Annuleren kan je ook online doen onder je apple id account.foekebooij schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:42:
Ik heb gisteren mijn 38 space grey in Amsterdam kunnen ophalen. Het annuleren van mijn andere bestelling, die naar huis gestuurd zou worden, is wel een moeilijke opgave. Het nummer wat je hiervoor moet bellen heeft een wachttijd wat niet grappig is, al 3 keer tussen tijds opgehangen (20, 35 en 40 min wachttijd).
Het wordt bijna makkelijker om hem te laten komen en terug te zenden. Jullie er ervaringen mee?
Net ook opgehaald dankzij de mail. Perfect gedaan, erg behulpzaam!timpie1975 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:11:
Ook hier dankzij de e-mailnotificaties van @S_tef (![]()
) de AW SG aluminium 42mm besteld. Kan vandaag in Amsterdam afhalen
![]()
Andere bestelling geannuleerd, dus hopelijk gaan de wachttijden voor al onze andere wachters naar beneden.
Hoe lang duurde het ongeveer voordat je een afhaal bericht kreeg?__BlackEyed__ schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:01:
[...]
Net ook opgehaald dankzij de mail. Perfect gedaan, erg behulpzaam!
ik krijg dan deze melding als ik annuleer bestellingen selecteer "Je artikel kan mogelijk niet online worden geannuleerd. Neem contact op met een medewerker van de Apple Online Store via 0800 0200 570 voor ondersteuning"Ryatzu schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:30:
[...]
Annuleren kan je ook online doen onder je apple id account.
Als je rechtsboven in annuleer selecteert werkt het gek genoeg wel.
[ Voor 13% gewijzigd door foekebooij op 29-09-2016 15:31 ]
Een half uur. Apple geeft zelf aan dat je het afhaalbericht binnen een uur hebt moeten ontvangen.Ryatzu schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:03:
[...]
Hoe lang duurde het ongeveer voordat je een afhaal bericht kreeg?
Via rechtsboven heb ik het geannuleerd en voor de zekerheid gebeld met apple (wat bizar lang duurde).foekebooij schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:26:
[...]
ik krijg dan deze melding als ik annuleer bestellingen selecteer "Je artikel kan mogelijk niet online worden geannuleerd. Neem contact op met een medewerker van de Apple Online Store via 0800 0200 570 voor ondersteuning"
Als je rechtsboven in annuleer selecteert werkt het gek genoeg wel.
Geld wordt binnen 5-7 werkdagen terug gestort.
Inmiddels binnen, via de chat van apple kreeg ik te horen dat je binnen 20 dagen je product moet afhalen, tot die tijd houden ze hem vast.__BlackEyed__ schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:30:
[...]
Een half uur. Apple geeft zelf aan dat je het afhaalbericht binnen een uur hebt moeten ontvangen.
Hier besteld via Amac reseller voor een jaar extra garantie. Inmiddels al 3 weken aan het wachten. Schiet niet op
De series 1 lijken inmiddels allemaal op voorraad te zijn. Helaas wil ik toch echt een series 2
Ik had een Series 2 in bestelling staan, die heb ik inmiddels geannuleerd en ga morgen de Series 1 ophalen. Geen zin meer om te wachtenyorroy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:56:
De series 1 lijken inmiddels allemaal op voorraad te zijn. Helaas wil ik toch echt een series 2
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Gewoon regelmatig de winkel binnen lopen zo heb ik er ook 1 gekocht. Dan koppelen ze die AW aan jou pre-ordersnaggyheadshot schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:49:
Hier besteld via Amac reseller voor een jaar extra garantie. Inmiddels al 3 weken aan het wachten. Schiet niet op
Beste tactiek lijkt me, een e-mail alert van S_tef zn stock pagina instellen. De apple store app op je tel nemen (interface is vrij direct daar en makkelijk te bestellen). Alvast de bestelling in de app aanklikken, dus welke tel je wilt aantikken. Dan op de achtergrond dat scherm openlaten staan. Je mail in de gaten blijven houden, en zodra je mail hebt de app aanslingeren. even de pagina verversen door van kleiner model naar groter model te gaan (of andersom) en de bestelling afronden zodat je hem meteen kunt afhalen in de winkel.
Amac duurt nog wel evensnaggyheadshot schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:49:
EDIT: Verkeerde topic, gaat over iPhone.
[ Voor 81% gewijzigd door Lizardz op 30-09-2016 10:43 ]
Inderdaad beste tactiek. Zo ben ik gisteren ook aan m'n AW gekomen.badbadpresident schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:26:
Beste tactiek lijkt me, een e-mail alert van S_tef zn stock pagina instellen. De apple store app op je tel nemen (interface is vrij direct daar en makkelijk te bestellen). Alvast de bestelling in de app aanklikken, dus welke tel je wilt aantikken. Dan op de achtergrond dat scherm openlaten staan. Je mail in de gaten blijven houden, en zodra je mail hebt de app aanslingeren. even de pagina verversen door van kleiner model naar groter model te gaan (of andersom) en de bestelling afronden zodat je hem meteen kunt afhalen in de winkel.
Ik zit hier druk mijn mail en de pagina in de gaten te houden. Maar de voorraad (Series 2 42mm Spacegrijs) voor vandaag wil nog niet opschieten

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Als ik hem wil bestellen via Apple zie ik nu staan "Ophalen vanaf 31 Okt" (Duitsland 2 Nov.).
Was dit al? Zo niet, dan kunnen we lang wachten op die groene voorraadstatus...
Het schijnt zo te zijn dat er elke dag (dit wisselt) mondjesmaat wat voorraad binnenkomt bij verschillende stores. Dat is met die site dus afwachten en snel toeslaan.Rickth64 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:55:
Als ik hem wil bestellen via Apple zie ik nu staan "Ophalen vanaf 31 Okt" (Duitsland 2 Nov.).
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Verwijderd
whinkel.nl geeft bij de 42mm watch2 spacegrey aan : preordered. als je er op klikt , staat er : voor 21:00 besteld, morgen geleverd. even nagevraagd bij whinkel.nl , maar helaas , gewoon op preorder , dus een lokkertje.
Dus het is sneller om de voorraad af te wachten (dmz die site, e-mail adres achterlaten, etc) dan een pre-order te doen???__BlackEyed__ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:39:
[...]
Inderdaad beste tactiek. Zo ben ik gisteren ook aan m'n AW gekomen.
Das wel een beetje gek IMO. Pre-order heeft dus helemaal geen nut.
Ik wacht zelf op de AW2 SS (silver) met leren band. Maar ik heb nog niet gepre-ordered.
[ Voor 10% gewijzigd door Aeon op 30-09-2016 12:40 ]
Die SS silver met leren band is naar mijn mening veruit de mooiste, maar 819 euro voor de 42mm series 2 is echter wel iets te veel van het goede. Nu maar de aluminium space grey met sportband.
Lijkt er niet op indd... Ach morgen weer een dag. Mijn eerste generatie werkt nog prima, alleen wil mijn vriendin die nou wel eens krijgenSnorlexxx schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:27:
Nou dat word niks meer vandaag...
Vind ik leuk 👍
Ook gelijk Uncharted 4 gekocht?
#jaloers
#jaloers
Niet gekocht, wel een ps4 als cadeau gekregen van mijn vrouw. Apple watch blijft beteryorroy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:42:
Vind ik leuk 👍
#jaloers
Lijkt geen nieuwe stock te zijn vandaag..
Ziet er inderdaad gaaf uit! Waar heb je het bandje vandaan? Webshop of?Ryatzu schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:25:
[afbeelding]
Vandaag series 2 opgehaald en gelijk decoded bandje eropcombinatie is super
Verwijderd
Vandaag komt de postbode langs met mijn Alu silver 42mm AW series 2!
Wel jammer dat ik zelf op Ibiza zit atm...
Wel jammer dat ik zelf op Ibiza zit atm...
Appelhoes.nl was in de aanbieding en scheeld een hoop met de volledige prijzenbardi-1 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
Ziet er inderdaad gaaf uit! Waar heb je het bandje vandaan? Webshop of?
https://www.appelhoes.nl/...mB8k7cFw2Q0W78BoCwD3w_wcB
[ Voor 23% gewijzigd door Ryatzu op 01-10-2016 16:46 ]
Dat scheelt inderdaad, thanks!Ryatzu schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:45:
[...]
Appelhoes.nl was in de aanbieding en scheeld een hoop met de volledige prijzen
https://www.appelhoes.nl/...mB8k7cFw2Q0W78BoCwD3w_wcB
Lijkt dat er voorlopig geen watches binnen gaan komen....
Nieuwe week nieuwe kansen... 😬
[ Voor 18% gewijzigd door Icetear op 03-10-2016 08:31 ]
Ik zit er weer klaar voorIcetear schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:18:
Nieuwe week nieuwe kansen... 😬

Hopelijk word mijn aw2 vrijdag verstuurd.
Staat op 10/21 okt dus zou maandag in huis zijn.
Staat op 10/21 okt dus zou maandag in huis zijn.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Als je op de wereldkaart kijkt zijn er op dit moment maar 6 Apple watches s2 sport space grijs
En dan wil ik hem ook nog eensmet het nylon bandjeSnorlexxx schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:40:
Als je op de wereldkaart kijkt zijn er op dit moment maar 6 Apple watches s2 sport space grijs

Denk dat ik hem gewoon bestel en wacht tot hij thuis bezorgt wordt. ipv steeds achter het net te vissen. Kan niet altijd binnen een paar minuten reageren vanwege werk haha.
Ben morgen in Amsterdam voor mn iPad. Maar eens kijken of de series 1 me ook niet gewoon bevalt. Scherm is voor mij grootste twijfelpunt. Heb GPS en waterdichtheid niet perse nodig...
Tja zo dacht ik er ook over totdat het me lukte om een order te plaatsten om af te halen.Snorlexxx schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:55:
Ben morgen in Amsterdam voor mn iPad. Maar eens kijken of de series 1 me ook niet gewoon bevalt. Scherm is voor mij grootste twijfelpunt. Heb GPS en waterdichtheid niet perse nodig...
Geen spijt gehad, apple watch is super helder, en de batterij duur is super. Ik haal het om per dag 25% eraf te krijgen, dus pas de 3e dag in de avond moet ik hem pas opladen. Wellicht komt dat omdat ik er toch niet al te veel mee doe en heb er weinig apps op staan.
Verwijderd
Er is er 1 in tilburg op te halen 42mm black alu. Gezien mijn kleine pols ga ik denk voor een maatje kleiner. Dus deel ik liever de link ;-)
https://www.icentre.nl/wa...y-aluminium-case-black-sp
Net gebeld door de xando, die van mij is binnen! Gelijk maar even ophalen
Hmmm tilburg is mij iets te ver weg haha😜Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:40:
Er is er 1 in tilburg op te halen 42mm black alu. Gezien mijn kleine pols ga ik denk voor een maatje kleiner. Dus deel ik liever de link ;-)
Heb zelf de Serie 1 gekocht. GPS en waterdichtheid had voor mij ook geen toegevoegde waarde.Snorlexxx schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:55:
Aan de apple medewerker heb ik gevraagd die 1 en 2 naast elkaar te leggen om het scherm te zien. Heel eerlijk kon ik ze niet uit elkaar halen. Ook niet toen hij hem voor het raam liet zien.
Scheelt toch weer 100 euro in prijs, en aangezien de 2 niet op voorraad was en de 1 serie wel. Kon ik blij met een apple watch naar huis.
American Express vraagbaak
Vandaag moet ik naar de Apple Store maar zeker met geen mogelijkheid een series 2 mee te nemen? Ik lees dat sommigen hem hier wel al hebben gehaald?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Vergeet niet dat de apple watch series 2 een andere processor heeft (staat in de specs op de apple website). Ik weet niet hoe de batterij is van de serie 1, maar de series 2 heeft duidelijk een betere batterij dan gen 0 ( wellicht kan het beter omgaan met zuinigheid ofzo ).Stinger_Ventura schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:23:
[...]
Heb zelf de Serie 1 gekocht. GPS en waterdichtheid had voor mij ook geen toegevoegde waarde.
Aan de apple medewerker heb ik gevraagd die 1 en 2 naast elkaar te leggen om het scherm te zien. Heel eerlijk kon ik ze niet uit elkaar halen. Ook niet toen hij hem voor het raam liet zien.
Scheelt toch weer 100 euro in prijs, en aangezien de 2 niet op voorraad was en de 1 serie wel. Kon ik blij met een apple watch naar huis.
Overigens hou ik nog steeds de website met voorraad in de gaten on te kijken of er al wat meer schot komt in de voorraad, helaas nog niet
De series 1 heeft exact dezelfde processor als de series 2, alleen zit in de series 2 de GPS ingebouwd in de processor vandaar het andere nummertje echter zijn het aantal cores en de snelheid exact gelijk. Dat heeft Apple in de keynote nog aangegeven. Series 2 onderscheidt zich door GPS, waterdichtheid en helderder scherm. Tevens zit er wel een grotere batterij in de series 2 maar die heeft ook meer stroom nodig vanwege het scherm en de GPS dus je batterij gaat nog steeds ongeveer even lang mee.Ryatzu schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:06:
[...]
Vergeet niet dat de apple watch series 2 een andere processor heeft (staat in de specs op de apple website). Ik weet niet hoe de batterij is van de serie 1, maar de series 2 heeft duidelijk een betere batterij dan gen 0 ( wellicht kan het beter omgaan met zuinigheid ofzo ).
Zojuist geld terug gehad van de pre-order bij Amac. Nu afwachten tot die ergens op vooraad kom en ik geld kan uitgeven en de winkel uit kan lopen met een product
Verwijderd
Volgens mij niet geheel correct.Myrdhin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:20:
[...]
De series 1 heeft exact dezelfde processor als de series 2, alleen zit in de series 2 de GPS ingebouwd in de processor vandaar het andere nummertje echter zijn het aantal cores en de snelheid exact gelijk. Dat heeft Apple in de keynote nog aangegeven. Series 2 onderscheidt zich door GPS, waterdichtheid en helderder scherm. Tevens zit er wel een grotere batterij in de series 2 maar die heeft ook meer stroom nodig vanwege het scherm en de GPS dus je batterij gaat nog steeds ongeveer even lang mee.
Kan moeilijk officiele specs vinden, want ze praten puur over processor niet over snelheid e.d.
Apple Watch 2 maakt gebruik van 64-bit waar de series 1 dat volgens mij niet doet.
Ze geven aan dat de 2 50% betere performance heeft over de series 1.
En er zit een extra gpu op de 2, wat grafische performance verbeterd.
Kan iemand mijn bericht bevestigen of ontkrachten.
Hier zit er eindelijk beweging in. Orderstatus veranderd naar Preparing for Shipment.
Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje besteld op 13september. Leverdatum 11-24 oktober. Hopelijk word dat nog iets eerder
Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje besteld op 13september. Leverdatum 11-24 oktober. Hopelijk word dat nog iets eerder
Waar haal je die info vandaan dan?? Ik heb nergens bij Apple of bij de keynote dit gezien of gehoord. Heb je een bron van al je aannames?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:32:
[...]
Volgens mij niet geheel correct.
Kan moeilijk officiele specs vinden, want ze praten puur over processor niet over snelheid e.d.
Apple Watch 2 maakt gebruik van 64-bit waar de series 1 dat volgens mij niet doet.
de review van enegadget heeft het over dezelfde CPUVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:32:
[...]
Volgens mij niet geheel correct.
for most people, the less expensive Series 1 is a better bet, since it has the same processor and OS as the Series 2 and works just as well as a smartwatch
https://www.engadget.com/...le-watch-series-2-review/
Volgens mij wordt hier de AW original version, AW series 1 en AW Series 2 door elkaar gehaald.Myrdhin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:20:
[...]
De series 1 heeft exact dezelfde processor als de series 2, alleen zit in de series 2 de GPS ingebouwd in de processor vandaar het andere nummertje echter zijn het aantal cores en de snelheid exact gelijk. Dat heeft Apple in de keynote nog aangegeven. Series 2 onderscheidt zich door GPS, waterdichtheid en helderder scherm. Tevens zit er wel een grotere batterij in de series 2 maar die heeft ook meer stroom nodig vanwege het scherm en de GPS dus je batterij gaat nog steeds ongeveer even lang mee.
Series 1 en series 2 hebben dezelfde snelheid en dezelfde processor... bron: Apple zelf
Amsterdam heeft nu (10:09) 42mm Series 2 Spacegrey met zwarte sportband op voorraad !!
edit: niet meer (10:36)
edit: niet meer (10:36)
[ Voor 15% gewijzigd door SHIFTER [NL] op 04-10-2016 10:40 ]
Heb hem gereseveerd!! Ben nu onderweg naar Amsterdam
Nice!! Veel plezier!Snorlexxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:11:
Heb hem gereseveerd!! Ben nu onderweg naar Amsterdam
Ik wacht nog op de combinatie met nylon band

Thanks! Neem misschien wel gelijk nylon bandje mee voor normaal gebruik en dan sportbandje voor het sporten!SHIFTER [NL] schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:14:
[...]
Nice!! Veel plezier!
Ik wacht nog op de combinatie met nylon band
Er staat nog steeds in de app dar je hem kunt ophalen. Geldt dat dan altijd, of lopen ze achter dan met voorraad?
Kan voor de mensen hier nog wel even vragen of er nog meer worden verwacht of hoe het gaat met de voorraad/levering
Altijd interessant! Zou je kunnen vragen voor de combinatie Space Grey met Nylon band?Snorlexxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:23:
Kan voor de mensen hier nog wel even vragen of er nog meer worden verwacht of hoe het gaat met de voorraad/levering
Nog steeds geen 38mm goudkleurig aluminium 😭
Ja zal eens vragen!SHIFTER [NL] schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:27:
[...]
Altijd interessant! Zou je kunnen vragen voor de combinatie Space Grey met Nylon sportband?
Besteld. Vandaag ophalen 
Thx Stef.
Thx Stef.
[ Voor 16% gewijzigd door YorgoB op 04-10-2016 10:40 . Reden: bedankje ]
Ook de series 2 gereserveerd voor ophalen..Nu onderweg! Ruil mijn series 1 er voor in..Wellicht toch gaan sporten met de Watch..
Nou mijn bestelling van 16 september heeft ook een update gehad, de status is nu veranderd naar "Verzending wordt voorbereid". Nogsteeds verwachte leverdatum 14 - 28 okt.
Verwijderd
Is de Apple watch 2 zoveel populairder dan verwacht, ik snap niets van de bizar slechte levertijd. Dit kost toch orders lijkt mij? @snorlexxx alle info is natuurlijk welkom ;-)
Kijk dit is goed nieuws!! Hoop dat ik met mijn bestelling van 19 sept dan ook snel aan de beurt benbardi-1 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:12:
Nou mijn bestelling van 16 september heeft ook een update gehad, de status is nu veranderd naar "Verzending wordt voorbereid". Nogsteeds verwachte leverdatum 14 - 28 okt.
Vind het allemaal een beetje het gezicht krijgen van kunstmatige schaarste. Voornamelijk in de Watches is dit terug te merken.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:14:
Is de Apple watch 2 zoveel populairder dan verwacht, ik snap niets van de bizar slechte levertijd. Dit kost toch orders lijkt mij? @snorlexxx alle info is natuurlijk welkom ;-)
Verwijderd
Zo'n idee had ik ook erg sterk. iedere keer mondjes maat 1,2,3 watches... vergroot de hype wellicht.bardi-1 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:17:
[...]
Vind het allemaal een beetje het gezicht krijgen van kunstmatige schaarste. Voornamelijk in de Watches is dit terug te merken.
Terwijl het volgens mij een matig succesvol product is. of heb ik dat wellicht mis?
Verwijderd
Onderweg naar Amsterdam voor de serie 2 42mm wit Sportband. En dan onderweg naar huis mijn bestelling annuleren.
Heb hem ook gereserveerd.
Alleen hoelang heb ik om hem op te halen want dat gaat vandaag niet lukken.
2 weken dacht ikThomasEGNL schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:22:
Heb hem ook gereserveerd.
edit: Blijkt 3 weken te zijn !!
[ Voor 6% gewijzigd door SHIFTER [NL] op 04-10-2016 13:24 ]
Was er vanochtend vroeg bij en de kans om er 1 te reserveren. Echter kwam ik op het punt om een betaal mogelijkheid in te vullen wat alleen een creditcard bedroeg. Dit overviel me en dus helaas geen mogelijkheid om er 1 te reserveren. Zijn er ook andere mogelijkheden (via de app?)?
Op naar de volgende ronde.
Op naar de volgende ronde.
Alu of ss?bardi-1 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:12:
Hier nog steeds geen verandering, besteld op 11sept
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Space Grey ALU met nylon zwart bandje.Gunth schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Alu of ss?
3 weken. Dat termijn kan je ook zien bij je besteloverzicht.
Hier spacegrey 42mm alu zwart sportbandje besteld op 13sept. Vandaag eindelijk 'verzending wordt voorbereid'. Hopelijk word hij ook vandaag verzondenGunth schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Alu of ss?
Apple Amsterdam:
Apple Watch S2 (Last Updated: 1 minute)
38mm Stainless Steel Case with White Sport Band (MNP42)
38mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band (MP0D2)
38mm Stainless Steel Case with Milanese Loop (MNP62)
via: http://www.istocknow.com/live/
Jammer dat ik een 42mm wil....
Apple Watch S2 (Last Updated: 1 minute)
38mm Stainless Steel Case with White Sport Band (MNP42)
38mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band (MP0D2)
38mm Stainless Steel Case with Milanese Loop (MNP62)
via: http://www.istocknow.com/live/
Jammer dat ik een 42mm wil....
42mm spacegrijs alu is vandaag op voorraad geweest, zie mijn onderschrift.
Dan zal het voor mij hopelijk ook niet lang meer duren.PBP schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:29:
[...]
Hier spacegrey 42mm alu zwart sportbandje besteld op 13sept. Vandaag eindelijk 'verzending wordt voorbereid'. Hopelijk word hij ook vandaag verzonden
Tenzij belgie achteraan de rij komt

Zojuist mn series 2 opgehaald. Ze konden helaas geen info geven over voorraad of leveringen...
JaloersSnorlexxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:47:
Zojuist mn series 2 opgehaald. Ze konden helaas geen info geven over voorraad of leveringen...
Zojuist bij Apple Store Amsterdam geweest om de series 2 42mm SG te halen..Had deze om 10.15 gereserveerd vanmorgen..
Mijn 42mm series 2 aluminium space grey met zwart nylon bandje is inmiddels ook verzonden. Maandag 10 oktober binnen, besteld op 17 september.
Signature
Kijk dat is goed nieuws. Daar aas ik ook nog steeds op!DjRik schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:51:
Mijn 42mm series 2 aluminium space grey met zwart nylon bandje is inmiddels ook verzonden. Maandag 10 oktober binnen, besteld op 17 september.
Waar alle modellen eerst op de website als beschikbaar in store op 28 okt stonden, staan ze nu op 2 nov
.
Mijn bestelling van 19 september levering 17 - 28 okt heeft nog geen beweging gehad helaas.
Mijn bestelling van 19 september levering 17 - 28 okt heeft nog geen beweging gehad helaas.
Zojuist update gehad; Hij is verzonden en verwachte levering is op 10 oktober! Space Grey ALU Nylon zwart bandje.
Die haal ik vanmiddag ook. Blijkbaar meerdere gekregen.pdavie2311 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:50:
Zojuist bij Apple Store Amsterdam geweest om de series 2 42mm SG te halen..Had deze om 10.15 gereserveerd vanmorgen..
Hier ook verzonden! 
Kan nog even verwachte leverdatum niet bekijken, maar originele geschatte leverdatum was 12-25okt.
38mm alu space grey met nylon bandje.
Kan nog even verwachte leverdatum niet bekijken, maar originele geschatte leverdatum was 12-25okt.
38mm alu space grey met nylon bandje.
Zal dan ook wel 10 oktober worden verwacht ik.
Signature
Zou een mooi verjaardagscadeau zijn! Ben op maandag jarig haha
Die van mij is eindelijk verstuurd, gaat om een een 42mm SG Series 2.
20/09 besteld, verwachting was 14-25 okt. Krijg hem nu de 10e binnen.
Begrijp er niks van.br13an schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:05:
Die van mij is eindelijk verstuurd, gaat om een een 42mm SG Series 2.
Een stuk vroeger dan de meeste hier mijn aw besteld en jullie bestelling is al verzonden.
Terwijl er bij mij geen schot in komt.
Wat had jij besteld?Gunth schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:38:
[...]
Begrijp er niks van.
Een stuk vroeger dan de meeste hier mijn aw besteld en jullie bestelling is al verzonden.
Terwijl er bij mij geen schot in komt.
Aw2 goud 42mm met koffiebruin/karamel bandje.
11 sept besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunth op 04-10-2016 16:45 ]
Dan is goud blijkbaar moeilijker leverbaar. Snap wel dat het vervelend is ;-)
Signature
staat weer een watch series 2 op voorraad! *edit wel in Oberhausen..
[ Voor 23% gewijzigd door Snorlexxx op 04-10-2016 18:47 ]