Niet als je verder speelt

Dit was een Chalice Dungeon, waar de bosses minder sterk zijn dan de overige bosses. Daarbij zijn V.Attacks zijn echt niet zo makkelijk als het lijkt, net te vroeg/laat en je hebt kans dat je finaal afgemaakt wordt. Elk vijand heeft heeft hele andere moves en timings om de V.Attack te kunnen doen. Bij sommige lukt het mij zelden, daar speel ik ook veel meer op afstand en sidesteps.
Heb ook zo het gevoel dat zulke runes vooral later meer nodig worden dan handig. NG+, sterkere enemies etc, dan is het toch wel erg fijn. V.Attack doen en kans op HP, maar mis je het kans dat je erg veel damage krijgt. Zo veel makkelijker wordt het niet

Sterker nog, als je er teveel op focust, heb je kan dat je teveel risico's neemt en sloppy gaat spelen.
Daarbij, alles wat in de game zit is bedoelt om te gebruiken natuurlijk. Zolang je geen gebruik maakt van glitches of onrechtmatig bepaalde runes krijgt, dan wil je natuurlijk steeds betere/krachtigere items. Anders heeft het ook geen zin meer om te spelen
Edit: ben overigens level 74 en door die rune doet mijn V.Attack dus 20% meer damage. Bij zulke bosses is zo'n aanval dus ook erg sterk.
[
Voor 5% gewijzigd door
ASNNetworks op 27-03-2015 23:57
]