Als je dood gaat zijn je verloren echoes altijd weer terug te vinden op de plek waar je ze verloor.
Meestal liggen ze op de grond (herkenbaar aan een rood plasje bloed), maar soms zijn ze "opgepakt" door een vijand, die je kunt herkennen aan paarse ogen. Maak die vijand af en je krijgt je verloren echoes terug.
Als je echoes verliest en je sterft op weg naar je echoes wéér dan ben je die verloren echoes permanent kwijt. Het beste is om na het verliezen van echoes overal voorbij te rennen richting de plek waar je ze verloren hebt, snel je echoes op te pakken en daarna jezelf en je echoes veilig stellen.
Hoe je het beste met je echoes om kunt gaan hangt volledig van jezelf af; soms zit je in een lastig gebied en ga je met weinig echoes terug naar de Dream om slechts één level omhoog te gaan, soms ben je vol van vertrouwen en blijf je met 20,000 echoes vrolijk rondlopen. Als je ze dan kwijtraakt is het misschien even zweten om ze weer op te pakken maar dat is het risico dat je loopt.
Soms wil je enkel wat items bijvullen en ga je met bv een 1,000 echoes terug naar de Dream.
Je zal de eerste niet zijn die 10000, 50000 of 150000 echoes verliest en ze nooit meer terug ziet
Dat item waar je het over hebt, de
Bold Hunters Mark, gebruikte ik eigenlijk alleen als ik echoes ging farmen.
En heel soms als ik een boss tegenkwam maar helemaal nog niet tegen hem/haar wilde vechten. Dan gebruik je die Hunters Mark en word je, met behoud van al je echoes, getransporteerd naar je laatste lamp.
Hij kan ook handig zijn als je veel echoes op zak hebt en je zit in een lastig gebied, bang om dood te gaan en alles kwijt te raken.
Prima wapens. Ik heb mijn eerste playthrough compleet met de Axe gedaan, erg fijn wapen.
De Saw Spear is ook erg prima, vooral tegen beasts zoals Scrissszzz al zei (omdat ie gekarteld is).
Probeer vooral ook de verschillende varianten uit: one handed (voor de snelle attacks) en two handed (voor de trage, heavy damage attacks).
[
Voor 15% gewijzigd door
Superkiwi op 09-08-2017 11:31
]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"