PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Haha ja precies. Nee maar dacht mss is dat dan iets voor na de DLC en NG.Scrisissszzz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:43:
[...]
Dungeons staan log van je NG of NG+ cycle. Als je in NG niet de chalices hebt verzameld in de main game kun je het nog in NG+ doen. Maar als je ze in NG al had, houd je ze gewoon.
Ze hebben ook een fixed niveau qua moeilijkheid. Als je naar NG+ gaat worden ze dus niet moeilijker. Maar vergis je niet. De Depth5 en root dungeons daarvan zijn no joke
Stel je maar voor dat je een ruimte in loopt en daar 3 eerdere bazen dan ineens staan als normale mob enemies
Wil wel graag proberen de game op platinum te halen maar die schijnt ook pas haalbaar te zijn na die dungeons. Wil ook proberen alle 3 de eindes te doen
Maargoed heb ook geen haast vermaak me nog prima. Er is nog genoeg te exploren in bloodborne!
Wat ik echt heel goed vind ten opzicht van een DS3 is dat de gebieden zo goed op elkaar aansluiten. DS3 is ook wel connected. Maar niet zoals bloodborne. Zo sta je ineens na 30 ingame uren ineens bij de poort van waar je begon in de game. Al die shortcuts zijn echt super
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik zou main game doen, maak een leuke build af met de dungeons, speel die uit en verzamel leuke gems voor je wapens, en ga dan de DLC inLipst3r schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:55:
[...]
Haha ja precies. Nee maar dacht mss is dat dan iets voor na de DLC en NG.
Wil wel graag proberen de game op platinum te halen maar die schijnt ook pas haalbaar te zijn na die dungeons. Wil ook proberen alle 3 de eindes te doen![]()
Maargoed heb ook geen haast vermaak me nog prima. Er is nog genoeg te exploren in bloodborne!
Wat ik echt heel goed vind ten opzicht van een DS3 is dat de gebieden zo goed op elkaar aansluiten. DS3 is ook wel connected. Maar niet zoals bloodborne. Zo sta je ineens na 30 ingame uren ineens bij de poort van waar je begon in de game. Al die shortcuts zijn echt super
En als je het aansluiten van gebieden enz mooi vindt, moet je de eerste Dark Souls maar eens spelen. Dat is op dat gebied de beste game van allemaal. Echt geweldig. Alleen nu wel verouderd en enorm traag tegenover Bloodborne, dus daar zou je tegen moeten kunnen.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Heb Dark Souls inderdaad ook gespeeld op PC met controller op 60fps dus liep wel mooi. Die is inderdaad ook erg goed. Heb die niet uitgespeeld nog ben bij The Abyss gestopt dacht ikScrisissszzz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:03:
[...]
Ik zou main game doen, maak een leuke build af met de dungeons, speel die uit en verzamel leuke gems voor je wapens, en ga dan de DLC in
En als je het aansluiten van gebieden enz mooi vindt, moet je de eerste Dark Souls maar eens spelen. Dat is op dat gebied de beste game van allemaal. Echt geweldig. Alleen nu wel verouderd en enorm traag tegenover Bloodborne, dus daar zou je tegen moeten kunnen.
Ja denk dat ik nog stuk doorspeel en Nightmare of Mensis doorspeel. En dan moet het als het goed is tijd zijn voor de ''eindbazen'' van de Normal game. Denk dat ik vanaf daar dungeons maar eens oppak en de DLC in ga. En de game pas na de DLC echt ga eindigen
[ Voor 10% gewijzigd door FlyLight3r op 08-02-2017 15:19 ]
Later maar even nog wat dieper het bos in trekken.
Ben onderhand wel erg gehecht geraakt aan de transformed Ludwig's Holy Blade. Durf bijna geen ander wapen meer te gebruiken. Die range is zo lekker, en zowat alles is met 1-3 klappen dood... Maar wordt wel een beetje eentonig zo. Blijf verder erg fan van de Charred Hunter set, vind die looks zo goed, vooral die fladderende cape.
Daar speelde ik ook alleen maar mee op het begin, maar mijn 2 grote favorieten zijn toch de Rakuyo (voor het snelle behendige werk) en de Whirligig Saw (voor de beast vijanden en gewoon voor zware damage).bassGunner schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:20:
Gister weer even wat meters gemaakt.. Eerst (vrij simpel) de Witches en de Vicar gekilled, en nog een poging gedaan bij de Beast van Pthumeru Layer 3 (kwam niet verder dan halverwege zijn HP ofzo, met Tonitrius, kom hier later wel terug..). Daarna de Forbidden Woods geexplored. Vet gebied zeg! Werd wel een beetje nerveus toen ik met 50k echoes nog steeds geen lampje vond, toen toch maar even teruggerend naar het begin
Ook een zekere giftige passage naar een overbekende plek geunlocked
![]()
Later maar even nog wat dieper het bos in trekken.
Ben onderhand wel erg gehecht geraakt aan de transformed Ludwig's Holy Blade. Durf bijna geen ander wapen meer te gebruiken. Die range is zo lekker, en zowat alles is met 1-3 klappen dood... Maar wordt wel een beetje eentonig zo. Blijf verder erg fan van de Charred Hunter set, vind die looks zo goed, vooral die fladderende cape.
Grim Reaper style

De jas ziet er, vooral van achteren, uit als een dikke, zware, wollen mantel. Mijn favo jas by far.
Die gouden helm is gewoon supertof, en biedt natuurlijk hele goede bescherming tegen alles

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 10-02-2017 10:41 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De Beasthunter Saif is ook erg relaxed. De eerste R1 in transformed mode is niet alleen een slag maar je dasht ook naar voren. Dus heel handig om net iemand te meppen en dan te stunlocken van een iets grotere afstand
Hehe, nice. De Yahar'Gul set is ook vet ja. Vooral in een omgeving als de Forbidden Woods ofzo, in een 'urban' omgeving staat het niet zo vind ik... fashionborne enzodvdkiwi schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:35:
Mijn twee favoriete sets:
Grim Reaper style![]()
[afbeelding]
De jas ziet er, vooral van achteren, uit als een dikke, zware, wollen mantel. Mijn favo jas by far.
Die gouden helm is gewoon supertof, en biedt natuurlijk hele goede bescherming tegen alles![]()
[afbeelding]
Nadeel van de LHB transformed is trouwens dat je soms vast komt te zitten in een kleine ruimte... ging daarom gister dood omdat
Als tweede wapen gebruik ik trouwens de Saw Cleaver met 2 Fire runes (cursed en niet cursed). Ik begrijp dat het wapen dan alleen fire damage doet en geen physical. Heeft het verder nog grote nadelen? Scaled het dan niet meer met Str/Skl? Doet de cleaver dan nog wel 20% bonus damage bij beasts?
Het hele damage algoritme blijft nog steeds wat vaag allemaal...
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Daarna de DLC ingedoken en heb Ludwig nu down. Man man man wat een kreng is dat

En holy crap die executioners van de DLC... man man.
Dat wapen
[ Voor 21% gewijzigd door FlyLight3r op 10-02-2017 11:17 ]
Is een pre-order wapen, nu helaas niet meer te krijgen

*ninja edit: just kidding, het wapen zit nog in de game. Maar hoe en waar vertel ik niet
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 10-02-2017 11:25 ]
Ah jammerdvdkiwi schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:19:
[...]
Is een pre-order wapen, nu helaas niet meer te krijgen
Ja daar was ik al bang voor, damn... ThanksVoxalizer schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:11:
Serrated weapon damage (die 20%) is physical. Met fire gems is in principe het wapen nog steeds serrated, maar 20% van niks is tja... Niks.
Wat vindt men verder van fire gems? Met fire paper heb je misschien wel meer totale damage output, maar ik vind het wel een fijn idee om een dedicated fire wapen te hebben voor bepaalde enemies. Net zoals de Tonitrius af en toe handig is. Maar een LHB met fire paper ziet er wel té cool uit moet ik zeggen.
Een LHB met de Arcane buff is ook vet. Leuk geluidje ook hahabassGunner schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:31:
[...]
Ja daar was ik al bang voor, damn... Thanks
Wat vindt men verder van fire gems? Met fire paper heb je misschien wel meer totale damage output, maar ik vind het wel een fijn idee om een dedicated fire wapen te hebben voor bepaalde enemies. Net zoals de Tonitrius af en toe handig is. Maar een LHB met fire paper ziet er wel té cool uit moet ik zeggen.
Die gebruik ik zelf ook veel inderdaadTarz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:33:
[...]
Een LHB met de Arcane buff is ook vet. Leuk geluidje ook haha
Use the Force Luke... and Ludwigs Holy bladeLipst3r schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:51:
[...]
Die gebruik ik zelf ook veel inderdaad*whhieennggg*
Heb in de DLC nu die moonlight greatsword gekregen. Oh boy the memoriesTarz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:58:
[...]
Use the Force Luke... and Ludwigs Holy blade
Ja toch maar gekozen om het wel te doenTarz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:15:
Ik heb de DLC nog niet gekocht. Ben nog niet door het spel heen. Moet nog een aantal bazen voor ik toe zou zijn aan de DLC, en dan nog weet ik niet of ik deze wel ga halen. Heb FFXV nog liggen, Uncharted 4 is nog niet uitgespeeld....druk druk druk..
En er zijn idd altijd te veel goede games. Je krijgt de tijd niet meer om iets ff goed af te maken
Wacht maar tot je een depth 5 root dungeon maaktLipst3r schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:14:
Gisteren nog beetje bloodborne tijd gehad en heb main game nu tot aan laatste beetje klaar. Wet Nurse down en heb niet genoeg materials voor de 2e chalice dungeon (ritual blood 2) dus maar even een rootchalice gemaakt en die doorgelopen maar dat is echt een grap zo met mijn level.
Daarna de DLC ingedoken en heb Ludwig nu down. Man man man wat een kreng is dat. Maargoed dit weekend hopelijk nog beetje tijd over om de dlc eens verder in te duiken.
En holy crap die executioners van de DLC... man man.
[...]
Dat wapen. Heb gisteren wel die Amydalan arm ofzo opgepakt.. dat wapen is creepy weird maar zon zieke moveset
Een depth 1 root dungeon stelt niks voor als je beetje geleveled bent.
Ik ben met de defiled dungeon bezig. Wat een hel is dat. Simpele baas is opeens de moeilijkste die ik ooit gezien heb.Scrisissszzz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:36:
[...]
Wacht maar tot je een depth 5 root dungeon maakt

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Yep, baas 2 en 3 zijn erg lastig in die dungeon. Gevecht met baas 3 (Amy) heb ik de eerste keer dat ik hem haalde 12 minuten over gedaanAfvalzak schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:40:
[...]
Ik ben met de defiled dungeon bezig. Wat een hel is dat. Simpele baas is opeens de moeilijkste die ik ooit gezien heb.
Als je later een depth5 root dungeon maakt met alle offerings, dan heb je naast maar 50% hp, ook nog dat vijanden meer HP hebben en harder slaan. Tel daar ook poison en frenzy enz bij, plus heel irritante enemy placement, en je kunt je lol op
Dit was mijn gevecht met Amy:
Tegenwoordig ga ik er toch harder in als ik dit terugzie haha. Durfde toen bij maar een paar aanvallen iets te doen
[ Voor 13% gewijzigd door Scrisissszzz op 10-02-2017 12:48 ]
Welke baas is dat dan? De enige moeilijke baas in de dungeons vind ik die vuurhond, maar dat heeft er meer mee te maken dat je maar een halve health bar hebt.Afvalzak schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:40:
[...]
Ik ben met de defiled dungeon bezig. Wat een hel is dat. Simpele baas is opeens de moeilijkste die ik ooit gezien heb.
Lastigste van de dungeons vind ik die cursed defiled shit met die bell maidens die oneindig veel van die rode kutspinnen spawnen.
Amygdala is slecht ontworpen. Gewoon schuin achter haar linker poot blijven staan tot ze die jump attack doet en terwijl ze in de lucht hangt, kun je met een lang wapen een R2 charge doen, die massive damage op haar kop doet als je de boel een beetje goed timed. Hoef je zelfs geen blood vial aan te spenderen als je een beetje geduld hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 10-02-2017 12:55 ]
Ben nu bij de hond (Watcher of the Old Lords).bram1984 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:55:
[...]
Welke baas is dat dan? De enige moeilijke baas in de dungeons vind ik die vuurhond, maar dat heeft er meer mee te maken dat je maar een halve health bar hebt.
Lastigste van de dungeons vind ik die cursed defiled shit met die bell maidens die oneindig veel van die rode kutspinnen spawnen.
Amygdala is slecht ontworpen. Gewoon schuin achter haar linker poot blijven staan tot ze die jump attack doet en terwijl ze in de lucht hangt, kun je met een lang wapen een R2 charge doen, die massive damage op haar kop doet als je de boel een beetje goed timed. Hoef je zelfs geen blood vial aan te spenderen als je een beetje geduld hebt.
Ik vond die Keeper of the Old Lords ook vrij moeilijk ik werd opeens ge-oneshot door haar in de 2e fase. Maar dat was na een 10 keer ofzo wel gelukt, in een andere dungeon had ik haar de 2e keer neer met 0 vials gebruikt.
Amygdala gaan we nog zien maar die truc heb ik wel vaker gehoord inderdaad, in de story mode had ik hem niet nodig.
Ja wil eerst maar eens alle stappen na elkaar gaan doen. Heb de 5 chalices van de main story iig alleen die materials niet. En moet je wss toch die dungeons beetje farmen om die materials te verzamelen voor die volgende. Had dacht ik wel genoeg ritual blood 2 om nu de depth 2 dungeon te maken dus we kunnen weer dieperScrisissszzz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:36:
[...]
Wacht maar tot je een depth 5 root dungeon maakt
Er is geen stroom in dat bosbassGunner schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:37:
Damn, dat volgende stuk is creepy...spoiler:kon ook geen lamp vinden, maar ben er wrsch langs gerend. Wel even wat pittiger hier.met al die slangen en slangenbeesten...
Hehe, nee echt geen lamp? Ik las een note die lamp of bonfire ahead zei, maar ik kan ook in de zeik zijn genomen
You got played son.bassGunner schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:03:
[...]
Hehe, nee echt geen lamp? Ik las een note die lamp of bonfire ahead zei, maar ik kan ook in de zeik zijn genomen
Er zijn 2 lampen in het bos en de 2e is na de boss.
Shortcuts, shortcuts everywhere...bassGunner schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:03:
[...]

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 10-02-2017 20:05 ]
Wooehooee Watchdog is dood met hulp van een andere hunter en Amygdala met een old hunter.Afvalzak schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:03:
[...]
Ben nu bij de hond (Watcher of the Old Lords).![]()
Ik vond die Keeper of the Old Lords ook vrij moeilijk ik werd opeens ge-oneshot door haar in de 2e fase. Maar dat was na een 10 keer ofzo wel gelukt, in een andere dungeon had ik haar de 2e keer neer met 0 vials gebruikt.
Amygdala gaan we nog zien maar die truc heb ik wel vaker gehoord inderdaad, in de story mode had ik hem niet nodig.
Gewoon met 4 vials gebruikt ofzo (want meeste dingen zijn toch one shotters
Blijft grappig, ik had juist met de WatchDog en Amygdala in de Defiled dungeon helemaal niet zoveel moeite. Beide solo gedaan binnen 5 pogingen denk ik. Ik had juist met die Pthumerian Descendant heel veel moeite, wat een irritante zak is datAfvalzak schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:06:
[...]
Wooehooee Watchdog is dood met hulp van een andere hunter en Amygdala met een old hunter.
Gewoon met 4 vials gebruikt ofzo (want meeste dingen zijn toch one shotters). Nu met de laatste dungeon bezig en Cainhurst. De eerste boss van die dungeon had ik in 2 keer down dat viel wel mee. Sommige vijanden die ik ervoor tegenkwam vond ik lastiger.
[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 13-02-2017 08:59 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Daarna eerste stapjes in Byrgenwerth en bij Cainhurst gemaakt. Na wat googlen besloten om toch maar eerst met Byrgenwerth verder te gaan...
Nou ik heb niet bepaald fijne herinneringen aan defiled amy en de tweede watchdogScrisissszzz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 08:49:
[...]
Blijft grappig, ik had juist met de WatchDog en Amygdala in de Defiled dungeon helemaal niet zoveel moeite. Beide solo gedaan binnen 5 pogingen denk ik. Ik had juist met die Pthumerian Descendant heel veel moeite, wat een irritante zak is dat
Echt serieus lang over gedaan maar wel alles solo gehaald.
Zat van de week weer een tijdje vast op Ludwig in NG met een arcane build in progress. Uiteindelijk toch maar hulp gevraagd.
Hebben jullie eigenlijk wel eens een arcane build gedaan? Het is wat lastiger omdat je beter moet letten op wat je precies equiped maar zeker met alle spells etc wel echt een cool character.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Puur arcane? Ik heb een character waar ik een keer mee begonnen ben, maar nog niet afgemaakt heb. Ben wel een heel eind. Arcane op 60 ofzo. Moonlight sword en een fire cleaver had ik volgens mij. Lastig om te maken vind ik. Zeker omdat leuke gems lastig te farmen zijn. En ben er nog niet aan uit of ik beter een uncanny of lost versie van wapens kan hebben. Moet dat een keer opzoeken heel dat Gem verhaal. Met een strength of skill build zijn Gems minder lastig vind ik.rajackar schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:23:
[...]
Nou ik heb niet bepaald fijne herinneringen aan defiled amy en de tweede watchdog
Echt serieus lang over gedaan maar wel alles solo gehaald.
Zat van de week weer een tijdje vast op Ludwig in NG met een arcane build in progress. Uiteindelijk toch maar hulp gevraagd.
Hebben jullie eigenlijk wel eens een arcane build gedaan? Het is wat lastiger omdat je beter moet letten op wat je precies equiped maar zeker met alle spells etc wel echt een cool character.
Ja, puur arcane is echt lastig. Ik heb nu ARC 40 met str 25 of zo.Scrisissszzz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:35:
[...]
Puur arcane? Ik heb een character waar ik een keer mee begonnen ben, maar nog niet afgemaakt heb. Ben wel een heel eind. Arcane op 60 ofzo. Moonlight sword en een fire cleaver had ik volgens mij. Lastig om te maken vind ik. Zeker omdat leuke gems lastig te farmen zijn. En ben er nog niet aan uit of ik beter een uncanny of lost versie van wapens kan hebben. Moet dat een keer opzoeken heel dat Gem verhaal. Met een strength of skill build zijn Gems minder lastig vind ik.
Hakt wel lekker met de moonlight sword maar echt hard gaat het pas met de Tonitrus. Met die buff knal je er wel lekker hard op. Phys + Bolt damage met goede STR en ARC scaling.
Dit lijkt me nog niet de beste combi maar ik ben nog op zoek naar een betere.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Daarna de eerste 2 Chalice dungeons gedaan waarvoor ik zwaar overleveld ben geworden helaas. Niet echt een uitdaging meer dus. Nu met de 3e bezig (Pthumeru & Central Pthumeru gehaald dus), nu met de lower bezig. Zit nu even vast op de Undead Giant. Dat irriteerde zo dat ik toch maar besloten heb om de main story te gaan uitspelen (of althans een poging te wagen).
Ik bereidde me voor op een zwaar irritant laatste stuk van het spel
Nu maar aan NG+ beginnen of eens een totaal andere build, of toch de chalice dungeons in, ik heb de DLC wel gekocht, maar besloten niet hierheen te gaan nog.
Tja, dat laatste stuk valt mee in vergelijking met andere stukken in de game.Tarz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:55:
Zo, afgelopen weekend door ziekte van de familie weinig buiten kunnen doen, dus een ideaal weekendje voor BloodborneIk heb Micolash & Wet nurse beiden vrij makkelijk kunnen verslaan (en de Mother Brain maar das niet echt een bossfight haha).
Daarna de eerste 2 Chalice dungeons gedaan waarvoor ik zwaar overleveld ben geworden helaas. Niet echt een uitdaging meer dus. Nu met de 3e bezig (Pthumeru & Central Pthumeru gehaald dus), nu met de lower bezig. Zit nu even vast op de Undead Giant. Dat irriteerde zo dat ik toch maar besloten heb om de main story te gaan uitspelen (of althans een poging te wagen).
Ik bereidde me voor op een zwaar irritant laatste stuk van het spelspoiler:maar dat bleek een verkeerde inschatting.Gherman & Moon presence maar na exact 1 poging op nr 1 en 2 pogingen op nr 2 stond ik ineens bij de aftiteling... sorry maar wat een teleurstelling was dat
Nu maar aan NG+ beginnen of eens een totaal andere build, of toch de chalice dungeons in, ik heb de DLC wel gekocht, maar besloten niet hierheen te gaan nog.
Ik zou de DLC wel gaan doen. Naar mijn mening niet het beste deel van het spel maar nog steeds erg de moeite waard. En hier zitten één van de lastigste maar ook vetste bosses verstopt.
Ja ik ben er wel even heen gegaan voor ik naar einde van de game ging, maar de hunters daar irriteren al binnen 2 pogingen. De omgeving van het eerste stuk (Old Nightmare) spreekt me totaal niet aan. Dus daarom maar besloten om dat nog even te laten voor wat het is. Eens kijken hoe moeilijk in verhouding NG+ is met je totale arsenaal aan wapens en levels... Iemand een idee of het echt moeilijk(er) is?rajackar schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:58:
[...]
Tja, dat laatste stuk valt mee in vergelijking met andere stukken in de game.
Ik zou de DLC wel gaan doen. Naar mijn mening niet het beste deel van het spel maar nog steeds erg de moeite waard. En hier zitten één van de lastigste maar ook vetste bosses verstopt.
Van de week eens kijken hoe die build van mij eigenlijk is. Ben toen ook nog aan een build voor de Bloodletter begonnen. Dat lijkt me toch echt wel een leuk wapen bij een goede build.rajackar schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:47:
[...]
Ja, puur arcane is echt lastig. Ik heb nu ARC 40 met str 25 of zo.
Hakt wel lekker met de moonlight sword maar echt hard gaat het pas met de Tonitrus. Met die buff knal je er wel lekker hard op. Phys + Bolt damage met goede STR en ARC scaling.
Dit lijkt me nog niet de beste combi maar ik ben nog op zoek naar een betere.
Had je wel moeten doen denk ik, de DLC. Nu moet je sowieso vrijwel de hele game weer door om er klaar voor te zijn en bovendien is de DLC een stuk pittiger in NG+.Tarz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:55:
Zo, afgelopen weekend door ziekte van de familie weinig buiten kunnen doen, dus een ideaal weekendje voor BloodborneIk heb Micolash & Wet nurse beiden vrij makkelijk kunnen verslaan (en de Mother Brain maar das niet echt een bossfight haha).
Ik bereidde me voor op een zwaar irritant laatste stuk van het spelspoiler:maar dat bleek een verkeerde inschatting.Gherman & Moon presence maar na exact 1 poging op nr 1 en 2 pogingen op nr 2 stond ik ineens bij de aftiteling... sorry maar wat een teleurstelling was dat
Byrgenwerth ben je binnen een half uur doorheen als je rustig aan doet. Is een heel klein gebied.bassGunner schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:16:
Gister de Shadows of Yharnam verslagen. Vielen best mee. Tot mij verbazing kwam er opeens een Old Hunter helpen, die had ik uren daarvoor een keer gesummoned maar die was ik gelijk kwijt in de Forbidden Woods... komtie toch braaf voor de battle opdraven. Maakte het wel wat te makkelijk alleen...
Daarna eerste stapjes in Byrgenwerth en bij Cainhurst gemaakt. Na wat googlen besloten om toch maar eerst met Byrgenwerth verder te gaan...
Heb je het nu over de main game? Die voelt wel makkelijker aan ja, in ng+.Tarz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:17:
[...]
Eens kijken hoe moeilijk in verhouding NG+ is met je totale arsenaal aan wapens en levels... Iemand een idee of het echt moeilijk(er) is?
Niet alleen omdat je wapens en je char sterker zijn dan in ng, maar ook omdat je nu een stuk meer kennis en ervaring bezit. De vijanden slaan wél hard
Respect dat je de eindbaas (de eerste, niet de "geheime") met één poging neer hebt gekregen
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2017 10:31 ]
Ja, dat eerste stuk viel me ook een beetje tegen. Vooral het middelste gebied van de DLC vond ik heel tof. Het laatste was voor mij een tikje minder maar zeker beter dan het eerste stuk.Tarz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:17:
[...]
Ja ik ben er wel even heen gegaan voor ik naar einde van de game ging, maar de hunters daar irriteren al binnen 2 pogingen. De omgeving van het eerste stuk (Old Nightmare) spreekt me totaal niet aan. Dus daarom maar besloten om dat nog even te laten voor wat het is. Eens kijken hoe moeilijk in verhouding NG+ is met je totale arsenaal aan wapens en levels... Iemand een idee of het echt moeilijk(er) is?
En aan het einde van het midden gebied zit mijn favoriete bossfight uit heel Bloodborne.
In NG+ zijn de vijanden wel sterker maar ik vind het eigenlijk makkelijker omdat je zelf veel sterker bent dan toen je begon. Bossfights gaan me ook veel makkelijker af in NG+... Ook bij een nieuwe build heb ik er veel meer moeite mee in NG.
Oh dat klinkt ook wel cool. Wel een vet wapen idd.Scrisissszzz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:21:
[...]
Van de week eens kijken hoe die build van mij eigenlijk is. Ben toen ook nog aan een build voor de Bloodletter begonnen. Dat lijkt me toch echt wel een leuk wapen bij een goede build.
Het is wel lastig om goede gems te krijgen voor een Arcane build dus ik denk dat ik hem niet helemaal af ga maken omdat ik een hekel aan de dungeons heb.
Misschien dat de parasite of Kos nog wel een leuk wapen is voor Arcane.
Mijn favoriete character is nog mijn Rakuyo build.
Thanks. Ging er redelijk blind in.dvdkiwi schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:30:
[...]
Heb je het nu over de main game? Die voelt wel makkelijker aan ja, in ng+.
Niet alleen omdat je wapens en je char sterker zijn dan in ng, maar ook omdat je nu een stuk meer kennis en ervaring bezit. De vijanden slaan wél hard
Respect dat je de eindbaas (de eerste, niet de "geheime") met één poging neer hebt gekregen
Ik ben wel een groot fan van RPG's, en het uitdagende karakter spreekt me wel aan, al weet ik niet zeker hoe ik daar mee om ga als ik eenmaal aan het spelen ben
Nu ben ik daar niet zo bang voor, maar hoe zit het met de schrikmomenten in deze game?
Laat ik het zo zeggen: ik ben 36 jaar, maar echt een mietje als het op schrikmomenten aan komt
Nu lees ik op internet tegenstrijdige verhalen; de een zegt dat alleen de sfeer wat beklemmend is, de ander zegt dat ie zowat tegen het plafond zat op bepaalde momenten, of de PS4 maar uitzette toen er een gigantische spin in beeld kwam.
Goed, de game is momenteel "maar" 35 Euro, maar ik wil uiteraard geen geld zomaar weggooien
Ik zou me er niet door laten tegenhouden.
Daarna moet ik nog naar die kerk voor de "optional" boss.
Verder paar dungeons gedaan weer en bezig met depth 3 nu. Maar mss dat ik eerst na dlc toch main game afmaak en dan de dungeons erbij pak met ng+
Wat een spel. Zonde dat ik die meer dan jaar in hoesje heb laten zitten
Maak je maar geen zorgen. Er zitten geen jumpscares in zoals Outlast of RE7. De sfeer is gewoon heel duister en je hoort de hele tijd ongure geluiden op de achtergrond, maar echt horror is het niet. Ik ben ook een schijtbak wat dat betreft, maar hier had ik nergens last van.Denman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:35:
Op de een of andere manier spreekt deze game mij ineens enorm aan, en dat terwijl het dat anderhalf jaar geleden totaal niet deed toen een maat het aan het spelen was en ik even mee keek.
Ik ben wel een groot fan van RPG's, en het uitdagende karakter spreekt me wel aan, al weet ik niet zeker hoe ik daar mee om ga als ik eenmaal aan het spelen ben
Nu ben ik daar niet zo bang voor, maar hoe zit het met de schrikmomenten in deze game?
Laat ik het zo zeggen: ik ben 36 jaar, maar echt een mietje als het op schrikmomenten aan komt
Nu lees ik op internet tegenstrijdige verhalen; de een zegt dat alleen de sfeer wat beklemmend is, de ander zegt dat ie zowat tegen het plafond zat op bepaalde momenten, of de PS4 maar uitzette toen er een gigantische spin in beeld kwam.
Goed, de game is momenteel "maar" 35 Euro, maar ik wil uiteraard geen geld zomaar weggooien
Haha Orphan is een eitje vergeleken met die "optional" boss. Vind ik dan.Lipst3r schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:35:
Hier dit weekend flink progressie gemaakt in de dlc. Heb 3 bosses down en sta nu bij Orphan of Kos... En ja hoe moet ik het zeggen.. Wat een... Bah! Die is by far lastigste so far. Hopelijk deze week wat tijd om die neer te halen.
Daarna moet ik nog naar die kerk voor de "optional" boss.
Verder paar dungeons gedaan weer en bezig met depth 3 nu. Maar mss dat ik eerst na dlc toch main game afmaak en dan de dungeons erbij pak met ng+![]()
Wat een spel. Zonde dat ik die meer dan jaar in hoesje heb laten zitten.
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 13-02-2017 21:54 ]
2e boss in 4 keer en de queen in 1 keer, misschien ben ik gewoon overpowered dat kan ook.
De Queen is volgens mij gewoon een cadeautje van From omdat we zo ver gekomen zijn
Jup, gewoon dichtbij zijn achterkant blijven en dan komt het wel goed.dvdkiwi schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 00:34:
2e boss als in Bloodletting Beast? Die vond ik op een of amdere manier ook niet zo heel erg lastig.
De Queen is volgens mij gewoon een cadeautje van From omdat we zo ver gekomen zijn
Toen ik hem wilde 'uitlokken' door een beetje voor hem te gaan staan ging ik met 2 klappen kapot.
Old Yarnham, weerwolf door de deur. Ik zat tegen het plafond.rajackar schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:07:
De sfeer in Bloodborne is beklemmend, duister en spannend. Soms is het ook gewoon ronduit verontrustend (disturbing) maar volgens mij zitten er niet echt schrikmomenten ingebouwd. Natuurlijk kan het gebeuren dat je opeens een vijand ziet en daarvan schrikt maar ik kan me niet direct ingebouwde jump scares herinneren.
PSN: Lavidz
Haha, OK. Misschien zitten er wel een paar jump scares inLavidz schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:02:
[...]
Old Yarnham, weerwolf door de deur. Ik zat tegen het plafond.
Die was idd wel onverwacht. Of die 2 vage witches onder aan die deuropening in Hypogean Gaol. Maar eigenlijk is er verder weinig schrikmomenten aan. Ik schrik voornamelijk van beesten die ik over het hoofd heb gezien bijvoorbeeld en dat je dan ineens van links een klap krijgt en dan ''WAT THA..F".Lavidz schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:02:
[...]
Old Yarnham, weerwolf door de deur. Ik zat tegen het plafond.
Er zitten in bloodborne wel schrikmomentjes maar zou het niet zo beschrijven als bij echte horror games. Verder is het inderdaad gewoon luguber. Vage beesten (met name bazen).
Ik had vooral met Amygdala in haar 2e/3e fase. Dat ze haar eigen armen gebruikt als wapens.. stond echt ff perplex. ''zijn dat ? huh.. maar .. whaevaah FROM software!''
Dit was ook zo in de Souls games idd.Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:30:
Die "jump scares" in Bloodborne zijn niet bedoeld om je te laten schrikken, maar From zet die daar neer puur om je "off guard" te pakken om YOU DIED in beeld te krijgen
Komt eigenlijk neer op
''Is het te lang stil or rustig... prepare
Precies zoals het met kleine kinderen werkt. Als je ze niet hoort weet je dat de poep de ventilator heeft geraakt.Lipst3r schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:35:
[...]
Dit was ook zo in de Souls games idd.
Komt eigenlijk neer op
''Is het te lang stil or rustig... prepare''
Op NG met de tonitrus en arcane op 40.
[ Voor 24% gewijzigd door rajackar op 14-02-2017 21:02 ]
Nice, gaat met de Tonitrus wel hard inderdaad! Vind haar zelf altijd behoorlijk irritant, vooral in de Chalice Dungeons. Die charge aanval...!rajackar schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:01:
Gisteren even flink Ebrietas over de grond uitgesmeerd in een minuut.
[video]
* dodge *, hit hit, * dodge *, bijna dood...! * charge * ... "you died". Noooooooooooooooooo
Lekker!rajackar schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:01:
Gisteren even flink Ebrietas over de grond uitgesmeerd in een minuut.
[video]
Dat ding is wel relaxed met hoge arcane inderdaad
Ik zit nog steeds vast bij haar met mijn BL4 run
Die laurence is wel echt wauw. Mooi gevecht dat en goed pittig. Heb na vele pogingen toch maar NPC gesummoned en uiteindelijk zo wel gehaald.
Nu langzaam game afronden. Twijfel of ik eerst de game wil eindigen en naar ng+ gaan om daar de dungeons af te maken
Kan ik tussendoor nog beetje maingame spelen
Ik heb nu voora op str+vit+stam gefocust omdat ludwigs blade mijn main wapen js, maar een beetje extra keuze kan geen kwaad
edit:
Thanks!
[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 15-02-2017 23:11 ]
Gebruik zelf ook ludwigs. Zit nu op 40 strength en 30 skill bijna. Skill werkt ook wel lekker bij ludwigs.Afvalzak schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:27:
Noob vraagje, maar helpt arcane ook bij de power van de Tonitrus dan?
Ik heb nu voora op str+vit+stam gefocust omdat ludwigs blade mijn main wapen js, maar een beetje extra keuze kan geen kwaad
D scaling op arcane. Dus ja. STR idem.Afvalzak schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:27:
Ludwigs blade scaled met STR, SKL en ARC allemaal op DAfvalzak schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:27:
edit:
Thanks!
Dus als je nu in arcane investeert omdat je de Tonitrus wilt gebruiken, heb je er ook voordeel mee met je Ludwigs, al helemaal als je die dan buffed met fire of bolt paper ofzo.
Heb wel het idee dat ik wat overlevelled ben met lvl 78 ofzo, maar ach, vind het wel lekker zo
Nu (weer) in Yahar'Gul... damn, wel creepy hier..
Vanavond de forbidden Woods maar "even" doen en dan Vicar A.
Probeer nu echt een completionist NG te doen, enige wat ik voorlopig gemist heb is de hele questline van Eileen the Crow. Verder wel ervoor gezorgd dat ik alle items gepakt heb enzo.
Ik weet niet hoe goed je bent in het spel, maar op zich zijn The One Reborn en Micolash niet de moeilijkste bosses vond ik zelf. Ik weet ook niet welk level je bent/was toen je die deed. Verder vond ik Cainhurst ook niet echt lastig, behalve Logarius,bassGunner schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:14:
Ik had zaterdag nog The One Reborn en Micolash gekilled, gister heel Cathedral Ward en Cainhurst Castle uitgekamt. Wel erg kleine zones, en de bosses waren imho erg makkelijk. Maar nogmaals, heb echt het idee dat ik overlevelled ben nu.. In elk geval merk ik wel dat je echt niet te bang hoeft te zijn deze game te moeilijk is.. Nu nog even Paarl pakken en de Wet Nurse. Daarna denk ik eerst de DLC alvorens NG af te ronden. Ik ga in NG+ wel verder in de chalice dungeons denk ik, heb daar niet echt zin meer in nu...
Probeer nu echt een completionist NG te doen, enige wat ik voorlopig gemist heb is de hele questline van Eileen the Crow. Verder wel ervoor gezorgd dat ik alle items gepakt heb enzo.
Maar gratz met je progress
ThanksTarz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:34:
[...]
Ik weet niet hoe goed je bent in het spel, maar op zich zijn The One Reborn en Micolash niet de moeilijkste bosses vond ik zelf. Ik weet ook niet welk level je bent/was toen je die deed. Verder vond ik Cainhurst ook niet echt lastig, behalve Logarius,
Maar gratz met je progressNog maar een paar te gaan dus!
Nee ik las dat met name Logarius en Ebrietas wel lastig gevonden werden, maar het ging wel vond ik. Vind mezelf echt niet goed, enige wat ik doe is beetje dodgen en rollen en hakken met de LHB. Af en toe wegrennen voor een vial. Ben beetje te lui om echt de aanvalspatronen te gaan bestuderen enzo zoals ik dat steeds lees. Hoewel je dat vanzelf wel doet bij de standaard enemies. Wat wel echt helpt is dat ik nu wel precies de timing aanvoel van de LHB (vooral transformed). Dan weet je precies wanneer je moet/kan slaan en wanneer je even weg moet dodgen.
Zo, net Paarl gekilled. Dat sloeg echt nergens op (ja, op Paarl..). Letterlijk 4 a 5 klappen en hij was dood. Level 99, LHB+10. Daarna Wet Nurse, had een paar klappen meer nodig en ik had zowaar 3 of 4 vials nodig.
Onderhand lvl 102 ofzo, en net de Hunters Nightmare betreden. Eerste 6-7 hunters ofzo gekilled. Wel beetje jammer dat ze dit keer steeds respawnen
[ Voor 18% gewijzigd door bassGunner op 21-02-2017 00:32 ]
Langzaam wellicht ook wat door in de maingame tussendoor. Nog 2 throphies te gaan. Mis blijkbaar nog een wapen wat ik in dungeons moet vinden voor de ene en de andere is dus die Queen boss in de dungeons
Dat wapen van Gehrman is btw sooo pretty.. Maar moveset vind ik beetje meh.. Ziet er wel supergaaf uit. Heb hele game met LHB gespeeld. Iemand nog tips voor leuk wapen?
Mijn stats zijn nu:
Vit 40
Endurance 40
Strength 40
Skill 30
Arcane 15
Heb nog een bloodrock over dus ben wel benieuwd of er mensen zijn die nog leuke tip hebben voor mooi wapen?
[ Voor 23% gewijzigd door FlyLight3r op 21-02-2017 08:07 ]
Paarl met 4/5 klappen? Tenzij je daar een filmpje van heb, geloof ik dat niet.bassGunner schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:29:
[...]
Thanks![]()
Nee ik las dat met name Logarius en Ebrietas wel lastig gevonden werden, maar het ging wel vond ik. Vind mezelf echt niet goed, enige wat ik doe is beetje dodgen en rollen en hakken met de LHB. Af en toe wegrennen voor een vial. Ben beetje te lui om echt de aanvalspatronen te gaan bestuderen enzo zoals ik dat steeds lees. Hoewel je dat vanzelf wel doet bij de standaard enemies. Wat wel echt helpt is dat ik nu wel precies de timing aanvoel van de LHB (vooral transformed). Dan weet je precies wanneer je moet/kan slaan en wanneer je even weg moet dodgen.
Zo, net Paarl gekilled. Dat sloeg echt nergens op (ja, op Paarl..). Letterlijk 4 a 5 klappen en hij was dood. Level 99, LHB+10. Daarna Wet Nurse, had een paar klappen meer nodig en ik had zowaar 3 of 4 vials nodig.
Onderhand lvl 102 ofzo, en net de Hunters Nightmare betreden. Eerste 6-7 hunters ofzo gekilled. Wel beetje jammer dat ze dit keer steeds respawnende meesten dan. De beast cutter gevonden, daar maar wat mee gaan spelen. Wel leuk om een (of meerdere) hunter naar het pleintje met die Beast Patients te lokken. Terwijl de hunter met die beasts vecht, kan je hem makkelijk van achter aanvallen. Vreemd trouwens dat die beast patients steeds bang wegduiken alsof ik een fakkel aan heb, terwijl dat dus niet het geval is, zelfs de lantaarn niet aan. Hoort dat?
In welke NG zit je?
Mijn 2 grote favorieten zijn de Whirligig Saw en de Rakuyo met de Rakuyo als opperfavoriet.Lipst3r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:05:
Gisteren de game qua story geeindigd. Met de ''real'' ending. Had zowel Gehrman als Moon boss in 1x neer. Viel me eigenlijk reuze mee na al die DLC bosses xD. Was blij te zien dat in NG+ de dungeons mooi gewaard bleven dus wellicht daar maar in verder. In NG+ cleric beast alvast neer gehaald. Inderdaad zooi meer HP maar het is stuk makkelijker als je weet waar je moet zijn en moet doen.
Langzaam wellicht ook wat door in de maingame tussendoor. Nog 2 throphies te gaan. Mis blijkbaar nog een wapen wat ik in dungeons moet vinden voor de ene en de andere is dus die Queen boss in de dungeons.
Dat wapen van Gehrman is btw sooo pretty.. Maar moveset vind ik beetje meh.. Ziet er wel supergaaf uit. Heb hele game met LHB gespeeld. Iemand nog tips voor leuk wapen?
Mijn stats zijn nu:
Vit 40
Endurance 40
Strength 40
Skill 30
Arcane 15
Heb nog een bloodrock over dus ben wel benieuwd of er mensen zijn die nog leuke tip hebben voor mooi wapen?
[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 21-02-2017 08:45 ]
Haha nee echt waar. In elk geval minder dan 10 keer, maar voor mijn gevoel echt rond de 5. NG (zonder +). Wel level 99 dus, LHB+10.bram1984 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:44:
[...]
Paarl met 4/5 klappen? Tenzij je daar een filmpje van heb, geloof ik dat niet.
In welke NG zit je?
Volgens mij begon ik met een oil urn gevolgd door een molotov, maar volgens mij miste de urn, de molotov zag ik niet goed. Daarna een paar R1 attacks met de LHB, doen stunde ik Paarl opeens (kreeg het parry geluidje), maar ik zag niet goed of ik nou een visceral deed erna, niet duidelijk in elk geval. Daarna nog 3-4 keer raken en hij was neer. Gebruikte wel fire paper volgens mij. Sowieso altijd fire of bolt paper bij bosses, dat scheelt zoveel voor mijn gevoel. En ziet er episch uit.
Moraal van het verhaal: ik was overlevelled
Haha overleveled is een understatement. Met een level 10 wapen en jijzelf level 99 in ieder geval zeker. Paarl is een baas voor rond de level 35-40 gok ik. je wapen kan dan eventueel wel +6 zijn, maar niet hoger.bassGunner schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:38:
[...]
Haha nee echt waar. In elk geval minder dan 10 keer, maar voor mijn gevoel echt rond de 5. NG (zonder +). Wel level 99 dus, LHB+10.
Volgens mij begon ik met een oil urn gevolgd door een molotov, maar volgens mij miste de urn, de molotov zag ik niet goed. Daarna een paar R1 attacks met de LHB, doen stunde ik Paarl opeens (kreeg het parry geluidje), maar ik zag niet goed of ik nou een visceral deed erna, niet duidelijk in elk geval. Daarna nog 3-4 keer raken en hij was neer. Gebruikte wel fire paper volgens mij. Sowieso altijd fire of bolt paper bij bosses, dat scheelt zoveel voor mijn gevoel. En ziet er episch uit.
Moraal van het verhaal: ik was overlevelled
Zonde eigenlijk, ik vond Paarl de eerste keer best tof en moeilijk.
Overlevelled weet ik niet. Maar vind altijd wel prettig idee dat ik iig beetje veilig zit
De meeste mensen levelen ook niet verder dan level 120-150. Omdat je hoger niet vaak mensen met coop kunt helpen. en de pvp scen zit rond die levels.Lipst3r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:25:
Vind het sowieso lastig. Het is maar net hoe je speelt. Je hit harder en je wapen is mss stuk meer upgraded. Maar als je nog slecht bent met dodging en timing straft het spel je nog erg hard af. Ik ben de main game NG geeindigd met BL122. Maat van me ging DLC in NG+ in met dat level. En ik heb nog hele NG+ te gaan XD.
Overlevelled weet ik niet. Maar vind altijd wel prettig idee dat ik iig beetje veilig zit
Ik heb ook wel eens een keer NG incl DLC afgemaakt rond dat level. Maar met level 99 Paarl doen is wel wat extremer
Wat een vervelende boss is dat. Heb hem op NG laten gaan omdat ik het zat was. Maar nu wil ik hem toch pakken.
En op Youtube lukt de halve wereld het zonder problemen.
Hier zeg je precies al wat je moet doen om hem gemakkelijker neer te krijgenAfvalzak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:10:
Mag ik even zeggen dat Kos van mij een goede visceral in zijn billen mag krijgen.
Ja de eerste fase wel ja, daarna lukt het me niet meerLipst3r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:10:
[...]
Hier zeg je precies al wat je moet doen om hem gemakkelijker neer te krijgen
Als ik hem versla trouwens, heb je dan de DLC uitgespeeld (ofwel kan ik daar beter nog mee wachten als ik nog wat dingen wil doen?)
[ Voor 20% gewijzigd door Afvalzak op 21-02-2017 16:12 ]
DLC heeft 5 bosses. Heb je Laurence al gedaan? Kos is wel officieel de eindbaas van DLC. Maar ik heb Laurence er pas na gedaan. Er veranderd verder niks aan de game als je Kos defeat. Niet dat ik heb gemerkt iig.Afvalzak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:11:
[...]
Ja de eerste fase wel ja, daarna lukt het me niet meer
Als ik hem versla trouwens, heb je dan de DLC uitgespeeld (ofwel kan ik daar beter nog mee wachten als ik nog wat dingen wil doen?)
Nee Laurence stel ik nog even uitLipst3r schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:17:
[...]
DLC heeft 5 bosses. Heb je Laurence al gedaan? Kos is wel officieel de eindbaas van DLC. Maar ik heb Laurence er pas na gedaan. Er veranderd verder niks aan de game als je Kos defeat. Niet dat ik heb gemerkt iig.
Ik wil gewoon zeker zijn dat ik niet naar NG++ ga o.i.d. als ik Kos ooit weet te verslaan.
Ja inderdaad wel een beetje zonde. Ach, er is nogal altijd NG+(++++). En kom hem vast ook tegen in de chalice dungeons.Scrisissszzz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:16:
[...]
Haha overleveled is een understatement. Met een level 10 wapen en jijzelf level 99 in ieder geval zeker. Paarl is een baas voor rond de level 35-40 gok ik. je wapen kan dan eventueel wel +6 zijn, maar niet hoger.
Zonde eigenlijk, ik vond Paarl de eerste keer best tof en moeilijk.
Aaaah Kos, irrrant mannetje, beetje rond liggen zwaaien met zn moederkoek. Man daar heb ik echt een haat liefde relatie mee. Ik vond hem in NG+ toen ook zo pittig pffff. Dat geschreeuw werd ik op een gegeven moment helemaal gek van. Terwijl ik hem als baas erg tof vind, vind ik het een erg irritant gevecht haha...bram1984 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:50:
Pfff Kos heb ik in NG+ ook echt 30 pogingen over gedaan. In NG+++ ging het wel iets makkelijker, op een aantal near-deaths na. Parry is best wel tricky bij deze. Hij heeft ook wel veel moves.
[video]
Ik vind persoonlijk Laurence makkelijker dan Orphan.
Nu maar weer eens op naar Laurence...
Zelfs in NG+ zat ik het grootste gedeelte met deze stats te spelen. Inmiddels str op 21 en skill op 20 ofzo. Blijkt dat de damage output van de wapens veel groter wordt bij hogere stats van str en skl? Als dat zo is, en ik level beide nog wat meer, wordt het een walk in the park. En ik maar denken dat Bloodborne moeilijk was..
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Het ligt vooral aan de scaling: een hogere scaling op bv STR tov SKL betekent dat je wapen sneller sterker wordt als je investeert in STR dan wanneer je investeert in SKL.InF.Inc schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:38:
Blijkt dat de damage output van de wapens veel groter wordt bij hogere stats van str en skl?
De zware wapens zoals de Axe scalen meer met STR, terwijl de kleinere, snelle wapens meer scalen met SKL. Enkelen scalen hetzelfde zowel qua STR en SKL.
En de Scaling zie ik aan A, B, C, D ,E? En hoe meer punten ik stop in STR of SKL hoe eerder ik zie dat een wapen van bijv D naar C gaat?dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:19:
[...]
Het ligt vooral aan de scaling: een hogere scaling op bv STR tov SKL betekent dat je wapen sneller sterker wordt als je investeert in STR dan wanneer je investeert in SKL.
De zware wapens zoals de Axe scalen meer met STR, terwijl de kleinere, snelle wapens meer scalen met SKL. Enkelen scalen hetzelfde zowel qua STR en SKL.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK