Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35
Lowlevel chunks farmen in Upper Cathedral kun je beter niet eens proberen, droprate is te laag.

Cainhurst zijn een aantal vroege chunks te vinden, Forbidden Woods is er eentje tussen een stel van die slangenkoppengasten en dan kun je nog in het begin van de DLC een aantal vinden, waaronder bijvoorbeeld in die donkere cave met de Gattling Gun hunter. Zo kun je voor Rom al een +8/9 Saw Spear wapen hebben.

Een +8 wapen maakt de depth 5 root chalices redelijk te doen, waar je ook weer chunks van bosses krijgt en zelfs een hele kleine kans hebt op een Blood Rock van de laatste boss.
Sowieso zijn op lowlevel de chalices vrij interessant aangezien je daar toch wel aardige gems vandaan kan halen, zo uit mijn hoofd kun je uit depth 2 of 3 bijvoorbeeld al 14% gems halen van die watchers.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt gelijk ja, Na Amelia heb je aardig wat opties om je wapen aardig hoog te krijgen.

Maar ik denk dat Rom met een +6/7 wapen, beast pellets en bolt paper ook al aardig te doen is niet? Ik ben er nog niet hoor. Eerst Amelia en de Shadows. Die shadows wordt nog leuk denk ik :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:00

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:10:
Je hebt gelijk ja, Na Amelia heb je aardig wat opties om je wapen aardig hoog te krijgen.

Maar ik denk dat Rom met een +6/7 wapen, beast pellets en bolt paper ook al aardig te doen is niet? Ik ben er nog niet hoor. Eerst Amelia en de Shadows. Die shadows wordt nog leuk denk ik :)
Ik heb rom op level 30 gedaan met een +4 wapen. Zonder papers.
Rom is sowieso niet erg moelijk. Het is niet de skills die je moet hebben maar het geduld ;)
Rustig alle spinnetjes dood maken en dan rossen. In fase 2 en 3 even wat rustiger.
Flamesprayer werkt ook wel aardig op hem.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:16:
[...]

Ik heb rom op level 30 gedaan met een +4 wapen. Zonder papers.
Rom is sowieso niet erg moelijk. Het is niet de skills die je moet hebben maar het geduld ;)
Rustig alle spinnetjes dood maken en dan rossen. In fase 2 en 3 even wat rustiger.
Flamesprayer werkt ook wel aardig op hem.
Dat hoeft niet eens bij Rom (het is overigens een vrouwelijke boss ;)). Gewoon goed opletten hoe ze beweegt de 2e en 3e fase. Op haar rug: AoE attack/Arcane pegels vanuit het water. Op haar achterste poten: Arcane pegel aanval vanuit de lucht. Als je je op die spinnetjes gaat focussen ben je én veel langer bezig, én je ziet niet wat Rom aan het doen is. Gewoon met bolt paper erin rennen als het kan en 2 hits doen en weer naar achteren dodgen om haar slam/AoE aanval en inkomende spinnetjes te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Dat hoeft niet eens bij Rom (het is overigens een vrouwelijke boss ;)). Gewoon goed opletten hoe ze beweegt de 2e en 3e fase. Op haar rug: AoE attack/Arcane pegels vanuit het water. Op haar achterste poten: Arcane pegel aanval vanuit de lucht. Als je je op die spinnetjes gaat focussen ben je én veel langer bezig, én je ziet niet wat Rom aan het doen is. Gewoon met bolt paper erin rennen als het kan en 2 hits doen en weer naar achteren dodgen om haar slam/AoE aanval en inkomende spinnetjes te ontwijken.
Ja klopt dat doe ik op m'n andere char ook. Maar met zo weinig damage (level 30 zonder punten in damage stats) is spinnetjes killen net zo langzaam voor mijn gevoel. Overigens had ik nog geen bolt papers.Eigenlijk geen idee wanneer en waar die beschikbaar komen.

Wanneer je zorgt dat je tijdens het killen van spinnen altijd rom in je beeld hebt dan zie je alles goed aankomen. Ik probeerde de spinnen dicht bij haar te killen zodat ze bijna altijd die AOE uit het water doet en zelden die uit de lucht.

offtopic:
Ik zal proberen te onthouden dat het een vrouwtje is. Volgens mij ben ik daar al eerder op gewezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Die uit de lucht blijf ik k*t vinden. De meeste bosses geen issues meer mee. maar 50% van de tijd wordt ik gewoon geraakt :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga meestal uit voorzorg nadat ik een paar spinnen heb geraakt al rond Rom heen rennen, dan word je nooit geraakt. Paar hits, stukje joggen en weer meppen ;)

Of wat Bram zegt, vol alles op Rom zelf.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Die uit de lucht blijf ik k*t vinden. De meeste bosses geen issues meer mee. maar 50% van de tijd wordt ik gewoon geraakt :+
Gewoon diagonaal sprinten (in een cirkelbeweging om haar heen). Dan word je niet geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Rom vond ik op level 4 de eerste boss die echt heel nasty is. Je mag gewoon totaal niet geraakt worden; zowel Rom als elk willekeurig spinnetje oneshot je met elke aanval die ze kunnen doen.
Op een gegeven moment heb ik het gehaald duur haar met een +3 flamesprayer te blijven raken zodat ze schuin achteruit blijft springen waardoor ze niet wegteleport. Je killed dus in de eerste fase alle spinnetjes zodat je vrij spel hebt, vervolgens voorkom je dat ze weg teleport naar haar volgende fasen. Cheese idd.

Zo zag het er ongeveer uit, dit is niet mijn video overigens.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KjgOMMDU4h8]

Ik vond het op level 4 gewoon niet te doen op de organieke manier, ik werd altijd wel een keer door iets geraakt. Zeker in de laatste fase kun je gewoon niet meer spinnetjes killen en alles ontwijken wat je richting in komt. En de tactiek waarbij je de spinnetjes gewoon totaal negeert (hoe ik het normaal gesproken doe) werkt gewoon niet op level 4.

Ik weet overigens niet hoe het tegenwoordig zit als je die NPCs kunt summonen, destijds toen ik mijn level 4 run deed was die hele patch met die extra NPCs nog niet geweest dus was ik puur op mezelf aangewezen. Misschien dat je zo'n hunter kan summonen als bliksemafleider.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben heel benieuwd naar Rom dan. De Shadows kan ik goed parry'en altijd dus daar ben ik niet zo bang voor. Tenzij die slang uit de grond een one shot is..

Die hunter voor Rom zal ook wel leuk worden met z'n A Call Beyond haha. Summons zullen zeker helpen trouwens, maar ga ik niet doen. BL4 run moet ik alles solo doen van mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:41:
Ben heel benieuwd naar Rom dan. De Shadows kan ik goed parry'en altijd dus daar ben ik niet zo bang voor. Tenzij die slang uit de grond een one shot is..

Die hunter voor Rom zal ook wel leuk worden met z'n A Call Beyond haha. Summons zullen zeker helpen trouwens, maar ga ik niet doen. BL4 run moet ik alles solo doen van mezelf :)
Die slang is denk ik wel een one-shot.

En de hunter voor rom. Gewoon old hunter summonen en die je laten helpen. Anders onder de trap schuilen en als hij bij je is om de trap omhoog rennen en snel sleutel pakken. Tweede keer zelfde maar dan deur openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

Die slang is denk ik wel een one-shot.

En de hunter voor rom. Gewoon old hunter summonen en die je laten helpen. Anders onder de trap schuilen en als hij bij je is om de trap omhoog rennen en snel sleutel pakken. Tweede keer zelfde maar dan deur openen :P
Zoals ik net al zei, alles solo :)

Maar misschien ren ik er wel voorbij ja. Maar sommige hunters zie ik ook als een uitdaging op bl4 dus gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

Zoals ik net al zei, alles solo :)

Maar misschien ren ik er wel voorbij ja. Maar sommige hunters zie ik ook als een uitdaging op bl4 dus gewoon proberen.
Ik denk dat deze hunter nog best wel te doen is hoor. Die drie hunters verder in unseen village is denk ik een ander verhaal ;) Overigens had ik ze geprobeerd te cheesen deze run maar ze liepen ineens zomaar de kamer met de lamp in. Dat deden ze in mijn NG en NG+ runs niet. Toen maar besloten om vanaf daar weg te rennen en ze dus te skippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Oh, tijdens een BL4 run zou ik zeker elke mogelijkheid gebruiken die de boel makkelijker kunnen maken. Als er destijds old hunter NPCs waren geweest had ik er geen moment over getwijfeld om ze ook te gebruiken. Deel van de charme van zo'n BL4 run vind ik juist het min/maxen van stats/wapens/runes en als het dan echt niet meer lukt gewoon snoeihard cheese gebruiken om het dan maar te halen.
Enige wat ik niet zou doen is echte spelers summonen tijdens zo'n run. Dat dan weer niet, maar fuck it en maak je eigen regels. :P

Rom is een pittige, Ebrietas is een complete hel. Verder zijn alle reguliere story bosses aardig goed te doen.
DLC en optionele bosses zijn een ander verhaal, hoewel ik dingen als Maria en Kos wel aardig kan dromen. Stiekem vond ik die tergende Living Failures de moeilijkste bende in die hele DLC op BL4. Om dezelfde reden als Rom en Ebrietas: Random shit happening. Single target bosses zijn iig een stuk eerlijker met zo'n kort healthbalkje vind ik.

Edit: Laurence heb ik op BL4 nog niet down bedenk ik me nu ineens. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 04-08-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik had bij shadows trouwens een old hunter gesommoned en die ging behoorlijk snel dood. Maar daardoor hadden de bosses veel meer HP waardoor de slangen fase ook veel langer duurde.

Tweede poging gewoon solo en was veel makkelijker.

Shadows is voor mij iig niet een boss fight die makkelijker word door een NPC. Bij een gevecht als Vicar of BSB wordt het gevecht een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Ik denk dat je die gasten overschat... Als je er met een +8 wapen met wat gems tegenaan gaat. Ze maken geen schijn van kans. Normaal gesproken met normale progressie doe je daar nog niet zoveel damage als je zou kunnen, tijdens een BL4 run wil je daar in principe al redelijk aan het limiet van je character zitten... Want Rom.

Er blijft iig niet veel over van die Shadows.

[ Voor 9% gewijzigd door Voxalizer op 04-08-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Voxalizer schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:12:
Ik denk dat je die gasten overschat... Als je er met een +8 wapen met wat gems tegenaan gaat. Ze maken geen schijn van kans. Normaal gesproken met normale progressie doe je daar nog niet zoveel damage als je zou kunnen, tijdens een BL4 run wil je daar in principe al redelijk aan het limiet van je character zitten... Want Rom.

Er blijft iig niet veel over van die Shadows.
Ik had een +4 wapen op dat moment. Maar solo waren ze dus beter te doen. Ik moet mijn wapen gewoon beter upgraden om het mezelf makkelijker te maken. Maar vergeet dat soms :P Komt ook omdat ik momenteel kleine sessies speel.

Enige irritante aan shadows vind ik die kut slang. Ik begrijp echt niet hoe die werkt. Heb al geprobeerd weg te rennen als ik de summon zie. Die slang raakt mij gewoon altijd wel 1 keer.

[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 04-08-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:04:
Ik had bij shadows trouwens een old hunter gesommoned en die ging behoorlijk snel dood. Maar daardoor hadden de bosses veel meer HP waardoor de slangen fase ook veel langer duurde.

Tweede poging gewoon solo en was veel makkelijker.

Shadows is voor mij iig niet een boss fight die makkelijker word door een NPC. Bij een gevecht als Vicar of BSB wordt het gevecht een stuk makkelijker.
Nou ik heb in NG+++ volgens mij geen enkele vial hoeven gebruiken bij de Shadows. Die 2 NPC's hielden ze lekker bezig. Ik werd amper aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Als je er twee summoned in NG kun je nadat je er eentje gekilled hebt gewoon op de grond gaan zitten of een bak koffie zetten en die hunters maken het voor je af. Believe me i've tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:16:
[...]

Nou ik heb in NG+++ volgens mij geen enkele vial hoeven gebruiken bij de Shadows. Die 2 NPC's hielden ze lekker bezig. Ik werd amper aangevallen.
Voxalizer schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:20:
Als je er twee summoned in NG kun je nadat je er eentje gekilled hebt gewoon op de grond gaan zitten of een bak koffie zetten en die hunters maken het voor je af. Believe me i've tried.
2 NPC's?
Waar zit die tweede? Ik summonde die boven aan de trap achter dat hek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
JSchut schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

[...]

2 NPC's?
Waar zit die tweede? Ik summonde die boven aan de trap achter dat hek.
Indien je Henryk hebt gekilled samen met Eileen the Crow kun je hem summonen echt vlak voor de ingang naar de bossfight. Niet te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Voxalizer schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Indien je Henryk hebt gekilled samen met Eileen the Crow kun je hem summonen echt vlak voor de ingang naar de bossfight. Niet te missen.
Ah zo. Heb haar quest niet gedaan. :)

Zou ik wel doen maar voor de tweede keer vergeten haha.

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 04-08-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadows met 2 summons is een lachertje inderdaad. Maar dat geldt voor Ludwig ook vind ik.

Ik zorg altijd dat ik katana dude als eerst pak. Is het meest aggressief en super makkelijk te parry' en. Die met de kaars is daarna ook niet moeilijk en die caster dan al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:44:
Shadows met 2 summons is een lachertje inderdaad. Maar dat geldt voor Ludwig ook vind ik.

Ik zorg altijd dat ik katana dude als eerst pak. Is het meest aggressief en super makkelijk te parry' en. Die met de kaars is daarna ook niet moeilijk en die caster dan al helemaal niet.
Ik let er niet eens meer op en parry doe ik daar ook niet. Ik pak gewoon degene die het meest dichtbij staat. Ik gooi wel altijd Arcane op mijn wapen, want dat is hun weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bolt ook, vooral die 2 sword guys kunnen daar niet zo goed tegen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is gewoon dat ik het heerlijk vind om te parry'en :) Komt mede door het " parry geluidje"

Was het nou DING of PING kiwi? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:43:
Het is gewoon dat ik het heerlijk vind om te parry'en :) Komt mede door het " parry geluidje"

Was het nou DING of PING kiwi? :P
Meer een zejoeng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer DRRRLLZJOING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol

Net Amelia afgemaakt. Nu dacht ik Paarl te proberen maar die klapt erop. 2 hits en dood. Een paar one hitten zelfs. De aoe dan weer niet. Damn dit is stuk pittiger. Krijg m niet lager dan 80%...

De shadows zijn toch ook verrekte lastig. Heb mn saw spear nu op +7. Dan maar chunks farmen in Cainhurst. Enige plek waar t kan.

Damn nu moet je ECHT de movesets leren tot in de puntjes. Dit gaat nog lang duren haha!

[ Voor 42% gewijzigd door Scrisissszzz op 04-08-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is "pling", met de klemtoon op de "i".
;)

Restecp voor jullie lowlevel runs btw! :D _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 05-08-2016 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:28:
[...]

;)

Het klinkt nog meer als "kiwi" dan "pling", eigenlijk. Je hebt al te lang niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:28:
[...]

;)

Ik had verwacht dat level 30 best lastig zou zijn. In de praktijk is het eigenlijk nog best easy,
Level 4 is compleet andere koek. Echt respect!

Na mijn level 30 run ga ik even wat anders spelen :) (Nu al aan het afwisselen met The Crew) Heb er straks 100 uur opzitten. Tijd voor wat afwisseling :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:09:
[...]

Ik had verwacht dat level 30 best lastig zou zijn. In de praktijk is het eigenlijk nog best easy,
Level 4 is compleet andere koek. Echt respect!

Na mijn level 30 run ga ik even wat anders spelen :) (Nu al aan het afwisselen met The Crew) Heb er straks 100 uur opzitten. Tijd voor wat afwisseling :)
You will be back. They all come back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

_/-\o_

Ik zit volgens mij op een 350 uur totaal met mijn characters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Uiteraard! Daarom zeg ik ook tijd voor wat afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Paarl is down!!!

[ Voor 55% gewijzigd door Scrisissszzz op 05-08-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Very nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je ergens zien welke wapens je nog moet voor de platinum? Ik geef in de regel niets om trophies, maar dat is de enige die ik nog moet. Dus ja, waarom ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Er is geen checklistje ingame, maar je kunt het vrij gemakkelijk nagaan via de wiki.
Overigens is het bij de meesten zo dat ze de Beast Claw nog moeten hebben, het is de enige die alleen in de chalice dungeons te krijgen is. Ailing Loran Layer 2 side room zo uit mijn hoofd.
bram1984 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:35:
Kun je ergens zien welke wapens je nog moet voor de platinum? Ik geef in de regel niets om trophies, maar dat is de enige die ik nog moet. Dus ja, waarom ook niet.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die heb ik al volgens mij. Maar ik heb ook weer wapens verkocht. Moet je ze echt in je bezit hebben of gewoon ooit een keer gehad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:24:
Die heb ik al volgens mij. Maar ik heb ook weer wapens verkocht. Moet je ze echt in je bezit hebben of gewoon ooit een keer gehad hebben?
Voor zover ik weet moet je ze 1 keer in je bezit hebben gehad. Allemaal tegelijk is volgens mij dus geen vereiste.

Lijstje:
saw cleaver
saw spear
hunter axe
threaded cane
burial blade
blade of mercy
kirkhammer
ludwigs holy blade
reiterpallasch
chikage
rifle spear
stake driver
tonitrus
logarius wheel
beast claw

hunter pistol
hunter blunderbluss
repeating pistol
ludwigs rifle
evelyn
cannon
flamesprayer
rosmarinus
hunter's torch
torch
wooden shield

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 06-08-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het zo zie, mis ik wellicht nog de Blade of Mercy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Ik vond tussen oude captures toch nog mijn BL4 Rom kill.

Het ziet er zo gemakkelijk uit maar ik heb er destijds echt weken op vastgezeten. Flamesprayer +6 en een +7 Saw Spear met gems rond de 10%.

Edit: en Micolash.

[YouTube: https://youtu.be/9ZU751YB5Jc]

Ik ging 9/10 keer kapot aan die dude met die crossbow op de trap. Lol @ dat schild, toch nog ergens goed voor.
Laatste fase is wat slordig maar je moet er echt alles aan doen om kort bij hem te blijven om zijn Arcane rommel te voorkomen.

[ Voor 38% gewijzigd door Voxalizer op 06-08-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:45:
Als ik het zo zie, mis ik wellicht nog de Blade of Mercy.
Ik moest zelf het wapen wat ik in het begin had gekozen nog een keer kopen om de trophy te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:28:
Ik vond tussen oude captures toch nog mijn BL4 Rom kill.

[video]

Het ziet er zo gemakkelijk uit maar ik heb er destijds echt weken op vastgezeten. Flamesprayer +6 en een +7 Saw Spear met gems rond de 10%.

Edit: en Micolash.

[video]

Ik ging 9/10 keer kapot aan die dude met die crossbow op de trap. Lol @ dat schild, toch nog ergens goed voor.
Laatste fase is wat slordig maar je moet er echt alles aan doen om kort bij hem te blijven om zijn Arcane rommel te voorkomen.
Doe je niet meer damage met bolt bij Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Bolt paper was op waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah Platinum gelukt. Ik moest nog wat vuurwapens blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeujjj Bram heeft een platinum!! _/-\o_ oOo *O*
Welkom bij de club 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 16:44:
Jeujjj Bram heeft een platinum!! _/-\o_ oOo *O*
Welkom bij de club 8)
_O-

Je bent blijer dan Bram zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha mijn eerste platinum ooit. :+

Ben nu bezig met Micolash en dan ga ik de DLC voor de tweede keer in. Ook die moet nu platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trots, blij, door emoties overmand alles :D :D
bram1984 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:32:
Ben nu bezig met Micolash en dan ga ik de DLC voor de tweede keer in. Ook die moet nu platinum.
Dat gaat je niet lukken.
De trophies op 100% zetten kan wel, maar platinum is er enkel voor de main game, nooit voor de DLC.

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 06-08-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook prima. Dat bedoel ik dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even met mijn level 222 char verder gegaan en mensem helpen in dungeons. Flink wat wapens al op +10. Beetje experimenteren :)

Net iemand die al ong 50 keer defiled Amy had geprobeerd, samen gehaald :)

Gast schreeuwde t bij elkaar van blijdschap lol. It never hurts to help ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 16:11
Gratz voor de platinum. Blijft een geweldige game. Voor mij persoonlijk de reden om ook de andere From games op te pakken. Zou er ooit nog een deel 2 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 01:01:
Even met mijn level 222 char verder gegaan en mensem helpen in dungeons. Flink wat wapens al op +10. Beetje experimenteren :)

Net iemand die al ong 50 keer defiled Amy had geprobeerd, samen gehaald :)

Gast schreeuwde t bij elkaar van blijdschap lol. It never hurts to help ;)
Jezus heeft hij niet ff YouTube gekeken? Als er een baas is die simpel is als je weet waar je moet staan (jump uitlokken, charged R2, repeat), is die het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 08:42:
[...]

Jezus heeft hij niet ff YouTube gekeken? Als er een baas is die simpel is als je weet waar je moet staan (jump uitlokken, charged R2, repeat), is die het wel.
Amy moet je de Kirkhammer voor gebruiken. Bolt paper erop en gewoon uithalen naar haar hoofd. Mega damage en voor je t weet stagger je haar. Gevecht stelt dan niks voor en hoef je niet steeds haar poes te ruiken tussen dr benen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Game uitgespeeld op level 30. Leuke ervaring :)

Daarna doorgelevelt naar 44. Wat gems gezocht. Heb nu 18 18 19% gems in m'n saw cleaver. Allemaal uit de main base game. Dus geen dlc en geen chalices.

Pvp is best lachen zo. Ook lui met 15-20 levels meer kan je hebben haha. Ik heb nu voornamelijk Pvp in Mendes Mensis gedaan. Erg vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mendes? Bedoel je Mensis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Mensis. Autocorrect op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft een tof gebied hoe dan ook. Voor als je er in je eerste playthrough bent. Denk je alles gehad te hebben.

Ik ben daar nu ook net voor de Bloodrock in mijn NG+++ run. Als ik die heb, ga ik de DLC weer in. Benieuwd hoe me dat de tweede keer af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ja dat inderdaad. Dan denk je nou veel erger zal het niet worden. Kom je daar lol. Dan ga je naar binnen en denk je zo dat was dat. Achterlijke frenzy, Krijg je eerst die mega spin en dan die hunter. Daarna valt het dan allemaal gelukkig weer erg mee :) Wet nurse was in vergelijking met het gebied dan weer erg easy.

Als ik nu terug denk aan mijn eerste playtrough (DLC niet meegerekend) dan was Mensis het leukste gebied. Qua bosses hadden Blood starved beast en Vicar Amelia de meeste indruk op mij gemaakt. Na Vicar ging alles makkelijker voor mij.

In de DLC vind ik het laatste gebied het tofst. Orphan of Kos vond ik ook wel de meest indrukwekkende boss. Laurence was ook vet maar vond ik veel makkelijker te doen.

Mijn tweede run met een nieuw character was veel makkelijker dan mijn eerste run. Zelfs met de restrictie om niet verder te levelen dan level 30. Je weet gewoon veel meer over de game wat het allemaal veel makkelijker maakt.

Volgende week een maatje uitgenodigd om bloodborne voor het eerst te spelen. Ik ga hem helemaal niks vertellen. Ben heel benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me dan af of Laurence echt zoveel makkelijker is in NG dan in NG+? Lees regelmatig dat mensen er in NG weinig moeite mee hebben. Ik ging de DLC pas in tijdens NG+ en ik heb nog nooit zo een grote bitch meegemaakt. Zelfs de keer dat het wel lukte was ik iets van 11 minuten bezig. De euforie was nog nooit zo groot. Echt continue ergens achter blijven hangen, 2-shots zonder de tijd te krijgen weg te komen, en dan die laatste fase van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:33:
Ik vraag me dan af of Laurence echt zoveel makkelijker is in NG dan in NG+? Lees regelmatig dat mensen er in NG weinig moeite mee hebben. Ik ging de DLC pas in tijdens NG+ en ik heb nog nooit zo een grote bitch meegemaakt. Zelfs de keer dat het wel lukte was ik iets van 11 minuten bezig. De euforie was nog nooit zo groot. Echt continue ergens achter blijven hangen, 2-shots zonder de tijd te krijgen weg te komen, en dan die laatste fase van hem.
Ik heb de DLC nu zowel in NG als NG+ gedaan. Vond het niet veel lastiger. Zelfs eenvoudiger omdat je de bosses al kent. Kos wat veel lastiger. Daar had ik in NG+ wederom moeite mee.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 09-08-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

Ik heb de DLC nu zowel in NG als NG+ gedaan. Vond het niet veel lastiger. Zelfs eenvoudiger omdat je de bosses al kent. Kos wat veel lastiger. Daar had ik in NG+ wederom moeite mee.
Geen filmpje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nee ik doe dat nooit. Vind het zo'n gedoe.

Ik ga op m'n level 44 nog wel de DLC proberen in NG. Weet niet of dat gaat lukken maar ik wil de 26.3% cursed gems halen vlak voor kos. (Geen zin in chalices)

Mocht ik dat gaan doen en laurence gaan doen dan zal ik er aan proberen te denken het filmpje op te slaan. Als is dat dan wel NG en niet NG+.

[ Voor 44% gewijzigd door JSchut op 09-08-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gedoe? Gewoon Share knopje indrukken, trimmen en renamen. Is met 30 seconden gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:51:
Gedoe? Gewoon Share knopje indrukken, trimmen en renamen. Is met 30 seconden gedaan. :+
Dat vind ik gedoe idd. Ik ben gewoon lekker aan het spelen en dat onderbreekt op dat moment mijn spel. Ik hou daar niet zo van. Daarom doe ik dat dus nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het een heerlijk moment van rust na een boss fight. Bovendien vind ik het bijzonder tof om mijn eigen gevechten nog eens terug te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:33:
Voor zover ik weet scaled Laurence hetzelfde als alle bazen tussen NG en NG+. Meer hp. Het is volgens mij niet zo dat hij moves bij krijgt ofzo. Misschien gebruikt hij sommige dan meer maar dat weet ik niet.

Ik denk dat iedereen zo z'n eigen baas heeft die hij het meest haat ;) Ik heb zelf stuk meer moeite met Ludwig dan Laurence.

[ Voor 7% gewijzigd door Scrisissszzz op 09-08-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Die twee staan bij mij op nummer 1 en 2 was moeilijkheid betreft. En dan Laurence op 1. Die heb ik volgens mij nog steeds maar 1 keer solo verslagen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gister even begonnen met de DLC op m'n NG char (level 44).
Hier wel besloten om alle trash mobs/hunters te killen om alle items te krijgen. Tot de eerste shortcut gespeeld en het is best goed te doen op dit level. Had het lastiger verwacht. De echte hunters waren ook vrij eenvoudig. Enige waar ik wat meer moeite mee had waren die met hun rode ogen en vuur wapens. Die zijn iets lastiger doordat mijn HP natuurlijk vrij laag is en ze mij in 2 klappen dood meppen.

Binnenkort even doorspelen tot Ludwig. Heel erg benieuwd hoe die gaat zijn.

De bosses waar ik het meeste last van heb gehad waren Orphan of Kos en BSB. Nu heb ik totaal geen moeite meer met BSB maar de eerste keer wel. Misschien nog wel de meeste tries van alle bosses voor nodig gehad.

Makkelijkste bosses voor mij zijn. Living failures en Father Gascoine. Beide in eerste try neer in mijn eerste playtrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:58:
Gister even begonnen met de DLC op m'n NG char (level 44).
Hier wel besloten om alle trash mobs/hunters te killen om alle items te krijgen. Tot de eerste shortcut gespeeld en het is best goed te doen op dit level. Had het lastiger verwacht. De echte hunters waren ook vrij eenvoudig. Enige waar ik wat meer moeite mee had waren die met hun rode ogen en vuur wapens. Die zijn iets lastiger doordat mijn HP natuurlijk vrij laag is en ze mij in 2 klappen dood meppen.

Binnenkort even doorspelen tot Ludwig. Heel erg benieuwd hoe die gaat zijn.

De bosses waar ik het meeste last van heb gehad waren Orphan of Kos en BSB. Nu heb ik totaal geen moeite meer met BSB maar de eerste keer wel. Misschien nog wel de meeste tries van alle bosses voor nodig gehad.

Makkelijkste bosses voor mij zijn. Living failures en Father Gascoine. Beide in eerste try neer in mijn eerste playtrough.
Father Gascoigne als makkelijkste boss, die hoor je niet vaak. Ik vind een Mergo's Wet Nurse en een One Reborn echt vele malen simpeler (hoewel ik nu binnen 1 minuut wel klaar ben met Gascoigne).

Ik ben gisteren ook de DLC in gegaan. Ook tot de eerste shortcut (Simon) gespeeld. Ik merkte wel direct het verschil in moeilijkheidsgraad. Vooral bij die al die hunters. Eén keer doodgegaan bij de eerste Nightmare Executioner (oh ja, die kun je niet stunlocken). meteen 200k Echoes kwijt, maar direct weer op kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-10 06:00
Na een tijdje de game weggelegd te hebben ben ik sinds het weekend weer verder met Bloodborne aan het gaan. Ik had een tijdje geleden Rom verslagen en sindsdien niet meer gespeeld omdat ik een beetje klaar was met de frustratie wat dit spel me soms oplevert ;) Maar het begon weer te kriebelen want dit spel intrigeert me wel enorm. Ik wil hem gewoon uitspelen en het liefst platinum halen. Voorlopig komt er toch niets boeiends uit dus ik wil me volledig op Bloodborne storten. Ik vraag me alleen af waar ik nu het beste heen kan gaan ?

spoiler:
Nightmare Frontier of verder in Yahar'gul ? Net even beide gebieden in gegaan en niet heel lang overleefd ;) . In Nightmare Frontier kreeg ik gelijk te maken met twee hunters (wel verslagen overigens) en extreem agressieve inktvisachtige wezens en in Yahar' gul met standaard vijanden on steroids die maar blijven spawnen. Welcome back :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joetje079 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:34:
Na een tijdje de game weggelegd te hebben ben ik sinds het weekend weer verder met Bloodborne aan het gaan. Ik had een tijdje geleden Rom verslagen en sindsdien niet meer gespeeld omdat ik een beetje klaar was met de frustratie wat dit spel me soms oplevert ;) Maar het begon weer te kriebelen want dit spel intrigeert me wel enorm. Ik wil hem gewoon uitspelen en het liefst platinum halen. Voorlopig komt er toch niets boeiends uit dus ik wil me volledig op Bloodborne storten. Ik vraag me alleen af waar ik nu het beste heen kan gaan ?

spoiler:
Nightmare Frontier of verder in Yahar'gul ? Net even beide gebieden in gegaan en niet heel lang overleefd ;) . In Nightmare Frontier kreeg ik gelijk te maken met twee hunters (wel verslagen overigens) en extreem agressieve inktvisachtige wezens en in Yahar' gul met standaard vijanden on steroids die maar blijven spawnen. Welcome back :*)
Nightmare frontier als eerste doen. Is een optioneel gebied maar wel erg leuk met leuke baas ;)

Daarna verdergaan met Yaharharhar ;) dat is de story progressie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Scrisissszzz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:04:
[...]

Nightmare frontier als eerste doen. Is een optioneel gebied maar wel erg leuk met leuke baas ;)

Daarna verdergaan met Yaharharhar ;) dat is de story progressie :)
Thnx! Vanavond maar weer eens voor gaan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

spoiler:
Het meeste respawnen kun je wel laten stoppen.Ik gok ik dat je dat al weet. Even in spoiler tags indien je het niet weet of niet wilt weten:

spoiler:
Er lopen bell maidens rond. Als je die dood maakt stoppen de meeste respawns daar in de buurt.

Frontier heb ik vrij vroeg in mijn eerste playtrough al gedaan. (Voordat ik Shadows gedaan had) Ik vond het beter te doen dan Yahar.

En ik weet niet of je iets wil weten over shortcuts. Zo ja:
spoiler:
Vlak voor de boss zit een shortcut. Even voorbij de ingang naar de boss zit een lift. Hier kwam ik pas na een 5 tal tries achter. Scheelt echt een hele hoop tijd/frustratie.

[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 10-08-2016 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

spoiler:
Nightmare Frontier kun je technisch gezien pas ná Yahar'Gul doen, tenzij je de Tonsil Stone gebruikt, maar het maakt verder niet uit, want het gebied is optioneel. Er liggen wel wat interessante items her en der.

Find the Bell Maidens in Yahar'Gul. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:27:
[...]

Nightmare Frontier kun je technisch gezien pas ná Yahar'Gul doen, tenzij je de Tonsil Stone gebruikt, maar het maakt verder niet uit, want het gebied is optioneel. Er liggen wel wat interessante items her en der.

Find the Bell Maidens in Yahar'Gul. ;)
Je krijgt die tonsil stone niet voor niks al in de forbidden woods, soms al eerder. Zodat je er juist eerder kunt komen dan Yahar'Gul. Hoogste upgrade materials zijn ook twin shards volgens mij terwijl Yahar'Gul vol met chunks ligt. Daarnaast vind je in de nightmare frontier ook een rune die meer fire defense geeft. Voor als je tegen de Shadows vecht bv.

Het is dus juist de bedoeling dat je nightmare frontier eerder doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 12:52

-db-

Hoi

Ik ben ook weer verder gegaan, niet in de DLC maar in de dungeons.
Ondanks dat ik er eerder niet veel aan vond toch even doorgespeeld tot de wat uitdagendere delen en nu begin ik het zelfs leuk te vinden.
In eerste instantie alle echos gebruikt om mijn blood vial voorraad te maxen, niets zo vervelend als farmen.
Daarna doorgeleveled tot 123 inmiddels.

Zonet de cursed and defiled chalice uitgespeeld.
Watchdog of the Old Lords
Amygdala

Voor beide een aantal pogingen nodig gehad voor ik het helemaal door had.
(En ja, er is een trucje voor Amygdala, maar ik vind de uitdaging om het zonder te doen leuker. En ondanks dat ik alles op Youtube wel eens gezien heb van het spel, zoek ik nooit tactics op voor een bossfight. Het plezier zit hem er voor mij juist in om zelf te leren er langs te komen.)

Ik vind het ook altijd leuk om mijn gevechten terug te kijken. Leuk is om te zien hoe verschillend de beleving is tijdens het spelen en daarna relaxed terugkijken.

Ergens midden in het gevecht met Amygdala ben ik zo goed als dood. Voor mijn gevoel, tijdens het spelen, stond ik daar seconden lang stil voordat ik door had dat ik nog leefde. Bij het terugkijken is die pauze zo kort dat ik direct lijk door te spelen. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door -db- op 10-08-2016 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Pffft. Het is wel weer ff wennen zeg allemaal :*) Hahaha. Even een vraagje

spoiler:
Op zich is het wel te doen daar in Nightmare Frontier alleen die frenzy ellende zorgt ervoor dat ik telkens het loodje leg. Er zit daar zo'n vijand met een hoofd als een groot brein met tientallen ogen. Kom er niet voorbij ;w Is er misschien gear wat ik hiervoor het best aan kan trekken zodat ik wat langer overleef als ik frenzy ben ? Ik heb alle gear aangetrokken met de hoogste frenzy res maar toch ben ik snel neer, krijg niet eens de tijd om antidote te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 12:52

-db-

Hoi

Hoeveel insight heb je?
Meer insight zorgt voor lagere frenzyresistance en je moet een sedative hebben, geen antidote.

[ Voor 24% gewijzigd door -db- op 10-08-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Hoeveel insight heb je?
Ik heb niet veel insight, ik dacht 7 of 8
Meer insight zorgt voor lagere frenzyresistance en je moet een sedative hebben, geen antidote.
Oh ok, haha. Zo leer ik ook weer wat ;) Ik had me er wat meer in moeten verdiepen :) Heb ook nog niet eerder te maken gehad met frenzy dacht ik. Ik ga zo nog eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Joetje079 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:43:
[...]

Ik heb niet veel insight, ik dacht 7 of 8

[...]

Oh ok, haha. Zo leer ik ook weer wat ;) Ik had me er wat meer in moeten verdiepen :) Heb ook nog niet eerder te maken gehad met frenzy dacht ik. Ik ga zo nog eens een poging wagen.
Sedatives moet je hebben inderdaad. Ik kwam daar ook pas vrij laat achter, heb toen veel dingen geprobeerd en frustreerde me ook wel, kostte me altijd veel blood vials :')

Ik kom er net achter dat ik Laurence nog steeds niet heb geprobeerd :o Heb hem alleen gedaan voor een maat die mijn hulp nodig had. Maar dus nog niet solo, the way to go. Van het weekend maar eens doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag mijn platinum theme binnen gekregen. Ziet er best tof uit. :)

Net Ludwig in NG+++ neer gekregen, first try. Weliswaar lekker op mijn gemak met twee summons, maar dit ging een stuk makkelijker dan eerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die vijanden met grote hoofden waar je het over hebt zijn ook te parry'en.
Ik heb nog niet echt de juiste timing gevonden, maar het kan wel.

Anyway, succes met je playthrough! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Jup en als je dan een visceral doet dan ben je immune voor damage. Dus als je frenzy bar vol raakt tijdens de visceral animatie dan kost het je geen HP :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Is wel een linke parry. Stuk lastiger dan bijvoorbeeld een Brick Troll parry. Ik doe gewoon lage Insight, hoge Frenzy res. attire en ik dodge die grab attack en dan sla ik ze plat en neem ik een Sedative.

• Joetje079
Ik krijg in ieder geval behoorlijk de zenuwen van die lui. By far de meest irritante standaard vijanden die ik tot nu toe ben gekomen in deze game :P Maar bedankt voor de tips heren! Zometeen maar weer eens aanzetten en er eens proberen langs te komen. Ik heb zo'n vermoeden dat er daar ook ergens een shortcut moet zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Joetje079 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:22:
Ik krijg in ieder geval behoorlijk de zenuwen van die lui. By far de meest irritante standaard vijanden die ik tot nu toe ben gekomen in deze game :P Maar bedankt voor de tips heren! Zometeen maar weer eens aanzetten en er eens proberen langs te komen. Ik heb zo'n vermoeden dat er daar ook ergens een shortcut moet zitten.
Je kan er ook voorbij rennen ;)

Over een shortcut:
spoiler:
Als je er voorbij bent dan is daar ook de boss area en rechts van de ingang een lift (shortcut helemaal naar het begin).

Joetje079 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:22:
Je hebt de DLC nog niet gespeeld zeker? :+

• Joetje079
JSchut schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Je kan er ook voorbij rennen ;)

Over een shortcut:
spoiler:
Als je er voorbij bent dan is daar ook de boss area en rechts van de ingang een lift (shortcut helemaal naar het begin).
Ja dat doe ik wel als ik echt de wanhoop nabij ben ;) Maar het liefst versla ik hem gewoon zodat hij misschien nog wat leuks dropt.
Joetje079 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Ja dat doe ik wel als ik echt de wanhoop nabij ben ;) Maar het liefst versla ik hem gewoon zodat hij misschien nog wat leuks dropt.
Volgens mij druppen ze doorgaans cursed gems. Kan iets leuks tussen zitten, maar voor de beste gems moet je de dungeons in.

• Joetje079
bram1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Je hebt de DLC nog niet gespeeld zeker? :+
Nope. Wel wat filmpjes van gezien (o.a van jou) Volgens mij is dat echt complete terror. Vooral die Lawrence en Orphan of Kos. :P Laat ik maar eerst eens de standaard game uitspelen, dat vind ik al lastig genoeg.

[ Voor 12% gewijzigd door Joetje079 op 11-08-2016 10:35 ]

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Volgens mij druppen ze doorgaans cursed gems. Kan iets leuks tussen zitten, maar voor de beste gems moet je de dungeons in.
Inderdaad. 27.2% cursed gems.

Beste gems buiten de dungeons droppen van de winter lanterns in de DLC voor Kos. 26.3%.
Daar heb ik er nu 3 van in m'n eerste char. 26.3% physical en 3% stamina cost als curse.

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 11-08-2016 10:42 ]

Joetje079 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Nope. Wel wat filmpjes van gezien (o.a van jou) Volgens mij is dat echt complete terror. Vooral die Lawrence en Orphan of Kos. :P Laat ik maar eerst eens de standaard game uitspelen, dat vind ik al lastig genoeg.
Nou ik doel niet eens op de bosses, maar daar zitten ook leuke non-boss vijanden in waar ik echt gefrustreerd van geraakt ben destijds.

• JSchut

JSchut

.....

Ik vond de DLC in zijn geheel inderdaad een stuk pittiger dan de base game. Nu had ik begrepen dat dit altijd zo is met de games van From Software. Ik heb enkel ervaring met Bloodborne dus of dat kloppend is weet ik niet :)

JSchut schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:51:
Ik vond de DLC in zijn geheel inderdaad een stuk pittiger dan de base game. Nu had ik begrepen dat dit altijd zo is met de games van From Software. Ik heb enkel ervaring met Bloodborne dus of dat kloppend is weet ik niet :)
Ja dat merk je meteen. Als je begint. De meeste hunters uit de maingame stellen weinig voor in vergelijking met die badass motherfuckers uit de DLC. En dan kom je ineens die Nightmare Executioner boven tegen en dan heb je nog lang niet alles gehad.

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:13:
[...]

Ja dat merk je meteen. Als je begint. De meeste hunters uit de maingame stellen weinig voor in vergelijking met die badass motherfuckers uit de DLC. En dan kom je ineens die Nightmare Executioner boven tegen en dan heb je nog lang niet alles gehad.
Ja die boven aan de trap haha. Ik weet nog goed de eerste keer. Ow weer zo'n grote easy peasy gast. Poef! Bam! En daar lag ik dood. hahahaha Heerlijk moment. Even beide beentjes op de grond.

• Joetje079
Deze game is echt niet goed voor m'n bloeddruk haha. Ben voorbij die irritante frenzy figuur gerend en heb de shortcut gevonden. Wilde hem wel gewoon verslaan maar heb geen sedatives en ik kan ze ook nergens kopen. Waar kan ik die vinden eigenlijk ? Heb overigens ook al kennis gemaakt met de eindbaas daar, overigens weinig kans gehad :9~ Nu even een bak koffie voordat ik weer verder ga. Zijn weinig games die bij mij het andrenaline niveau zo doet laat stijgen _/-\o_ Trouwens gisteren even een maat geholpen via shareplay die de game vorige week ook gekocht heeft. Die heeft hem op Nederlands gezet. Wat is dat slecht zeg, haha. "Bloedbuisje", "Kwik zilver kogels" en de eerste bazen heten "Priesterbeest" en "Eerwaarde Gascoigne" 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Joetje079 op 11-08-2016 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joetje079 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:55:
Deze game is echt niet goed voor m'n bloeddruk haha. Ben voorbij die irritante frenzy figuur gerend en heb de shortcut gevonden. Wilde hem wel gewoon verslaan maar heb geen sedatives en ik kan ze ook nergens kopen. Waar kan ik die vinden eigenlijk ? Heb overigens ook al kennis gemaakt met de eindbaas daar, overigens weinig kans gehad :9~ Nu even een bak koffie voordat ik weer verder ga. Zijn weinig games die bij mij het andrenaline niveau zo doet laat stijgen _/-\o_ Trouwens gisteren even een maat geholpen via shareplay die de game vorige week ook gekocht heeft. Die heeft hem op Nederlands gezet. Wat is dat slecht zeg, haha. "Bloedbuisje", "Kwik zilver kogels" en de eerste bazen heten "Priesterbeest" en "Eerwaarde Gascoigne" 8)
Zie http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Sedative.

Je kunt Sedatives pas kopen nadat je Paarl hebt verslagen en de Cosmic Eye Watcher Badge in Upper Cathedral Ward hebt opgeraapt.
Pagina: 1 ... 45 ... 66 Laatste