Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Chester schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:39:
Hmmm, ik heb mijn Odeon Chapel een beetje verpest denk ik ;(

spoiler:
Iedereen die ik naar Odeon Chapel kon sturen, heb ik gestuurd. Één van hun heeft iedereen uit zitten moorden ;( Had ik misschien wel kunnen zien komen, aangezien hij mensen aan het eten was toen ik em had gevonden... Weg is die vriendelijke Chapel Dweller ;(
Dat geintje heb ik ook per ongeluk uitgehaald. "Gelukkig" had ik maar één persoon gevonden die ik hier al eerder naar toe had gestuurd. Ik ben verder ook niemand tegengekomen waarbij ik de optie heb gekregen...

Ach ja, weer voer voor een NG+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Chester schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:39:
Hmmm, ik heb mijn Odeon Chapel een beetje verpest denk ik ;(

spoiler:
Iedereen die ik naar Odeon Chapel kon sturen, heb ik gestuurd. Één van hun heeft iedereen uit zitten moorden ;( Had ik misschien wel kunnen zien komen, aangezien hij mensen aan het eten was toen ik em had gevonden... Weg is die vriendelijke Chapel Dweller ;(
Tja, ik heb me daar bij m'n eerste playthrough ook niet zo mee bezig gehouden, ga ik ook NG+ beter doen.

spoiler:
Ik heb die kannibaal niet eens gevonden, maar bij mij werden ze wel allemaal ziek ofzo. Alleen maar gezeik. Jammer dat ik ze niet alsnog naar Iosefka kon sturen. :) Gelukkig is het niet superrelevant voor je progress geloof ik.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:53:
[...]

Tja, ik heb me daar bij m'n eerste playthrough ook niet zo mee bezig gehouden, ga ik ook NG+ beter doen.

spoiler:
Ik heb die kannibaal niet eens gevonden, maar bij mij werden ze wel allemaal ziek ofzo. Alleen maar gezeik. Jammer dat ik ze niet alsnog naar Iosefka kon sturen. :) Gelukkig is het niet superrelevant voor je progress geloof ik.
Iosefka spoiler:
spoiler:
Niet naar Iosefka sturen. In de Forbidden Forest is er een hidden path waarmee je naar Iosefka kunt. De mensen die je er heen stuurt worden niet echt beter :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
spaceboy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:53:
[...]

spoiler:
Het is niet zo heel relevant per se, maar dat kán het wel zijn afhankelijk van je andere keuzes. Het kan namelijk ervoor zorgen dat je alsnog de secret ending krijgt, als je een andere keuze elders hebt gemaakt.

Uitleg:

spoiler:
Om de secret ending te krijgen heb je 3x een Umbilical Cord nodig. Er zijn in totaal vier in de game verborgen, waarvan je er twee hoe dan ook kan krijgen. Een krijg je 100% door een verplicht boss te verslaan, de ander krijg je door de Abandon Workshop te vinden. De overige twee kan je krijgen, enkel door de juiste keuzes te maken. Een kan je krijgen door Arianna naar Oedon Chappel te sturen, zij mag daar ook niet dood gaan. Nadat je Margo's Wetnurse hebt verslagen, krijgt Arianna een kind (zo'n monster child). Als je deze dan vermoord, krijg je een Umbilical Cord. De andere kan je krijgen door Iosefka's Clinic te bezoeken en de vrouw in het wit te vermoorden. Als je haar vermoord voordat je Rom hebt vermoord, dan krijg je een rune en geen Umbilical Cord. Vermoord je haar nadat je Rom hebt verslagen, dam krijg je geen rune, maar wel een Umbilical Cord.

Dus stel: je hebt de twee Umbilical Cords gevonden en je moet er nog 1 voor de real ending. Je hebt Arianna naar Oedon Chappel gestuurd en Iosefka's vrouwtje vermoord voordat je Rom hebt verslagen, dan heb je nog een kans om de 3e Umbilucal Cord te krijgen via Arianna. Heb je Arianna naar Iosefka gestuurd, en Iosefka's vrouwtje vermoord voor Rom... Dan heb je geen kans meer op de 3e Umbilical Cord en krijg je het echte einde ook niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

spoiler:
Gister de hele middag gedaan om Father Gascoine te verslaan, tevergeefs. Ik denk ik ga wat resources grinden en kom ik op die grote brug opeens een Cleric Beast tegen. Deze versloeg ik in 1x. Nu kon ik ook gelijk goed door levellen en me wapens upgraden en mijzelf ook uiiteraard. Ik kom nu al een stuk verder bij Father Gascoine. Ik krijg hem zover totdat ie een weerwolf(?) is. Nu ff pauze, een kop koffie en een peuk, en ik ga weer verder. Ik zal en moet vandaag die Father Gascoine killen!

Ik ben een complete Bloodborne/Dark Souls noob, maar dat moge duidelijk zijn! :D

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

WeAreLegion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:36:
[...]

Ah over heen gelezen mijn excuses :) maar enige wat er veranderd is dat op 40 iets te zien is (als je bepaalde baas nog niet gekilled heb)
Ik heb op 40 niks bijzonders gezien. Vanaf 21-ish zag ik:
spoiler:
Freaking grote monsters bij oedon chapel en de plek waar je land zodra je Rom verslagen hebt. Maar die monsters zijn er altijd al, je kan ze alleen nog niet zien.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
ye-roon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:15:
[...]

Ik heb op 40 niks bijzonders gezien. Vanaf 21-ish zag ik:
spoiler:
Freaking grote monsters bij oedon chapel en de plek waar je land zodra je Rom verslagen hebt. Maar die monsters zijn er altijd al, je kan ze alleen nog niet zien.
spoiler:
De trigger voor die monsters is Rom dood of 40 insight. Wanneer aan een van de 2 voldaan wordt zie je ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Techno Overlord schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:14:
spoiler:
Gister de hele middag gedaan om Father Gascoine te verslaan, tevergeefs. Ik denk ik ga wat resources grinden en kom ik op die grote brug opeens een Cleric Beast tegen. Deze versloeg ik in 1x. Nu kon ik ook gelijk goed door levellen en me wapens upgraden en mijzelf ook uiiteraard. Ik kom nu al een stuk verder bij Father Gascoine. Ik krijg hem zover totdat ie een weerwolf(?) is. Nu ff pauze, een kop koffie en een peuk, en ik ga weer verder. Ik zal en moet vandaag die Father Gascoine killen!

Ik ben een complete Bloodborne/Dark Souls noob, maar dat moge duidelijk zijn! :D
Ik ben niet van het ongevraagt tips in een antwoord zetten, maar mocht je tips willen voor FatherG laat het weten, dan antwoord ik met mooi stukje in spoilers want niet iedereen wil dat weten :)

@hierboven, ah nice, dat wist ik niet, dacht dat dit ook met insight te maken had.

[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 07-04-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:23:
[...]

Ik ben niet van het ongevraagt tips in een antwoord zetten, maar mocht je tips willen voor FatherG laat het weten, dan antwoord ik met mooi stukje in spoilers want niet iedereen wil dat weten :)
Toevallig ook tips voor
spoiler:
Amygdala
in NG+?

In new game was het een one-shot, maar NG+... not so much. Ik ben rond SL100 nu.
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb:
spoiler:
- Ietsjes achter de benen gaan staan. Daar ben je zo goed als veilig voor haar aanvallen. Probleem is hier de sprong die zij (hij?) maakt. 9/10 kan ik die sprong goed dodgen, maar als het wel raak is het meteen one-shot. Ook is het moeilijk om de juiste plekken van amygdala te raken
- Rechts of links van Amygdala blijven hangen. Iets minder veilig dan tussen de benen (vaker dodgen) maar wel veel vaker kansen om d'r armen te meppen. Hier wordt ik te vaak gepakt door de aanvallen. gelukkig zijn het hier nooit one-shots
- Met de canon op face schieten. Wel effectief, doet goed veel damage, maar niet genoeg voor het hele gevecht. Ik denk dat ik die ga gebruiken om het gevecht af te sluiten (als ik de bullets overhoud)

Beste poging tot nu toe was Amygdala op 40% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:37:
[...]

Toevallig ook tips voor
spoiler:
Amygdala
in NG+?

In new game was het een one-shot, maar NG+... not so much. Ik ben rond SL100 nu.
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb:
spoiler:
- Ietsjes achter de benen gaan staan. Daar ben je zo goed als veilig voor haar aanvallen. Probleem is hier de sprong die zij (hij?) maakt. 9/10 kan ik die sprong goed dodgen, maar als het wel raak is het meteen one-shot. Ook is het moeilijk om de juiste plekken van amygdala te raken
- Rechts of links van Amygdala blijven hangen. Iets minder veilig dan tussen de benen (vaker dodgen) maar wel veel vaker kansen om d'r armen te meppen. Hier wordt ik te vaak gepakt door de aanvallen. gelukkig zijn het hier nooit one-shots
- Met de canon op face schieten. Wel effectief, doet goed veel damage, maar niet genoeg voor het hele gevecht. Ik denk dat ik die ga gebruiken om het gevecht af te sluiten (als ik de bullets overhoud)

Beste poging tot nu toe was Amygdala op 40% :(
Zelfde als in NG:
spoiler:
Weak points: Armen en Hoofd. De overhead L2 van Ludwig's blade raakt haar hoofd. Zorg voor wat Bolt paper of die arcane buff. Als je klein wapen heb, gewoon der armen slaan. Tussendoor haar benen. Als een ledemaat "stuk" is doe je meer dmg op dat ledemaat. Dus als je dat ziet bloeden focus dan op die arm en dat been. Alleen benen slaan in laatste fase (waar ze 2 armen uitrukt) of wanneer je haar armen niet kan raken. probeer het hoofd te raken wanneer het kan (na het laser stukje hangt het best laag) zodat je die visceral attack kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:14:
spoiler:

Laatste fase de trap op rennen en molotovs spammen als hij ver genoeg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:22

Japser

Jeej!

Disfigured schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:39:
[...]

Op m'n Panasonic VT50 is de HUD licht ingebrand. :D Maar dat trekt wel weer weg. Je kan de HUD weghalen, maar dan wordt het spel ineens nog een stuk moeilijker...
Heb dezelfde TV , denk dat ik wel genoeg weet nu :) Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:55:
[...]

Zelfde als in NG:
spoiler:
Weak points: Armen en Hoofd. De overhead L2 van Ludwig's blade raakt haar hoofd. Zorg voor wat Bolt paper of die arcane buff. Als je klein wapen heb, gewoon der armen slaan. Tussendoor haar benen. Als een ledemaat "stuk" is doe je meer dmg op dat ledemaat. Dus als je dat ziet bloeden focus dan op die arm en dat been. Alleen benen slaan in laatste fase (waar ze 2 armen uitrukt) of wanneer je haar armen niet kan raken. probeer het hoofd te raken wanneer het kan (na het laser stukje hangt het best laag) zodat je die visceral attack kan doen.
Zo goed als wat ik al deed dus. (Behalve die bloedende ledematen, ik zal er op letten)
Ik denk dat ik het gevecht wel goed doe, maar het 'niet sterven' gedeelte nog moet verfijnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

ye-roon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:23:
[...]

bram1984 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:03:
[...]

Laatste fase de trap op rennen en molotovs spammen als hij ver genoeg staat.
Ik heb 'm verslagen! _/-\o_ Mijn wapens upgraden was dus de key. In z'n laatste fase idd Molotovs spammen want beasts ontvangen meer damage van vuur dan humans.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Over Eileen the Crow:
spoiler:
Heeft iemand nog tips om haar te verslaan? Toen ik haar de eerste keer tegen kwam in Central Yarnham wist ik nog niet dat er vriendelijke NPC's in de game zaten dus ging ik meteen vol in de aanval en nu vind ze me niet meer aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
SD5k schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:31:
Over Eileen the Crow:
spoiler:
Heeft iemand nog tips om haar te verslaan? Toen ik haar de eerste keer tegen kwam in Central Yarnham wist ik nog niet dat er vriendelijke NPC's in de game zaten dus ging ik meteen vol in de aanval en nu vind ze me niet meer aardig.
Yep, ik had precies hetzelfde.
spoiler:
Ik begon per ongeluk met de aanval op Eileen en toen kon ik naar de Hunter's Dream gaan en weer terugkeren tot ik een ons woog: ze bleef me aanvallen. Ik kwam haar vervolgens weer tegen in de Cathedral Ward, bij die eerste lantern waar je binnenkomt vanaf Father Casgoigne gezien. Daar meteen rechtdoor naar buiten lopen. Daar staat ze meteen links om de hoek. Met de rug naar je toe :) Dus zo kan je steeds heel laf even er naar toe sluipen, een visceral attack doen en weer naar binnen vluchten. Waar zij niet inkomt. Vervolgens gaat ze weer in dezelfde positie staan en kan je weer los gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 07-04-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Hmm, ik heb Dark Souls gespeeld en DS2 overgeslagen maar na wat Bloodborne video's gezien te hebben gaat het toch weer kriebelen! :*)
De sfeer en de setting is zo vet! _/-\o_

Ga me er binnenkort toch maar eens aan wagen.

Hoe zit het trouwens met de framerate? Die zakt toch niet zo erg als in Blighttown hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Ik hoop dat de persoon die verantwoordelijk was voor Father Gascoigne een eenzame, langzame en vooral pijnlijke dood krijgt!

Ik ben in het totaal al ruim 3 uur met die gast bezig maar het lukt niet. Ik zit nog maar een klein stukje af van het moment dat ik die disc eruit ruk en in 28273484 stukjes breek!

Wat een @;&:€;@(@ spel!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
MazeWing schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:44:
Ik hoop dat de persoon die verantwoordelijk was voor Father Gascoigne een eenzame, langzame en vooral pijnlijke dood krijgt!

Ik ben in het totaal al ruim 3 uur met die gast bezig maar het lukt niet. Ik zit nog maar een klein stukje af van het moment dat ik die disc eruit ruk en in 28273484 stukjes breek!

Hahah je zou denken dat iemand met een Super Meat Boy avatar toch genoeg skills heeft om Father Gascoigne te verslaan :P

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo dat was weer een boss dood, dat was wel een mofo zeg niet gezond

spoiler:
Het ging om Matyr in cainhurst castle en ben gelijk de vilebloods maar gejoined niet zvoeel met de kerk dus dat komt mooi uit haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:26:
Zo dat was weer een boss dood, dat was wel een mofo zeg niet gezond

spoiler:
Het ging om Matyr in cainhurst castle en ben gelijk de vilebloods maar gejoined niet zvoeel met de kerk dus dat komt mooi uit haha)
Je kan ze beide joinen ;)

spoiler:
join eerst de vilebloods en ontavng de badge en rune. Geef vervolgens de note die je hebt gevonde aan die andere gast. Hij gaat dan de queen vermoorden, zoek hem daarna weer op en je krijgt van hem ook de badge en rune. Nadat je Ebrietas (hidden boss) hebt verslagen, kom je een altaar tegen. Ga naar de queen en je kan haar 'flesh' oppakken. Gebruik dit bij de altaar en ze leeft weer. Zo heb je beide oath runes, kan je switchen tussen die twee en leven ze beide :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:34:
[...]

Je kan ze beide joinen ;)

spoiler:
join eerst de vilebloods en ontavng de badge en rune. Geef vervolgens de note die je hebt gevonde aan die andere gast. Hij gaat dan de queen vermoorden, zoek hem daarna weer op en je krijgt van hem ook de badge en rune. Nadat je Ebrietas (hidden boss) hebt verslagen, kom je een altaar tegen. Ga naar de queen en je kan haar 'flesh' oppakken. Gebruik dit bij de altaar en ze leeft weer. Zo heb je beide oath runes, kan je switchen tussen die twee en leven ze beide :)
spoiler:
Ah thanks even uitzoeken waar die andere gast zit geen idee nog namelijk :)

Oh wat een irritante baas dit zeg
spoiler:
Daughter of the Moon die Ebrietas
wat ik ook doe krijg hem gewoon niet dood soms op zeg 15% maar die laser beams hoeveel ik ook dodge ze raken me altijd.

[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 07-04-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:59:
[...]

spoiler:
Ah thanks even uitzoeken waar die andere gast zit geen idee nog namelijk :)

Oh wat een irritante baas dit zeg
spoiler:
Daughter of the Moon die Ebrietas
wat ik ook doe krijg hem gewoon niet dood soms op zeg 15% maar die laser beams hoeveel ik ook dodge ze raken me altijd.
tip:

spoiler:
probeer dicht bij hem te blijven en steeds achter hem te komen. slaan en dodgen en heavy charge attacks gebruiken. Hij schijnt ook een zwakte te hebben tegen bolt damage. Gebruik dus de Tonitrus of gebruik Bolt Paper op je wapen. Zodra hij lasers wil doen, weg gaan en constant dodgen.

Als je hulp nodig hebt kan ik je daar wel joinen, heb hem zelf destijds 3x verslagen ofzo. Ik ben nu echter wel level 115 ofzo, dus als je ver onder level 105 bent kan ik je helaas niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Nou het ticket naar Japan om de programmeur van Father tegen z'n gezicht aan te slaan kan geannuleerd worden! Ik heb Father verslagen! \o/

Euforie vloeit door m'n lichaam...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:58:
[...]

tip:

spoiler:
probeer dicht bij hem te blijven en steeds achter hem te komen. slaan en dodgen en heavy charge attacks gebruiken. Hij schijnt ook een zwakte te hebben tegen bolt damage. Gebruik dus de Tonitrus of gebruik Bolt Paper op je wapen. Zodra hij lasers wil doen, weg gaan en constant dodgen.

Als je hulp nodig hebt kan ik je daar wel joinen, heb hem zelf destijds 3x verslagen ofzo. Ik ben nu echter wel level 115 ofzo, dus als je ver onder level 105 bent kan ik je helaas niet joinen.
zal die have charge attacks eens proberen heb die tonitrus inderdaad op +8 en dat werkt wel maar die lasers ik word gek hier :) ben helaas level 89 dus zit er net wat onder :) al echt niet lukt dan farm ik wel wat dingen eerst morgen. Probeer het nog een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:04:
[...]

zal die have charge attacks eens proberen heb die tonitrus inderdaad op +8 en dat werkt wel maar die lasers ik word gek hier :) ben helaas level 89 dus zit er net wat onder :) al echt niet lukt dan farm ik wel wat dingen eerst morgen. Probeer het nog een paar keer.
Dit is mijn filmpje hoe ik hem de eerste keer heb verslagen.

Dit is mijn filmpje dat ik hem de 3e keer heb verslagen, maar heb dan een random gejoind om te helpen.

Misschien kan je er wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Thanks heb hem toevallig net dood, wel met een hulpje. Vond het na 3,5 uur wel genoeg haha wat een vervelende boss zeg, moeilijkste tot nu toe. Ik vond ze eigenlijk allemaal behalve ROM best wel goed te doen :) martyr was wat lastig maar dat ging na paar keer ook wel maar dit allemachtig wat annoying haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:48:
[...]

Thanks heb hem toevallig net dood, wel met een hulpje. Vond het na 3,5 uur wel genoeg haha wat een vervelende boss zeg, moeilijkste tot nu toe. Ik vond ze eigenlijk allemaal behalve ROM best wel goed te doen :) martyr was wat lastig maar dat ging na paar keer ook wel maar dit allemachtig wat annoying haha
Ik vond dit de makkelijkste boss die ik tot nu toe gehad heb, maar mogelijk ligt dat aan mijn wapen, dat grote zwaard (naam even kwijt). In mijn geval kon ik gewoon achter bij de benen blijven hakken, ik ben totaal maar 1x geraakt in het hele gevecht, wat ongeveer 1 tot 2 minuten in beslag heeft genomen.

Ik ben overigens level 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SparksNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:52:
[...]

Ik vond dit de makkelijkste boss die ik tot nu toe gehad heb, maar mogelijk ligt dat aan mijn wapen, dat grote zwaard (naam even kwijt). In mijn geval kon ik gewoon achter bij de benen blijven hakken, ik ben totaal maar 1x geraakt in het hele gevecht, wat ongeveer 1 tot 2 minuten in beslag heeft genomen.

Ik ben overigens level 75.
"ik ben overlevelled. Maar die boss is zo makkelijk!" Joh, echt? :+ Volgens mij is dat meer een 30-35 boss :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:00:
[...]

"ik ben overlevelled. Maar die boss is zo makkelijk!" Joh, echt? :+ Volgens mij is dat meer een 30-35 boss :p
Die daughter of the cosmos is geen level 30-35 boss hoor :) maar ik kreeg echt ontzettend veel lasers op mijn hoofd :) of bedoel je Rom? dat kan natuurlijk ook

[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 08-04-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WeAreLegion schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:02:
[...]

Die daughter of the cosmos is geen level 30-35 boss hoor :) maar ik kreeg echt ontzettend veel lasers op mijn hoofd :) of bedoel je Rom? dat kan natuurlijk ook
nvm, zat niet op te letten, en zat met Sif 3.0 in m'n hoofd. Laat maar! :D

Ik ga nog even koffie halen :+ 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

MazeWing schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:44:

Upgrade je wapens, sla 2x en dodge naar links of rechts (niet naar achter). Stock een paar Molotovs op voor als ie in zijn laatste stage is en gooi 'm kapot met die molotovs als ie morphed naar een beast!

Kan iemand mij uitleggen het hoe en wat van Frenzy? Ik lees het online in wiki's maar ik snap er nog nix van. 8)7

Soms zie ik een metertje in beeld die langzaam afloopt. Soms word ik opgepakt door een doorzichtige hand en wordt ik ergens anders gedropt met bijna geen health meer. Wattaffak?!

[ Voor 18% gewijzigd door Techno Overlord op 08-04-2015 10:04 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gisteren weer een boss dood in het meest freaky gebied in hele game imho. Maar dat is bedoeld volgens mij ^^
spoiler:
Micolas Cage.
Wat een ongelofelijk simpele boss was dat zeg.

Ik zit nu wel in dubio. Ik ben voor 15 arcane gegaan omdat ik wilde testen hoe de wapen buff en wat andere arcane items waren, maar dat is het eigenlijk niet waard. Fire paper en Bolt paper geven evenveel attack rating als die arcane buff, plus ik weet niet of arcane dan goed is tegen alles, of dat je beter fire/bolt kan gebruiken. Ik had achteraf gezien die 9 punten dus beter in blood kunnen stoppen zodat ik evelyn kan gebruiken.

Daar is waar mijn dubio begint, ik heb nu 1 wapen op +9(Ludwig's) en genoeg Blood Chunks om er nog een naar +9 te halen. Echter ik heb eigenlijk maar 1 wapen wat gebruik en dat is ludwig. Het andere wapen is het pistol, want interupts zijn awesome. Dus ik kan of mijn pistol uppen en dan meer vit/end/str/skill nemen. Of eerst voor 9 blood gaan en dan evelyn upgraden. Het motto is: als ik dan toch interupt, dan maar gelijk een smak damage. Plus Evelyn ziet er tof uit. Ik weet alleen niet of het sneller schiet/reload of langzamer dan de pistol.
Techno Overlord schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:02:
[...]

Upgrade je wapens, sla 2x en dodge naar links of rechts (niet naar achter). Stock een paar Molotovs op voor als ie in zijn laatste stage is en gooi 'm kapot met die molotovs als ie morphed naar een beast!

Kan iemand mij uitleggen het hoe en wat van Frenzy? Ik lees het online in wiki's maar ik snap er nog nix van. 8)7

Soms zie ik een metertje in beeld die langzaam afloopt. Soms word ik opgepakt door een doorzichtige hand en wordt ik ergens anders gedropt met bijna geen health meer. Wattaffak?!
Frenzy is de "bleed" stat uit dark souls 1, is het metertje vol krijg je een smak damage. Hoe hoger je insight, hoe meer damage dat doet en hoe minder resistant je bent ervoor. De stick guys voor Amelia hitten je voor frenzy dmg en later in de game komt het uitgebreid terug. Laten we zeggen, gelukkig is er geen boss met frenzy effect.. (that i know off).

Die doorzichtige hand, mja, wacht maar tot je verder in de game bent of 40-ish insight hebt ^^

[ Voor 31% gewijzigd door ye-roon op 08-04-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Er is wel degelijk een boss met Frenzy namelijk
spoiler:
Erbietas (Daughter of the cosmos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Kun je ook nog iets zinnigs doen met insight? Ik weet dat je met insight mensen kunt laten helpen, andere mensen kunt helpen of invaden. Daarnaast kun je nog wat zinloze items kopen in de "winkel".

Aangezien ik dit alles nagenoeg niet gebruik, zit ik inmiddels op 65 insight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

WeAreLegion schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:31:
[...]

Er is wel degelijk een boss met Frenzy namelijk
spoiler:
Erbietas (Daughter of the cosmos)
Oh? Ik heb totaal geen frenzy gezien bij die boss. Misschien omdat ik amper geraakt ben omdat het best makkelijk was en de standaard tactiek voor alle grote bosses goed volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:39:
[...]

Oh? Ik heb totaal geen frenzy gezien bij die boss. Misschien omdat ik amper geraakt ben omdat het best makkelijk was en de standaard tactiek voor alle grote bosses goed volgt.
Ja ik probeerde die tactiek ook maar zij ging echt helemaal bezerk op een gegeven moment kreeg hem geowon niet dood haha :) maar goed hij heeft wel een attack die frenzy veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WeAreLegion schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:40:
[...]

Ja ik probeerde die tactiek ook maar hij ging echt helemaal bezerk op een gegeven moment kreeg hem geowon niet dood haha :) maar goed hij heeft wel een attack die frenzy veroorzaakt.
Daughter of the cosmos =/= hij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu in een forest. Het is zo groot die map van het forest, ik raak iedere keer verdwaald. Weet gewoon niet meer wat ik nou eerst moet verslaan. Er zijn nog zoveel plekken die je kan exploren. Is er niet ergens een guide hoe je het spel moet spelen op de goede volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:00:
Ben nu in een forest. Het is zo groot die map van het forest, ik raak iedere keer verdwaald. Weet gewoon niet meer wat ik nou eerst moet verslaan. Er zijn nog zoveel plekken die je kan exploren. Is er niet ergens een guide hoe je het spel moet spelen op de goede volgorde?
Het lijkt groot, maar dat zijn ook heel veel doodlopende stukken, waar je vooral loot kunt vinden. Als je er snel doorheen wilt, kun je het pad volgen waar je de forest binnenkomt (een smalle betegelde weg). Iets meer info:
spoiler:
Je komt dan op een gegeven moment een vork in de weg tegen, beide komen op dezelfde plek uit. Een soort van riviertje waar zo een grote zijn rond loopt. Als je links gaat, kun je een shortcut naar een lamp unlocken.

Edit: hmm, mijn verhaal hierboven ging er van uit dat je in het gebied met de slangen bent. Zit je daar, of raakte je eerder al verdwaald?

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 08-04-2015 13:37 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:23
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:00:
Probeer onderstaande map anders van de Forbidden woods, ik neem aan dat je die bedoelt.

http://www.google.nl/imgr...tbm=isch&ved=0CCIQMygCMAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40
Over de forest gesproken: Er is daar bij het eerste lampje een deur die vanaf de andere kant opengaat. Ik heb in 2 playthroughs nooit gevonden hoe je die open krijgt. Iemand een idee?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Voxalizer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:44:
Over de forest gesproken: Er is daar bij het eerste lampje een deur die vanaf de andere kant opengaat. Ik heb in 2 playthroughs nooit gevonden hoe je die open krijgt. Iemand een idee?
spoiler:
Wanneer je voor het eerst bij die slanghoofdmannen bent, heb je daar buiten, net na de brug, een helling omhoog wat daarheen gaat. Op de map die GF187um had gepost, bij 3 naar de rechterkant gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 08-04-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Chester schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:45:
[...]

spoiler:
Wanneer je voor het eerst bij die slanghoofdmannen bent, heb je daar buiten, net na de brug, een helling omhoog wat daarheen gaat. Op de map die GF187um had gepost, bij 3 naar de rechterkant gaan.
Aha, thanks.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:33:
[...]

Het lijkt groot, maar dat zijn ook heel veel doodlopende stukken, waar je vooral loot kunt vinden. Als je er snel doorheen wilt, kun je het pad volgen waar je de forest binnenkomt (een smalle betegelde weg). Iets meer info:
spoiler:
Je komt dan op een gegeven moment een vork in de weg tegen, beide komen op dezelfde plek uit. Een soort van riviertje waar zo een grote zijn rond loopt. Als je links gaat, kun je een shortcut naar een lamp unlocken.

Edit: hmm, mijn verhaal hierboven ging er van uit dat je in het gebied met de slangen bent. Zit je daar, of raakte je eerder al verdwaald?
Ok bedankt. Ben nu level 60, al een tijdje aan het grinden geweest omdat ik was verdwaald in de woods. Hopelijk kom ik snel een boss tegen.

spoiler:
Bij de cathedral met het onzichtbare monster, werd ik opgepakt en toen kwam ik ergens anders terecht. Liep daar helemaal rechtdoor een deur door en kwam toen in een ander gebied. Er waren daar allemaal weerwolven. Naderhand kwam ik 2 hunters tegen, die ik niet kon verslaan. Eentje zal ik er wel aankunnen maar 2 is ff te veel. Heeft iemand nog tips voor dit gevecht. Als je er al naartoe loopt komen ze alle twee al op je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:05:
[...]

Ok bedankt. Ben nu level 60, al een tijdje aan het grinden geweest omdat ik was verdwaald in de woods. Hopelijk kom ik snel een boss tegen.

spoiler:
Bij de cathedral met het onzichtbare monster, werd ik opgepakt en toen kwam ik ergens anders terecht. Liep daar helemaal rechtdoor een deur door en kwam toen in een ander gebied. Er waren daar allemaal weerwolven. Naderhand kwam ik 2 hunters tegen, die ik niet kon verslaan. Eentje zal ik er wel aankunnen maar 2 is ff te veel. Heeft iemand nog tips voor dit gevecht. Als je er al naartoe loopt komen ze alle twee al op je af.
Woods boss spoiler:
spoiler:
Als je bij dat riviertje naar rechts gaat ipv links, kom je bij de boss Shadow of Yharnam. Lvl 60 is meer dan genoeg voor die boss.

Spoiler op jouw spoiler:
spoiler:
Veel rollen helpt :P Staggeren met je geweer gevolgd door een visceral attack helpt ook aardig wat.

En als je toch in de forest bezig bent:
spoiler:
Op de map die GF187um had gepost, heb je onderaan een stukje "To Iosefka's clinic". Daar heb je een gevecht met een hunter, maar ook een uitnodiging naar Cainhurst Castle. Een optioneel gebied, maar wel leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door Chester op 08-04-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
ASNNetworks schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:46:
[...]

Dit is mijn filmpje hoe ik hem de eerste keer heb verslagen.

[video]

Dit is mijn filmpje dat ik hem de 3e keer heb verslagen, maar heb dan een random gejoind om te helpen.

[video]

Misschien kan je er wat mee :)
Is dat een beetje normale 'pace' van de gameplay (vechten)? Het vechten ziet er namelijk erg traag uit, maar dit kan natuurlijk komen door het feit dat dit een boss-fight is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
eL_Jay schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:14:
[...]

Is dat een beetje normale 'pace' van de gameplay (vechten)? Het vechten ziet er namelijk erg traag uit, maar dit kan natuurlijk komen door het feit dat dit een boss-fight is.
Dat ligt aan je wapen en aan je speelstijl. Ik speel bijvoorbeeld een stuk sneller dan het tweede filmpje. Ik gebruik wel veel datzelfde wapen, echter gebruik ik die powerup R2 attack vrijwel nooit. Ik dodge meer rond bosses, geef twee a drie klappen op een zwak punt en dodge naar het volgende zwakke punt. Wanneer je anderen helpt heb je ook meer tijd om zo'n attack te chargen, veranderd ook weer je speelstijl. Button-bashen werkt niet, verder werkt er echt een heleboel!

[ Voor 7% gewijzigd door Voxalizer op 08-04-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Ik heb nu BSB down , ook na deze baas weer een flink gevoel van accomplishment. haha m'n handen trilden erna nog even door. zo intens heb ik bossfights nog nooit gevoeld heeeeerlijke game

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:20:
[...]

Dat ligt aan je wapen en aan je speelstijl. Ik speel bijvoorbeeld een stuk sneller dan het tweede filmpje. Ik gebruik wel veel datzelfde wapen, echter gebruik ik die powerup R2 attack vrijwel nooit. Ik dodge meer rond bosses, geef twee a drie klappen op een zwak punt en dodge naar het volgende zwakke punt. Wanneer je anderen helpt heb je ook meer tijd om zo'n attack te chargen, veranderd ook weer je speelstijl. Button-bashen werkt niet, verder werkt er echt een heleboel!
Hoeveel stamina heb jij dan wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:50:
[...]

Hoeveel stamina heb jij dan wel niet?
Stamina is echt geen issue in Bloodborne, tenzij je ergens op lowlevel onder de 25 End zit. Ik heb 30 End en heb echt 0,0 stamina issues. Ik gebruik ook geen gems oid die stamina verhogen/kosten verlagen.
Tuurlijk, je bent niet letterlijk constant aan het meppen, maar het is ook weer niet zo dat je echt actief moet rusten tussen de attacks. Het is gewoon een ritme. Inmiddels een eind op weg in NG++. Nog steeds level 100, waarmee ik de eerste keer NG en tweede NG+ heb uitgespeeld.

Edit: overigens is de reden dat ik niet meer level dat ik in de range van een buddy wil blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Voxalizer op 08-04-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Weet iemand hoe je die Trophy haalt voor alle hunter wapens? Ik heb wel die van alle tools maar die van wapens unlocked niet en heb ze volgens mij wel allemaal.

edit: Denk dat ik beast claw mis

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 08-04-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
spoiler:
Als het goed is zijn er meerdere eind scenes, is dat gebaseerd op hoe je bosses qua volgorde killed?

spoiler:
YouTube: Bloodborne Madness Msi
Ja ik ben niet de aller beste :$

Edit: Thanks

[ Voor 64% gewijzigd door Msi92 op 08-04-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:28:
[...]

Stamina is echt geen issue in Bloodborne, tenzij je ergens op lowlevel onder de 25 End zit. Ik heb 30 End en heb echt 0,0 stamina issues. Ik gebruik ook geen gems oid die stamina verhogen/kosten verlagen.
Tuurlijk, je bent niet letterlijk constant aan het meppen, maar het is ook weer niet zo dat je echt actief moet rusten tussen de attacks. Het is gewoon een ritme. Inmiddels een eind op weg in NG++. Nog steeds level 100, waarmee ik de eerste keer NG en tweede NG+ heb uitgespeeld.

Edit: overigens is de reden dat ik niet meer level dat ik in de range van een buddy wil blijven.
Volgens mij maakt je level niet zo uit. Had laatst iemand opgeroepen, toen was ik lv 40 ofzo. Vond al dat die gast zo'n groot wapen bij zich had. Ging de mist in om die boss te fighten, die gast haalde even uit met drie grote klappen en de boss was al bijna dood. Nou daar was ook niks meer aan :/
Volgens mij zat die gast al in new game+. Vind wel als je in co-op een boss aangaat, dat het echt een stuk makkelijker is om die te verslaan. In DS2 hoefde je dat echt niet te flikken. Daar werd je gewoon afgeslacht door bosses, ook al was je met z'n 3en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:44:
Ik weet niet hoe je een spoiler tag doet maar hier komt mijn vraag:

Als het goed is zijn er meerdere eind scenes, is dat gebaseerd op hoe je bosses qua volgorde killed?
Voor spoiler moet je de volgende tags gebruiken [ spoiler ]Plaats hier de spoiler text [ /spoiler ], maar dan zonder de spaties in de tags.
spoiler:
Ik heb slechts 1einde gezien, maar wat ik begreep zijn er 3 eindes mogelijk. 2 zijn afhankelijk van de keuzes die je maakt bij Gehrman. De andere is afhankelijk van een paar items die je kunt vinden en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:46:
[...]

Volgens mij maakt je level niet zo uit. Had laatst iemand opgeroepen, toen was ik lv 40 ofzo. Vond al dat die gast zo'n groot wapen bij zich had. Ging de mist in om die boss te fighten, die gast haalde even uit met drie grote klappen en de boss was al bijna dood. Nou daar was ook niks meer aan :/
Volgens mij zat die gast al in new game+. Vind wel als je in co-op een boss aangaat, dat het echt een stuk makkelijker is om die te verslaan. In DS2 hoefde je dat echt niet te flikken. Daar werd je gewoon afgeslacht door bosses, ook al was je met z'n 3en.
Klopt, je level maakt niet zoveel uit. Er zijn mensen die gewoon zonder levellen de game uitspelen, dus tja. :)

Je kunt inderdaad gematched worden met mensen in new game plus. Zolang je binnen 10 levels + 10% van iemand zit kun je ermee coop doen. Ongeacht of die persoon in NG of NG+ zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
eL_Jay schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:14:
[...]

Bossfights moet je echt veel ontwijken. Zeker zulke bosses, want die kun je niet staggeren en een counter uitvoeren. Dus je moet veel in beweging blijven en openingen creëren en dan aanvallen. En dan kies ik liever voor een 2-handed wapen en chargen. Gezien ik minder effectief ben met kleine strikes en niks aan een linker wapen heb, ga ik voor een 2-handed wapen en charge attacks voor hoge damage.

Bosses die wat kleiner zijn en die je kan counteren speel ik ook meer aanvallend. Met de Holy Blade kleiner in rechter hand en linkerhand mijn shotgun. Ontwijken, 2-3 hits en weer dodgen en tussendoor proberen te staggeren met de shotgun voor een counter. Zo speel ik ook over het algemeen tegen normale enemies en hunters. Dan is het wat sneller en hou ik minder afstand. Dan ben ik vooral bezig met dodge en gelijk paar snelle strikes of counter en een v.attack.

Je moet echt je vijanden leren lezen om te kijken wat voor aanvallen ze doen. Vaak hou ik bij bosses daarom ook eerst even afstand om te kijken hoe ze precies aanvallen en hoever hun reach is. En dan kom met een 'speelstijl'. Dus mijn speelstijl wisselt afhankelijk van de enemies.

Een ding is in ieder geval bij mij bij alle enemies hetzelfde: ik laat ze aanvallen. Ik probeer niet steeds door te rammen, want dan ben je vaak de lul. Als ze je een keer raken en je wil ze direct terug pakken, heb je kans dat ze een combo doen en dat kan zomaar het einde zijn. Dus vaak wacht ik juist af tot ze willen aanvallen, dan heb ik een opening: dan kan ik ontwijken en met een paar snelle strikes hen afmaken of onderbreken tijdens hun aanval voor een counter (normale enemies). Bij grote bosses heb ik op die manier een opening om met een heavy charge aanval te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:46:
[...]

Jawel, level maakt wel uit. Als er een te groot verschil in level zit kan je elkaar simpelweg niet joinen. Er mogen maximaal 10 levels (+10% zeggen ze veel) tussen zitten. Ik kon zo in het begin nooit met een vriend spelen, letterlijk steeds bell gerinkeld en een uur lang steeds gewacht en we konden elkaar maar niet joinen. Week lang geprobeerd. Tot het verschil lager werd dan 10, opeens vonden we elkaar binnen 2 minuten max.

In jouw geval was jouw guest wellicht gewoon sterker omdat hij zijn wapens anders had geleveled. Een lvl 40 kan sterker zijn met een bepaald wapen dan een ander level 40. Als deze de juiste attributen upgradet die een hoge attribute bonus heeft bij een bepaald wapen én sterke gems gebruikt, kan een wapen veel meer damage doen dan iemand anders die lvl 40 is. Level geeft enkel aan hoe hoog jij gemiddeld gezien jou totale attributes hebt verhoogd. Iemand die vitality, endurance en strenght gelijk heeft geleveled kan veel minder damage doen iemand die niet zoveel op vitality en endurance, maar meer op arcane, strength en skill zit icm de Holy Blade bijv. Zo doe ik veel meer damage met mijn Holy Blade dan een vriend die 15 levels hoger zit. Hij doet echter veel meer damage met zijn Chigake dan ik met mijn Chikage (echter niet zo hoog als mijn Holy Blade), maar zijn vuurwapens zijn een stuk sterker door zijn hoge Bloodtinge level, wat bij mij weer erg laag is.

edit: sorry voor 2 losse posts, klikte op quote en was ff vergeten dat ik al een post had gemaakt ervoor.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 08-04-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Pfff ik begin volgens mij het einde te naderen, maar ik moet mezelf echt ertoe zetten om door te spelen. De moeilijkheidsgraad en irritatie begint nu echt z'n tol te eisen. Net even een rage quit gedaan, nu tijd voor echte ontspanning met een "normale" game.

spoiler:
Ik ben nu aangekomen in het nightmare gebied. Het begin wordt je continu door een bepaald type licht aangevallen als je uit de schaduw komt. Dit is opzich nog wel te doen, maar die beesten doen echt sick damage. Daarbij komen ook nog eens die bloedirritante wormen je lastig vallen nadat ze dood zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
Daar ben ik ook ! Frustrerend stukje indd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
SparksNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:35:
Pfff ik begin volgens mij het einde te naderen, maar ik moet mezelf echt ertoe zetten om door te spelen. De moeilijkheidsgraad en irritatie begint nu echt z'n tol te eisen. Net even een rage quit gedaan, nu tijd voor echte ontspanning met een "normale" game.

spoiler:
Ik ben nu aangekomen in het nightmare gebied. Het begin wordt je continu door een bepaald type licht aangevallen als je uit de schaduw komt. Dit is opzich nog wel te doen, maar die beesten doen echt sick damage. Daarbij komen ook nog eens die bloedirritante wormen je lastig vallen nadat ze dood zijn...
Tip;

spoiler:
zorg dat je runes equipt waarbij je Frenzy RES krijgt. Ik heb er een waar ik +200 Frenzy REZ krijg. Er zijn ook runes waarbij je +100/+200 RES all krijgt (dus ook frenzy). En daarnaast gear gebruiken met hoge frenzy RES en sedatives bij je houden just in case. Het balkje is dan een stuk groter en duurt stuk langer tot het vol raakt. Vaak heb je dan genoeg tijd om even 'af te koelen' achter een rots en loopt het metertje weer leeg. Mocht het bijna vol worden, dan even een sedative.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
ASNNetworks schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:53:
[...]

Tip;

spoiler:
zorg dat je runes equipt waarbij je Frenzy RES krijgt. Ik heb er een waar ik +200 Frenzy REZ krijg. Er zijn ook runes waarbij je +100/+200 RES all krijgt (dus ook frenzy). En daarnaast gear gebruiken met hoge frenzy RES en sedatives bij je houden just in case. Het balkje is dan een stuk groter en duurt stuk langer tot het vol raakt. Vaak heb je dan genoeg tijd om even 'af te koelen' achter een rots en loopt het metertje weer leeg. Mocht het bijna vol worden, dan even een sedative.

Succes!
Ik heb runes equiped om dat allemaal tegen te gaan. Echter, als je te lang in het licht blijft krijg ik hoe dan ook flinke damage, terwijl het balkje nog geen kwart gevuld is... Ik ben er voor vandaag klaar mee.

Het is echt een pareltje van een game, maar sommige stukken hadden van mij echt wel anders gemogen. Er is een verschil tussen moeilijk en simpelweg f*cking irritant.

[ Voor 8% gewijzigd door SparksNL op 08-04-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
Nog een tip Sparks zorg dat je ergens bullets farmt want die beesten met die wormen vinden een visceral attack niet zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Ik ga zo even een snelle run (in NG+++) streamen. Alleen de benodigde bosses tot aan de eindbaas. Ongeveer over 5min, twitch.tv/beest41

Father G. heb ik al verslagen, resteert nog:
spoiler:
Vicar Amelia
Shadow of Yharnam
Rom, the Vacuous Spider
One Reborn
Micolash, Host of the Nightmare
Mergo's Wet Nurse

In die volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
SCARfaceE schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:02:
Ik ga zo even een snelle run (in NG+++) streamen. Alleen de benodigde bosses tot aan de eindbaas. Ongeveer over 5min, twitch.tv/beest41

Father G. heb ik al verslagen, resteert nog:
spoiler:
Vicar Amelia
Shadow of Yharnam
Rom, the Vacuous Spider
One Reborn
Micolash, Host of the Nightmare
Mergo's Wet Nurse

In die volgorde.
Alleen de verplichte bosses dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
ASNNetworks schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:06:
[...]

Alleen de verplichte bosses dus?
Juist, daarna kan ik de optionele ook doen in principe. Maar wil eerst tot aan het einde komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo heb alle eindes gezien nu en begonnen met NG+ en krijg gelijk eerste boss niet dood haha :) doe in eens bijna geen dmg tegen hem beetje jammer. Denk dat ik wat meer moet farmen en in skills moet doen (zag dat dan me dmg in eens stuk om hoog ging).

Ook nieuwe char begonnen en ben gelijk naar eerste boss gerend en gekilled dat is dan wel wereld van verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Misschien een rare vraag maar ik ben echt een souls n00b. Hoe werkt het save systeem precies?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Rickpm1 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:00:
Nog een tip Sparks zorg dat je ergens bullets farmt want die beesten met die wormen vinden een visceral attack niet zo leuk!
Goeie tip! Die t*lijers zijn inderdaad erg makkelijk met een simpele counter :)

Nadat de frustratie tot een acceptabel niveau was gezakt toch maar weer verder gespeeld :P
Ben nu gelukkig weer een stukje verder en heb inmiddels 2 shortcuts geopend (lift + kooitje).

Morgen maar weer verder met hunten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Gewoon blik op oneindig en keihard rennen op dat stuk, werkte bij mij het best :)

Inmiddels aangekomen bij Mergo's Wet Nurse, die is morgen aan de beurt, wat een spel!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
rajackar schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:49:
Misschien een rare vraag maar ik ben echt een souls n00b. Hoe werkt het save systeem precies?
Je kan op ieder moment in het spel via options / exit game het spel afsluiten, je gaat dan exact verder waar je gestopt bent, ik speel zelf altijd online maar ik neem aan dat dit voor de offline versie ook geldt. De lampen in de game zijn een checkpoint om terug te gaan naar the hunter's dream waar je kan levelen. Tevens vinden er ook veel autosaves plaats, dus heel druk hoef je je er niet om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
fonsmeister schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:44:
Gewoon blik op oneindig en keihard rennen op dat stuk, werkte bij mij het best :)
Dit. Dit is gewoon de beste tip voor dat gebied.

[ Voor 16% gewijzigd door Voxalizer op 09-04-2015 01:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebber:
Er staat een gratis Bloodborne statisch thema in de PS store.

Bloodborne zelf ook binnen gehad. Ik ga er vrijdag aan beginnen :)
Ook de strategy guide besteld (leuk voor de heb), maar het duurt nog even voordat die arriveert.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Zo, uitgespeeld. Wat een spel. Miyazaki-san, arigatou!

Mijn thoughts in 1 alinea, ik zal proberen het spoiler vrij te houden.

De game begon voor mij als een echte uitdaging, de area's de enemy placements, de snelle combat, bosses waarvan je de controller in de grond wil smashen. Gaande weg ging het over in, ik denk dat er daar wat zit, daar staat vast een enemy, dit is vast een trap waar ze me in lokken. Ik kreeg het level design door, daardoor zat ik veel minder tense te spelen en walste eigenlijk een beetje door de game heen. Heeft ook te maken met het wapen wat ik toen opgepakt heb, dat ligt me gewoon zo goed dat het de game "simpeler" maakte voor mij. Mijn enige gripe met de game is dat de bosses gaande weg makkelijker werden voor mijn gevoel. Ze waren langzamer, hadden bijna allemaal dezelfde weakness(niet elemental, maar positional) en zodra je de parry timers van humanoid bosses door heb zijn zelfs die een cakewalk. Want dat is het, humanoid bosses zijn de moeilijkste vijanden in dit spel. Ook andere hunters(echte hunters, niet die mobs in central yharnam) is waar de challenge ligt. Al met al heb ik me prima vermaakt. Ik heb de 3 eindes gezien (ja dat kan in 1 playthrough). Het is wel echt een goede game. Imho een must own voor iedere Action/RPG lover met een PS4. Ik denk zelfs dat een PS4 kopen hiervoor justified is.

Vanavond maar op zoek naar die laatste trophies, Ik heb nog niet alle wapens, vast omdat er iets in een chalice dungeon zit en er zal vast een chalice dungeon boss zijn die ik moet verslaan. Ook heb ik in de main game geen 15 gem of hoger gevonden. Vast ook in chalice dungeons. Dus, vanavond ga ik chalice dungeons doen. Zal hier onder in spoilers even mijn lijstje moeilijke bosses, makkelijke bosses en piss easy bosses plaatsen, waarbij ik de extreme spoiler bosses nog even markeer met een extra SPOILER aangeef.

Moeilijke bosses:
spoiler:
FatherG, Logarius, BSB. Tot je de parry timers door hebt.

EXTRA SPOILER

The First Hunter. Ook hier, tot je de parry timers door hebt.

Makkelijke bosses:
spoiler:
Cleric, Amelia, Wraiths, Amygdala, Daughter of the Cosmos, Paarl, Wet Nurse.

EXTRA SPOILER

Moon Presence

Piss easy should not be in the game bosses:
spoiler:
Witch of Hemwick, Rom, Celestial, One Reborn, Micolas Cage

Volgens mij heb ik ze zo allemaal. Mocht ik er een vergeten zijn, dan hoort die vast bij piss easy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Rickpm1 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:59:
[...]

Je kan op ieder moment in het spel via options / exit game het spel afsluiten, je gaat dan exact verder waar je gestopt bent, ik speel zelf altijd online maar ik neem aan dat dit voor de offline versie ook geldt. De lampen in de game zijn een checkpoint om terug te gaan naar the hunter's dream waar je kan levelen. Tevens vinden er ook veel autosaves plaats, dus heel druk hoef je je er niet om te maken.
Thanks! Ik vind het prima, nee zelfs enorm leuk, om zelf het meeste uit te moeten zoeken maar een korte uitleg over het save systeem was fijn geweest. Resetten de vijanden wel als je verder gaat of is dat alleen als je terug gaat naar de hunters dream?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ye-roon schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:45:
Zo, uitgespeeld. Wat een spel. Miyazaki-san, arigatou!

Moeilijke bosses:
spoiler:
FatherG, Logarius, BSB. Tot je de parry timers door hebt.

EXTRA SPOILER

The First Hunter. Ook hier, tot je de parry timers door hebt.

Makkelijke bosses:
spoiler:
Cleric, Amelia, Wraiths, Amygdala, Daughter of the Cosmos, Paarl, Wet Nurse.

EXTRA SPOILER

Moon Presence

Piss easy should not be in the game bosses:
spoiler:
Witch of Hemwick, Rom, Celestial, One Reborn, Micolas Cage

Volgens mij heb ik ze zo allemaal. Mocht ik er een vergeten zijn, dan hoort die vast bij piss easy ^^
Geen Shadow of Yarnham erin? :p

Overigens wel mee eens, vind zelf het geklaag over de forest wel schattig. "het is zo'n doolhof" nope. Volg de vuurtjes en je bent er zo doorheen, wil je hem 100% verkennen, dan moet je er moeite in steken, wie had dat gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Shadow of Yharnam heb ik als "Wraiths" genoemd. You know, LOTR reference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
@ye-roon
Goed verhaal hierboven! Welk wapen was dat eigenlijk als ik vragen mag, dat je zo goed lag? Ik ben nog aan het experimenteren met wapens, maar kom toch steeds weer bij de saw cleaver uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ye-roon schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:01:
Shadow of Yharnam heb ik als "Wraiths" genoemd. You know, LOTR reference.
herpaderpa, die reference snap ik nu pas :+

Vond het zelf wel een tricky boss, maar dat was meer omdat ik niet vol voor face ging, maar constant voorzichtig probeerde te zijn. Iets wat de Wraiths echt afstraffen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Nog even een vraagje:

spoiler:
Ik ben nu de Forbidden Woods aan het doorploegen/verkennen, nog best een pittig gebied. Anyway, ik kwam gisteren bij toeval in een grot waar overal gif ligt, tentakels uit de grond komen, reuzen lopen etc. Ik heb de neiging om, als ik een gebied ontdek, dat meteen te willen uitkammen. Maarrr.. Ik ging hier steeds dood! Moet ik hier later als ik meer geleveld ben nog eens terugkomen, of kan het nu al? Zit er uberhaupt iets boeiends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Spud82 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:06:
@ye-roon
Goed verhaal hierboven! Welk wapen was dat eigenlijk als ik vragen mag, dat je zo goed lag? Ik ben nog aan het experimenteren met wapens, maar kom toch steeds weer bij de saw cleaver uit..
Ludwig's Holy Blade. De moveset ligt me gewoon goed. In de 1h form is hij snel, met mooie horizontal swings waar je meerdere targets mee raakt. In de 2h form heb je een hele mooie forward+attack jump en de charge attack heeft goede range waardoor je mobs daar goed in kan baiten. Charge attack is in beide forms thrust damage, gezien veel enemies zwak zijn voor thrust is dat added bonus. Also de 2H L2 is te tof en handig voor sommige bosses. Ik heb tijden met 25 str en 25 skill gelopen, is inmiddels 30/30. Al ga ik nu wat meer in skill pompen vanwege een wapen die je veel later kan krijgen ^^. Ludwig is het ultieme quality wapen. Also moveset lijkt op die van de claymore in DS1 en DS2 en dat was mijn goto wapen in die games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Spud82 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:09:
Nog even een vraagje:

spoiler:
Ik ben nu de Forbidden Woods aan het doorploegen/verkennen, nog best een pittig gebied. Anyway, ik kwam gisteren bij toeval in een grot waar overal gif ligt, tentakels uit de grond komen, reuzen lopen etc. Ik heb de neiging om, als ik een gebied ontdek, dat meteen te willen uitkammen. Maarrr.. Ik ging hier steeds dood! Moet ik hier later als ik meer geleveld ben nog eens terugkomen, of kan het nu al? Zit er uberhaupt iets boeiends?
spoiler:
Niet in het gif blijven lopen, maar er doorheen rennen :P Verder helpt een poison res rune ook wel.
Er zit hier zeker wel wat boeiends. Je komt via hier terug naar Central Yharnam, en komt dan binnen Iosefka's Clinic. Daar kun je tegen een hunter vechten, maar ook een uitnodiging krijgen om naar Cainhurst Castle te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb wel beetje spijt van dat New Game+ haha ik kom gewoon niet voorbij die boss, denk dat ik wat meer in andere stats had moeten doen en het farmen nu gaat niet zo snel als op andere gebieden. Maar jah kan gewoon blijven proberen of overnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
gister voor de 2e keer invaded door een hostile player. op een heel ongelukkig moment in de nightmare area waar ik al moeitje had met de monsters te clearen. uiteindelijk 5 minuten tegen hem gevochten en wonder boven wonder toch gewonnen. nog steeds undefeated dus :) dit is echt een gaaf element van de game en zorgt voor de nodige extra spanning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik had gisteren een pannenkoek die mij invade ook in nightmare area en volgens tijdens de battle ging healen, stonk stront dat het was. Dat was echt zo ontzettend lame.... vooral omdat ik nog maar 5 had en het dus nooit kon winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik had er nog maar 7 toen hij mij invade. ik heb toen tactisch gespeelt door wat monsters te agro' en en mijzelf uiteindelijk zo te plaatsen dat de enemy player tussen mij en de monsters stond. toen die in paniek raakte toeslaan en de genade klap toe dienen. :) goodluck outhealing that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
ye-roon schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:32:
[...]

Ludwig's Holy Blade. De moveset ligt me gewoon goed. In de 1h form is hij snel, met mooie horizontal swings waar je meerdere targets mee raakt. In de 2h form heb je een hele mooie forward+attack jump en de charge attack heeft goede range waardoor je mobs daar goed in kan baiten. Charge attack is in beide forms thrust damage, gezien veel enemies zwak zijn voor thrust is dat added bonus. Also de 2H L2 is te tof en handig voor sommige bosses. Ik heb tijden met 25 str en 25 skill gelopen, is inmiddels 30/30. Al ga ik nu wat meer in skill pompen vanwege een wapen die je veel later kan krijgen ^^. Ludwig is het ultieme quality wapen. Also moveset lijkt op die van de claymore in DS1 en DS2 en dat was mijn goto wapen in die games :)
Ik gebruik om deze reden inderdaad ook dit wapen. Dit wapen ligt mij ook perfect en is in bijna alle situaties wel toepasbaar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Heb gisteren Rom verslagen :). Nu ben ik ergens waar alle vijanden nog agressiever zijn. De maan is nu ook rood en dat onzichtbare monster is er ook steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
rajackar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:51:
[...]

Thanks! Ik vind het prima, nee zelfs enorm leuk, om zelf het meeste uit te moeten zoeken maar een korte uitleg over het save systeem was fijn geweest. Resetten de vijanden wel als je verder gaat of is dat alleen als je terug gaat naar de hunters dream?
De vijanden resetten telkens als je terug gaat naar de the Hunter's dream, behalve bosses en Hunters die je gedood hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickpm1 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:33:
[...]

De vijanden resetten telkens als je terug gaat naar de the Hunter's dream, behalve bosses en Hunters die je gedood hebt.
En natuurlijk nadat je de letters 'you died' op het scherm voorbij ziet komen ^^

EDIT: en als je (bold) hunter's mark gebruikt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:36:
[...]

En natuurlijk nadat je de letters 'you died' op het scherm voorbij ziet komen ^^

EDIT: en als je (bold) hunter's mark gebruikt
Die heb ik nog niet gezien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

is er eigenlijk ergens een stats menu? waar je kan zien hoeveel keer je effectief dood bent gegaan?

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj.Restyle schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:47:
is er eigenlijk ergens een stats menu? waar je kan zien hoeveel keer je effectief dood bent gegaan?
Volgens mij niet. Zou wel leuk zijn om een ratio te kunnen zien per boss of gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Flghter1982 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:23:
ik had er nog maar 7 toen hij mij invade. ik heb toen tactisch gespeelt door wat monsters te agro' en en mijzelf uiteindelijk zo te plaatsen dat de enemy player tussen mij en de monsters stond. toen die in paniek raakte toeslaan en de genade klap toe dienen. :) goodluck outhealing that!
Invaders worden niet aangevallen door vijanden in jouw wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:06:
[...]

Klopt!
Maar ze kunnen ook niet door de vijanden heenlopen/dodgen, dus ik vermoed dat hij hem op die manier vast had gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vindt wel cheap om zo iemand te killen. Je wacht toch eerst ff voordat die gast klaar is met enemies killen. Zo kan ik ook wel elke boss killen die is afgeleid door een andere speler. Sommige mensen hebben geen respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:23
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:04:
[...]

Vindt wel cheap om zo iemand te killen. Je wacht toch eerst ff voordat die gast klaar is met enemies killen. Zo kan ik ook wel elke boss killen die is afgeleid door een andere speler. Sommige mensen hebben geen respect.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
[...]

als dat waar is dan ben ik beter dan ik dacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:04:
[...]

Eens. Ik wacht altijd tot ze klaar zijn en 100% healen. En natuurlijk even een groet gesture voordat ik begin te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:09:
[...]

Eens. Ik wacht altijd tot ze klaar zijn en 100% healen. En natuurlijk even een groet gesture voordat ik begin te hakken.
Ja dat is tenminste eerlijk. Had in DS2 altijd dat ze in een keer achter op me gingen inhakken. Echt rotstreken, je krijgt namelijk geen melding als ze invaden.
Pagina: 1 ... 8 ... 66 Laatste