Heb je dit aangevinkt? Dan zoekt hij niet naar DSM 6 updatesgastje01 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:48:
Ik heb gisteren een schijf en de voeding in mijn XPenology bak vervangen, DSM is nu keurig het volume aan het herstellen en behalve dat het (erg) lang duurt gaat alles prima. Nu loop ik tegen de volgende "problemen" aan:
Wanneer ik mij aanmeld bij DSM krijg ik automatisch het updatescherm voorgeschoteld met de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Ik zit op versie 5.2-5644 en dit loopt eigenlijk al lange tijd probleemloos. Bij status staat "het Volume is bezet", ik neem aan dat dit met het herstellen van mijn volume te maken heeft? De hamvraag is nu, hoe kom ik van deze pop-up af?
Ik ben voorlopig niet van plan om een update te doen. Uiteindelijk wil ik naar 6.xx maar heb geen zin om met een stabiel systeem te gaan klooien in een bare-metal setup waarbij ik niet weet of alles zal werken zoals het nu doet.
Volgende vraag is wanneer ik een nieuwe image probeer te downloaden en een container wil aanmaken in Docker (Domoticz), krijg ik de melding de bewerking is mislukt. Heeft dit ook met het herstellen van mijn volume te maken?

Docker werkte bij mij in DSM 5.2 ook niet. In DSM 6 nog niet getest.