• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Flaterik schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:34:
[...]

Hmm kan je niet online bestellen, morgen ophalen en achteraf betalen via Klarna? Volgens mij bieden ze dat aan :) heb je 14 dagen de tijd om te betalen en morgen een blingbling-watch om je pols ;)
Helaas weet ik nog niet welke kleur ik wil, dus dat wordt 'm niet. Maar bedankt voor de tip!
pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:48:
[...]

Ik heb wel een MM Account, weet niet of dat uitmaakt? Ik kan bij betaalopties gewoon aanvinken: Betalen in winkell..Onderste optie volgens mij?

Edit..Denk dat je wel een versie moet kiezen die op betreffend filiaal op voorraad is/komt morgen..Anders werkt het niet..Gelukkig was in mijn geval dit mijn keuze Watch...
Ik heb een MM account, maar waar staat dit dan? Ik zie keurige groene bolletjes "21-9-2018 ophalen in Amsterdam" maar bij bezorgopties kan ik alleen maar kiezen tussen mijn eigen adres of een ander bezorgadres invoeren, verder zijn er nergens opties te vinden voor afhalen in winkel. Ook bij betaalopties kan ik nergens aanvinken "betalen bij afhalen".

Volgens mij doe ik iets fout want zelfs bij een series 3 die nu gewoon te leveren is, kan ik nergens een optie vinden "afhalen in winkel"

[ Voor 8% gewijzigd door DeNachtwacht op 20-09-2018 21:17 ]

youtube.com/@hisrep

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

DeNachtwacht schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:14:
[...]

Ik heb een MM account, maar waar staat dit dan? Ik zie keurige groene bolletjes "21-9-2018 ophalen in Amsterdam" maar bij bezorgopties kan ik alleen maar kiezen tussen mijn eigen adres of een ander bezorgadres invoeren, verder zijn er nergens opties te vinden voor afhalen in winkel. Ook bij betaalopties kan ik nergens aanvinken "betalen bij afhalen".

Volgens mij doe ik iets fout want zelfs bij een series 3 die nu gewoon te leveren is, kan ik nergens een optie vinden "afhalen in winkel"
Als ik de Watch in beeld heb, nog niet eens in winkelmandje heb, staat er onder bestel nu:

Gratis bezorging
Gratis retourneren
14 dagen bedenktijd
Betalen bij afhalen

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:21:
[...]

Als ik de Watch in beeld heb, nog niet eens in winkelmandje heb, staat er onder bestel nu:

Gratis bezorging
Gratis retourneren
14 dagen bedenktijd
Betalen bij afhalen
Yep dat zie ik ook. maar zodra ik de bestelprocedure in ga krijg ik nergens een optie om iets af te halen. Zelfs niet met een willekeurige stofzuiger die vol op voorraad is :?

youtube.com/@hisrep

• pdavie2311

pdavie2311

DeNachtwacht schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:22:
[...]

Yep dat zie ik ook. maar zodra ik de bestelprocedure in ga krijg ik nergens een optie om iets af te halen. Zelfs niet met een willekeurige stofzuiger die vol op voorraad is :?
Hmmm..Nu bij mij ook niet meer..Alleen bezorgen inderdaad..Vreemd. Gelukkig nog wel mijn orderbevestiging waarin staat, betalen bij afhalen winkel..Vreemd toch?

pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:25:
[...]

Hmmm..Nu bij mij ook niet meer..Alleen bezorgen inderdaad..Vreemd. Gelukkig nog wel mijn orderbevestiging waarin staat, betalen bij afhalen winkel..Vreemd toch?
Het gekke vind ik dus dat het ook niet werkt met een stofzuiger die ze gewoon op voorraad hebben. ik snap nog dat het ergens met die apple watches nu fout gaat maar bij andere producten?

youtube.com/@hisrep

• pdavie2311

pdavie2311

DeNachtwacht schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:26:
[...]

Het gekke vind ik dus dat het ook niet werkt met een stofzuiger die ze gewoon op voorraad hebben. ik snap nog dat het ergens met die apple watches nu fout gaat maar bij andere producten?
Ze willen niet teveel mensen aan de balie krijgen die spullen afhalen? Al die Watch shoppers die kiezen voor afhalen en betalen in de winkel...;-)

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:47
pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:30:
[...]

Ze willen niet teveel mensen aan de balie krijgen die spullen afhalen? Al die Watch shoppers die kiezen voor afhalen en betalen in de winkel...;-)
Die komen nu ook in de winkel, maar moeten twee extra vragen stellen: heeft u Apple Wacht versie blabla ook? *verkoper zoekt in computer of in magazijn * uh, ja hoor, hier is er een...

Dan lijkt me het toch handiger om gewoon online te bestellen en snel af te halen...

Ik had het probleem overigens ook, dat ik niet kon afhalen. Ik ga er morgen wel gewoon ff heen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
mr.JamesBond schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:57:
[...]

Helaas weet ik nog niet welke kleur ik wil, dus dat wordt 'm niet. Maar bedankt voor de tip!
Dus morgen passen in de Mediamarkt, dan daar online bestellen via je iPhone (of via een Macbook die daar staat) en direct ophalen + achteraf betalen via Klarna :*)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:41
Flaterik schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:01:
[...]

Dus morgen passen in de Mediamarkt, dan daar online bestellen via je iPhone (of via een Macbook die daar staat) en direct ophalen + achteraf betalen via Klarna :*)
Direct ophalen gaat niet lukken denk ik zo. Apple Store zelf zelf 18-25-okt levering op dit moment. Denk dan niet dat je in een winkel direct kan meenemen...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:03:
[...]

Direct ophalen gaat niet lukken denk ik zo. Apple Store zelf zelf 18-25-okt levering op dit moment. Denk dan niet dat je in een winkel direct kan meenemen...
Nope idd, status bij elke MM is nu niet op voorraad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Dacht dat je om 00.01 ook wel kon checken of je er nog 1 kon reserveren om op te halen in een Apple Store maar dat is dus niet zo.

Heb in ieder geval bij een Amac 2 reserveringen staan.
44mm space-gray met zwarte sport band - 3de op de lijst
44mm space-gray met zwarte sport loop - 2de op de lijst
(zoek er ook 2 :)) Hopen dat er genoeg binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:35
Als ik tijd heb ga ik vlak na openingstijd even langs de dichtstbijzijnde MM. Vrees dat ze weinig zullen hebben. Kan ik ook gelijk kijken of ze nog een XS hebben.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehrplederple
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 30-10-2021
Ennn de mediamarkt is inmiddels ook naar >2 weken levertijd gegaan (incl. bij afhalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ehrplederple schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:01:
Ennn de mediamarkt is inmiddels ook naar >2 weken levertijd gegaan (incl. bij afhalen).
Inderdaad, ik vond het al gek dat de Nike+ gewoon op levering vandaag stond terwijl die bij Apple zelf pas op 4 oktober komt.

Ach, eind oktober of november probeer ik het wel weer, het is ook nog eens noodweer dus ik vind het wel prima.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas87923
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 16:11
Ik heb zojuist bij Amac besteld, die hebben er nog een paar liggen die vandaag opgehaald kunnen worden bij diverse winkels volgens hun site. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:13
DeNachtwacht schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:22:
[...]

Inderdaad, ik vond het al gek dat de Nike+ gewoon op levering vandaag stond terwijl die bij Apple zelf pas op 4 oktober komt.

Ach, eind oktober of november probeer ik het wel weer, het is ook nog eens noodweer dus ik vind het wel prima.
Dan kan je alles in elke gewenste combinatie krijgen. Ik ga volgende week in de Apple Store passen en dan bestel ik wel een paar weken later. Kan ik gelijk wat bandjes testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AnthonyR schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:36:
[...]

Dan kan je alles in elke gewenste combinatie krijgen. Ik ga volgende week in de Apple Store passen en dan bestel ik wel een paar weken later. Kan ik gelijk wat bandjes testen.
Yep idd ik ook

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:47
Is onderweg 21/09/2018 5:01 Eindhoven, Netherlands

Watch 44mm overigens :) .

Ben eens benieuwd Watch komt met UPS iPhone met DHL. Let the games begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Net nog de laatste kunnen bestellen op Amac. Na werk maar even langs om het op te halen.
Ben benieuwd, mijn eerste apple watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:57
Ik sta bij centrO in Oberhausen. SS Watch was nog goed verkrijgbaar zonder reservering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:14
rdgut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:53:
Ik sta bij centrO in Oberhausen. SS Watch was nog goed verkrijgbaar zonder reservering!
Hoe kun je afhalen kiezen? Ik zie namelijk dat dit niet beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:57
SP75 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:58:
[...]

Hoe kun je afhalen kiezen? Ik zie namelijk dat dit niet beschikbaar is
Kan inderdaad niet. Ik heb aan de deur bij een van de meerdere Apple medewerkers gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 09:48
rdgut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:53:
Dju daar zat ik dus op te wachten, maar wilde niet op de Bonnefooi erheen rijden.
Heb hem bij de mediamarkt in Krefeld gereserveerd, helaas is hij daar nog niet.

Misschien kun je een lading meenemen voor mede tweakers :> >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

rdgut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:07:
[...]

Kan inderdaad niet. Ik heb aan de deur bij een van de meerdere Apple medewerkers gereserveerd.
Even MC halen? Ze hebben in DE nog de MCRib... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BekSide schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:11:
[...]

Dju daar zat ik dus op te wachten, maar wilde niet op de Bonnefooi erheen rijden.
Heb hem bij de mediamarkt in Krefeld gereserveerd, helaas is hij daar nog niet.

Misschien kun je een lading meenemen voor mede tweakers :> >:)
Als je ff een 44mm SS Sportband voor mij meeneemt dan :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:43
Ik wil ook een Apple Watch kopen. Ben morgen in Duitsland, maar helaas werkt het reserveringssysteem niet. Wat jammer..

@rdgut, zou je misschien kunnen navragen of ze het reserveringssysteem open gaan zetten.

Kopen jullie trouwens het GPS model of ook met LTE? eSIM komt waarschijnlijk nog niet op korte termijn naar Nederland (als ik alle reacties zo lees op diverse fora).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16
Watch om 10 uur afhalen bij DHL.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Toch maar even in de gaten houden of er vandaag of morgen niet nog ergens voorraad komt! Dan kan ik er altijd nog ff 1 oppikken :D En anders ff wachten :) Veel plezier met de nieuwe Watch allemaal vandaag!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe regel je dat?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16
Bellen idd :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 11:38
Geschat tijdstip: 10:15 - 14:15.. Meestal is ups hier vroeg *wiebelend op stoel*, kan niet wachten O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Geschat tijdstip: voor het einde van de dag. Typisch UPS.

Wij gaan zo naar een bruiloft dus heb een verzoek gedaan voor afleveren bij de buren. In het verleden kon ik aangeven dat ik het bij het distributiecentrum wilde afhalen maar dat was nu niet mogelijk. Als het ze vandaag niet lukt wordt het dinsdag. We zien het wel weer :+.

Gelukkig nog een series 2 die ook prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 11:49
Ben benieuwd naar de Stainless Steel voorraad in Duitsland. Iemand die daar bij de Apple Store kan vragen/inschatten of er morgen nog voorraad is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 25-09 16:26
Ik ga hem vandaag ophalen bij Amac, kwamen er een paar hier en daar in winkels online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
As iemand een SS voor mij kan meenemen uit Duitsland wil ik daar graag ook een vergoeding voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2R
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 22:06

i2R

Net bij de Store in Den Haag geweest. Er was losse verkoop, er was geen 44mm aluminium meer wel nog de 44mm Space grey, maar die zullen nu ook wel al weg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 15:30
Apple stores gingen om 08:00 open en ik was om 09:00 bij de Apple store in Den haag. De drukte was net voorbij waren meer beveiligers dan klanten en na 15 min stond ik weer buiten. Ze hadden nog een paar Apple watches dus een 44mm met sportbandje meegenomen. Nylon was uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
mr3000 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:12:
Ik ga hem vandaag ophalen bij Amac, kwamen er een paar hier en daar in winkels online :D
Dank je!! Net met 25 eur korting besteld bij AMAC! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
turkeyhakan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:31:
[...]

Dank je!! Net met 25 eur korting besteld bij AMAC! :))
Hoe kom je aan die korting dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:44
acties25nl als code volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easy-cloud
DennusB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:33:
[...]

Hoe kom je aan die korting dan?
En dan wacht je op je verzending... Sturen ze alles naar de winkels toe :(

[ Voor 3% gewijzigd door easy-cloud op 21-09-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Eigenlijk wil ik de ss, maar wordt ongeduldig... Waar bij Amac zie je het dan? Bij mij staat alles op niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2R

i2R

Het was,

ACTIESNL25

Thnx voor de tip, kan hem ook nu met korting afhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:15

Satom

Verzamel ervaringen

Zo ongeduldig als een mens kan zijn ook maar even DHL gebeld. Ik zit in de ochtendlevering, dus voor 13:00. Als het goed is, in ieder geval voor het einde van de werkdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2R

i2R

Menace_1981 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:36:
Eigenlijk wil ik de ss, maar wordt ongeduldig... Waar bij Amac zie je het dan? Bij mij staat alles op niet leverbaar.
Zag er nog eentje in Amstelveen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Iemand die de SS versie bij Gravis besteld heeft en al iets heeft gehoord over levering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
i2R schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:43:
[...]

Het was,

ACTIESNL25

Graag gedaan. Zie de helft graag verschijnen :-) Was idd deze code. De mijne ligt klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 11:36
DHL komt hier vandaag tussen 9:00 en 18:00 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 13:04
Ben benieuwd, had veel te laat online besteld bij Apple. Levering pas in halverwege oktober.

Zag net er nog één bij Amac op voorraad stond in Almere. Gelijk besteld, ben benieuwd of ik er vandaag nog om kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vanochtend toch maar ff langs Haarlem gegaan en inmiddels de series 4 om mijn pols... helaas was het nylon bandje al uitverkocht maar dan dus maar met standaard sportbandje. Ik denk dat de Apple stores nu trouwens wel overal los zijn, ik had al één van de laatste.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
i2R schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:43:
[...]

Het was,

ACTIESNL25

Thanks! Ook nog gebruik gemaakt van 4% cashback (Ex btw) a 15euro via cashbackxl :)

Nu nog wachten op het mailtje dat de Watch klaar ligt bij de Amac.

Heb sowieso via een andere Amac 2 reserveringen lopen voor dus even kijken welke sneller klaar ligt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 20:11
Heeft iemand hier toevallig bij Coolblue besteld? Ik zie dat de Apple watch 4 op niet leverbaar staat en deze ook niet op pre-order basis gaan. Lijkt me dus als deze beschikbaar komen het een first come first serve is (of ze zijn allemaal al uitverkocht). Heb even een tweet verstuurt naar de klantenservice ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Mediamarkt Utrecht The Wall heeft helaas niets geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Tripwire999 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:07:
Heeft iemand hier toevallig bij Coolblue besteld? Ik zie dat de Apple watch 4 op niet leverbaar staat en deze ook niet op pre-order basis gaan. Lijkt me dus als deze beschikbaar komen het een first come first serve is (of ze zijn allemaal al uitverkocht). Heb even een tweet verstuurt naar de klantenservice ben benieuwd.
Amac lijkt ze wel in de filiale random op voorraad te krijgen zie ik.
Net elke keer 44mm Space-Gray Sport Loop voorbij zien komen in Breda, Middelburg, Delft, Amsterdam etc. Lijkt elke keer maar op 1 watch te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
Kan hem straks halen in Almere:) Nu mijn weborder annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Volgens de MediaMarkt website is ie binnen: "Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd.".
Nu nog even op een berichtje wachten dat ik het kan gaan ophalen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 08:58
"Volgens de MediaMarkt website is ie binnen: "Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd."."

Ja, dat heb ik ook... na bellen kunnen ze er niks over zeggen, sterker nog ze geven aan dat ze helemaal niet kunnen zeggen of hij vandaag uitgeleverd gaat worden.... booooooeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Yeah net nog een Zilveren Apple Watch 4 44mm kunnen bestellen bij Amac in Delft precies in de kleur die ik wilde :D whoop whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
AiR60 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:14:
"Volgens de MediaMarkt website is ie binnen: "Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd."."

Ja, dat heb ik ook... na bellen kunnen ze er niks over zeggen, sterker nog ze geven aan dat ze helemaal niet kunnen zeggen of hij vandaag uitgeleverd gaat worden.... booooooeeeee
Ik hoop dat ze nog bezig zijn in het magazijn, want volgens de website is het de 20e verzonden naar de MM.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Tripwire999 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:16:
Yeah net nog een Zilveren Apple Watch 4 44mm kunnen bestellen bij Amac in Delft precies in de kleur die ik wilde :D whoop whoop!
Via de website? Ik heb daar de 44mm Space-Grey Sport Loop besteld net. Weet alleen niet of die direct klaar ligt of pas in de loop van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
Chester schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:16:
[...]

Ik hoop dat ze nog bezig zijn in het magazijn, want volgens de website is het de 20e verzonden naar de MM.
Dat hoop ik ook... maarja, eerst zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Dit is gewoon te gek, net een bestelling gedaan via Amac apeldoorn online om het op te halen in de winkel Een Watch 4, voor de zekerheid maar even gebeld, Meneer u kunt de watch niet ophalen door het systeem want deze zijn voor de preorders!!!! Geld retour? 2 weken wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:17:
[...]

Via de website? Ik heb daar de 44mm Space-Grey Sport Loop besteld net. Weet alleen niet of die direct klaar ligt of pas in de loop van de dag.
Ik ook niet maar loop tijdens de lunch wel even langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
SP75 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:18:
Dit is gewoon te gek, net een bestelling gedaan via Amac apeldoorn online om het op te halen in de winkel Een Watch 4, voor de zekerheid maar even gebeld, Meneer u kunt de watch niet ophalen door het systeem want deze zijn voor de preorders!!!! Geld retour? 2 weken wachten
Wat? Stond ie bij jouw bestelling wel op voorraad dan? Mijn bestelling was op voorraad dus neem aan dat ik hem gewoon op kan halen vandaag. Ga zo ook wel even bellen voor de zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Tripwire999 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:23:
[...]

Wat? Stond ie bij jouw bestelling wel op voorraad dan? Mijn bestelling was op voorraad dus neem aan dat ik hem gewoon op kan halen vandaag. Ga zo ook wel even bellen voor de zekerheid...
Hij stond zeker op voorraad maar het schijnt iets met het systeem te zijn op het moment dat ze het inboeken moeten ze het nog toewijzen aan de pre orders. Ja als jij dan besteld krijgt je dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
SP75 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:18:
Zelfde verhaal hier met Leidschendam
30min geleden besteld met "Direct ophalen". Ik bel en ze hebben hem niet meer op voorraad.
"Nee meneer,die is 2minuten geleden in de winkel verkocht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:25:
[...]

Zelfde verhaal hier met Leidschendam
30min geleden besteld met "Direct ophalen". Ik bel en ze hebben hem niet meer op voorraad.
"Nee meneer,die is 2minuten geleden in de winkel verkocht".
Ben nu aan het bellen met de hoofdkantoor ofzo, ik ga geen 2 weken op mijn geld wachten door een fout van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 21:01
Apple store Den Haag heeft nog voldoende series 4 op voorraad.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
robbinonline schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:27:
Apple store Den Haag heeft nog voldoende series 4 op voorraad.
Kun je die zo bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Zelfde verhaal met Amac Delft.

"Zodra we de Apple Watches in de winkel inboeken kan je ze direct op de website kopen maar dan zijn ze in de winkel al vergeven aan andere die een reservering hebben geplaatst".

Oftwel, Amac heeft hun systeem niet op orde en iedereen die via de website besteld is de dupe er van.
SP75 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:26:
[...]

Ben nu aan het bellen met de hoofdkantoor ofzo, ik ga geen 2 weken op mijn geld wachten door een fout van hun
Weet je ook welke kleuren/bandjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iig niet via de site. Daar staat dat ophalen in de winkel niet mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkorpionNL
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05
TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:

"Zodra we de Apple Watches in de winkel inboeken kan je ze direct op de website kopen maar dan zijn ze in de winkel al vergeven aan andere die een reservering hebben geplaatst".

Oftwel, Amac heeft hun systeem niet op orde en iedereen die via de website besteld is de dupe er van.
Hebben jullie wel een e-mail gehad waarin staat dat hij klaar ligt om op te halen? Heb een uurtje geleden een watch online besteld om bij Amac Amsterdam af te halen en kreeg een half uurtje later de mail dat hij opgehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:

[...]

Weet je ook welke kleuren/bandjes?
Ik wandel nu naar de Amac in Delft ns kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:35
Mediamarkt in Alphen a/d Rijn heeft geen AW Series 4 en weet ook niet wanneer die binnen komen. Wel een demo en iPhone XS-en.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
raytje192 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:01:
Ben benieuwd, had veel te laat online besteld bij Apple. Levering pas in halverwege oktober.

Zag net er nog één bij Amac op voorraad stond in Almere. Gelijk besteld, ben benieuwd of ik er vandaag nog om kan :)
Krijg net de bevestiging dat die van mij klaar ligt :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
raytje192 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:39:
[...]

Krijg net de bevestiging dat die van mij klaar ligt :) :D
Er is nog hoop bij Amac 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
Yep, schrok ff toen ik bovenstaande reacties zag :F Gelukkig toch bevestiging, nou alleen nog wachten want ik kan er vanmiddag pas om :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 25-09 13:49
Coolblue lijkt een Series 4 44mm SG op voorraad te hebben: https://www.coolblue.nl/p...ium-zwarte-sportband.html

Wellicht even verifiëren voordat je bestelt, “morgen in huis” en “leverdatum onbekend” komen beide op de pagina voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Voorlopig vind ik het maar kansloos.
Zeker als ze vrijkomen op de website maar vrolijk in de winkel verkopen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Helaas is mijn bestelling vertraagd :( had bij MM besteld en stond op vandaag ophalen maar dat gaat m niet worden zie ik nu bij de status..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FrameWork. schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:41:
Coolblue lijkt een Series 4 44mm SG op voorraad te hebben: https://www.coolblue.nl/p...ium-zwarte-sportband.html

Wellicht even verifiëren voordat je bestelt, “morgen in huis” en “leverdatum onbekend” komen beide op de pagina voor :)
Die zal ook wel snel weg zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
JJelle schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:42:
Helaas is mijn bestelling vertraagd :( had bij MM besteld en stond op vandaag ophalen maar dat gaat m niet worden zie ik nu bij de status..
Welke vestiging dan? en had je eerst wel dat verzonden was naar de winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Zojuist besteld bij CB, Series 4 44 mm SG Sport, op voorraad :)

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
AiR60 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:43:
[...]

Welke vestiging dan? en had je eerst wel dat verzonden was naar de winkel?
Hoofddorp. Status stond volgens mij eerst op wordt verzonden naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 25-09 21:01
Ja aansluiten in een speciale rij. Waar 3 mensen staan. Bij de nieuwe iPhones staat zelfs niemand. Nog nooit zo rustig gezien op een launch day.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:44:
Zojuist besteld bij CB, Series 4 44 mm SG Sport, op voorraad :)
Sure? Heb je ze gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 12:59
Net ook via coolblue besteld, en voor 5 euro meer krijg ik hem hopelijk vanavond nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Naast de voorraad staat heel groot "Levertijd onbekend" he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
robbinonline schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:44:
[...]

Ja aansluiten in een speciale rij. Waar 3 mensen staan. Bij de nieuwe iPhones staat zelfs niemand. Nog nooit zo rustig gezien op een launch day.
Weet je ook welke modellen/kleuren er nog waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Net bij Amac in Delft geweest en inderdaad het was een pre order ipv dat je hem direct kon afhalen. 😡 belachelijk eigenlijk maar in de winkel waren ze er ook niet blij mee. Ze hadden alleen nog rose gold 44mm 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Tripwire999 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:47:
Net bij Amac in Delft geweest en inderdaad het was een pre order ipv dat je hem direct kon afhalen. 😡 belachelijk eigenlijk maar in de winkel waren ze er ook niet blij mee. Ze hadden alleen nog rose gold 44mm 😐
Dat zeiden ze tegen mij aan de telefoon ook.

Ik heb op dit moment 5 pre-orders lopen terwijl ik er maar 2 wil. Maar wil ze wel vandaag! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
JJelle schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:44:
[...]

Hoofddorp. Status stond volgens mij eerst op wordt verzonden naar de winkel.
Lekker dan... goed bezig bij de MM :(

Ook stom dat ze niks kunnen zeggen aan de telefoon of het uberhaupt bij de voorraad zit, iets met automatiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 12:59
Als ze hem vandaag/morgen niet leveren, annuleer je de order toch.

[ Voor 46% gewijzigd door XO101 op 21-09-2018 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:24
Zojuist ook bij CB besteld, ben benieuwd of hij vandaag verzonden gaat worden!

Aanhangwagen onderdelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AiR60
Wat een gekkenhuis met een nieuw - best duur product - het gaat iig goed met de economie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:48:
[...]

Dat zeiden ze tegen mij aan de telefoon ook.

Ik heb op dit moment 5 pre-orders lopen terwijl ik er maar 2 wil. Maar wil ze wel vandaag! :X
Bestel dus nooit meer bij Amac dat is wel duidelijk. Hopelijk krijg ik snel mijn geld weer terug...
Pagina: 1 ... 30 ... 67 Laatste