Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasEGNL
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 21:31
Heb net toch maar mijn AW spacegray S2 opgehaald in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:48
ThomasEGNL schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:26:
Heb net toch maar mijn AW spacegray S2 opgehaald in Amsterdam.
Wanneer heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasEGNL
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 21:31
Justdoit schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:08:
[...]

Wanneer heb je deze besteld?
Vanochtend toen hij beschikbaar kwam.
Thx @S_tef voor de mailing dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:48
ThomasEGNL schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:05:
[...]

Vanochtend toen hij beschikbaar kwam.
Thx @S_tef voor de mailing dienst
Nice! Ik heb me ook direct op de lijst gezet _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 09:58
Blij dat veel mensen er iets aan hebben :).
Volgend jaar vraag ik inschrijfgeld :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 09:20
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ik de Apple Watch ook wel bij een UPS afhaalpunt kon ophalen, aangezien er niemand overdag thuis is. Nu zie ik op de website van UPS dat dat niet mogelijk is, omdat Apple daar geen toestemming voor geeft.
Klopt dat en is het afhalen op een UPS afhaalpunt ook niet mogelijk na de eerste afleverpoging?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:44
DjRik schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:01:
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ik de Apple Watch ook wel bij een UPS afhaalpunt kon ophalen, aangezien er niemand overdag thuis is. Nu zie ik op de website van UPS dat dat niet mogelijk is, omdat Apple daar geen toestemming voor geeft.
Klopt dat en is het afhalen op een UPS afhaalpunt ook niet mogelijk na de eerste afleverpoging?
Correct, na drie/vier keer gaat hij retour afzender. Als het goed is is burenlevering wel mogelijk als je UPS hiervoor toestemming geeft (wellicht heb je lieve buren ;) ).

[ Voor 10% gewijzigd door Rub147 op 05-10-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Thanks voor de reactie. Er is al veel over geklaagd op internet, dus dat zal ik niet ook nog eens doen. Maar mijn lieve buren werken ook overdag, dus dat is helaas geen optie. Eens kijken of de lieve oma het pakketje aan wil nemen ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33
Ik kon ook niet kiezen voor een UPS punt via de website (voor m'n bandje, nog niet de Apple Watch zelf helaas...), maar via het 0900-nummer wat op het 'niet thuis' kaartje kon het wel. Dat telefoonnummer werkt helemaal computer gestuurd, ik heb geen medewerker gesproken, maar een dag later lag m'n pakketje wel bij het UPS afhaalpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:18
Als je een account hebt bij UPS Choise, wat overigens 7 dagen duurt met aanmaken, kan je UPS machtigen het pakket af te leveren bij specifieke buren of een afhaalpunt.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist een zilvergrijze aw2 besteld , afhalen vanmiddag amsterdam. thx @S_tef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:43

PBP

Nieuwe afleverdatum gekregen van UPS , niet aankomende maandag maar nu vrijdag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:53
PBP schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:52:
Nieuwe afleverdatum gekregen van UPS , niet aankomende maandag maar nu vrijdag _/-\o_
Die van mij ook O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Lucky! :D Bij mij staat er nog maandag, hopelijk ook eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

noobynater schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:22:
Lucky! :D Bij mij staat er nog maandag, hopelijk ook eerder.
Kreeg een mail van UPS My Choice. Op de site is het nog niet aangepast. Zal nog wel geupdate worden later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:27:
zojuist een zilvergrijze aw2 besteld , afhalen vanmiddag amsterdam. thx @S_tef
Er is er nog steeds minimaal 1 op voorraad in Amsterdam. Zouden de verkopen tegenvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:10
Ik was er vanmiddag (half 12) en de verkopen kon mij aangeven dat ze niks hebben liggen maar dat er ook niks is binnen gekomen.

Op deze manier verkoop je natuurlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Bandeleros schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:38:
Ik was er vanmiddag (half 12) en de verkopen kon mij aangeven dat ze niks hebben liggen maar dat er ook niks is binnen gekomen.

Op deze manier verkoop je natuurlijk niks.
In Amsterdam hebben ze al een halve dag een 42 mm liggen, die blijkbaar niet gekocht wordt. Er komt inderdaad bijna niks binnen, maar het lijkt erop dat de vraag ook niet heel erg hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
Markiemark geeft inderdaad om half 11 aan een AW besteld te hebben. Ik was om half 12 in de Apple Store Amsterdam en toen hadden ze niks liggen, echter geeft de site zoals je zelf al aangaf vandaag op voorraad aan.

Heel bijzonder allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Besteld op 21 september 2016 via de store zelf. Wachten duurt lang :O

1x Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje

[ Voor 38% gewijzigd door s1ck op 05-10-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbomckwek
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11-2022
Is er al iemand die een 42mm SS heeft binnen gekregen? Lijkt er op dat deze vrij zeldzaam zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redleg
turbomckwek schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:10:
Is er al iemand die een 42mm SS heeft binnen gekregen? Lijkt er op dat deze vrij zeldzaam zijn...
Ik heb een SS Space Black besteld 13 sept deze is gisteren verstuurd en komt mogelijk 07-10 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbomckwek
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11-2022
Okay, bedankt!

Heb nog niet besteld twijfel nog heel erg tussen de SS en de SB, maar was even nieuwsgierig. De aluminium zie je op voorraad verschijnen, maar de SS varianten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
s1ck schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:08:
Besteld op 21 september 2016 via de store zelf. Wachten duurt lang :O

1x Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje
Die heb ik gisteren in Amsterdam gehaald, zonder pre-order. Schrijf je anders in op deze site http://i.whos.nl, deze versie wil nog weleens op voorraad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
__BlackEyed__ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:36:
[...]

Die heb ik gisteren in Amsterdam gehaald, zonder pre-order. Schrijf je anders in op deze site http://i.whos.nl, deze versie wil nog weleens op voorraad komen.
Thanks! Aangemeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Credits zijn geheel voor S_tef :-), hij heeft de site gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Mooi, vanochtend bericht gehad van UPS dat de levering van mijn Watch vervroegd is van maandag naar morgen.
Ben alleen niet thuis en heb het afleveradres aangepast naar mijn schoonvader. Alleen staat er bij UPS dat het alternatieve leveradres op loopafstand moet zijn. Nou woont hij in dezelfde stad, maar loopafstand is het toch zeker niet. Hoop dat dat goed gaat dan...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
__BlackEyed__ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:09:
Credits zijn geheel voor S_tef :-), hij heeft de site gemaakt.
Kreeg idd net een mailtje. Helaas vandaag niet in staat om naar Adam te reizen ;w
Even afwachten wat het weekend ons brengt.

@hieronder ik zie het idd! Gelijk de andere order annuleren :)

[ Voor 10% gewijzigd door s1ck op 06-10-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:33
s1ck schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:04:
[...]

Kreeg idd net een mailtje. Helaas vandaag niet in staat om naar Adam te reizen ;w
Even afwachten wat het weekend ons brengt.
Je hoeft hem niet vandaag af te halen. Je hebt er 3 weken de tijd voor d:)b

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Toevallig gister in de Apple Store op 5th Avenue mijn Apple Watch S2 42mm Spacegray Aluminum Black Nylon gekocht. Waren nog maar een paar watches op voorraad, waar de Apple Support via de chat zei dat er pas rond november nieuwe binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 10:24
Hmm.. Ik twijfel even wat handiger is. Nu online bestellen bij applestore en afhalen in Amsterdam (wanneer ie binnen is natuurlijk) of afwachten op het mailtje van S_tef en dan op dat moment bestellen...

Ik wil de AW2 SS (silver) met leren band. Die is volgens mij nog nergens op voorraad geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33
Dankzij S_tef ( _/-\o_) zojuist de black stainless steel 42mm met sportband kunnen reserveren in Amsterdam :D

Zojuist m'n vriendin gemeld dat we naar Amsterdam moeten dit weekend ;) Ze gokte meteen goed dat het om de Apple Store ging :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Even wat stress net maar kreeg de mail dat de 42mm beschikbaar was meteen besteld maar verkeerde rekening nr ideal betaling gedaan dus order faalde.

meteen apple gebeld ja meneer u moet opnieuw bestellen zucht

als een malle opnieuw besteld meneer bleef aan de lijn om te bevestigen maar kan mn spacegrey 42mm vandaag ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Aeon schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:25:
Hmm.. Ik twijfel even wat handiger is. Nu online bestellen bij applestore en afhalen in Amsterdam (wanneer ie binnen is natuurlijk) of afwachten op het mailtje van S_tef en dan op dat moment bestellen...

Ik wil de AW2 SS (silver) met leren band. Die is volgens mij nog nergens op voorraad geweest.
Ik heb hem besteld via Apple. Mocht hij eerder op voorraad zijn via S_tef zijn meldingen, dan reserveer ik hem en haal ik hem op. Dan annuleer ik mijn bestelling via Apple

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Kn je ook reserveren bij de store als hij er is en nog. Niet betalen heb geen cc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Maandag maar een dagje vrij genomen om mijn Watch in ontvangst te mogen nemen van de UPS guy.

Besteld: 16 september
Geplande levering: 10 oktober
Watch: Series 2 SG ALU nylon zwart bandje

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Den Haag nu op voorraad, helaas wacht ik nog op mn geld van Amac :( pff balen dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ik heb vannacht al 3mailtjes gehad van UPS My Choice dat aflevering is gewijzigd van maandag naar vrijdag, en nu net krijg ik weer een mail dat hij gewijzigd is naar maandag. En bij tracking staat vrijdag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
PBP schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:16:
Ik heb vannacht al 3mailtjes gehad van UPS My Choice dat aflevering is gewijzigd van maandag naar vrijdag, en nu net krijg ik weer een mail dat hij gewijzigd is naar maandag. En bij tracking staat vrijdag :?
Had ik ook, staat bij mij nu weer op maandag voor het einde van de dag. Pakketje is atm. in Shanghai volgens tracking. Die van jou?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

bardi-1 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Had ik ook, staat bij mij nu weer op maandag voor het einde van de dag. Pakketje is atm. in Shanghai volgens tracking. Die van jou?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4753181/Schermafbeelding%202016-10-06%20om%2012.19.30.png

Krijg nu weer een mail dat de levering is gewijzigd naar vrijdag :') . UPS is ook een beetje de weg kwijt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
PBP schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

[afbeelding]

Krijg nu weer een mail dat de levering is gewijzigd naar vrijdag :') . UPS is ook een beetje de weg kwijt denk ik.
[afbeelding]

Mijn status...

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Ik heb precies hetzelfde. Levering staat nu weer op vrijdag, alleen het alternatieve adres wat ik opgegeven had is nu weer weg. Nog maar een keer proberen dan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Denk wel dat je uit kan gaan van maandag als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
PBP schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Denk wel dat je uit kan gaan van maandag als ik het zo zie.
Ja, echter heeft die van jou al een grotere reis afgelegd...

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudkleurig aluminium // Cacao sportbandje // 42MM is nu al meer dan een dag in Oberhausen beschikbaar...
Deze wil ik dus, alleen niet populair model schijnbaar.

Volgende week maar eens kijken of ie er nog is (stiekem hopend in tussentijd in ADAM beschikbaar komt)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:05
Zojuist de apple watch 2 aluminum space space grijs besteld. Hij is op voorraad in haarlem den haag en amsterdam. Dankzij de meldingen van s_tef natuurlijk. precies wat ik zocht alleen het bandje niet, maar dat is niet erg koop ik er wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:19:
Goudkleurig aluminium // Cacao sportbandje // 42MM is nu al meer dan een dag in Oberhausen beschikbaar...
Deze wil ik dus, alleen niet populair model schijnbaar.

Volgende week maar eens kijken of ie er nog is (stiekem hopend in tussentijd in ADAM beschikbaar komt)....
Dit model was vorige week donderdag de gehele middag op voorraad (daardoor heb ik hem juist ;) ).
Inderdaad geen populair model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
HavermansP schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:17:
Zojuist de apple watch 2 aluminum space space grijs besteld. Hij is op voorraad in haarlem den haag en amsterdam. Dankzij de meldingen van s_tef natuurlijk. precies wat ik zocht alleen het bandje niet, maar dat is niet erg koop ik er wel bij.
Welk bandje heb je besteld? Ik heb een zwart nylon bandje besteld, komt morgen binnen. Had alleen achteraf misschien liever het sportbandje gehad..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
Vandaag weer wat binnen gekomen zie ik. Spacegrijs 42mm is al even overal in de Nederlandse Apple stores beschikbaar. Of de animo is enorm laag of de voorraad is goed gevuld. Ik heb hem vanmorgen besteld omdat ik keurig op de hoogte ben gehouden door S_Tef, super bedankt hiervoor!!! Einde van de dag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snuksel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
leuk, verkeerde topic, delete deze maar

[ Voor 93% gewijzigd door snuksel op 06-10-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
DjRik schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:11:
[...]

Welk bandje heb je besteld? Ik heb een zwart nylon bandje besteld, komt morgen binnen. Had alleen achteraf misschien liever het sportbandje gehad..
Hier zou ik wel interesse in hebben! Heb je een berichtje gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 19:18
Mijn aw2 ook eindelijk verzonden. :)
Volgens Apple 12/10 en volgens ups 10/10 binnen dus hopelijk heeft ups gelijk :9

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:36
Gunth schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:32:
Mijn aw2 ook eindelijk verzonden. :)
Volgens Apple 12/10 en volgens ups 10/10 binnen dus hopelijk heeft ups gelijk :9
Van mij ook! Dat wordt maandag genieten! 😄😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HavermansP
  • Laatst online: 18:05
Met zwart sportbandje was de enige die op voorraad was in combinatie met de wAtch. Dus die besteld. Morgen ophalen in Den Haag en gelijk op zoek naar een nieuw bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag 4 oktober AW S2 42MM Sil/Alu White Sport White ahdv de site van S_tef gereserveerd en afgehaald in Amsterdam. Bestelling op de weg terug naar huis geannuleerd (AW S2 42MM Space/Alu Sport Black, 26 sept. besteld, leverdatum was 24 - 31 okt) en vandaag 6 oktober het geld al weer terug mogen ontvangen.

Al met al ruim tevreden en dankbaar. Wellicht dat ik toch nog ga voor een zwarte sport band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Wederom is mijn status aangepast bij UPS. Nu staat hij weer op maandag :') (al 4x van vrijdag naar maandag veranderd en weer terug). Gaat dat altijd zo bij de UPS ? Hij is net wel in Koeln aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
PBP schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:22:
Wederom is mijn status aangepast bij UPS. Nu staat hij weer op maandag :') (al 4x van vrijdag naar maandag veranderd en weer terug). Gaat dat altijd zo bij de UPS ? Hij is net wel in Koeln aangekomen.
Hier precies hetzelfde, hoop nog op morgen maar lijkt er niet meer op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

noobynater schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:23:
[...]

Hier precies hetzelfde, hoop nog op morgen maar lijkt er niet meer op :'(
Morgen zou toch moeten kunnen zou je denken. Ik wacht (on)geduldig af :+

Edit: en hij staat weer op vrijdag..

[ Voor 6% gewijzigd door PBP op 07-10-2016 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00

Kalkie

NLMP

Hier ook dankzij S_Tef vandaag kunnen ophalen in Haarlem. Eerder order bij Coolblue gecanceld, bestelling via Apple geplaatst vorige week omdat ik niet goed had gekeken en dacht direct op te kunnen halen maar bleek dat dit pas op 27 oktober kon, nu wel gelukt. Zoals eerder gezegd, blijft raar dat je met een pre-order later geleverd krijgt dan op deze manier.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Gisteravond mijn AW S2 SG opgehaald dankzij de meldingen van S_Tef!! Wat een topsite en hulde aan S_Tef!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Spannend, levering zou maandag zijn. Kijk ik zojuist op Track en Trace wordt hij vandaag bezorgd :$

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:45
bardi-1 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:09:
Spannend, levering zou maandag zijn. Kijk ik zojuist op Track en Trace wordt hij vandaag bezorgd :$
Wanneer heb je hem besteld? Ik heb zelf op 16/9 besteld en levertijd staat op 14-27 okt. Hoop eerlijk gezegd dat het wat eerder of in ieder geval in het begin van die periode is.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
RobbieB schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Ik heb zelf op 16/9 besteld en levertijd staat op 14-27 okt. Hoop eerlijk gezegd dat het wat eerder of in ieder geval in het begin van die periode is.
Precies zelfde. Mijn levering stond ook op 14-28 okt. Toen werd hij ineens al verstuurd en zou de 10e geleverd worden. Dat is sinds vannochtend ineens vandaag geworden.

Welke heb je besteld? Ik de Series 2 SG ALU nylon bandje

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
bardi-1 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:22:
[...]

Precies zelfde. Mijn levering stond ook op 14-28 okt. Toen werd hij ineens al verstuurd en zou de 10e geleverd worden. Dat is sinds vannochtend ineens vandaag geworden.

Welke heb je besteld? Ik de Series 2 SG ALU nylon bandje
Ik heb een 38mm SS SB met zwart sportbandje. Maar we wachten rustig af :). In de winkels heb ik deze nog nergens op voorraad zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

bardi-1 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:09:
Dus toch nog voor het weekend d:)b . Heeft hij snel afgelegd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
PBP schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

Dus toch nog voor het weekend d:)b . Heeft hij snel afgelegd dan.
Inderdaad! Van Shanghai naar Koeln, Duitsland en toen Amsterdam. Dus er mist een deel van de reis of andere route haha.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
@S_Tef Bedankt! Gisteren met succes gereserveerd bij den haag en gelijk opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:25
Al mensen met een stainless steel 42mm die geleverd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Zojuist de UPS voor de deur OEH :$

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
M'n Apple watch 42mm Sport met wit sport bandje besteld op 15 september, geschatte leverdatum is 10 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icetear
  • Laatst online: 23-06-2023
Thanks S_Tef! Goudkleurig aluminium 38mm gereserveerd in Amsterdam. Eindelijk, kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

bardi-1 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:42:
Zojuist de UPS voor de deur OEH :$
Je had een achterstand maar uiteindelijk is hij nog eerder bezorgd dan bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
PBP schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:10:
[...]

Je had een achterstand maar uiteindelijk is hij nog eerder bezorgd dan bij mij :P
Inderdaad, hij zit zojuist om mijn pols, wat een mooi ding zeg!

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Vanochtend het afleveradres nog moeten wijzigen, aangezien er weer stond dat ie bij mij thuis bezorgt zou worden. Helaas hebben ze dat niet gepikt en hebben ze de Watch bij mij thuis aangeboden, waar niemand thuis is.
Maar eens bedenken wat ik nu ga doen, want maandag ben ik er net zo goed niet..

Heel jammer, had dit weekend er graag mee gespeeld.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwin64
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Vandaag spacegrijs 42mm ophalen in Den Haag, ik had hem eerder in bestelling staan bij apple met een levertijd van begin November maar die order heb ik nu geannuleerd.

Ik had hem ook al gereserveerd bij de plaatselijke MM maar die wisten al drie weken niet te vertellen wanneer de levering zou zijn. Dus nu dankzij S_Tef _/-\o_ ophalen in Den Haag.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icetear
Hoe lang duurt het voordat je een bevestigingsmail krijgt van apple nadat je hebt gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Icetear schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:58:
Hoe lang duurt het voordat je een bevestigingsmail krijgt van apple nadat je hebt gereserveerd?
ik had hem na ongeveer een uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icetear
Net gekregen! Bedankt, kan niet wachten om hem op te halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 10:09

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

OK mede-Tweakers,

Ik heb een leuke meevaller. Vorige week Zaterdag 1 okt. (om 00:30u. :p) een 38mm Space Grey Al, Apple Watch Series 2 met zwart nylon bandje besteld. Oorspronkelijke leverdatum verwacht op 27 okt. - 3 nov. maar... ik kreeg nét de verzendbevestiging waarin staat dat hij al op 13 okt. geleverd zal worden! Best snel, meer nog, de snelste verzending van een "slecht" leverbaar Apple product in al mijn jaren als Apple-klant. Top!

EDIT: E-mail van Apple zegt levering op 13 okt., maar de Apple orderpagina en UPS zeggen levering op 10 okt. Ze zullen op veilig willen spelen :o ?

[ Voor 14% gewijzigd door 6129(15) op 07-10-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Hier is ie vandaag ook binnen gekomen, meteen even alle bandjes proberen :+
Uiteindelijk dus 5 dagen voor de originele vroegste datum en dan zelfs nog 3 dagen eerder dan de verwachte lever datum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icetear
Heb hem ook opgehaald uit Amsterdam, mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09 12:12
Kan ik eigenlijk als Belg ook een watch 2 reserveren en ophalen in Amsterdam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glenner schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:19:
Kan ik eigenlijk als Belg ook een watch 2 reserveren en ophalen in Amsterdam ?
Ja hoor, heb ik gisteren gedaan in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar Adam gegaan. de sport 42 en 38mm spacegray was toch al 2 dagen op voorraad uiteindelijk toch voor de series 1 gegaan. Dit omdat ik 1. nog maar moet afwachten wat ik van de watch vind, en 2. 100 euro voor uiteindelijk waterdichtheid (want scherm helderheid lees ik alleen maar over dat het absoluut niet nodig was en gps gebruik ik toch niet want heb altijd mijn iphone bij de hand)..

Daarnaast kan ik binnen 14 dagen nog ruilen zelfs als de watch gebruikt is. dus wellicht als het erg bevalt kan ik altijd nog overstappen.

Wel voor de 38 gegaan aangezien ik erg kleine polsen heb en het een stuk eleganter vind staan ipv zo'n steen om mijn pols. Proporties kloppen nu gewoon stukke beter. Gelijk een decoded leren bandje besteld. Al heb ik de link bracelet in de store geprobeerd en vond die echt fantastisch (maar denk wel icm SS van SG en SS bracelet klopt niet echt) Nu maar eens uitvinden wat handig is met de watch en hoe ik hem het meest optimaal kan gebruiken (ben dus een nieuwe aw gebruiker) Overigens was in Amsterdam veel op voorraad, ze liet me de lijst zijn. Rosegoud alle maten, Zwart sport beide maten (ruim op voorraad) Goude kast 42 (was er nog 1 van) en komen nu veel binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:34:
[...]

Ja hoor, heb ik gisteren gedaan in Den Haag.
Ik wou vandaag ook een Watch gaan halen in Amsterdam, maar bij reservatie moest ik een telefoonnummer opgeven, maar kon geen Belgisch nummer opgeven, hoe hebben jullie dit gedaan? Niet meer gereserveerd maar op goed geluk gegaan? Inmiddels is de Watch al wel terug uitverkocht :'(

Thanks voor de site S_Tef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matsooh schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

Ik wou vandaag ook een Watch gaan halen in Amsterdam, maar bij reservatie moest ik een telefoonnummer opgeven, maar kon geen Belgisch nummer opgeven, hoe hebben jullie dit gedaan? Niet meer gereserveerd maar op goed geluk gegaan? Inmiddels is de Watch al wel terug uitverkocht :'(

Thanks voor de site S_Tef!
Gewoon via de Nederlandse website, de gewenste watch selecteren en controleren op beschikbaarheid in de Apple store, deze selecteren om in de winkelkar plaatsen.
Bestelling afronden door in te loggen met je Apple ID, bij leveringsopties controleren dat ophalen in de Apple store geselecteerd is. Betaald met Creditcard en wanneer men om het telefoonnummer vroeg heb ik gewoon mijn Belgisch nummer ingegeven zonder landcode (04........). Direct e-mail gehad met bevestiging van bestelling en binnen het half uur de mail dat de watch gereed lag om opgehaald te worden.
En dan met een big smile begonnen aan een rit van 200km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 10:13
Zojuist bij Amac geannuleerd. Ga hem nu pre-orderen bij Apple zelf of (wanneer voorradig) ophalen bij de Apple store in Düsseldorf.

Edit: alleen nog aan het twijfelen tussen de series 1 en 2.

Is het scherm van de twee echt zoveel beter? Zwemmen doe ik toch al nooit, de GPS gebruiken ook niet :P In de zon erop kijken wel eens. Enige argument is dus het iets heldere scherm en de wellicht hogere verkoopwaarde ooit.

[ Voor 55% gewijzigd door snaggyheadshot op 09-10-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 10:09

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

snaggyheadshot schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:18:
Edit: alleen nog aan het twijfelen tussen de series 1 en 2.

Is het scherm van de twee echt zoveel beter? Zwemmen doe ik toch al nooit, de GPS gebruiken ook niet :P In de zon erop kijken wel eens. Enige argument is dus het iets heldere scherm en de wellicht hogere verkoopwaarde ooit.
Er is nog een klein maar noemenswaardig verschil tussen series 1 (als ook de Sport-editie van "series 0") en alle modellen van series 2. Bij alle modellen van series 2 zit de hartslagsensor achter een keramisch plaat (blijkbaar zirkoon). Bij series 1 en series 0 (enkel Sports-editie) is dit deel een composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Lorefice schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Er is nog een klein maar noemenswaardig verschil tussen series 1 (als ook de Sport-editie van "series 0") en alle modellen van series 2. Bij alle modellen van series 2 zit de hartslagsensor achter een keramisch plaat (blijkbaar zirkoon). Bij series 1 en series 0 (enkel Sports-editie) is dit deel een composiet.
+ een grotere Taptic engine heeft mij doen besluiten om toch voor de series 2 te gaan. Heb exact dezelfde twijfels gehad :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Gewoon via de Nederlandse website, de gewenste watch selecteren en controleren op beschikbaarheid in de Apple store, deze selecteren om in de winkelkar plaatsen.
Bestelling afronden door in te loggen met je Apple ID, bij leveringsopties controleren dat ophalen in de Apple store geselecteerd is. Betaald met Creditcard en wanneer men om het telefoonnummer vroeg heb ik gewoon mijn Belgisch nummer ingegeven zonder landcode (04........). Direct e-mail gehad met bevestiging van bestelling en binnen het half uur de mail dat de watch gereed lag om opgehaald te worden.
En dan met een big smile begonnen aan een rit van 200km.
Aah thanks, dat had ik niet geprobeerd, had inderdaad geprobeerd met landcode, maar dat gaat inderdaad niet. Zolang je het dan ook via email krijgt is het top! Geen vragen gehad bij de afhaling? :)

Hopelijk komt er snel terug vooraad, dan eentje halen, want heb geen zin om nog 4 weken te wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik ben nog altijd in afwachting van mijn order op 19-09-2016 (SS met bruin bandje). Ik hoop toch dat er deze week wat beweging gaat komen (nog altijd "Artikelen worden verwerkt"). Overige Tweakers met deze besteldatum al enige beweging gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Nipje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:04:
Ik ben nog altijd in afwachting van mijn order op 19-09-2016 (SS met bruin bandje). Ik hoop toch dat er deze week wat beweging gaat komen (nog altijd "Artikelen worden verwerkt"). Overige Tweakers met deze besteldatum al enige beweging gezien?
Heb zelfs eerder besteld dan jij (16-9) met levertijd van 14-27 oktober, maar nog steeds niet gehoord (38mm SS SB sportbandje). Staat ook nog steeds op artikelen worden verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
Verzending wordt voorbereid :D.
Stainless steel besteld op 19 september leverdatum 17-28 okt.

Er is beweging, hopelijk geen levering vanuit China haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Laatst online: 22-04 21:46
Weet iemand of de krasbestendigheid beter is van de nieuwere modellen?
Ik heb vanaf dag 1 de orginele sport en die zit al helemaal onder de krassen (scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redleg
Mijn Stainless steel space black 42 MM met zwart sportbandje is vandaag binnen gekomen! 13 Sept besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
S_tef schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:24:
Verzending wordt voorbereid :D.
Stainless steel besteld op 19 september leverdatum 17-28 okt.

Er is beweging, hopelijk geen levering vanuit China haha.
En verzonden vanuit China, geplande leverdatum 13 oktober :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
S_tef schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

Mijne kwam ook uit China, levering zou 10 oktober zijn maar hij kwam de 7e binnen. Was de 4e verstuurd, dus gaat vrij snel :P

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier enige ervaring met de levertijden van Amac?

Ik heb op 23/09 mijn Series 2 besteld een SG Alu met gewoven bandje maar tot dusver niks gehoord eigenlijk van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
S_tef schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

Zelfde hier, kan niet wachten _/-\o_ . Wat zijn ze tegenwoordig toch snel vanuit China joh, ik had dit niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 10:24
Zojuist online besteld. (AW2, SS, leather classic buckle) Verwachte levertijd: 14 november... :'(

Ik heb de Applestore in Amsterdam opgegeven. Ik hoop even dat dat sneller is dan afwachten waar de winkelvoorraad beschikbaar is.
Pagina: 1 ... 25 ... 67 Laatste