Dat zeggen we natuurlijk niet. Je krijgt wel een hint: het is een Duitser.Ambition88 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:37:
[...]
Aha, dat is inderdaad wel zo. Ik heb de GOTY edition besteld, dus wil wel die DLC doen, hoe heet de eindboss? dan hou ik er rekening mee, ik ben ook wel zo een pannekoek die de dlc wilt doen en dan gewoon de laatste boss perongeluk molt
Overigens ga je die niet per ongeluk mollen hoor, de eerste keer. De eerste keer sloopt hij je waarschijnlijk binnen een minuut waarbij je zo een beetje al je blood vials gebruikt en je jezelf daarna voor de zoveelste keer afvraagt hoe je dit klusje in godsnaam moet gaan klaren (dat had ik althans). Dus als het eenmaal zover is ga je waarschijnlijk dood, of je gebruikt een bold hunters mark om jezelf naar de laatst gebruikte lamp te teleporten (als je je Echoes wilt behouden).
Daarna is er nog een optionele baas die je zelf moet triggeren door 3 items te vinden en deze voortijdig te consumeren. Vrijwel iedereen die de game blind speelt, mist deze. Dus bepaal voor jezelf maar of je deze info opzoekt of je laat verrassen.