Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

spaceboy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:10:
Ben nu trouwens bij de Grand Cathedral naar beneden gelopen en...
spoiler:
Wat de fuck is dat voor ghost hand die mij oppakt, tien meter boven de grond frenzied en daarna dood neergooit?? Klinkt niet alsof ik daar iets tegen kan doen... Zucht.
Rechts voor Vicar idd. Vlak daarvoor kom je dus StroomKnots en z'n maatje tegen. Er is verder niets te doen en als je doorloopt kan je alleen terug met een hunters mark.

spoiler:
Zo'n reus staat toch ook op het plein links van de Cathedral ward lamp? Kan je daar de steen ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:25:
Okay BSB is zeer simpel tot de 3e fase. Had 'm 2 keer bijna. Je kan 'm gewoon parry'en eerst. Morgen weer verder proberen.

Edit: begrijp ik nou goed dat de outfit van Father G. poison resistant is?
Strategie:
spoiler:
Achter m rollen is de truuk (volgens mij bij alle bazen...). Fire paper doet ook veel damage. Probeer ook de pilaren tussen jouw en hem in te houden, zeker in z'n laatste fase.

Eigenlijk meer een algemene strategie uiteindelijk. Bij mij ging BSB en de volgende na 2/3 keer neer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog een vraag over Cathedral Ward:

spoiler:
Ik was daar met een kwartier doorheen. Ik kon geen shortcut openen en voor ik het wist was ik in Old Yharnam. Voor 1 hek moet ik een emblem hebben (boven aan de trap voorbij die reus). De andere hekken en deuren gaan allemaal via de andere kant open. Klopt dit? Kom ik hier later nog terug? Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:19:
Toch nog een vraag over Cathedral Ward:

spoiler:
Ik was daar met een kwartier doorheen. Ik kon geen shortcut openen en voor ik het wist was ik in Old Yharnam. Voor 1 hek moet ik een emblem hebben (boven aan de trap voorbij die reus). De andere hekken en deuren gaan allemaal via de andere kant open. Klopt dit? Kom ik hier later nog terug? Of heb ik iets gemist?
spoiler:
Je kan bij de vendor in de Hunters Dream een item kopen van 10000 souls (Hunter Chief Emblem) OF wanneer je de bloodstarved beast hebt gedaan door de deur rechts van het spawnpunt en dan naar beneden. (wel eerst de lift naar boven nemen ;), ik bedoel naar beneden bij de church workshop)

[ Voor 4% gewijzigd door Feralio op 31-03-2015 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30
Gisteren dacht ik, misschien even een Chalice dungeon uitproberen. Op die manier zorgen we voor wat afwisseling.

Krijg ik 3 uur later (1ste LVL dungeon is slechts een kleine 5 minuten groot) na een 100 keer proberen de boss van level 1 eindelijk neer.

Herkenbaar dat je vroeg of laat toch wel een knelpunt tegenkomt ongeacht je speelstijl. Tot nu geen enkel probleem gehad met eender wie maar met die boss was ik blijkbaar te ongeduldig (terwijl hij eigenlijk niet zo moeilijk is).

Wat de discussie over DS1 tov BLB betreft. Voor mij steekt DS er met kop en schouders bovenuit. Ik kwam net uit Demon's Souls en DS1 was desondanks moeilijker én verrassender maar ook een stuk kleurrijker en vormde één mooi geheel. Bloodborne vormt tot nu toe ook wel een geheel maar is veel meer actiegericht (en naar mijn gevoel makkelijker daardoor). Ik heb bij Bloodborne (net als DS2; maar die was dan ook te makkelijk) veel meer de neiging om er zonder nadenken in te vliegen. Bij DS1 was ik meer op mijn goede. Gisteren vroeg een vriend nog wat ik er van vond en ik antwoordde hem, zoals DS maar veel sneller en zonder schild/zwaarden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Feralio schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:47:
[...]

spoiler:
Je kan bij de vendor in de Hunters Dream een item kopen van 10000 souls (Hunter Chief Emblem) OF wanneer je de bloodstarved beast hebt gedaan door de deur rechts van het spawnpunt en dan naar beneden. (wel eerst de lift naar boven nemen ;), ik bedoel naar beneden bij de church workshop)
Het mooiste is dat als je het verhaal doorspeelt je niets hoeft te kopen. Kan je ergens niet door? Turn around...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ekfad schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:35:
... Gisteren vroeg een vriend nog wat ik er van vond en ik antwoordde hem, zoals DS maar veel sneller en zonder schild/zwaarden. :)
Toch heb ik wel een schild met Bloodborne. Niet dat ik 'm gebruik of dat hij zin heeft (zo'n houten plankje). Tja, dat is inderdaad wel de charme van Dark Souls. Ineengekrompen achter je Havel's Greatshield kijken of je van die enorme klappen overleeft... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30
spaceboy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:58:
[...]

Toch heb ik wel een schild met Bloodborne. Niet dat ik 'm gebruik of dat hij zin heeft (zo'n houten plankje). Tja, dat is inderdaad wel de charme van Dark Souls. Ineengekrompen achter je Havel's Greatshield kijken of je van die enorme klappen overleeft... :P
Dat schild heb ik ook. Was een goede practical joke! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Inmiddels de eerste twee bazen verslagen (doe het rustig aan, ivm tijdgebrek) en gisteren de draad weer opgepakt. Heeft iemand nog tips voor het nuttig/efficient besteden van de echoes? Ik doe eigenlijk maar wat om eerlijk te zijn. Zijn Arcane en Bloodtinge het levelen waard bijvoorbeeld? En in hoeverre is het verstandig om snel je meest gebruikte wapen te upgraden? Ik kom ook steeds shards te kort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Spud82 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:43:
Inmiddels de eerste twee bazen verslagen (doe het rustig aan, ivm tijdgebrek) en gisteren de draad weer opgepakt. Heeft iemand nog tips voor het nuttig/efficient besteden van de echoes? Ik doe eigenlijk maar wat om eerlijk te zijn. Zijn Arcane en Bloodtinge het levelen waard bijvoorbeeld? En in hoeverre is het verstandig om snel je meest gebruikte wapen te upgraden? Ik kom ook steeds shards te kort..
met endurance en vitality zit je nooit verkeerd. geeft je meer HP en mogelijkheid tot meer attacks of dodges voordat je meter depleted raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik zit gewoon al klem bij de werewolf (x2) op de brug zo'n uur in de game. :') Heerlijk dit.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mja endurance is niet heel belangrijk voorbij 20. Attacks kosten bijna geen stamina in dit spel. Je kan verschikkelijk veel dodgen gezien dat amper stamina kost. Ik zou met je stats focusses om 20 vit, 20 end, 25 str/skill wat weer aan je wapen ligt, heb je een skill wapen, ga voor skill, heb je str wapen str etc. Zodra je op dat punt bent, upgrade dan of de andere str/skill naar 25 als je quality wapen hebt(looking at you zwaardje) of upgrade je str/skill verder als je voor een str of skill build gaat. Tussendoor wat puntjes in Vit pakken. Maar meer dan 40 zou ik daar niet in stoppen.

Ik weet niet hoe arcane scaled met een wapen, of je het daar voor moet enchanten als in dark souls? Of misschien is dat een rune of zo? Maar heb een wapen(zwaardje!) die hoge arcane scaling heeft. Dus wel worth trying out. Misschien word die flamesprayer ook leuk dan :)

Edit: Hoofdletters

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
weszz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:59:
Ik zit gewoon al klem bij de werewolf (x2) op de brug zo'n uur in de game. :') Heerlijk dit.
spoiler:
Je kan ze naar dat dat deurtje van het huisje lokken. Ze kunnen nl niet door de deur :D. En dan rammen... en rammen en rammen...

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40
Of je pulled er eentje met een pebble, en killed ze gewoon 1 voor 1?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Voxalizer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:35:
Of je pulled er eentje met een pebble, en killed ze gewoon 1 voor 1?
Dat werkte iig niet bij mij, als je met 1 begint te meppen volgt de tweede automatisch. Ik heb ze gewoon gelured naar de poort van de eerste baas, daar kan je ze rustig 1 voor 1 afmeppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Of je neemt de detour en ontwijkt ze gewoon :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
kidicoke schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:37:
[...]

Dat werkte iig niet bij mij, als je met 1 begint te meppen volgt de tweede automatisch. Ik heb ze gewoon gelured naar de poort van de eerste baas, daar kan je ze rustig 1 voor 1 afmeppen
er word ook gezegd dat je dat niet moet doen. Een Pebble is zon steen die kun je gooien, als je mept dan komen ze uiteraard allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
wildcardxl schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:54:
[...]

er word ook gezegd dat je dat niet moet doen. Een Pebble is zon steen die kun je gooien, als je mept dan komen ze uiteraard allebei.
Ja ik bedoel ook dat ik er 1 weg lure met een steen, maar vervolgens 100meter verderop als ik dan in combat ga met die ene komt vervolgens alsnog die andere eraan gehuppeld. Heb het wel 5x geprobeerd op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Spud82 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:43:
De stats hebben een softcap bij lvl 25 en een hardcap bij lvl 50.

Eerst je VIT levellen zorgt ervoor dat je niet zo kwetsbaar bent. Stamina is ook wel handig, maar ondergeschikt aan VIT. Strength en skill zijn handig, maar de kracht van je wapen komt in BB veel uit upgrades en Blood Gems. Bloodtinge en Arcane zijn in het begin ook minder goed omdat je ze niet kan gebruiken.

Dus uiteindelijk:
VIT>>>STR>STA>SKL>>>>>>>>BLT=ARC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
afhangend van je build.. En van welk wapen je gebruikt, en welke gems..

etc
etc

Er is geen "dit zijn de perfecte stats"

Stam >>>>> Rest

kan ook een zeer viable build zijn bijvoorbeeld.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

kidicoke schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:55:
[...]

Ja ik bedoel ook dat ik er 1 weg lure met een steen, maar vervolgens 100meter verderop als ik dan in combat ga met die ene komt vervolgens alsnog die andere eraan gehuppeld. Heb het wel 5x geprobeerd op die manier
Tip voor een eventuele omweg:

spoiler:
Bij het huisje bij de fontein, waar je die dames zo hard hoor lachen kan je links van de voordeur wat barrels breken en naar beneden springen. Houd links aan en ga door het huisje heen. Als je rechtdoor gaat unlock je een shortcut. Als je omhoog in het huisje gaat kom je op de brug achter de wolven uit.

Daar kan je ze eventueel lokken, teruglopen naar de deuropening van het huiske. Ze passen daar niet doorheen en je kunt ze dus rustig neer meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik level Endurance, vit, str en skill op dit moment ik gebruik dan ook Ludwig Holy Blade. Echt een bazen wapen is dat.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
SqueakyClean schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:06:
[...]
Eerst je VIT levellen zorgt ervoor dat je niet zo kwetsbaar bent. Stamina is ook wel handig, maar ondergeschikt aan VIT.
Niet helemaal waar, ik zou zeggen endurance > vit aangezien naast stamina je resistances ook omhoog gaan door endurance. Natuurlijk is een goede basis vitality iets om zo snel mogelijk aan te werken, echter na een bepaald punt heb je gewoon meer aan endurance.

Aan de andere kant level je zo snel in Bloodborne dat wanneer je je focussed op 3 of 4 stats je ze binnen notime allemaal op 25 hebt zitten.

Edit: De relevantie van die soft caps heb ik nooit echt begrepen eigenlijk. Ik realiseer me dat na 25 (is dat confirmed bij alle stats eigenlijk?) ze minder effect hebben echter is het ook weer niet zo dat het weggegooide souls zijn. Als je zoals ik al zei toch ontzettend snel heel veel souls krijgt kun je beter gewoon doorlevellen. 50 > 25 :) .

Volgens mij is het alleen relevant als je een PVP meta level niet wilt overschrijden ofzo, voor PVE is het volgens mij totaal niet boeiend om rekening te houden met soft caps. Zeker niet met zo weinig stats ten opzichte van de Souls games.

Edit2: Ik kan maar niet wennen aan de term blood echoes ipv souls, haha.

[ Voor 62% gewijzigd door Voxalizer op 31-03-2015 12:46 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, volgens mij zit ik vast. Ik vergeet vast iets, kan iemand mij pointen waar ik heen moet?
Mogelijkheden vanuit Hunter's Dream:
spoiler:
1e awakening stone:
- 1st Floor Sickroom
- Central Yharnam
- Great Bridge
- Tomb of Oedon
- Cathedral Ward
- Grand Cathedral
- Old Yharnam
- Church of the Good Chalice

2e stone:
- Hemwick Charnel Lane
- Witch's Abode

3e stone:
- Hyogean Gaol

Ik begrijp dat de boss van Hypogean Gaol (Beast Paarl) optioneel is. Die kan ik ook (nog) niet aan, dus die laat ik buiten beschouwing. Verder heb ik qua bosses verslagen: Blood-starved Beast, Cleric Beast, Father Gascoigne, Vicar Amelia, Witch of Hemwick.

Oh ja, er is ook nog iets wat ik eerder beschreef: vanuit de Grand Cathedral kan ik zo'n pad naar beneden waar een deur is met zo'n onzichtbare hand die me oppakt, frenzied en one-shot-killed. Daar kan ik kennelijk ook niet door.

Eh... en nu?

[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 31-03-2015 13:15 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Zonder spoilers: Je moet eens goed rondkijken onderaan de trappen van de Grand Cathedral, op het plein waar 2 van die grote reuzen lopen (of zitten). Dus niet die zijweggetjes redelijk bovenaan de trap, maar echt onderaan bij het plein.

[ Voor 36% gewijzigd door Voxalizer op 31-03-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:18:
Zonder spoilers: Je moet eens goed rondkijken onderaan de trappen van de Grand Cathedral, op het plein waar 2 van die grote reuzen lopen (of zitten). Dus niet die zij weggetjes redelijk bovenaan de trap, maar echt onderaan, in de buurt waar ook een hond loopt.
Jemig, ik ben vast compleet blind ofzo. Ik zie dat via Google ook al steeds. En dan van die onsamenhangende kutverhalen dat je linksaf de trap op of oh nee, toch rechtsaf de trap af en dan halen ze weer allerlei verschillende gravediggers, axeswingers en andere enemies door elkaar... Dan moet je weer "als je tegenover de kerk staat linksaf" maar welke ker bedoel je dan? Etc etc. :P Ik snap er geen hol van. Is toch niet een of andere bug he? Ik word hier een beetje naar van. Ben van ellende ondertussen naar level 45 geleveld en heb m'n hele stash vol met vials, molotovs en bullets, maar verder komen: ho maar...

Dat stuk de trap af en waar die hond loopt. Prima. Ben ik. En dan heb je aan de andere kant van die trap (waar de hond liep) ook een paadje, plus een hendel die weer een hek opent zodat je weer op een plek komt waar ik al 100x ben geweest. Of 200x. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door spaceboy op 31-03-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
spaceboy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:24:
[...]

Jemig, ik ben vast compleet blind ofzo. Ik zie dat via Google ook al steeds. En dan van die onsamenhangende kutverhalen dat je linksaf de trap op of oh nee, toch recthsaf de trap af en dan halen ze weer allerlei verschillende gravediggers, axeswingers en andere enemies door elkaar... :P Ik snap er geen hol van. Is toch niet een of andere bug he? Ik word hier een beetje naar van. Ben van ellende ondertussen naar level 45 geleveld en heb m'n hele stash vol met vials, molotovs en bullets, maar verder komen: ho maar...
Okee, heldere uitleg:

spoiler:
Vanaf lampje Grand Cathedral loop je de Cathedral uit. Je kunt linksaf en rechtsaf naar de achterkant van de Cathedral, maar die paden moet je niet hebben. Loop gewoon door naar beneden. Je komt als het goed is op een plein waar (ligt een beetje aan je progress) een grote reus loopt, of 2 zitten. Staand onderaan de trap met je rug naar de Cathedral zie je rechts een smalle doorgang. Mogelijk zit er een reus vlak voor, zie je deze reus rechts op het plein zitten dan moet je daar recht achter zijn. Rest volgt vanzelf. Als je bij een deur komt waar je een password moet geven zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
kidicoke schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:55:
[...]

Ah sorry dat had ik niet begrepen. Maar wat er eerder aangegeven is, er zijn meer wegen die naar rome leiden. Ik heb ze inderdaad ook niet hoeven te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:28:
[...]

Okee, heldere uitleg:

spoiler:
Vanaf lampje Grand Cathedral loop je de Cathedral uit. Je kunt linksaf en rechtsaf naar de achterkant van de Cathedral, maar die paden moet je niet hebben. Loop gewoon door naar beneden. Je komt als het goed is op een plein waar (ligt een beetje aan je progress) een grote reus loopt, of 2 zitten. Staand onderaan de trap met je rug naar de Cathedral zie je rechts een smalle doorgang. Mogelijk zit er een reus vlak voor, zie je deze reus rechts op het plein zitten dan moet je daar recht achter zijn. Rest volgt vanzelf. Als je bij een deur komt waar je een password moet geven zit je goed.
Aaaah, je bent een held! Zelfs op die allerlaatste plek (achter die reus), daar was ik al meerdere keren geweest, maar had dat rottige paadje naar beneden niet gezien. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
wildcardxl schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:32:
[...]

Ah sorry dat had ik niet begrepen. Maar wat er eerder aangegeven is, er zijn meer wegen die naar rome leiden. Ik heb ze inderdaad ook niet hoeven te killen.
Geeft niet, ik ben er ondertussen ook al voorbij, maar ik heb nogal een sterke drang om alles te verkennen en alle mobs te killen, dus ook die twee wolven moesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Rem schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:25:
[...]

Tip voor een eventuele omweg:

spoiler:
Bij het huisje bij de fontein, waar je die dames zo hard hoor lachen kan je links van de voordeur wat barrels breken en naar beneden springen. Houd links aan en ga door het huisje heen. Als je rechtdoor gaat unlock je een shortcut. Als je omhoog in het huisje gaat kom je op de brug achter de wolven uit.

Daar kan je ze eventueel lokken, teruglopen naar de deuropening van het huiske. Ze passen daar niet doorheen en je kunt ze dus rustig neer meppen.
Held d:)b Dit maar eens proberen vanavond

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:23
weszz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Held d:)b Dit maar eens proberen vanavond
Kijk eens of je mijn note daar ziet staan, ben benieuwd of iedereen alle notes kan zien van iedereen of dat er bepaalde servers zijn. Ook leuk om te weten dat je je notes met L1 kan aanpassen. Je kan hem verlengen of zelfs een Gesture eraan toevoegen. Heb ik volgens mij nog nergens gelezen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
GF187um schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Kijk eens of je mijn note daar ziet staan, ben benieuwd of iedereen alle notes kan zien van iedereen of dat er bepaalde servers zijn. Ook leuk om te weten dat je je notes met L1 kan aanpassen. Je kan hem verlengen of zelfs een Gesture eraan toevoegen. Heb ik volgens mij nog nergens gelezen in dit topic.
No mercy for birds. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
Die heb ik ook gelezen ja maar dat is niet de mijne, wat een irritante birds ook, no mercy indeed. Ik heb bij de kratten en doodskisten waar je naar beneden kan, zoiets: Time for Hidden Path

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Hoe speelt dit spel zonder magic en is er genoeg variatie in pvp qua builds? Ik speel nog altijd DaSII.

[ Voor 15% gewijzigd door Nfear op 31-03-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Magic is meh at best, enige wat ik tot nu toe heb gevonden is een quick sidestep, en dat zuipt bullets. Dus compleet nutteloos om te gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Er zijn best wat magic items.. Heb een beetje spijt dat ik niet meer in Arcane ben gegaan eigenlijk.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metacritic user reviews. Fantastisch.
This game is a huge let down, i feel like i have wasted my money buying it, i will be selling it asap to try and get some good money for it. a huge let down, boring level design and a poor AI
"Boring level design and a poor AI" ;(

Zulke trieste figuren dit. Dat ze überhaupt tijd en moeite gaan stoppen in iets wat ze duidelijk niet gespeeld hebben. Puur om te trollen. Desalniettemin vermakelijk om te lezen, helemaal omdat de User score nog gewoon op een 8.8 staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:46:
Metacritic user reviews. Fantastisch.

[...]

"Boring level design and a poor AI" ;(

Zulke trieste figuren dit. Dat ze überhaupt tijd en moeite gaan stoppen in iets wat ze duidelijk niet gespeeld hebben. Puur om te trollen. Desalniettemin vermakelijk om te lezen, helemaal omdat de User score nog gewoon op een 8.8 staat. :+
Iets over subjectief etc? Misschien vind hij dit zo, dat jij het daar niet mee eens bent is iets anders. 8)7

Vind zelf de level design ook erg meh.. ik snap het, gigantische stad, nog meer gigantische stad. Oh een kerkje, Hey! weer een stad.

Nee origineel is het niet te noemen. Vooral in vergelijking met een Demon Souls is de afwisseling ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:55:
[...]

Iets over subjectief etc? Misschien vind hij dit zo, dat jij het daar niet mee eens bent is iets anders. 8)7

Vind zelf de level design ook erg meh.. ik snap het, gigantische stad, nog meer gigantische stad. Oh een kerkje, Hey! weer een stad.

Nee origineel is het niet te noemen. Vooral in vergelijking met een Demon Souls is de afwisseling ver te zoeken.
Hou toch op. Dit is toch niet subjectief, een 0 geven. Een 0 is iets vol met bugs, weinig content, gangetje gangetje, waardeloos verhaal, belabberde gameplay.

Het leveldesign zit op sommige momenten juist ingenieus in elkaar als je de standaard van tegenwoordig ziet. Er zijn zat games waar ik geen zak aan vindt, maar goed scoren. Subjectief gezien geef ik toe dat dit goede games zijn, maar niet voor mij. Naar een site gaan en dan een 0 geven om zo de score zo laag mogelijk te krijgen, is gewoon trollen. Maar das mijn mening.

Ik durf overigens te wedden dat hij de game niet eens gespeeld heeft, maar daar zullen we nooit achter komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:09:
[...]

Hou toch op. Dit is toch niet subjectief, een 0 geven. Een 0 is iets vol met bugs, weinig content, gangetje gangetje, waardeloos verhaal, belabberde gameplay.
Daar kom je nu mee, dat is inderdaad onzin. Maar zijn quote is gewoon subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ach, dat weet je met user reviews. Zag laatst iemand die had een profiel aangemaakt om Forza een 10 te geven en DriveClub een 0. Dat waren zijn enige reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
Level design vind ik te vet voor woorden. Dat eerste pleintje waar iets verbrand wordt, daar staan ze met 10 man ofzo, allen met fakkels eromheen. Daar kom je later een keer terug en die zie je het van de zijkant/bovenkant. Toen ik daar boven stond viel het mij pas op dat het (waarschijnlijk) een weerwolf is die wordt verbrand. Maar dat vond ik zo vet om te zien dat je terugkomt naar een bepaalde plek en dat komt vaker terug in dit spel. De hele stad is in elkaar verweven dat je vaker op plekken komt waar je al eens langs geweest bent maar dat je het vanuit een ander perspectief ziet.
Ik zeg al jaren dat COD een slecht spel is geworden en dat heeft voor mij echt te maken met mapdesign. Ik vind dit echt een superspel en ben nog niet in de andere levels geweest maar dat deze gast zegt dat het slecht is is bullshit. Zijn idee van een goed level komt waarschijnlijk het dichtst bij Fifa in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Niet echt indrukwekkend vind ik persoonlijk. Hij gebruikt gewoon een glitch om zn character te max levelen. Tja, daarna is het niet een uitdaging meer, kwestie van rennen van boss naar boss en ze genadeloos afslachten. Enige indrukwekkende aan deze speedrun is dat iemand zulke glitches gevonden heeft, zeker de glitch dat je in een area komt waar je niet kan komen nog om zo die Blood Echo pakketjes te pakken. Die hij vervolgens ontelbaar keer kloont via nog een glitch. Na 15 minuten is de video ook niet interessant meer dus. Het uitvoeren van de glitch is niks bijzonder aan. Zonder het begin stuk waar meerdere glitches gebruikt worden heb je eigenlijk gewoon iemand die door de game rent met alle stats maxed, tja....

Dit is dan net zo indrukwekkend als de video's van Destiny waar ze Atheon solo afmaken, door hem van de brug af te gooien, of de netwerk kabel bij Crota eruit rukken :+

Leuk voor de speedrun fans misschien. Maar ik zou liever een speedrun zien van iemand die de game uitspeelt zonder vals te spelen. Dus een speedrun van een zo laag mogelijke level die zo snel mogelijk bij de eindbaas komt. Dat noem ik pas indrukwekkend. Dit meh, gewoon glitchen, max levelen en dan is het de vraag hoe snel je kan rennen....

Edit: ik wil hiermee niet een nutteloos discussie starten waarbij mensen zeggen wat wel of geen speedrun is en dat glitchen erbij hoort. Ik geef enkel aan dat ik dit niet indrukwekkend vind, omdat het niks anders is dan met een maxed out character de game spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 31-03-2015 17:41 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Glitchless doen ze er nu een uur langer over heb ik gezien, ook best indrukwekkend.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hoe frequent kan je eigenlijk saven in daze game? Ik heb zelf vaak geen tijd om 3-4 uur achter elkaar te gamen, dus ik wil dit spel niet gaan spelen wetende dat ik nooit bij een volgend save point zal komen omdat die uren uit elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
xelfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:55:
Hoe frequent kan je eigenlijk saven in daze game? Ik heb zelf vaak geen tijd om 3-4 uur achter elkaar te gamen, dus ik wil dit spel niet gaan spelen wetende dat ik nooit bij een volgend save point zal komen omdat die uren uit elkaar liggen.
Het saved zelf heel erg vaak. En als je het spel sluit door zelf "Exit Game" te doen, ga je daar weer verder.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Chester schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:58:
[...]
Het saved zelf heel erg vaak. En als je het spel sluit door zelf "Exit Game" te doen, ga je daar weer verder.
Thnx, dat scheelt al een hoop. Wellicht is de game dan wel de moeite waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo net boss nummer 7 gekilled wat een ontzettende klote boss zeg haha tot dat ik het door had :) maar vind het echt zo'n tof spel :) heb ook wel Dark Souls gespeeld maar ze overtreffen zichzelf echt hier mee :) al zal dat voor de echte diehard Dark Souls fan niet zo zijn denk ik.

spoiler:
het ging om Rom klote spider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hoe staat het met de pvp op dit moment? Wordt er al wat geïnvade of...? Ik snap dat de meeste spelers wast nog amper door hebben hoe het werkt, maar ben toch nieuwsgierig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
WeAreLegion schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:35:
Zo net boss nummer 7 gekilled wat een ontzettende klote boss zeg haha tot dat ik het door had :) maar vind het echt zo'n tof spel :) heb ook wel Dark Souls gespeeld maar ze overtreffen zichzelf echt hier mee :) al zal dat voor de echte diehard Dark Souls fan niet zo zijn denk ik.

spoiler:
het ging om Rom klote spider
Amen, die boss is echt vreselijk. Niet alleen omdat het moeilijk is, het is ook gewoon een waardeloos concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:38:
[...]

Niet echt indrukwekkend vind ik persoonlijk. Hij gebruikt gewoon een glitch om zn character te max levelen. Tja, daarna is het niet een uitdaging meer, kwestie van rennen van boss naar boss en ze genadeloos afslachten. Enige indrukwekkende aan deze speedrun is dat iemand zulke glitches gevonden heeft, zeker de glitch dat je in een area komt waar je niet kan komen nog om zo die Blood Echo pakketjes te pakken. Die hij vervolgens ontelbaar keer kloont via nog een glitch. Na 15 minuten is de video ook niet interessant meer dus. Het uitvoeren van de glitch is niks bijzonder aan. Zonder het begin stuk waar meerdere glitches gebruikt worden heb je eigenlijk gewoon iemand die door de game rent met alle stats maxed, tja....

Dit is dan net zo indrukwekkend als de video's van Destiny waar ze Atheon solo afmaken, door hem van de brug af te gooien, of de netwerk kabel bij Crota eruit rukken :+

Leuk voor de speedrun fans misschien. Maar ik zou liever een speedrun zien van iemand die de game uitspeelt zonder vals te spelen. Dus een speedrun van een zo laag mogelijke level die zo snel mogelijk bij de eindbaas komt. Dat noem ik pas indrukwekkend. Dit meh, gewoon glitchen, max levelen en dan is het de vraag hoe snel je kan rennen....

Edit: ik wil hiermee niet een nutteloos discussie starten waarbij mensen zeggen wat wel of geen speedrun is en dat glitchen erbij hoort. Ik geef enkel aan dat ik dit niet indrukwekkend vind, omdat het niks anders is dan met een maxed out character de game spelen.
Eens. Glitched any% speedruns gaan vaak over levelskips. Ik kan me niet herinneren ooit een itemdupe gezien te hebben.

Speedrunners zijn echte pro's en kennen het spel van binnen en buiten. Zie hier bijv. een goede DS speedrunner Noobest:

Das pas skill! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Brutal1ty schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:23:
Hoe staat het met de pvp op dit moment? Wordt er al wat geïnvade of...? Ik snap dat de meeste spelers wast nog amper door hebben hoe het werkt, maar ben toch nieuwsgierig ;)
Oh, ik heb al best veel invasions gedaan. Het is wel grappig, maar als het op de lange termijn zo blijft is het niet zo interessant als de echte Souls. 9 van de 10 mensen hebben hetzelfde wapen, het is dus niet zo heel divers qua builds en dergelijke tot nu toe.

Maar erger nog dan het gebrek aan diversiteit is de healing in BB. Healen is te makkelijk, ik had gister een gevecht van een half uur! Zelfs als invader kun je gewoon keihard 20+ keer healen... Beetje lame, maarja. Er is wel spul a la Lloyds Talisman, maar dat moet je dus precies op iemand gooien. Als je weet hoe bewegelijk dit spel is... Simpelweg niet te doen, heeft From niet goed over nagedacht denk ik. Tegen de tijd dat jij je gooi animatie hebt afgemaakt staat de tegenstander al achter je. Bovendien kun je dit spul niet kopen bij een vendor, dus moet je het grinden als je het al de moeite waard vind.
Nu kwam ik er op een gegeven moment dus achter dat je een heal kan parryen, maarja... Ook dat werkt niet altijd even soepel met een beetje lag. Bovendien is de framerate bij meerdere spelers echt om te janken af en toe. Blighttown all over again.

Leukste gevecht dat ik heb gehad tot nu toe was zojuist tegen 2 man tegelijk die samen een boss gingen doen denk ik. Lange fight van zo'n tien minuten, uiteindelijk 1 van de 2 kunnen afmaken voor ik er zelf aan ging. Maarja, die host had iig geen 20 blood vials meer voor de boss, haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Voxalizer op 31-03-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:59:
[...]

Amen, die boss is echt vreselijk. Niet alleen omdat het moeilijk is, het is ook gewoon een waardeloos concept.
Ik sta nu ook voor Rom (al 7x dood). Welk level is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:53
Net blood starved beast gedaan. 1e keer dood, 2e keer peanuts. Sta ik ff stoom af te blazen van de spanning en de overwinning te vieren ga ik dood door poison haha. Vervolgens val ik onderweg terug van een ladder waardoor ik sterf. Dus én blood echoes weg én reward van BSB weg. Was die reward nog boeiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
spaceboy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:22:
[...]

Ik sta nu ook voor Rom (al 7x dood). Welk level is aan te raden?
Ik heb hem op 58 ofzo gedaan; 8x moeten proberen ofzo. Vond hem ook saai en irritant...

spoiler:
Ik heb al die kleine spinnetjes zoveel mogelijk genegeerd, gewoon dodgen als je ze ziet aanvallen; anders maar klappen vangen en healen waar nodig. Al je damage gewoon focussen op Rom zelf.

Weet iemand overigens of het mogelijk is om het resultaat van blood gemstones die verschillende dingen boosten enigsinds te vergelijken? Zit nu te twijfelen of ik b.v. +7% phys attack moet doen of +12 SKL scaling; het uiteindelijke resultaat van die SKL scaling is lastig te zien volgens mij, of mis ik iets?

[ Voor 27% gewijzigd door Wussie op 31-03-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Iemand toevallig in de buurt van old yarnham? Ik krijg die gunner in de toren niet kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripwire999 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:14:
Iemand toevallig in de buurt van old yarnham? Ik krijg die gunner in de toren niet kapot :(
Dodgen, parry'en en viscerals. Hij is te doen. Bij mij pleurde hij naar beneden.

Ik ben iets geleveled, terug maar BSB gegaam, maar dat ding lijkt wel 5x zo sterk. Eerste keer had ik 'm bijna gelijk en nu krijg ik 'm amper tot de helft.

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 01-04-2015 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Bij mij ook! :D

Een goede tip daarbij is: als je dood gaat zonder het oppakken van een baas-reward (of bijv. bij die chaingun hunter) ligt de reward waar de vijand zou spawnen. Dus gewoon terug naar de plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Voxalizer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:17:
[...]

Oh, ik heb al best veel invasions gedaan. Het is wel grappig, maar als het op de lange termijn zo blijft is het niet zo interessant als de echte Souls. 9 van de 10 mensen hebben hetzelfde wapen, het is dus niet zo heel divers qua builds en dergelijke tot nu toe.

Maar erger nog dan het gebrek aan diversiteit is de healing in BB. Healen is te makkelijk, ik had gister een gevecht van een half uur! Zelfs als invader kun je gewoon keihard 20+ keer healen... Beetje lame, maarja. Er is wel spul a la Lloyds Talisman, maar dat moet je dus precies op iemand gooien. Als je weet hoe bewegelijk dit spel is... Simpelweg niet te doen, heeft From niet goed over nagedacht denk ik. Tegen de tijd dat jij je gooi animatie hebt afgemaakt staat de tegenstander al achter je. Bovendien kun je dit spul niet kopen bij een vendor, dus moet je het grinden als je het al de moeite waard vind.
Nu kwam ik er op een gegeven moment dus achter dat je een heal kan parryen, maarja... Ook dat werkt niet altijd even soepel met een beetje lag. Bovendien is de framerate bij meerdere spelers echt om te janken af en toe. Blighttown all over again.

Leukste gevecht dat ik heb gehad tot nu toe was zojuist tegen 2 man tegelijk die samen een boss gingen doen denk ik. Lange fight van zo'n tien minuten, uiteindelijk 1 van de 2 kunnen afmaken voor ik er zelf aan ging. Maarja, die host had iig geen 20 blood vials meer voor de boss, haha.
Ben benieuwd of hier nog veel verandering in komt na wat patches en als mensen nieuwe dingen uitvinden... Maar vooral de performance...
PvP is een heel groot deel van de Souls series voor mij, letterlijk 50/50 gedeeld in waarde met de vaak geniale single player en coop opties, maar dan moet het wel een beetje lekker werken.

Zag in de reviews ook amper wat genoemd over de invasions, pvp en coop behalve dat het mogelijk in en dat vond ik al een beetje apart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Pfffft Father Gascoine vind mij niet lief en dat is wederzijds :P

Ik krijg 'm niet kapot :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
Willybubba schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:05:
Pfffft Father Gascoine vind mij niet lief en dat is wederzijds :P

Ik krijg 'm niet kapot :(
Zorg dat je in de eerste en tweede fase achter grafstenen gaat staan dan krijg je hem heel snel tot de derde fase, zorg dat je voor de derde fase een paar molotovs hebt en je hebt hem neer in no time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja dat is juist het ding, ik kom steeds klem te zitten tussen grafstenen en iets als een boom of zo. Ik denk dat ik te veel beweeg en te dicht bij hem kom. Ik heb overigens de Music Box bij me ;)

Heb 'm wel 2 keer tot de derde fase gekregen maar die is zo snel dat ik dan eigenlijk meteen klaar ben :P

Toch wel vet, normaal als ik zo vaak een boss fight opnieuw moet doen wordt ik pissed, nu wil ik eigenlijk meteen weer wat nieuws testen... Ik zie ook wel dat ik het zelf fout doe en dat het niet aan de game ligt.

Vanavond maar ff verder :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
spoiler:
Lekker rond de grafstenen dansen je kan hem daar door heen raken , ik heb die box niet gebruikt omdat hij dan sneller transformeert tot een weerwolf

[ Voor 6% gewijzigd door Rickpm1 op 01-04-2015 11:20 . Reden: spoiler ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Yeah! First boss encounter. Jezus ging ik ff hard neer :+

Kwam er ook achter dat ik altijd de route nam die niet heel praktisch was. En er altijd een uur over deed om weer bij de wolven te komen inplaats van 5 min. Heerlijk.

Gebruikte ook de optie om een medespeler in te roepen, die vervolgens na 10sec dood ging bij de boss. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
Rickpm1 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:51:
spoiler:
spoiler: title
Lekker rond de grafstenen dansen je kan hem daar door heen raken , ik heb die box niet gebruikt omdat hij dan sneller transformeert tot een weerwolf
Dude... Dat wil ik helemaal niet weten. Kan je dat niet in een spoiler zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door GF187um op 01-04-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Antifon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:07:
Net blood starved beast gedaan. 1e keer dood, 2e keer peanuts. Sta ik ff stoom af te blazen van de spanning en de overwinning te vieren ga ik dood door poison haha. Vervolgens val ik onderweg terug van een ladder waardoor ik sterf. Dus én blood echoes weg én reward van BSB weg. Was die reward nog boeiend?
Boss rewards krijg je automatisch in je iventory, mochten ze je een reward geven. Je hoeft deze dus niet op te pakken. NPC rewards van niet respawnende npc's kun je opppakken op hun spawn locatie.

Gister wilde ik nog zieke progress maken, maar gestaakt ivm met snoeiharde koppijn. Nog wel even m'n nieuwe zwaardje willen testen op sackboy. Ik ging dood, ik kan iedereen aanraden dood te gaan op sackboy. Maja, daarna nog even nieuw gebiedje verkent en mijn zwaardje maar gelijk +6 gemaakt ^^ Met 18str en 25skill en paar gems heeft die respectabele 269 attack rating. Plus, de moveset. Oh de moveset :D

Vanavond eerst buddy assisteren met Amelia, daarna als je bij Amelia voor de deur staat links af, rechts ben ik al geweest, maar was dead end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
GF187um schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:37:
[...]

Dude... Dat wil ik helemaal niet weten. Kan je dat niet in een spoiler zetten?
Heb er een spoiler van gemaakt sorry maar als je niks wil weten moet je niet hier zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Rickpm1 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:21:
[...]

Heb er een spoiler van gemaakt sorry maar als je niks wil weten moet je niet hier zijn denk ik
Dat slaat als een tang op een varken. 8)7

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
Rickpm1 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:21:
[...]

Vind ik een beetje kortzichtig van je, ik wil alles van de game weten. Alleen geen spoilers over eindbazen, verhaal, etc. Dat zijn dingen die mijn ervaring minder leuk maken. Iedereen gebruikt spoilers hier en daar is een goede reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

GF187um schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:02:
[...]

Vind ik een beetje kortzichtig van je, ik wil alles van de game weten. Alleen geen spoilers over eindbazen, verhaal, etc. Dat zijn dingen die mijn ervaring minder leuk maken. Iedereen gebruikt spoilers hier en daar is een goede reden voor.
Je moet nu alleen je eigen berichtje even aanpassen, want in het gedeelte dat je quote staat het nog open en bloot ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Laatst online: 21-12-2021
Wie blijft nog altijd de termen: Bonfire, en Souls, gebruiken? :p lukt me maar niet om blood echoes en Lamps te zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Lamps gebruik wel. Maar Souls blijven Souls bro.

Waar ik meer moeite mee heb: TRIANGLE IS HEAL, not change weapon, TRIANGLE IS HEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:56:
[...]

Dat slaat als een tang op een varken. 8)7
Waarom? Het topic staat letterlijk vol met zaken die als spoiler opgevat kunnen worden. Als je echt niks wil weten over Cleric Beast of Gascoigne (de eerste 2 bazen waar denk ik 95% van de spelers hier al voorbij is), dan kun je inderdaad beter wegblijven. Daarbij kun je erover discussiëren of een tip wel of geen spoiler is. Er zijn meerdere taktieken om bazen te verslaan.

Iemand nog tips voor Blood Starved Beast?

spoiler:
Vanaf fase 3 heb ik echt grote moeite. Heb de Gascoigne outfit aan (goede anti-poison stats), genoeg antidote en vials, maar de laatste fase vind ik echt kut. Ik heb er meer moeite mee dan Gascoigne in ieder geval. Hij wordt enorm agressief en zijn lunges reiken enorm ver. Parry'en lukt dan niet meer en zelfs met dodgen word ik geraakt. Ik blijf ook wel in de buurt van de pilaren, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tip voor mensen die niet net als ik Darkbeast Paarl willen mislopen...

spoiler:
Versla NIET Rom the Spider VOORDAT je Paarl hebt gepakt in Hypogean Gaol. Ik heb dat nagelaten en nu ik net in Yahar'gul, Unseen Village ben aangekomen kan ik niet meer naar Hypogean Gaol. Iets voor NG+ dan maar? Of is er nog een mogelijkheid om daar toch weer te komen? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
bram1984 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:38:
[...]

Waarom? Het topic staat letterlijk vol met zaken die als spoiler opgevat kunnen worden. Als je echt niks wil weten over Cleric Beast of Gascoigne (de eerste 2 bazen waar denk ik 95% van de spelers hier al voorbij is), dan kun je inderdaad beter wegblijven. Daarbij kun je erover discussiëren of een tip wel of geen spoiler is. Er zijn meerdere taktieken om bazen te verslaan.

spoiler:
Vanaf fase 3 heb ik echt grote moeite. Heb de Gascoigne outfit aan (goede anti-poison stats), genoeg antidote en vials, maar de laatste fase vind ik echt kut. Ik heb er meer moeite mee dan Gascoigne in ieder geval. Hij wordt enorm agressief en zijn lunges reiken enorm ver. Parry'en lukt dan niet meer en zelfs met dodgen word ik geraakt. Ik blijf ook wel in de buurt van de pilaren, maar dan nog.
Ja precies er zijn dingen die hier staan waarvan ik denk dat ze meer "spoilen" maar goed ik zal erop letten!

spoiler:
Belangrijk om te weten is dat de bloodstarved beast zowel in de eerste als laatste fase uiteindelijk dezelfde aanval met zijn rechter klauw gaat doen waarna die erg kwetsbaar is, hij wordt vanaf de tweede fase alleen meer giftig en doet een extra agressieve aanval, gewoon geduld hebben tot die weer kalmeert, een paar antidotes en molotovs voor de laatste fase doen ook wonderen, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
bram1984 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:38:
[...]

spoiler:
Jij zet nu toch ook iets netjes in een spoiler tag? Lijkt me niet meer dan logisch dat mensen dat sowieso zoveel mogelijk proberen. Gaat het een keer fout, prima, kan gebeuren. Maar het is onzin om een topic van een game te moeten vermijden omdat mensen het niet nodig vinden om spoiler tags te gebruiken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Man man man, ik heb BB gekocht zonder te checken wat het spel precies inhoud.
Na x aantal dagen spelen kan ik concluderen damn wat een vet spel!! 8.5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
spaceboy schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:49:

spoiler:
Versla NIET Rom the Spider VOORDAT je Paarl hebt gepakt in Hypogean Gaol. Ik heb dat nagelaten en nu ik net in Yahar'gul, Unseen Village ben aangekomen kan ik niet meer naar Hypogean Gaol. Iets voor NG+ dan maar? Of is er nog een mogelijkheid om daar toch weer te komen? Anyone?
Jawel, daar kun je nog wel komen. Geen gevaar om hem mis te lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 01-04-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
spaceboy schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:49:

spoiler:
spoiler:
Je kan er nog wel komen, alleen werkt de lamp niet meer ;) Via Unseen Village gewoon blijven gaan tot je uit komt bij Hypgean Gaol, daar zie je dat de lamp uit staat. Let wel goed op, want daar staan 3 hunters op je te wachten. Co-op is raadzaam.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verrekte spinnen weerhouden mij ervan om deze game te kopen, is vaak zo met dit soort games, net wat beelden bekeken van DSII die binnenkort voor de PS4 komt maar daar zag ik er ook al 1 rechts het beeld binnenlopen.

Discussie al vaker gehad ook hier op tweakers maar met mijn fobie zou ik het ws niet trekken nu ik weer wat filmpjes heb gezien.

(Ben de maker van die 'insects be gone mod' voor Skyrim nog steeds erg dankbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
Kan iemand uitleggen hoe die beast pellets in elkaar zitten? Kan je echt transformeren? Ik krijg enkel een gloed over me heen en lukt ook niet om die laadbalk vol te krijgen, heb het ook maar 1 keer geprobeerd eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
@sipio, die spinnen kom je echt niet veel tegen hoor.. je kan er gewoon voorbij lopen ook alsje wil. maar als je echt een fobie hebt, niet achterom kijken als je wegloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

spoiler:
Eigenlijk vind ik het best wel irritant dat BSB gewoon één aanval kan doen waardoor je gewoon onmiddelijk sterft, zonder dat je op tijd kan antidote nemen of healen. Dat deden de twee voorgaande bazen soms ook al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:53
Bij BSB, en ook bij andere bazen geldt: dodgen, dodgen, dodgen! Dan zijn ze imo prima te doen. Ik heb de eerste drie bazen op die manier allen met slechts mn axe verslagen. Bij BSB moest ik wel érg veel op rondje rammen moet ik zeggen, maar als je rond de paal blijft dodgen dan kun je 'm makkelijk raken aan het einde van zijn aanval, ook in de derde fase. Wapen wel extended btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
ye-roon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:12:
[...]

Je moet nu alleen je eigen berichtje even aanpassen, want in het gedeelte dat je quote staat het nog open en bloot ^^
Thanks! And Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tja, dat is het echte Dark Souls gevoel wat ik nu net ook weer bij Bloodborne kreeg:
spoiler:
Net als je denkt dat je helemaal het mannetje bent (nu level 63) kom je opeens The One Reborn tegen. Heb het zeker 10 seconden volgehouden! Ik ga maar even een andere game doen... ☺

Oh en over terugkeren naar Darkbeast Paarl:
spoiler:
... Ja ik ben ondertussen inderdaad via de city terug bij Hypogean Gaol, maar de plek waar Paarl zit was nu voorzien van zo'n witte mist, dus kon ik er niet bij... Of kwam dat omdat ik een hulpje bij me had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
Sipio schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:04:
Verrekte spinnen weerhouden mij ervan om deze game te kopen, is vaak zo met dit soort games, net wat beelden bekeken van DSII die binnenkort voor de PS4 komt maar daar zag ik er ook al 1 rechts het beeld binnenlopen.

Discussie al vaker gehad ook hier op tweakers maar met mijn fobie zou ik het ws niet trekken nu ik weer wat filmpjes heb gezien.

(Ben de maker van die 'insects be gone mod' voor Skyrim nog steeds erg dankbaar)
Ik ken iemand die in Zaandam woont en mensen van hun fobie voor spinnen afhelpt. Als je wilt kan ik je met hem in contact brengen, hij heeft al vele mensen geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook, als je na een tijdje keer op keer enemies dood of ze dan op een gegeven moment niet meer terugkomen?
Met Dark Souls 2 had ik dit. Ik wilde namelijk farmen voor souls om te levelen maar opeens was alles weg, kon dus niet meer farmen. Ik hoop dat het in deze game niet zo is. Dat zal wel erg lullig zijn als je blood vials opraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:04:

Ik zou eerder bang zijn van een echte spin. Maar begrijp het wel, mn moeder is er ook zo bang voor als ze het op het tv ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:11:
Weet iemand ook, als je na een tijdje keer op keer enemies dood of ze dan op een gegeven moment niet meer terugkomen?
Met Dark Souls 2 had ik dit. Ik wilde namelijk farmen voor souls om te levelen maar opeens was alles weg, kon dus niet meer farmen. Ik hoop dat het in deze game niet zo is. Dat zal wel erg lullig zijn als je blood vials opraken :P
Hunters komen niet terug, de rest wel als ik me niet vergis.
En natuurlijk de bazen zijn weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloebie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:28:
[...]

Hunters komen niet terug, de rest wel als ik me niet vergis.
En natuurlijk de bazen zijn weg.
THNX ( ͡ ʖ ͡ )

Dan ga ik ff farmen, ben nu lv 25 en ik gebruik die axe omdat de range gewoon baas is. Tot nu toe heb ik nog geen moeite gehad met boss battles. Eerste boss had ik in 3x en tweede in 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Father Gascoigne in 1 keer? Das knap. Respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
GF187um schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:42:
[...]

Ik ken iemand die in Zaandam woont en mensen van hun fobie voor spinnen afhelpt. Als je wilt kan ik je met hem in contact brengen, hij heeft al vele mensen geholpen.
Ah super bedankt maar ik pas liever, ik heb er in het gewone dagelijkse leven weinig tot geen last van, woon 2 hoog niet echt in de buurt van water of bos en het komt gelukkig weinig voor dat ik ze tegen kom.

Het is ook gewoon te gek voor woorden eigenlijk omdat ik heel goed besef dat het maar een paar pixels zijn maar dat helpt helaas niet.

Heb dat filmpje van eerder genoemde boss in dit topic bekeken, had gehoopt omdat je met het spelen op de PS4 minder last zou hebben ten opzichte van PC omdat je wat verder van het scherm afzit maar denk toch niet dat het zou gaan werken.

@Meesie1, Haha ja kan me wel in jou moeder verplaatsen, tv, tijdschriften het maakt allemaal niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zoo dat was baas nummer 8
spoiler:
The One Reborn

Vond deze zelf erg simpel had hem ook in 1 keer gelijk :) dat in tegenstelling tot nummer 7 haha

[ Voor 4% gewijzigd door WeAreLegion op 01-04-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Kan iemand mij precies uitleggen hoe co-op werkt? hoe invite ik bv een vriend wanneer ik 'rinkel' ipv random personen/hoe join ik een vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Msi92 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:37:
Kan iemand mij precies uitleggen hoe co-op werkt? hoe invite ik bv een vriend wanneer ik 'rinkel' ipv random personen/hoe join ik een vriend :)
Jij moet de bel rinkelen dat je hulp nodig heb (als hij jou wil joinen), en vriend dan de gene die wil helpen er mag volgens mij niet meer dan 10 levels verschil tussen jullie zitten en je moet in zelfde regio staan (dan gaat het het snelst) dat heb ik er van begrepen. Om te zorgen dat je niemand anders invite ga je naar systeem dan naar network en dan kies je bij password iets en dat geef je aan hem en hij vult het daar ook in. Dan zou het volgens mij moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
WeAreLegion schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:40:
[...]

Jij moet de bel rinkelen dat je hulp nodig heb (als hij jou wil joinen), en vriend dan de gene die wil helpen er mag volgens mij niet meer dan 10 levels verschil tussen jullie zitten en je moet in zelfde regio staan (dan gaat het het snelst) dat heb ik er van begrepen. Om te zorgen dat je niemand anders invite ga je naar systeem dan naar network en dan kies je bij password iets en dat geef je aan hem en hij vult het daar ook in. Dan zou het volgens mij moeten werken.
Heh verdorrie er zit minstens 100 lvls verschil tussen mij en vriend van me.

Dankje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Msi92 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:42:
[...]

Heh verdorrie er zit minstens 100 lvls verschil tussen mij en vriend van me.

Dankje ^^
DAT vind ik dus het enige nadeel van het multiplay gedeelte en ook in de singleplay: dat je niet echt een goed gevoel hebt welk "level goed voor je is". Net als bij Dark Souls. Dat kun je natuurlijk "ondervinden", als het te moeilijk is moet je slimmer spelen of als je een hoger level bent. Aan de andere kant gebeurt het dan ook soms dat je overpowered bent. Dat is ook niet tof. Heb dat met Bloodborne nog niet meegemaakt, maar toen ik bijvoorbeeld vanmiddag Darkbeast Paarl ging proberen was ik met m'n level 63 duidelijk te sterk.

Wat hierboven staat over boss 8:
spoiler:
The One Reborn was makkelijk lees ik hierboven?? Ziet hij er gewoon moeilijker uit dan hij is? Ik ben de eerste keer binnen 10 seconden doodgemept en de tweede keer was ik als hulpje van een ander in 20 seconden dood. Straks nog 's proberen. Misschien tot level 70 levelen?

Pagina: 1 ... 5 ... 66 Laatste