Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 19:48
HeatWave schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:10:
Ook al heb je er nu nog niets aan, ik wil graag ook gewoon de LTE versie halen, heb nu een series 0, dus dat is een flinke upgrade. Wat is nou de makkelijkste manier om er 1 uit Duitsland te bestellen die gewoon hier bezorgd kan worden?
Ik heb mailboxde.com regelmatig gebruikt. Daar laat je het afleveren en vervolgens sturen zij het door naar Nederland. Verzenden met UPS kost volgens mij iets van €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dank! Ik ga eens kijken :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Zou het niet doen, als het al mogelijk word om hier een Apple Watch te koppelen aan je Abbo zoals in de US dan zal de Watch uit DE dat niet kunnen in NL.
Het zegt al genoeg dat als je naar een ander land gaat LTE niet meer werkt op de watch, dus zou dat risico niet nemen en dan toch afwachten op een echte NL LTE versie, want dan zit je straks met een watch die je alsnog niet voor LTE kan gebruiken.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 13:45
Mixpower schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:10:
[...]

Zou het niet doen, als het al mogelijk word om hier een Apple Watch te koppelen aan je Abbo zoals in de US dan zal de Watch uit DE dat niet kunnen in NL.
Het zegt al genoeg dat als je naar een ander land gaat LTE niet meer werkt op de watch, dus zou dat risico niet nemen en dan toch afwachten op een echte NL LTE versie, want dan zit je straks met een watch die je alsnog niet voor LTE kan gebruiken.
Dit wat hij zegt zou die gok echt niet nemen :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Mixpower schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:10:
[...]

Er is geen specifiek model voor een specifiek land. Het model dat in Australië, Frankrijk, Duitsland, Japan, Zwitserland en VK verkocht wordt is precies hetzelfde. Nederland gebruikt exact dezelfde frequenties als deze landen. Zo werkt een Watch met LTE uit de UK ook gewoon in Duitsland, zolang je maar een Duits abonnement in je iPhone hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Nee, er zijn weldegelijk verschillende versies, dat had ik allemaal al een beetje uitgezocht. De versie uit Duitsland werkt met dezelfde LTE banden als in NL.

Of er ook support voor komt bij mijn provider weet ik niet, maar ik wil sowieso een Watch 3 nu en heb geen zin om dan over een tijd weer eentje met LTE te moeten kopen ;).

Er wordt gesproken over "werkt alleen in het land van aankoop" maar dat heeft dus te maken met het feit dat de banden niet overal hetzelfde zijn, een uit de VS zou hier zeker niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
HeatWave schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:35:
Nee, er zijn weldegelijk verschillende versies, dat had ik allemaal al een beetje uitgezocht. De versie uit Duitsland werkt met dezelfde LTE banden als in NL.

Of er ook support voor komt bij mijn provider weet ik niet, maar ik wil sowieso een Watch 3 nu en heb geen zin om dan over een tijd weer eentje met LTE te moeten kopen ;).

Er wordt gesproken over "werkt alleen in het land van aankoop" maar dat heeft dus te maken met het feit dat de banden niet overal hetzelfde zijn, een uit de VS zou hier zeker niet werken.
Kom bij Apple DE op deze website terecht die deze info keurig weergeeft. https://www.apple.com/de/watch/cellular/

Wat wel zo is, is dat je dezelfde aanbieder moet hebben voor iPhone als voor de Watch. Nu hopen dat een grote telco als KPN dit snel gaat aanbieden....

..::System Specs::..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
HeatWave schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:35:

De verpakking in Duitsland heeft ook gewoon Nederlandse tekst erop staan. Dat zouden ze echt niet doen als er ineens een ander model komt speciaal voor Nederland. Zodra de Nederlandse providers de Watch gaan ondersteunen komt het exacte model dat nu in de Duitse winkels ligt ook gewoon naar Nederland, zonder aanpassingen. Geen idee hoe je bij "werkt alleen in het land van aankoop" komt. Apple heeft alleen gezegd dat Roaming niet mogelijk is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xzt4Pk5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik kom daarop omdat dat in een aantal titels staat als je erop Googled ;).

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zojuist is mijn S3 42 alu geleverd door DHL in Oslo. Dit is de GPS-versie omdat de LTE-variant niet beschikbaar is in Noorwegen. Maar aangezien ik daar toch geen interesse in heb, vind ik het prima. Wat snelheid betreft een flinke vooruitgang ten opzichte van mijn originele alu.

De tekst op de verpakking is in het Noors en Deens. Het pakket is afkomstig uit Nederland, Syncreon Technology in Waalwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een S3 38 goud opgepikt bij Amac Breda voor m'n vrouw als cadeau (leuke verassing toch). Na het openmaken van de doos en het zien van de kleur denkt ze toch liever een zwarte te hebben. Dus ik meteen de dag erop terug, willen ze 'm toch niet ruilen... Plastic (dat hele dunne spul) had niet van de doos gehaald mogen worden. Dat we alles 100% ingepakt etc hebben laten zitten in de doos is niet voldoende en als ik toch wil ruilen moet ik 10% laten vallen. wtf?! Amac, noemt zich "Premium reseller", nou ze kunnen me wat, waardeloze tent zeg, premium my ass. Dat je zo met klanten omgaat die nog de moeite nemen naar je winkel te komen, ik was echt met stomheid geslagen. Het is werkelijk te zot voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sja dat is ook wel twijfelachtig als alles keurig in de doos zit. Sowieso biedt Apple die garantie expliciet wél, maar ik zou zeggen lees de voorwaarden van Amac er eens op na. Ik maakte het laatst ook mee dat bij de Bever een verkoopster mijn retour weigerde terwijl de voorwaarden dit wel gewoon toe stonden. Toen ik daarop wees kreeg ik na een aantal telefoontjes ineens wel mijn gelijk. Heeft Amac niet iets als 14 dagen niet goed geld terug?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
De Apple watch series 3 stainless steel LTE versies zijn in de fysieke Duitse Apple stores nog steeds niet leverbaar, iemand al een series 3 staineless steel versie weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 15:07
Gisteren een Apple Watch Series 3 Zilver besteld bij bol.com, echter zie ik nu pas dat ze nog steeds bij levertijd “Op verschijningsdatum” hebben staan.

Iemand enig idee of bol.com al aan het uitleveren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Kjellzw schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:56:
Gisteren een Apple Watch Series 3 Zilver besteld bij bol.com, echter zie ik nu pas dat ze nog steeds bij levertijd “Op verschijningsdatum” hebben staan.

Iemand enig idee of bol.com al aan het uitleveren is?
Via bol zelf of een 3e partij die het moet leveren voor bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
Nick25 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:22:
[...]

Via bol zelf of een 3e partij die het moet leveren voor bol?
Voor zo ver ik weet via bol.com zelf, kan namelijk geen andere verkoper selecteren bij een pre order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Kjellzw schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:01:
[...]

Voor zo ver ik weet via bol.com zelf, kan namelijk geen andere verkoper selecteren bij een pre order.
Zal ik bol gewoon even bellen die kunnen dat direct vertellen neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
Nick25 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:12:
[...]

Zal ik bol gewoon even bellen die kunnen dat direct vertellen neem ik aan :)
Zojuist even gebeld met de klantenservice, mevrouw vertelde mij dat ik hem waarschijnlijk deze week zou ontvangen.

Nog geen minuut na het gesprek krijg ik een melding van de PostNL app, er is een pakket voor u, de afzender is bol.com😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Kjellzw schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:43:
[...]

Zojuist even gebeld met de klantenservice, mevrouw vertelde mij dat ik hem waarschijnlijk deze week zou ontvangen.

Nog geen minuut na het gesprek krijg ik een melding van de PostNL app, er is een pakket voor u, de afzender is bol.com😊
ah top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
Voor de mensen die een Vodafone abonnement overwegen of willen verlengen, heb ik een kortingscode van €60. Geldig tot en met aanstaande vrijdag. Pm me voor meer informatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Killer61 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:39:
Voor de mensen die een Vodafone abonnement overwegen of willen verlengen, heb ik een kortingscode van €60. Geldig tot en met aanstaande vrijdag. Pm me voor meer informatie..
Mag ik vragen hoe je in aanmerking komt voor die 60€ korting? Ik wil naar VF overstappen voor de iPhone X, dus ik heb nu niks aan de code, maar ben wel benieuwd of het t.z.t. mogelijk is om er een te krijgen.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 17:36
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 23:08:
Een S3 38 goud opgepikt bij Amac Breda voor m'n vrouw als cadeau (leuke verassing toch). Na het openmaken van de doos en het zien van de kleur denkt ze toch liever een zwarte te hebben. Dus ik meteen de dag erop terug, willen ze 'm toch niet ruilen... Plastic (dat hele dunne spul) had niet van de doos gehaald mogen worden. Dat we alles 100% ingepakt etc hebben laten zitten in de doos is niet voldoende en als ik toch wil ruilen moet ik 10% laten vallen. wtf?! Amac, noemt zich "Premium reseller", nou ze kunnen me wat, waardeloze tent zeg, premium my ass. Dat je zo met klanten omgaat die nog de moeite nemen naar je winkel te komen, ik was echt met stomheid geslagen. Het is werkelijk te zot voor woorden.
Bij een on line aankoop had het vermoedelijk weer wel gekund nu heb je het horloge fysiek in de winkel kunnen bekijken (in principe) en dan gelden er andere regels.
En dan geld niet de wet koop op afstand.
Dat de Apple Store hier veel coulanter in is is gewoon mazzel hebben als je het product daar aanschaft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik zou best graag een Apple Watch (Series 3) willen kopen, alleen ik ben zo bang dat de GPS niet goed genoeg is voor hardlopen. Ik ben een fanatiek hardloper en als het ding er 100 meter per kilometer naast zit dan is het voor mij waardeloos..

Kan iemand hier wat over zeggen?

PC Specs

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52
Montu schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:44:
Ik zou best graag een Apple Watch (Series 3) willen kopen, alleen ik ben zo bang dat de GPS niet goed genoeg is voor hardlopen. Ik ben een fanatiek hardloper en als het ding er 100 meter per kilometer naast zit dan is het voor mij waardeloos..

Zo sta ik er ook een beetje voor eigenlijk.
Vindt het een leuk model om ook dagelijks te dragen maar voorwaarde is wel dat hij mij op sportvlak correcte waarden geeft.
Montu schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:44:

Sorry maar hier is online echt héél makkelijk info over te vinden... Apple watch gps review.

Mijn ervaring: voor duurlopen werkt de workout app prima, maar intervaltrainingen kan je er niet mee instellen dus dat is het grote nadeel. Ik heb nog geen goede apps hiervoor gevonden, maar voor mij is duurloop vrijwel altijd goed genoeg.

youtube.com/@hisrep

• Nick25
KeaveXL schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:46:
[...]

Mag ik vragen hoe je in aanmerking komt voor die 60€ korting? Ik wil naar VF overstappen voor de iPhone X, dus ik heb nu niks aan de code, maar ben wel benieuwd of het t.z.t. mogelijk is om er een te krijgen.
Ik had ook interesse meneer plaats dit in alle Apple topics.
En vraagt er 20 euro voor :)

heb ook nog nooit gehoord van een kortingscode van 60 euro via Vodafone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zijn er mensen waarbij de Series 3 Nike+ is verstuurd? Leverdatum bij mij is tussen 5 & 9 oktober via Apple NL

Edit: Heb zojuist een mail gekregen van Apple dat hij morgen geleverd wordt, zie

[ Voor 27% gewijzigd door Bigg Balls op 04-10-2017 14:05 . Reden: Zie aanpassing bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 11:38
*blaast* Zo! stof van het topic!
Zit klaar om een Series 4 te bestellen :9. Heb nu bijna 2 jaar een series 2 en de 4 lijkt mij een vernieuwing. Hoop dat het bestellen snel en goed gaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Sinus_rhythm schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:35:
*blaast* Zo! stof van het topic!
Zit klaar om een Series 4 te bestellen :9. Heb nu bijna 2 jaar een series 2 en de 4 lijkt mij een vernieuwing. Hoop dat het bestellen snel en goed gaat!
Hier ook klaar ervoor! Bring it on!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:46

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik ga zo een nieuwe bestellen ter vervanging van mijn S0...

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Hoe laat gaat de poort open voor de bestellingen?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
@Zware Unit 09:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
I'm ready

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 20:19
Duurt lang... nogal dicht

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Lol, verkeerde groep.

[ Voor 138% gewijzigd door Tylen op 14-09-2018 09:07 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Via de store app is het gelukt!

@Tylen Vreemde Watch ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Sinus_rhythm op 14-09-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Zojuist een 44mm Gold besteld :) kon er op de iPhone inkomen, de PC, Mac en iPad willen nu nog niet eens. Maar de 21e in huis. Feestje!

09:02 besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Eduardboon op 14-09-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 20:19
Heb m ook

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Tylen schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:05:
Ik heb hem. XS MAX 64GB Zilver. levering 21 September.
Past dat wel op de pols?

Desalniettemin proficiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:14
Zitten jullie allemaal in t buitenland?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
@Sluuz Nee de Apple Store op de iPhone/iPad is al wel open (zoals elk jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 18:21
Ik moest de app even herstarten en dan lukte het wel meteen. Besteld dus, spacegray 44mm ;)

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4mpj3
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:05
Mij ook gelukt, 21 september wordt hij bezorgd! Zwarte 44mm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ah nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Lijkt goed gegaan te zijn. Aflevering volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heel slecht de de site nog niet online is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 15:46

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Heb hem ook kunnen bestellen, grappig genoeg kon ik bij de Watch niet kiezen voor ophalen bij de store in Den Haag op de 21e...?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ging weer lekker soepel... SS gold, 40mm. Stond op 26 sept - 2 okt. Levering 2 - 9 oktober geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Yes, besteld. Apple Watch aluminium zwart 44mm.
Kon hem ook niet ophalen in Den Haag. Dus maar laten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Wat een aanfluiting van Apple..Site pas rond 9.15 online..hierdoor levering naar eerste week oktober..
Krijgen dus de CC houders voorrang via de App...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Dus de Apple Watch 44mm is al uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4mpj3
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:05
mr.JamesBond schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:
Dus de Apple Watch 44mm is al uitverkocht?
Een paar modellen zijn nog in 44mm beschikbaar (goud met sportbandje bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
@mr.JamesBond afhankelijk van kleur en bandje is bij sommige combinaties de eerste batch er doorheen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Oke, dan bestel ik de Apple Watch later. Misschien wil ik de Apple Watch ook wel eerst zien voor ik besluit welke ik neem.

Verwachten jullie dat de 21ste de Apple Watch bij de MediaMarkt te koop zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Denk niet dat het te voorspellen is, je kan die ochtend met openingstijd gaan en kijken.
Daarnaast kun je de komende dagen de store in de gaten houden, er zijn bijna altijd wel order die uitvallen en dus weer watches beschikbaar komen. Dit is wel een kleine hoop..

[ Voor 50% gewijzigd door Sinus_rhythm op 14-09-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was redelijk snel op de store (BE) maar levertijd is tussen 5/10 en 12/10...best lang.
Sptijg genoeg nog geen info op coolblue.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:34
Sjees volgens mij was de batch van volgende week vrijdag of de week erna al heel snel op.
3-4 weken wachttijd nu.

Edit: nu staat het op:
Vandaag besteld, in huis:
12 Okt - 19 Okt – Gratis

[ Voor 27% gewijzigd door makooy op 14-09-2018 09:48 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Ai, helaas.
Wilde een Watch pre-order plaatsen en lekker ophalen en afrekenen in de store.
Helaas geven ze deze optie nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:24
Series 4 voor de vriendin kunnen bestellen, weliswaar de 40mm maar ging toch zeer vlot. Levering de 21ste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:
Wat een aanfluiting van Apple..Site pas rond 9.15 online..hierdoor levering naar eerste week oktober..
Krijgen dus de CC houders voorrang via de App...
Dat ligt niet aan Apple maar aan DNS en je browser.

De app kijkt rechtstreeks zonder tussenkomst van een DNS provider en is daarom sneller.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:58
Eindelijk de bestelling wordt verwerkt, levering 21 September!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 25-09 00:42

Satom

Verzamel ervaringen

Woo eventjes was er paniek, de store was om 9:05 nog niet beschikbaar. Rond 9:11 de bestelling mail ontvangen, denk dat ik volgende week vrijdag maar eventjes thuis moeten werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Helaas wachten tot oktober ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Wil graag een SS Apple Watch series 4 44mm silver. Had m’n hoop gevestigd op Gravis, maar daar staan alleen de 40mm modellen op de site 😓

Ophalen bij Apple stores was al niet meer mogelijk toen de site online kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Laatst online: 23:11
App werkt bij mij altijd beter, was er rond 09:04 doorheen gekomen. Ben voor de Apple Watch aluminium zilver 44mm gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gsm frikandel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:20:
Wil graag een SS Apple Watch series 4 44mm silver. Had m’n hoop gevestigd op Gravis, maar daar staan alleen de 40mm modellen op de site 😓

Yup die heb ik ook. Levertijd was bij store opening al 2-3 weken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:46
Apple Watch Series 4 (GPS) met 44-mm kast SpaceGrijs met zwart geweven sportbandje.
Verwachtte levertijd 21 september.

App was vrij snel online (9:03) maar website zelf pas om 9:15 om... 9:06 i.i.g. de bevestiging per mail.

Wel hectisch en spannend hoor... Niet zo goed voor m'n gezondheid dit :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door Alpha89 op 14-09-2018 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:01
Alpha89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:43:
Apple Watch Series 4 (GPS) met 44-mm kast SpaceGrijs met zwart geweven sportbandje.
Verwachtte levertijd 21 september.

App was vrij snel online (9:03) maar website zelf pas om 9:15 om... 9:06 i.i.g. de bevestiging per mail.

Wel hectisch en spannend hoor... Niet zo goed voor m'n gezondheid dit :+ .
Ik heb precies dezelfde en dezelfde leverdatum _/-\o_

Zoals ieder jaar gewoon via de App besteld. Die is ieder jaar weer sneller.

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Ondertussen is de bestelling in behandeling de tweede status, het bedrag is gereserveerd op de creditcard. Het ziet er aan deze kant allemaal prima uit! Nu nog verzenden en ben ik tevreden :)
Apple Watch Series 4 (GPS) met 44-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart geweven sportbandje
Levering 21 Sep door Standaardlevering

[ Voor 28% gewijzigd door Sinus_rhythm op 14-09-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nou, heb met iDeal betaald en ze wachten nu nog steeds op m'n betaling. Vraag me eigenlijk af of je pas een plekje in de rij heb als je betaling is bevestigd, of wanneer je hebt besteld. Anders kom ik natuurlijk helemaal achteraan te staan terwijl ik wel vrij dicht tegen 9 uur hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Duitsestore weinig voortgang in de verwerking, maar zullen wel wat meer te verwerken hebben denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thriz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 14:56
Sluuz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:11:
Nou, heb met iDeal betaald en ze wachten nu nog steeds op m'n betaling. Vraag me eigenlijk af of je pas een plekje in de rij heb als je betaling is bevestigd, of wanneer je hebt besteld. Anders kom ik natuurlijk helemaal achteraan te staan terwijl ik wel vrij dicht tegen 9 uur hebt besteld.
Zelfde hier. Besteld en betaald met iDeal om 9:15 uur, maar inmiddels staat er nog steeds 'in afwachting van betaling'. Vraag me inderdaad af of ons plekje is gereserveerd of dat dat pas gebeurt bij betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Thriz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:17:
[...]

Zelfde hier. Besteld en betaald met iDeal om 9:15 uur, maar inmiddels staat er nog steeds 'in afwachting van betaling'. Vraag me inderdaad af of ons plekje is gereserveerd of dat dat pas gebeurt bij betaling.
Idem hier! Erg irritant. Actie vereist, afwachting van betaling! Wel om 9.15 besteld, neem aan dat ze op ordernummer gaan uitleveren..Geld was gelijk van mijn rekening en tegenwoordig duurt het geen dag meer naar een bank. 1-2 uur is het binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
gsm frikandel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:20:

Net besteld bij Media markt Duitsland voor afhalen volgende week vrijdag, ben benieuwd of ze ook echt gaan leveren. Bevestiging voor afhalen voor volgende week vrijdag is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thriz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 14:56
Sluuz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:11:
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:25:
[...]

Idem hier! Erg irritant. Actie vereist, afwachting van betaling! Wel om 9.15 besteld, neem aan dat ze op ordernummer gaan uitleveren..Geld was gelijk van mijn rekening en tegenwoordig duurt het geen dag meer naar een bank. 1-2 uur is het binnen.
Zojuist mijn bevestiging ontvangen met als levertijd 5-12 oktober. Inmiddels is de levertijd 12-19 oktober in de Apple Store, dus het lijkt te gaan op basis van ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Same here, ook 5-12 oktober. Wel matig zeg.

Edit: bestelling geannuleerd. Probeer het wel in de Apple Store hier in Den Haag.

[ Voor 49% gewijzigd door Sluuz op 14-09-2018 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Tijdens bestelling was het 5-12 oktober.
Krijg nu een email dat ze de bestellingen aan het verwerken zijn:

Verzendklaar: 3-4 weken
Levering: 12 Okt - 19 Okt via Standaardlevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 06:57
gsm frikandel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:37:
[...]

Net besteld bij Media markt Duitsland voor afhalen volgende week vrijdag, ben benieuwd of ze ook echt gaan leveren. Bevestiging voor afhalen voor volgende week vrijdag is binnen.
Ik zie de series 4 er niet bij staan. wil een stalen.... maar zou hem wel graag Vrijdag al hebben natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 25-09 00:42

Satom

Verzamel ervaringen

Alu series 4, 44mm besteld om 9:11 (chek de tijd), stond een tijdje op “wachten op betaling”. Zojuist de bevestiging gekregen dat er op 21 september gaat worden geleverd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
gsm frikandel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:37:
[...]

Lijkt mij sterk gezien het feit dat de retailers altijd pas een maand na de lancering deze in de winkel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
mcaran schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:14:
[...]

Lijkt mij sterk gezien het feit dat de retailers altijd pas een maand na de lancering deze in de winkel krijgen.
Maakt niet uit, moet hem toch in Duitsland halen omdat de ss versie hier niet te koop is.

In de bevestingsmail staat Bereit zur Abholung am 21.09.18. We zullen zien hoe stipt onze Duitse vrienden zijn😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Is er een reden dat ik geen stainless steel versie van de series 4 op de site van Apple kan bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Menace_1981 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:26:
Is er een reden dat ik geen stainless steel versie van de series 4 op de site van Apple kan bestellen?
Omdat dat ook meteen de 4G/e-sim versie is. welke niet werkt in NL.
Als je een RVS wilt hebben zal je hem in DE moeten kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gsm frikandel
De roestvrij stalen versie is alleen te koop met 4G. 4G op de Apple Watch wordt in Nederland niet ondersteund. Daarom kan je hem dus niet bestellen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Ik word trouwens helemaal gek. Heb redelijk dunne polsen en ben net bij de Mediamarkt geweest om de series 3 te passen. De 42 mm vind ik eigenlijk te groot. Dus wilde via de site van Apple de 40 mm bestellen. Zegt die gast dat ik beter de series 4 omn pols kan doen om te beoordelen. En hij heeft gelijk en ga ik nu niet meer bestellen, maar goed dan ben ik bang dat ik straks nog langer moet wachten 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat uurtjes te overwegen heb ik het over een andere boeg gegooid :) Zonet een S3 besteld op coolblue (met Cooblue VandaagNog :)) en ik zie wel wat het geeft.

Is mijn eerste Apple Watch dus slecht kan het niet zijn, binnen de komende 3 weken zal ik wel ergens een S4 kunnen testen en dan kan de andere nog altijd retour maar gezien het prijsverschil zit de kans erin dat ik gewoon bij de S3 blijf...

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Laatst online: 22:48
Menace_1981 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:41:
Ik word trouwens helemaal gek. Heb redelijk dunne polsen en ben net bij de Mediamarkt geweest om de series 3 te passen. De 42 mm vind ik eigenlijk te groot. Dus wilde via de site van Apple de 40 mm bestellen. Zegt die gast dat ik beter de series 4 omn pols kan doen om te beoordelen. En hij heeft gelijk en ga ik nu niet meer bestellen, maar goed dan ben ik bang dat ik straks nog langer moet wachten 😊
En wat is er mis met bestellen en passen? Als het niet past dan stuur je m retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
https://www.apple.com/de/shop/buy-watch/apple-watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Als ik het zo bekijk, verzenden ze niet naar een adres buiten Duitsland. Begrijp ik dat goed?
ZiSE schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:48:
[...]

En wat is er mis met bestellen en passen? Als het niet past dan stuur je m retour.
Ik houd daar niet van. Dan moet ik beide formaten bestellen en er 1 van terugsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Menace_1981 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:01:
[...]

Als ik het zo bekijk, verzenden ze niet naar een adres buiten Duitsland. Begrijp ik dat goed?

[...]

Ik houd daar niet van. Dan moet ik beide formaten bestellen en er 1 van terugsturen.
Cyberport.de heeft de Series 4 te koop en verstuurt ook naar Nederland. Houd wel rekening met een lange levertijd. Gravis.de is ook nog een optie.

[ Voor 12% gewijzigd door MelvinW op 14-09-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mijne staat ook nog steeds op 5-12 oktober..Er is denk ik niet sneller aan te komen, of er moet weer een reserveringspagina komen? Vorig jaar had er iemand hier een tooltje gemaakt met voorraden..Kreeg je een melding als je kon bestellen. Dat toen ik gedaan op die manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:51
Ik heb om 9.16 uur besteld met creditcard betaling. De bestelling werd onmiddellijk definitief bevestigd en volgende week is de levering. Met ideal is er kennelijk een langere wachttijd voordat de bestelling definitief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:23
Bij mij staat er : verzending wordt voorbereid , komt niet in aanmerking om te annuleren.

AW 4 spacegrijs 44mm met zwart geweven sportbandje.

Om 09:03 besteld via de app met creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

nomar109 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:25:
Ik heb om 9.16 uur besteld met creditcard betaling. De bestelling werd onmiddellijk definitief bevestigd en volgende week is de levering. Met ideal is er kennelijk een langere wachttijd voordat de bestelling definitief is.
Juist dit is wat mij stoort! Ik weiger om een CC te nemen, alleen om sneller levering via Apple te krijgen..;-) Geen first worldproblems hoor, begrijp me niet verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:23
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:40:
[...]

Juist dit is wat mij stoort! Ik weiger om een CC te nemen, alleen om sneller levering via Apple te krijgen..;-) Geen first worldproblems hoor, begrijp me niet verkeerd...
Je kan ook een prepay cc nemen van je bank. Je zet er een bedrag op en meer dan dat bedrag kan je niet uitgeven. Is altijd makkelijk als je ergens online aankopen doet, bv amazon of dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:51
Azmodann schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:42:
[...]

Je kan ook een prepay cc nemen van je bank. Je zet er een bedrag op en meer dan dat bedrag kan je niet uitgeven. Is altijd makkelijk als je ergens online aankopen doet, bv amazon of dergelijke.
Klopt, en je kunt ook gewoon een CC hebben zonder bankkrediet. Uitgaven worden dan het eind van de maand afgeschreven van je betaalrekening. Je gaat dan geen lening aan en er is geen BKR-registratie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Wanneer zou de Apple Watch 4 gewoon in de winkel liggen??Wil voor het eerst een Apple Watch gaan halen en heb ook weer niet zo'n haast hoor maar vraag me gewoon af of het net zo'n drama is met het wachten zoals altijd met de nieuwe iPhones...altijd erg stressvol;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
DirtyDutch schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:03:
Wanneer zou de Apple Watch 4 gewoon in de winkel liggen??Wil voor het eerst een Apple Watch gaan halen en heb ook weer niet zo'n haast hoor maar vraag me gewoon af of het net zo'n drama is met het wachten zoals altijd met de nieuwe iPhones...altijd erg stressvol;)
De levertijden op de Apple site zijn al verschoven van 1 week naar 3 a 4 week, denk dat je een aantal weken of langer moet wachten.

Dat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 20:58
Queenfanmichel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:32:
[...]

De levertijden op de Apple site zijn al verschoven van 1 week naar 3 a 4 week, denk dat je een aantal weken of langer moet wachten.

Dat denk ik.
Er komt altijd voorraad vrij in de Apple Stores, er wordt niet volledig geleverd aan de openstaande online orders. De dagen na de release kan je bijna elke dag een (klein) voorraadje verwachten.
Pagina: 1 ... 28 ... 67 Laatste