"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Zonder gun kan ik wel begrijpen, die gebruik ik ook nooit omdat ik de axe meestal in extended mode heb en ik vergeet m gewoon te gebruiken. Heb liever een schild en een normaal zwaard.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben nu wel redelijk richting het einde voor mijn gevoel:
Nu ben ik al een paar keer door die babysitter in elkaar gebeukt. Heb trouwens al wel weer (min of meer per ongeluk)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Rupsen, Rapsen.

Ik ging NG++ speedrunnen, was in minder dan anderhalf uur klaar van begin tot eind
PSN ID: Beest41
Poeh. Respect. Zonder internet alle hidden trophies gevonden?SCARfaceE schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:54:
Platinum is binnen.
[afbeelding]
Ik ging NG++ speedrunnen, was in minder dan anderhalf uur klaar van begin tot eind.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
In nightmare gebieden is er standaard een Bell ringing woman aanwezig. Daar kunnen ze je invaden maar je kan die vrouw ook doodmaken, dan ben je niet meer te invaden.Flghter1982 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:02:
Ben net voor de 1e keer Invaded door een andere hostile player. heb die gast gelukkig alle hoeken laten zien. kan dit alleen in bepaalde gebieden ofzo?
Damage ligt eraan waar de wapens mee scalen, wat je hebt geleveld en wat voor Gems erop zitten. Grote kans dat de wapens die je later hebt gevonden anders scalen met je gelevelde stats en ik gok dat je er geen/zwakkere gems op hebt zitten.trouwens. doen wapens meer pijn als je ze vaker / langer gebruikt? ik heb het idee dat mijn saw blade vanaf het begin nog steeds veel meer dmg doet dan b.v. een zwaard dat je veel later vindt. allebei zelfde upgrade lvl. heb nog geen beter wapen gevonden voor mijn gevoel dan starting weapon en dat is toch wel gek.
Groot verschil met de meeste RPG games: wapens zijn hier allemaal echt uniek, er is niet één 'beter' dan de ander. Ze zijn allemaal anders en bieden andere voor- en nadelen. De wapens die je later vind zijn dus niet per se beter, ze geven je een ander speelstijl, wat beter of slechter kan zijn.Flghter1982 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:02:
Ben net voor de 1e keer Invaded door een andere hostile player. heb die gast gelukkig alle hoeken laten zien. kan dit alleen in bepaalde gebieden ofzo? trouwens. doen wapens meer pijn als je ze vaker / langer gebruikt? ik heb het idee dat mijn saw blade vanaf het begin nog steeds veel meer dmg doet dan b.v. een zwaard dat je veel later vindt. allebei zelfde upgrade lvl. heb nog geen beter wapen gevonden voor mijn gevoel dan starting weapon en dat is toch wel gek.
Wapens zijn meer geschikt voor jou als speler dan een ander wapen. Zo speel ik voornamelijk met de Holy Blade en af en toe de Totrinus, waar ik voorheen voornamelijk de Axe gebruikte. Een vriend van me gebruikt weer de Chikage en Blades of Mercry.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik als platinum hunter kan dit alleen maar erg goedkeuren BeestSCARfaceE schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:54:
Platinum is binnen.
[afbeelding]
Ik ging NG++ speedrunnen, was in minder dan anderhalf uur klaar van begin tot eind.
Volgende week ga ik, met dubbele betekenis, zelf op jacht
Ik kan niet wachten!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Rupsen, Rapsen.
Haha, ja shit he? En dan ook gewoon zeker weten dat die boss te sterk is om met een 2e poging je blood echoes terug te gaan halen...Metian schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:42:
Blegh, speel ik eindelijk goed. Heb ik groot stuk zonder dood te gaan kunnen spelen, lekker veel Blood Echoes binnen, loop ik binnen bij Boss 2 en ik kan weer opnieuw beginnen -_-
Ik sta voor 't einde van de eerste playthrough:
er is een item die je kan gebruiken die teleport je terug naar de laatste lamp zonder verlies van echoes. dit werkt ook in boss rooms.Metian schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:42:
Blegh, speel ik eindelijk goed. Heb ik groot stuk zonder dood te gaan kunnen spelen, lekker veel Blood Echoes binnen, loop ik binnen bij Boss 2 en ik kan weer opnieuw beginnen -_-
Ja dat is de Bold Hunter's Mark, handig voor zulke tricky situations.Flghter1982 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:38:
[...]
er is een item die je kan gebruiken die teleport je terug naar de laatste lamp zonder verlies van echoes. dit werkt ook in boss rooms.

Ik heb nu 2 nieuwe gebieden unlocked voor zover ik kon zien:
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Bij Gascoigne krijg je nu niet bepaald de tijd om die even op je gemak te selecteren. Voordat je je realiseert dat het een boss is, ben je al dood.Flghter1982 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:38:
[...]
er is een item die je kan gebruiken die teleport je terug naar de laatste lamp zonder verlies van echoes. dit werkt ook in boss rooms.
Ben net maar even gestopt. Raakte gefrustreerd. Net Blood Starved Beast verslagen en teruggekeerd naar Cathedral Ward.
Haha grappig, we zijn echt precies even ver dan. En ook het verloop na BSB komt precies overheen. Je zit daar volgens mij fout, in de unseen village. Ik ben er snel weer weggegaan...
Nu eens kijken waar ik dan wel heen moet na BSB.
Ik heb de Bold Hunters Mark tussen mn shortcuts, wanneer ik op de rechterhelft van de touchpad klik. Dan even snel de Bold Hunters Mark selecteren en ik ben weg. Bij elke boss fight krijg je een korte cutscene te zien, dus je weet dan wel dat er een boss fight gaat beginnen. Zodra de cutscene weg is, direct touchpad en de item gebruiken, ze vallen niet direct binnen 2 seconden na de cutscene aan hoorbram1984 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:00:
[...]
Bij Gascoigne krijg je nu niet bepaald de tijd om die even op je gemak te selecteren. Voordat je je realiseert dat het een boss is, ben je al dood.
Ben net maar even gestopt. Raakte gefrustreerd. Net Blood Starved Beast verslagen en teruggekeerd naar Cathedral Ward.
spoiler:Daar even rondgelopen en toen ging ik dood door een nieuw type vijand. Lange gast die ook trappen uitdeelt. Vervolgens werd ik wakker in een cel en daar kom ik 2 van diezelfde motherfuckers tegen. Eén hit en bijna al je HP is weg. 10.000 Echoes kwijt. 4x Terug geweest en 4x dood. Volgende keer maar molotovs spammen.
Als je de boss de 2e keer ziet, dan is het een ander verhaal. Dan krijg je geen cutscene en bosses zoals Father G valt je gelijk aan zodra je door de mist stapt. Maar de eerste keer heb je echt meer dan genoeg tijd om terug te teleporteren
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Edit: sorry voor de dp. Dacht dat ik aan het editen was.
[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 04-04-2015 16:18 ]
Spud82 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:04:
@Bram
Haha grappig, we zijn echt precies even ver dan. En ook het verloop na BSB komt precies overheen. Je zit daar volgens mij fout, in de unseen village. Ik ben er snel weer weggegaan...
Nu eens kijken waar ik dan wel heen moet na BSB.
de Cathedral Ward. Ik ben helemaal naar beneden afgedaald in die ronde toren en beneden door die deur ging ik dood. Bedenk me net dat ik een hele zooi van die twin shards heb opgepakt. Volgens mij kan ik daarmee flink mijn wapens upgraden.
Die had ik dus niet meer, en voor wist begon het al, dus even paniek. Toch poging wagen, ging alleen niet van harte, mja aldoende leert men. HahaFlghter1982 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:38:
[...]
Rupsen, Rapsen.
De jacht is voor mij ten einde. Heb echt genoten van dit spel. Er komt zeeeer zeker nog een NG+ en ik denk dat ooit platinum ook een optie is. Maar nu eerst Dark Souls 2... 😀
[ Voor 177% gewijzigd door spaceboy op 04-04-2015 20:37 ]
Edit: stunnen lijkt te werken.
Edit2: nee dus. Begint nu wel vervelend te worden. Halve eindbazen dit.
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 04-04-2015 22:33 ]
(Ik heb 55k be's bij, de lampen lijken echt wel ver uit elkaar te liggen in dit gebied)
Ja die zijn shit. Dodgen!bram1984 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:19:
Hebben jullie tips voor die lange gasten met die gewaden aan? Zodra ze die rode gloed krijgen doen ze een 1 hit kill. En naar buiten rennen heeft ook weinig zin. Daar lopen 80 honden.
Edit: stunnen lijkt te werken.
Edit2: nee dus. Begint nu wel vervelend te worden. Halve eindbazen dit.
Ik was vrolijk aan het exploren voorbij de cathedral, een toren afgedaald, kom ik in een soort straatje uit. Plots word ik doodgemaakt door een flinke gast, spawn ik in één of andere gevangenis... Hier had ik dus echt geen zin in, dus meteen een respawn item gebruikt, kom ik vrolijk terug in die gevangenis! Nu kom ik daar met geen mogelijkheid meer uit omdat de beesten daar ontzettend k*t zijn...
Dit slaat werkelijk waar nergens op. Hoe kom ik daar z.s.m. weg? Dit is voor mij aanleiding om de game in de kast te gooien. Moeilijkheidsgraad kan ik mee dealen, maar plotseling andere regels introduceren, nee.
Vanuit die 'cel' de ronde trap omhoog zoeken. Dan lopen daar twee van die lange dudes, gewoon voorbij rennen en verder omhoog. Daar kan je een licht aansteken en wegwezen daar. In de hunter's dream zie je vervolgens je bezoek daar terug op de derde grafsteen, wat er naar mijn idee op duidde dat ik daar nog lang niet had moeten zijn (in Unseen Village).SparksNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 00:25:
Ik heb nu voor het eerst het gevoel dat het spel bepaalde regels overtreedt. Ik heb geen idee hoe ik de spoiler tags kan gebruiker... dus even voor de duidelijkheid SPOILERS.
Ik was vrolijk aan het exploren voorbij de cathedral, een toren afgedaald, kom ik in een soort straatje uit. Plots word ik doodgemaakt door een flinke gast, spawn ik in één of andere gevangenis... Hier had ik dus echt geen zin in, dus meteen een respawn item gebruikt, kom ik vrolijk terug in die gevangenis! Nu kom ik daar met geen mogelijkheid meer uit omdat de beesten daar ontzettend k*t zijn...
Dit slaat werkelijk waar nergens op. Hoe kom ik daar z.s.m. weg? Dit is voor mij aanleiding om de game in de kast te gooien. Moeilijkheidsgraad kan ik mee dealen, maar plotseling andere regels introduceren, nee.
Was wel even flink vloeken inderdaad, toen ik al m'n echoes verloor en wakker werd in die cel.
Lol thanks, je bent een held. Ik was de andere kant op gegaan, waarbij ook 2 van die dudes staan. Heb ze zojuist nog weten om te leggen door een te sneaken + visceral, wegrennen, repeat. Drop ik daar naar buiten, denk ik YES! Ren ik een f*cking baas tegen het lijf aan. Gelukkig nog weg kunnen teleporteren, maar scheelde erg weinig (1x cast interrupt).Spud82 schreef op zondag 05 april 2015 @ 00:35:
[...]
Vanuit die 'cel' de ronde trap omhoog zoeken. Dan lopen daar twee van die lange dudes, gewoon voorbij rennen en verder omhoog. Daar kan je een licht aansteken en wegwezen daar. In de hunter's dream zie je vervolgens je bezoek daar terug op de derde grafsteen, wat er naar mijn idee op duidde dat ik daar nog lang niet had moeten zijn (in Unseen Village).
Was wel even flink vloeken inderdaad, toen ik al m'n echoes verloor en wakker werd in die cel.
Ik ben nu in ieder geval weer veilig!
Tja wen maar aan die gasten, want die ga je vaker tegenkomen. En ze zijn een huge pain in the ass.SparksNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 00:25:
Ik heb nu voor het eerst het gevoel dat het spel bepaalde regels overtreedt. Ik heb geen idee hoe ik de spoiler tags kan gebruiker... dus even voor de duidelijkheid SPOILERS.
Ik ben ook een beetje verloren momenteel. Ik vraag me af of ik underpowered (qua level, ben geloof ik 38) ben, of gewoon iets verkeerd doe. Ik heb inmiddels al die hekken in de Cathedral Ward weten te open, maar de vijanden daar zijn extreem moeilijk. Allemaal van die grote gasten of gasten zoals hierboven beschreven. Veel ervan schieten ook shit op je af. Een verkeerde beweging en je bent er geweest. En dan te bedenken dat ik nog een lange weg te gaan heb.
Ook het levelen zelf doet weinig meer. De enige stat waarmee ik nog echt stappen maak, is Vitality. Als ik endurance of ander dingen upgrade, komen er slechts enkele punten bij. Is dat normaal, of doe ik ook hier iets verkeerd?
Iemand enig idee hoe ik alsnog eileen the crow kan tegenkomen om de hunter crow emblem te krijgen? Heb haar in het begin gemist, heb gisteren de boss in verloren boss (shadow of yharman ofzo) verslagen. Volgens mij nu bij de 6e boss. Kan ik haar nu nog vinden? Zo ja hoe..
Als je haar de eerste keer mist (bij dat gebouw boven de riolen, rechts staan allemaal dozen/kratten die kapot kunnen waar een geheime opening zit naar haar) dan ben je haar kwijt. Je kan kijken of ze daar nog staat, anders ben je de quest kwijt en wordt het iets voor je NG+ todo listSC4RF4C3 schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:21:
Volgens mij doe je niets verkeerd bram, bij mij gaat het levelen ook traag, toch probeer ik elke keer vit, end en str te levelen.
Iemand enig idee hoe ik alsnog eileen the crow kan tegenkomen om de hunter crow emblem te krijgen? Heb haar in het begin gemist, heb gisteren de boss in verloren boss (shadow of yharman ofzo) verslagen. Volgens mij nu bij de 6e boss. Kan ik haar nu nog vinden? Zo ja hoe..
Voor degenen die het lastig vinden om de juiste keuzes te maken voor levelen: Vit en Endurance zijn in het begin belangrijk, maar daarmee wordt je niet sterker! Je kan meer klappen aan, maar je krijgt erg veel moeite om enemies neer te halen. Ga dus niet teveel investeren in Vit en Endurance om te voorkomen dat je dood gaat. Kijk naar je lievelingswapen, en check welke Attribute Bonus deze heeft (Strength, Skill, Bloodtinge en Arcane). Zet in op de artribute waar jouw wapen een hoge Bonus heeft (E, D, C, B, A, S, van laag naar hoog). Leer de mechanics van de game en lees de aanvallen van je vijanden. Zo kan je 90% van de aanvallen ontwijken en heb je ook niet een hoge vitality nodig. (Snap dat Boss fight lastig zijn met ontwijken, maar ook die kan je leren lezen, kost gewoon tijd én geduld). En wees erg geduldig, niet te gretig. Ipv 3 strikes doe er 1 of 2 en dan weer weg. Als je dan een wapen hebt met hoge Bonus op Skill en je hebt punten bespaard op vitality en endurance en deze op Skill ingezet, is je wapen een stúk sterker. Je haalt dan die sterke enemies makkelijker neer. Ja jij kan sneller dood gaan, maar zij ook, maak daar gebruik van!
Dus samengevat: level je attributes op basis van de bonus die je wapens krijgen (de bonus rank kan je verhogen door het wapen te upgraden en gems te gebruiken, bonus wordt dan bij B ipv C.) En speel ontwijkend ipv proberen veilig te zijn met een hoge vitality. Zo leer je ook de vijanden beter te lezen en kan je veel damage doen.
Ik ben lvl 111 en mijn Vitality en Endurance zijn beide blijven hangen rond 27. Ik begon in het begin veel in te zetten op Endurance, Vitality en Strength. Tot ik een wapen kreeg waar Arcane voor een hogere damage bonus zorgde. Heb toen hele tijd Arcane verhoogt en nu Skill, die is ook hoog bij dat wapen. Ik zie mensen rondlopen met Vit op 50 en dat is écht onnodig. Als je de vijanden leert ontwijken heb je helemaal niks aan zoveel HP. Investeer die punten in de juiste Attribute Bonus en je doet massive damage.
Mijn Holy Blade heeft nu een attack van 640. Vaak gebruik ik arcane/bolt/fire paper en hij wordt 700+. Ik kan veel damage krijgen als ik geraakt wordt, maar ik doe zelf ook massive damage. Niet te gretig zijn en geduldig spelen is mijn tip, samen met het verhaal hierboven
GamiQ, de game notes app met game maps!
Blade of Mercy al gebruikt? Die is ook erg tof! Heeft hele hoge Skill bonus en is erg snel. Je kan het wapen dual wielden en de enemies helemaal aan flarden scheuren ermee. Een dodelijk wapen, voor zowel vijand als gebruiker. Je bent namelijk geneigd om maar door te slaan en je moet van dichtbij. Gevaar is dat je niet goed weet wanneer je moet stoppen en dan in een keer een harde klap krijgt.-SaveMe- schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:45:
En wapen keuze is ook belangrijk. Ik speelde met de cane, omdat ik van snelle wapens houd. Geupgrade naar +3, zover als kon, twin shards droppen nog niet. Bij de 4e Boss (Amelia) merkte ik dat ik echt veel te weinig damage deed. Ben geswitched naar de Holy Blade (voor 20000 echoes in de store) en ook punten in strength gaan stoppen en nu ben ik ineens een power house! Game heeft helaas te weinig echt skill wapens ...
Dit is trouwens een filmpje waarbij ik een random help om Ebrietas te killen. Ik was hier denk rond lvl 95-100. Mijn levensbalk is zo laag omdat ik iemand heb gejoind, gaat dan 30% van af. Had 700HP ipv 1000HP. Om aan te geven dat Vitality niet alles is. Ja het is belangrijk, maar veel ontwijken en Vials gebruiken en veel damage terug doen is handiger
Dank voor de uitleg, ik zal nog is checken bij de gebouw boven de riolen. En je uitleg over de attributes klopt, moet er alleen nog in verdiepenASNNetworks schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:35:
[...]
Als je haar de eerste keer mist (bij dat gebouw boven de riolen, rechts staan allemaal dozen/kratten die kapot kunnen waar een geheime opening zit naar haar) dan ben je haar kwijt. Je kan kijken of ze daar nog staat, anders ben je de quest kwijt en wordt het iets voor je NG+ todo list
Voor degenen die het lastig vinden om de juiste keuzes te maken voor levelen: Vit en Endurance zijn in het begin belangrijk, maar daarmee wordt je niet sterker! Je kan meer klappen aan, maar je krijgt erg veel moeite om enemies neer te halen. Ga dus niet teveel investeren in Vit en Endurance om te voorkomen dat je dood gaat. Kijk naar je lievelingswapen, en check welke Attribute Bonus deze heeft (Strength, Skill, Bloodtinge en Arcane). Zet in op de artribute waar jouw wapen een hoge Bonus heeft (E, D, C, B, A, S, van laag naar hoog). Leer de mechanics van de game en lees de aanvallen van je vijanden. Zo kan je 90% van de aanvallen ontwijken en heb je ook niet een hoge vitality nodig. (Snap dat Boss fight lastig zijn met ontwijken, maar ook die kan je leren lezen, kost gewoon tijd én geduld). En wees erg geduldig, niet te gretig. Ipv 3 strikes doe er 1 of 2 en dan weer weg. Als je dan een wapen hebt met hoge Bonus op Skill en je hebt punten bespaard op vitality en endurance en deze op Skill ingezet, is je wapen een stúk sterker. Je haalt dan die sterke enemies makkelijker neer. Ja jij kan sneller dood gaan, maar zij ook, maak daar gebruik van!
Dus samengevat: level je attributes op basis van de bonus die je wapens krijgen (de bonus rank kan je verhogen door het wapen te upgraden en gems te gebruiken, bonus wordt dan bij B ipv C.) En speel ontwijkend ipv proberen veilig te zijn met een hoge vitality. Zo leer je ook de vijanden beter te lezen en kan je veel damage doen.
Ik ben lvl 111 en mijn Vitality en Endurance zijn beide blijven hangen rond 27. Ik begon in het begin veel in te zetten op Endurance, Vitality en Strength. Tot ik een wapen kreeg waar Arcane voor een hogere damage bonus zorgde. Heb toen hele tijd Arcane verhoogt en nu Skill, die is ook hoog bij dat wapen. Ik zie mensen rondlopen met Vit op 50 en dat is écht onnodig. Als je de vijanden leert ontwijken heb je helemaal niks aan zoveel HP. Investeer die punten in de juiste Attribute Bonus en je doet massive damage.
Mijn Holy Blade heeft nu een attack van 640. Vaak gebruik ik arcane/bolt/fire paper en hij wordt 700+. Ik kan veel damage krijgen als ik geraakt wordt, maar ik doe zelf ook massive damage. Niet te gretig zijn en geduldig spelen is mijn tip, samen met het verhaal hierboven
Is dat blade ook te koop in de store ?ASNNetworks schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:57:
[...]
Blade of Mercy al gebruikt? Die is ook erg tof! Heeft hele hoge Skill bonus en is erg snel. Je kan het wapen dual wielden en de enemies helemaal aan flarden scheuren ermee. Een dodelijk wapen, voor zowel vijand als gebruiker. Je bent namelijk geneigd om maar door te slaan en je moet van dichtbij. Gevaar is dat je niet goed weet wanneer je moet stoppen en dan in een keer een harde klap krijgt.
Enkel als je Eileen (die crow Hunter) tegen komt. Als je haar sidequest afmaakt krijg je haar badge en een oath rune. Als je haar dood maakt, of ze gaat dood tijdens de quests (je moet haar dan helpen Hunters te verslaan) dan dropt ze ook de badge. Daarna kan je het kopen voor 40k Blood Echoes, evenals haar outfit.
Ik weet niet of ze de badge dropt als je haar de eerste keer dat je haar tegen komt killt. Maar dat zou ik sowieso niet doen gezien het zonde is om de sidequest te verpesten.
[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2015 15:37 ]
http://segmentnext.com/20...ire-weapons-caryll-runes/
Ka-tjing
In dat voorbeeld hebben ze 40 vitality en 40 endurance, is echt veel. En hij gebruikt de Holy Blade en heeft maar 6 Arcane. 30 vit en 30 endurance en 26 arcane zou dus al veel slimmer zijn..... Maar goed, ieder zn speelstijl natuurlijk.Th@_M@ster schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:41:
Wie het best ze character wil upgraden moet hier is op kijken.
http://segmentnext.com/20...ire-weapons-caryll-runes/
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2015 15:57 ]
Maar sommige hebben hem al uit? Heeft het spel wel voldoende gameplay?
En ik vraag me ook af, zijn er zoals in de Souls serie ook veel geheimen of goede spullen verstopt?
Heb nu BSB en Amelia al met het belletje (samen met iemand anders) gedaan.
Als je de game een keer wil uitspelen, maar wel alles wil exploren etc ben je ongeveer 50 uur kwijt (kan minder of meer zijn afhankelijk hoeveel je gaat exploren en hidden dingen tegen komt). Wil je er meer uithalen, dan kan dit heel erg oplopen. Ik heb nu 70+ uur erin zitten en heb de game nog niet (bewust) uitgespeeld. Ben nu allemaal hidden dingen aan het uitzoeken voordat ik de eindbaas versla. Ik was ongeveer 60 uur kwijt met de hele game tot ik bij de eindbaas uitkwam.FerdiV schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:31:
Fuck, ik denk dat ik deze gewoon uit de store pluk. Ik wil een nieuwe game. Heb Demon Souls uitgespeeld maar Dark Souls alleen maar enkele bosses.
Maar sommige hebben hem al uit? Heeft het spel wel voldoende gameplay?
En ik vraag me ook af, zijn er zoals in de Souls serie ook veel geheimen of goede spullen verstopt?
Je kan na de game uitgespeeld te hebben kiezen voor NG+, waar je dus de game opnieuw start waar je stats/inventory meegenomen worden en de vijanden sterker worden. Dan kan je dingen die je mogelijk gemist hebt (of quests die je verpest hebt) alsnog halen. En dan zijn er de Chalice Dungeons: dit zijn dugeon's waar je meerdere layers (3 tot 5) hebt met enemies en steeds een boss na elke player. Deze worden steeds moeilijker naarmate je dungeon's unlocked. Ook zijn er random generated dunegeon's en kan je items vinden die je NIET in de 'story' vind.
Veel gameplay value
je kan me altijd toevoegen PSN: KraantjeD
Ik vind de boss fights ook minder ... beetje te hardcore. Vind ze stukken pittiger als bij DS. Rest van de game gaat prima en trekt me wel. Ben benieuwd hoever ik kom. Hoor links en rechts al wel dat het wel erg cheesy (lame insta kills) gaat worden verder op en als dat echt zo is best kans dat ik dan afhaak ...Spud82 schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:03:
Pfff wat blijf ik toch sucken in die boss fights. Op de één of andere manier heb ik daar ook het geduld niet voor (in tegenstelling tot de rest van de game) en vind ik er maar weinig aan om er steeds weer heen te rennen, nadat ik dood ging. Ook omdat m'n vials en andere shit langzaam opraken tijdens die boss fights en ik dan eerst weer moet gaan farmen etc. etc.
Vandaag de eerste baas en 2e baas weten af te slachten. Maar man, wat een bruut spel. Echt constant genieten. Lang geleden dat ik een uitdagende singleplayer game heb gespeeld.
Het vechten voelt goed, de omgeving is 't zelfde, maar toch anders wat ik erg knap vind. Het hele idee met blood echo's past ook precies bij, ja ik ga me nog wel even vermaken met deze game, maar ik ga er zo veel langer over doen als de gemiddelde speler in dit topic. IOk heb er ongeveer 10 uur inzitten nu en net twee bazen gekilled.
Ook erg leuk vind ik dat er geen map is of duidelijke richting, het zoeken naar de volgende baas/gebiedje voegt zeker wel iets toe.
mijn conclusie: Zwaar lastige game maar enorm verslavend en bruut!
Verwijderd
LeukInhumanous schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:44:
iemand die het leuk vind om met 1 of meerdere bloodborne spelers in party te zitten en elkaar beetje tips en trics leren? ik heb bloodborne vanaf de release liggen maar heb nog niet veel gespeeld omdat ik het best lastig vind ben wel de 1e boss tegen gekomen maar ben er nog steeds niet voorbij. plus in me eentje spelen is ook zo saai.
je kan me altijd toevoegen PSN: KraantjeD
Zelf ben ik een beetje overleveled, maar als ik die bell ring komen er genoeg gasten om mij te kunnen helpen. Volgens mij joinen er zelfs die al in new game+ zitten. Zelf vind ik endurance belangrijk omdat je heel veel moet dodgen in deze game. Voor mensen die moeite hebben met de mannen in witte gewaden, gebruik de axe. In extended zetten en special uitvoeren, dan draait je poppetje 2x rond en vallen die mannen keihard naar achteren en als ze opstaan weer special doen.
Weet iemand ook hoe je insight kan krijgen? Kan je het farmen ofzo?
Insight kan je op meerdere manieren krijgen:Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:10:
[...]
Leukik wil wel co op met je doen. Sommige boss fights duren zo lang en dan ga je uiteindelijk toch dood. Als ik die boss 10x heb geprobeerd roep ik er altijd iemand bij met m'n belletje. Het spel moet natuurlijk wel leuk blijven. Heb wel eens YT video's bekeken van mensen die dark souls 2 speelden. Die gasten deden soms wel eens 200 pogingen om een boss te kunnen verslaan. Dan ben je dus zo 4 uur bezig om 1 boss te verslaan.
Zelf ben ik een beetje overleveled, maar als ik die bell ring komen er genoeg gasten om mij te kunnen helpen. Volgens mij joinen er zelfs die al in new game+ zitten. Zelf vind ik endurance belangrijk omdat je heel veel moet dodgen in deze game. Voor mensen die moeite hebben met de mannen in witte gewaden, gebruik de axe. In extended zetten en special uitvoeren, dan draait je poppetje 2x rond en vallen die mannen keihard naar achteren en als ze opstaan weer special doen.
Weet iemand ook hoe je insight kan krijgen? Kan je het farmen ofzo?
Een boss de eerste keer tegen komen: 1 inzicht
Een boss verslaan: 3 insight
Een boss verslaan wanneer jij iemand helpt: 1 insight
Items genaamd Madman's Knowlegde en Great One's Whisdom kan je vinden in de game: geven 1 en 2 insight respectievelijk.
Chalice Dungeon bosses killen: 1-2 insight (misschien dat je meer insight krijgt op de nog moeilijkere dungeon's)
Als je het wil farmen: Chalice Dungeon's doen of mensen helpen bosses te verslaan door de Resonating Bell te gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 06-04-2015 02:06 ]
Na het verslaan van de 1e boss krijg je de beckoning bell die heb je nodig om te hosten, maar om te joinen heb je de small ren. bell nodig en die kan je met 10 insights kopen. Dus om samen met je maat te spelen heb je beide bells nodig.Inhumanous schreef op maandag 06 april 2015 @ 10:37:
Ik en een maatje willen graag samen spelen, maar als ik het goed begrijp is dat pas mogelijk na de 1e Boss? We zijn daar beide nog niet voorbij
Ik denk er precies hetzelfde over. Ik vind het een heerlijke game, maar sommige boss fights zijn ronduit saai en te "lastig". Ik schakel tegenwoordig voor elke boss, na de eerste keer dood gegaan te zijn, direct de hulp in middels het belletje. Ik zoek het echt niet om 40x een baas te proberen, voegt voor mij persoonlijk ook helemaal niets toe aan mijn speelplezier.Spud82 schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:03:
Pfff wat blijf ik toch sucken in die boss fights. Op de één of andere manier heb ik daar ook het geduld niet voor (in tegenstelling tot de rest van de game) en vind ik er maar weinig aan om er steeds weer heen te rennen, nadat ik dood ging. Ook omdat m'n vials en andere shit langzaam opraken tijdens die boss fights en ik dan eerst weer moet gaan farmen etc. etc.
Beetje jammer dat ik nu bij die spider boss ben en geen hulp kan vinden
Niet helemaal. Je hoeft de eerste boss niet te verslaan. Je moet een boss tegen komen en dan krijg je het in de Hunter's Dream. Of je de boss verslaat, ontsnapt (met Hunters Mark) of dood gaat maakt niet uit. Als je je eerste boss maar tegen komt. Resonating Bell vanaf 10 insight ja, vanaf 10 insight verschijnt er een nieuw messengers winkel (fonteintje boven bij huis)SC4RF4C3 schreef op maandag 06 april 2015 @ 10:48:
[...]
Na het verslaan van de 1e boss krijg je de beckoning bell die heb je nodig om te hosten, maar om te joinen heb je de small ren. bell nodig en die kan je met 10 insights kopen. Dus om samen met je maat te spelen heb je beide bells nodig.
Let wel: er mag niet meer dan ongeveer 10 levels tussen je zitten. Ze zeggen 10 levels +10%. Zitten er teveel levels tussen jou en een vriend (bijv lvl 30 vs lvl 12) dan kan je niet samen spelen. Daarnaast kan je alleen Beckoning Bell (dus host zijn) gebruiken in gebieden waar je de boss nog niet hebt verslagen. En een aantal gebieden kan je de bell sowieso niet gebruiken (kom je later nog). Degene die joint, die is er puur voor de hulp. Hij betreedt dus de wereld van de host en neemt geen progressie mee, los van eventuele blood echoes, insight en consumables die verkregen worden. Als jullie beide een boss moeten verslaan, dan moeten jullie het beide dus in jullie eigen wereld doen. Help jij iemand mee, dan moet je het in je eigen wereld nog wel doen.
Kan nu wel naar binnen in het kasteeltje in huntersdream. Kan alleen niks doen voor wapen upgrade vraagt die om bloodstones zijn dat weer andere dingen??
Hoop dat iemand mij het een beetje simpel kan uitleggen. Verste wat ik nu gekomen ben is op dat plein voor de brug waar een hond is en waar heel veel lui voor een verbranding staan bijna alles dood gemaakt.
Is dit beetje in de buurt van een eind baas?
Tevens heb ik moeite met de eerste reus in het spel dus die helemaal in het begin zeg maar. Zie dat de meeste mensen hem verslaan door af te wachten totdat die aanval inzet en hem dan een kogel in ze lijf te pompen zodat die ze aanval afbreekt en dan hakkuh en dit paar keer herhalen.
Alleen als ik een kogel met mijn pistool afvuur gebeurt er helemaal niks hij reageert niet eens
Spel is echt geweldig vind ik.. Maar ben gewoon echt slecht maar vind het leuk genoeg om steeds weer te proberen
Hoop dat dit niet teveel vragen zijn...
[ Voor 21% gewijzigd door k1978 op 06-04-2015 13:28 ]
Je wapen kun je repairen, versterken of er blood gems in doen om 'm betere stats te geven. Voor de laatste twee zaken heb je inderdaad items nodig die je gaandeweg tegenkomt.
De eerste echte baas vind je op de brug, maar ga eerst lekker alles verkennen en shortcuts openen. Als je dan eenmaal zover bent, is de route naar de baas zeer kort.
Die dikzak op het begin zou ik eerst even vermijden. Daar heb ik me ook vaak op stukgebeten. Als je het dan toch wilt proberen. Je moet schieten tijdens zijn aanvals animatie. Dan stun je hem (te herkennen aan een kenmerkend geluid). Hij zakt dan op z'n knieën. Als je dan dichtbij staat en je drukt R1 in, doe je een zogenaamde visceral attack, waarmee je veel damage doet.
Wees geduldig en leer je wapens kennen. Je kunt ook veel damage doen door met R2 aan te vallen met je uitgeklapte wapen, deze tijdens de animatie in te klappen met L1 en dan weer aan te vallen met R1.
Het duurt sowieso wel een uurtje of 10 voordat het kwartje valt en vanaf dan ga je minder vaal dood (voor een tijdje althans
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 06-04-2015 13:42 ]
Kom steeds dichterbij bijna iedereen dood op dat plein meestal steeds op laatst weer dood bv net hondje vergeten. Of dat ik net de camera verkeerd heb ben nu 5 uur bezig totaal en nog geen baas gezien. Normaal ben ik een spel al zat na 5 uur laat staan dat ik steeds dood ga. Maar hier wil ik gewoon verder mee gaan.-SaveMe- schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:52:
Je kunt levellen nadat je de eerste baas hebt gezien! Dus als je daar dood gaat kun je daarna in de hunters dream bij de doll levellen ....
Maar of ik ooit het einde haal
Ik ben normaal erg voorzichtig, in de onbekende gebieden rustig lopen etc. Hier wordt je geforceerd om het tempo erin te houden, ik moest wel even schakelen.
[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 06-04-2015 17:48 ]
Ik maakt verkeerde keuze op het eind en spel begon overnieuw maar niet new game plus en kon dus gewoon weer over nieuw beginnen wel op level 85. Ik heb me oude save game van online storage van gister maar terug gezet moet wel boss enzo opnieuw kileln maar jah is niet anders
Dat is dus wel New Game +. Je behoudt je level en gear maar het spel begint opnieuw met sterkere tegenstanders..WeAreLegion schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:50:
Okay dat was fucked up zeg
Ik maakt verkeerde keuze op het eind en spel begon overnieuw maar niet new game plus en kon dus gewoon weer over nieuw beginnen wel op level 85. Ik heb me oude save game van online storage van gister maar terug gezet moet wel boss enzo opnieuw kileln maar jah is niet anders
Oh nou ja pech hebben hahaSCARfaceE schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:54:
[...]
Dat is dus wel New Game +. Je behoudt je level en gear maar het spel begint opnieuw met sterkere tegenstanders..
Die had ik net ookbram1984 schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:08:
Twee hunters tegelijk net. Kunnen het niet navertellen. Die met die shottie was wel een taaie.

Dat vind ik dus ook echt irritant. Het spel voelt op dit soort momenten ook meer oneerlijk dan moeilijk. Wij als "speler" hunters hebben maximaal 20 bullets, terwijl de "npc" hunters onbeperkte ammo hebben. Daarbij doen hun bullets vaak veel meer schade...-SaveMe- schreef op maandag 06 april 2015 @ 18:06:
[...]
Die had ik net ookDie met lightning was zo plat, maar die shotgun dude kwam je moeilijk in range. Hebben die lui onbeperkte bullets ofzo ....
Ik ben inmiddels aanbeland in nightmare nog iets, ik vermoed nabij het einde
Probleem is alleen dat een NPC niet kan zien of jij achter een of ander hekje staat waardoor hij al zijn kogels op jouw lost zonder kans om te raken. Daarbij moet je dan ook letten op dat NPC hunters niet of nauwelijks de Blood Vials gebruiken. Terwijl die wel in hun inventory zit. Waar wij dan weer vol gebruik van maken.SparksNL schreef op maandag 06 april 2015 @ 23:00:
[...]
Dat vind ik dus ook echt irritant. Het spel voelt op dit soort momenten ook meer oneerlijk dan moeilijk. Wij als "speler" hunters hebben maximaal 20 bullets, terwijl de "npc" hunters onbeperkte ammo hebben. Daarbij doen hun bullets vaak veel meer schade...
Ik ben inmiddels aanbeland in nightmare nog iets, ik vermoed nabij het einde
Persoonlijk vind ik die hunters vaak moeilijker dan bepaalde eindbazen. Dat maakt het wel weer een stuk spannender ook.
De NPC kan in theorie natuurlijk perfect zien (berekenen) of ze een schot kunnen lossen die je damage doet.GF187um schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:56:
[...]
Probleem is alleen dat een NPC niet kan zien of jij achter een of ander hekje staat waardoor hij al zijn kogels op jouw lost zonder kans om te raken. Daarbij moet je dan ook letten op dat NPC hunters niet of nauwelijks de Blood Vials gebruiken. Terwijl die wel in hun inventory zit. Waar wij dan weer vol gebruik van maken.
Persoonlijk vind ik die hunters vaak moeilijker dan bepaalde eindbazen. Dat maakt het wel weer een stuk spannender ook.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Over levelen:
Verder moet ik denk ik nog 2 bosses. Gebaseerd op missing trophies. Ik neem aan dat er meerdere endings zijn, ik moet ff kijken of het mogelijk is die in 1 playthrough te halen zodra ik op dat punt ben. Vanavond maar is er heen, ik weet waar ik heen moet, namelijk enige plek waar ik nog niet geweest ben ^^.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Met betrekking tot de gewade gasten met knapzak:
Als je erg slecht bent in parry-en is er ook een andere optie: Gebruik attacks met een stagger effect. Bij de axe werkt het bijvoorbeeld heel goed om R2->R1 (2 handed mode) te gebruiken. Na die aanvallen weer wat ruimte maken en wachten tot de mob weer een aanval inzet: dat weer afstraffen met R2 -> R1).
SPOILER: (ik probeer nog uit te vinden hoe ik spoilers activeer in m'n berichten...)
Waar kan ik het beste heengaan na Vicar Amelia? Grand Cathedral uit en dan meteen rechts naar Hemwick? Of eerst naar Forbidden Woods?
[ Voor 21% gewijzigd door Spud82 op 07-04-2015 11:35 ]
Gewoon de tekst tussen [ spoiler ] en [ /spoiler ] (zonder spaties) zetten...Spud82 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:34:
Oké ik heb advies nodig...
SPOILER: (ik probeer nog uit te vinden hoe ik spoilers activeer in m'n berichten...)
spoiler:Waar kan ik het beste heengaan na Vicar Amelia? Grand Cathedral uit en dan meteen rechts naar Hemwick? Of eerst naar Forbidden Woods?
En waar je heen moet? Gewoon proberen. Als je rucksichtlos de pan in wordt gehakt zat je fout.
spoiler tags doe je alsvolgt: [spoiler] en je eindigt dan met [ /spoiler] maar dan zonder die extra spatie. Je kan in dit bericht ook op quote klikken en dan mijn stukje hier beneden in plain tekst lezen om te zien hoe het in spoilers staat.Spud82 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:34:
Waar kan ik het beste heengaan na Vicar Amelia? Grand Cathedral uit en dan meteen rechts naar Hemwick? Of eerst naar Forbidden Woods?
Dan nu je antwoord:
Spud82 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:34:
@SparksNL
[ Voor 10% gewijzigd door Spud82 op 07-04-2015 11:52 ]
Hoe kan je insight krijgen ?ye-roon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:12:
Even over insight gain: Dat is per boss verschillend. Er zijn er bij die geven je 1 voor het zien, 3 voor het verslaan, andere 2 voor zien, 2 voor verslaan of 0 voor zien, 3 voor verslaan, of 3 voor zien 3 voor verslaan. Ah you get the picture.
Over levelen:
spoiler:Zodra je minimaal 1 insight hebt is de doll "alive" en kan je levelen, geef je het allemaal uit in de shop, kan je niet meer levelen.
Verder moet ik denk ik nog 2 bosses. Gebaseerd op missing trophies. Ik neem aan dat er meerdere endings zijn, ik moet ff kijken of het mogelijk is die in 1 playthrough te halen zodra ik op dat punt ben. Vanavond maar is er heen, ik weet waar ik heen moet, namelijk enige plek waar ik nog niet geweest ben ^^.
Staat helaas niet meer op de wiki.
Verwijderd
2) ontdekken van geheime gebieden/npc's
3) usuable items (madman's knowledge, madman's wisdom en nog eentje die ik zelfs niet spoil in een spoiler tag)
4) iemand helpen in co-op(boss moet wel dood)
5) iemand killen in pvp terwijl je hem invade
[ Voor 17% gewijzigd door ye-roon op 07-04-2015 12:09 ]
Insight maakt het spel moeilijker, om de 15 word het lastiger. Je ziet als je 15 insight heb in eens dat mobs bijvoorbeeld bij ward andere spells gebruiken.bram1984 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:14:
Wat is het nut van insight eigenlijk? Uiteindelijk dient het ook gewoon als currency, voor zover ik kan zien?
De spelwereld verandert ook bij x aantal insight.bram1984 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:14:
Wat is het nut van insight eigenlijk? Uiteindelijk dient het ook gewoon als currency, voor zover ik kan zien?
Nieuwe sterkere monsters, andere locaties van monsters.
Het lijkt allemaal iets moeilijker te worden met meer insight.
Welcome to the League of Draven
Verwijderd
Met insight kan je ook spelers oproepen. Dan gaat er 1 insight vanaf en je kan ook invaden. Ik gebruik het alleen om mensen op te roepen voor hulp bij een boss.bram1984 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:14:
Verwijderd
Niet helemaal waar.Euphanasia schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:18:
[...]
De spelwereld verandert ook bij x aantal insight.
Nieuwe sterkere monsters, andere locaties van monsters.
Het lijkt allemaal iets moeilijker te worden met meer insight.
De wereld veranderd wel.
Er zijn maar een paar monster types die veranderen. Ze veranderen bij 15 en daarna niet meer. Ze worden niet zo zeer sterker, maar krijgen andere abilities. Locaties veranderen ook niet. Met bosses veranderd helemaal niets en in chalice dungeons heeft insight ook geen invloed.
Insight zorgt er ook voor dat je veel snellere Frenzy opbouw hebt (stick guys int begin en later een stuk meer mobs die het toepassen). 0 insight zorgt voor bijna geen frenzy opbouw.
Stond hierover heel mooi stukje op reddit, heb dit volgens mij thuis gelezen en kan het nu ff niet vinden. Maar kwam er op neer dat iemand dit getest had met 99 insight en 0 insight en z'n bevindingen heeft geplaatst.
Persoonlijk ben ik niet overtuigd van de "15" regel. Want bij 15 insight zag ik bepaalde dingen in de wereld niet, bij 21 insight wel. Zodra je die dingen ziet weet je waar ik het over hebt, ze zijn niet te missen. Wat nou de precies trigger tussen 15-21 was weet ik niet. Ik loop nu met 40 insight en het is er niet moeilijker op geworden na the 15 mark.
Liever dat dan deFeralio schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:01:
Moest wel lachen om de gedetailleerde map van de Forbidden Woods.
spoiler:
Staat helaas niet meer op de wiki.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
En het is toch echt zo, ga maar eens naar Catherdal ward met 14 (en dan rechtdoor dan rechts trap op ), dan is die normaal al sje met 15 er naar toe gaat zitten er ogen op zijn lamp en schiet hij in eens projectielen op je af.ye-roon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:44:
[...]
Niet helemaal waar.
De wereld veranderd wel.
Er zijn maar een paar monster types die veranderen. Ze veranderen bij 15 en daarna niet meer. Ze worden niet zo zeer sterker, maar krijgen andere abilities. Locaties veranderen ook niet. Met bosses veranderd helemaal niets en in chalice dungeons heeft insight ook geen invloed.
Insight zorgt er ook voor dat je veel snellere Frenzy opbouw hebt (stick guys int begin en later een stuk meer mobs die het toepassen). 0 insight zorgt voor bijna geen frenzy opbouw.
Stond hierover heel mooi stukje op reddit, heb dit volgens mij thuis gelezen en kan het nu ff niet vinden. Maar kwam er op neer dat iemand dit getest had met 99 insight en 0 insight en z'n bevindingen heeft geplaatst.
Persoonlijk ben ik niet overtuigd van de "15" regel. Want bij 15 insight zag ik bepaalde dingen in de wereld niet, bij 21 insight wel. Zodra je die dingen ziet weet je waar ik het over hebt, ze zijn niet te missen. Wat nou de precies trigger tussen 15-21 was weet ik niet. Ik loop nu met 40 insight en het is er niet moeilijker op geworden na the 15 mark.
Dit kan ik ontkrachten! Ik loop al een geruime tijd met +40 insight rond. Initieel liepen die gasten met een lamp zonder projectielen te schieten, even later schoten ze wel projectielen, weer even later schoten ze geen projectielen...WeAreLegion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:25:
[...]
En het is toch echt zo, ga maar eens naar Catherdal ward met 14 (en dan rechtdoor dan rechts trap op ), dan is die normaal al sje met 15 er naar toe gaat zitten er ogen op zijn lamp en schiet hij in eens projectielen op je af.
Ik denk dat dit dus los staat van de hoeveelheid insight maar meer aan je algehele progressie in het spel zelf. Zo valt me nu ook op dat er bepaalde vijanden pleite zijn. De reuzen in dat gebied staan tegenwoordig ook in "standby' stand zeg maar....
Als je eerst mijn hele post is leest en daarna reageert.. Ik schrijf namelijk: "Ze veranderen bij 15 en daarna niet meer." Dus ja, ze veranderen, alleen niet meer dan bij 15 insight. Mijn stuk begint ook met "niet helemaal waar" dus ja, voortaan lezenWeAreLegion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:25:
[...]
En het is toch echt zo, ga maar eens naar Catherdal ward met 14 (en dan rechtdoor dan rechts trap op ), dan is die normaal al sje met 15 er naar toe gaat zitten er ogen op zijn lamp en schiet hij in eens projectielen op je af.
Ah over heen gelezen mijn excusesye-roon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:34:
[...]
Als je eerst mijn hele post is leest en daarna reageert.. Ik schrijf namelijk: "Ze veranderen bij 15 en daarna niet meer." Dus ja, ze veranderen, alleen niet meer dan bij 15 insight. Mijn stuk begint ook met "niet helemaal waar" dus ja, voortaan lezen
Dat die reuzen in standby staan komt omdat je bepaalde boss gekilled hebSparksNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:28:
[...]
Dit kan ik ontkrachten! Ik loop al een geruime tijd met +40 insight rond. Initieel liepen die gasten met een lamp zonder projectielen te schieten, even later schoten ze wel projectielen, weer even later schoten ze geen projectielen...
Ik denk dat dit dus los staat van de hoeveelheid insight maar meer aan je algehele progressie in het spel zelf. Zo valt me nu ook op dat er bepaalde vijanden pleite zijn. De reuzen in dat gebied staan tegenwoordig ook in "standby' stand zeg maar....
Op m'n Panasonic VT50 is de HUD licht ingebrand.Japser schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:53:
Hoe werkt dit spel icm een plasma scherm? Kan je de HUD laten verdwijnen tijdens spelen? Ben nog aan t twijfelen om deze tesamen met een PS4 aan te schaffen.