Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Verkeerde topic, my bad.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 22:03 ]
En hoe wil je die op je pols bevestigen?Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:56:
9:16 bestelbevestiging, 11:26 betaalbevestiging ideal, 2x iPhone XS Max. Bezorging volgende week. Flinke voorraad of weinig interesse.
Verwijderd
Thanks voor de tip. Heb daar een zwarte steel besteld. Met beetje geluk over 3-4 weken in huis.MelvinW schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:09:
[...]
Cyberport.de heeft de Series 4 te koop en verstuurt ook naar Nederland. Houd wel rekening met een lange levertijd. Gravis.de is ook nog een optie.
Ik ga het hier op gokken Apple site beetje in de gaten houden. En vrijdag op de bon envoy even langs voor werk.
Rub147 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:46:
[...]
Er komt altijd voorraad vrij in de Apple Stores, er wordt niet volledig geleverd aan de openstaande online orders. De dagen na de release kan je bijna elke dag een (klein) voorraadje verwachten.
Ik heb bij de Mediamarkt in DE een stalen besteld, vind die aluminium niet top....
Verwijderd
Met de komst van de e-sim in de Xs verwacht ik toch wel dat dit binnen 2-3 jaar in NL tot leven komt. Ook ik heb een steel versie besteld in Duitsland waar ik nu een Apple watch 0 steel heb en dat nog elke keer een prachtig apparaat vindt. Naar mijn mening is een Apple watch niet elk jaar toe aan vervanging waar het een aanvulling is op je telefoon. Hopelijk komt dus binnen 3 jaar (de tijd dat ik verwacht de S4 te gebruiken) de 4G functie in NLBekSide schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:00:
Wat is eigenlijk de reden dat de providers 4G watches hier niet ondersteunen, en is er een planning of kans dat dit binnenkort gaat veranderen?
Ik heb bij de Mediamarkt in DE een stalen besteld, vind die aluminium niet top....
Hier hetzelfde, ook een stalen series 0. Had wel eerder de upgrade willen maken maar haak iedere keer af op het aluminium.Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:18:
[...]
Met de komst van de e-sim in de Xs verwacht ik toch wel dat dit binnen 2-3 jaar in NL tot leven komt. Ook ik heb een steel versie besteld in Duitsland waar ik nu een Apple watch 0 steel heb en dat nog elke keer een prachtig apparaat vindt. Naar mijn mening is een Apple watch niet elk jaar toe aan vervanging waar het een aanvulling is op je telefoon. Hopelijk komt dus binnen 3 jaar (de tijd dat ik verwacht de S4 te gebruiken) de 4G functie in NL
Snap alleen niet waarom tmobile Duitsland wel de 4G ondersteunt maar Tmobile hier niet
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Simpele uitleg: grotendeels vraag en aanbod te maken en deels met de eisen die Apple stelt aan de esim implementatie in Apple watch.BekSide schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:00:
Wat is eigenlijk de reden dat de providers 4G watches hier niet ondersteunen, en is er een planning of kans dat dit binnenkort gaat veranderen?
Wat vul je in bij adresgegevens etc? Wil er ook een bij MM bestellen online (en dan in de winkel betalen).pdavie2311 schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:34:
Heb net ook maar bij de MM in Duitsland de Series 4 besteld. Kan deze vrijdag afhalen. En betalen in de winkel. Ik woon aan de grensstreek, nog geen half uur rijden voor mij...Ga de order bij Apple maar annuleren dan. Kan nu nog ivm status order....
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Gewoon mijn eigen adres?AntraXxX schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:56:
[...]
Wat vul je in bij adresgegevens etc? Wil er ook een bij MM bestellen online (en dan in de winkel betalen).
Hoe weet je zeker dat ze voorraad hebben, ik zie alleen maar dat het leverbaar is vanaf 21 september...pdavie2311 schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:34:
Heb net ook maar bij de MM in Duitsland de Series 4 besteld. Kan deze vrijdag afhalen. En betalen in de winkel. Ik woon aan de grensstreek, nog geen half uur rijden voor mij...Ga de order bij Apple maar annuleren dan. Kan nu nog ivm status order....
youtube.com/@hisrep
In mijn orderbevestiging staat. Verschijnt 20 september, afhalen vanaf 21 september..Dus ga er vanuit dat ik hem vrijdag halen kan...DeNachtwacht schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:14:
[...]
Hoe weet je zeker dat ze voorraad hebben, ik zie alleen maar dat het leverbaar is vanaf 21 september...
Maar ja 20 september klopt daarin niet dus waarom zou 21 september dan kloppen?pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:25:
[...]
In mijn orderbevestiging staat. Verschijnt 20 september, afhalen vanaf 21 september..Dus ga er vanuit dat ik hem vrijdag halen kan...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wellicht dat ze daarmee bedoelen, de 20e komt hij bij hun binnen, om vervolgens per 21e te kunnen verkopen! Of denk je dat alle iPhones op de 21e pas bij de verkooppunten komen?Donstil schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:30:
[...]
Maar ja 20 september klopt daarin niet dus waarom zou 21 september dan kloppen?
Edit: bereit zur abholung: 21 september..Duidelijk lijkt me!
[ Voor 7% gewijzigd door pdavie2311 op 17-09-2018 18:53 ]
Als ik mijn PLZ / Postcode wil invoeren kan ik geen 6 tekens invoeren hoor?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Gewoon 000000. Ik heb verder ingevoerd dat ik in Niederlanden woon. Heb de SS besteld en een mail ter bevestiging gehad. Woon zelf in Utrecht, maar als ‘ie er is, rijd ik vrijdag daarheen 😊AntraXxX schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:06:
[...]
Als ik mijn PLZ / Postcode wil invoeren kan ik geen 6 tekens invoeren hoor?
Nou ik weet hoe het werkt maar waarom zouden ze jou als consument melden wanneer hij binnen komt?pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:52:
Of denk je dat alle iPhones op de 21e pas bij de verkooppunten komen?
Schon bald können Sie sich auf Ihr Paket freuen. Wir senden Ihnen eine E-Mail inkl. Rechnung, sobald die Bestellung in Ihrem MediaMarkt zur Abholung bereit liegt.Donstil schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:16:
[...]
Nou ik weet hoe het werkt maar waarom zouden ze jou als consument melden wanneer hij binnen komt?
Dit staat in de mail 🙂
Ja precies. Dat zou ook over een paar weken kunnen zijn.gsm frikandel schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:21:
[...]
Schon bald können Sie sich auf Ihr Paket freuen. Wir senden Ihnen eine E-Mail inkl. Rechnung, sobald die Bestellung in Ihrem MediaMarkt zur Abholung bereit liegt.
Dit staat in de mail 🙂
MediaMarkt staat er helaas wel om bekend Dit soort orders niet te kunnen leveren op release.
Zo beweren ze ook dat je nu nog een SS kunt bestellen voor release. Terwijl Apple zelf geen voorraad heeft.
Als Tweakers er vroeg bij waren hebben ze misschien geluk. Nu nog op de MediaMarkt trein springen lijkt mij allleen niet zo handig.
Ik ga er ook zeker niet van uit dat hij vrijdag op te halen is, omdat ik het geduld wel kan opbrengen om te wachten en niet op goed geluk naar Apple in Oberhausen of Keulen ga rijden. En daarbij de Media markt ligt maar op een paar km rijden.Donstil schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:24:
[...]
Ja precies. Dat zou ook over een paar weken kunnen zijn.
MediaMarkt staat er helaas wel om bekend Dit soort orders niet te kunnen leveren op release.
Zo beweren ze ook dat je nu nog een SS kunt bestellen voor release. Terwijl Apple zelf geen voorraad heeft.
Als Tweakers er vroeg bij waren hebben ze misschien geluk. Nu nog op de MediaMarkt trein springen lijkt mij allleen niet zo handig.
Uhm...Omdat dat altijd gebeurt bij internetaankopen en afhalen? CB stuurt toch ook een berichtje dat het klaar ligt bij hun in de winkel? Lijkt me juist logisch dat ze een berichtje sturen naar mij als consument..Om juist geen mensen aan de balie te krijgen voor een produkt dat er nog niet is...Donstil schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:16:
[...]
Nou ik weet hoe het werkt maar waarom zouden ze jou als consument melden wanneer hij binnen komt?
Ja maar daar hebben we het nu niet over. Dat is 21 sept.pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:42:
[...]
Uhm...Omdat dat altijd gebeurt bij internetaankopen en afhalen? CB stuurt toch ook een berichtje dat het klaar ligt bij hun in de winkel? Lijkt me juist logisch dat ze een berichtje sturen naar mij als consument..Om juist geen mensen aan de balie te krijgen voor een produkt dat er nog niet is...
Zullen we hier mee stoppen en afwachten tot vrijdag? Ik ga uit van onderstaand wat in mijn orderbevestiging staat:Donstil schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:50:
[...]
Ja maar daar hebben we het nu niet over. Dat is 21 sept.
bereit zur abholung: 21 september..Duidelijk lijkt me!
Daarom neem ik de bevestigingsmail van Media markt met een hele grote korrel (pot) zout 😜
Mochten ze hem vrijdag gewoon kunnen leveren zal ik hier wel een goed woordje voor ze doen 😄
Jaja duidelijk maar dat is het punt niet.pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:55:
bereit zur abholung: 21 september..Duidelijk lijkt me!
En het kan niet zo zijn dat de MM een batch heeft ingekocht bij Apple met levergarantie? Als Apple ze nu aan MM verkoopt of aan Jan met de korte achternaam...gsm frikandel schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:02:
Ik snap wel wat Donstil bedoeld, het is altijd een groot vraagteken met de Media markt en nieuwe Apple producten. Het is raar dat ze op de site hebben staan als je nu besteld dat je hem vrijdag kan ophalen terwijl bij Apple zelf een paar weken levertijd is op dit moment.
Daarom neem ik de bevestigingsmail van Media markt met een hele grote korrel (pot) zout 😜
Mochten ze hem vrijdag gewoon kunnen leveren zal ik hier wel een goed woordje voor ze doen 😄
Laten we dat hopen dat ze een grote batch gaan krijgen van Apple, MM is natuurlijk een hele grote winkelketen dus dat kan zomaar zo zijn, als ik me niet vergis valt Saturn ook onder het concern MM toch?pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:06:
[...]
En het kan niet zo zijn dat de MM een batch heeft ingekocht bij Apple met levergarantie? Als Apple ze nu aan MM verkoopt of aan Jan met de korte achternaam...
Daarom! Positief blijven, haha! En anders maar via de reserveringspagina die vrijkomt van Apple na release...gsm frikandel schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:21:
[...]
Laten we dat hopen dat ze een grote batch gaan krijgen van Apple, MM is natuurlijk een hele grote winkelketen dus dat kan zomaar zo zijn, als ik me niet vergis valt Saturn ook onder het concern MM toch?
Heb je daar een link van ?pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:26:
[...]
Daarom! Positief blijven, haha! En anders maar via de reserveringspagina die vrijkomt van Apple na release...
Helaas niet..Komt wel weer voorbij binnenkort denk ik..Had dat laatst ook al gevraagd hier.
Ah ok, verwacht hem niet nodig te hebben maar moet binnenkort toch in de buurt van Oberhausen zijn en mocht er dan een watch te reserveren zijn dan wip ik wel even langs als de MM hem dan nog niet binnen heeft gehad.pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:37:
[...]
Helaas niet..Komt wel weer voorbij binnenkort denk ik..Had dat laatst ook al gevraagd hier.
Mijn idee. Mocht het niet lukken bij de MM, haal ik hem ook in Oberhausen. Dichterbij voor mij dan een NL Apple Store...gsm frikandel schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:40:
[...]
Ah ok, verwacht hem niet nodig te hebben maar moet binnenkort toch in de buurt van Oberhausen zijn en mocht er dan een watch te reserveren zijn dan wip ik wel even langs als de MM hem dan nog niet binnen heeft gehad.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Ja, ik vraag me ook af hoe het precies zit met de indicatie van de levertijd van de Nederlandse MM. Zelf heb ik afgelopen vrijdagochtend ook een pre-order gedaan bij Apple voor een S4, die wordt naar schatting pas tussen 12 en 19 oktober geleverd. Ergens zou het toch van de zotte zijn dat je zo'n pre-order voor jan met de korte achternaam doet wanneer je simpelweg je lokale MM binnen kunt stappen op de datum van de launch? Het is dat ik zo'n aversie tegen die keten heb, met name vanwege hun (niet bestaande) retourbeleid, dat ik even afwacht wat mijn bestelling bij Apple doet. En wat CB doet, want die blijft ook verdacht stil over hun mogelijkheid om de nieuwe Apple producten te leveren. Jammer, want daar zou ik best een willen kopen.gsm frikandel schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:02:
Ik snap wel wat Donstil bedoeld, het is altijd een groot vraagteken met de Media markt en nieuwe Apple producten. Het is raar dat ze op de site hebben staan als je nu besteld dat je hem vrijdag kan ophalen terwijl bij Apple zelf een paar weken levertijd is op dit moment.
[ Voor 0% gewijzigd door ehrplederple op 19-09-2018 09:49 . Reden: verduidelijking ]
Als je met CB CoolBlue bedoeltehrplederple schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:48:
[...]
Ja, ik vraag me ook af hoe het precies zit met de indicatie van de levertijd van de Nederlandse MM. Zelf heb ik afgelopen vrijdagochtend ook een pre-order gedaan bij Apple voor een S4, die wordt naar schatting pas tussen 12 en 19 oktober geleverd. Ergens zou het toch van de zotte zijn dat je zo'n pre-order voor jan met de korte achternaam doet wanneer je simpelweg je lokale MM binnen kunt stappen op de datum van de launch? Het is dat ik zo'n aversie tegen die keten heb, met name vanwege hun (niet bestaande) retourbeleid, dat ik even afwacht wat mijn bestelling bij Apple doet. En wat CB doet, want die blijft ook verdacht stil over hun mogelijkheid om de nieuwe Apple producten te leveren. Jammer, want daar zou ik best een willen kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 19-09-2018 13:01 ]
Vorige keer kreeg ik een T&T die ik vanuit China kon volgen, dus vond het deze keer al lang durenswv schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:32:
Donderdagavond...
Apple store zit in passage midden in het centrum dus je zal hem sowieso ergens betaald moeten parkeren dan is plein volgens mij dichts bij. Ik ga zelf even op de fiets, kijk aan of het druk is en anders ga ik wel een andere keer.TerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:34:
Wie gaat er vrijdag naar Apple Store Den Haag? Ik wil ook gaan maar ben totaal niet bekend met parkeren daar. Waar kan ik het beste parkeren tegen redelijke kosten?
Stadhuis (cheaper) of Spui garage.TerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:34:
Wie gaat er vrijdag naar Apple Store Den Haag? Ik wil ook gaan maar ben totaal niet bekend met parkeren daar. Waar kan ik het beste parkeren tegen redelijke kosten?
PSN: Sluuz
Ik ben er namelijk benieuwd naar.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
https://www.acesdirect.nl...aign=tweakers-xml&c_id=17
Wel gek dat prijsverschil... Zelfde unit, ex btw en toch 7/8 tientjes verschileasy-cloud schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:53:
Volgens de volgende webshops hebben ze nog veel op voorraad:
Aces: 445,- excl. BTW
Centralpoint: 379,34 excl. btw
Ja Aces is echt bizar duur, heb hem zelf besteld bij Amac (Apple store deed gek bij mij en toen was het opeens midden oktoberFlaterik schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:09:
[...]
Wel gek dat prijsverschil... Zelfde unit, ex btw en toch 7/8 tientjes verschil
Aces: 445,- excl. BTW
Centralpoint: 379,34 excl. btw

Iemand van CentralPoint al gehoord of ze ze ook "echt" hebben?easy-cloud schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:53:
Volgens de volgende webshops hebben ze nog veel op voorraad:
Krijg geen antwoord via de chat van hun vanwege "drukte".
Die hebben net als andere retailers geen voorraad. Apple is altijd heel voorzichtig met leveringen. Ze zullen mogelijk al van Apple hebben gehoord dat ze dat aantal binnen krijgen. Maar ik neem aan niet dat aantal per bandje en kleurTerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:17:
[...]
Iemand van CentralPoint al gehoord of ze ze ook "echt" hebben?
Krijg geen antwoord via de chat van hun vanwege "drukte".
Apple laat pas de eerste vrachtwagen of in de ochtend aan komen bij de winkel en soms ook laatste vrachtwagen van de dag.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Inmiddels wel contact gehad met Central PointTo_Tall schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:21:
[...]
Die hebben net als andere retailers geen voorraad. Apple is altijd heel voorzichtig met leveringen. Ze zullen mogelijk al van Apple hebben gehoord dat ze dat aantal binnen krijgen. Maar ik neem aan niet dat aantal per bandje en kleur![]()
![]()
Apple laat pas de eerste vrachtwagen of in de ochtend aan komen bij de winkel en soms ook laatste vrachtwagen van de dag.
Ik: "Hebben jullie deze echt op voorraad""
CP: "Nee, helaas niet"
Ik: "Waarom staat er dan bij "Op voorraad(91)"?"
CP: "Dat is helaas een voorraad foutje."

Bron? Ik had vorig jaar mijn X op release via CB..Met mij vele anderen..To_Tall schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:21:
[...]
Die hebben net als andere retailers geen voorraad. Apple is altijd heel voorzichtig met leveringen. Ze zullen mogelijk al van Apple hebben gehoord dat ze dat aantal binnen krijgen. Maar ik neem aan niet dat aantal per bandje en kleur![]()
![]()
Michael, 19 sep 15:46TerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:27:
[...]
Inmiddels wel contact gehad met Central Point
Op voorraad (178)
Michael, 19 sep 15:46
Wanneer je hem daadwerkelijk ontvangt is nog niet te zeggen dit is afhankelijk van de hoeveelheid aanvraag en aanbod.
Alexander Janssen, 19 sep 15:45
Oke, maar jullie hebben al wel op voorraad dan?
Michael, 19 sep 15:45
Ze zijn al te pre-orderen en vanaf Vrijdag kan er begonnen worden met de uitlevering.
Alexander Janssen, 19 sep 15:40
Klopt de levertijd van de apple watch series 4?
Was mijn antwoord van CP
Wat zeg ik dan???pdavie2311 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:29:
[...]
Bron? Ik had vorig jaar mijn X op release via CB..Met mij vele anderen..
Laatste vracht van de dag bedoel ik in dit geval 20 september.
Geen enkele leverancier heeft VOOR de release date voorraad. Ze zullen misschien te horen krijgen hoeveel er mogelijk geleverd zal gaan worden OP de release date.
Daarnaast hebben retailers vaak de mogelijkheid met post order bedrijven om op dezelfde dag te kunnen leveren. Daar moeten zij vaak ook iets extra voor betalen.
Coolblue heeft daarnaast ook zelf nog een optie waar je als consument voor kan kiezen. Zelfde dag leveren.
Dus ja als de vrachtwagen om heel vroeg al voor de deur staat dan kan een retailer dezelfde dag leveren.
Bron??? https://www.coolblue.nl/k...rgopties.html#vandaag-nog
[ Voor 3% gewijzigd door To_Tall op 19-09-2018 17:47 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Bron over vrachtwagens en tijden..CB link ben ik mee bekend...;-)To_Tall schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:43:
[...]
Wat zeg ik dan???
Geen enkele leverancier heeft VOOR de release date voorraad. Ze zullen misschien te horen krijgen hoeveel er mogelijk geleverd zal gaan worden OP de release date.
Daarnaast hebben retailers vaak de mogelijkheid met post order bedrijven om op dezelfde dag te kunnen leveren. Daar moeten zij vaak ook iets extra voor betalen.
Coolblue heeft daarnaast ook zelf nog een optie waar je als consument voor kan kiezen. Zelfde dag leveren.
Dus ja als de vrachtwagen om heel vroeg al voor de deur staat dan kan een retailer dezelfde dag leveren.
Bron??? https://www.coolblue.nl/k...rgopties.html#vandaag-nog
Haha CentralPoint. Elk jaar weer.TerrorSource schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:27:
[...]
Inmiddels wel contact gehad met Central Point
Zojuist maar weer de 90 watches van MP verwijderd
Het is weer bijna September 2026 :)
Nee joh, gewoon bestellen en dan komen ze heus.Jaymone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:05:
[...]
Zojuist maar weer de 90 watches van MP verwijderd
Begin november
Welke kleur neem jij?Donstil schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:01:
Geen mooie doos meer bij de SS maar de Unboxing experience is wel lekker goed over nagedacht.
[YouTube: Gold Apple Watch Series 4 - Unboxing and review!]
is dat de BFF van Kim Kardashian?Donstil schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:01:
Geen mooie doos meer bij de SS maar de Unboxing experience is wel lekker goed over nagedacht.
[YouTube: Gold Apple Watch Series 4 - Unboxing and review!]
pfff...wat een hysterisch mens, die Justine
Ik heb weer de normale SS genomen.
Ja met geluid uit kijken is soms beterGeert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:14:
is dat de BFF van Kim Kardashian?
pfff...wat een hysterisch mens, die Justine
SS erg mooi idd..kan alleen nog niet de 300,- extra aan mijzelf verkopen. Help me ff, Haha...Donstil schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:17:
[...]
Ik heb weer de normale SS genomen.
[...]
Ja met geluid uit kijken is soms beter
het is heel simpel over 2 jaar wil je weer een nieuwe. Net zoals met smartphones de eerste 5 jaar zijn de ontwikkelingen elk jaar groot, zéker dit jaar maar alsnog is er nog genoeg ruimte om health tracking beter te doen. Kortom ik ga nu nog voor het goedkoopste model, tot alle mogelijkheden over een jaar of 2-3 er echt wel in zitten en de Apple watch vrijwel uitontwikkeld is. Tegen die tijd wil ik wel een keer goed geld uit geven voor een SS waar ik 5 jaar mee kan doen. Nu kies ik liever elke 2 jaar voor een update van de techniek i.p.v. hip uiterlijk.pdavie2311 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:26:
[...]
SS erg mooi idd..kan alleen nog niet de 300,- extra aan mijzelf verkopen. Help me ff, Haha...
youtube.com/@hisrep
Had op de Duitse release 3 jaar geleden alleen een sport te pakken gekregen maar die vond ik simpelweg niet mooi. Die heb ik een maandje later dus geüpgrade voor een SS, toen de S2 uit kwam en ik wilde upgraden dus wederom voor de SS gegaan. Om die eerste reden nu wederom niet voor de "sport" gegaan.pdavie2311 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:26:
[...]
SS erg mooi idd..kan alleen nog niet de 300,- extra aan mijzelf verkopen. Help me ff, Haha...
Vind dat te veel op een fitness tracker lijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 19-09-2018 20:47 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Satom op 20-09-2018 11:21 ]
Levertijden zijn bekent, wel vreemd dat afhalen voorrang heeft op thuisbezorgd...
Omdat ze morgen/vanavond laat pas een levering krijgen en het dan te laat is voor thuisbezorging op vrijdag.easy-cloud schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:22:
https://www.amac.nl/blog/levertijd-apple-watch-series-4/
Levertijden zijn bekent, wel vreemd dat afhalen voorrang heeft op thuisbezorgd...
iPhone XS via DHL handig... Maar goed zolang ze maar aankomen vind ik het prima
Is het te vroeg om al in een slaapzak voor de deur te gaan liggen?
Een badjas naast het bed is meestal voldoende of er moet erg veel afstand zitten tussen voordeur en bedAlpha89 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:31:
Okay mijn watch 4 44mm komt dus blijkbaar met UPS lol!
iPhone XS via DHL handig... Maar goed zolang ze maar aankomen vind ik het prima.
Is het te vroeg om al in een slaapzak voor de deur te gaan liggen?
Via https://ondemand.dhl.com kan je het een en ander aanpassen. Maar let wel, dit is op eigen risico, zeker als je het later op de dag doet geen garantie dat de bezorging volgende dag plaatsvind.Hemmik schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:28:
Hier ook een SMS van DHL. Weet iemand of hier tijdvakken voor te vinden? Ik raak altijd in de war met de verschillende DHLs (Parcel, express etc). Ook is het op 100 verschillende sites van ze te traceren met elke keer andere info.
DHL Express is tussen 8-18 of 18-21. Standaard staat het voor woonhuizen in de meeste stedelijke gebieden op 18:00 - 21:00.
Ben benieuwd of DHL wat eerder is dan UPS, waar ik eigenlijk altijd het laatste verzendadres had en de chauffeur dus pas na 6 een keer kwam..
Zaterdag vroeg in de ochtend kun je waarschijnlijk weer bestellen om af te halen. Voor morgen is alles gereserveerd.thomastvd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:58:
Hoe zat het ook alweer met winkelvoorraad? Ik dacht dat er op de dag zelf ook altijd wel wat af te halen was in de stores. Komt die voorraad morgen in de ochtend beschikbaar? Dat je kan kiezen voor afhalen zeg maar
Edit: Laat maar, nu staat het hele adres erbij.
[ Voor 19% gewijzigd door Tiimbo1991 op 20-09-2018 14:14 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
DennusB schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:17:
BCC zegt er nog 1 op voorraad te hebbenhttps://www.bcc.nl/naviga...ontent=000000000000253155

Ik zou alleen van mijn leven nooit iets bij Amac kopen. De service is ronduit slecht.easy-cloud schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:22:
https://www.amac.nl/blog/levertijd-apple-watch-series-4/
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Heb hem hier ook maar besteld. Afhalen in de winkel. Wie weet kan dat morgen. Staat nog wel in de orderbevestiging. Ben benieuwd..FrameWork. schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:48:
MediaMarkt lijkt ook bepaalde Apple Watch Series 4 op voorraad te hebben om af te halen in hun winkels vanaf morgen. (Even je winkel selecteren en dan kijken welke Watches terug worden gegeven door de zoekfunctie).
Ja, dat heb ik ook gedaan enkele dagen terug. Ik rij er zo even langs om te horen of ze morgen wel voorraad hebben/krijgenFrameWork. schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:48:
MediaMarkt lijkt ook bepaalde Apple Watch Series 4 op voorraad te hebben om af te halen in hun winkels vanaf morgen. (Even je winkel selecteren en dan kijken welke Watches terug worden gegeven door de zoekfunctie).
En, al een antwoord?Flaterik schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:07:
[...]
Ja, dat heb ik ook gedaan enkele dagen terug. Ik rij er zo even langs om te horen of ze morgen wel voorraad hebben/krijgen
youtube.com/@hisrep
Ja
Mooi!Flaterik schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:26:
[...]
Jaze moesten alle dozen nog uitpakken maar er was voldoende voorraad (Leeuwarden). Bestellingen konden begin van de middag afgehaald worden. Er was ook nog voldoende voor losse verkoop
Ik woon zelf ook in Leeuwarden, dus ga ik morgen ook even langs. Vraag ik wel even of ze, het model dat ik dan ter plekke uitkies, achter willen bewaren voor mij, omdat ik zaterdag pas kan betalen.
Top! Kan ik hem morgen ook halen, zodra ik bericht heb dat hij klaar ligt!Flaterik schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:26:
[...]
Jaze moesten alle dozen nog uitpakken maar er was voldoende voorraad (Leeuwarden). Bestellingen konden begin van de middag afgehaald worden. Er was ook nog voldoende voor losse verkoop
Hmm kan je niet online bestellen, morgen ophalen en achteraf betalen via Klarna? Volgens mij bieden ze dat aanmr.JamesBond schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:29:
[...]
Mooi!
Ik woon zelf ook in Leeuwarden, dus ga ik morgen ook even langs. Vraag ik wel even of ze, het model dat ik dan ter plekke uitkies, achter willen bewaren voor mij, omdat ik zaterdag pas kan betalen.
Lol wilde bijna hetzelfde voorstellen maar dan met de optie betalen bij afhalenFlaterik schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:34:
[...]
Hmm kan je niet online bestellen, morgen ophalen en achteraf betalen via Klarna? Volgens mij bieden ze dat aanheb je 14 dagen de tijd om te betalen en morgen een blingbling-watch om je pols
Dat doe ik idd...Ik betaal morgen in de winkel..swv schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:36:
[...]
Lol wilde bijna hetzelfde voorstellen maar dan met de optie betalen bij afhalen
Hoe krijg je dat voor elkaar ik kan via mediamarkt.nl alleen maar thuis bezorgen, afhalen is niet mogelijk want "product online niet beschikbaar"pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:37:
[...]
Dat doe ik idd...Ik betaal morgen in de winkel..
youtube.com/@hisrep
Ik heb wel een MM Account, weet niet of dat uitmaakt? Ik kan bij betaalopties gewoon aanvinken: Betalen in winkell..Onderste optie volgens mij?DeNachtwacht schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:43:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar ik kan via mediamarkt.nl alleen maar thuis bezorgen, afhalen is niet mogelijk want "product online niet beschikbaar"
Edit..Denk dat je wel een versie moet kiezen die op betreffend filiaal op voorraad is/komt morgen..Anders werkt het niet..Gelukkig was in mijn geval dit mijn keuze Watch...
[ Voor 17% gewijzigd door pdavie2311 op 20-09-2018 20:49 ]