Acties:
  • 0 Henk 'm!
-db- schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:40:
Het ging me niet zozeer om een waardeoordeel over de games.

Ik vind de setting van de BB ook interessanter, hoewel het kleurrijkere van DS me af en toe ook wel bevalt.
De lore van DS is leuk op youtube in een lorevideo, maar ik krijg er zelf in de playtrough maar een gedeelte van mee.

Over het leveldesign oordelen als je niet voorbij de watchers bent geweest is wel heel kort door de bocht. Maar daar scoort BB zeker goed op.
Gamemechanics, vrijheid, diversiteit, PVP en opbouw van moelijkheidsgraad zijn dan weer zaken waar, naar mijn mening, DS3 superieur is aan BB.

Ieder zijn ding uiteraard. Als je geen plezier hebt aan een spel moet je het niet spelen.
Ik ben wel voorbij de Watchers gekomen hoor. Maar goed, game is al verkocht en gaat hier niet meer in huis komen. That's that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die coop dungeons willen gaan rennen.. Wat lijkt jullie het handigste om ook echt het te gaan doen? Op het forum hier een apart topic? Dit topic? Een PS4 community? Ik kan even een Google doc ofzo aanmaken waar we psn namen in knallen?

Maar volgens mij zijn het ook niet tientallen mensen dus moet ik misschien ff normaal doen en dat we elkaar gewoon ff toevoegen op psn? ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In dit topic lijkt me prima toch?
Als we elkaar toevoegen op psn kunnen we ook een berichtengroep in het ps menu aanmaken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn toch die community dingen of heb ik dat fout?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:43:
[...]

Ik ben wel voorbij de Watchers gekomen hoor. Maar goed, game is al verkocht en gaat hier niet meer in huis komen. That's that.
Kan dan iemand het Dark Souls tagje uit bram's lijstje halen ;)
Ik moet DS3 nog halen, maar om de redenen die jij schets twijfel ik heel erg, daarbij ben ik nu vooral met mijn Thrustmaster stuurtje bezig dus ik heb er voorlopig toch geen tijd voor, maar als hij een keer in de aanbieding is neem ik hem wel mee.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:21:
Dat zijn toch die community dingen of heb ik dat fout?
Hoeft niet per se een community te zijn.
Als jij een bericht stuurt naar meerdere ontvangers heb je gewoon een soort van chatgroep en dat werkt in principe prima zat voor kleine groepjes is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:55:
[...]

Hoeft niet per se een community te zijn.
Als jij een bericht stuurt naar meerdere ontvangers heb je gewoon een soort van chatgroep en dat werkt in principe prima zat voor kleine groepjes is mijn ervaring.
Ow zo ja idd, ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 12:52

-db-

Hoi

Hoe werkt dat eigenlijk? Ik heb nog nooit gecoopt.
Maakt het level nog iets uit en wat je geopend hebt aan dungeons?
Ik zit maar net over de lvl 100 en ben nooit verder dan dept 3 ofzo gegaan.

En ik heb over het algemeen maar heel sporadisch tijd, maar goed, als het een keer uitkomt lijkt het me leuk om mee te doen.
Mijn ID is Palmke86

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kun je via het linker altaar als co-op speler elke dungeon in die je wil (als helper), zelfs als je ze nog niet hebt gespeeld. (zo kon je voorheen ook de queen verslaan zonder alle dungeons te doorlopen)
De levels van de hogere spelers worden iets omlaag getrokken richting het laagste level, zodat je geen dik overpowerde medespelers hebt.
Ook hebben de bosses meer health: 1,5x zoveel bij 1 extra speler, 2x zoveel bij 2 extra speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afvalzak schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:47:
[...]

Kan dan iemand het Dark Souls tagje uit bram's lijstje halen ;)
Ik moet DS3 nog halen, maar om de redenen die jij schets twijfel ik heel erg, daarbij ben ik nu vooral met mijn Thrustmaster stuurtje bezig dus ik heb er voorlopig toch geen tijd voor, maar als hij een keer in de aanbieding is neem ik hem wel mee.
Haha ja zoveel reacties heb ik niet in Dark Souls topics, dus geen idee waar die vandaan komt. :P

Maar laat je door mij vooral niet tegenhouden en probeer het gewoon. DS3 is nog steeds een vettere en betere game dan 98% van wat er verkrijgbaar is, dus dat. Het kwartje viel gewoon niet bij mij. Kan gebeuren.

Ik hoop dat de volgende Souls game onderstaande kant op gaat. Concept screenshot die ik een keer op NeoGAF langs zag komen. Ziet er zo ontzettend vet uit.

Afbeeldingslocatie: https://img12.deviantart.net/507d/i/2015/199/b/d/sci_fi_bloodborne___by_closebox-d8vpuce.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik dacht dat FROM er helemaal klaar mee was?
Of was dat ook maar een gerucht of alleen mbt Bloodborne?

[ Voor 16% gewijzigd door Afvalzak op 29-07-2016 09:34 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afvalzak schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:33:
Ik dacht dat FROM er helemaal klaar mee was?
Of was dat ook maar een gerucht of alleen mbt Bloodborne?
Met Dark Souls wel ja, maar ik verwacht niet dat hun volgende project een 2D sidescroller of voetbalgame gaat worden.

Ze hebben al gezegd dat er geen vervolg komt op BB en er zijn al vacatures langsgekomen waaruit is gebleken dat hun volgende project multiplatform zal worden (volgens mij bezit Sony de rechten op Bloodborne).

Dit soort games zijn gewoon hun handelsmerk, dus ik verwacht dan een nieuwe IP volgens de Souls formule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:31:
Volgens mij kun je via het linker altaar als co-op speler elke dungeon in die je wil (als helper), zelfs als je ze nog niet hebt gespeeld. (zo kon je voorheen ook de queen verslaan zonder alle dungeons te doorlopen)
De levels van de hogere spelers worden iets omlaag getrokken richting het laagste level, zodat je geen dik overpowerde medespelers hebt.
Ook hebben de bosses meer health: 1,5x zoveel bij 1 extra speler, 2x zoveel bij 2 extra speler.
Voor zover ik weet kun je alleen mensen helpen in dungeons die je zelf ooit hebt geopend. Heb het een keer gedaan met een low level char en kwam iedere keer in de eerste paar dungeons terecht. Of op dat moment was niemand in depth 3 of lager aan het bellen, maar denk het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het zelf ook nooit geprobeerd, maar weet nog dat ik in de vroege Bloodborne dagen tegen dit topic aanliep waarin iemand met deze optie aan kwam zetten.

In de story mode is het wel zo, daar kun je enkel helpen als je die boss zelf ook hebt verslagen.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 29-07-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35
Dat is volgens mij al vrij snel gepatched.

Edit: wat zeg je me nou Kiwi! Je kunt in story mode gewoon helpen ongeacht of je een boss verslagen hebt of niet hoor. Het enige is dat je toegang moet hebben tot het gebied waar de boss zicht bevind. Je kunt bijv. helpen bij Gascoigne voordat je hem zelf hebt verslagen. Etcetera.

[ Voor 77% gewijzigd door Voxalizer op 29-07-2016 10:27 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, dat wist ik niet.
Thanks!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het ook niet erg iemand te helpen door dungeons heen hoor. Zolang je een password instelt zit je best snel bij elkaar in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oneens.
De eerste keer connecten met iemand (met paswoord) duurde bij mij elke keer minstens 20 minuten.
Na doodgaan en/of het verslaan van de baas weer reconnecten ging elke keer wel redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel raar.

Heb destijds een vriend van me door de main game heen geholpen met password, en ik was echt iedere keer binnen 20-30 seconden in zijn game. Bij welke patch versie heb je het voor het laatst gedaan? In de Old Hunters versie (1.09) is dat wel sterk verbeterd, het connecten naar elkaar.

Ik geef wel toe dat het soms niet meteen werkte maar toen rinkelden we opnieuw en ging het wel goed. Het ging ook om de een of andere reden beter als ik eerst de Small Resonant Bell rinkelde en daarna hij de Beckoning Bell.

[ Voor 27% gewijzigd door Scrisissszzz op 29-07-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk een versie daarvoor.
Moet wel zeggen dat ik in de story altijd het belletje rinkelde zonder paswoord, in dungeons meestal mét.
Als ik in een dungeon zat en ik rinkelde mijn belletje zonder paswoord (dus gewoon wachtend op een random iemand) dan kreeg ik altijd redelijk snel iemand als hulpje.
Wilde ik connecten met een bekende, mét paswoord, dan duurde de eerste keer connecten altijd belachelijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ik heb juist andersom gedaan.

Nog nooit met password in de dungeons, wel zonder. Dat ging inderdaad prima. Max 1 minuut wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:37:
Ik denk een versie daarvoor.
Moet wel zeggen dat ik in de story altijd het belletje rinkelde zonder paswoord, in dungeons meestal mét.
Als ik in een dungeon zat en ik rinkelde mijn belletje zonder paswoord (dus gewoon wachtend op een random iemand) dan kreeg ik altijd redelijk snel iemand als hulpje.
Wilde ik connecten met een bekende, mét paswoord, dan duurde de eerste keer connecten altijd belachelijk lang.
Ik had toch van jou verwacht dat je alle bosses solo had gedaan Kiwi :)
Ik ben trouwens voor coöpen, als er een lijst/community komt: count me in!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ook de DLC maar eens ingedoken. Ik had een savegame bewaard op USB vlak voor Gehrman
spoiler:
welke ik gebruikt heb om de drie verschillende eindes te krijgen
dus nu op lvl 100 de DLC in, en dat is in het begin prima te doen. De eerste boss nog niet gezien, maar dat kan niet lang meer duren.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:45:
[...]
Ik had toch van jou verwacht dat je alle bosses solo had gedaan Kiwi :)
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan en pas hulp ben gaan inroepen in ng+ en bij het dungeon farmen?

Helaas is dat niet zo :P
Defiled Watchdog had ik de eerste keer 97% dood, daarna wilde het niet meer lukken dus daar heb ik hulp voor ingeschakeld. Had 'm uiteindelijk wel kunnen hebben maar was er klaar mee.
Defiled Amygdala daarna had ik echt geen zin in, dus zelfde poppetje gevraagd en die baas snel kapot doodgemaakt tot ie niet meer leefde.
:+
Excuses daarvoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Goed ik ben blijven steken in de DLC een halfjaar terug. Vlak voor Gehrman aan de DLC begonnen. Ik krijg Laurence nog niet neer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ddv schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:35:
Goed ik ben blijven steken in de DLC een halfjaar terug. Vlak voor Gehrman aan de DLC begonnen. Ik krijg Laurence nog niet neer. :(
Wat doe je hier dan? Vort! Ga die DLC afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

:D Ik neem aan dat je begrijpt dat het van mij sarcastisch was? :P
Ik mag zelf eigenlijk niets roepen over de speelstijl/beslissingen van andere BB-fanatics: ik zit nog in m'n eerste playthrough en ben nog maar in de woods ;)
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:24:
[...]

Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan en pas hulp ben gaan inroepen in ng+ en bij het dungeon farmen?

Helaas is dat niet zo :P
Defiled Watchdog had ik de eerste keer 97% dood, daarna wilde het niet meer lukken dus daar heb ik hulp voor ingeschakeld. Had 'm uiteindelijk wel kunnen hebben maar was er klaar mee.
Defiled Amygdala daarna had ik echt geen zin in, dus zelfde poppetje gevraagd en die baas snel kapot doodgemaakt tot ie niet meer leefde.
:+
Excuses daarvoor :>

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:01:
[...]
Ik neem aan dat je gezien de hoeveelheid smilies in mijn post begrijpt dat ik dat begrepen had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:01:
Ik mag zelf eigenlijk niets roepen over de speelstijl/beslissingen van andere BB-fanatics: ik zit nog in m'n eerste playthrough en ben nog maar in de woods ;)

[...]
Ik neem aan dat je in het vervolg onder de quote reageert en niet erboven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:04:
[...]

Ik neem aan dat je in het vervolg onder de quote reageert en niet erboven? ;)
Woops, uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geeft niks hoor :+
*edit*
jawel, geeft wel.
Foei! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo aangekomen bij Mergo met mn nieuwe run. In de dlc voor de deur van Ludwig.. Alles met de axe. Nu jeukt t voor een nieuw wapen maar wat... een keer iets anders dan LHB of de Whirligig. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:28:
Zo aangekomen bij Mergo met mn nieuwe run. In de dlc voor de deur van Ludwig.. Alles met de axe. Nu jeukt t voor een nieuw wapen maar wat... een keer iets anders dan LHB of de Whirligig. Iemand een suggestie?
Rakuyo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transformed mode van de Burial Blade. Blijft een van de tofst uitziende wapens imo, zeker icm de Yahar'gul Set (met hood) of de Graveguard set 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:08:
Transformed mode van de Burial Blade. Blijft een van de tofst uitziende wapens imo, zeker icm de Yahar'gul Set (met hood) of de Graveguard set 8)
Oftewel de Grim Reaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakuyo heb ik op mn skill char. Eeg tof idd. Burial blade ook daarbij maar moet nog ff mats zoeken om m te upgraden.

Voor deze strength build was ik aan de beast cutter en Amygdalan Arm aan t denken. Beetje apart maar mss wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beast Cutter vind ik weinig aan, persoonlijk. Die andere niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes sir!
Grim Reaper is freaking awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Hij ziet er wat simpel uit maar de Church Pick is ook een lekker wapen voor een skill build. Serrated ook nog.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:05:
Hij ziet er wat simpel uit maar de Church Pick is ook een lekker wapen voor een skill build. Serrated ook nog.
Jaa die is nice. Mijn skill char ben ik toen begonnen met de cleaver en me naar de blades of mercy gewerkt. Nu de rakuyo en de church pick met de burial blade bijna klaar. Toffe verzameling wapens :)

Ik ga nu voor de Amygdalan arm. Misschien icm de gatling gun of church cannon. Totaal iets anders proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Amygdala Arm, wat een toffe transformed mode heeft die!
Ontzettend vet gedaan :D

Ik ga mijn ng++ (of +++, ik weet het echt niet meer) binnenkort ook maar weer eens verder, heb de PS4 al een tijd niet meer aangezet en Bloodborne al héél lang niet meer aangeraakt :)

[ Voor 52% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je he! :)

Omdat die arm vooral blunt damage doet, was ik aan de beast cutter aan het denken voor erbij. Voor ander soort attacks en de serrated bonus. Vond de cane ook altijd erg apart en deze is de strength cane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Cane vond ik vanaf het begin al niet zo veel aan, ik weet niet waarom.

Van de DLC weapons vind ik oa de Boom Hammer heel tof, maar die is vrij traag, daar kan ik dus ook niet zo veel mee.
En de Whirliwig is coowl, vooral de weed cutter modus als je L2 vasthoudt. Ik ga dat eens proberen in de bekende straat met het kampvuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:00

JSchut

.....

Begonnen aan fallout 4. Niks voor mij. Die gaat weer op marktplaats.

Wat te doen? Bloodborne New char. Waste of skin eens proberen. Eerst even alle shortcuts geopend en dan door naar cleric beast. Eerste try down zonder ook nog maar te levelen.

Nu heb ik dus echt door wat je allemaal leert. Ik kan me nog goed herinneren dat ik net begon.

Edit: gister trouwens m'n platinum thema ontvangen :)

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 31-07-2016 12:30 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf toch aardig wat moeite hebben met Ludwig. Ik vind het gewoon zo'n tof gevecht dat al die pogingen me niet eens uitmaken haha. Had m net op 1 pixel, mept ie me dood haha.

Nu zijn m'n blood vials weer op dus ff farmen. Wat een game blijft t toch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moment dat je in NG+++ de ingang naar Forbidden Woods niet meer kan vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
JSchut schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:28:
Wat te doen? Bloodborne New char. Waste of skin eens proberen. Eerst even alle shortcuts geopend en dan door naar cleric beast. Eerste try down zonder ook nog maar te levelen.
Gewoon door blijven gaan tot het einde zonder je character te levellen! Beter te doen dan je in eerste instantie zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

JSchut schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:28:

Edit: gister trouwens m'n platinum thema ontvangen :)
Mazzelaar. Ik heb mijn platinum al een tijdje maar helaas nooit een thema ontvangen :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Voxalizer schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:07:
[...]

Gewoon door blijven gaan tot het einde zonder je character te levellen! Beter te doen dan je in eerste instantie zou denken.
Ik ga deze keer denk ik naar maximaal 30 door alleen vit en wat endurance levelen.

Full run waste of skin is voor volgende keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:07:
[...]

Ik ga dat binnenkort ook eens doen. Cleaver en pistol en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:09:
[...]

Mazzelaar. Ik heb mijn platinum al een tijdje maar helaas nooit een thema ontvangen :(
Op de site van Playstation inloggen en daar aanvinken dat je mail van partners wil ontvangen. Dat is waarom de meeste lui hun thema niet ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Thanks, heb dat maanden geleden gedaan maar dat was na het halen van mijn platinum. Helaas nooit iets gehad.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het thema wat je bij de strategy guide kreeg vind ik nog altijd het tofste. Echt dynamisch met de muziek van de dream erin. Maar evengoed balen dat je de platinum theme niet krijgt :S

Gister toch met de beast cutter aan de slag gegaan. Het is een heel simpele move set, maar ik kan hem wel waarderen. Normal swingt ie best snel, snel genoeg om stun locks te hebben, en de transformed is handig voor meerdere vijanden tegelijk te pakken.

Dit geldt trouwens helemaal voor de Amygdalan Arm in transformed mode. Die is handig voor mobs zeg! Wat een tof wapen vind ik t.

Nadeel van beide wapens op +9 is dat ze nog niet veel damage doen. Even denken waar ik de Rock die ik nu heb in stop en wordt tijd voor wat goede gems nu. Maar gister Ludwig ingemaakt dus duurt nu niet lang voor ik bij de Winter Lanterns in de Hamlet ben :)

[ Voor 63% gewijzigd door Scrisissszzz op 01-08-2016 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had vanochtend (ja, kon niet meer slapen) iets vaags. Ik had even Forbidden Woods schoongeveegd en vlakbij de boss fight die hunter gesummoned voor dat hek dat je van de andere kant kan openmaken. Bell ringing woman appeared, bla bla bla. Ik had nog maar 10 vials en 2 kogels over, dus ik denk ik peer 'm even terug naar de lamp voor een restock. Kon ik de dream niet in. Logisch, want die beller stond nog ergens. Ik weer terug, vrouwtje kapot geslagen. Maar kon nog steeds niet van de lamp gebruik maken en ook geen Bold Hunters Mark gebruiken. Toen maar weer naar de Shadows gerend en die andere NPC ook gesummoned en ze gesloopt. De lamp daar werkte gelukkig wel.

Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Als je iemand gesummoned hebt kun je niet terug naar de dream. Eerst de summon wegsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:37:
Ik had vanochtend (ja, kon niet meer slapen) iets vaags. Ik had even Forbidden Woods schoongeveegd en vlakbij de boss fight die hunter gesummoned voor dat hek dat je van de andere kant kan openmaken. Bell ringing woman appeared, bla bla bla. Ik had nog maar 10 vials en 2 kogels over, dus ik denk ik peer 'm even terug naar de lamp voor een restock. Kon ik de dream niet in. Logisch, want die beller stond nog ergens. Ik weer terug, vrouwtje kapot geslagen. Maar kon nog steeds niet van de lamp gebruik maken en ook geen Bold Hunters Mark gebruiken. Toen maar weer naar de Shadows gerend en die andere NPC ook gesummoned en ze gesloopt. De lamp daar werkte gelukkig wel.

Bug?
Je had een summon actief toch? Ik denk dat het daardoor kwam. Het lag niet aan de bell maiden, als je bv in de nightmare frontier rondloopt en die chick leeft nog, kun je gewoon de lamp gebruiken.

Volgens mij moet je eerst de silencing blank gebruiken, zodat je summon weg is en je alleen bent. Dan kun je wel weer hunters marken en de dream in. Lamp na de boss werkt omdat die summons dan weer weg gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat verklaart inderdaad een en ander. Zo leer ik nog steeds dingen over deze game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:04:
Dat verklaart inderdaad een en ander. Zo leer ik nog steeds dingen over deze game. :)
Daar kwam ik laatst ook achter haha. Duurde even voordat ik het doorhad.

Met m'n waste of skin inmiddels Gascoine en BSB neer en de eerste 2 bosses in de eerste chalice. Binnenkort eens kijken hoe Vicar gaat. Ben benieuwd of het gaat lukken om de game uit te spelen met max level 30. Het idee is standaard stats van waste of skin en dan alleen end naar 15 en vit naar 30. Dan zit je precies op level 30. Moet eigenlijk gewoon lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Rom even gesloopt in NG+++. Dat gevecht is echt simpel als je de moves van Rom snapt voordat ze die aanvallen doet.

Grand Cathedral Hunter ook gesloopt. Tweede try. Eerste keer te veel focus op parry'en. Daarna gewoon kapot geslagen old fashioned way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:47:
Net Rom even gesloopt in NG+++. Dat gevecht is echt simpel als je de moves van Rom snapt voordat ze die aanvallen doet.

Grand Cathedral Hunter ook gesloopt. Tweede try. Eerste keer te veel focus op parry'en. Daarna gewoon kapot geslagen old fashioned way.

[video]
[video]
Lekker bezig!

Hier nu onderweg naar shadows en dan Rom. Tot nu toe valt alles weer reuze mee. Maar vind deze nieuwe run wel weer leuker dan ng+. Gewoon weer lekker met de saw cleaver. Alleen nu voornamelijk ingeklapt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Ik vind NG+ in BB ook niet zo heel boeiend, hoewel ik wel een character tot NG+8 ben gegaan. NG+ is imo eigenlijk alleen leuk als je ook daadwerkelijk stopt met levellen of jezelf een andere beperking oplegt.
Stiekem is het best wel wat aan de simpele kant. Zolang je blijft doorlevellen merk je eigenlijk niet echt dat het moeilijker wordt.
Het verschil tussen bijvoorbeeld een NG+3 of een NG+7 is nou ook niet zo wereldschokkend groot, zeker niet als je gewoon OP met 50 vit en 27% gems tekeer gaat. Dan doen je stats er verder eigenlijk ook niet echt meer toe. Sure, een boss kan af en toe vies hard meppen. Na al die playthroughs komt er ook een punt dat je gewoon niet meer geraakt zou moeten worden. NG+8 character ben ik gestopt met levellen op 175 overigens.

Eigenaardig aan NG+ is ook dat mijn speelstijl totaal anders is dan met een nieuw character. Met een nieuw character neem ik de tijd om elke mob te killen die ik tegen kom, eigenlijk zonder uitzondering. NG+ en verder ren ik gewoon van boss naar boss, zonder ook maar om te kijken naar trashmobs.

Het leuke aan de Souls games en BB vind ik vooral dat de game hoewel pittig toch met dusdanige vrijheid te spelen is dat je toch aardige challenges voor jezelf kan bedenken. Level 4 runs, speedruns, alleen X wapen, alleen ranged, etc. Momenteel bezig met een run zonder Blood Vials. Stond toch wel te dansen op de tafel toen Ludwig neer was.

Je gaat de game ook anders benaderen in bijvoorbeeld zo'n level 4 run. Je hecht meer waarde aan bepaalde runes dan, je gaat actiever op zoek naar mobs vroeg in het spel die goede gems droppen. Die mobs die in Hemwick spawnen wanneer je meer dan 15 insight hebt bijvoorbeeld. Normaal gesproken wil je juist niet dat die spawnen. In level 4 runs wil je ze juist wel.
Je ontdekt mechanics (of exploits) die je anders niet zou ontdekken, zoals bijvoorbeeld hoe je een Rom op zijn plek houdt zonder dat hij naar zijn volgende fase teleport. En je leert wat echte pure haat is als je voor de zoveelste keer random geoneshot wordt door Ebrietas.
Bovendien is er na zo'n run geen andere conclusie te trekken dan dat de Saw Spear echt OP is. :)

Love it. Best games ever.

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 01-08-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal nog wel genoeg fun uit mijn NG+ runs. Speel het ook af en toe een hele tijd niet en dan pak ik het ineens weer op. De DLC heb ik nog maar 1x doorlopen, dus die ga ik straks nog een keer doen. Volgende run ga ik met de Amygdalan Arm doen, denk ik. Heb nog wat ongebruikte Blood Rocks liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:19:
Ik vind NG+ in BB ook niet zo heel boeiend, hoewel ik wel een character tot NG+8 ben gegaan. NG+ is imo eigenlijk alleen leuk als je ook daadwerkelijk stopt met levellen of jezelf een andere beperking oplegt.
Stiekem is het best wel wat aan de simpele kant. Zolang je blijft doorlevellen merk je eigenlijk niet echt dat het moeilijker wordt.
Het verschil tussen bijvoorbeeld een NG+3 of een NG+7 is nou ook niet zo wereldschokkend groot, zeker niet als je gewoon OP met 50 vit en 27% gems tekeer gaat. Dan doen je stats er verder eigenlijk ook niet echt meer toe. Sure, een boss kan af en toe vies hard meppen. Na al die playthroughs komt er ook een punt dat je gewoon niet meer geraakt zou moeten worden. NG+8 character ben ik gestopt met levellen op 175 overigens.

Eigenaardig aan NG+ is ook dat mijn speelstijl totaal anders is dan met een nieuw character. Met een nieuw character neem ik de tijd om elke mob te killen die ik tegen kom, eigenlijk zonder uitzondering. NG+ en verder ren ik gewoon van boss naar boss, zonder ook maar om te kijken naar trashmobs.

Het leuke aan de Souls games en BB vind ik vooral dat de game hoewel pittig toch met dusdanige vrijheid te spelen is dat je toch aardige challenges voor jezelf kan bedenken. Level 4 runs, speedruns, alleen X wapen, alleen ranged, etc. Momenteel bezig met een run zonder Blood Vials. Stond toch wel te dansen op de tafel toen Ludwig neer was.

Je gaat de game ook anders benaderen in bijvoorbeeld zo'n level 4 run. Je hecht meer waarde aan bepaalde runes dan, je gaat actiever op zoek naar mobs vroeg in het spel die goede gems droppen. Die mobs die in Hemwick spawnen wanneer je meer dan 15 insight hebt bijvoorbeeld. Normaal gesproken wil je juist niet dat die spawnen. In level 4 runs wil je ze juist wel.
Je ontdekt mechanics (of exploits) die je anders niet zou ontdekken, zoals bijvoorbeeld hoe je een Rom op zijn plek houdt zonder dat hij naar zijn volgende fase teleport. En je leert wat echte pure haat is als je voor de zoveelste keer random geoneshot wordt door Ebrietas.
Bovendien is er na zo'n run geen andere conclusie te trekken dan dat de Saw Spear echt OP is. :)

Love it. Best games ever.
Ludwig zonder te healen? Petje af, ik vind het een van de lastigste bazen van de game. Hoeveel pogingen had je nodig?

Ik ga het snel doen, die BL4 run. Ben heel benieuwd hoe het me af gaat. Nu accepteer ik het klappen krijgen enz. Dan ben je veel kwetsbaarder. Logisch dat je heel anders te werk gaat en anders je voordeeltjes zoekt. Geeft een heel andere uitdaging aan de game. Als ik de DLC ooit in BL4 haal dan doe ik ook veel dansjes haha!

BL4 run, dan level je je wapen toch wel naar max? never mind, lijkt me logisch anders kun je er geen gems in stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt er sowieso gems in stoppen toch, als je de workshop tool hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt, maar je hebt dus mensen die naast op BL4 blijven, ook geen gems of runes gebruiken de hele game. Dat gaat volgens mij wel erg ver. Dan doe je later zo weinig damage. Dat is echt hardcore ;)

Eerst maar eens een run waar ik wel BL4 blijf, maar de rest wel gebruik. Gems, runes, en items. No vials bij bosses wil ik wel een keer voor gaan zitten maar dan ga ik wel levelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of zoals LobosJR een Waste of Skin zonder attire en bare handed. Dat is pas hardcore. Die is drie kwartier met Laurence bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt heb die filmpjes gezien. Ook de dingen die hij doet met DS3. Laatst een VR run van DS3 gedaan. Die gast doet niks anders.

Blijft wel een knappe prestatie, ook al heb je alle tijd om te oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is een VR run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Virtual Reality :)

Hij deed een run met de Oculus Rift, er is een mod waardoor je DS3 in SP kunt spelen. Game is er niet voor bedoeld, dus niet alles werkt super, maar wel grappig om te zien.

edit: niet SP, maar First Person natuurlijk :)

[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 02-08-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh echt VR dus. Ik dacht is weer een of andere Souls afkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond begonnen met mijn waste of skin bl4 run. Begin ging goed. Cleric 1e keer, father G 3e keer. Maar toen begon het.. BSB is toch echt een taaie zo.. Amelia paar pogingen gedaan en 2 keer bij de witches dood gegaan. Die mad ones one hitten je gewoon! Dit is wel ff andere koek zeg...

Snap alleen niet waarom die mad ones niet spawnen in hemwick. Heb 16 insight...

Pittig dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja die Mad Ones spawnden bij mij gewoon tijdens de bossfight in Hemwick. Met Insight 0. Raar.

Gisteren overigens Cainhurst gedaan. Gelijk in een run naar Logarius gerend en hem gesloopt.

Gevecht ging wel anders dan eerder in dit geval. Begin redelijk flawless en in zijn tweede fase werd hij veel agressiever dan ik eerder heb ervaren. Dan helpen viscerals met 4000 damage wel.

[ Voor 65% gewijzigd door bram1984 op 03-08-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 02:08:
Vanavond begonnen met mijn waste of skin bl4 run. Begin ging goed. Cleric 1e keer, father G 3e keer. Maar toen begon het.. BSB is toch echt een taaie zo.. Amelia paar pogingen gedaan en 2 keer bij de witches dood gegaan. Die mad ones one hitten je gewoon! Dit is wel ff andere koek zeg...

Snap alleen niet waarom die mad ones niet spawnen in hemwick. Heb 16 insight...

Pittig dit!
Klinkt wel als een echte uitdaging inderdaad.

Ik was met mijn level 30 verdergegaan en sta nu bijna voor one reborn. Had even wat moeite met Shadows. Ik begrijp niet hoe die slang werkt. Uiteindelijk wel gelukt.

Ik ga straks als ik klaar ben naar level 44 voor invasions. Ik weet dat 43 de sweetspot is maar ik ben begonnen met waste of skin en om het Wheel wapen te gebruiken moet ik wel naar 44 toe aangezien ik al 30 vit en 15 end heb.

Wat zou de beste armor zijn voor pvp op level 44? Op dat level maakt armor nog wel wat uit denk ik. Cainhurst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf nooit vrijwillig PvP gedaan, maar 9 van de 10 keer zal een set met een hoge physical damage absorptie het beste zijn, lijkt me? Tenzij je tegenstander veel gebruik maakt van Arcane aanvallen. Dan kun je beter de Church set pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:34:
Zelf nooit vrijwillig PvP gedaan, maar 9 van de 10 keer zal een set met een hoge physical damage absorptie het beste zijn, lijkt me? Tenzij je tegenstander veel gebruik maakt van Arcane aanvallen. Dan kun je beter de Church set pakken.
Ik denk dat arcane wel gebruikt wordt. Mensen die Wheel op low level gebruiken stoppen daar vaak flat arcane gems in.

Dan maar de church set gebruiken. Wit is mooier dan zwart vind ik en de verschillen zijn erg klein dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Ik denk dat arcane wel gebruikt wordt. Mensen die Wheel op low level gebruiken stoppen daar vaak flat arcane gems in.

Dan maar de church set gebruiken. Wit is mooier dan zwart vind ik en de verschillen zijn erg klein dacht ik.
Zullen de meeste mensen online niet gewoon drie 27% gems in hun wapens stoppen? Daar doe je onderaan de streep met ieder wapen de meeste damage mee, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Zullen de meeste mensen online niet gewoon drie 27% gems in hun wapens stoppen? Daar doe je onderaan de streep met ieder wapen de meeste damage mee, als ik me niet vergis.
Het probleem is dat ik niet meer dan nodig in strenght investeer.

Dit heb ik er over gevonden:
The best gems for twinks are Flat ARC gems. These gems don't take your base damage and scaling to increase your AR. They just add a flat number. Blades of Mercy, Burial Blade and Logarius Wheel are the best candidates for these gems.

Other weapons may demand you to invest at least 25 points in STR or SKL and use them in conjunction with 25%-27% physical gems.
Je bebruikt dan +% physical up in combinatie met +flat arcane en een kin/beast curse.

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 03-08-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Op zo'n laag level pvp zullen weinig arcane spells worden gebruikt. Die doen dan toch geen damage. Moet je minstens 50 arcane voor hebben lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Op zo'n laag level pvp zullen weinig arcane spells worden gebruikt. Die doen dan toch geen damage. Moet je minstens 50 arcane voor hebben lijkt me.
Logarius' Wheel
When transformed, the Logarius Wheel gets -30% physical damage, +0.5 Arcane scaling, +200% arcane damage, and +20 flat arcane damage.

Loopt hard op op level 43 met 3 +67 flat arcane, +10% physical gems. Mits dat natuurlijk werkt op de flat arcane.

Ik weet het allemaal niet zeker hoor. Maar dit is wat ik er over gelezen had :)

[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 03-08-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Misschien toch maar weer beginnen met Bloodborne, zonder de speedrun opties te gebruiken. Alleen welk wapen :D Ik zat te denken aan die muts op de rafters maar gelijk af te maken (is erg makkelijk, als je haar laat vallen) en dan de Blades of Mercy (dacht ik?) te gaan proberen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:31:
Misschien toch maar weer beginnen met Bloodborne, zonder de speedrun opties te gebruiken. Alleen welk wapen :D Ik zat te denken aan die muts op de rafters maar gelijk af te maken (is erg makkelijk, als je haar laat vallen) en dan de Blades of Mercy (dacht ik?) te gaan proberen
Jup Eileen the Crow idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een mafkees is dit toch ook, haha. Lady Maria op NG+7, bare fists, geen HUD, geen armor, geen Blood Vials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:45:
Wat een mafkees is dit toch ook, haha. Lady Maria op NG+7, bare fists, geen HUD, geen armor, geen Blood Vials.

[video]
Laatst ook een paar filmpjes van die gast gekeken. Die vent is gestoord. Iets met teveel tijd :P
Wel erg vermakelijk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Yes, platinum thema ook hier binnen! Erg leuk. Helaas weinig tijd om BB te doen, maar ga denk ik met kerst weer een run doen, dan kan ik er weer lekker in komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:45:

[video]
Hij is nu toevallig ook bezig met een bare fists NG7 run in DS3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BSB is down mwt m'n bl4 run! En dat via remote play op mn vita lol :)

En zonder pungent cocktails en maar 1 keer fire paper haha.. geduld is een schone zaak. Morgen de gevechten eens op YT gooien. Morgen zijn de witches en Amelia aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:05:
BSB is down mwt m'n bl4 run! En dat via remote play op mn vita lol :)

En zonder pungent cocktails en maar 1 keer fire paper haha.. geduld is een schone zaak. Morgen de gevechten eens op YT gooien. Morgen zijn de witches en Amelia aan de beurt.
De PS4 neemt volgens mij niets op als je Remote Play gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:26:
[...]

De PS4 neemt volgens mij niets op als je Remote Play gebruikt.
Jawel, ben m nu aan t trimmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat is dan pas toegevoegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier het gevecht. Ging best lekker. Misschien wat afwachtend maar boeiend. Had m met weinig hulpmiddelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 07:30:
Hier het gevecht. Ging best lekker. Misschien wat afwachtend maar boeiend. Had m met weinig hulpmiddelen :)

[video]
Netjes gedaan. Je ziet wel dat de grootste tegenstander hierbij niet BSB zelf is, maar je eigen HP bar. Man wat is die klein op dat level. Twee hits en je ligt en volgens mij is in zijn derde fase een one-shot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:44:
[...]

Netjes gedaan. Je ziet wel dat de grootste tegenstander hierbij niet BSB zelf is, maar je eigen HP bar. Man wat is die klein op dat level. Twee hits en je ligt en volgens mij is in zijn derde fase een one-shot genoeg.
Als hij je te pakken krijgt in fase 3 ben je 9 van de 10 keer dood ja. Maar dan zijn het ook 3 hits en je bent meteen poisoned. Ik kan het tot nu toe wel waarderen. Zelfs bij de witches 3 keer doodgegaan door de mad ones. Als die je 3 keer meppen ben je ook weg.

Stomme is dat ik zelfs met meer dan 16 insight nog steeds geen mad ones gespawned kreeg in Hemwick zelf... dus geen gems kunnen scoren. Ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 07:17:
Oh ja die Mad Ones spawnden bij mij gewoon tijdens de bossfight in Hemwick. Met Insight 0. Raar.
Ben je wel dood gegaan/ hunters mark gebruikt? Aangezien je insight krijgt als je de boss voor het eerst tegenkomt.

Enige manier om geen mad ones te krijgen is er voor het eerst naar toe. Dan dood gaan of hunters mark gebruiken. Insights dumpen en terug gaan met 0 insight.
Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:47:
[...]

Als hij je te pakken krijgt in fase 3 ben je 9 van de 10 keer dood ja. Maar dan zijn het ook 3 hits en je bent meteen poisoned. Ik kan het tot nu toe wel waarderen. Zelfs bij de witches 3 keer doodgegaan door de mad ones. Als die je 3 keer meppen ben je ook weg.

Stomme is dat ik zelfs met meer dan 16 insight nog steeds geen mad ones gespawned kreeg in Hemwick zelf... dus geen gems kunnen scoren. Ach ja...
Lekker bezig! Dit ga ik ook eens proberen.

Mijn low level nu voorbij one reborn. Twee pogingen. Eerste poging werd ik ge-oneshot door die aoe. Was ik even vergeten haha.

Wel veel overgeslagen van unseen village. Waaronder de 3 hunters. Had daar echt geen zin in :D

[ Voor 45% gewijzigd door JSchut op 04-08-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat gisteren door een playthrough van EpicNameBro te skippen en hij had NPC's in Oedon Chapel zitten die ik daar nog niet heb gekregen. Dat wordt sowieso mijn NG++++ doel: alle sidequests doen.

Die Amygdalan Arm vind ik maar een kutding trouwens, nu ik de Rakuyo gewend ben. :P

@Hierboven: ah dan is dat het. :+

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 04-08-2016 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, het is ook een heel ander wapen en strength based dus lijkt me logisch ;) Ik vind m best lachen en handig, vooral in transformed mode.

Je kunt 4 npc's in de chapel hebben. Arianna, Adella, dat oude wijf, en de narrow minded man. Plus eentje buiten de chapel maar die kennen we allemaal wel denk ik ;)
JSchut schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Ben je wel dood gegaan/ hunters mark gebruikt? Aangezien je insight krijgt als je de boss voor het eerst tegenkomt.

Enige manier om geen mad ones te krijgen is er voor het eerst naar toe. Dan dood gaan of hunters mark gebruiken. Insights dumpen en terug gaan met 0 insight.

[...]

Lekker bezig! Dit ga ik ook eens proberen.

Mijn low level nu voorbij one reborn. Twee pogingen. Eerste poging werd ik ge-oneshot door die aoe. Was ik even vergeten haha.

Wel veel overgeslagen van unseen village. Waaronder de 3 hunters. Had daar echt geen zin in :D
Ja, dat kan met een BL4 run ook. Je hebt praktisch geen echoes nodig. Heb nu al dik 250 vials en bullets in mijn stash dus kan ff vooruit. De woods dadelijk sprint ik alleen naar de items die ik wil hebben maar de vijanden laat ik voor wat het is. Je kunt echt gericht rennen naar wat je nodig hebt.

[ Voor 61% gewijzigd door Scrisissszzz op 04-08-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:56:
Haha, het is ook een heel ander wapen en strength based dus lijkt me logisch ;) Ik vind m best lachen en handig, vooral in transformed mode.

Je kunt 4 npc's in de chapel hebben. Arianna, Adella, dat oude wijf, en de narrow minded man. Plus eentje buiten de chapel maar die kennen we allemaal wel denk ik ;)

[...]

Ja, dat kan met een BL4 run ook. Je hebt praktisch geen echoes nodig. Heb nu al dik 250 vials en bullets in mijn stash dus kan ff vooruit. De woods dadelijk sprint ik alleen naar de items die ik wil hebben maar de vijanden laat ik voor wat het is. Je kunt echt gericht rennen naar wat je nodig hebt.
Klopt idd. Enige is dat ik even wat blood chunks moet gaan halen. Wil natuurlijk wel m'n wapen op +10 hebben straks.

Maar ook dat kan meestal door gewoon van item naar item te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:02:
[...]

Klopt idd. Enige is dat ik even wat blood chunks moet gaan halen. Wil natuurlijk wel m'n wapen op +10 hebben straks.

Maar ook dat kan meestal door gewoon van item naar item te rennen.
Upper Cathedral Ward kun je het beste chunks halen. Bij de wolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:03:
[...]

Upper Cathedral Ward kun je het beste chunks halen. Bij de wolven.
Ja maar ik weet niet hoe goed de drop rate is in combinatie met mijn level. Echt een belabberde discovery rating ;) Ik zal het eens gaan testen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Ja maar ik weet niet hoe goed de drop rate is in combinatie met mijn level. Echt een belabberde discovery rating ;) Ik zal het eens gaan testen binnenkort.
Je moet Wilhelm of hoe heet ie bij Rom afmeppen. Die eye rune verhoogt je discovery aanzienlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Je moet Wilhelm of hoe heet ie bij Rom afmeppen. Die eye rune verhoogt je discovery aanzienlijk :)
Ja die had ik doodgemept idd. Helemaal niet meer aan gedacht. Volgende keer meteen even equippen :) thnx!

Pagina: 1 ... 44 ... 66 Laatste