Oh, ik heb al best veel invasions gedaan. Het is wel grappig, maar als het op de lange termijn zo blijft is het niet zo interessant als de echte Souls. 9 van de 10 mensen hebben hetzelfde wapen, het is dus niet zo heel divers qua builds en dergelijke tot nu toe.
Maar erger nog dan het gebrek aan diversiteit is de healing in BB. Healen is te makkelijk, ik had gister een gevecht van een half uur! Zelfs als invader kun je gewoon keihard 20+ keer healen... Beetje lame, maarja. Er is wel spul a la Lloyds Talisman, maar dat moet je dus precies op iemand gooien. Als je weet hoe bewegelijk dit spel is... Simpelweg niet te doen, heeft From niet goed over nagedacht denk ik. Tegen de tijd dat jij je gooi animatie hebt afgemaakt staat de tegenstander al achter je. Bovendien kun je dit spul niet kopen bij een vendor, dus moet je het grinden als je het al de moeite waard vind.
Nu kwam ik er op een gegeven moment dus achter dat je een heal kan parryen, maarja... Ook dat werkt niet altijd even soepel met een beetje lag. Bovendien is de framerate bij meerdere spelers echt om te janken af en toe. Blighttown all over again.
Leukste gevecht dat ik heb gehad tot nu toe was zojuist tegen 2 man tegelijk die samen een boss gingen doen denk ik. Lange fight van zo'n tien minuten, uiteindelijk 1 van de 2 kunnen afmaken voor ik er zelf aan ging. Maarja, die host had iig geen 20 blood vials meer voor de boss, haha.
[
Voor 10% gewijzigd door
Voxalizer op 31-03-2015 22:23
]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.