Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik kom niet voorbij het eerste stuk met wel 25 vijanden rond het vuur , iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha andere koek dit, hè Dennis?

spoiler:
Het makkelijkst is om ze 1 voor 1 links of rechts de trap op te lokken. Maar ik zou eerst die gasten met de shotguns te pakken nemen. Molotovs helpen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hier nog steeds wat twijfel, ik zei al eerder dat ik soms games koop meer voor de 'heb' dan dat ik ze ook daadwerkelijk uit speel, de twijfel is meer omdat ik bijv Dying Light en The Order 1886 ook nog niet 'heb'

Eigenlijk 100 % zeker dat Bloodborne te moeilijk/hardcore voor mij is maar de twijfels blijven, ik ga dit topic op de voet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godsamme al die opmerkingen in het PS4 topic en nu die paar hier brengen me echt aan het twijfelen om Bloodborne gewoon aan te schaffen... Een ECHT uitdagende, duistere game lijkt me toch wel erg tof.

Als ik het aankan dat ik zo vaak dood ga en alles zelf moet uitzoeken.... Pfffff vandaag ga ik beslissen aan de hand van jullie hier :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik zal niet ontkennen dat ik gisteren een aantal keer gefrustreerd raakte (de lange laadtijden na een death helpen ook niet mee), maar tegelijkertijd werkt het behoorlijk verslavend door steeds een stukje verder te komen en uiteindelijk hetzelfde stuk met 2 vingers in je neus te kunnen spelen. Tot je weer doodgaat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je in alle games natuurlijk wel hebt, alleen bij deze game volgens mij iedere hoek die je omgaat ;)

Co-op lijkt me ook wel tof in deze game...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 22:55
Ik denk dat ik wat fout doe.. ben in het eerste uur pas 2x dood gegaan... Wat mij opvalt is dat er heel weinig terugkeerlampjes zijn. Ik had inmiddels een hele shitload aan die blood dingen verzameld toen ik doodging.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:21:
Godsamme al die opmerkingen in het PS4 topic en nu die paar hier brengen me echt aan het twijfelen om Bloodborne gewoon aan te schaffen... Een ECHT uitdagende, duistere game lijkt me toch wel erg tof.

Als ik het aankan dat ik zo vaak dood ga en alles zelf moet uitzoeken.... Pfffff vandaag ga ik beslissen aan de hand van jullie hier :P
Als dat zou is bij jou dan zou ik hem gelijk halen! ;) ik hou doorgaans helemaal niet van duistere games, en ECHT uitdagend hoeft voor mij ook niet zo :+

Maar toch hmm, hoe is de character customization, wel iets van gezien op YT maar hoe ervaren jullie het, veel verschillende kostuums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 22:55
Volgens mij geen kostuums. Althans ik heb daar niks over gezien. Face and body customization.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 15:18
Kartale schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:02:
Ik denk dat ik wat fout doe.. ben in het eerste uur pas 2x dood gegaan... Wat mij opvalt is dat er heel weinig terugkeerlampjes zijn. Ik had inmiddels een hele shitload aan die blood dingen verzameld toen ik doodging.
Wat mij opviel (vanuit streams) dat het eerste gebied vooral veel shortcuts heeft die je kan openen. en daardoor is je eerste lamp erg centraal.

Ik krijg 'm vandaag pas binnen. :9

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Ik twijfel toch wel extreem om deze game te halen... vooral het feit dat deze game genadeloos is, trekt mij ontzettend aan

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 10:20
Hier ook nog twijfel.
Demons Souls vond ik echt awesome en heb ik ergens op New Game ++++++++++ gehad! :p
Dark Souls vond ik dan weer helemaal niks...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
is het normaal dat je het eerste monster met je vuisten te lijf moet gaan? of heb ik ergens wapens gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:01
Ik denk dat ik hem ook zo ga halen. Ben er benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:28:
is het normaal dat je het eerste monster met je vuisten te lijf moet gaan? of heb ik ergens wapens gemist?
Je moet de wapens selecteren onder wapens en dan gebruiken kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:30:
[...]

Je moet de wapens selecteren onder wapens en dan gebruiken kiezen.
ik dacht dat ik daar had gekeken en niets zag staan.. vanavond nog maar is kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andere games zijn gewoon een eitje als je het vergelijkt met Bloodborne.

Ik had in het begin ook alleen mijn vuisten en toen ben ik in de menu's
gaan kijken om de wapens te selecteren en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja. Je hebt nog geen wapens. Je moet daar dus gewoon dood gaan. Dan kom je in de hunter's dream terecht en krijg je op die trap je gun en haktuig. En daarna kun je weer terug om dat ding af te slachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:30:

ik dacht dat ik daar had gekeken en niets zag staan.. vanavond nog maar is kijken dan.
Je praat over het eerste monster die je tegenkomt?

spoiler:
Het klopt dat je daar geen wapen hebt, het is de bedoeling om daar dood te gaan en dan respawn je bij je "central hub" hier krijg je je eerste wapen. (je kan overigens die mob verslaan met je vuisten)

[ Voor 16% gewijzigd door Axewi op 25-03-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Je kan die eerste weerwolf wel doodslaan met je vuisten. R2 ingedrukt houden, charge attack.
Niet makkelijk. Maakt uiteindelijk ook niet uit, want je MOET doodgaan om je wapens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

:+ Oh? Ik ga het spel helemaal uitspelen met mijn blote vuisten! DÁT zou echt een wereldprestatie zijn.

zal me niets verbazen als er ook echt een idioot dat gaat doen, en haalt!

[ Voor 30% gewijzigd door JoeZuCK op 25-03-2015 10:10 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:54
Kashika schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:01:
Je kan die eerste weerwolf wel doodslaan met je vuisten. R2 ingedrukt houden, charge attack.
Niet makkelijk. Maakt uiteindelijk ook niet uit, want je MOET doodgaan om je wapens te krijgen.
Je hoeft niet dood te gaan, tenminste na kijken van ENB kan je ook verder gaan naar de eerste lamp waar je naar de dream/hub kan gaan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:26
Bloodborne lijkt me behoorlijk hardcore waardoor je hier veel tijd in zal moeten steken, am I correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand hem al voor een prijs rond de 50 gespot?

Wil hem niet digitaal halen, grote kans dat ik hem na uitspelen niet meer aan raak en zo kan ik hem altijd nog ruilen. Zeker aangezien hij digitaal duurder is dan een fysiek exemplaar :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
weszz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:42:

Wil hem niet digitaal halen, grote kans dat ik hem na uitspelen niet meer aan raak en zo kan ik hem altijd nog ruilen. Zeker aangezien hij digitaal duurder is dan een fysiek exemplaar :+
Nope, de goedkoopste die ik kon vinden was bol.com €60,- incl verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb hem via shopkorting besteld bij bol.com en dan de Collectors Edition voor 65, voor 5 euro extra dus een steelbook en een artbook en wat exclusieve in game items waar ik zojuist een mailtje van bol.com over heb gehad met daarin de codes om dat te unlocken.

Vanavond ligt hij op de mat als het goed is van bol.com kreeg vannacht de verzendbevestiging dus volgens mij is hij er vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Thasquealer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:10:
[...]

Je hoeft niet dood te gaan, tenminste na kijken van ENB kan je ook verder gaan naar de eerste lamp waar je naar de dream/hub kan gaan.
:O

Wel, dat verklaart dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 08:59
wildcardxl schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:49:
Ik heb hem via shopkorting besteld bij bol.com en dan de Collectors Edition voor 65, voor 5 euro extra dus een steelbook en een artbook en wat exclusieve in game items waar ik zojuist een mailtje van bol.com over heb gehad met daarin de codes om dat te unlocken.

Vanavond ligt hij op de mat als het goed is van bol.com kreeg vannacht de verzendbevestiging dus volgens mij is hij er vandaag.
Exclusief? Deze zijn toch gewoon altijd ingame te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Bedankt dat je bij bol.com de game 'Bloodborne - Collector’s Edition' hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij was, hebben wij een of meerdere speciale download codes voor je. Hiermee kan je exclusieve content unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weszz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:42:

Vooralsnog ben je in de US store goedkoper uit dan fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-05 16:10
Hoe is de co-op precies in deze game? Ik zit te twijfelen om hem te kopen en dan ook vooral samen met een vriend te spelen, maar kan je gewoon volledig co-op of alleen boss fights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Peterrtt schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:53:
Hoe is de co-op precies in deze game? Ik zit te twijfelen om hem te kopen en dan ook vooral samen met een vriend te spelen, maar kan je gewoon volledig co-op of alleen boss fights?
Prik me dr niet op vast maar volgens mij werkt het soortgelijk als in ds2.
Je start kan co-op het spel doorlopen maar na het verslaan van een boss wordt iedereen terug gezet naar zijn eigen wereld. Hierna moet je opnieuw een co-op sessie starten, en kan je tot en met de volgende boss.

Ik weet niet of het is zoals in ds2 dat alleen de host de progressie unlocked, dit zou betekenen dat als je met 2 mensen speelt je om beurten moet hosten en hetzelfde stuk moet spelen (anders zou je het spel co-op doorspelen en de host als enige de game uitspelen :P )

Maar nogmaals, wacht even totdat iemand anders het bevestigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Axewi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:03:
[...]

Prik me dr niet op vast maar volgens mij werkt het soortgelijk als in ds2.
Je start kan co-op het spel doorlopen maar na het verslaan van een boss wordt iedereen terug gezet naar zijn eigen wereld. Hierna moet je opnieuw een co-op sessie starten, en kan je tot en met de volgende boss.

Ik weet niet of het is zoals in ds2 dat alleen de host de progressie unlocked, dit zou betekenen dat als je met 2 mensen speelt je om beurten moet hosten en hetzelfde stuk moet spelen (anders zou je het spel co-op doorspelen en de host als enige de game uitspelen :P )

Maar nogmaals, wacht even totdat iemand anders het bevestigt :P
http://www.gosunoob.com/b...-get-bells-in-bloodborne/

Alstu :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

i died at the first mob. 10/10 would recommend.

Maar nu even in alle serieusheid. Wat een vette game, de sfeer is fantastisch die pistol mechanics zijn tof en ik geloof dat ik nu al 4 shortcuts back naar de eerste lantern heb gevonden. Het is ongelefijk spannend, vooral door de sfeer. Als souls veteran heb ik iets minder moeite met de combat. Zeker met die pistol is het eigenlijk alleen makkelijker geworden om de reposten. Al zijn er van die momenten dat je denkt: omg hoe heb ik dit overleefd! (Looking at you epicnamebro). Maja, verder als je fan bent van de souls serie, moet je deze game niet laten liggen. Ben je op zoek naar een rpg die verwacht dat je die grijze massa van je gebruikt in combinatie met de dodge skills van mening hollywood actie held, Bloodborne stelt je dan niet te leur.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:03
Ik twijfel ook om deze game te halen, ben zelf niet heel goed in dit soort vechtsystemen (combinatie knoppen en wegduiken). Denk dan ook dat de frustratiegrens erg snel is gevonden bij mij.... Hoe werkt het nu met de blood echo's? Je verzamelt deze en raakt ze kwijt als je dood gaat. Dan kan je ze weer "ophalen" bij een vijand. Maar wat kan je ermee? Ben ik gewoon benieuwd naar. Koop je er bv upgrades voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Je kunt er mee levelen, maar je kunt er bijv. ook potions voor kopen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon de currency inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45
Ik haak af. Deze game is mij te hardcore. Wel geniet ik van iedere seconden die ik zie van deze game. De sfeer en de sound is erg tof!

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 14:07
Het lijkt me toch wel een heel erg gaaf spel. Toch wacht ik nog wel even met de aanschaf. Mijn backlog is nog groot genoeg en ik wil eerst even op Dragon Age uitgekeken zijn.
Maar het kriebelt wel zeg na de verhalen en reviews gelezen/gezien te hebben...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik heb hem vanochtend ook maar gehaald hij is nu even de day ONE patch aan het downloaden en kan zo beginnen dit word mijn eerste soul game, dus ben benieuwd of hij mij gaat bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 10-06 07:42
Ik ga deze game absoluut halen... Alleen jammer dat ik eigenlijk m'n ps4 op moet sturen ter reparatie =/ Argh de keuzes! (hij werkt nog wel, maar veeeeeeeel te luid en enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 20:05
Iemand in de omgeving Zwolle met een PS4 te leen voor een maandje?.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 13:12
Brutal1ty schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:38:
Ik ga deze game absoluut halen... Alleen jammer dat ik eigenlijk m'n ps4 op moet sturen ter reparatie =/ Argh de keuzes! (hij werkt nog wel, maar veeeeeeeel te luid en enz)
Gewoon je geluid harder zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 10-06 07:42
Nyazzin schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:00:
[...]

Gewoon je geluid harder zetten :+
Föhn /haardroger geluid gast over dwars doorheen. Inclusief m'n headset. Vast vanwege de mooie fluittoon die het veroorzaakt. M'n op maakt technisch exen net zo veel herrie (extra fans) maar daar stoor ik me totaal niet aan.

Ontopic:

Moeilijk me in te houden... Maar 2 weken tentamenweken helaas...

Hoop dat de invasions en co-op goed werken straks desnoods na een patch oid. Dat is echt een must voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Brutal1ty schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Föhn /haardroger geluid gast over dwars doorheen. Inclusief m'n headset. Vast vanwege de mooie fluittoon die het veroorzaakt. M'n op maakt technisch exen net zo veel herrie (extra fans) maar daar stoor ik me totaal niet aan.

Ontopic:

Moeilijk me in te houden... Maar 2 weken tentamenweken helaas...

Hoop dat de invasions en co-op goed werken straks desnoods na een patch oid. Dat is echt een must voor mij.
Perfecte combi toch? Nu je ps4 opsturen zodat je tijd hebt voor je tentamenweken en straks is je ps4 weer klaar en jij ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:22

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Wat vinden jullie van Bloodborne t.o.v. Skyrim? Ik heb Skyrim echt helemaal kapot gespeeld en ben wel weer toe aan een dergelijke RPG. Met andere woorden, kan een Skyrim fan Bloodborne bekoren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Tip: Gebruik je shotgun/pistool om enemies te stunnen en een 'ultimate' aanval te doen. Schiet op de vijand net wanneer deze een aanval wil doen, dus onderbreek zijn aanval. Op dat moment ligt hij op zn knieën, loop erheen (dus niet gelijk R1 rammen) en druk dan op R1 wanneer je voor hem staat. Je doet op deze manier echt veel meer damage.

Ik kwam hier pas net achter, na 3 bosses gekilled te hebben. Was een stuk 'makkelijker' geweest als ik dat vooraf wist :p

Gister overkwam mij ook iets heel raars. Ik was nog in de eerste 'wereld (tombstone in Hunter's Dream) en werd gedood door een sterk beest. Opeens kwam er een cutscene en belandde ik totaal ergens anders, soort gevangenis. Na even rond gesnuffeld te hebben en een checkpoint gepakt te hebben besloot ik even terug te gaan naar de Hunter's Dream. Daar zag ik dat ik in de 3e wereld was gedropt. Heb wereld 2 dus gewoon overgeslagen. Ik ben vandaag zelf naar wereld 2 gegaan door wereld 1 helemaal af te reizen. Nog meer mensen die opeens geteleporteerd werden?
LoeiOrdinair schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:12:
Wat vinden jullie van Bloodborne t.o.v. Skyrim? Ik heb Skyrim echt helemaal kapot gespeeld en ben wel weer toe aan een dergelijke RPG. Met andere woorden, kan een Skyrim fan Bloodborne bekoren? :)
Absoluut NIET te vergelijken. Als je een Skyrim achtige RPG wil, dan ben je echt bij het verkeerde adres. Skyrim vind ik ook erg tof (helemaal kapot gespeeld), Bloodborne ook erg tof maar zijn echt twee totaal verschillende games. Bij Skyrim open je echt elk kistje of ton die je kan vinden. Je bent constant bezig om loot te zoeken. Bij Bloodborne is dit echt niet het geval. Je zoekt wel loot, maar je vind ze of op verstopte plaatsen, of van een dode lichaam. Daarnaast is Bloodborne echt een stuk pittiger. Er is geen map, je moet steeds opnieuw beginnen als je dood bent (laatst gevonden checkpoint, flinke afstanden soms) en alle enemies komen weer tot leven. Er wordt serieus niks uitgelegd, je moet alles via de game beetje uitvogelen, zelfs hoe je een wapen kan gebruiken.

Als je een Skyrim achtige game wil dan is Dragon Age meer iets. Bloodborne raad ik echter wel aan om te spelen, zeker als je een uitdaging zoekt en RPG elementen tof vind. Maar verwacht GEEN Skyrim achtige gigantische open wereld, 30.000 wapens en loot game ;)

[ Voor 39% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 15:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hoe bevalt de camera? Afgaande op de gameplay beelden van een Youtuber die ik volg is het soms best chaotisch en heb je soms geen overzicht, zeker als je in een hoek wordt gedwongen en de Boss zijn lock vrij hoog zit.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

LoeiOrdinair schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:12:
Bloodborne is geen RPG. Kan dus ook niet aangemerkt worden als 'dergelijke'.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het zijn twee totaal verschillende games. Je kunt ze dan ook niet met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InF.Inc schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Bloodborne is geen RPG. Kan dus ook niet aangemerkt worden als 'dergelijke'.
Wat mij betreft wel. Er zitten een vrij diep stats en character creation systeem in. Laten we het een hack & slash RPG noemen. Een adventure game is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:32:
[...]

Wat mij betreft wel. Er zitten een vrij diep stats en character creation systeem in. Laten we het een hack & slash RPG noemen. Een adventure game is het zeker niet.
Hack n Slash gaat net een stap te ver naar mijn mening. Hack n Slash is echt voor games zoals God of War, Devil May Cry, Diablo en Bayonetta. Waar je juist beloond wordt door zo veel mogelijk combo's te maken en waar button bashing zeker voor komt. Bloodborne's combat systeem is toch echt wat rustiger dan dat. Het is gewoon een Action RPG. Als ik een game zou moeten kiezen waarop het (enigszins) op lijkt dan zou ik eerder denken aan Skyrim zelfs. Je slaat en je ontwijkt, je wacht af en zorgt voor de juiste timing.

Een ding is in ieder geval zeker: Bloodborne is lastig in een hokje te stoppen, het is simpelweg een unieke game met een echte eigen identiteit. Ik heb vorige Souls games niet gespeeld, maar hoor van velen dat de serie ook erg uniek is. De enige games waarmee je het kan vergelijken zijn dus eventueel de Souls games zelf.

Als je echt twijfelt, gewoon op disc kopen en een dagje (goed) spelen. Als je het dan nog niks vind, is het waarschijnlijk gewoon niet jouw type game. Terug ermee naar de winkel en een andere game halen, of verkopen met wat verlies. Het is niet zo goed te beoordelen aan de hand van gameplay video's. Ik heb vooraf ook wel wat livestreams gezien en echt, de game voelt gewoon anders aan. Naar mijn mening is hij nog toffer dan ik aanvankelijk voor mijzelf gehyped had. Koop of leen het spel als je echt twijfelt, alleen dan weet je het ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 15:40 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ASNN heeft gelijk. De enige games waar je Bloodborne mee kunt vergelijken zijn de Souls games. Dan heb je nog een verre neef genaamd Lords of the Fallen :).

Bloodborne is echt puur een vervolg op de Souls games, maar dan in een andere setting met een andere fighting style (geen huge ass shields meer waar je je achter kunt verstoppen :P).

De movements, de loot, weapons scaling, vaag verhaal en ditto dialoog, etc. zijn pure karaktereigenschappen van de Souls games. :)

Men zou zelfs kunnen zeggen dat als je er 1 gespeeld hebt, heb je ze allemaal gespeeld, maar dan doe je ze echt veel en veel tekort :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:43:
ASNN heeft gelijk. De enige games waar je Bloodborne mee kunt vergelijken zijn de Souls games. Dan heb je nog een verre neef genaamd Lords of the Fallen :).

Bloodborne is echt puur een vervolg op de Souls games, maar dan in een andere setting met een andere fighting style (geen huge ass shields meer waar je je achter kunt verstoppen :P).

De movements, de loot, weapons scaling, vaag verhaal en ditto dialoog, etc. zijn pure karaktereigenschappen van de Souls games. :)

Men zou zelfs kunnen zeggen dat als je er 1 gespeeld hebt, heb je ze allemaal gespeeld, maar dan doe je ze echt veel en veel tekort :)
Lords of the Fallen, een verre neef... die net iets te vaak op z'n hoofd is gevallen. God wat een verschrikkelijk slechte game was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mwoah, heb me er op zich best mee vermaakt. :) Lang niet zo goed als DS1, maar tussen Lords of the Fallen en DS2 was de kloof niet zo heel groot vond ik zelf. Maar dat kwam omdat ik misschien ook gewoon teleurgesteld was in DS2, omdat die niet dezelfde ervaring kon bieden als DS1.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 13:15
Lords of the Fallen heb ik me kostelijk mee weten te vermaken. Natuurlijk, het was geen Dark Souls, maar het speelde allemaal wat vriendelijker (was niet zó moeilijk) en het voelde ook vloeiender. Met Dark Souls had ik altijd het idee dat het niet zo goed in elkaar zat. Misschien was dat ook voor vele juist hetgeen waar het over ging, geen idee.

Maatje heeft Bloodborne gekocht en tot-nu-toe is het een erg gave game. Ik moet wel wennen dat doodgaan nagenoeg een mechanic in dit spel is, en dat het niet erg is. Met andere games is het vaak 'game over' en dergelijke maar hier niet. Op één of andere manier voelt dat anders aan en is dat even wennen.

Ik heb ook net de eerste baas verslagen, was eindelijk langs die honden (ik had de molotovs uitgevonden) en 'ineens' stond ik daar met de baas. Dat was eigenlijk niet de bedoeling. Maar toch heb ik 'em in één keer kunnen verslaan. Het hielp ook wel dat ik aardig wat blood vials bij me had.

Bloodborne voelt aan als Lords of the Fallen - in ieder geval voor mij - met de moeilijkheidsgraad van Dark Souls. Alhoewel, 'regain' maakt het spel wel een stuk 'gemakkelijker'.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Net die father gascoigne eindelijk neergekegen! Was me dat een bloedstollend gevecht, elke keer ik doodging besefte ik hoe hard mijn hart aan het kloppen was van de adrenaline, maar als je hem dan effectief verslagen hebt kom je spontaan uit de zetel met de armen in de lucht! Prey SLAUGHTERED! Een vette boodschap als extra bevestiging! Man i love this game! Heel moeilijk af te sluiten, ik wil de wereld blijven verkennen :p

Nu wil ik wel eens weten hoe ik samenspeel met een vriend, heb die beckoning bell maar tot nu toe enkel een npc kunnen summonen die me helpt, maar die das vrij rap dood ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Seeebab schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:41:
Net die father gascoigne eindelijk neergekegen! Was me dat een bloedstollend gevecht, elke keer ik doodging besefte ik hoe hard mijn hart aan het kloppen was van de adrenaline, maar als je hem dan effectief verslagen hebt kom je spontaan uit de zetel met de armen in de lucht! Prey SLAUGHTERED! Een vette boodschap als extra bevestiging! Man i love this game! Heel moeilijk af te sluiten, ik wil de wereld blijven verkennen :p

Nu wil ik wel eens weten hoe ik samenspeel met een vriend, heb die beckoning bell maar tot nu toe enkel een npc kunnen summonen die me helpt, maar die das vrij rap dood ook..
Beckoning Bell heb je nodig om host te zijn, die krijg je nadat je je eerste boss bent tegen gekomen. Om iemand te joinen heb je Bell of Resonance nodig. Deze kan je kopen bij de Messengers naast het huis in Hunters Dream. Deze Messengers komen beschikbaar vanaf Insight 10. Daar kan je met Insight items kopen, waaronder de Bell of Rosonance.

Mij is het echter niet gelukt om een vriend te joinen nog. Hebben beide de juiste Bell aangezeg (hij host, ik joiner) en gebruik gemaakt van hetzelfde wachtwoord. Meer dan een uur geprobeerd, lukte maar niet. Wel lukte het om met randoms te spelen, zowel als host als joiner. Dus weet niet of het een bug is of dat de servers nog beetje raar doen. Alleen wel raar dat elkaar joinen maar niet lukte, maar randoms wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:29
Ik heb juist het idee dat de moeilijkheidsgraad wat lager ligt dan de andere Souls games. Verder valt het me qua diversiteit aan wapens en movesets wat tegen, iets waar de Souls games het normaal gesproken juist van moeten hebben. Erg gave game, dat wel.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 15-06 19:18
Iemand anders ook last gehad van een tergend langzame downloadsnelheid tijdens de patch van 2,69 gig.? Ik kom thuis, gooi 'm erin en.. 'Nog 5 uur resterend'. Als ik een internetverbinding test uitvoer kom ik niks raars tegen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik las iets over dat je berichten voor andere spelers op de grond kunt achterlaten? Hoe gaat dit dan in zijn werk en zijn jullie al wat leuke/maffe berichten tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-05 16:10
Spud82 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:57:
Iemand anders ook last gehad van een tergend langzame downloadsnelheid tijdens de patch van 2,69 gig.? Ik kom thuis, gooi 'm erin en.. 'Nog 5 uur resterend'. Als ik een internetverbinding test uitvoer kom ik niks raars tegen eigenlijk..
De download even een paar seconden pauzeren, daarna gaat hij bij mij meteen een stuk sneller :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Thanks! Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:05
Best wel tergend dat het downloaden zo langzaam gaat... Gaat wel beter na pauzeren, maar 5 gb moet gewoon in 10 a 15 min wel binnen zijn. Maar goed, wie weet wordt dat nog eens beter in de toekomst. Nu de game opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
de grootse uitdaging in bloodborne ben ik al achter is het heel laten van je controller -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vijf bosses verslagen :) Nu maar eens kijken waar we weer belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:13:
Vijf bosses verslagen :) Nu maar eens kijken waar we weer belanden.
Weet jij dat? Ik was gisteren bij de brug op het begin beland, en volgens mij ga je dan bijna je eerste boss tegenkomen. Ik dacht: ik ren even terug naar mijn lantaarn, zodat ik in de hunter's dream mijn molotovs kan bijvullen. Toen ik weer terug keerde, leefde iedere vijand weer. Het is dus blijkbaar niet de bedoeling zo nu en dan terug te keren naar de hub? Alleen als je doodgaat ofzo? Zit hier een bepaalde tactiek cq. Bedoeling achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik begin nu al scheitziek te worden van die camera positie.. hij verspringt de hele tijd tijdens gevechten waardoor ik continue dood ga.. doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:35:
[...]

Weet jij dat? Ik was gisteren bij de brug op het begin beland, en volgens mij ga je dan bijna je eerste boss tegenkomen. Ik dacht: ik ren even terug naar mijn lantaarn, zodat ik in de hunter's dream mijn molotovs kan bijvullen. Toen ik weer terug keerde, leefde iedere vijand weer. Het is dus blijkbaar niet de bedoeling zo nu en dan terug te keren naar de hub? Alleen als je doodgaat ofzo? Zit hier een bepaalde tactiek cq. Bedoeling achter?
Ja, zodra jij terug gaat naar Hunter's Dream dan reset alles weer. Dit is zeer waarschijnlijk gewoon gedaan om het je lastiger te maken. Je bent erg ver in de game en geen checkpoint gevonden. Je hebt maar 1 potion en denkt in de buurt van de boss te zijn. Normaal zou je dus even snel terug willen keren om je op te laden en weer de weg naar de boss te volgen. Nu moet je echter 3x nadenken omdat alle enemies er ook weer zijn.

Neem je de risico om al je blood echoes kwijt te raken, maar wel opnieuw te moeten beginnen. Of ga je de gok wagen en wil je voorkomen dat je alles opnieuw moet afleggen. Dat is een beetje het idee erachter. Bij elke boss is er een checkpoint nadat je hem verslagen hebt. Ze hebben dus min of meer gezorgd dat er geen safety net is.

Persoonlijk kies ik er alleen voor om terug te gaan als ik al weet dan de weg weer erheen zwaar zal worden. Dan weet ik al dat ik halverwege dus dood kan gaan en de blood echoes die ik bij de boss kwijt ben, permanent kwijt ben. Als ik de weg erheen makkelijk aan kan dan ga ik er gewoon voor. Ga ik dood, dan weet ik al dat ik er heelhuids weer kan komen om de verloren Blood Echoes weer op te pakken. Weet ik al dat de heenweg erg zwaar zal worden, dan maak ik gebruik van de 'Bold Hunter's Mark'. Zo kan ik mijn Blood Echoes uitgeven aan levelen of ander materiaal, om vervolgens met een hoger level erheen te gaan. Een level die je misschien niet had als je je Blood Echoes permanent kwijt bent geraakt door dood te gaan zonder ze op te kunnen pakken dus.

Even nog wel een tip: dat de area zich weer reset kan je ook als voordeel gebruiken. Je kan steeds heen en weer reizen om zo enemies te killen voor Blood Echoes, Blood Vials en Quicksilver Bullets. Ik ga vaak terug naar de eerste wereld, 2e checkpoint wanneer ik Blood Vials nodig heb. Daar droppen de enemies erg veel Blood Vials. In een andere gebied kan ik weer veel Quicksilver Bullets farmen. Ik ga daar niet snel dood en krijg weinig damage. Op een gegeven moment heb ik meer dan genoeg Blood Vials of Quick Silver Bullets en ga ik naar de Boss in de andere wereld waar ik het lastig had. Dus het resetten is echt een game mechanic die het je er lastig, of juist 'makkelijk' kan maken :)

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay thanks voor de tips! Maar als de weg erheen zwaar is, dan ga je toch juist niet terug en neem je het risico?
Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:07:
ik begin nu al scheitziek te worden van die camera positie.. hij verspringt de hele tijd tijdens gevechten waardoor ik continue dood ga.. doe ik iets verkeerd?
Lock je wel op de vijanden?

Kwam deze nog tegen trouwens. :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CA4_XD3XEAAJnJU.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:28:
Okay thanks voor de tips! Maar als de weg erheen zwaar is, dan ga je toch juist niet terug en neem je het risico?

[...]

[afbeelding]
ja maar zodra het er 2 zijn gaat het snel mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan geen lock gebruiken en snel aanvallen met R1. Of snel degene die het dichtste bij staat locken. Ik heb er als n00b niet al teveel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik vraag me af waar ik kan save? Of als ik het spel uitzet en volgende keer weer opstart kom ik gewoon bij de laatste Lantern uit -alle kills + bloodtears die ik na die Lantern nog gehaald heb???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
En mijn eerste ragequit is al weer binnen. Ben die wolven op die brug nu al zat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:28:

[...]

[afbeelding]
Als je 50k Blood Echoes bij je hebt en je gaat bij de boss dood, dan moet je die hele weg weer afleggen om die Blood Echoes terug te kunnen pakken. Als je dat niet redt: ben je 50k Blood Echoes kwijt. Dus dan is het slimmer om de Bold Hunters Mark te gebruiken en flink te levelen met je Blood Echoes ;)

Heb je weinig bij je, dan boeit het ook niet als je het permanent kwijt raakt. Dan kan je het prima riskeren. Doet wel pijn om 50k kwijt te raken kan ik je vertellen :(

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
[...]

Als je 50k Blood Echoes bij je hebt en je gaat bij de boss dood, dan moet je die hele weg weer afleggen om die Blood Echoes terug te kunnen pakken. Als je dat niet redt: ben je 50k Blood Echoes kwijt. Dus dan is het slimmer om de Bold Hunters Mark te gebruiken en flink te levelen met je Blood Echoes ;)
Wat doet die hunter's mark precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
hermitassix schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
En mijn eerste ragequit is al weer binnen. Ben die wolven op die brug nu al zat. :p
haha ik zit daar ok de vloeken als de #$@#%#%@#$ ik kom er niet voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:58:
[...]

haha ik zit daar ok de vloeken als de #$@#%#%@#$ ik kom er niet voorbij :P
Ik was er de eerste keer zonder moeite voorbij en nu lukt het niet meer...
Ergste is nog dat ik ook geen shortcut heb kunnen vinden toen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
hermitassix schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:57:
[...]

Wat doet die hunter's mark precies als ik vragen mag?
Er zijn 2 typen:

Hunter's Mark: hiermee keer je terug naar je checkpoint, maar verlies je al je Blood Echoes. Dit zou ik alleen doen als je weinig bij je hebt en vast zit ergens of compleet verdwaald bent ofzo.

Bold Hunter's Mark: hiermee verlies je geen Blood Echoes en kan je terug naar je checkpoint. Erg handig als je de boss fight niet gaat redden en je veel Blood Echoes bij je hebt. Tijdens de battle even terug keren naar je checkpoint en naar Hunter's Dream om je Blood Echoes uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:00:
[...]

Er zijn 2 typen:

Hunter's Mark: hiermee keer je terug naar je checkpoint, maar verlies je al je Blood Echoes. Dit zou ik alleen doen als je weinig bij je hebt en vast zit ergens of compleet verdwaald bent ofzo.

Bold Hunter's Mark: hiermee verlies je geen Blood Echoes en kan je terug naar je checkpoint. Erg handig als je de boss fight niet gaat redden en je veel Blood Echoes bij je hebt. Tijdens de battle even terug keren naar je checkpoint en naar Hunter's Dream om je Blood Echoes uit te geven.
Bedankt! Zoiets zocht ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:54:
Ik vraag me af waar ik kan save? Of als ik het spel uitzet en volgende keer weer opstart kom ik gewoon bij de laatste Lantern uit -alle kills + bloodtears die ik na die Lantern nog gehaald heb???
Volgens mij begin je gewoon weer bij je laatste lantaarn.
ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
[...]

Heb je weinig bij je, dan boeit het ook niet als je het permanent kwijt raakt. Dan kan je het prima riskeren. Doet wel pijn om 50k kwijt te raken kan ik je vertellen :(
Zie nu je toelichting. Duidelijk.

Ik heb overigens voor de TS wat afbeeldingen van NeoGAF gejat, maar weet niet of de plaatsing op deze manier de bedoeling is. Er staan er nog meer, maar voordat ik verder ga, hoor ik graag of dit goed gaat. :)

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
En de 6e boss is ook down :) Vraag me af hoeveel er in totaal in de game zitten en of er ook verborgen monsters zijn. Ben al wel een gebouw tegen gekomen ergens waar een groot geest mij pakte en in een klap dood maakte. Wie weet komt daar later nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ok. ik ben er voor vandaag ook klaar mee. wat een frustratie spel. kan 3 tikken uitdelen op 1e boss en dan is het GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Inhumanous schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:54:
Ja, het spel slaat je voortgang continue op, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je het spel (op de goede manier, via Exit Game) afsluit, kun je de volgende keer gewoon verder waar je was gebleven.

[ Voor 42% gewijzigd door Walance op 25-03-2015 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Net even een Endless Chalice geopend, die random worden gegenereerd. Erg tof gedaan, je komt steeds dieper de dungeon in, met steeds een boss aan het eind. Ze zijn een stuk minder pittig als de 'main story' bosses, maar zeker vermakelijk. Denk dat ze ook steeds sterker worden. De 3e boss bestond uit 3 bosses die samen tegen mij vochten. Volgens mij krijg je ook steeds insight als je een boss verslaat daar.

[ Voor 28% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ik als complete noob in de Soul-serie heb het er nog wel zwaar mee na een paar uurtjes. Het meeste ga ik voor m'n gevoel toch dood door camera-issues, maar dat kan aan mij liggen... Ik heb nog geen gevoel van controle over m'n personage wat dat betreft.

Even een simpele vraag: in het boekje staat dat je kan rennen met x, maar ik heb het gevoel dat er maar 1 loop-snelheid is. Hoe zit dit?

Verder merk ik aan alles dat ik hier mee doorga, het vake doodgaan is dan maar niet anders. Want ondanks de frustratie is het fucking vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Walance schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:34:
[...]

Ja, het spel slaat je voortgang continue op, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je het spel (op de goede manier, via Exit Game) afsluit, kun je de volgende keer gewoon verder waar je was gebleven.
Naar "exit game" heb ik dus 15min zitten zoeken maar kon het nergens vinden, waar zit dat? Er is geloof ik ook geen pauze menu of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 11:24
Options > 2x naar rechts > X > Onderste optie.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Spud82 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:08:
Ik als complete noob in de Soul-serie heb het er nog wel zwaar mee na een paar uurtjes. Het meeste ga ik voor m'n gevoel toch dood door camera-issues, maar dat kan aan mij liggen... Ik heb nog geen gevoel van controle over m'n personage wat dat betreft.

Even een simpele vraag: in het boekje staat dat je kan rennen met x, maar ik heb het gevoel dat er maar 1 loop-snelheid is. Hoe zit dit?

Verder merk ik aan alles dat ik hier mee doorga, het vake doodgaan is dan maar niet anders. Want ondanks de frustratie is het fucking vet.
Rennen kan met O (rondje)

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 13:15

Met R3 kun je locken, daar moet je even mee experimenteren. Als ik één vijand heb dan lock ik 'em. Heb ik meerdere vijanden dan lock ik niets.

Je kunt ook experimenteren met een andere 'class' als je een character maakt en een ander start wapen. De saw is eigenlijk het handigst als je net begint. De axe doet veel damage maar is langzaam dus je staat vaak open voor een aanval. De can is best gaaf. Is snel en in zijn secondary mode kun je makkelijk meerdere vijanden neerhalen.

Doodgaan hoort erbij, dat is even wennen maar je raakt nooit iets belangrijks kwijt, afgezien van je Blood Echoes. Wees ook niet bang om te exploren of juist een moeilijke vijand op te zoeken, je kan er veel van leren. Wat bij mij vooral hielp is om minder 'bang te zijn'. Hoe zekerder ik werd hoe makkelijker het spel. Gebruik in het begin je echoes om een leuke voorraad Molotovs in te slaan, de meeste vijanden haal je daarmee in één of twee keer neer. Handig dus voor die hounds op de brug.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 18-03 07:45
Kan iemand me zeggen wat ik precies met de DLC bij de put moet doen ik snap er niets van.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Laatst online: 16-06 17:22
Mouse_NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:46:
Kan iemand me zeggen wat ik precies met de DLC bij de put moet doen ik snap er niets van.
Dlc? Put?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien je blijkbaar niet weet dat je rent met O, vraag ik me af of je de instructies wel hebt gevolgd. Dat zijn die plasjes op het begin waar je overheen kan lopen. Komen veel nuttige tips bij naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ja ik heb 2 pre-order DLC gehad en kan allen bij de put uiterst linksboven in dreamland gebruiken ik weet alleen niet wat ik precies met ze moet doen want ik kan ze niet aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
bram1984 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:11:
[...]

Aangezien je blijkbaar niet weet dat je rent met O, vraag ik me af of je de instructies wel hebt gevolgd. Dat zijn die plasjes op het begin waar je overheen kan lopen. Komen veel nuttige tips bij naar voren.
Thnx voor dr tip rennen is dus O wist ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mouse_NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:11:
[...]

Ja ik heb 2 pre-order DLC gehad en kan allen bij de put uiterst linksboven in dreamland gebruiken ik weet alleen niet wat ik precies met ze moet doen want ik kan ze niet aantrekken.
Heb je ze wel equippes via Options?

@Hierboven: ja, ingedrukt houden = sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
options ....... neen ik kanze niet equipten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bent echt heel onduidelijk. Heb je DLC codes gehad? Zo ja, heb je deze al redeemed in de store? Zo ja, zijn de items zichtbaar in je inventory? Zo ja, waarom kun je ze dan niet equippen?
Pagina: 1 2 ... 66 Laatste