Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Heb zelf mijn order geannuleerd bij Amac kreeg zelf ook absoluut geen informatie, zelfs geen informatie dat het product nog niet te leveren is of iets. Had ook al betaald en ze wisten verder niks te kunnen doen of wat dan ook. Na het annuleren heeft het meer dan 2 weken geduurd voordat mijn geld terug werd gestort.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:56:
Iemand hier enige ervaring met de levertijden van Amac?
Ik heb op 23/09 mijn Series 2 besteld een SG Alu met gewoven bandje maar tot dusver niks gehoord eigenlijk van ze.
Had meerdere malen gebeld en gemaild om de order te annuleren maar niemand kon het blijkbaar goed en meerdere malen langs de winkel geweest voor mogelijk wat informatie, al is het informatie dat het niet geleverd kan worden.
Niet bepaald goede ervaring dus bij Amac
Betwijfel of dat gehaald word
Verwijderd
Dat is inderdaad erg snel! Heb je deze gewoon bij apple zelf besteld?snaggyheadshot schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:21:
Mijn AW2 goudkleurig alu cacao bandje is zojuist verzondenBesteld op 09/10. Snelle verzending dus
Jep. Geannuleerd bij Amac. Goede zet dus.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:30:
[...]
Dat is inderdaad erg snel! Heb je deze gewoon bij apple zelf besteld?
Hier zelfde! Uit ervaring weet ik dat dit gewoon goed gaat (met veel Apple producten dit ook ervaren). Als je morgenochtend de locatie bekijkt zal je zien dat het ineens in Nederland ligtS_tef schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:33:
Die van mij ligt nu in Korea en leverdatum staat op morgen.
Betwijfel of dat gehaald word.
Dat is goed nieuws ik ben de nylon versie precies dezelfde indicatie. Zit er dan toch schot in?Donetta schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:58:
Apple Watch Series 2 Sport 42mm Wit Sportbandje besteld op 5 oktober (via apple store) levering vrijdag 12 oktober :-). Aanvankelijk zou de levering 1-8 november zijn.
Ja ik denk het toch ook, vertrekt nu uit Kazakhstan en dat is maar 8 uurtjes vliegen naar Brussel (vanuit daar word hij naar Nederland verder verscheept denk ik)Nipje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:27:
[...]
Hier zelfde! Uit ervaring weet ik dat dit gewoon goed gaat (met veel Apple producten dit ook ervaren). Als je morgenochtend de locatie bekijkt zal je zien dat het ineens in Nederland ligt.
[ Voor 6% gewijzigd door S_tef op 12-10-2016 15:05 ]
ik 2 oktober besteld, AW S2 Zilverkleurig alum. + parelgrijs woven bandje.Shadow343 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Dat is goed nieuws ik ben de nylon versie precies dezelfde indicatie. Zit er dan toch schot in?
Indicatie: 28 okt - 4 nov.
Status: Artikelen worden verwerkt
Zit bij mij dus nog geen schot in de zaak.
Geplande levering staat op morgen en is gisteren vanuit China begonnen.
[ Voor 5% gewijzigd door S_tef op 12-10-2016 20:22 ]
Hierbij de tracking van mijn watch. Was volgens apple de 10de gepland maar werd de 7de al aangeboden.RobbieB schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:25:
Heeft er iemand een screenshot van het hele UPS-traject? Ben benieuwd naar waar hij in Europa allemaal langs moet.
https://www.dropbox.com/s...%20at%2022.28.18.png?dl=0
Dat ding is letterlijk 3/4 van de wereld over geweest in 1 dag...Redleg schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:36:
[...]
Hierbij de tracking van mijn watch. Was volgens apple de 10de gepland maar werd de 7de al aangeboden.
https://www.dropbox.com/s...%20at%2022.28.18.png?dl=0

Ik ben benieuwd naar mijn route
Onze watches hebben de reis samen afgelegd hoor, zelfde route en nu ook in EindhovenS_tef schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:35:
Eindhoven, Netherlands 13/10/2016 7:03 Wordt afgeleverd
Krijg de indruk dat orders bij Apple zelf voorrang krijgen. Ik vind informatievoorziening door Apple aan leveranciers en beperkte beschikbaarheid echt absurd. Foute inschatting door Apple of vooropgezet plan om vraag te manipuleren, ik weet het niet.
Het langere wachten bij A-mac is ook erg vervelend maar jaar extra garantie is wel een voordeel dus ik heb nog even geduld.
Is er iemand die ook op of rond 17/9 bij A-mac heeft besteld en al wat meer weet of al een watch heeft ontvangen?
Verwijderd
Veel plezier! Dankzij jou heb ik hem ook om mijn pols!
Het grappige was dat ik 10min daarvoor besteld had via apple site. Ik las paar berichten dat iemand mijn variant binnen week toegezonden kreeg.
Verwijderd
Ik heb zelf ook besteld bij A-mac op 23/9 (Series 2/42/Space Grey alu/nylon). Ik heb toevallig van de week gebeld en het schijnt dat ze pas sinds vorige week modellen binnen krijgen. Verder hebben ze eigenlijk geen indicatie van wanneer je de watch kan verwachten.Pixelz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:58:
17/9 besteld bij A-mac (series 2/42/silver alu/nylon) nog geen indicatie wanneer hij geleverd wordt...
Krijg de indruk dat orders bij Apple zelf voorrang krijgen. Ik vind informatievoorziening door Apple aan leveranciers en beperkte beschikbaarheid echt absurd. Foute inschatting door Apple of vooropgezet plan om vraag te manipuleren, ik weet het niet.
Het langere wachten bij A-mac is ook erg vervelend maar jaar extra garantie is wel een voordeel dus ik heb nog even geduld.
Is er iemand die ook op of rond 17/9 bij A-mac heeft besteld en al wat meer weet of al een watch heeft ontvangen?
Dus nu lekker wachten en hopen dat ie er snel is eigenlijk..
Inmiddels is het bandje binnen (nieuw en origineel), maar: mijn vriendin heeft me in de tussentijd ook een bandje cadeau gedaan, namelijk het bruine bandje van Decoded.
Met andere woorden: ik heb de HOCO over
Groet,
Mark
Advienne que pourra..
Ik had 13/9 besteld bij Amac en hoorde helemaal niks, inmiddels geannuleerd en na 2,5 week mijn geld terug.Pixelz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:58:
17/9 besteld bij A-mac (series 2/42/silver alu/nylon) nog geen indicatie wanneer hij geleverd wordt...
Had overigens de S2/Zwart sportbandje besteld/Spacegray.
[/quote]
Ik heb gisteren a-mac nog eens gebeld maar ze hebben geen flauw idee wanneer wat en in welke hoeveelheid binnenkomt. Wacht dus nu bijna 5 weken. Maar in Apple store is het niet anders volgens mij.
Dat kan ik wel begrijpen. Maar heb jij ook al je volledige aankoop bedrag moeten betalen? Na veel gemaild te hebben schijnt het dat er een optie was om maar 10% te betalen van de betaling. Maar ik had dit nergens moest gelijk het volledige bedrag betalen dus vandaar dat ik het geannuleerd had en ik geen zin had dat het geld wel betaald is maar ik absoluut geen inzicht heb wanneer ik het zou kunnen verwachten.Pixelz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:32:
Ik had 13/9 besteld bij Amac en hoorde helemaal niks, inmiddels geannuleerd en na 2,5 week mijn geld terug.
[/quote]
Ik heb gisteren a-mac nog eens gebeld maar ze hebben geen flauw idee wanneer wat en in welke hoeveelheid binnenkomt. Wacht dus nu bijna 5 weken. Maar in Apple store is het niet anders volgens mij.
Bij apple krijg je nog een indicatie maar bij Amac totaal niet.
Wanneer ik nu inlog staat er ook nog steeds: In behandeling, wordt verwerkt. Dit terwijl ik het al geannuleerd heb.
Heb je je geld al terug?
Verwijderd
10% afrekenen is denk ik alleen als je in de winkel besteld. Ik heb zelf maar 10% hoeven betalen bij amac maar ik heb in een fysieke winkel mijn Apple watch besteld.Pixelz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:35:
Ja, ik moest 469 euro afrekenen, ik heb ook geen optie om 10% te betalen gezien. De watch is overal slecht leverbaar (op Apple site staat medio of eind november) dus ik ga er nog even van uit dat het niet specifiek aan Amac ligt. Ik neem aan dat ik als een van de eersten de watch krijg zodra hij binnen komt.
Heb je je geld al terug?
Denk ook niet dat het aan Amac ligt, iedereen die je momenteel erover vraagt weet niks en heeft eigenlijk niks. Het is jammer maar er zit niks anders op dan wachten denk ik.
*edit*
Ah, je hebt het over Amac. sorry
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:55:
[...]
10% afrekenen is denk ik alleen als je in de winkel besteld. Ik heb zelf maar 10% hoeven betalen bij amac maar ik heb in een fysieke winkel mijn Apple watch besteld.
Denk ook niet dat het aan Amac ligt, iedereen die je momenteel erover vraagt weet niks en heeft eigenlijk niks. Het is jammer maar er zit niks anders op dan wachten denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Aeon op 19-10-2016 21:06 ]
http://www.mediamarkt.nl/...ry=apple_watch_42mm_sport
Van 22.00 uur tot morgenochtend 09.00 uur en op=op.
ik zie het al staan

Marly schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:07:
Actie bij de MediaMarkt: € 222,- voor de 42mm watch met sportbandje:
http://www.mediamarkt.nl/...ry=apple_watch_42mm_sport
Van 22.00 uur tot morgenochtend 09.00 uur en op=op.
[ Voor 4% gewijzigd door ronnym op 19-10-2016 23:39 ]
Nu al op? Dan hebben ze er toch maar heel weinig gehad, als lokkertje. Maar evengoed vreemd, volgens de aanbieding was de versie met oranje bandje direct leverbaar, die met blauw of groen bandje binnen 2 á 3 dagen, dan zouden die toch nog verkrijgbaar moeten zijn.
Edit: Zie nu ook in de reacties onder 't artikel op iCulture, dat enkele mensen hebben kunnen bestellen, maar niet meer na 23.00 uur, dus blijkbaar toen al op.
[ Voor 16% gewijzigd door Marly op 20-10-2016 00:34 . Reden: aanvulling ]
Ja heb mn geld wel terug na 2,5 week....Pixelz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:35:
Ja, ik moest 469 euro afrekenen, ik heb ook geen optie om 10% te betalen gezien. De watch is overal slecht leverbaar (op Apple site staat medio of eind november) dus ik ga er nog even van uit dat het niet specifiek aan Amac ligt. Ik neem aan dat ik als een van de eersten de watch krijg zodra hij binnen komt.
Heb je je geld al terug?
Ik weet ook wel dat het niet aan Amac ligt maar het is gewoon erg frustrerend dat ze helemaal niks kunnen vertellen. Heb zelf bij Amac ook al aangegeven van: Al zouden jullie zeggen van helaas kan het product nog niet geleverd worden omdat we nog geen verdere informatie weten. Dan heb je in ieder geval het idee dat er aan je gedacht wordt. Nu moet je er zelf achter aan gaan om dan informatie te achterhalen dat vind ik persoonlijk gewoon erg vervelend.
Bij Apple staat er inderdaad een indicatie (hoeft niet waar te zijn) maar je weet in ieder geval al meer dan bij Amac zelf.
Telefonisch kreeg ik te horen dat die 10% bij Amac zowel bij Internet orders als bij Winkel orders zou moeten gelden maar ik zelf had echt absoluut de keus hier niet voor. Maar goed dat ter zijde.
Het is nu gewoon even afwachten ik wacht wel tot die normaal leverbaar is kan ik nu weer eventjes opnieuw sparen haha.
Het ging sowieso om de oude apple watch en niet om de series 1 apple watch, wat wel wat afdoet van de 'aanbieding'.Marly schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 00:10:
Zie 'm nu zelf ook alleen maar op de hoofdpagina van de actie: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/koopnacht.html , maar niet meer bij 't doorklikken?
Nu al op? Dan hebben ze er toch maar heel weinig gehad, als lokkertje. Maar evengoed vreemd, volgens de aanbieding was de versie met oranje bandje direct leverbaar, die met blauw of groen bandje binnen 2 á 3 dagen, dan zouden die toch nog verkrijgbaar moeten zijn.
Edit: Zie nu ook in de reacties onder 't artikel op iCulture, dat enkele mensen hebben kunnen bestellen, maar niet meer na 23.00 uur, dus blijkbaar toen al op.
- of je stopt de stekker er in -
Verwijderd
Het is mij de 469e niet waard. Heel leuke gadget maar niet voor deze prijs.
Mocht ik iemand in de buurt van Dokkum (ja inderdaad) geïnteresseerd zijn, let me know.
Anders morgen via pakketpost terug.
*** Verkocht ***
[ Voor 15% gewijzigd door __BlackEyed__ op 22-10-2016 15:22 ]
Dank zij welke site @Vern? want als ik steg-stock-site op google zoek, dan vindt ik andere dingen.Vern schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:52:
Dankzij de Stef-stock-sitevandaag een RVS 42mm met witte sportband opgehaald in Amsterdam. Stond plotseling op voorraad, Den Haag en Haarlem op medio november. Iemand interesse om een pre-order bij Amac Spijkenisse over te nemen ?
http://i.whos.nlj.f.otten schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:07:
[...]
Dank zij welke site @Vern? want als ik steg-stock-site op google zoek, dan vindt ik andere dingen.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Apple Watch S2 Aluminium Zilver met geweven nylon bandje. Besteld op 2 oktober, oorspronkelijke leverdatum tussen 28 okt - 4 nov.
[ Voor 15% gewijzigd door wienjo op 24-10-2016 10:22 . Reden: oorspronkelijke levertijd toegevoegd ]
Nu trotse eigenaar van Apple Watch S2 42mm Stainless Steel Spacegray
[ Voor 5% gewijzigd door Nogne op 24-10-2016 15:35 ]
PS/XBL: Nogne
Haha nice, ik zit ook te wachten tot de s2 42mm Alu Spacegray via i.whos beschikbaar komt. Heb vorige week een aantal bandjes gepast in een Amac store en kreeg de tip om een link bracelet van een Nederlands bedrijf (HOCO) aan te schaffen. Dit scheelt ontzettend in de kosten. (ipv 619 euro -> 169 euro)Nogne schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:34:
Vorige week woensdag mijn Apple Watch besteld, levertijd zou 4 weken duren. Vrijdag ochtend kreeg ik een mail van whos.nl (zag deze site hier voorbij komen, thanks!!) dat de Apple Watch die ik wilde op voorraad was (in Amsterdam), gelijk gereserveerd en mijn huidige bestelling geannuleerd. S'middags rond 13:00 kreeg ik een mail van Apple dat ik mijn Watch kon ophalen.
Nu trotse eigenaar van Apple Watch S2 42mm Stainless Steel Spacegray
Kan nu bijna niet meer wachten tot ik hem mag gaan halen...
Ik heb zelf een goedkope vanuit Aliexpress besteld, als die niks is ga ik ook zeker even kijken naar die van HOCO (Thanks!).Justdoit schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:37:
[...]
Haha nice, ik zit ook te wachten tot de s2 42mm Alu Spacegray via i.whos beschikbaar komt. Heb vorige week een aantal bandjes gepast in een Amac store en kreeg de tip om een link bracelet van een Nederlands bedrijf (HOCO) aan te schaffen. Dit scheelt ontzettend in de kosten. (ipv 619 euro -> 169 euro)
Kan nu bijna niet meer wachten tot ik hem mag gaan halen...
Zit nog sterk te twijfelen om een leer bandje van Decoded te bestellen.
PS/XBL: Nogne
No problemo! Ik vind die van HOCO wel zeer mooi, zeker voor dat geld.Nogne schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:40:
[...]
Ik heb zelf een goedkope vanuit Aliexpress besteld, als die niks is ga ik ook zeker even kijken naar die van HOCO (Thanks!).
Zit nog sterk te twijfelen om een leer bandje van Decoded te bestellen.
Ik zit ook sterk te twijfelen om een leren bandje aan te schaffen (voor erbij, onder een pak) maar die van Decoded vind ik net niet "strak" genoeg...
(AW2, SS silver, classic buckle)
Ook echt nog steeds nergens op voorraad geweest.
Ik heb een AW2 SG Nylon op 1 oktober besteld bij de apple store en deze is vannacht omgeschoten van Artikelen worden verwerkt naar Verzending wordt voorbereid. De op 1 oktober geschatte levering was 28 okt - 4 nov. Kortom ik denk niet dat er veel tijd af zal gaanAeon schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:00:
Mijn order schiet ook niet op.11 oktober besteld en staat nog steeds op 14 november.
(AW2, SS silver, classic buckle)
Ook echt nog steeds nergens op voorraad geweest.
Ik 2 oktober besteld, AW2 AS Nylon en deze word morgen bezorgdCannotwin schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:05:
[...]
Ik heb een AW2 SG Nylon op 1 oktober besteld bij de apple store en deze is vannacht omgeschoten van Artikelen worden verwerkt naar Verzending wordt voorbereid. De op 1 oktober geschatte levering was 28 okt - 4 nov. Kortom ik denk niet dat er veel tijd af zal gaan
[ Voor 4% gewijzigd door wienjo op 26-10-2016 07:54 ]
[ Voor 100% gewijzigd door _Bailey_ op 26-10-2016 08:29 ]
Apeldoorn, Netherlands 27/10/2016 5:58 Wordt afgeleverd
27/10/2016 4:50 Aankomstscan
Koeln, Germany 27/10/2016 2:07 Vertrekscan
27/10/2016 0:22 Importscan
Koeln, Germany 26/10/2016 22:15 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 26/10/2016 19:54 Vertrekscan
26/10/2016 17:10 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 26/10/2016 13:09 Vertrekscan
26/10/2016 11:26 Aankomstscan
Shanghai, China 26/10/2016 8:15 Vertrekscan
Shanghai, China 25/10/2016 20:44 Exportscan
Shanghai, China 24/10/2016 22:27 Aankomstscan
Suzhou, China 24/10/2016 22:12 Vertrekscan
China 24/10/2016 7:22 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Verwijderd
Ben benieuwd!

Kan niet wachten om dit tijdens het hardlopen zonder telefoon te kunnen gebruiken
Nike versie vond ik iets te opzichtig, dit kan bij klanten nog wel gedragen worden
Het mooie is.. 12sep de iphone 7 plus bij mobiel.nl besteld en die heb ik nog geen eens binnen. Een apparaat om mijn pols waar ik alleen op kan klok kijken aangezien ik nog in het bezit ben van een Note 4.
Verwijderd
Apple store amsterdam hebben ze er diverse liggen, koop hem daar?Shadow343 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:53:
Gisteren verzonden kreeg vandaag een sms dat hij morgen binnen is.. in 2 dagen van China naar Enschede. Wauw
Het mooie is.. 12sep de iphone 7 plus bij mobiel.nl besteld en die heb ik nog geen eens binnen. Een apparaat om mijn pols waar ik alleen op kan klok kijken aangezien ik nog in het bezit ben van een Note 4.
Werk dagelijks tot 6 uur dus dat wordt lastig. + ik heb hem met aboVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:04:
[...]
Apple store amsterdam hebben ze er diverse liggen, koop hem daar?
Zaterdag en zondag zijn ze open + ze verkopen ze daar met abo's van T-Mobile en Vodafone (nieuw en verlenging).Shadow343 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:13:
[...]
Werk dagelijks tot 6 uur dus dat wordt lastig. + ik heb hem met abo
Klopt maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit want hij is verzonden hahaVolkan1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Zaterdag en zondag zijn ze open + ze verkopen ze daar met abo's van T-Mobile en Vodafone (nieuw en verlenging).
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Wow, bij apple duurt het minimaal 3 weken en bij jou 3 dagen!Ophidian schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:09:
Zojuist bericht dat mijn Apple Watch Nike+ verzonden is van Nike.com. 24 oktober besteld en vandaag verzonnen. Bestelling bij Apple dus maar geannuleerd
Edit: Zojuist een melding gekregen vanuit het systeem van S-tef! Alu 42mm SP besteld! Op naar Amsterdam =D
[ Voor 14% gewijzigd door Justdoit op 28-10-2016 11:23 . Reden: laatste bericht ]
[ Voor 87% gewijzigd door Apache4u op 28-10-2016 14:55 ]
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
Dat is rap! Via nike.com? Leuk, ben benieuwd naar je ervaringenMex schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:19:
Gisteravond Apple Watch Nike+ (42 mm) besteld, zojuist bericht dat deze met UPS onderweg is.
Mijn AW duurt nog wel ff, maar ach, komt goed.
Oplader is er al (zo'n magnetisch rond ding van apple), plak die wel ff op mn pols
Hij is gister binnen gekomen:Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Dat is rap! Via nike.com? Leuk, ben benieuwd naar je ervaringen
Mijn AW duurt nog wel ff, maar ach, komt goed.
Oplader is er al (zo'n magnetisch rond ding van apple), plak die wel ff op mn pols

Ervaringen volgens zsm.
Verwijderd
De zwart/grijze band zit prima en oogt netjes. Deze is ook fijner af te stellen dan de normale sportband door de vele gaatjes.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 06:37:
Mooi ding! Bandje is in het grijs eigenlijk prima voor op je werk ook of niet? Valt me alles mee, die gele vond ik over the top
Xondox schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:22:
Is er een manier om na te gaan of de AW2 voorradig zijn in de Apple Stores? Kan je ze reserveren in BE/NL? De online store levertijd blijft maar op 4 weken hangen, dat is echt onhandig!
Verwijderd
Had je idd beter via nike kunnen doen, die leveren 1-2 dagen later. Zit zelf nog op mijn AW te wachten, apple gaf aan 23 november, zal wel los lopen.Obiwan Kanobi schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:11:
Ik had direct nadat bestellen mogelijk was bij de Media Markt een AW2 Nike editie besteld. Kreeg mail dat verwachte levertijd uiterlijk week 44 zou zijn. Gister mail ontvangen dat Apple landelijk problemen heeft met levering en er geen indicatie kan worden gegeven. Bestel dus niet bij Media Markt...zullen wel weer achteraan de rij aan moeten sluiten. Helaas kon ik niet anders omdat ik nog veel tegoed bonnen had...
Als ik via Nike wil bestellen gaat de link naar de Apple site[b]
Had je idd beter via nike kunnen doen, die leveren 1-2 dagen later. Zit zelf nog op mijn AW te wachten, apple gaf aan 23 november, zal wel los lopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Obiwan Kanobi op 08-11-2016 14:23 ]
Niemand ervaringen of suggesties?Byte schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:19:
Qua garantie en support: waar zouden jullie een Apple Watch (2) aanbevelen te kopen? Uit de Apple Store (online) zelf of eventueel via een Amac of Coolblue? Wil er één pre-orderen maar weet niet wat het meest handige is.
Kan ik er hier iemand blij mee maken (stuur DM) of zal ik hem gewoon weer inleveren bij de Apple Store, volgens mij heb ik recht op 14 dagen terugbrengen?
Wat beviel er niet aan?Imtek schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:47:
Ik heb vandaag in een opwelling er een (Apple Watch 2 42mm Space Grey) gekocht, kon hem gelijk ophalen. Na een halve dag gebruiken heb ik hem weer in zijn verpakking terug gestopt.
Kan ik er hier iemand blij mee maken (stuur DM) of zal ik hem gewoon weer inleveren bij de Apple Store, volgens mij heb ik recht op 14 dagen terugbrengen?
Verwijderd
Sowieso Apple, dat doe ik met alles. Had toevallig in oktober een kapotte iPhone 6s Plus. Ondanks dat mijn garantie (net een maandje, dat dan weer wel) was verlopen, hebben ze me geholpen. Hij was niet meer te redden, heb een gloednieuwe mee gekregen. Bij mijn iWatch heb ik om die reden maar gelijk dat extended warranty gebeuren (apple care plus ofzo) gekocht. Bedrijf is top wat betreft klantenservice. Coolblue is natuurlijk ook goed, maar bij dit soort luxe producten wil je het liefst bij de producent zelf zitten.
Apple of Nike qua levertijd, Coolblue qua service (=mijn ervaring).Byte schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:19:
Qua garantie en support: waar zouden jullie een Apple Watch (2) aanbevelen te kopen? Uit de Apple Store (online) zelf of eventueel via een Amac of Coolblue? Wil er één pre-orderen maar weet niet wat het meest handige is.
Thanks for je reactie!Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:35:
[...]
Sowieso Apple, dat doe ik met alles. Had toevallig in oktober een kapotte iPhone 6s Plus. Ondanks dat mijn garantie (net een maandje, dat dan weer wel) was verlopen, hebben ze me geholpen. Hij was niet meer te redden, heb een gloednieuwe mee gekregen. Bij mijn iWatch heb ik om die reden maar gelijk dat extended warranty gebeuren (apple care plus ofzo) gekocht. Bedrijf is top wat betreft klantenservice. Coolblue is natuurlijk ook goed, maar bij dit soort luxe producten wil je het liefst bij de producent zelf zitten.
Thanks!Pixelz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:36:
[...]
Apple of Nike qua levertijd, Coolblue qua service (=mijn ervaring).
Ik denk dat ik hem dan bij de Apple Store zelf haal, misschien ook Apple Care er bij, die paar tientjes maken dan ook niet meer uit en je hebt toch wat extra zekerheid.
Verwijderd
Edit: hij is binnen, helemaal blij mee!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 15:09 ]
Bij Apple staat ook nog steeds 2 tot 3 weken, dit staat er al weken!
Baal echt als een stekker
Bij Apple hebben ze hem dus ook niet op voorraad en heeft het geen nut meer hem daar te bestellen denk ik of toch wel???
Geen Apple Store in de buurt helaas
Koekje d'r bij?
Wanneer had je hem besteld? Ik krijg er morgen een binnenHkuit schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:07:
Vandaag Apple Watch binnen gekregen van de Ibood aanbieding van begin november. Geen optische beschadigingen oid, da's positief, maar ze hebben me een gewoon RVS model geleverd, terwijl de aanbieding om een Black Stainless steel versie ging. En die vind ik toch wel x keer zo mooi. Balen, want Ibood doet niet aan ruilen, ik kan mijn geld terug krijgen. Nou hébben ze prompt vandaag wel weer dat horloge bij de Flash sale staan... moet ik het er op wagen, weer 250 euro van m'n rekening in de hoop dat ze me nu wél de zwarte opsturen?
Je kan altijd bestellen en dan afwachten wat iBood te zeggen heeft over de verkeerde levering. Is niet de eerste keer dat ze dit soort fratsen uithalen.
Ik heb gisteren inderdaad nog een keer die zwarte besteld. Gelukkig maar, want vandaag staat 'ie op Uitverkocht.Rub147 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:46:
[...]
Wanneer had je hem besteld? Ik krijg er morgen een binnen![]()
Je kan altijd bestellen en dan afwachten wat iBood te zeggen heeft over de verkeerde levering. Is niet de eerste keer dat ze dit soort fratsen uithalen.
Net de klantenservice van Ibood aan de lijn gehad, ik was niet de eerste; we hebben afgesproken dat ik de levering van die 2e mag afwachten en dan deze 1e terug mag sturen, ook als dat langer duurt dan de standaard 14 dagen termijn. Dat heeft ze per e-mail aan mij bevestigd.
Wel vervelend zo; ik moet 2x betalen en nu maar hopen dat het alsnog goed komt. En dan te bedenken dat er helemaal geen keuze was voor het gewone RVS model; de aanbieding ging alléén over Black RVS.
Hier dezelfde ervaring. Er stond 29-11 - 06-12 (dacht ik) en vandaag gehoord dat levering op 25-11 zal plaatsvinden. Gaat om een AW2 van spacegrijs aluminium.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:24:
Net bericht dat mijn AW de 16e komt. Initieel stond er tussen 23-11 en 30-11 op de site. Dikke prima dus (via apple zelf). Mooi dat ze kennelijk sneller leveren dan beloven: beter dan andersom!
[ Voor 4% gewijzigd door roderickvd op 23-11-2016 20:43 ]
Echt slecht dit...als je iets wilt hebben duurt wachten lang indien je iets heeeeeeeel graag wilt hebben.
Altijd rechtstreeks bij Apple bestellen, is het snelste.Obiwan Kanobi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:14:
Nu inmiddels 4 weken verder na introductie en al 6 weken geleden een bestelling gedaan bij de Media Markt. Complete onduidelijkheid of er iets aan zit te komen, ik krijg op elke mail die ik stuur een standaard antwoord dat Apple leveringsproblemen heeft in Nederland en ze geen indicatie kunnen geven over levering.
Echt slecht dit...als je iets wilt hebben duurt wachten lang indien je iets heeeeeeeel graag wilt hebben.