http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Bloodborne+Wiki
[ Voor 146% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2015 21:14 ]
[ Voor 146% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2015 21:14 ]
Anoniem: 170423
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Als dat zou is bij jou dan zou ik hem gelijk halen!Scrisissszzz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:21:
Godsamme al die opmerkingen in het PS4 topic en nu die paar hier brengen me echt aan het twijfelen om Bloodborne gewoon aan te schaffen... Een ECHT uitdagende, duistere game lijkt me toch wel erg tof.
Als ik het aankan dat ik zo vaak dood ga en alles zelf moet uitzoeken.... Pfffff vandaag ga ik beslissen aan de hand van jullie hier
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Wat mij opviel (vanuit streams) dat het eerste gebied vooral veel shortcuts heeft die je kan openen. en daardoor is je eerste lamp erg centraal.Kartale schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:02:
Ik denk dat ik wat fout doe.. ben in het eerste uur pas 2x dood gegaan... Wat mij opvalt is dat er heel weinig terugkeerlampjes zijn. Ik had inmiddels een hele shitload aan die blood dingen verzameld toen ik doodging.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
PSN: Bellerophon-
Je moet de wapens selecteren onder wapens en dan gebruiken kiezen.Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:28:
is het normaal dat je het eerste monster met je vuisten te lijf moet gaan? of heb ik ergens wapens gemist?
ik dacht dat ik daar had gekeken en niets zag staan.. vanavond nog maar is kijken dan.Anoniem: 170423 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:30:
[...]
Je moet de wapens selecteren onder wapens en dan gebruiken kiezen.
Ja. Je hebt nog geen wapens. Je moet daar dus gewoon dood gaan. Dan kom je in de hunter's dream terecht en krijg je op die trap je gun en haktuig. En daarna kun je weer terug om dat ding af te slachten.Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:28:
is het normaal dat je het eerste monster met je vuisten te lijf moet gaan? of heb ik ergens wapens gemist?
Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:28:
Je praat over het eerste monster die je tegenkomt?Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:30:
ik dacht dat ik daar had gekeken en niets zag staan.. vanavond nog maar is kijken dan.
[ Voor 16% gewijzigd door Axewi op 25-03-2015 09:51 ]
[ Voor 30% gewijzigd door JoeZuCK op 25-03-2015 10:10 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Je hoeft niet dood te gaan, tenminste na kijken van ENB kan je ook verder gaan naar de eerste lamp waar je naar de dream/hub kan gaan.Kashika schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:01:
Je kan die eerste weerwolf wel doodslaan met je vuisten. R2 ingedrukt houden, charge attack.
Niet makkelijk. Maakt uiteindelijk ook niet uit, want je MOET doodgaan om je wapens te krijgen.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Nope, de goedkoopste die ik kon vinden was bol.com €60,- incl verzenden.weszz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:42:
Iemand hem al voor een prijs rond de 50 gespot?
Wil hem niet digitaal halen, grote kans dat ik hem na uitspelen niet meer aan raak en zo kan ik hem altijd nog ruilen. Zeker aangezien hij digitaal duurder is dan een fysiek exemplaar
Thasquealer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:10:
[...]
Je hoeft niet dood te gaan, tenminste na kijken van ENB kan je ook verder gaan naar de eerste lamp waar je naar de dream/hub kan gaan.
Exclusief? Deze zijn toch gewoon altijd ingame te vinden?wildcardxl schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:49:
Ik heb hem via shopkorting besteld bij bol.com en dan de Collectors Edition voor 65, voor 5 euro extra dus een steelbook en een artbook en wat exclusieve in game items waar ik zojuist een mailtje van bol.com over heb gehad met daarin de codes om dat te unlocken.
Vanavond ligt hij op de mat als het goed is van bol.com kreeg vannacht de verzendbevestiging dus volgens mij is hij er vandaag.
Vooralsnog ben je in de US store goedkoper uit dan fysiek.weszz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:42:
Iemand hem al voor een prijs rond de 50 gespot?
Wil hem niet digitaal halen, grote kans dat ik hem na uitspelen niet meer aan raak en zo kan ik hem altijd nog ruilen. Zeker aangezien hij digitaal duurder is dan een fysiek exemplaar
Prik me dr niet op vast maar volgens mij werkt het soortgelijk als in ds2.Peterrtt schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:53:
Hoe is de co-op precies in deze game? Ik zit te twijfelen om hem te kopen en dan ook vooral samen met een vriend te spelen, maar kan je gewoon volledig co-op of alleen boss fights?
http://www.gosunoob.com/b...-get-bells-in-bloodborne/Axewi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:03:
[...]
Prik me dr niet op vast maar volgens mij werkt het soortgelijk als in ds2.
Je start kan co-op het spel doorlopen maar na het verslaan van een boss wordt iedereen terug gezet naar zijn eigen wereld. Hierna moet je opnieuw een co-op sessie starten, en kan je tot en met de volgende boss.
Ik weet niet of het is zoals in ds2 dat alleen de host de progressie unlocked, dit zou betekenen dat als je met 2 mensen speelt je om beurten moet hosten en hetzelfde stuk moet spelen (anders zou je het spel co-op doorspelen en de host als enige de game uitspelen)
Maar nogmaals, wacht even totdat iemand anders het bevestigt
PSN: Bellerophon-
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
How are you doing?
PSN ID: MrMichel_75
Gewoon je geluid harder zettenBrutal1ty schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:38:
Ik ga deze game absoluut halen... Alleen jammer dat ik eigenlijk m'n ps4 op moet sturen ter reparatie =/ Argh de keuzes! (hij werkt nog wel, maar veeeeeeeel te luid en enz)
Föhn /haardroger geluid gast over dwars doorheen. Inclusief m'n headset. Vast vanwege de mooie fluittoon die het veroorzaakt. M'n op maakt technisch exen net zo veel herrie (extra fans) maar daar stoor ik me totaal niet aan.
Perfecte combi toch? Nu je ps4 opsturen zodat je tijd hebt voor je tentamenweken en straks is je ps4 weer klaar en jij ook.Brutal1ty schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:13:
[...]
Föhn /haardroger geluid gast over dwars doorheen. Inclusief m'n headset. Vast vanwege de mooie fluittoon die het veroorzaakt. M'n op maakt technisch exen net zo veel herrie (extra fans) maar daar stoor ik me totaal niet aan.
Ontopic:
Moeilijk me in te houden... Maar 2 weken tentamenweken helaas...
Hoop dat de invasions en co-op goed werken straks desnoods na een patch oid. Dat is echt een must voor mij.
Absoluut NIET te vergelijken. Als je een Skyrim achtige RPG wil, dan ben je echt bij het verkeerde adres. Skyrim vind ik ook erg tof (helemaal kapot gespeeld), Bloodborne ook erg tof maar zijn echt twee totaal verschillende games. Bij Skyrim open je echt elk kistje of ton die je kan vinden. Je bent constant bezig om loot te zoeken. Bij Bloodborne is dit echt niet het geval. Je zoekt wel loot, maar je vind ze of op verstopte plaatsen, of van een dode lichaam. Daarnaast is Bloodborne echt een stuk pittiger. Er is geen map, je moet steeds opnieuw beginnen als je dood bent (laatst gevonden checkpoint, flinke afstanden soms) en alle enemies komen weer tot leven. Er wordt serieus niks uitgelegd, je moet alles via de game beetje uitvogelen, zelfs hoe je een wapen kan gebruiken.LoeiOrdinair schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:12:
Wat vinden jullie van Bloodborne t.o.v. Skyrim? Ik heb Skyrim echt helemaal kapot gespeeld en ben wel weer toe aan een dergelijke RPG. Met andere woorden, kan een Skyrim fan Bloodborne bekoren?
[ Voor 39% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 15:21 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2015 15:17 ]
Bloodborne is geen RPG. Kan dus ook niet aangemerkt worden als 'dergelijke'.LoeiOrdinair schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:12:
Wat vinden jullie van Bloodborne t.o.v. Skyrim? Ik heb Skyrim echt helemaal kapot gespeeld en ben wel weer toe aan een dergelijke RPG. Met andere woorden, kan een Skyrim fan Bloodborne bekoren?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Wat mij betreft wel. Er zitten een vrij diep stats en character creation systeem in. Laten we het een hack & slash RPG noemen. Een adventure game is het zeker niet.InF.Inc schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:21:
[...]
Bloodborne is geen RPG. Kan dus ook niet aangemerkt worden als 'dergelijke'.
Hack n Slash gaat net een stap te ver naar mijn mening. Hack n Slash is echt voor games zoals God of War, Devil May Cry, Diablo en Bayonetta. Waar je juist beloond wordt door zo veel mogelijk combo's te maken en waar button bashing zeker voor komt. Bloodborne's combat systeem is toch echt wat rustiger dan dat. Het is gewoon een Action RPG. Als ik een game zou moeten kiezen waarop het (enigszins) op lijkt dan zou ik eerder denken aan Skyrim zelfs. Je slaat en je ontwijkt, je wacht af en zorgt voor de juiste timing.bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:32:
[...]
Wat mij betreft wel. Er zitten een vrij diep stats en character creation systeem in. Laten we het een hack & slash RPG noemen. Een adventure game is het zeker niet.
[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 15:40 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2015 15:44 ]
Lords of the Fallen, een verre neef... die net iets te vaak op z'n hoofd is gevallen. God wat een verschrikkelijk slechte game was dat.uchiha tijntje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:43:
ASNN heeft gelijk. De enige games waar je Bloodborne mee kunt vergelijken zijn de Souls games. Dan heb je nog een verre neef genaamd Lords of the Fallen.
Bloodborne is echt puur een vervolg op de Souls games, maar dan in een andere setting met een andere fighting style (geen huge ass shields meer waar je je achter kunt verstoppen).
De movements, de loot, weapons scaling, vaag verhaal en ditto dialoog, etc. zijn pure karaktereigenschappen van de Souls games.![]()
Men zou zelfs kunnen zeggen dat als je er 1 gespeeld hebt, heb je ze allemaal gespeeld, maar dan doe je ze echt veel en veel tekort
[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2015 16:10 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Beckoning Bell heb je nodig om host te zijn, die krijg je nadat je je eerste boss bent tegen gekomen. Om iemand te joinen heb je Bell of Resonance nodig. Deze kan je kopen bij de Messengers naast het huis in Hunters Dream. Deze Messengers komen beschikbaar vanaf Insight 10. Daar kan je met Insight items kopen, waaronder de Bell of Rosonance.Seeebab schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:41:
Net die father gascoigne eindelijk neergekegen! Was me dat een bloedstollend gevecht, elke keer ik doodging besefte ik hoe hard mijn hart aan het kloppen was van de adrenaline, maar als je hem dan effectief verslagen hebt kom je spontaan uit de zetel met de armen in de lucht! Prey SLAUGHTERED! Een vette boodschap als extra bevestiging! Man i love this game! Heel moeilijk af te sluiten, ik wil de wereld blijven verkennen
Nu wil ik wel eens weten hoe ik samenspeel met een vriend, heb die beckoning bell maar tot nu toe enkel een npc kunnen summonen die me helpt, maar die das vrij rap dood ook..
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
De download even een paar seconden pauzeren, daarna gaat hij bij mij meteen een stuk snellerSpud82 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:57:
Iemand anders ook last gehad van een tergend langzame downloadsnelheid tijdens de patch van 2,69 gig.? Ik kom thuis, gooi 'm erin en.. 'Nog 5 uur resterend'. Als ik een internetverbinding test uitvoer kom ik niks raars tegen eigenlijk..
Weet jij dat? Ik was gisteren bij de brug op het begin beland, en volgens mij ga je dan bijna je eerste boss tegenkomen. Ik dacht: ik ren even terug naar mijn lantaarn, zodat ik in de hunter's dream mijn molotovs kan bijvullen. Toen ik weer terug keerde, leefde iedere vijand weer. Het is dus blijkbaar niet de bedoeling zo nu en dan terug te keren naar de hub? Alleen als je doodgaat ofzo? Zit hier een bepaalde tactiek cq. Bedoeling achter?ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:13:
Vijf bosses verslagenNu maar eens kijken waar we weer belanden.
Ja, zodra jij terug gaat naar Hunter's Dream dan reset alles weer. Dit is zeer waarschijnlijk gewoon gedaan om het je lastiger te maken. Je bent erg ver in de game en geen checkpoint gevonden. Je hebt maar 1 potion en denkt in de buurt van de boss te zijn. Normaal zou je dus even snel terug willen keren om je op te laden en weer de weg naar de boss te volgen. Nu moet je echter 3x nadenken omdat alle enemies er ook weer zijn.bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:35:
[...]
Weet jij dat? Ik was gisteren bij de brug op het begin beland, en volgens mij ga je dan bijna je eerste boss tegenkomen. Ik dacht: ik ren even terug naar mijn lantaarn, zodat ik in de hunter's dream mijn molotovs kan bijvullen. Toen ik weer terug keerde, leefde iedere vijand weer. Het is dus blijkbaar niet de bedoeling zo nu en dan terug te keren naar de hub? Alleen als je doodgaat ofzo? Zit hier een bepaalde tactiek cq. Bedoeling achter?
[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 20:22 ]
Lock je wel op de vijanden?Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:07:
ik begin nu al scheitziek te worden van die camera positie.. hij verspringt de hele tijd tijdens gevechten waardoor ik continue dood ga.. doe ik iets verkeerd?
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2015 20:32 ]
ja maar zodra het er 2 zijn gaat het snel misbram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:28:
Okay thanks voor de tips! Maar als de weg erheen zwaar is, dan ga je toch juist niet terug en neem je het risico?
[...]
Lock je wel op de vijanden?
Kwam deze nog tegen trouwens.
[afbeelding]
Als je 50k Blood Echoes bij je hebt en je gaat bij de boss dood, dan moet je die hele weg weer afleggen om die Blood Echoes terug te kunnen pakken. Als je dat niet redt: ben je 50k Blood Echoes kwijt. Dus dan is het slimmer om de Bold Hunters Mark te gebruiken en flink te levelen met je Blood Echoesbram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:28:
Okay thanks voor de tips! Maar als de weg erheen zwaar is, dan ga je toch juist niet terug en neem je het risico?
[...]
Lock je wel op de vijanden?
Kwam deze nog tegen trouwens.
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 20:58 ]
Wat doet die hunter's mark precies als ik vragen mag?ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
[...]
Als je 50k Blood Echoes bij je hebt en je gaat bij de boss dood, dan moet je die hele weg weer afleggen om die Blood Echoes terug te kunnen pakken. Als je dat niet redt: ben je 50k Blood Echoes kwijt. Dus dan is het slimmer om de Bold Hunters Mark te gebruiken en flink te levelen met je Blood Echoes
haha ik zit daar ok de vloeken als de #$@#%#%@#$ ik kom er niet voorbijhermitassix schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
En mijn eerste ragequit is al weer binnen. Ben die wolven op die brug nu al zat.
Ik was er de eerste keer zonder moeite voorbij en nu lukt het niet meer...Flghter1982 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:58:
[...]
haha ik zit daar ok de vloeken als de #$@#%#%@#$ ik kom er niet voorbij
Er zijn 2 typen:hermitassix schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:57:
[...]
Wat doet die hunter's mark precies als ik vragen mag?
Bedankt! Zoiets zocht ik al.ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:00:
[...]
Er zijn 2 typen:
Hunter's Mark: hiermee keer je terug naar je checkpoint, maar verlies je al je Blood Echoes. Dit zou ik alleen doen als je weinig bij je hebt en vast zit ergens of compleet verdwaald bent ofzo.
Bold Hunter's Mark: hiermee verlies je geen Blood Echoes en kan je terug naar je checkpoint. Erg handig als je de boss fight niet gaat redden en je veel Blood Echoes bij je hebt. Tijdens de battle even terug keren naar je checkpoint en naar Hunter's Dream om je Blood Echoes uit te geven.
Volgens mij begin je gewoon weer bij je laatste lantaarn.Inhumanous schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:54:
Ik vraag me af waar ik kan save? Of als ik het spel uitzet en volgende keer weer opstart kom ik gewoon bij de laatste Lantern uit -alle kills + bloodtears die ik na die Lantern nog gehaald heb???
Zie nu je toelichting. Duidelijk.ASNNetworks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
[...]
Als je 50k Blood Echoes bij je hebt en je gaat bij de boss dood, dan moet je die hele weg weer afleggen om die Blood Echoes terug te kunnen pakken. Als je dat niet redt: ben je 50k Blood Echoes kwijt. Dus dan is het slimmer om de Bold Hunters Mark te gebruiken en flink te levelen met je Blood Echoes
Heb je weinig bij je, dan boeit het ook niet als je het permanent kwijt raakt. Dan kan je het prima riskeren. Doet wel pijn om 50k kwijt te raken kan ik je vertellen
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2015 21:04 ]
Ja, het spel slaat je voortgang continue op, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je het spel (op de goede manier, via Exit Game) afsluit, kun je de volgende keer gewoon verder waar je was gebleven.Inhumanous schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:54:
Ik vraag me af waar ik kan save? Of als ik het spel uitzet en volgende keer weer opstart kom ik gewoon bij de laatste Lantern uit -alle kills + bloodtears die ik na die Lantern nog gehaald heb???
[ Voor 42% gewijzigd door Walance op 25-03-2015 22:35 ]
[ Voor 28% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2015 22:39 ]
Naar "exit game" heb ik dus 15min zitten zoeken maar kon het nergens vinden, waar zit dat? Er is geloof ik ook geen pauze menu of iets dergelijksWalance schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:34:
[...]
Ja, het spel slaat je voortgang continue op, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je het spel (op de goede manier, via Exit Game) afsluit, kun je de volgende keer gewoon verder waar je was gebleven.
PSN ID: Beest41
Rennen kan met O (rondje)Spud82 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:08:
Ik als complete noob in de Soul-serie heb het er nog wel zwaar mee na een paar uurtjes. Het meeste ga ik voor m'n gevoel toch dood door camera-issues, maar dat kan aan mij liggen... Ik heb nog geen gevoel van controle over m'n personage wat dat betreft.
Even een simpele vraag: in het boekje staat dat je kan rennen met x, maar ik heb het gevoel dat er maar 1 loop-snelheid is. Hoe zit dit?
Verder merk ik aan alles dat ik hier mee doorga, het vake doodgaan is dan maar niet anders. Want ondanks de frustratie is het fucking vet.
PSN: fonsmeister
Met R3 kun je locken, daar moet je even mee experimenteren. Als ik één vijand heb dan lock ik 'em. Heb ik meerdere vijanden dan lock ik niets.Spud82 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:08:
Ik als complete noob in de Soul-serie heb het er nog wel zwaar mee na een paar uurtjes. Het meeste ga ik voor m'n gevoel toch dood door camera-issues, maar dat kan aan mij liggen... Ik heb nog geen gevoel van controle over m'n personage wat dat betreft.
Even een simpele vraag: in het boekje staat dat je kan rennen met x, maar ik heb het gevoel dat er maar 1 loop-snelheid is. Hoe zit dit?
Verder merk ik aan alles dat ik hier mee doorga, het vake doodgaan is dan maar niet anders. Want ondanks de frustratie is het fucking vet.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Iphone 5 -- eerste Iphone
Dlc? Put?Mouse_NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:46:
Kan iemand me zeggen wat ik precies met de DLC bij de put moet doen ik snap er niets van.
Aangezien je blijkbaar niet weet dat je rent met O, vraag ik me af of je de instructies wel hebt gevolgd. Dat zijn die plasjes op het begin waar je overheen kan lopen. Komen veel nuttige tips bij naar voren.Spud82 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:08:
Ja ik heb 2 pre-order DLC gehad en kan allen bij de put uiterst linksboven in dreamland gebruiken ik weet alleen niet wat ik precies met ze moet doen want ik kan ze niet aantrekken.
Thnx voor dr tip rennen is dus O wist ik ook niet.bram1984 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:11:
[...]
Aangezien je blijkbaar niet weet dat je rent met O, vraag ik me af of je de instructies wel hebt gevolgd. Dat zijn die plasjes op het begin waar je overheen kan lopen. Komen veel nuttige tips bij naar voren.
Heb je ze wel equippes via Options?Mouse_NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:11:
[...]
Ja ik heb 2 pre-order DLC gehad en kan allen bij de put uiterst linksboven in dreamland gebruiken ik weet alleen niet wat ik precies met ze moet doen want ik kan ze niet aantrekken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq