PIA voor 31,95/ jaar als tijdelijke Halloween deal:
https://www.privateintern...een-techbargains/102015tb
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bedankt voor het vermelden, je hebt iemand blij gemaaktsambalbaj schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:33:
PIA voor 31,95/ jaar als tijdelijke Halloween deal:
Als je je zorgen maakt over je online privacy dan zou ik er eerst maar voor zorgen dat je zo veel mogelijk HTTPS/encryptie gebruikt, zodat je emails en overig internetverkeer niet plain-text over het internet gaat. De volgende plugin is daarom een must in mijn ogen: https://www.eff.org/https-everywhereFireFoz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:59:
Ik zit zelf ook te denken over een VPN, maar heb toch sterk m'n twijfels of het wel zo veel beter is. Je stuurt al je gegevens - waarvan volgens mij heul veul onveilig (nog lang niet alle websites bijvoorbeeld gebruiken enkel https) via een partij die voor ons toch vrij onbekend is. Leuk dat ze zeggen dat ze niks bijhouden, maar moeten we ze maar op hun blauwe internetogen geloven?
Als je zelf vaak op open wifi's zit dan kan je zeggen dat de kans dat dit veiliger is misschien groter is. Maar gewoon vanuit huis gebruiken...? Het enige voordeel is dat je ip veranderd volgens mij, maar er kleven dan ook grote nadelen aan zoals de mogelijkheid dat ze wel loggen.
Zeker die gratis VPN'en... dat kan toch niet uit, of mis ik daar een verdienmodel in
Zie hier:mirod schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:48:
Ik overweeg PIA VPN, nu heb ik alleen een creditcard. Is het ok om zo te betalen of is dit niet anoniem genoeg?
Hoi!
Ja, en dat ipadres gebruiken honderden, zo niet duizenden anderen ook. Succes met koppelensambalbaj schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:22:
Hoe zit het eigenlijk met sites waar je inlogt, dan heb je met een vpn enkel een ander ip wat gewoon weer aan jou gekoppeld wordt.
Hoi!
Niet te ver door slaan hé, een goede vpn met goede data encryptie is anoniem genoeg.mirod schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:48:
Ik overweeg PIA VPN, nu heb ik alleen een creditcard. Is het ok om zo te betalen of is dit niet anoniem genoeg?
Even mezelf quotenmymind* schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:18:
Zojuist heb ik PIA ingesteld op m'n ASUS RT-N66U router. Alles werkt correct en werkt voor zover ik kan zien naar behoren (mijn eigen IP is niet meer zichtbaar volgens ipleak.net).
Alleen de snelheid is om te huilen. De speedtest geeft een snelheid van 14-15 Mbps terwijl dit rond 120 Mbps zou moeten zijn. Als ik de PIA client op m'n MAC gebruik is de snelheid rond de 110 Mbps.
Is mijn router gewoon te traag om het verkeer over OpenVPN te verwerken? Ik denk het wel, tijdens een speedtest is het CPU gebruik rond de 90%
[ Voor 7% gewijzigd door mymind* op 03-11-2015 18:44 ]
Je snelheid is normaal. Je router heeft een 600MHz processor,dan is 14-15 mbit/sec een passende snelheid.mymind* schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:40:
[...]
Even mezelf quoten![]()
Daarnet een speedtest gedaan met de VPN client op m'n router aan. Toch wel goede snelheden. 110Mbps van de 120. Zijn er mensen die met dezelfde router gebruik maken van PIA en dezelfde snelheden hebben?
Toch niet. De PIA Client op m'n Mac stond ook nog aan.Als ik het door de router af laat handelen is het toch nog trager.
Hoi!
Wat voor snelheid haal je met de snelste router die nu op de markt is?EWK schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:53:
[...]
Je snelheid is normaal. Je router heeft een 600MHz processor,dan is 14-15 mbit/sec een passende snelheid.
De snelste processor die ze (zo ver ik weet) in een consumentenrouter hebben gestopt zit in de R7500. Die heeft een dual dore 1,2GHz, maar geen ondersteuning voor dd-wrt. Dus dat heb ik niet kunnen testen. Daarom heb ik de een na snelste, een 1GHz dual core. Daarmee haal je ongeveer 35-36 mbit/sec.Pistolebob schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:00:
[...]
Wat voor snelheid haal je met de snelste router die nu op de markt is?
Hoi!
Andere snelheid is wel goed? Dan ligt het gewoon aan de seeders lijkt me.mirod schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:05:
Ik heb inmiddels VPN van PIA (aanbieding hierboven), maar de snelheid bij torrents is vrij bedroevend.
Iemand tips om dit verbeteren?
Hoi!
Het laden van websites duurt ook merkbaar langer.EWK schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:18:
[...]
Andere snelheid is wel goed? Dan ligt het gewoon aan de seeders lijkt me.
En als je eens een 100MB file van een rappe ftp of site download, wat voor snelheid haal je dan? En wat is je snelheid zonder vpn? En hoe je je vpn geregeld? Als je hulp wilt zul je wat meer informatie moeten gevenmirod schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:45:
[...]
Het laden van websites duurt ook merkbaar langer.
[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 05-11-2015 21:50 ]
Hoi!
Voer eens een ping uit, naar bijvoorbeeld Tweakers.net met en zonder VPN. Natuurlijk neemt al je verkeer een omweg, maar dit zou enkele milliseconden mogen schelen bij een VPN server in Nederland. Ter vergelijking met AirVPN en 100 Mbit XS4ALL glasvezel: ping naar Tweakers zonder VPN: 6.13ms, met VPN 10.32ms gemiddeld in 30 pings.mirod schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:45:
[...]
Het laden van websites duurt ook merkbaar langer.
Ik herken dat niet, maar inderdaad, meten=weten.Thijs? schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:52:
[...]
En als dat allemaal in orde is, kan het natuurlijk een capaciteitsprobleem bij PIA zijn. Ze zijn weliswaar een hele grote partij, maar wellicht hebben ze de zaakjes toch niet helemaal goed voor elkaar. Je zou kunnen uitsluiten of het aan PIA ligt door een trail bij AirVPN aan te vragen (je krijgt een code dan voor 3 dagen trial). Dan kan je daar eens mee proberen.
Hoi!
Wat een hoop negatieve reviews, er staat geen positief puntje bijPistolebob schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:41:
Ik kwam op Reddit tegen dat je PureVPN voor 5 jaar kan afsluiten, voor $69:
https://stacksocial.com/sales/lifetime-of-purevpn
Dat klinkt leuk voordat je de reviews leest: http://bestvpnprovider.co/purevpn-review/
Toch maar niet doen dan..
Hoi!
Je kan ook hun SOCKS5 proxy instellen in je torrent client, dat hielp bij mij raar genoeg..alwaysleft schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:48:
Ik ben heel erg te spreken over Private Internet Access. Alleen downloaden van Torrents gaat idd vrij traag, och gelukkig als backup Usenet waarin ik mijn VPN niet hoef aan te slingeren.
Even uitzoeken hoe het moet, makkelijk?Pistolebob schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:46:
[...]
Je kan ook hun SOCKS5 proxy instellen in je torrent client, dat hielp bij mij raar genoeg..
Hier zou je 14mbit op en down moeten kunnen halen, ik kan me voorstellen dat je dat jammer vindt van je snelheid.GandalfTheGrey schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:57:
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn snelheden kan optimaliseren? Ik heb op dit moment een trial lopen bij AirVPN. Ik las in dit topic hier meerdere goede reacties op ook in samenwerking met Ziggo.
Ik heb een Asus RT-AC66U router en een Ziggo pakket (Z3 ofzo?). Normaal haal ik 100MBit down en 10MBit/up volledig zelfs via de Wifi op speedtest.net. Maar via de VPN worden mijn snelheden 10x zo langzaam.
Via AirVPN gebruik ik de Nederlandse servers via het OpenVPN protocol. Hierbij heb ik de volgende twee setups getest:
(1) Alles via de Router laten lopen.
Dan haal ik 10Mbit/down en 10Mbit/up, dat is dus een reductie van 10x (!). Ik las dat dit komt door de CPU van de router. Deze moet alles processen. Hier kan ik inkomen, dus ik dacht dan ga ik voor optie (2)
Met deze optie zou je zeker meer moeten kunnen halen, zeker richting de 100mbit.(2) Op mijn eigen windows server met de OpenVPN Client (windows 10 met 3GHz dual core en OpenVPN client)
Ik had verwacht via de individuele client een grotere snelheid te halen. Maar op deze manier haal ik precies dezelfde snelheden 10MBit/down en 10Mbit/up.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit nu kan verbeteren?
Hoi!
[ Voor 58% gewijzigd door GandalfTheGrey op 12-11-2015 22:15 ]
8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase
En dat is dan VPN via de router? Wat is nu je maximale snelheid?GandalfTheGrey schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:51:
Mijn probleem van traag VPN verkeer is opgelost (!) Het bleek de QoS functie van mijn router te zijn. UDP verkeer wordt hierop gelimiteerd. Als ik deze functie uitschakel haal ik via de VPN de maximum van mijn verbinding.
8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase
Ik haal nu gewoon de volle 10MB p/s (100MBit). Dit gaat over verkeer via een windows 10 client met de OpenVPN software. Ik heb het nog niet getest met de VPN client van de router zelf. Maar ik verwacht daar nu ook het maximum te halen wat de processor aan kan.silmaril8 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:07:
[...]
En dat is dan VPN via de router? Wat is nu je maximale snelheid?
Ja, dat sloot uit dat het probleem bij de andere kant zat. Het moest dus aan hoe kant liggen. Fijn dat het opgelost isGandalfTheGrey schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:25:
[...]
Ik haal nu gewoon de volle 10MB p/s (100MBit). Dit gaat over verkeer via een windows 10 client met de OpenVPN software. Ik heb het nog niet getest met de VPN client van de router zelf. Maar ik verwacht daar nu ook het maximum te halen wat de processor aan kan.
@Jaco Toch bleek mijn router het UDP 443 verkeer van mijn VPN af te knijpen. Het was ook vreemd dat ik bij alle providers precies dezelfde snelheid haalde (ca. 900Kb p/s).
Hoi!
Ik neem aan dat je over down snelheden spreekt. Zonder VPN haal ik 511 down, en 511 up. Met PIA tussen de 100 en 125 down, en tussen de 200 en 215 up. Is overigens een raadsel voor mij waarom upstream veel hogere bandbreedtes laat zien dan de downstream. Tests zijn overigens volledig binnen Nederland uitgevoerd vanaf KPN server naar PIA (NFOrce), als van NFOrce server naar PIA (NFOrce), en in beide tests zelfde snelheden gemeten. Zit zelf bij KPN op glas, dus aan de afstand kan het niet liggen. Servers van PIA en KPN zitten praktisch naast elkaar in de randstad. Heb trouwens alleen de PIA client gebruikt,jacovn schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:12:
Ik heb met de support van PIA wel eens contact opgenomen. Ik kwam simpelweg nooit boven 150 mbps en het lag volgens hun aan alles behalve hun serverpark.
Elke server staat daar op een 1 GE verbinding, en je komt random op de rustigste binnen, en dan kun je theoretisch een 1GE vpn sessie krijgen.
De support club laat je allerlei dingen doen die volgens mij er weinig toe doen: dns settings, browser update, tcp/ip instellingen en weet ik niet wat.
Tunnel uit, usenet met 548 mbps, tunnel aan 150 mbps.
Ik heb het maar opgegeven om het sneller te willen krijgen.
edit: het is nu 115 mbps..
Ja down snelheid van usenet. Ook KPN hier.PostHEX schreef op donderdag 19 november 2015 @ 00:10:
[...]
Ik neem aan dat je over down snelheden spreekt. Zonder VPN haal ik 511 down, en 511 up. Met PIA tussen de 100 en 125 down, en tussen de 200 en 215 up. Is overigens een raadsel voor mij waarom upstream veel hogere bandbreedtes laat zien dan de downstream. Tests zijn overigens volledig binnen Nederland uitgevoerd vanaf KPN server naar PIA (NFOrce), als van NFOrce server naar PIA (NFOrce), en in beide tests zelfde snelheden gemeten. Zit zelf bij KPN op glas, dus aan de afstand kan het niet liggen. Servers van PIA en KPN zitten praktisch naast elkaar in de randstad. Heb trouwens alleen de PIA client gebruikt,
[ Voor 15% gewijzigd door jacovn op 20-11-2015 07:08 ]
Had gisteren nog wat tests uitgevoerd op een ander systeem in hetzelfde netwerk, in i.t.t. de eerdere tests, haalde ik op dat systeem maar rond de 35Mb down met maar een kleine delta tussen de verschillende PIA servers. Op het systeem waar ik de eerste tests op uit had gevoerd, haal ik op dit moment nog steeds rond de 100Mb down. Het verschil is wel merkwaardig, desondanks dat de systemen identiek zijn, op hetzelfde netwerk zitten, en op exact dezelfde manier en met dezelfde hardware op het netwerk zijn aangesloten.jacovn schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 06:51:
[...]
Ja down snelheid van usenet. Ook KPN hier.
Als ik bij Nforce een 1000 MB file ophaal is dat via PIA 70 Mbps en zonder VPN 515 Mbps
Dus de routing van nforce naar de AMS-IX is snel genoeg.
Issue lijkt dan echt op de PIA servers te zitten, want het fysieke pad naar de PIA server als die bij NFORCE staat is gelijk aan die file ophalen lijkt me..
[ Voor 4% gewijzigd door PostHEX op 20-11-2015 18:17 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Pazo op 22-11-2015 15:28 ]
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 25-11-2015 23:40 ]
Hoi!
[ Voor 35% gewijzigd door jacovn op 26-11-2015 13:33 ]
210667
Pak is die franse, die is redelijk snel.Pazo schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:42:
Ligt het aan het protecol OpenVPN? Las dat andere protecollen misschien sneller zijn, maar AirVPN is volgens mij gebasseerd op OpenVPN. Als die 35Mbps klopt zou ik dat toch wel willen proberen te halen.
Goede tip, thanks!EWK schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:40:
Pia heeft een black-friday-offer van €29 per jaar:
https://www.privateintern.../pages/black-friday-offer
Zal ik ook eens proberen, maar denk dat de encryptie nog steeds de bottleneck is en niet de server.Yarisken schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:07:
[...]
Pak is die franse, die is redelijk snel.
[ Voor 35% gewijzigd door Pazo op 26-11-2015 12:39 ]
Net gekocht, maar wat een slechte service zeg. Constant disconnects en erg langzaam. Gewoon webpagina's openen gaat al bijna niet.210667 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:07:
TigerVPN waar ik zeer content mee ben, snel en betrouwbaar, heeft een lifetime offer voor $29,=
Kan je je volgens mij geen buil aan vallen
https://stacksocial.com/s...ite-lifetime-subscription
Als je reviews leest is het of 100% positief of minstens 90% negatief. Dat zei mij genoeg.Boompje123 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:21:
[...]
Net gekocht, maar wat een slechte service zeg. Constant disconnects en erg langzaam. Gewoon webpagina's openen gaat al bijna niet.
Dit is zowel via OpenVPN als L2TP
Hoe kan het dan jij zo tevreden bent, dan?
Hoi!
Zojuist aangeschaft. Nu maar eens kijken of we dit ook in de router ingesteld gaan krijgen, en of we dan ook een beetje goede snelheden krijgen. Via de clientsoftware haal ik gewoon de volle snelheid, maar dat was ook wel te verwachten. Nog bedankt voor de tip.EWK schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:40:
Pia heeft een black-friday-offer van €29 per jaar:
https://www.privateintern.../pages/black-friday-offer
Graag gedaan. Wat voor router heb je een welke firmware draai je?Pazo schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:57:
[...]
Zojuist aangeschaft. Nu maar eens kijken of we dit ook in de router ingesteld gaan krijgen, en of we dan ook een beetje goede snelheden krijgen. Via de clientsoftware haal ik gewoon de volle snelheid, maar dat was ook wel te verwachten. Nog bedankt voor de tip.
Hoi!
Wat is een jouw definitie van een hoge snelheid? 10MB/s? 1GB/s? Dat scheelt nogalSpeedy_Gonzalez schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:46:
Haal je met PIA wel hoge snelheden ?
Ik heb nu een maand abbo op ipvanish, maar 7 van de 10 keer is het huilen met de pet op.
Hoi!
Klopt, IPVanish knijpt. Ik heb EWEKA en daar krijg je gratis VPN van IPVanish bij. Maar die knijpt zelfs al in de client software. Ik haal ook maar ca 1/10e van de snelheid.Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:46:
Haal je met PIA wel hoge snelheden ?
Ik heb nu een maand abbo op ipvanish, maar 7 van de 10 keer is het huilen met de pet op.
Heb een Asus RT-AC68U, maar met de stock firmware. Heb al gelezen dat je de Merlin firmware moet hebben. Heb ook een handleiding gevonden die helemaal keurig beschrijft hoe je de PIA instellingen moet configureren in een ASUS router. Heb gisteren alle bestanden gedownload, backup gemaakt van mijn instellingen, ook screenshots van de belangrijkste instellingen zodat ik die snel kan overnemen in de nieuwe firmware. Dus ik denk dat ik het vanavond maar eens ga proberenEWK schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:32:
[...]
Graag gedaan. Wat voor router heb je een welke firmware draai je?
[ Voor 18% gewijzigd door Pazo op 27-11-2015 08:20 ]
Als ik me niet vergis is dat een dual core 800MHz. Die heb ik nog niet eerder voorbij zien komen.Pazo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:18:
[...]
Heb een Asus RT-AC68U, maar met de stock firmware. Heb al gelezen dat je de Merlin firmware moet hebben. Heb ook een handleiding gevonden die helemaal keurig beschrijft hoe je de PIA instellingen moet configureren in een ASUS router. Heb gisteren alle bestanden gedownload, backup gemaakt van mijn instellingen, ook screenshots van de belangrijkste instellingen zodat ik die snel kan overnemen in de nieuwe firmware. Dus ik denk dat ik het vanavond maar eens ga proberen
Hoe zit jij met je snelheden dan als het in je router ingesteld is? Zal vast afnemen omdat je CPU dus de bottleneck is, maar wat haal je t.o.v. je oorspronkelijke snelheid?
Hoi!
Same here, zat ik ook al naar te kijken. Maar er staat duidelijk per jaar. Dus laten we het inderdaad hopen. Dan is het een mooie deal.ASW1 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:41:
Maar tijdens de transactie staat er nadrukkelijk dat het "USD 29 for each year" is.
Ben benieuwd of dat goed gaat volgend jaar.
If you pay peanuts you get monkeys :-).Boompje123 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:21:
[...]
Net gekocht, maar wat een slechte service zeg. Constant disconnects en erg langzaam. Gewoon webpagina's openen gaat al bijna niet.
Fair enough.
[ Voor 65% gewijzigd door Boompje123 op 27-11-2015 12:27 ]
Is er geen 7 dagen geld terug garantie ?Boompje123 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:45:
[...]
Fair enough.
Zou ik nog een claim bij PayPal kunnen doen?
Er staat in de voorwaarden "all sales final" en op de TigerVPN staat dat op aanbiedingen geen 3 day money back van toepassing is. Ik denk het dus niet.Yarisken schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:52:
[...]
Is er geen 7 dagen geld terug garantie ?
Op de site van Asus kan ik het niet vinden, maar hier staat 800MHz:Pazo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:40:
Nee 1GHz dual core. En met AirVPN haalde ik 7-8 Mbps. Hoop eigenlijk dat het met PIA wat hoger wordt, want een 100Mbps verbinding betalen en maar 8 kunnen gebruiken wordt ik niet zo blij van.
[ Voor 5% gewijzigd door EWK op 27-11-2015 14:23 ]
Hoi!
210667
Ben zo tevreden denk ik omdat ik de ervaringen die jij hebt niet kan onderschrijven.Boompje123 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:21:
[...]
Nog even en je gaat van 90% negatief naar 100% positief.Boompje123 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:03:
[...]
Het goeie nieuws: het doet het eigenlijk toch best redelijk, mits je de config files aanpast. Ik test hem vandaag even goed, maar heb op dit moment zo'n 45 Mbit (op mn 50 Mbit lijn) zonder disconnects. Voelt best redelijk
[ Voor 28% gewijzigd door 210667 op 27-11-2015 14:45 ]
Onder die aanbieding staat in ieder geval "BUY 12 MONTHS".ASW1 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:41:
Typisch is dat ik dacht dat het een abonnement is en dat je na het eerste jaar voor het volle pond aangeslagen zult worden (85 dollar)
Maar tijdens de transactie staat er nadrukkelijk dat het "USD 29 for each year" is.
Ben benieuwd of dat goed gaat volgend jaar.
Ik kan wel in discussie met je gaan maar 1 plaatje zegt denk ik meer dan een boel woorden:easyriider schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:43:
[...]
Onder die aanbieding staat in ieder geval "BUY 12 MONTHS".
Maar ze hebben ook nog een andere aanbieding, twee jaar voor $59.95 en dat zal na die twee jaar ook wel niet verlengd worden voor diezelfde prijs, maar dan heb je in ieder geval twee jaar voor die prijs.
Goed, zojuist PIA ingesteld op de router. Dat ging erg makkelijk, werkte in 1x.EWK schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:21:
Edit: ik denk dat je ergens tussen de 25-35mbps zou moeten kunnen halen
Dat is vreemd, dat moet inderdaad een instelling zijn. Dat kan geen hardware zijn lijkt me. Als je er echt niet uit komt zou je kong build nog kunnen proberenPazo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:04:
[...]
Goed, zojuist PIA ingesteld op de router. Dat ging erg makkelijk, werkte in 1x.
Speedtest gedraaid: 10 Mbit down, 35 Mbit up. Dus vooral de up is enorm verbeterd. Maar ja, ik zou dit liever andersom willen zien. 35 Mbit down heb ik meer aan! Nog maar eens rommelen in de instellingen.
[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 27-11-2015 20:10 ]
Hoi!
Heb jij het ook op een Asus router met Merlin draaien? Anders kunnen we eventueel de instellingen even vergelijken.EWK schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:06:
[...]
Dat is vreemd, dat moet inderdaad een instelling zijn. Dat kan geen hardware zijn lijkt me. Als je er echt niet uit komt zou je kong build nog kunnen proberen
Nee, heb een netgear met Kong ddwrt. Het merk maakt niet zoveel uit, met dezelfde software kunnen we onze instellingen precies naast elkaar leggen. Ik wil je er wel mee helpen, maar dan zul je door moeten falshen naar Kong.Pazo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:17:
[...]
Heb jij het ook op een Asus router met Merlin draaien? Anders kunnen we eventueel de instellingen even vergelijken.
Hoi!
Zit nu op 65% positief.210667 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:41:
Nog even en je gaat van 90% negatief naar 100% positief.
210667
Het varieert zeker. Als ik speedtest doe op de diverse servers dan is het zo n beetje 20Mbps minimaal tot zo n 60MbpsBoompje123 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:24:
[...]
Zit nu op 65% positief.Helaas kom ik vanavond niet boven de 2,5 MB/s. Merk jij toevallig 's avonds ook lagere snelheden? Wellicht heeft het met piekuren te maken.
...
Op welke wijze heb je betaald? Vaak kan je via de tussenpartij (creditcard, PayPal) dit soort abbo's opzeggen.
Ik heb via ideal betaaltASW1 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:41:
[...]
Op welke wijze heb je betaald? Vaak kan je via de tussenpartij (creditcard, PayPal) dit soort abbo's opzeggen.
[ Voor 10% gewijzigd door jacovn op 29-11-2015 06:07 ]
Hmm, ondersteunt ideal wel abonnementen? Dacht dat dat eigenlijk alleen voor eenmalige betalingen was.
Geen idee, maar ik heb net zolang zitten emmeren met de helpdesk, dat ze mijn subscription gestopt hebben :-)ASW1 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:56:
[...]
Hmm, ondersteunt ideal wel abonnementen? Dacht dat dat eigenlijk alleen voor eenmalige betalingen was.
Anoniem: 698812
Nee, maar het maakt je juist toch meer anoniem als meerdere van hetzelfde ipadres gebruik maken? Anders is het vpnadres veel makkelijker aan jou te koppelen.Anoniem: 698812 schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:22:
Iemand hier die een goed bedrijfje weet dat private VPN servers aan biedt? Ik wil private kunnen internetten en zelfs gamen zonder dat iemand anders het zelfde IP gebruikt.
Hoi!
Wat is het punt dan om een vpn te gebruiken ....Anoniem: 698812 schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:22:
Iemand hier die een goed bedrijfje weet dat private VPN servers aan biedt? Ik wil private kunnen internetten en zelfs gamen zonder dat iemand anders het zelfde IP gebruikt.
Anoniem: 698812
Je word niet zomaar overal gebanned, stabiele verbinding, de encryptie en een anoniem IPYarisken schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:13:
[...]
Wat is het punt dan om een vpn te gebruiken ....
[ Voor 4% gewijzigd door Blazer Coke op 01-12-2015 01:32 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Point.Flare op 01-12-2015 01:05 ]
Torguard biedt dedicated IP adressen aan, die dan alleen door jou worden gebruikt.Anoniem: 698812 schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:22:
Code, justify, code - Pitr Dubovich
Het zijn allemaal misleidende boefjes...Dav1d schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:29:
PIA
1 jaar $31.95
2 jaar $59.95
https://www.privateinternetaccess.com/pages/cnet-vpn-deal
[afbeelding]
The first casualty in war is always the truth...
als ze zorgen dat er niets te loggen valt, dan kunnen ze ook niet loggen. Bij pia krijg je bewust niet een ipadres voor jezelf. Dit is zodat de boel vertroebeld en er niets te herleiden is. Op torrentfreak staat en artikel over dit onderwerp. Zie : https://torrentfreak.com/...vider-review-2015-150228/Jumpiefox schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:05:
Iemand die toevallig hoe het werkt kwa logs?
Lees dat Ipvanish en PIA geen logs houden. Maar hoe werkt dat dan als je een server kiest als " access point" die in de EU zit? Zijn ze niet verplicht om logs bij te houden van de servers die in landen staan die dat wel verplichten?
Hoi!
Heb je uberhaupt wel een zoek opdracht bij google geprobeerd?Blazer Coke schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 00:50:
....
Zijn er andere serieuze sites die VPN aanbieders vergelijken?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq