InF.Inc schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:33:
[...]

En de Scaling zie ik aan A, B, C, D ,E? En hoe meer punten ik stop in STR of SKL hoe eerder ik zie dat een wapen van bijv D naar C gaat?
Nee, maar heb je überhaupt zelf al gezocht? Talloze bronnen te vinden waarin de scaling wordt uitgelegd.

Die letters staan gewoon voor hoe zeer de attributes verbeteren naar mate je punten in de corresponderende stat stop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De scaling zie je aan die letters ja: A is de hoogtse scaling, E de laagste. Heeft een wapen dus een A scaling op STR dan wordt je wapen sneller sterker door te investeren in STR.

Een wapen gaat niet van bv D naar C door echoes in STR of SKL te stoppen, dat doet namelijk niks voor de scaling.
Scaling kan volgens mij wel omhoog gaan als je het wapen levelt aan de workshoptafel (maar het is al zolang geleden dat ik dat even niet met zekerheid durf te zeggen).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:42:
De scaling zie je aan die letters ja: A is de hoogtse scaling, E de laagste. Heeft een wapen dus een A scaling op STR dan wordt je wapen sneller sterker door te investeren in STR.

Een wapen gaat niet van bv D naar C door echoes in STR of SKL te stoppen, dat doet namelijk niks voor de scaling.
Scaling kan volgens mij wel omhoog gaan als je het wapen levelt aan de workshoptafel (maar het is al zolang geleden dat ik dat even niet met zekerheid durf te zeggen).
Je hebt gelijk. alleen is S de hoogste scaling ;) . En inderdaad door je weapon te fortifyen kan het zijn dat bepaalde scalings beter worden. Wat weer betekend dat je wapen sterker wordt. Eigenlijk best logisch allemaal :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jij wil gewoon dat ik jou even feliciteer :P
Nou, bij dezen: Gefeliciteerd!! oOo *O*

• FlyLight3r
dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:09:
Jij wil gewoon dat ik jou even feliciteer :P
Nou, bij dezen: Gefeliciteerd!! oOo *O*
Ik snapte niet hoe je dat zo snel wist.. zie nu zelf het taartje staan. hahaha _/-\o_

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Gefeliciteerd Lipst3r :)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Reeks of birthday. @Lipst3r gefeliciteerd!

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:30
Ik ben momenteel bezig om nog even snel BloodBorne uit te spelen voor HZD woensdag op de mat ligt, maar man man wat blijft die DLC pittig zeg. wel weer 2 bazen down, Living Faillures en Lady Maria. vond ze beide vrij makkelijk, living faillures first attempt en LM 2 attemps voor nodig gehad.

Waar ik me wel echt he-le-maal op stuk bijt is Laurence the first vicar en dan met name zijn 2e phase, niet te doen joh, met bolt paper kom ik nog vrij aardig door zijn 1e phase heen, maar daar heb ik er ook niet oneindig veel van.. *zucht* hij is optioneel dus ik hoef hem niet persee te doen, maar kan het niet uitstaan, heb tot nu toe alle bazen gecleared dus deze moet ook down.

morgen maar weer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Serieus, fuck die haaiengasten in de Fishing Hamlet... Kom maar niet voorbij die haai daar bij die skull wizard. Argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bassGunner schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:17:
Serieus, fuck die haaiengasten in de Fishing Hamlet... Kom maar niet voorbij die haai daar bij die skull wizard. Argh.
Oeh boy ja! Mooie beesten dat. Wacht maar tot je ergens wat verder bent dan komt er punt dat je er 2 tegelijk moet aangaan. Wel voor leuke reward! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:17:
Haha I feel your pain. Succes met het bemachtigen van de Rakuyo dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
bram1984 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:07:
[...]

Haha I feel your pain. Succes met het bemachtigen van de Rakuyo dan. :+
Haha, ja ik las het... Maar komt wel goed :)

Ik las dat je de Shaman's Bone Blade kan gebruiken voor die battle. Nu heb ik dat nog nooit gedaan, dus hoe werkt dat? Simpel gezegd, als ik die activeer, heb ik dan een dolk in mijn handen totdat ik die gebruik, of kan ik die pas activeren als ik echt naast een enemy sta? Ik kan het zelf natuurlijk ook even gaan uitproberen, maar heb er niet zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bassGunner schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:21:
[...]

Haha, ja ik las het... Maar komt wel goed :)

Ik las dat je de Shaman's Bone Blade kan gebruiken voor die battle. Nu heb ik dat nog nooit gedaan, dus hoe werkt dat? Simpel gezegd, als ik die activeer, heb ik dan een dolk in mijn handen totdat ik die gebruik, of kan ik die pas activeren als ik echt naast een enemy sta? Ik kan het zelf natuurlijk ook even gaan uitproberen, maar heb er niet zoveel...
Ik vond die 2 haaien echt eazy peazy, krijg die 1e eerste low, ga in melee range van hem staan slash hem met een shaman's bone blade(dus gewoon vierkantje drukken) vervolgens valt hij die ander aan en krijgt die 2e onder 50%HP, dan gaat die 1e dood en heb je alleen nog die uitgepoepte haai met een halve HP bar en die is tevens ook minder sterk dan de 1e waar je tegen vecht. :)

Ik zit echt al een paar uur vast bij KOS, die man is zo aggressief heb hem een paar keer low gekregen en dan deed hij 1 of andere bliksem aanval die mij one shot.. wtf |:( en dan heb ik nog 45 punten in Vitality..

Vanavond nog maar eens een paar extra levels pakken en kijken of het dan beter gaat

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 27-02-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Ik vond die 2 haaien echt eazy peazy, krijg die 1e eerste low, ga in melee range van hem staan slash hem met een shaman's bone blade(dus gewoon vierkantje drukken) vervolgens valt hij die ander aan en krijgt die 2e onder 50%HP, dan gaat die 1e dood en heb je alleen nog die uitgepoepte haai met een halve HP bar en die is tevens ook minder sterk dan de 1e waar je tegen vecht. :)
Ok, thanks. Wist niet dat de eerste doodging als zn buddy op 50% zit. Ook lekker logisch :?

Wellicht kan ik vandaag ook nog je ellende m.b.t. Kos delen. Succes in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Ik zit echt al een paar uur vast bij KOS, die man is zo aggressief heb hem een paar keer low gekregen en dan deed hij 1 of andere bliksem aanval die mij one shot.. wtf |:( en dan heb ik nog 45 punten in Vitality..

Vanavond nog maar eens een paar extra levels pakken en kijken of het dan beter gaat
Ja je kan daarvoor beste beetje die zee in lopen en daar die battle voeren. Heb je wat meer tijd om die aanval te dodgen. Klinkt makkelijker dan het is.. i know :+ .

Maar de bliksem komt in soort strepen over de map heen. Kun je ze iig zien aankomen. Al heeft dat mij ook vaak genakt. Je hoeft maar net even verkeerde kan op te kijken en je bent te laat. Daarom raad ik wel aan. Lock niet te veel op hem zelf tijdens phase 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:41:
[...]

Ok, thanks. Wist niet dat de eerste doodging als zn buddy op 50% zit. Ook lekker logisch :?

Wellicht kan ik vandaag ook nog je ellende m.b.t. Kos delen. Succes in elk geval :)
Nee das niet waar ;)

Shaman blades zorgen ervoor dat ze hun vriendjes aanvallen ipv jou. Dus haai 1 gaat damage doen bij haai 2 en andersom. Soms heb je geluk en slaat haai 1 flink in op haai 2 voordat haai 2 de eerste dood maakt. Maar het kan ook zijn dat hij mis slaat en dat haai 1 dood gaat als haai 2 nog op 75% HP zit. Maar met shaman blades is het zo dat je in ieder geval maar druk hoeft te maken om eentje :)

Al heb ik het ooit meegemaakt dat de blade al was uitgewerkt voordat haai 1 dood was lol. Al had hij nog maar 5% HP ofzo dus dat was niet zo erg.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Scrisissszzz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:44:
[...]

Nee das niet waar ;)

Shaman blades zorgen ervoor dat ze hun vriendjes aanvallen ipv jou. Dus haai 1 gaat damage doen bij haai 2 en andersom. Soms heb je geluk en slaat haai 1 flink in op haai 2 voordat haai 2 de eerste dood maakt. Maar het kan ook zijn dat hij mis slaat en dat haai 1 dood gaat als haai 2 nog op 75% HP zit. Maar met shaman blades is het zo dat je in ieder geval maar druk hoeft te maken om eentje :)

Al heb ik het ooit meegemaakt dat de blade al was uitgewerkt voordat haai 1 dood was lol. Al had hij nog maar 5% HP ofzo dus dat was niet zo erg.
Haha ok. Nou had wel door dat het zo ongeveer zou werken. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Nu online
Ik ga de Shaman blades ook eens gebruiken bij de Shadow of Yarnham vanavond op NG+. Kijken of ik er daar ook iets mee op schiet. Scheelt me in elk geval een seconde of 20 rekening houden met meerdere shadows. Vraag me alleen af welke je het beste kan steken met de blade om het meeste voordeel te hebben.

De katana is het meest agressief, dus denk die maar doen. Die vuurspuger is niet zo snel en agressief en die mage kan ik wel in de pan hakken zonder hulp denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Lipst3r schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:42:
[...]

Ja je kan daarvoor beste beetje die zee in lopen en daar die battle voeren. Heb je wat meer tijd om die aanval te dodgen. Klinkt makkelijker dan het is.. i know :+ .

Maar de bliksem komt in soort strepen over de map heen. Kun je ze iig zien aankomen. Al heeft dat mij ook vaak genakt. Je hoeft maar net even verkeerde kan op te kijken en je bent te laat. Daarom raad ik wel aan. Lock niet te veel op hem zelf tijdens phase 2.
Haha ik ga sowieso proberen wat meer visc attacks tussen mijn aanvallen in te weven, is best wel wat ruimte voor heb ik gemerkt, maar zijn 2 phase is echt annoying. Ik zie die bliksem nooit op tijd en volgensmij one shot het je altijd(?) al vind ik KOS toch een wat leuker gevecht dan Laurence the first vigar, bij KOS heb ik nog wel het idee dat ik hem kan pakken, bij laurence echt 0 chance.. 8)7

ps Ik vind fishing hamlet wel 1 van de gruwelijkste gebieden uit BloodBorne hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 27-02-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:16:
[...]

ps Ik vind fishing hamlet wel 1 van de gruwelijkste gebieden uit BloodBorne hoor.
Gvd inderdaad zeg... ben nu die ondergrondse grotten aan het verkennen, wat een terror...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bassGunner schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Gvd inderdaad zeg... ben nu die ondergrondse grotten aan het verkennen, wat een terror...
Haha wel vet als je dat wapen vind (Rakuyo ofzo)

Heb trouwens wel een vraagje over dat wapen, als ik het goed zag heeft dit wapen een betere skill rating dan de ludwig's holy blade maar toch heeft LHB een betere base + bonus dmg, hoort dit zo of ben ik scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:28:
[...]

Haha wel vet als je dat wapen vind (Rakuyo ofzo)

Heb trouwens wel een vraagje over dat wapen, als ik het goed zag heeft dit wapen een betere skill rating dan de ludwig's holy blade maar toch heeft LHB een betere base + bonus dmg, hoort dit zo of ben ik scheel?
Dat komt met name doordat de Rakuyo zoveel sneller is. Even grof gezegd zullen 2 meppen met een Rakuyo overeen komen met 1 mep van een transformed LHB.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Insight op 0 en Eileens pak aan + anti frenzy runes. Eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Voxalizer schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:05:
[...]

Dat komt met name doordat de Rakuyo zoveel sneller is. Even grof gezegd zullen 2 meppen met een Rakuyo overeen komen met 1 mep van een transformed LHB.
Ah ja zo een vermoeden had ik al, ik vind die 2 handed move set wel echt gruwelijk, merk wel dat ik heel rap door mijn stamina bar heen ga. Volgens mij is dit ook gecapped @40? als ik een punt in stamina stop komt er niks bij, kan ook een bug zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:29

Rick-Jan

always connected

Zojuist het spel met DLC op NG+ uitgespeeld, sommige bazen waren lastiger (meer hp, meer damage), andere juist weer makkelijker (herkennen patronen).

Ook weer eens andere wapens gebruikt, behalve de Saw Cleaver nu ook veel met de Blade of Mercy gespeeld. Het blijft een erg leuk spel en ik vind m uiteindelijk toch beter dan Dark Souls 3.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
ik hoop echt zo dat er eind dit jaar een BloodBorne 2 wordt aangekondigd, hoe dik zou dat zijn.

YES! eindelijk die **** KOS down. :D Het was niet 's werelds mooiste gevecht, maar fuckit. Mijn +4 extra vials rune heeft mn ass wel gesaved. Geen idee hoe ik een video van youtube moet embedden dus hierbij gewoon de link :P

YouTube: Kos heeft moeilijke tijden

Nu alleen nog Laurence the first vigar proberen neer te krijgen *zucht* en dan de final boss van de main game! :)

[ Voor 98% gewijzigd door Ambition88 op 27-02-2017 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Laurence The vigar down.. ik denk nog 1 baas te gaan en dan is het spel uitgespeeld deed ik voor de ''gein'' give up life, cutscene game uitgespeeld, geen eindbaas OKE daaaaaaaag.

Wat een bullshit, wel jammer dat het spel soms zo onduidelijk is hoor had niet verwacht dat als je een ''verkeerde'' keuze maakt dat de game dan gewoon eindigt, lol.

Naja all in all was het wel 1 van de vetste games die ik ooit heb gespeeld. heb wel een bittere nasmaak omdat ik nu alle bazen heb gekilled behalve de final hunter -_- Ik ben niet iemand die een game vaker uitspeelt, dus het wachten is op een vervolg, thanks voor de hulp allen.

sorry voor de double post <3

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 27-02-2017 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:37:
Geen idee hoe ik een video van youtube moet embedden

Alstu ;)
Goed bezig! d:)b
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:21:
Wat een bullshit, wel jammer dat het spel soms zo onduidelijk is hoor had niet verwacht dat als je een ''verkeerde'' keuze maakt dat de game dan gewoon eindigt, lol.
Wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren als je "Give up life" zou kiezen? :+
Dus hoppa, ng+ in en een ander einde kiezen!

Eigenlijk zou je gewoon multiple save games moeten kunnen opslaan, verspreid over de game, net als in The Witcher.

[ Voor 52% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2017 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
dvdkiwi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:29:
[...]

[video]

Alstu ;)
Goed bezig! d:)b

[...]

Wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren als je "Give up life" zou kiezen? :+
Dus hoppa, ng+ in en een ander einde kiezen!
Thnx! :) Ja, achteraf gezien wel, maar had gewoon niet verwacht dat je de hele eindbaas simpelweg kan skippen, net maar even de fight op youtube bekeken, ach hij zag er toch uit als een eitje, niks gemist. :+ :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
  • Nu online
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:33:
[...]

Thnx! :) Ja, achteraf gezien wel, maar had gewoon niet verwacht dat je de hele eindbaas simpelweg kan skippen, net maar even de fight op youtube bekeken, ach hij zag er toch uit als een eitje, niks gemist. :+ :X
spoiler:
Technisch gezien heb je 2 bazen geskipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
bram1984 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:13:
[...]

Insight op 0 en Eileens pak aan + anti frenzy runes. Eitje.
Ja viel idd ook wel mee. Het is altijd even terror als je in een gebied met nieuwe monsters komt, maar als je na een paar keer doodgaan weet waar alles is dan loop je er zo doorheen. Heb de Rakuyo nu. Nu nog Kos, en daarna de DLC en de main game afronden. Ik loop net achter op Ambition88 geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:33:
[...]

Haha Gehrman vind ik persoonlijk een van de vetste boss fights uit de game ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Haha Gehrman vind ik persoonlijk een van de vetste boss fights uit de game ;)
Mijn favoriet is denk ik Lady Maria. Gewoon omdat je zo aan elkaar gewaagd bent en het echt een soort dance of death wordt. Minst favoriet is denk ik Ludwig omdat hij zo onvoorspelbaar beweegt en achterlijk aggressief is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vetste bossfight vind ik met afstand Blood-starved Beast. Als je die goed doorhebt, is het echt een soort choreografisch ingestudeerde dans. De ultieme dodge boss.

Ik vind Gascoigne ook gruwelijk door de hele setting van dat kerkhof enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:49:
[...]

Mijn favoriet is denk ik Lady Maria. Gewoon omdat je zo aan elkaar gewaagd bent en het echt een soort dance of death wordt. Minst favoriet is denk ik Ludwig omdat hij zo onvoorspelbaar beweegt en achterlijk aggressief is.
Maria is zeker ook een van mijn favorieten. Alleen weet ik haar parry windows precies en dan wordt het gevecht eigenlijk te makkelijk ;) Alle hunter bazen zijn tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:00:
[...]

Maria is zeker ook een van mijn favorieten. Alleen weet ik haar parry windows precies en dan wordt het gevecht eigenlijk te makkelijk ;) Alle hunter bazen zijn tof.

[video]
Nice! Dat is wel flink uitdelen. Jammer dat je haar net niet af kon maken tijdens de tweede transformatie.
Ben het wel met je eens dat pary bij haar wel heel veel uit maakt als je het goed onder de knie krijgt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik had trouwens ook wel een mooi foutje gemaakt.
Zaterdag DLC volledig afgerond in NG+ (jeeh:)) vervolgens wilde ik onze (niet zo) kreupele vriend gaan verslaan. Maar ik dacht dat ik voor de trophie die ik nog miste de umbilical cords moest consumen.
Dus ik doe dat, en Google nog even wat het stappenplan was voor alle trophies.

Ik had de eerste keer dus de Moon Presence al verslagen en die zou ik nu weer krijgen door dat stomme foutje 8)7
Dus ik heb me maar laten vermoorden (die trophie moest ik ook nog natuurlijk) en ben nu met NG++ bezig maar had dat liever op NG++ gedaan omdat de fights een stukje moeilijker worden.

Ik ben echt volop overpowered als ik uitdeel (cleric beast en BSB heb ik gewoon 90% van het gevecht gestaggered. Maar de vijanden in de normale wereld doen wel een hele bak damage. Gisteren stond ik in Hemwick Channel Lane en een paar van die gungasten schoten volop raak. in 1 keer dood. :'(

edit:
Niet geraakt worden helpt een hoop ;) En volgens mij het verkopen van Insight ook.
Maar dat weet ik niet zeker.
Inmiddels met the Shadows gevochten en na een paar keer down gekregen.
Voor het eerst zonder hulp dus een beetje trots:

Als ik het nu terugkijk zie ik wel een hoop net niet momenten maar ik ben tevreden.

[ Voor 20% gewijzigd door Afvalzak op 28-02-2017 23:24 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Nu online
Volgens mij is iedereen overgeschakeld op HZD :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nope, Trackmania Turbo; de racevariant van de Souls series :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:26
Ik heb het spel pas twee weken geleden gekocht, dus ik ben volop bezig in Old Yarnham :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:57:
Sowieso, maar deze houd ik altijd in de gaten. Heb BB in ieder geval al maanden niet meer gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik geniet nog steeds na van mijn overwinning op the Shadows ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nope, Zelda Breath of the Wild :)

Vrij hardcore voor een Zelda game. Ben nu al vaker dood gegaan dan in alle andere 3d zelda's bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Pitiful, really... ;)

Nah, ik ben nog met BB bezig, maar ik zat even bij de Orphan vast en had toen even geen zin meer... nu maar even wat chalice dungeons aan het doen, en ben de werewolves van Upper CW aan het farmen voor blood stone chunks, wat gelukkig best goed gaat.

Daarna maar weer eens de Orphan proberen, en dan eindelijk het spel uitspelen :)

/edit: damn, wat heerlijke snelle moves met die Rakuyo (nu +10). Samen met de +10 whirligig is t lekker hakken en zagen

[ Voor 10% gewijzigd door bassGunner op 07-03-2017 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:13:
[...]

Pitiful, really... ;)

Nah, ik ben nog met BB bezig, maar ik zat even bij de Orphan vast en had toen even geen zin meer... nu maar even wat chalice dungeons aan het doen, en ben de werewolves van Upper CW aan het farmen voor blood stone chunks, wat gelukkig best goed gaat.

Daarna maar weer eens de Orphan proberen, en dan eindelijk het spel uitspelen :)

/edit: damn, wat heerlijke snelle moves met die Rakuyo (nu +10). Samen met de +10 whirligig is t lekker hakken en zagen
Dat zijn wel wapens voor 2 totaal verschillende builds... Hoe hoog zijn je strength en skill dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:02:
[...]

Dat zijn wel wapens voor 2 totaal verschillende builds... Hoe hoog zijn je strength en skill dan?
Het zijn toevallig standaard de 2 wapens waarmee ik rondloop. Rakuyo voor het klootjesvolk en de snellere tegenstanders en de Whirligig voor de beasts. Werkt prima op 1 build, als je SKL en STR hoog genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Het zijn toevallig standaard de 2 wapens waarmee ik rondloop. Rakuyo voor het klootjesvolk en de snellere tegenstanders en de Whirligig voor de beasts. Werkt prima op 1 build, als je SKL en STR hoog genoeg zijn.
Ja klopt maar ik ga nooit hoger dan ongeveer level 125. Dan kun je niet skill en str heel hoog hebben. Heb meer specifieke builds. Beter voor coop in de dungeons en pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
bram1984 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Ja inderdaad, zo gebruik ik ze ook ongeveer :)
Gebruik heel af en toe nog LHB. Nooit meer de Saw Cleaver, mijn best bud totdat ik LHB kreeg.
Scrisissszzz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:02:
[...]

STR en SKL allebei 44 volgens mij. Ben vanaf het begin steeds beide aan het levellen, om meerdere wapens te kunnen gebruiken, en om de visceral attack wat te boosten. VIT nu 45. END 25, die wil ik nog wel naar 30 boosten. Daarna de andere stats naar 50.

Zit inderdaad rond level 120, misschien moet ik maar eens stoppen met levellen nu, heb nog geen online co-op gedaan (wel met NPC hunters) maar lijkt me wel leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door bassGunner op 08-03-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Ja inderdaad, zo gebruik ik ze ook ongeveer :)
Gebruik heel af en toe nog LHB. Nooit meer de Saw Cleaver, mijn best bud totdat ik LHB kreeg.

[...]

STR en SKL allebei 44 volgens mij. Ben vanaf het begin steeds beide aan het levellen, om meerdere wapens te kunnen gebruiken, en om de visceral attack wat te boosten. VIT nu 45. END 25, die wil ik nog wel naar 30 boosten. Daarna de andere stats naar 50.

Zit inderdaad rond level 120, misschien moet ik maar eens stoppen met levellen nu, heb nog geen online co-op gedaan (wel met NPC hunters) maar lijkt me wel leuk.
Coop in de dungeons is erg vermakelijk vind ik zelf. BB heeft echt een leuk en nog steeds heel actieve community.

Blijkt hier wel uit: https://www.reddit.com/r/...begins_march_10th_annual/

Ik ga denk ik ook wel paar avondjes meedoen. Weet iig zeker dat ik dan hulp ga krijgen of kan geven in de normale game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Mwah, Bloodborne is online nog echt zeer actief. Ik denk niet dat je echt veel van zo'n event merkt om eerlijk te zijn. Leuk initiatief, dat wel. Zeker een leuk 'excuus' voor weer eens een playthrough iig.
Paar weken geleden was hetzelfde event georganiseerd in Dark Souls 2. Nou... Ik heb een paar dagen meegedaan maar of het nou echt zoveel drukker is dan normaal? DS2 op de PS4 is sowieso gewoon erg actief. Actiever dan DS3 volgens mij, lol. Hoop diehards die echt de balen hebben van cheaters op de PC spelen massaal op de PS4, cheaten schijnt nogal de spuigaten uit te lopen in DS2 op de PC.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Scrisissszzz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:59:
[...]

Coop in de dungeons is erg vermakelijk vind ik zelf. BB heeft echt een leuk en nog steeds heel actieve community.

Blijkt hier wel uit: https://www.reddit.com/r/...begins_march_10th_annual/

Ik ga denk ik ook wel paar avondjes meedoen. Weet iig zeker dat ik dan hulp ga krijgen of kan geven in de normale game :)
Ah, cool. Ben dan ook zeker online, weet alleen nog niet zeker of mijn belletje ook gaat rinkelen dan :)

Maar ik vind de online functionaliteit verder toch wel leuk. De notes zijn vaak best nuttig, of grappig. Zo hielpen ze me al een paar keer aan een illusory wall in de dungeons. Niet dat ik sowieso niet tegen elke muur aan rol ;)

Ook net eindelijk mijn eerste eigen note achtergelaten. Kom er dus nu pas achter dat de notes samengesteld zijn uit vaste woorden, lol. Dacht gewoon altijd dat iedereen heel hardcore zich aan de BB taal houdt. Dit verklaart opeens veel, hoewel het ergens ook wel teleurstellend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingewin
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:58
Ik vind dat From Software in hun spellen echt super goed die notes en de hele player interactie heeft dichtgetimmerd en binnen de sfeer van het spel heeft gehouden. Anders had ik multiplayer al lang uit gezet want dan wordt het heel snel iets wat de sfeer verpest.

Zouden meer (sfeervolle) spellen moeten doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inderdaad. Waarom is dat teleurstellend? Had je liever notes gehad waarin staat dat het gisteravond lekker was met je moeder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Ha, ziet een actief topic van het spel dat ik net een half uur geleden besteld heb :) Ben erg benieuwd, heb genoten van DS1/2, en heb speciaal voor dit soort exclusives een PS4 Pro aangeschafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zebby schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:41:
Ha, ziet een actief topic van het spel dat ik net een half uur geleden besteld heb :) Ben erg benieuwd, heb genoten van DS1/2, en heb speciaal voor dit soort exclusives een PS4 Pro aangeschafd.
Al actief sinds de release. ;)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:32:
Inderdaad. Waarom is dat teleurstellend? Had je liever notes gehad waarin staat dat het gisteravond lekker was met je moeder?
Haha, nee, niet echt. Nee vind het ook gaaf bedacht van From hoor. Alleen dacht ik altijd dat de BB community gewoon hardcore alle notes in dezelfde stijl schreef. Wat ook wel een cool idee is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:32:
[...]

Haha, nee, niet echt. Nee vind het ook gaaf bedacht van From hoor. Alleen dacht ik altijd dat de BB community gewoon hardcore alle notes in dezelfde stijl schreef. Wat ook wel een cool idee is, toch?
Cool idee, in de praktijk onmogelijk. Iedere From game heeft z'n trolls. En dan had je echt heel irritante notes overal liggen lijkt me. Nu heb je ook troll messages, maar wel zoals From wilt dat je ze neer kunt leggen. Daar is echt wel over nagedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Try tongue, but hole.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik moet altijd lachen om "Turn back, fatty" als er zo'n plek is tussen 2 kasten of muren waar je net niet doorheen past. :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is eigenlijk toch van Dark Souls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Scrisissszzz schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:51:
[...]

Die is eigenlijk toch van Dark Souls?
Nog niet in BB tegengekomen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Gisteren Mikolash en Mergo's natte zuster down, en toen op naar Gehrman voor de Platinum.
Vol goede moed, maar was even vergeten dat die niet zo makkelijk is :p

Van de week verder, en dan hopelijk eindelijk de Platinum binnen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Afvalzak schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:39:
Gisteren Mikolash en Mergo's natte zuster down, en toen op naar Gehrman voor de Platinum.
Vol goede moed, maar was even vergeten dat die niet zo makkelijk is :p

Van de week verder, en dan hopelijk eindelijk de Platinum binnen.
Nice. Zit je in NG+ nu dan? DLC al gedaan?

Had gister in de Ailing Loran chalice de Beast Possessed Soul als boss. Gaaf beest, leuke battle! Kon je ook vrij makkelijk parryen.

Daarna voor de lol maar wat geco-opt. Inderdaad toch wel leuk om samen door de dungeons te lopen. Alleen jammer dat ik opeens van een hangbrug de diepte in viel :9 ook gelijk 200k souls kwijt (wel later opgehaald). Daarna, met een nieuwe buddy, allebei met de pizzacutter, echt gehakt gemaakt van de Level 3 boss, lachen was dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

@bassGunner NG++, DLC en de verplichte dungeons gedaan. :)
Had eigenlijk Gehrman al op NG+ willen doen, maar ik had de Umbillical cords in een vlaag van verstandsverbijstering ingenomen (dacht dat dat moest) maar had de Moon Presence op NG al gehad.
Dus mijn leven gesubmit aan Gehrman zodat ik zeker wist dat ik nog wel een trophie kreeg.

Heb nu wel voor het eerst bijna alle bazen zonder Coop gedaan, alleen bij Rom een Old Hunter omdat ik zo'n hekel aan die spinnetjes heb :p

Edit: finallyyyy bloodborne platinum trophie binnen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 13-03-2017 22:42 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Afgelopen weekend weer eens sinds lange tijd een poging gewaagd bij Orphan of Kos. Nu lukt het me in ieder geval wel om in zijn tweede fase te komen, maar dan wordt ik toch snel afgemaakt, zijn attacks hebben zo'n lompe range dan... Iemand nog tips...? :) wel beetje frustrerend dit. Heb niet echt veel geduld om lang met een boss bezig te zijn, en wil toch wel een keer eindelijk de DLC en vooral de main quest afronden, ben onderhand een beetje uit het verhaal...
Ondertussen nog wel wat chalice dungeons. Nu de Cursed and Defiled dungeon, best wel terror daar :) eerstvolgende op het programma staat Amygdala. maar eens kijken of ik een old hunter of een cooperator kan vinden, is toch wel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:04:
Afgelopen weekend weer eens sinds lange tijd een poging gewaagd bij Orphan of Kos. Nu lukt het me in ieder geval wel om in zijn tweede fase te komen, maar dan wordt ik toch snel afgemaakt, zijn attacks hebben zo'n lompe range dan... Iemand nog tips...? :) wel beetje frustrerend dit. Heb niet echt veel geduld om lang met een boss bezig te zijn, en wil toch wel een keer eindelijk de DLC en vooral de main quest afronden, ben onderhand een beetje uit het verhaal...
Ondertussen nog wel wat chalice dungeons. Nu de Cursed and Defiled dungeon, best wel terror daar :) eerstvolgende op het programma staat Amygdala. maar eens kijken of ik een old hunter of een cooperator kan vinden, is toch wel leuker :)
Welk wapen gebruik je bij Orphan? Een snel wapen, bv de cleaver, werkt fijner imo. Je kunt m veel sneller 1 of 2 hits geven.

Amy in de Defiled vind ik persoonlijk solo het fijnste. Of met cooperators. Niet met npc hunters iig.. die zorgen bij dat gevecht alleen voor gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Scrisissszzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:17:
[...]

Welk wapen gebruik je bij Orphan? Een snel wapen, bv de cleaver, werkt fijner imo. Je kunt m veel sneller 1 of 2 hits geven.

Amy in de Defiled vind ik persoonlijk solo het fijnste. Of met cooperators. Niet met npc hunters iig.. die zorgen bij dat gevecht alleen voor gedoe..
Haha ok never mind, na Amy was Orphan opeens een eitje, nu wel gelijk de eerste poging, met LHB (in greatsword vorm trouwens). Jeej! :)

Ik kwam bij Amy voorlopig trouwens niet verder dan halverwege zn HP, maar goed, daarmee ga ik later wel weer verder. Next up: Laurence!

Maar thanks anyway O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:19:
[...]

Haha ok never mind, na Amy was Orphan opeens een eitje, nu wel gelijk de eerste poging, met LHB (in greatsword vorm trouwens). Jeej! :)

Ik kwam bij Amy voorlopig trouwens niet verder dan halverwege zn HP, maar goed, daarmee ga ik later wel weer verder. Next up: Laurence!

Maar thanks anyway O+
Haha nice! Enjoy Laurence :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Thanks. Had Valtr er maar gelijk bij gehaald en zo ging het wel. Haha wel coole fight, hij doet behoorlijk veel damage in zijn laatste fase. Daarna eindelijk ook de main game afgerond. Die fights stelden uiteraard niet meer zoveel voor. Net zoals Yharnam in NG+, heerlijk doorheen rennen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 20 maart 2017 @ 23:43:
[...]

Thanks. Had Valtr er maar gelijk bij gehaald en zo ging het wel. Haha wel coole fight, hij doet behoorlijk veel damage in zijn laatste fase. Daarna eindelijk ook de main game afgerond. Die fights stelden uiteraard niet meer zoveel voor. Net zoals Yharnam in NG+, heerlijk doorheen rennen nu :)
Niet 1 keer solo geprobeerd? Beetje jammer :+

Gehrman blijft wel nog altijd een van mn favoriete gevechten. Dat zo'n seniel oud mannetje nog die moves uit de kast kan trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Ben nu net klaar met mijn eerste chalice dungeon, en heb Amyglada o.i.d. neergehaald in die Nightmare. Ga nu door in wat blijkbaar de normale wereld is tot ik genoeg mats voor voor de volgende chalice dungeon. Alleen Martyr Logarius heb ik nog niet dood gemaakt, die is in P2 echt belabberd. Niet te stunnen en gigantisch snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zebby schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:18:
Ben nu net klaar met mijn eerste chalice dungeon, en heb Amyglada o.i.d. neergehaald in die Nightmare. Ga nu door in wat blijkbaar de normale wereld is tot ik genoeg mats voor voor de volgende chalice dungeon. Alleen Martyr Logarius heb ik nog niet dood gemaakt, die is in P2 echt belabberd. Niet te stunnen en gigantisch snel.
Die is juist in zijn tweede fase het makkelijkst te parry'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Scrisissszzz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:31:
[...]

Niet 1 keer solo geprobeerd? Beetje jammer :+

Gehrman blijft wel nog altijd een van mn favoriete gevechten. Dat zo'n seniel oud mannetje nog die moves uit de kast kan trekken..
Hehe ja idd beetje jammer, maar ik had zoiets van 'fuck it', na eindelijk de Orphan verslagen te hebben :)

Gehrman was idd ook wel een leuk gevecht, hij was idd wel bizar snel en daardoor niet heel makkelijk te parryen, maar al met al ging het wel

Hoe zit het eigenlijk met loot in NG+? Ligt overal precies hetzelfde (tot nu toe wel dus)? Droppen enemies betere loot? Heeft het zin om een Eye rune te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:14:
[...]

Hehe ja idd beetje jammer, maar ik had zoiets van 'fuck it', na eindelijk de Orphan verslagen te hebben :)

Gehrman was idd ook wel een leuk gevecht, hij was idd wel bizar snel en daardoor niet heel makkelijk te parryen, maar al met al ging het wel

Hoe zit het eigenlijk met loot in NG+? Ligt overal precies hetzelfde (tot nu toe wel dus)? Droppen enemies betere loot? Heeft het zin om een Eye rune te gebruiken?
De loot verandert niet in NG+. In DS3 bv krijg je wat +1 rings, dat heb je hier niet. Enige wat anders is, is dat de vijanden meer HP hebben en harder slaan.

Verder is de game gelijk qua inhoud.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17
Nou, gister Bloodborne dan aangeschaft, GotY edition. Voor die 23 Euro kon ik 'm absoluut niet laten liggen, al was mijn (relatief kleine) backlog i.c.m. met (veel te) weinig tijd nog wel een dingetje.

Kon het toch niet laten om hem gisteravond meteen op te starten. Meteen al een beklemmende sfeer die ik in een game niet vaak eerder heb ervaren, als ik het al heb ervaren.
Maar goed, ik dacht dus altijd van mezelf dat ik een redelijk goede gamer was. Met deze game werd ik eventjes fijn met de neus op de feiten gedrukt :+
Nu helpt het denk ik niet mee dat ik nooit eerder een DS game heb gespeeld, maar man man, pittig hoor. De manier van spelen is totaal anders dan ik gewend ben.

Uiteindelijk een uurtje of 2 gespeeld en de eerste boss nog niet gezien :P
Wel heel gaaf, en op de een of andere manier wilde ik maar blijven spelen, maar om 1 uur vannacht vond ik het toch wel welletjes aangezien ik vandaag weer moest werken.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:19:
Nou, gister Bloodborne dan aangeschaft, GotY edition. Voor die 23 Euro kon ik 'm absoluut niet laten liggen, al was mijn (relatief kleine) backlog i.c.m. met (veel te) weinig tijd nog wel een dingetje.

Kon het toch niet laten om hem gisteravond meteen op te starten. Meteen al een beklemmende sfeer die ik in een game niet vaak eerder heb ervaren, als ik het al heb ervaren.
Maar goed, ik dacht dus altijd van mezelf dat ik een redelijk goede gamer was. Met deze game werd ik eventjes fijn met de neus op de feiten gedrukt :+
Nu helpt het denk ik niet mee dat ik nooit eerder een DS game heb gespeeld, maar man man, pittig hoor. De manier van spelen is totaal anders dan ik gewend ben.

Wel heel gaaf, en op de een of andere manier wilde ik maar blijven spelen, maar om 1 uur vannacht vond ik het toch wel welletjes aangezien ik vandaag weer moest werken.
Haha, gevalletje git gud. Komt vanzelf. Het is niet rammen tot de tegenstander neervalt, maar je zal echt moeten leren dodgen en bij voorkeur ook parry onder de knie moeten krijgen.

Ik had hetzelfde als jij en in NG+ was ik binnen 15 minuten bij de eerste boss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Denman schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:19:

Heel erg herkenbaar. Dit was ook precies mijn ervaring. Lekker door blijven spelen en goed opletten en nadenken. Je wordt dan vanzelf beter en dan wordt het pas echt vet _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
bram1984 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:18:
[...]

Haha, gevalletje git gud. Komt vanzelf. Het is niet rammen tot de tegenstander neervalt, maar je zal echt moeten leren dodgen en bij voorkeur ook parry onder de knie moeten krijgen.

rajackar schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Heel erg herkenbaar. Dit was ook precies mijn ervaring. Lekker door blijven spelen en goed opletten en nadenken. Je wordt dan vanzelf beter en dan wordt het pas echt vet _/-\o_
Bedankt voor de opbeurende en motiverende woorden beiden d:)b
Het is immers best frustrerend om door "trash mobs" afgeslacht te worden. En toch, op de een of andere vreemde manier kan ik niet wachten om straks de PS4 weer aan te slingeren :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Denman schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:36:
[...]

[...]

Bedankt voor de opbeurende en motiverende woorden beiden d:)b
Het is immers best frustrerend om door "trash mobs" afgeslacht te worden. En toch, op de een of andere vreemde manier kan ik niet wachten om straks de PS4 weer aan te slingeren :D
Sir! We've got a live one!

Welkom bij de club, over een paar weken / maanden ben je net zo geobsedeerd als wij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Is de dlc eigenlijk een beetje te doen als je vanaf het begin meet rushed naar de locatie van de dlc, of ben je dan eigenlijk te laag level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:15:
Is de dlc eigenlijk een beetje te doen als je vanaf het begin meet rushed naar de locatie van de dlc, of ben je dan eigenlijk te laag level?
Met skills is alles te doen, maar het zal behoorlijk pittig worden. Vond het in elk geval lastiger dan alles in de main game, vooral die &^%$^*%*& eindbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Van het weekend eigenlijk bar weinig kunnen spelen. Verjaardagen, uitjes met vrienden, klusjes in en om het huis en ook nog een beetje van de zon genieten. Toch nog wel iets geleerd: je wapen heeft durability :+
Ik was best al een paar keer dood gegaan, en ik merkte op een gegeven moment dat vijanden langer nodig hadden om neer te gaan. Op een gegeven moment kwam ik nog niet tot de helft waarvan ik ooit geweest was. Ik dacht: ze zullen toch niet sterker worden als ik dood ga? Bleek dat m'n wapen nog maar op 25% zat. Na repair ging het een stuk makkelijker :P

Maar blijft toch wel pittig hoor:
bram1984 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:18:
[...]

Zoals je hier al aan geeft heb ik nog wel eens de neiging om in een groep te jumpen en God of War / Batman style iedereen neer te hoeken. Dit resulteert altijd binnen 10 seconden in "You Died" :P
Dodgen gaat nu aardig, al is het soms wennen aan de camera waardoor ik nog wel eens per ongeluk midden in een groep dodge met bovenstaand resultaat tot gevolg.

Alleen parry vind ik nog lastig. Bedoel je hiermee die "visceral attack" waarbij je tijdens een aanval van een enemy je gun fired, en vervolgens R1 doet? Als het lukt is het geweldig en doe je bizar damage, maar ik merk wel dat de timing erg nauw komt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:25:
Van het weekend eigenlijk bar weinig kunnen spelen. Verjaardagen, uitjes met vrienden, klusjes in en om het huis en ook nog een beetje van de zon genieten. Toch nog wel iets geleerd: je wapen heeft durability :+
Ik was best al een paar keer dood gegaan, en ik merkte op een gegeven moment dat vijanden langer nodig hadden om neer te gaan. Op een gegeven moment kwam ik nog niet tot de helft waarvan ik ooit geweest was. Ik dacht: ze zullen toch niet sterker worden als ik dood ga? Bleek dat m'n wapen nog maar op 25% zat. Na repair ging het een stuk makkelijker :P

[...]

Zoals je hier al aan geeft heb ik nog wel eens de neiging om in een groep te jumpen en God of War / Batman style iedereen neer te hoeken. Dit resulteert altijd binnen 10 seconden in "You Died" :P
Dodgen gaat nu aardig, al is het soms wennen aan de camera waardoor ik nog wel eens per ongeluk midden in een groep dodge met bovenstaand resultaat tot gevolg.

Alleen parry vind ik nog lastig. Bedoel je hiermee die "visceral attack" waarbij je tijdens een aanval van een enemy je gun fired, en vervolgens R1 doet? Als het lukt is het geweldig en doe je bizar damage, maar ik merk wel dat de timing erg nauw komt.
Ja dat bedoel ik. Bij de ene vijand is het makkelijker dan bij de ander. Bij het kleine voetvolk is het niet nodig, maar bij bijvoorbeeld Bricktrolls is het heel simpel te doen en zeer effectief. Je kunt ook een charged R2 doen van achteren, wat ook resulteert in een stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner

[...]

Groepen enemies blijven het gevaarlijkst inderdaad. Zelfs de meest lousy mobs kunnen je stunlocken als je pech hebt. Kwestie van 1 voor 1 de enemies naar je toe lokken, bv met steentjes (pebbles), maar je kan ook gelijk een mes gooien ofzo.

M.b.t. durability, het is wel handig om jezelf aan te leren om elke keer als je in de Hunter's Dream bent, even snel je wapens te repareren. Kost 3 seconden. En vaak wil je toch nog even kijken of je je wapens kunt upgraden of een gem kan plaatsen. Als je upgrade is je wapen gelijk weer gerepareerd trouwens.
Heb nu zelf van die cursed gems die de durability aantasten, dan wordt het helemaal belangrijk om te repareren :)

Het is me trouwens nog nooit gelukt om tijdens een gevecht een charged R2 te doen (backstab). Moet je dan ook helemaal wachten tot de "ping"? Heb daar nooit de rust voor tijdens de frenzy of battle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
bassGunner schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:22:
[...]

Groepen enemies blijven het gevaarlijkst inderdaad. Zelfs de meest lousy mobs kunnen je stunlocken als je pech hebt. Kwestie van 1 voor 1 de enemies naar je toe lokken, bv met steentjes (pebbles), maar je kan ook gelijk een mes gooien ofzo.

M.b.t. durability, het is wel handig om jezelf aan te leren om elke keer als je in de Hunter's Dream bent, even snel je wapens te repareren. Kost 3 seconden. En vaak wil je toch nog even kijken of je je wapens kunt upgraden of een gem kan plaatsen. Als je upgrade is je wapen gelijk weer gerepareerd trouwens.
Heb nu zelf van die cursed gems die de durability aantasten, dan wordt het helemaal belangrijk om te repareren :)

Het is me trouwens nog nooit gelukt om tijdens een gevecht een charged R2 te doen (backstab). Moet je dan ook helemaal wachten tot de "ping"? Heb daar nooit de rust voor tijdens de frenzy of battle :P
Mja ik zou inderdaad wel vaker naar de hunters dream moeten gaan ja. Ik heb dat wel gedaan om een nieuwe outfit te halen met betere stats. Maar je wapen upgraden, hoe doe je dat dan? Moet dat ook bij die vendor, of bij dat punt waar je ook je wapen repareert? En kost dat blood echoes of iets anders?

Overigens heb ik gekozen voor de threaded cane. Best een tof wapen, al heb ik wat meer moeite met de zweepfunctie.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:58

vhal

ಠ_ಠ

Vergeleken met Dark Souls 3 is de parry in BB alsof je gaat bowlen met een skippybal. Altijd raak...nou ja bijna dan als ik het zo allemaal lees :P In BB is het nagenoeg instant, in Dark Souls heb je weer zo'n gare animatie die je erin moet calculeren en is het eerder frustrerend dan doeltreffend.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
vhal schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Vergeleken met Dark Souls 3 is de parry in BB alsof je gaat bowlen met een skippybal. Altijd raak...nou ja bijna dan als ik het zo allemaal lees :P In BB is het nagenoeg instant, in Dark Souls heb je weer zo'n gare animatie die je erin moet calculeren en is het eerder frustrerend dan doeltreffend.
Pffff, nou dan ga ik voorlopig nog maar even niet beginnen met Dark Souls. :+
Ik heb nu al momenten dat ik het spel even laat voor wat het is omdat ik voor de 7e keer in dezelfde stomme fout verval. Dat is het rare: het spel kan heel frustrerend (en confronterend!) zijn, maar tegelijkertijd is het heerlijk dat je afgestraft wordt als je niet gefocused speelt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Denman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:04:
[...]
Dat is het rare: het spel kan heel frustrerend (en confronterend!) zijn, maar tegelijkertijd is het heerlijk dat je afgestraft wordt als je niet gefocused speelt.
Is ook de reden waarom ik Dark Souls 3 soms maandenlang laat liggen om het later weer op te pakken :P

BB staat nog op mijn to-do list :)

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:40:
[...]

Mja ik zou inderdaad wel vaker naar de hunters dream moeten gaan ja. Ik heb dat wel gedaan om een nieuwe outfit te halen met betere stats. Maar je wapen upgraden, hoe doe je dat dan? Moet dat ook bij die vendor, of bij dat punt waar je ook je wapen repareert? En kost dat blood echoes of iets anders?

Overigens heb ik gekozen voor de threaded cane. Best een tof wapen, al heb ik wat meer moeite met de zweepfunctie.
Na de eerste verplichte boss fight vind je in de Cathedral Ward een item waarmee je wapens kan fortify'en. Dit kan in het huis in de Dream.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bassGunner
"transplanted umbilical cord blood can treat or cure more than 80 conditions"

Damn, ik had even een Bloodborne flashback hier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17799059_1530098263669895_5268886276533519286_n.jpg?oh=adc4417d81444e8953bdc6fb606d10b4&oe=5992CBA8

Hadden jullie deze vakantie foto van Amelia al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
rajackar schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:52:
[afbeelding]

Lol damn, die is bijna nog enger dan de Vicar zelf... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bassGunner schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:10:
[...]

Lol damn, die is bijna nog enger dan de Vicar zelf... :X
Dat dacht ik ook ja hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
[afbeelding]

Damn dat shirtje gebruiken als blinddoek over die ogen en het is perfect 8)
Iemand photoshop skills? :9

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 10-04-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Lipst3r schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:12:
[...]

Damn dat shirtje gebruiken als blinddoek over die ogen en het is perfect 8)
Iemand photoshop skills? :9
Het is ook een vakantie foto he, dan mag de blinddoek even af ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bassGunner
Speaking of, ik ben alweer bijna bij de Vicar, nu in NG+. Tot nu toe is het allemaal een eitje, net BSB verslagen, hoefde hem alleen in een hoekje te douwen en met mn pizzacutter aan gort te snijden, had geen blood vial nodig :)
(ik zal mn huidige level maar voor me houden..)
De Snatchers in Hypogean Gaol meppen wel nog steeds hard trouwens.
Wel gaaf om voor de 2e keer door het spel te rennen, alle lore en notes enzo vallen nu veel beter op hun plek.
En ok, bram, na een korte TW3 break is de BB gameplay toch wel weer heel lekker en smooth... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[afbeelding]

Ik moest eerder denken aan Ludwig :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bassGunner schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 00:36:
Speaking of, ik ben alweer bijna bij de Vicar, nu in NG+. Tot nu toe is het allemaal een eitje, net BSB verslagen, hoefde hem alleen in een hoekje te douwen en met mn pizzacutter aan gort te snijden, had geen blood vial nodig :)
(ik zal mn huidige level maar voor me houden..)
De Snatchers in Hypogean Gaol meppen wel nog steeds hard trouwens.
Wel gaaf om voor de 2e keer door het spel te rennen, alle lore en notes enzo vallen nu veel beter op hun plek.
En ok, bram, na een korte TW3 break is de BB gameplay toch wel weer heel lekker en smooth... ;)
Ja ik had BSB in NG+ en NG++ ook down zonder enige moeite, ik geloof zelfs dat hij het gehele gevecht stunned was door mijn zwaard. Ik denk dat ik gewoon een te hoog level had. Maar de damage op NG+ bij andere enemies was dermate stevig dat ik het toch lastig genoeg vond.
NU met DS3 begonnen en 1e boss (niet de tutorial boss) down, maar ik heb nog niet helemaal door hoe het allemaal werkt met ringen/gewicht etc. Nooit een souls game gespeeld voor BB dus dat maakt het allemaal wat lastiger.
Bloodborne voelt een stuk sneller aan dan DS3, je merkt dat het weglaten van shields echt een wereld van verschil maakt bij BB, je moet gewoon rollen, dodgen en snel zijn en niet "laf" met je shield omhoog lopen. :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Afvalzak schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:09:
[...]

Ja ik had BSB in NG+ en NG++ ook down zonder enige moeite, ik geloof zelfs dat hij het gehele gevecht stunned was door mijn zwaard. Ik denk dat ik gewoon een te hoog level had. Maar de damage op NG+ bij andere enemies was dermate stevig dat ik het toch lastig genoeg vond.
NU met DS3 begonnen en 1e boss (niet de tutorial boss) down, maar ik heb nog niet helemaal door hoe het allemaal werkt met ringen/gewicht etc. Nooit een souls game gespeeld voor BB dus dat maakt het allemaal wat lastiger.
Bloodborne voelt een stuk sneller aan dan DS3, je merkt dat het weglaten van shields echt een wereld van verschil maakt bij BB, je moet gewoon rollen, dodgen en snel zijn en niet "laf" met je shield omhoog lopen. :D
Ah nice, ik wil op een gegeven moment ook wel DS3 spelen, maar wacht even op een GOTY editie met alle DLC's erbij. Heb wat filmpjes gezien van die double doors in The Ringed City, haha wtf :D

Btw, moet zeggen dat ik wel het idee heb dat Bloodborne net wat soepeler loopt met Boost Mode. Vooral in grafisch wat intensere stukken met veel alpha effects zoals in Old Yharnam. Ook lijkt de frame pacing net wat minder aanwezig. Maar het kan ook placebo effect zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

@bassGunner Hoe zit het met de laadtijden? Merk je daar veel verschil in?

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 ... 53 ... 66 Laatste