morgen. Die hebben ze blijkbaar vervroegd met 3weken
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik had net mijn principes laten vallen en een gele gekocht op Amazon gisteren en een losse alpine bij Apple xD Ik zat de hele dag al met een schaamtevol gevoel in mijn buik. (Met justification dat het een cadeau is en niet voor mezelf)Reem0nN schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:02:
Apple Watch Ultra Groene Alpine Large Band op voorraad:
https://www.amazon.nl/dp/...MT0X&ref_=chk_typ_imgToDp
Apple Watch Ultra Orange Alpine Large Band op voorraad:
https://www.amazon.nl/dp/...CVDY?_encoding=UTF8&psc=1
Apple Watch Ultra Orange Alpine Medium Band op voorraad:
https://www.amazon.nl/gp/...mage_o00_s00?ie=UTF8&th=1
Amazon heeft blijkbaar een grote voorraad binnengekregen, alle kleuren en maten Alpine bandjes Watch Ultra zijn nu op voorraad.
Die komen morgen binnen, maar toch maar weigeren en retour en dan een van deze opnieuw bestellen.
Omslachtig. De prijs van ongeduld. Maar gelukkig hebben we credit cards 😂
Ik twijfel nog over een Alpine bandje, en dan met name de size. Wie heeft een alpine bandje en een polsomtrek van 18cm?
Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand
Ik heb tussen de 17.5 en 18 cm en de Alpine M zit perfect.gnor schreef op donderdag 29 september 2022 @ 07:44:
Gisteren een gele AWU besteld bij Amac, komt als het goed is morgen.
Ik twijfel nog over een Alpine bandje, en dan met name de size. Wie heeft een alpine bandje en een polsomtrek van 18cm?
Je merkt dat het langzaam iets meer op voorraad lijkt te komen. Nog niks van mijn T-Mobile order gehoord helaas.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ook opvallend is dat het bijna allemaal 41 mm zijn. Overigens staan op YT filmpjes van namaak AW 8 en Ultra die wel heel erg goed zijn nagemaakt (op de software na dan)BurrowedLurker schreef op woensdag 28 september 2022 @ 01:21:
[...]
Cadeau van het werk kan ik me nog iets bij voorstellen, maar het zijn er dan wel veel. Als het echt cadeautjes zijn die je herverkoopt voor die prijs… sorry maar dan ben je echt een trash person. Zeg dan dat je het cadeau niet wilt en laat die persoon het retourneren. Als je dit doet is het echt een slap in the face.
Misschien nep? Alleen counterfeit Apple Watches zijn volgens mij niet zo’n grote markt.
Wat mogelijk nog een verklaring zou kunnen zijn, dat het Apple Watches verkregen icbm met een abonnement zijn die dan herverkocht worden. Wellicht gehackte accounts. Je kan bij providers tegenwoordig altijd online verlengen en doorgaans ook je contactmailadres wijzigen en leveradres. Zo kan je (tijdelijk) onopgemerkt apparatuur stelen.

Ik heb die bestelling 3 weken geannuleerd maar nog altijd geen geld terug ontvangen 🤔 2x met ze gebeld en gechat en vele beloftes maar helaas.
Normaal storten ze binnen 2 weken het geld terug staat op hun site.. vind het wel treurig voor een groot bedrijf als T-Mobile.
Gelukkig had ik ook bij Apple besteld en hem vorige week vrijdag gekregen 😃
Voor de markt in China/Korea is S een prima maat. In de VS zag je alleen maar m/l bandjes in de AS in New York.iworx schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:18:
[...]
En dat hebben ze dan weer clever aangepakt. Wrapper los, nieuw bandje erin. Geen gedoe met repackaging etc. Dat was vroeger anders.
Nee, maar stond wel op het punt van bestellen.. Enig idee welke maat er geleverd wordt bij de bandjes? Vreemd ook dat T-mobile hier niets over meldt of een keuze geeft..Snelle.jelle schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:54:
Zijn er nog die bij T-Mobile een Apple Watch Ultra hebben besteld en deze geannuleerd hebben omdat het Alpine bandje niet de juiste maat was ?
Ik heb die bestelling 3 weken geannuleerd maar nog altijd geen geld terug ontvangen 🤔 2x met ze gebeld en gechat en vele beloftes maar helaas.
Normaal storten ze binnen 2 weken het geld terug staat op hun site.. vind het wel treurig voor een groot bedrijf als T-Mobile.
Gelukkig had ik ook bij Apple besteld en hem vorige week vrijdag gekregen 😃
Bij het Alpine bandje wordt maat M geleverd. Voor mij was dat niet de juiste maat dus geannuleerd. Gisteren m’n geld retour ontvangen na 3 weken🙄Richard_AFC schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:55:
[...]
Nee, maar stond wel op het punt van bestellen.. Enig idee welke maat er geleverd wordt bij de bandjes? Vreemd ook dat T-mobile hier niets over meldt of een keuze geeft..
Wat hadden ze moeten melden?HekkeySE schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:55:
Iemand toevallig ook bij T-Mobile besteld? Levertijd staat nog steeds op 6-8 weken en tot nu toe geen updates gehad.
Alleen het is er nog niet?
Wel heel bijzonder dat DHL niet om een handtekening vraagt, zelfs geen vragen "wat is uw naam" o.i.d. Gewoon "Alstubieft, fijne dag, lators!" (dat laatste niet echt hè)
Apple gebeld, maar die lijken ook niet te caren. Plus dat ik een Engels sprekende dame aan de lijn kreeg, dat vond ik ook wel bijzonder om eerlijk te zijn. Mijn Engels is redelijk goed, dus niet direct een issue, maar wel vreemd. Ook het niet boeiend vinden dat een horloge van 1k zomaar afgegeven wordt.
Maar goed, hopelijk krijgen alle wachtenden snel hun bestelling binnen!

Gelijk gewend aan extreme weersomstandigheden.OllieMongollie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:30:
Mijn Ultra, bezorgd door DHL, heeft 2 dagen voor de voordeur gestaan in de regen omdat we een weekend weg waren.

OllieMongollie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:30:
Mijn Ultra, bezorgd door DHL, heeft 2 dagen voor de voordeur gestaan in de regen omdat we een weekend weg waren.

Blij dat ie er nog stondOllieMongollie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:30:

©2004
Had ik idd met 2x een 14 pro ook a ruim 2600 eurofreggel schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:25:
Nou, hij is hier eindelijk binnen!
Wel heel bijzonder dat DHL niet om een handtekening vraagt, zelfs geen vragen "wat is uw naam" o.i.d. Gewoon "Alstubieft, fijne dag, lators!" (dat laatste niet echt hè)
Apple gebeld, maar die lijken ook niet te caren. Plus dat ik een Engels sprekende dame aan de lijn kreeg, dat vond ik ook wel bijzonder om eerlijk te zijn. Mijn Engels is redelijk goed, dus niet direct een issue, maar wel vreemd. Ook het niet boeiend vinden dat een horloge van 1k zomaar afgegeven wordt.

©2004
Bijzonder.
Mijn iphone 14 pro max (bestelt bij de apple online store) werd afgelopen maandag door DHL in België geleverd en mij werd wel degelijk om mijn handtekening gevraagd.freggel schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:25:
Wel heel bijzonder dat DHL niet om een handtekening vraagt, zelfs geen vragen "wat is uw naam" o.i.d. Gewoon "Alstubieft, fijne dag, lators!" (dat laatste niet echt
Eerst zei hij “een pakje voor ….” En keek toen ook nog naar de naam die in het klein aan de deurbel hangt en toen moest ik ook tekenen.
Zo bijzonder is dat niet, doen ze vaker.freggel schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:25:
Mijn Mac Pro 2013 (trashcan) ging precies zo, MacBook Pro idem. Nog nooit een goede controle gehad…
Bij dhl (veel slechte ervaringen) kies ik altijd ophalen bij afleverpunt. Heb zelfs meegemaakt dat ik de wagen aan zag komen, loop vast naar buiten ( niet snel, loop met hulpmiddel) maar bezorger heeft niet gebeld of zo. Gelijk briefje in de bus ‘u was niet thuis’ en weg. Klacht ingediend bij dhl en ook laten weten aan Apple. DHL reageerde niet maar Apple stelde coulance voor: kreeg gratis bandje voor Ultra. Dat was service. In de praktijk probeer ik winkels met dhl bezorging links te laten liggen.hk12nl schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:14:
[...]
Had ik idd met 2x een 14 pro ook a ruim 2600 euro
Mijn AirPods Pro kwamen een paar weken terug wel via ups. Ook al een paar keer garantie geclaimd en toen kwam ups ook halen en brengen. Het wisselt hier dus.freggel schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:05:
Als ik dit zo lees moet Apple misschien een andere bezorgdienst nemen. Vroeger was het UPS en dat was altijd top.
Bijzonder.
©2004
Dat verschilt per bestelling helaas.
Nu leek de Ultra mij in eerste instantie (lees 49 mm) veel te groot. Echter wil ik het toch wel eens in werkelijkheid zien om mijn pols. Weten jullie toevallig of deze al bij de Mediamarkt in de showroom ligt? Ik woon niet echt dichtbij, dus zal er even voor moeten (om)rijden, vandaar de vraag in dit topic.
Media markt arena kon je hem proberen.ChillPascal schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:01:
Ik maak op dit moment nog tevreden gebruik van mijn 40 mm series 5. Deze zou nog wel een jaar of twee mee kunnen gaan, maar toch heeft de Ultra mijn interesse gewekt. Ik hardloop met enige regelmaat, waardoor de dual-band GPS en de actieknop voor mij van veel toegevoegde waarde zijn.
Nu leek de Ultra mij in eerste instantie (lees 49 mm) veel te groot. Echter wil ik het toch wel eens in werkelijkheid zien om mijn pols. Weten jullie toevallig of deze al bij de Mediamarkt in de showroom ligt? Ik woon niet echt dichtbij, dus zal er even voor moeten (om)rijden, vandaar de vraag in dit topic.
Ik heb hem gepast bij Amac
Deventer 12xSharp NU AK300B SMA SB3.0
Gisteravond toevallig in de buurt van een Media Markt waar ze 'm hadden liggen. De grootte van de Watch Ultra viel mij allerzins mee, alleen de dikte viel mij toch wel tegen. Echter zat er ook zo'n beveiligingsplaatje aan de onderzijde, waardoor de Watch zeker 2 mm dikker werd. Hebben jullie enig idee waar ik de Ultra kan passen zonder zo'n ding? Ik vind het een beetje overdreven om zo'n product te bestellen enkel voor het passen.ChillPascal schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:01:
Ik maak op dit moment nog tevreden gebruik van mijn 40 mm series 5. Deze zou nog wel een jaar of twee mee kunnen gaan, maar toch heeft de Ultra mijn interesse gewekt. Ik hardloop met enige regelmaat, waardoor de dual-band GPS en de actieknop voor mij van veel toegevoegde waarde zijn.
Apple StoreChillPascal schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
Gisteravond toevallig in de buurt van een Media Markt waar ze 'm hadden liggen. De grootte van de Watch Ultra viel mij allerzins mee, alleen de dikte viel mij toch wel tegen. Echter zat er ook zo'n beveiligingsplaatje aan de onderzijde, waardoor de watch zeker 2 mm dikker werd. Hebben jullie enig idee waar ik de Ultra kan passen zonder zo'n ding? Ik vind het een beetje overdreven om zo'n product te bestellen enkel voor het passen.
Ook bij Amac? Ik zoek namelijk iets in de regio Twente.
Ooh dat durf ik niet te zeggen.ChillPascal schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:19:
[...]
Apple Store over de grens anders?
Amac heeft een draadje er aan zitten wat ook vast zit op een plaatje zit onderop de watch. Hoe dik dit plaatje is weet ik niet.ChillPascal schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:19:
[...]
Het plaatje is in ieder geval niet dikker dan de sensor onder de watch. Afgelopen zaterdag bij Amac de Ultra gepast.Mad Wally schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:58:
[...]
Amac heeft een draadje er aan zitten wat ook vast zit op een plaatje zit onderop de watch. Hoe dik dit plaatje is weet ik niet.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Klopt, maar de sensor verdiept toch wel enigszins in de huid, waardoor deze minder op je pols ligt. Dat is in ieder geval mijn ervaring bij mijn huidige Series 5.ma9ma schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:02:
[...]
Het plaatje is in ieder geval niet dikker dan de sensor onder de watch. Afgelopen zaterdag bij Amac de Ultra gepast.
Klopt helemaal, maar ik wil alleen aangeven dat je dat bij Amac dus ook niet nagespeeld krijgt. De beveiliging onder de wacht is op het niveau van de sensor. Bij (mijn plaatselijke) Amac zal de watch dus ook niet kunnen "verdiepen" dankzij de beveiliging eronder.ChillPascal schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:07:
[...]
Klopt, maar de sensor verdiept toch wel enigszins in de huid, waardoor deze minder op je pols ligt. Dat is in ieder geval mijn ervaring bij mijn huidige Series 5.
Ik meen begrepen te hebben dat dat niet werkt.superericje schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:06:
Beetje domme vraag misschien… een Apple Watch ultra kopen in de US… dat werkt toch gewoon prima en in Nederlands?
Ja hoor, ken zat mensen die Apple devices in de US kopen en dat werkt prima hiersuperericje schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:06:
Beetje domme vraag misschien… een Apple Watch ultra kopen in de US… dat werkt toch gewoon prima en in Nederlands?
DennusB schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:35:
[...]
Ja hoor, ken zat mensen die Apple devices in de US kopen en dat werkt prima hier
hmm dat zijn wel 2 tegenstrijdige berichtenMad Wally schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:34:
[...]
Ik meen begrepen te hebben dat dat niet werkt.

Ik kies de bovenste ;-)
[Voor 89% gewijzigd door Mad Wally op 17-10-2022 09:11]
Apple Watch zonder cellular gaat sowieso werken. Versie met cellular durf ik niet 100% te zeggen, daar zou je wat meer onderzoek naar moeten doen.superericje schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:02:
[...]
[...]
hmm dat zijn wel 2 tegenstrijdige berichten
Ik kies de bovenste ;-)
Check wel even voordat je de aankoop doet of je wel goedkoper uit bent. Met de huidige dollar koers kwam ik vorige maand nadelig uit toen ik in Amerika was.
[Voor 19% gewijzigd door UnitedJunk op 17-10-2022 11:23]
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
PSN: Sluuz
https://www.amac.nl/apple...llow-beige-trail-loop-s-m
Je kunt ergens o de Apple website de LTE banden van beide modellen vinden. Daar zit wat verschil in. Ik weet niet 100% zeker wat de impact gaat zijn, maar ik vermoed dat het bereik met een VS model wat minder gaat zijn. Als KPN de AW cellular kan voorzien van een ESIM, ga ik het testensuperericje schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:06:

Oud nieuwsInhumanous schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:32:
Goed nieuws voor de mensen die KPN hebben en graag een watch willen!
Dit is 3 dagen geleden toegevoegd op de website! Zal het bijna gaan gebeuren?!?[Afbeelding]

Tis allemaal wel lastig uit te zoeken of het gaat werken inderdaad… hoopte dat hier iemand dat al gedaan had ;-)UnitedJunk schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:22:
[...]
Apple Watch zonder cellular gaat sowieso werken. Versie met cellular durf ik niet 100% te zeggen, daar zou je wat meer onderzoek naar moeten doen.
Check wel even voordat je de aankoop doet of je wel goedkoper uit bent. Met de huidige dollar koers kwam ik vorige maand nadelig uit toen ik in Amerika was.
De dollar staat stevig inderdaad.. kom nu op ongeveer €880 uit voor de ultra… ben er pas over 3 weken dus nog even dik zakken voor de $ zou welkom zijn

Ja staan hiero.basmq schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:08:
[...]
Je kunt ergens o de Apple website de LTE banden van beide modellen vinden. Daar zit wat verschil in. Ik weet niet 100% zeker wat de impact gaat zijn, maar ik vermoed dat het bereik met een VS model wat minder gaat zijn. Als KPN de AW cellular kan voorzien van een ESIM, ga ik het testen
Stiekem nog wel wat verschillen 900 band mist en 800.. combi met KPN, zal kunnen werken maar lastig qua bereik denk ik?
Keep on running
Vanochtend 10.10 uur besteld, maar staat nog steeds op “word voorbereid”
Status is dus niks veranderd nog..
[Voor 11% gewijzigd door 038Robijno op 20-10-2022 19:02]
Geduld. Meestal eind van de avond.038Robijno schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:01:
Weet iemand wanneer mediamarkt verzend?
Komende van een 5 ben ik echt heel benieuwd....
Komt morgen met de trail loop (was de enige die op voorraad was)
MuziekLiefhebbert
Zie de +1. Heb je de bevestiging binnen, ja?038Robijno schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:01:
Weet iemand wanneer mediamarkt verzend?

Jazeker 👍🏼Dennisweb schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:39:
[...]
Zie de +1. Heb je de bevestiging binnen, ja?

Nog niks gehoord van mijn bestelling van 18-09.Richard_AFC schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:41:
Iemand al wat van T-Mobile gehoord of heeft iedereen de bestellingen geannuleerd
Inmiddels wel steeds meer voorraad bij Amazon https://www.amazon.nl/s?k...aps%2C91&ref=sr_nr_p_36_6 en bij Apple is de levertijd voor alle uitvoeringen 2-3 weken.
Bizar hoe slecht T-mobile de boel voor elkaar heeft, zowel qua levertijden als qua informatievoorziening.
Gisteren gewoon maar bij Apple gehaald. Jammer van de korting maar directe service bij Apple is ook wel fijn.Richard_AFC schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:41:
Iemand al wat van T-Mobile gehoord of heeft iedereen de bestellingen geannuleerd
Ook nog niets gehoord.Richard_AFC schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:41:
Krijg net melding binnen dat hij vandaag bezorgd zal worden. Ik ging uit van op zijn vroegst eind volgende week.
Kijken of de koerier ook daadwerkelijk vandaag voor de deur staat
Kom van Apple Watch 3, dus mooie stap voorwaarts
wijze woorden
Dan maak je echt een grote stap voorwaarts, mooie upgrade. Ga je geen spijt van krijgen.Valandil schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:33:
Woensdag online AWU besteld via Apple site.
Krijg net melding binnen dat hij vandaag bezorgd zal worden. Ik ging uit van op zijn vroegst eind volgende week.
Kijken of de koerier ook daadwerkelijk vandaag voor de deur staat
Kom van Apple Watch 3, dus mooie stap voorwaarts

Als je het prijsverschil waard vind zou ik het doen. Alleen ben ik absoluut geen fan van de Mediamarkt en alleen daarom al zou ik verder kijken. Ze zijn echt wel te vinden hoor, maar je moet goed zoeken.Mad Wally schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:31:
De AWU met Orange Alpine maat Large is nu zelfs op voorraad mij de Mediamarkt. Ik begin nu wel heel erg te twijfelen of ik mijn bestelling bij T-mob niet moet annuleren...
[Voor 11% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2022 10:42]
Inderdaad netjes bezorgd vandaagDavidas schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:41:
[...]
Dan maak je echt een grote stap voorwaarts, mooie upgrade. Ga je geen spijt van krijgen.

Mooi groot en helder scherm.
Qua gewicht valt het echt mee, had m zwaarder verwacht evenals formaat.
Past prima om een pols van 18cm. Niet lomp. Rust wel iets hoger op de pols dan de Apple Watch 3 (of lager, afhankelijk van perspectief; dus meer richting mijn hand)
Vanavond maar even met de instellingen spelen
wijze woorden
Als wat foto’s hebt, en linkStatz87 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:38:
Heb ook alle drie de bandjes binnen van onze grote Chinese vriend. En moet zeggen kwaliteit is echt nice. Voor geïnteresseerden kan ik wat foto’s uploaden.

Ik was er ff klaar mee tot gisteren (een dag later) Besteld op de apple site met de indicatie levering tussen 11 en 18 november. Na een uurtje een mail dat het tussen 4 en 11 november wordt en weer 3 uur later een mail dat de watch verstuurd is. Vandaag is hij bezorgd

N=2Kawa schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:14:
Ik zal ook even mijn ervaring delen. Woensdag t-mobile verkoop gebeld om een AWU te bestellen want het lukte niet via de website omdat m’n lopende telefoon abonnement niet gekoppeld kon worden. Heb @work en moest wat anders zijn… ze geven aan dat ik dan los moet bestellen op de site en daarna m’n abo moet omzetten om te koppelen want levertijd is erg lang. Lang verhaal kort.. dat lukt niet en kreeg het advies beter maar ergens anders te bestellen..![]()
Ik was er ff klaar mee tot gisteren (een dag later) Besteld op de apple site met de indicatie levering tussen 11 en 18 november. Na een uurtje een mail dat het tussen 4 en 11 november wordt en weer 3 uur later een mail dat de watch verstuurd is. Vandaag is hij bezorgdDus die indicatie van levertijd bij Apple kun je ook met een kruiwagen zout nemen en t-mobile is een hopeloos traject (n=1)
Hetzelfde resultaat. Woensdag besteld , vandaag in huis.
Levering van de website zou 4-11 november zijn.
wijze woorden
Toevallig deze besteld? Ik heb vandaag de zilverkleurige ontvangen. Niet raar, mooi licht materiaal, en kleur matcht perfect met de Ultra. Maar merk wel een verschil in kwaliteit met een Nomad Silver Steel bandje.Statz87 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:38:
Gisteren bij Amac de Apple Watch ultra met grijs gele trail loop M/L besteld en vandaag geleverd. Kom van de SE. Mooie stap voorwaarts 😍. Heb ook alle drie de bandjes binnen van onze grote Chinese vriend. En moet zeggen kwaliteit is echt nice. Voor geïnteresseerden kan ik wat foto’s uploaden.
Nee heb de 3 “standaard” bandjes besteld. Uit nieuwsgierigheid over de kwaliteit. Positief verrast moet ik zeggen. Zal morgen in het juiste topic de foto’s plaatsen.Kaspers schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:29:
[...]
Toevallig deze besteld? Ik heb vandaag de zilverkleurige ontvangen. Niet raar, mooi licht materiaal, en kleur matcht perfect met de Ultra. Maar merk wel een verschil in kwaliteit met een Nomad Silver Steel bandje.
Foto’s en links online in het andere topic. Gr
Heeft KPN uberhaupt al een keuze voor smartwatches? Ik kon deze nog niet vinden..Mad Wally schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:16:
Bij T-mobile is de levertijd van de Ultra nog steeds 6-8 weken ondanks pre-order (ik wacht nu al ruim 6 weken). Bij KPN is deze op voorraad en wordt de volgende dag geleverd. Ook bij Apple staat 2-3 weken, maar is in de praktijk meestal binnen een week. Daar word je toch echt schijtziek van.
Edit: Nvm al gevonden

https://www.kpn.com/shop/...case-blackgray-trail-band
[Voor 12% gewijzigd door Richard_AFC op 31-10-2022 13:18]
https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatchesRichard_AFC schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:18:
[...]
Heeft KPN uberhaupt al een keuze voor smartwatches? Ik kon deze nog niet vinden..
Edit: Nvm al gevonden
https://www.kpn.com/shop/...case-blackgray-trail-band
Nice! goed nieuws.. wanneer had je besteld en met welk bandje?ronbont schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:52:
Yessss! Eindelijk! Zojuist mail van AMP over leveren van de AWU van t - mobile! Eindelijk 👊

2 oktober besteld, met de oranje alpine bandRichard_AFC schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:59:
[...]
Nice! goed nieuws.. wanneer had je besteld en met welk bandje?Veel plezier ervan.
Ook hier een bezorgafspraak kunnen maken. T-mobile 18 september besteld, oranje alpine.ronbont schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:10:
[...]
2 oktober besteld, met de oranje alpine band
Nog steeds niets, tmobile kan ook niet aangeven wanneer ze levering verwachten…Mad Wally schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:23:
[...]
Ook hier een bezorgafspraak kunnen maken. T-mobile 18 september besteld, oranje alpine.
Me tooRichard_AFC schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:26:
Zojuist mail van AMP voor een afspraak.. 10-10 besteld, de ocean band.