Axe is ook mij favo bij bossfights. Door de range in extended kun je meer afstand houden. Gecombineerd met de heavy met sprong naar voren en de side dodge met vervolgens r1 om te steken = goud.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:31:
[...]
THNX ( ͡ ʖ ͡ )
Dan ga ik ff farmen, ben nu lv 25 en ik gebruik die axe omdat de range gewoon baas is. Tot nu toe heb ik nog geen moeite gehad met boss battles. Eerste boss had ik in 3x en tweede in 1x.
Iemand een idee wat de path van vandaag fixed toevoegt of veranderd? Moest 3gb downloaden maar de laadtijden zijn nog steeds lang...
Zojuist de eerste "boss" gehad (volgens mij is het geen boss) waarbij ik echt het gevoel heb kansloos te zijn. Als ik zonder al te veel te spoilen "dude met de gun" zeg weten de meeste hier wel genoeg denk ik.
Ben nu level 25, dus ik denk dat ik nog even moet door levelen, of schalen de bosses mee met je level? Pfff irritant is nog het grote stuk wat je vooraf aan die dude moet afleggen. Ach ja, de 1e boss had ik in de 1e poging al en de 2e boss in de 2e poging, beetje uitdaging mag ook wel
Ben nu level 25, dus ik denk dat ik nog even moet door levelen, of schalen de bosses mee met je level? Pfff irritant is nog het grote stuk wat je vooraf aan die dude moet afleggen. Ach ja, de 1e boss had ik in de 1e poging al en de 2e boss in de 2e poging, beetje uitdaging mag ook wel
Fixt co-op in het bos en fixt de dupe-glitch... O.a.Tripwire999 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:51:
Iemand een idee wat de path van vandaag fixed toevoegt of veranderd? Moest 3gb downloaden maar de laadtijden zijn nog steeds lang...
In Old Yarnham? Je kan vrij snel bij m komen door te rennen en schuilen waar je kan. Je kan eigenlijk zonder te stoppen naar de ladder rennen. Vervolgens die gast verslaan... Twee tactieken:SparksNL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:53:
Zojuist de eerste "boss" gehad (volgens mij is het geen boss) waarbij ik echt het gevoel heb kansloos te zijn. Als ik zonder al te veel te spoilen "dude met de gun" zeg weten de meeste hier wel genoeg denk ik.
spoiler:
Goed ontwijken en vechten en vaak dondert ie van t dak, zeker als ie met z'n rug naar de rand staat. Easy methode: het dak oplopen en direct weer terug naar de ladder. Beetje naar beneden en hij dondert er zo af...
Als ie van t dak valt, later terugkomen voor z'n drop. Die spawnt op t dak als je m niet oppakt.

[ Voor 66% gewijzigd door SqueakyClean op 01-04-2015 21:19 ]
voordat ik me helemaal suf aan het zoeken ben naar dingen die er niet zijn. de grafsteen teleporters in de hunters dream. hebben die allemaal evenveel plekken om naar toe te teleporten? aangezien ik bij de 2e steen er pas 2 heb en nadat ik een keer gekilled ben ergens spawnde met een cut scene en die gelijk mijn 3e grafsteen teleport beschikbaar maakt. ik heb het idee dat ik nog veel mis op de 2e steen. klopt dit of loop ik voor niets rondjes?
spaceboy schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:51:
[...]
Wat hierboven staat over boss 8:
spoiler:The One Reborn was makkelijk lees ik hierboven?? Ziet hij er gewoon moeilijker uit dan hij is? Ik ben de eerste keer binnen 10 seconden doodgemept en de tweede keer was ik als hulpje van een ander in 20 seconden dood. Straks nog 's proberen. Misschien tot level 70 levelen?
spoiler:
Ik was level 60 ofzo misschien iets minder maar niet heel veel. Maar hij ziet er vooral erg lastig uit
goed op zijn AoE attacks letten en vooral ze potten aanvallen (dat geld voor veel bosses volgens mij)
@hierboven
[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 01-04-2015 21:13 ]
Nee ze hebben niet allemaal even veel lampen om naar toe te teleporten.Flghter1982 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:08:
voordat ik me helemaal suf aan het zoeken ben naar dingen die er niet zijn. de grafsteen teleporters in de hunters dream. hebben die allemaal evenveel plekken om naar toe te teleporten? aangezien ik bij de 2e steen er pas 2 heb en nadat ik een keer gekilled ben ergens spawnde met een cut scene en die gelijk mijn 3e grafsteen teleport beschikbaar maakt. ik heb het idee dat ik nog veel mis op de 2e steen. klopt dit of loop ik voor niets rondjes?
spoiler:
je wordt naar de 3e wereld geteleporteerd nadat je gekilled wordt door een monster met een zak. Deze neemt je mee. Daar kan je een boss opzoeken en een outfit en wapen vinden. Verder is daar nog niks. Als je niet vast wil komen te zitten moet je dus naar wereld 1 of 2, afhankelijk van waar je precies zit. (Wereld 1 heeft de meeste telepoort lampjes, iets van 10) Overigens zijn de werelden veel in elkaar verweven. Zo kan je van wereld 3 naar wereld 1 reizen, van wereld 1 naar 2 en via een andere route, van wereld 2 naar 3. Als je stenen overslaat en gaat exploren, kom je vaak vette dingen tegen, maar dan ga je geheid vast zitten omdat je geen idee hebt waar je moet zijn.
Ik zit nu bij de laatste boss en heb alle bosses (inclusief hidden) al verslagen. Na deze boss wacht mij alleen nog de secret boss af, de 'echte' ending. Ik wacht daarmee af tot ik nog 2 Hunter Tools heb gevonden. Niet slecht zo alle bosses, echte ending, wapens en tools tijdens mn eerste run
Als je ergens vast zit laat maar weten, ik heb zelf heel vaak lang vast gezeten omdat ik steeds afdwaalde, weet nu dus goed waar de 'echte' route zit zegmaar.
[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 01-04-2015 21:21 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
ik heb zojuist weer een nog niet ontdekt plekje in steen 2 gevonden dus daar eerst maar eens exploren.. het is wel lastig om goed te weten wat de juiste volgorde is. ook boss technish gezien kan ik er niet echt uit opmaken of ik nu boss 4 of 5 b.v. aan het slopen ben. maar toch kom je steeds een stukje verder
@ ASN: nog een goede tactiek voor de Shadow of Yarnham?
En zijn er alleen NPC-summons voor de eerste bazen?
Ik heb zelf nooit gebruik gemaakt van summons, dus durf niet te zeggen hoe dat zit met NPC's. Hoe ik het heb gedaan:SqueakyClean schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:23:
@ ASN: nog een goede tactiek voor de Shadow of Yarnham?
spoiler:
Zorg dag je de Shadow die steeds vuur gooit met rust laat. Trek 2 van hen van hem weg en doe steeds AOE aanvallen, de Axe is erg geschikt hiervoor, vergroot en dan met L2 aanvallen of R2 chargen. Dus een 2v1 gevecht van maken met die andere twee. Steeds dodgen en een heavy. Hou rekening met de vuurballen die de 3e gooit, maar ga niet op hem af. Nadat je die 2 andere hebt gekilled, dan is de gast met vuur easy. Snap dat het lastig kan zijn om met die andere 2 tegelijk te vechten, maar je kan ze makkelijk steeds dodgen. Speel veilig, veel dodgen en dan eem heavy erdoorheen. Waarbij AEO handig is omdat je dan die 2 gasten tegelijk raakt. Hou dit vol en je killt ze beide tegelijk. Dan is het een kwestie van de 3e afslachten 
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Thanks! Ik heb het nog niet echt geprobeerd, want ging dood met 60K zielen. Ofwel snel m'n souls halen en homeward bone out of there! Morgen maar 's proberen. Moet ook nog de heksen doen!ASNNetworks schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:35:
[...]
Ik heb zelf nooit gebruik gemaakt van summons, dus durf niet te zeggen hoe dat zit met NPC's. Hoe ik het heb gedaan:spoiler:Zorg dag je de Shadow die steeds vuur gooit met rust laat. Trek 2 van hen van hem weg en doe steeds AOE aanvallen, de Axe is erg geschikt hiervoor, vergroot en dan met L2 aanvallen of R2 chargen. Dus een 2v1 gevecht van maken met die andere twee. Steeds dodgen en een heavy. Hou rekening met de vuurballen die de 3e gooit, maar ga niet op hem af. Nadat je die 2 andere hebt gekilled, dan is de gast met vuur easy. Snap dat het lastig kan zijn om met die andere 2 tegelijk te vechten, maar je kan ze makkelijk steeds dodgen. Speel veilig, veel dodgen en dan eem heavy erdoorheen. Waarbij AEO handig is omdat je dan die 2 gasten tegelijk raakt. Hou dit vol en je killt ze beide tegelijk. Dan is het een kwestie van de 3e afslachten
Wisten jullie dat er nog een leuk start menu filmpje is? Minuutje niets doen na opstarten. True Next Gen graphics!
Heeft er ook al iemand gemerkt dat het dodgen soms niet echt werkt? Ofwel ben ik net te vroeg of te laat, maar soms heb ik echt het gevoel dat het niet werkt
Wat is jullie reden om geen summons te gebruiken? Ik doe het juist heel regelmatig. Zowel uitnodigen als zelf hulp aanbieden. Toch altijd weer andere dynamiek vind ik en je leert ook als je het anderen ziet doen.
Daarnaast is het bossfight helpen risicoloos EN je kunt er veel blood echoes mee verdienen. EN je helpt een mede gamer. Win win win. ☺
Daarnaast is het bossfight helpen risicoloos EN je kunt er veel blood echoes mee verdienen. EN je helpt een mede gamer. Win win win. ☺
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dodgen werkt perfect, de timing moet dan ook perfect zijnETzPliskin schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:05:
Heeft er ook al iemand gemerkt dat het dodgen soms niet echt werkt? Ofwel ben ik net te vroeg of te laat, maar soms heb ik echt het gevoel dat het niet werkt
Ik hou van de uitdagingspaceboy schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:31:
Wat is jullie reden om geen summons te gebruiken? Ik doe het juist heel regelmatig. Zowel uitnodigen als zelf hulp aanbieden. Toch altijd weer andere dynamiek vind ik en je leert ook als je het anderen ziet doen.
Zit er een soort van maximum aan runes dat je kan oppakken ofzo? Heb er laatst vrij zeker weten een aantal opgepakt die niet in m'n inventory terug te vinden zijn
.
Denk dat je maar 1 van elk rune kan hebben. Dus als je al een Murky Blood Gemstome (5) hebt en je pakt er nog een op, dan gebeurt er niks mee. Dit denk ik omdat ik vaker een hoge tier gemstone heb gevonden met exact dezelfde naam/tier die ik niet meer terug vind. Bij de items zie ik dan ook staan: 1/1 in inventory en 0/1 in storage. Dus wellicht kan je er maar 1 in je inventory en 1 in je storage hebben van één en dezelfde exacte gemstone...Wussie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:41:
Zit er een soort van maximum aan runes dat je kan oppakken ofzo? Heb er laatst vrij zeker weten een aantal opgepakt die niet in m'n inventory terug te vinden zijn.
Edit: nee heb het mis! Ik zie namelijk dat ik een aantal runes gewoon meerdere keer heb, exact zelfde naam/tier/specs. Komen keurig onder elkaar te staan dus. Misschien verkeerd gelezen en bleek het een andere te zijn ofzo...
[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 01-04-2015 23:09 ]
Eerste playthrough zit erop. Geen guides of summons oid gebruikt, viel best mee eigenlijk. Ik heb behoorlijk lang zitten zoeken waar ik heen moest na de boss in Yahargul. Laatste boss vond ik een beetje een pushover. Geniale game maar niet zo sterk als de vorige drie games imo.
Over geen summons willen gebruiken: ik ben er ook zo eentje maar weet eigenlijk niet waarom. Samen een boss killen is eigenlijk leuker, lekker rammen, beetje gestures doen enzo. Meestal doe ik eerste keer alles solo, daarna lekker aanklooien en mensen summonen.
Over geen summons willen gebruiken: ik ben er ook zo eentje maar weet eigenlijk niet waarom. Samen een boss killen is eigenlijk leuker, lekker rammen, beetje gestures doen enzo. Meestal doe ik eerste keer alles solo, daarna lekker aanklooien en mensen summonen.
[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 02-04-2015 00:10 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Wie was je laatste boss? En met welk level heb je het spel uitgespeeld uiteindelijk?Voxalizer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:07:
Eerste playthrough zit erop. Geen guides of summons oid gebruikt, viel best mee eigenlijk. Ik heb behoorlijk lang zitten zoeken waar ik heen moest na de boss in Yahargul. Laatste boss vond ik een beetje een pushover. Geniale game maar niet zo sterk als de vorige drie games imo.
Ik heb de laatste week, naast dit topic, redelijk wat youtube videos, streams en reviews gezien.
Genoeg om mij te overtuigen de game ook te halen
Ik twijfelde of ik de game 60 euro waard zou vinden, maar die prijs lijkt het zeker waard.
Nog nooit een Dark Souls gespeeld, dus ik ben heel benieuwd hoe ik de game ga ervaren.
En als Bram het al een leuke game vind, dan moet het wel goed zijn
Genoeg om mij te overtuigen de game ook te halen
Ik twijfelde of ik de game 60 euro waard zou vinden, maar die prijs lijkt het zeker waard.
Nog nooit een Dark Souls gespeeld, dus ik ben heel benieuwd hoe ik de game ga ervaren.
En als Bram het al een leuke game vind, dan moet het wel goed zijn
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha als je bereid bent het de tijd te geven, krijg je een unieke ervaring. Buiten de bazen om ga je op een gegeven moment niet vaak meer dood en dan ben je hooked. Het doet me soms denken aan de games van vroeger. Dat gevoel dat je krijgt als iets lukt na 100x proberen.
Het speelt overigens compleet anders, dus vergeet die filmpjes snel weer.
Maar, Bram, ga je dan nu ook Dark Souls spelen? Die had je toch ook niet gespeeld? Vandaag release Dark Souls 2!bram1984 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 06:54:
Haha als je bereid bent het de tijd te geven, krijg je een unieke ervaring. Buiten de bazen om ga je op een gegeven moment niet vaak meer dood en dan ben je hooked. Het doet me soms denken aan de games van vroeger. Dat gevoel dat je krijgt als iets lukt na 100x proberen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wellicht dat ik die oppik als ik klaar ben met Bloodborne.
Mijn Vita is trouwens terug van reparatie. Perfect om tussendoor even via Remote Play te farmen. Net tijdens het wakker worden even 2 levels in endurance gestegen.
Mijn Vita is trouwens terug van reparatie. Perfect om tussendoor even via Remote Play te farmen. Net tijdens het wakker worden even 2 levels in endurance gestegen.
Is dat te doen? Bloodborne met je Vita? Nog niet getest... En waar farm je nu? Ik heb nu net The One Reborn gehad, dan krijg je per keer dat je iemand helpt hem te verslaan 21k echoes. Maar ik heb niet zoveel echoes nodig eigenlijk. Ben nu level 67.bram1984 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:52:
Wellicht dat ik die oppik als ik klaar ben met Bloodborne.
Gisteren wat Chalice dungeons gedaan in co-op. Maar wat een tedious iets is dat zeg. Voordat we met ze 3-en in een dungeon zaten en dan word progress alleen gesaved voor 1 pesoon. Konden we het daarna nog 2 keer doen. Dat mogen ze van mij wel patchen. Het idee van dat soort content is juist het met meerdere mensen doen en allemaal de rewards krijgen niet 3 keer hetzelfde doen...
Verder volgens mij nu bijna bij een boss waar ik zelfs eerder dan Amelia naar toe moest. De enemies in die area zijn makkelijker dan die in cathward en geven minder souls echoes. Dan nog stond ik met 47k voor wat leek op een boss room, dus maar ff weggegaan. Shortcuts zijn open, ga vanavond wel verder.
Verder volgens mij nu bijna bij een boss waar ik zelfs eerder dan Amelia naar toe moest. De enemies in die area zijn makkelijker dan die in cathward en geven minder souls echoes. Dan nog stond ik met 47k voor wat leek op een boss room, dus maar ff weggegaan. Shortcuts zijn open, ga vanavond wel verder.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Een eindbaas denk ik niet, maar het klootjesvolk is geen probleem. Ik moet de BSB nog verslaan, dus ben in Old Yharnam. Er worden niet veel items gedropt daar, maar ik merk dat ik endurance kort kom. Een rondje mobs hakken levert je daar rond de 10.000 echoes op, dus die stop ik daar in en in bullets, antidote en vials.spaceboy schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:15:
[...]
Is dat te doen? Bloodborne met je Vita? Nog niet getest... En waar farm je nu? Ik heb nu net The One Reborn gehad, dan krijg je per keer dat je iemand helpt hem te verslaan 21k echoes. Maar ik heb niet zoveel echoes nodig eigenlijk. Ben nu level 67.
Gister avond ging het best goed 2 bazen neer
Had met beide niet veel moeite 4/5x geprobeerd. Ik heb alleen de Eileen questline opgefokt.
spoiler:
.Witches of Hemlock en Shadows of Yharnam
Had met beide niet veel moeite 4/5x geprobeerd. Ik heb alleen de Eileen questline opgefokt.
spoiler:
Nergens meer te vinden, Tomb of Oedon was eerst blocked dus ik wist dat ze daar was en wilde ik heen gaan na Shadows of Yharnam echter nadat ik die baas gekilled had was Tomb of Oedon niet meer blocked en Eileen nergens meer te vinden. Beetje jammer dat een quest dan gelijk niet meer kan doen omdat je iets te ver gegaan bent.
Welcome to the League of Draven
Ach, het heeft ook wel weer iets van charme. Én een goeie reden om bij NG+ het anders aan te pakken.Euphanasia schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:56:
...spoiler:Nergens meer te vinden, Tomb of Oedon was eerst blocked dus ik wist dat ze daar was en wilde ik heen gaan na Shadows of Yharnam echter nadat ik die baas gekilled had was Tomb of Oedon niet meer blocked en Eileen nergens meer te vinden. Beetje jammer dat een quest dan gelijk niet meer kan doen omdat je iets te ver gegaan bent.
spoiler:
In mijn NG+ ga ik sowieso vrienden worden met die machinegun gozer bovenop de kerktoren in Old Yharnam, nu al zin in. Ook heb ik (min of meer per ongeluk)
die bejaarde die voor Rom the Spider wat zit te mompelen zonder pardon in elkaar gebeukt. Dat ga ik ook anders aanpakken de volgende keer.
Maar straks eerst DS2. Mooie tijden dit.
Level 89.ASNNetworks schreef op donderdag 02 april 2015 @ 01:06:
[...]
Wie was je laatste boss? En met welk level heb je het spel uitgespeeld uiteindelijk?
Laatste boss was
spoiler:
Gehrmann. Ik las erna over het ware einde, beetje jammer aangezien ik wel 3 cords bij me had maar niet heb gebruikt voor het gevecht. Goede reden voor een tweede run!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Cool kan je nu dan met: new game+ starten? Kan je eigenlijk oneindig levelen in dit spel?Voxalizer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:07:
Ik ben nu lv 36 en het kost me nu ongeveer 6700 zielen om te levelen. In dark souls 2 was ik lv 100 en koste mij dat 20.000 zielen, dan was ik ook niet zo bang om bijv 8000 zielen te missen.
Zijn er trouwens nog meer wapens dan alleen de axe, saw, blade? Ik vind de axe tot nu toe de beste. Het is wel een trager wapen dan de rest denk ik, maar voor wat sterkere enemies is het echt ideaal om ze op afstand te houden. Ik raad ook aan voor mensen die net beginnen om de axe te kiezen, of de saw. Dat andere ding met de whip is niet zo goed.
Heb niet gezocht op internet, maar er zijn er zeker meer (de hamer bijvoorbeeld, of valt dat onder "blade"? en je hebt ook een morningstar-achtig ding). Ik ben begonnen met de saw, maar uiteindelijk overgestapt op Ludwig's Blade. En dan meestal als de brute variant (dus 2 handen). Heb hem op +7 nu, maar die chunks zijn zeldzaam voor de laatste broodnodige upgrades.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:31:
[...]
Zijn er trouwens nog meer wapens dan alleen de axe, saw, blade? Ik vind de axe tot nu toe de beste. Het is wel een trager wapen dan de rest denk ik, maar voor wat sterkere enemies is het echt ideaal om ze op afstand te houden. Ik raad ook aan voor mensen die net beginnen om de axe te kiezen, of de saw. Dat andere ding met de whip is niet zo goed.
[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 02-04-2015 10:36 ]
Bullets + Vials gewoon de plek buiten Iosefka's plek farmen, dan heb je er genoegbram1984 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:26:
[...]
Een eindbaas denk ik niet, maar het klootjesvolk is geen probleem. Ik moet de BSB nog verslaan, dus ben in Old Yharnam. Er worden niet veel items gedropt daar, maar ik merk dat ik endurance kort kom. Een rondje mobs hakken levert je daar rond de 10.000 echoes op, dus die stop ik daar in en in bullets, antidote en vials.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Nog een tip voor mensen. Als je de tweede boss hebt verslagen kan je naar de lamp gaan in central yarhnam. Praat dan tegen het mannetje die binnen zit te hoesten. Van heb krijg je dan een soort van theepot waar vuur uitkomt. Dit is erg handig tegen beasts, daar is vuur effectief tegen.
Klopt, mocht je hem gemist hebben, is later ook te koop
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
spoiler:
Wat is dat?
Ik ben vergeten mijn arcane te levelen die is in verhouding heel laag (ben level 65 ofzo) dus al die dingen kan ik op moment nog niet gebruiken en aangezien ik 23k van die dingen nodig heb voor een level gaat dat even duren
maar goed gister baas 9 ook dood daar was ik iets te hoog voor al had hem echt zo dood. In NG+ ga ik wel wat dingen anders doen.
Waarom zet je "Wat is dat?" in spoiler tags?
Ik neem aan dat ik daar nog niet ben?lanerios schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:37:
[...]
Bullets + Vials gewoon de plek buiten Iosefka's plek farmen, dan heb je er genoeg
net na het begin, de plek waarin:
Je wegrent van de doggy, deur opendoet, en bij de eerste lantern aankomt
Daar staan genoeg "hunters" om te farmen enkele keren
heb zelf nog nooit wat hoeven te kopen
Je wegrent van de doggy, deur opendoet, en bij de eerste lantern aankomt
Daar staan genoeg "hunters" om te farmen enkele keren
Hmm oké, maar die leveren dan waarschijnlijk weer minder echoes op, neem ik aan.
deze farm je alleen voor de bullets+bloods, zodat je die niet hoeft te kopen
Oké, vanavond eens kijken. Dank voor de tip!
Ik snap het doel van armor nog niet echt helemaal, heb nu verschillende sets gevonden maar het is nooit een echte vooruitgang, wat me opvalt is dat de een misschien iets betere posion resist heeft dan de ander. En verder switchen de stats elkaar een beetje af, de een wat meer en de ander weer wat minder. Nu draag ik eigenlijk alleen maar wat er vet uitziet haha. Hoe belangrijk is je armor en waar moet ik eigenlijk nou op letten? Dit is mijn eerste game, DS etc nooit gespeeld
Armor heeft vooral te maken met resists, voor de rest boeit het eigenlijk niet
Tenminste, minieme verschillen voor zover ik heb gezien.
Verwijderd
Als je die hele area uitmoord kom je op zo'n 7000 zielen ongeveer + ondergrondse enemies meegerekend. Wat ik altijd doe als ik niet verder kom, ga ik farmen net zolang ik sterk genoeg ben. Dan is deze game wel te doen.
Dat was mijn ervaring ook al, af en toe wat verschillen tussen pyh def en dan blunt/thrust. Maar dat switch per mob ook wat voor dmg die doen lijkt mij, kan me alleen bedenken dat je voor bepaalde bosses zou switchen?lanerios schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:07:
Armor heeft vooral te maken met resists, voor de rest boeit het eigenlijk niet![]()
meh, voor bosses is het niet altijd nodig. Meeste bosses zijn qua attacks toch goed te ontwijken
en die paar % die het scheelt per attack, ga je niet echt merken.
Waarom ze wellicht niet meer te vinde is:Euphanasia schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:56:
Gister avond ging het best goed 2 bazen neerspoiler:.Witches of Hemlock en Shadows of Yharnam
Had met beide niet veel moeite 4/5x geprobeerd. Ik heb alleen de Eileen questline opgefokt.spoiler:Nergens meer te vinden, Tomb of Oedon was eerst blocked dus ik wist dat ze daar was en wilde ik heen gaan na Shadows of Yharnam echter nadat ik die baas gekilled had was Tomb of Oedon niet meer blocked en Eileen nergens meer te vinden. Beetje jammer dat een quest dan gelijk niet meer kan doen omdat je iets te ver gegaan bent.
spoiler:
ze is dood. Je moet haar helpen met gevechten tegen Hunters. Als je niet op tijd (lees: te ver gaat met story) haar helpt, dan redt ze het dus waarschijnlijk niet. Geadviseerd is om na elke boss even haar op te zoeken en als een lamp niet werkt: direct erheen. Ik heb dit ook verpest, maar nog verder dan jij. Ze leefde nog en bij Grand Cathedral werkte de lamp ook niet, ik was nog afgedwaald en wist niet dat dit voor voor haar quest stond. Achteraf ging ik er nog heen en lag ze half dood op de grond. Moest dus het gevecht met de hunter alleen aan. Was ik er eerder geweest, dan leefde ze nog en moest ik zorgen dat ze het overleefde tijdens het gevecht met die hunter. Nu heb ik haar maar afgemaakt voor in ieder geval de Crow Badge, had ze het allemaal overleefd dan had ik een Oath Rune kunnen krijgen (1 van de 3 in de game)
Dus dat je die quest niet alsnog kan doen is vrij logisch, ook daar zit een chronologisch tijd aan vast. Deze gaat mee met de 'world changes' die weer veranderen naarmate jij bosses verslaat
Gister besloten om de laatste boss maar niet te doen nog. Hij had 50% life over en ik bedacht me: ik moet nog 2 Hunter Tools en een wapen. Als ik hem versla, start NG+ direct en ben ik alle locaties kwijt. Gaan we nog niet doen. Eerst alles halen, flink flink levelen (want heb nu alle zones, dus kan veel blood echoes pakken) en ook ff wat Chalice Dungeon's doen. Daarna maar de game afmaken en NG+. Alleen is de drang wat minder gezien ik best veel dingen in mn eerste playthrough verrassend genoeg heb gehaald, zoals de real ending. Denk dat ik NG+ lekker uitstel tot ik de Chalice Dungeon's zat ben en een uitdaging zoek én nog niet op de game ben uitgekeken, of voor overige de trophies ga (hoewel ik bijna zeker weet alle trophies in een keer te kunnen krijgen)
Ben nu maar alle NPC's die nog leven aan het afmaken voor loot gezien het geen verschil meer zal maken op de story
[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 02-04-2015 13:01 ]
Ik ben echt verschrikkelijk slecht in dit soort spellen maar gisteren eindelijk gascoine neer gekregen. Het lukt me normaal niet echt om een spel heel lang achter elkaar te spelen maar bij dit spel vliegen de uurtjes echt voorbij.
Moest hem noodgedwongen alleen neerhalen omdat netwerk er uit lag maar haalde daar veel meer voldoening uit dan als bij de eerste baas toen ik de bel gebruikte. Ga ik dus ook niet meer weer doen.
Moest hem noodgedwongen alleen neerhalen omdat netwerk er uit lag maar haalde daar veel meer voldoening uit dan als bij de eerste baas toen ik de bel gebruikte. Ga ik dus ook niet meer weer doen.
Wat een break van een dag soms een wereld van verschil kan maken... Father Gascoigne had ik echt problemen mee en na 4 x proberen en het hart in m'n keel gooide ik de handdoek voor die dag in de ring. Gefrustreerd
Gisteren weer opgepakt en BAM in 1 keer neer. Ik zat ineens met stomme verbazing naar de melding Prey Slaughtered te kijken. Wat een heerlijk gevoel is dat toch. Had ik in de Souls games ook altijd al. Alsof je echt iets hebt bereikt.
Wat ik wel altijd heb is dat ik dan gewoon een hele dag in m'n hoofd bezig kan zijn met bedenken welke tactiek ik toe wil gaan passen en waar ik de vorige keer dan de fout in ben gegaan. Deze game zet je wat dat betreft echt aan het werk.
Naja, verder geen boeiend verhaal maar ik wilde gewoon mn persoonlijke triomf even delen.
Vraagje: welke NPC's kan je eigenlijk allemaal naar Iosefka of naar Oedon Chapel sturen?

Wat ik wel altijd heb is dat ik dan gewoon een hele dag in m'n hoofd bezig kan zijn met bedenken welke tactiek ik toe wil gaan passen en waar ik de vorige keer dan de fout in ben gegaan. Deze game zet je wat dat betreft echt aan het werk.
Naja, verder geen boeiend verhaal maar ik wilde gewoon mn persoonlijke triomf even delen.
Vraagje: welke NPC's kan je eigenlijk allemaal naar Iosefka of naar Oedon Chapel sturen?
spoiler:
Heb nu een oud vrouwtje in Oedon zitten en Iosefka vertrouw ik niet eigenlijk. Ik ben trouwens ook het Music Box meisje kwijt. Ik heb haar ook naar Oedon gestuurd maar daar is ze nog niet aangekomen...? Waar kan ik haar evt dood/levend terug vinden?
PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop
henri.77 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:06:
spoiler:Heb nu een oud vrouwtje in Oedon zitten en Iosefka vertrouw ik niet eigenlijk. Ik ben trouwens ook het Music Box meisje kwijt. Ik heb haar ook naar Oedon gestuurd maar daar is ze nog niet aangekomen...? Waar kan ik haar evt dood/levend terug vinden?
spoiler:
Zij is waarschijnlijk dood door die big beneden in de sewers. Maak die big even dood en kijk of je een item krijgt van m.
PSN ID: Beest41
henri.77 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:06:
spoiler:
Ik heb er 4 gevonden, het oude vrouwtje, Arianne, een "zwerver" in de forbidden woods en een non waar ik de naam van kwijt ben geraakt.
Handig om te weten over 2 van die NPC's.Feralio schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:26:
[...]
spoiler:Ik heb er 4 gevonden, het oude vrouwtje, Arianne, een "zwerver" in de forbidden woods en een non waar ik de naam van kwijt ben geraakt.
spoiler:
About that nun... Wanneer je haar naar de Chappe stuurt krijg je haar bloed als item. Als je die van Arianna eerder hebt geacepteerd schijnt ze jaloers te worden en haar af te maken. Dan kan je geen Umbinical Cord meer krijgen van Arianna's quest gezien ze dood gaat. Stuur die nun dus mooi naar de Clinic als je het bloed al hebt aangenomen van Arianna 
spoiler:
Oh en die zwerver...
stuur hem niet door naar de Chappel. Hij is een kanibaal en eet iedereen daar op, mooi naar de Clinic ermee dus
stuur hem niet door naar de Chappel. Hij is een kanibaal en eet iedereen daar op, mooi naar de Clinic ermee dus
[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 02-04-2015 14:47 ]
Waarom heb je 46 endurance? Meer dan 40 geeft geen stamina meer. Also, 61 vit? Damn, waarom zo veel? had je beter 7 punten in str kunnen stoppen en 4 extra in skill, de meeste str wapens scalen ook met skill, dus meer dmg.
Verder wat is er bijzonder aan dat screenshot?
Gebruik je bewust geen Runes?
Jawel tot 46 krijg je nog stamina erbij anyway op 'n gegeven moment heb ik maar random dingen gedaanye-roon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:19:
Waarom heb je 46 endurance? Meer dan 40 geeft geen stamina meer. Also, 61 vit? Damn, waarom zo veel? had je beter 7 punten in str kunnen stoppen en 4 extra in skill, de meeste str wapens scalen ook met skill, dus meer dmg.

Niks bijzonders aan mijn SS hoor
Ik hoop dat dit NG+++ is, anders ben je belachelijk overpowered en is Bloodborne niet leuk om te spelen. Maar goed, wie ben ik...
Hoe komt een normaal iemand hier achter? Waarom stopt de teller dan niet gewoon bij 40?ye-roon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:19:
Een normaal iemand kan toch nog wel gewoon getallen aflezen? Als je endurance verhoogt maar je stamina gaat niet/nauwelijks omhoog, dan weet je genoeg toch? Ik heb Endurance lvl 28, ben zelf lvl 103 en mijn stamina is 148 (de 15% stamina rune heeft dit verhoogd). Weinig zin dus om steeds 70k echoes uit te geven aan Endurance voor een minimaal stukje stamina. Terwijl skill mij +9 attack geeft momenteel. De game mechanics en systemen zijn niet moeilijk, maar een beetje eigen inzet is wel vereist. Anders beland je met 1500 HP (wat onnodig is, kost namelijk alsnog evenveel blood vials) en zwakke wapens. Ter vergelijking: mijn Holy Blade is 572... Met arcane/fire/bolt paper wordt dit rond 650.bram1984 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:58:
[...]
Hoe komt een normaal iemand hier achter? Waarom stopt de teller dan niet gewoon bij 40?
Pittig spel zeg! Alleen wat raars. In het begin kies ik een gun maar ik zie hem nergens? Alleen het zwaard zie ik wel terug, doe ik iets fout? Dit heb ik al twee keer gehad. Heb het pistool 100% gekocht.
Ohh yeah vlak voor mijn voetbal training nog even een boss neermaaien!
spoiler:
Rom the vacuous spider, akelig beestje!
Je moet het wapen wel equipen nogVersteegrob schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:02:
Pittig spel zeg! Alleen wat raars. In het begin kies ik een gun maar ik zie hem nergens? Alleen het zwaard zie ik wel terug, doe ik iets fout? Dit heb ik al twee keer gehad. Heb het pistool 100% gekocht.
Je moet hem equippen in je linkerhand, dat zijn de rechter twee vakjes in de tweede rij.Versteegrob schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:02:
Aha! Heel erg bedankt. Had alleen gekeken in slot 1/2ASNNetworks schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:06:
[...]
Je moet het wapen wel equipen nogVia options knop zie je 4 slots, 2 voor je rechter hand en 2 voor je linker hand. Rechterhand (2 linker slots) gaan de main weapons zoals je zwaard en linkerhand (2 rechter slots) gaan je firearms. Klik erop en selecteer je juiste wapen.
Nah ging om Caryll Runes, niet bloodstones; maar ik zal het wel verkeerd hebben gelezen ofzo.ASNNetworks schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:08:
[...]
Denk dat je maar 1 van elk rune kan hebben. Dus als je al een Murky Blood Gemstome (5) hebt en je pakt er nog een op, dan gebeurt er niks mee. Dit denk ik omdat ik vaker een hoge tier gemstone heb gevonden met exact dezelfde naam/tier die ik niet meer terug vind. Bij de items zie ik dan ook staan: 1/1 in inventory en 0/1 in storage. Dus wellicht kan je er maar 1 in je inventory en 1 in je storage hebben van één en dezelfde exacte gemstone...
Edit: nee heb het mis! Ik zie namelijk dat ik een aantal runes gewoon meerdere keer heb, exact zelfde naam/tier/specs. Komen keurig onder elkaar te staan dus. Misschien verkeerd gelezen en bleek het een andere te zijn ofzo...
Is het iemand anders opgevallen dat als je met Ludwig's Holy Blade net aan het eind van de transform animatie van 'klein' naar 'groot' R1 drukt je nog een speciale attack krijgt? Of was dit iedereen al duidelijk en vind ik het nu net pas voor het eerst?
edit: dit is dus een beduidend andere attack dan je krijgt als je halverwege een combo of na een dodge/backstep L1 doet.
Zijn er nog meer wapens die dit doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Wussie op 02-04-2015 20:53 ]
Edit: verkeerde topic, lol.
[ Voor 92% gewijzigd door Voxalizer op 02-04-2015 22:26 ]
Okay dus endurance is direct gelinkt aan stamina. Wist ik niet. Ik ben er duidelijk niet zo thuis in als jij. Ik doe eerlijk gezegd maar wat.ASNNetworks schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:28:
[...]
Een normaal iemand kan toch nog wel gewoon getallen aflezen? Als je endurance verhoogt maar je stamina gaat niet/nauwelijks omhoog, dan weet je genoeg toch? Ik heb Endurance lvl 28, ben zelf lvl 103 en mijn stamina is 148 (de 15% stamina rune heeft dit verhoogd). Weinig zin dus om steeds 70k echoes uit te geven aan Endurance voor een minimaal stukje stamina. Terwijl skill mij +9 attack geeft momenteel. De game mechanics en systemen zijn niet moeilijk, maar een beetje eigen inzet is wel vereist. Anders beland je met 1500 HP (wat onnodig is, kost namelijk alsnog evenveel blood vials) en zwakke wapens. Ter vergelijking: mijn Holy Blade is 572... Met arcane/fire/bolt paper wordt dit rond 650.
Ok, Bloodborne heeft nu officieel een deukje opgelopen voor mij.
Ik ga ff Helldivers doen om af te koelen...
spoiler:
Zit in Nightmare Frontier en dat is gewoon echt GEEN leuk level. Vooral omdat mijn richtingsgevoel (ook in real life) heel kut is, hier heb ik vanavond 2 uur totaal clueless rondgelopen. Alles lijkt op elkaar. En op een gegeven moment is je antidote op. Kwam 1x per ongeluk bij Amygdala, maar daar ging ik natuurlijk ongeveer one shot dood.
Nee, frustrerend mag het best zijn, daar is dit spel super geschikt voor. Maar zo'n level dat je ook echt clueless blijft... Die mogen ze weglaten.
Nee, frustrerend mag het best zijn, daar is dit spel super geschikt voor. Maar zo'n level dat je ook echt clueless blijft... Die mogen ze weglaten.
Je stukje tekst doet me herinneren aan Blight Town van DS1. Naast poison, en clueless rondlopen had dat level ook echt enorm veel last van framedropsspaceboy schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:22:
spoiler:Zit in Nightmare Frontier en dat is gewoon echt GEEN leuk level. Vooral omdat mijn richtingsgevoel (ook in real life) heel kut is, hier heb ik vanavond 2 uur totaal clueless rondgelopen. Alles lijkt op elkaar. En op een gegeven moment is je antidote op. Kwam 1x per ongeluk bij Amygdala, maar daar ging ik natuurlijk ongeveer one shot dood.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wanneer je opeens een leeg open ruimte ziet: 99% kans dat er een boss isspaceboy schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:22:
spoiler:Zit in Nightmare Frontier en dat is gewoon echt GEEN leuk level. Vooral omdat mijn richtingsgevoel (ook in real life) heel kut is, hier heb ik vanavond 2 uur totaal clueless rondgelopen. Alles lijkt op elkaar. En op een gegeven moment is je antidote op. Kwam 1x per ongeluk bij Amygdala, maar daar ging ik natuurlijk ongeveer one shot dood.
Die chalice dungeons vallen me een beetje tegen. Ik ben inmiddels dus level 100, maar die mobs scalen dus niet mee. Bosses oneshotten is 1x leuk, op den duur erg saai. Ook coop doen in zo'n chalice is nogal een gedoe.
Inmiddels NG+ soort van speedrun gedaan om de overige twee eindes te zien. Ik vind Rom uiteindelijk de moeilijkste boss van de game denk ik.
Inmiddels NG+ soort van speedrun gedaan om de overige twee eindes te zien. Ik vind Rom uiteindelijk de moeilijkste boss van de game denk ik.
[ Voor 24% gewijzigd door Voxalizer op 02-04-2015 22:55 ]
Exact! Dat Blight Town gevoel. Daaamn.uchiha tijntje schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:24:
[...]
Je stukje tekst doet me herinneren aan Blight Town van DS1. Naast poison, en clueless rondlopen had dat level ook echt enorm veel last van framedrops
Geen enkel spel en level heeft mij zo hopeloos en eenzaam doen voelen
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2015 23:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit kan je toch duidelijk zien als je endurance levelt lijkt me.. Je ziet dat als je endurance een level omhoog wilt halen dat je stamina een paar puntjes krijgt, daar hoef je niet echt kennis voor te hebben?bram1984 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:17:
[...]
Okay dus endurance is direct gelinkt aan stamina. Wist ik niet. Ik ben er duidelijk niet zo thuis in als jij. Ik doe eerlijk gezegd maar wat.
Hmm ik weet niet hoe ver je bent met de chalice dungeons, maar sommige bosses in de diepere dungeons zijn toch een stuk moeilijker dan rom vind ik..Voxalizer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:51:
Die chalice dungeons vallen me een beetje tegen. Ik ben inmiddels dus level 100, maar die mobs scalen dus niet mee. Bosses oneshotten is 1x leuk, op den duur erg saai. Ook coop doen in zo'n chalice is nogal een gedoe.
Heb net de 10 boss gekilled die in Nightmare Frontier maar dat stelde niet zoveel voor (ben level 65) kwam er echt op neer paar klappen en dood was die. Op naar de volgende geen idee waar (denk volgende nightmare) maar dat vinden we morgen wel uit haha
Wat een pittig begin. Al vrij snel vind je en saveppint maar dan heel lang niet meer. Kwam voorbij een paar honden maar daarna zo vaak dood gegaan
weekend weer is verder gaan.
Ik stop er even mee voor vanavond. Na mijn 4de boss kill even doorgelopen en door een onachtzaamheid 26k be's verloren. Nadien door mijn overmoedigheid 38k be's verloren. Ik dacht 'ik haal ze vlug even' loop ik recht in een trap (die ik wist liggen ....)
Bedtijd dus
Bedtijd dus
Beetje verder spelen en op andere depths komen, wordt het al snel moeilijker, met hele irritante en sterke bosses. Heb inmiddels Yarnham verslagen, was zeker niet makkelijk. En dat op level 160.Voxalizer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:51:
Rom vind ik juist een van de makkelijkste
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Ik kan blood starved beast maar niet verslaan, hij is gewoon te snel. Ik heb nu nog alleen maar de axe en saw als wapens. Iemand nog tips? Nu ben ik lv 40. Ik ben denk ik ook de 4de boss tegengekomen maar die was ook moeilijk en snel. Soms heb je gewoon geen tijd om te healen, dan staat die al weer achter je.
BSB, op 40? niet?...
Rol links langs hem, attack
Healing nodig? Die blood zooi gooien, hij rent weg, healen en/of antidote.
Anders, summon Alfred, en hij wordt 100% faceroll
Overigens gister die witches boss gedaan, was best leuk om te doen, hoe verder je komt, hoe hectischer hij wordt. Dat bevalt me wel
Overigens gister die witches boss gedaan, was best leuk om te doen, hoe verder je komt, hoe hectischer hij wordt. Dat bevalt me wel
[ Voor 24% gewijzigd door corset op 03-04-2015 09:56 ]
Verwijderd
Ben altijd een beetje overleveled, maar ben niet zo goed in dodgen. Gaat me allemaal te snel soms, kan niet zo goed tegen flitsende beelden. Maar dat blood is erg duur, uit mn hoofd 2000 zielen. Tegen BSB heb ik nog maar 3 keer gevochten, ken de tactiek nog niet zo goed hoe je m moet verslaan. Maar bedankt voor de tiplanerios schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:55:
BSB, op 40? niet?...
Ik vond Witches of Hemlock de makkelijkste baas tot nu toe, kwam bij mij ook niet veel tactiek bij kijken rondjes rennen tot ik ze vond en er op los rammen.lanerios schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:55:
BSB, op 40? niet?...
Welcome to the League of Draven
2000 zielen? Zielen??Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:00:
[...]
Ben altijd een beetje overleveled, maar ben niet zo goed in dodgen. Gaat me allemaal te snel soms, kan niet zo goed tegen flitsende beelden. Maar dat blood is erg duur, uit mn hoofd 2000 zielen. Tegen BSB heb ik nog maar 3 keer gevochten, ken de tactiek nog niet zo goed hoe je m moet verslaan. Maar bedankt voor de tip
Maar hopelijk vind je het wel tof om te doen, want daar gaat 't om. Ieder op zijn manier. Als je het te lastig vindt kun je altijd hulp inroepen. Dat vind ik geen schande. Probleem wat jij alleen dan wellicht hebt is dat je te overpowered bent en dus niemand voor BSB gaat vinden die in jouw level range zit... Dat is een nadeel van overpowered zijn: het is eenzaam aan de top.
Klopt, dat werkt heel goedEuphanasia schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:03:
[...]
Ik vond Witches of Hemlock de makkelijkste baas tot nu toe, kwam bij mij ook niet veel tactiek bij kijken rondjes rennen tot ik ze vond en er op los rammen.
Ik vond the old one and amarglyda of hoe dat ding ook heet erg makkelijk maar kan zijn dat ik gewoon iets te sterk was al voor deze bosses.
Ik ga nu Amygdala nog 'n keer proberen (als ik dat shitwijf kan vinden in die hel van een level waar ALLES op elkaar lijkt). Ben level 70 dus zou ook een eitje moeten zijn. Eerste keer ging ik kansloos ten onder gisteren. Maar misschien zat mijn frustratie-niveau van de onvindbaarheid te hoog. Nieuwe dag, nieuwe kansen.WeAreLegion schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:06:
Ik vond the old one and amarglyda of hoe dat ding ook heet erg makkelijk maar kan zijn dat ik gewoon iets te sterk was al voor deze bosses.
Verwijderd
Heb Dark souls 2 ook helemaal uitgespeeld. Was lv 100 aan het eind. Maar online schalen ze je level op met de ander had ik gehoord, dus dat zal wel geen probleem zijn.spaceboy schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:05:
[...]
2000 zielen? Zielen??Volgens mij zijn vials iets van 500 blood echoes. En als BSB op level 40 een probleem is dan wordt het een hele lange zit voor je om het spel uit te spelen.
Maar hopelijk vind je het wel tof om te doen, want daar gaat 't om. Ieder op zijn manier. Als je het te lastig vindt kun je altijd hulp inroepen. Dat vind ik geen schande. Probleem wat jij alleen dan wellicht hebt is dat je te overpowered bent en dus niemand voor BSB gaat vinden die in jouw level range zit... Dat is een nadeel van overpowered zijn: het is eenzaam aan de top.
Ik heb eindelijk Father Gascoigne verslagen, wat een ramp was dat... Ik heb een tijdje met andere wapens geprobeerd maar de Axe blijft voor mij de beste op dit moment. Ik heb alleen wat moeite met de workshop te activeren. Ik heb net gelezen dat ik op de verkeerde plek probeer, dit is dus de memory altar. Waar is dan de workshop??
Verwijderd
In hunters dream kan je toch de workshop gebruiken? Waar die oude man in die wheelchair zit.GF187um schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:28:
Ik heb eindelijk Father Gascoigne verslagen, wat een ramp was dat... Ik heb een tijdje met andere wapens geprobeerd maar de Axe blijft voor mij de beste op dit moment. Ik heb alleen wat moeite met de workshop te activeren. Ik heb net gelezen dat ik op de verkeerde plek probeer, dit is dus de memory altar. Waar is dan de workshop??
Of bedoel je upgraden met Blood gems? Zo ja: http://bloodborne.wikidot.com/blood-gem-workshop-toolGF187um schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:28:
PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop
Die kan ik niet gebruiken, dan krijg ik de melding workshop tool is missing, terwijl ik de Blood Gem Workshop tool wel in bezit heb.Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:32:
[...]
In hunters dream kan je toch de workshop gebruiken? Waar die oude man in die wheelchair zit.
Dat is wel de tool die ik heb ja, ik wil upgraden en repareren. Geen van beide krijg ik voor elkaarhenri.77 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:34:
[...]
Of bedoel je upgraden met Blood gems? Zo ja: http://bloodborne.wikidot.com/blood-gem-workshop-tool
Sta je wel bij de juiste tafel? het is die links van de kist, wel aan dezelfde muur.GF187um schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:37:
[...]
Die kan ik niet gebruiken, dan krijg ik de melding workshop tool is missing, terwijl ik de Blood Gem Workshop tool wel in bezit heb.
[...]
Dat is wel de tool die ik heb ja, ik wil upgraden en repareren. Geen van beide krijg ik voor elkaar
[ Voor 3% gewijzigd door Feralio op 03-04-2015 11:40 ]
Hmmm... Ik heb niet opgemerkt dat er nog een andere tafel was...Feralio schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:39:
[...]
Sta je wel bij de juiste tafel? het is die links van de kist, wel aan dezelfde muur.
Fail

Ach je bent niet de enige. Ik had het ook, toen ik mij bedacht dat er nog een bureau is
Verwijderd
Kwam laatst twee hunters tegen, de een was nog wel te doen. Maar die andere had een gun en was echt supersnel. Met de axe is het dan ook niet te doen. De saw is iets sneller, maar stunnen kan je ook niet meer echt doen bij hunter enemies. Ze duiken dan naar achteren en dan is je chain verbroken. Jammer dat je hier geen shields hebt, lekker blocken en op het juiste moment toeslaan. Dat was nog eens tactiek. Maar nu zit ik maar een beetje rond te klooien.
Ik heb er juist 2 verslagen door te stunnen.
Game complete als "Waste of Skin" class en geen levelups
extra info:
extra info:
One of the available classes is called “Waste of Skin,” and the description for it reads, “You are nothing. Talentless. You shouldn’t have been born.” One ridiculous player took this as a challenge, and decided to not only go through Bloodborne as the Waste of Skin class, he also never leveled up. Not only that, but he never used his gun, either.
Verwijderd
Wat??
Lol hoe kan dat, toen ik die class zag dacht ik: je moet wel hardcore zijn om dit te kiezen. En geen level ups! Hoe moet je dan de boss verslaan met 1 damage per attack lol.