Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:28:
[...]

Waarom zou je? Je kunt feitelijk naar de eerste boss rennen zonder ook maar met 1 vijand te vechten. Ze volgen je maar een klein stukje.

Het feit dat ze opnieuw spawnen is het hele principe achter deze games.
Ik heb er zeker 3-4 uur over gedaan in het begin, met nog niet eens 1 shortcut open, volgens mij ;) Wist totaal niet waar ik heen moest en maakte keer op keer dezelfde fout. Eenmaal de shortcuts gevonden dan gaat het sowieso wat beter en maak je minder fouten. Ik was zo gewend aan triple A-games, dat moet je echt snel afleren, Bloodborne is totaal niet vergevingsgezind, maar wel eerlijk.

@Rick-Jan, have fun, staat je heel wat moois te wachten. Ik ben klaar en ga nu NG+ doen, maar hoorde van maatje van me waarmee ik het tegelijkertijd door loop dat het een stuk minder interessant is voor een tweede keer, hij heeft in 25 minuten de eerste 4 bosses down en het voelt voor hem als een speed-run. Maar goed, ik ga het zelf ook maar eens ervaren.

Wat vinden jullie van NG++, waarom zou je (los van de verschillende eindes) dit willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:35
Ik ben het wel eens met dat NG+ runs meer op speedruns lijken dan iets anders. Maar dat vind ik eigenlijk een pluspunt. Bloodborne is een hele kleine, compacte game als je helemaal doorhebt hoe de game in elkaar zit. Ik vind het juist top dat je op een zaterdagmiddagje gewoon een complete playthrough kan doen.

Edit: En waarom je het zou doen? Fun, builds, andere wapens. Ik kan geen enkele andere game opnoemen die ik sinds release elke week wel een keertje heb opgestart (muv vakanties).

[ Voor 21% gewijzigd door Voxalizer op 18-04-2016 10:07 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:06

Rick-Jan

always connected

bram1984 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:28:
[...]

Waarom zou je? Je kunt feitelijk naar de eerste boss rennen zonder ook maar met 1 vijand te vechten. Ze volgen je maar een klein stukje.

Het feit dat ze opnieuw spawnen is het hele principe achter deze games.
Maar dan ben ik toch mijn souls steeds kwijt? Of zie ik wat over t hoofd.
rickjehh schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:25:
[...]

Dat frustreerde mij in het begin ook, maar op een gegeven moment kun je shortcuts unlocken waardoor je hele stukken met vijanden kunt overslaan. Dat scheelt een boel :) Voor mij was het vooral zaak om door de zure appel heen te bijten in het begin en nu haal ik erg veel plezier uit de game. Ik ben bijna aan het eind en ben zeker van plan om straks een NG+ te gaan starten :)
Ik was aan het begin een heel eind, toen werd ik neergehaald en moest ik vanaf t begin opnieuw beginnen, terwijl ik echt heel ver was, vond het raar dat er geen lamp spawn ding kwam.....

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je doodgaat, blijven je Echoes achter op de plek waar je dood bent gegaan. Die kun je ja dan later weer oppakken. Het kan ook dat een vijand ze heeft, te herkennen aan de gloeiende ogen. Als je die vijand afmaakt, krijg je ze ook weer terug.

Als je de eerste boss triggert verdien je 1 Insight punt. Hiermee komt de pop in Hunters Dream tot leven en kun je beginnen met levelen.

Als je dan dus weet waar de boss zit (in principe kun je dan al een handige shortcut geopend hebben, maar alsnog kun je overal langs rennen), zorg je ervoor dat je al je Echoes hebt uitgegeven aan items/levels. Ren vervolgens naar de boss en sla 'm tot moes en zet de volgende lamp aan.

Dat is dan meteen het hele principe van de game in een notendop: versla vijanden -> level up -> vind shortcuts -> versla baas -> repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

bram1984 schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:22:
Als je doodgaat, blijven je Echoes achter op de plek waar je dood bent gegaan. Die kun je ja dan later weer oppakken. Het kan ook dat een vijand ze heeft, te herkennen aan de gloeiende ogen. Als je die vijand afmaakt, krijg je ze ook weer terug.

Als je de eerste boss triggert verdien je 1 Insight punt. Hiermee komt de pop in Hunters Dream tot leven en kun je beginnen met levelen.

Als je dan dus weet waar de boss zit (in principe kun je dan al een handige shortcut geopend hebben, maar alsnog kun je overal langs rennen), zorg je ervoor dat je al je Echoes hebt uitgegeven aan items/levels. Ren vervolgens naar de boss en sla 'm tot moes en zet de volgende lamp aan.

Dat is dan meteen het hele principe van de game in een notendop: versla vijanden -> level up -> vind shortcuts -> versla baas -> repeat.
Bedankt voor de info! Dus eigenlijk snel naar de boss rushen en vervolgens levelen en daarmee items kopen waardoor ik sterker wordt en die beesten wel makkelijker aan kan.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja. In principe kun je levelen tot je level 200 bent (zijn wel wat uurtjes voor nodig) en dan de game met 2 vingers in je neus uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Als je ergens Madman's Knowledge weet te vinden (*boot in sewers, of bovenaan een lange ladder rechts tussen een stel vogels) en die gebruikt kun je ook levellen zonder het risico je Echoes of een Bold Hunters Mark kwijt te raken aan een boss.

[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 18-04-2016 12:00 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Inmiddels 3 levels verder, de 1e gear set gekocht die je kon kopen en nu gaat het inderdaad al een stuk makkelijker! Ga voorlopig nog even farmen tot de 1e boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi om die struggle te lezen als je nieuw bent met de game. Ik heb toen ook ongelooflijk lang over het eerste stuk gedaan. In NG+++ had ik de eerste 2 bazen binnen 20 minuten en het hele gebied gecleared. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Rick-Jan schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:02:
Inmiddels 3 levels verder, de 1e gear set gekocht die je kon kopen en nu gaat het inderdaad al een stuk makkelijker! Ga voorlopig nog even farmen tot de 1e boss.
Ik zou zeggen, probeer de baas eens een keer, ook op een laag level is die echt te doen! O en een gouden tip, leer parry'en, als ik het opnieuw had kunnen doen dan had ik mezelf dat advies vanaf het begin gegeven.

Leuk he ;)?

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Fuff schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:30:
[...]

Ik zou zeggen, probeer de baas eens een keer, ook op een laag level is die echt te doen! O en een gouden tip, leer parry'en, als ik het opnieuw had kunnen doen dan had ik mezelf dat advies vanaf het begin gegeven.

Leuk he ;)?

Enjoy!
Ga ik proberen! Heb mn firearm nog niet zo vaak gebruikt dus kan meteen even leren hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rick-Jan schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:38:
[...]

Ga ik proberen! Heb mn firearm nog niet zo vaak gebruikt dus kan meteen even leren hoe dat werkt.
Sowieso. Ik gebruik het pas sinds NG++ en het maakt de game zoveel makkelijker. De normal-sized vijanden kun je allemaal parry'en. Net op het moment dat ze je gaan slaan, moet je schieten (terwijl locked on). Je hoort dan een heel specifiek geluid en de vijand zakt door zijn knieën. Als je dan dichtbij hem gaat staan en je doet R1, dan doe je een visceral attack met zware damage. Hoe hoger je Skill, hoe hoger je visceral damage. En tijdens de visceral animatie kun je niet geraakt worden, dus ook goed te doen bij mobs in de buurt.

Je kunt vijanden ook besluipen (= wandelen in plaats van rennen) en dan van achter een R2 attack doen. Ook dan zakken ze door hun knieën en kun je een visceral doen. Dat van achteren R2 doen werkt ook gewoon tijdens gevechten, maar dan moet je achter ze komen en voldoende tijd hebben om een charged attack te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:59
Handige tips. Misschien dat ik die Gascoigne hierdoor eens op de knieën krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Let ook op dat bepaalde grote bosses ook in visceral stance kunnen gaan door hun kop aan te vallen. Dit werkt vooral heerlijk bij Watchdog of the old Lords :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 12:47
Dat geluidje wat je hoort als je een vijand parry'd wil ik als whatsapp pingeltje :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:36
Ik had gisteren Vicar Amelia verslagen en NG+ en heb nu eindelijk toegang tot de DLC. Maar wat zijn die jagers/hunters lastig in de DLC op NG+, had er meer moeite mee dan de laatste bazen in NG+.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TatoJW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 18:38
Lasmibalsingh schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:56:
Ik had gisteren Vicar Amelia verslagen en NG+ en heb nu eindelijk toegang tot de DLC. Maar wat zijn die jagers/hunters lastig in de DLC op NG+, had er meer moeite mee dan de laatste bazen in NG+.
Daardoor heb ik de game tijdelijk aan de kant gelegd. Heb er echt spijt van dat ik niet gewoon in NG de dlc ben in gegaan.

PSN: MV_Tato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Moet je de DLC echt ingaan? voor de nieuwe weapons?

twijfel om de GOTY te halen, ben nog niet langs Blood Starved Beast in NG. :)

Zoals ik het begrijp helemaal doorwerken tot de eindbaas in NG (niet verslaan), en dan pas de DLC in gaan.
Dus dan heb ik nog wel even, voordat ik de DLC aanschaf :P

P.S. Kan ik ook mijn huidige save meenemen, voor de GOTY versie?

[ Voor 20% gewijzigd door DaYwaLkUr op 18-04-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
DaYwaLkUr schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:19:
Moet je de DLC echt ingaan? voor de nieuwe weapons?

twijfel om de GOTY te halen, ben nog niet langs Blood Starved Beast in NG. :)

Zoals ik het begrijp helemaal doorwerken tot de eindbaas in NG (niet verslaan), en dan pas de DLC in gaan.
Dus dan heb ik nog wel even, voordat ik de DLC aanschaf :P

P.S. Kan ik ook mijn huidige save meenemen, voor de GOTY versie?
Yes zo zou ik het doen ja, zoals je beschrijft. Die hunters in de DLC zijn in het begin best pittig maar het is gewoon weer een kwestie van leren herkennen en gaan, dan heb je ze zo neer !

Ik nu in NG+, cleric en gascoigne echt te easy! Ik ben alleen vergeten die Umbillical Cords te gebruiken voordat ik Gehrman ging pakken, daardoor moet ik NG+ wel doen want ik wil de Moon Presence natuurlijk wel pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:50:
Dat geluidje wat je hoort als je een vijand parry'd wil ik als whatsapp pingeltje :P
Of het geluid als het laadscherm naar een gebied klaar is. Heerlijk hoe mijn subwoofer daarmee omgaat ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:56:
Na Amelia is ook nogal vroeg om de DLC in te gaan. Ik zou minstens tot Mergo's Loft doorspelen (of gewoon tot Gehrman). Dan is het een stuk beter te doen.

Aan de andere kant is de DLC ook gewoon moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
bram1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:05:
[...]
Aan de andere kant is de DLC ook gewoon moeilijker.
Aan deze kant ook hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:50:
Fantastisch idee!
Ik heb ook al eens gezocht naar het geluid van de wintern lanterns. Lekker gezellig ;)
Helaas nog niet kunnen vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Kan je nu ook de DLC ingaan, wat nieuwe weapons scoren/farmen en weer terug naar de oude content? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47
Yay, eindelijk Celestial Emmisionary en Ebrietas gevonden en verslagen >:) De 2 bazen zelf waren niet echt moeilijk (allebei in 1 run verslagen, was al wel lvl 75, dus beetje OP denk ik), maar meer het vinden ervan (helemaal Ebrietas, achter een raampje doorslaan 8)7 ) Blijkt maar weer dat je bijna niet zonder wikipedia ofzo kan om alles uit de game te halen.

Verder zit ik nu al een tijdje vast bij Logarius en Micolash. Logarius vind ik tot nu toe wel de moeilijkste baas eerlijk gezegd. Misschien toch maar meer viceral attacks oefenen (doe ze namelijk bijna nooit in het spel)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:17:
[...]

Fantastisch idee!
Ik heb ook al eens gezocht naar het geluid van de wintern lanterns. Lekker gezellig ;)
Helaas nog niet kunnen vinden.
En Mergo's lullaby als ringtone ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:12:
[...]

En Mergo's lullaby als ringtone ;)
Alweer zo'n goed idee! Lekker bezig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timocos schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:30:
Yay, eindelijk Celestial Emmisionary en Ebrietas gevonden en verslagen >:) De 2 bazen zelf waren niet echt moeilijk (allebei in 1 run verslagen, was al wel lvl 75, dus beetje OP denk ik), maar meer het vinden ervan (helemaal Ebrietas, achter een raampje doorslaan 8)7 ) Blijkt maar weer dat je bijna niet zonder wikipedia ofzo kan om alles uit de game te halen.

Verder zit ik nu al een tijdje vast bij Logarius en Micolash. Logarius vind ik tot nu toe wel de moeilijkste baas eerlijk gezegd. Misschien toch maar meer viceral attacks oefenen (doe ze namelijk bijna nooit in het spel)
Dit is mijn Logarius NG+ gevecht. Achteraf gezien behoort hij tot de makkelijkste bazen als je iets verder bent, dus ik wens je veel succes. >:) :P

Overigens vind ik Ebrietas dan weer moeilijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als ik die ringtones van jullie hoor in het openbaar denk ik dat in huilen uitbarst ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Na een paar weekjes met Dark Souls 3 ga je toch wel inzien wat een pareltje Bloodborne eigenlijk is.

Ga ik het zeggen?

Bloodborne is beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:51:
Na een paar weekjes met Dark Souls 3 ga je toch wel inzien wat een pareltje Bloodborne eigenlijk is.

Ga ik het zeggen?

Bloodborne is beter!
Haha een week geleden zei je iets anders!

Maar ik ben het met je eens. Grafisch beter, de HUD vind ik beter, leveldesign tot nu toe vind ik beter en het allerbelangrijkste: de controls zijn zo smooth als de billetjes van een pasgeboren baby. De controls van Dark Souls zijn ook prima, maar toch net niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Als je in DS3 je equipload onder de 30% weet te houden speelt het imo net als Bloodborne. Met uitzondering van sidesteps ofc.

Ik vind DS3 erg goed maar het is wat PvE betreft gewoon veels te simpel om op lange termijn lang speelbaar te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit rond de 25%, maar dan nog voelt Bloodborne veel directer. Minder log. Alsof ik absolute controle heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Ik heb Dark Souls 1 werkend op m'n MacBook pro uit 2011. Hij trekt het nog vrij goed ook! Nu lekker met de ps4 controller DS1 doen als ik BB helemaal uit heb (zal niet lang meer duren). NG+ gaat aanzienlijk sneller.

Ben nu echt benieuwd naar de Souls serie, als ik dit toch eerder had geweten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuff schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:12:
Ik heb Dark Souls 1 werkend op m'n MacBook pro uit 2011. Hij trekt het nog vrij goed ook! Nu lekker met de ps4 controller DS1 doen als ik BB helemaal uit heb (zal niet lang meer duren). NG+ gaat aanzienlijk sneller.

Ben nu echt benieuwd naar de Souls serie, als ik dit toch eerder had geweten !
Je klinkt precies als iemand die al jaren hardstyle en top 40 muziek luistert en ineens techno ontdekt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:36:
[...]

Je klinkt precies als iemand die al jaren hardstyle en top 40 muziek luistert en ineens techno ontdekt. :+
Man, ik begrijp wat je bedoelt. Ik voel een soort van verdriet als ik terugkijk op al die verspeelde uren CoD, dat had ik verdomme hierin moeten stoppen. Dat had ik al toen ik begon met The Witcher 3, maar met Bloodborne is dat erger geworden. Er is zoveel moois, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je plezier hebt gehad in CoD is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:13:
[...]

Alweer zo'n goed idee! Lekker bezig.
Hij is onderdeel van de soundtrack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dan toch maar even de OST zien te krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rajackar schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:01:
Dan toch maar even de OST zien te krijgen :)
Ik heb m nog in mn Google Drive staan, kan je wel een link sturen in een pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:39:
[...]

Ik heb m nog in mn Google Drive staan, kan je wel een link sturen in een pm :)
Als je wilt doen heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:44:
Als je in DS3 je equipload onder de 30% weet te houden speelt het imo net als Bloodborne. Met uitzondering van sidesteps ofc.

Ik vind DS3 erg goed maar het is wat PvE betreft gewoon veels te simpel om op lange termijn lang speelbaar te blijven.
Ik ben het wel met je eens. Ik ben pas aan From games begonnen met Bloodborne, maar ook DS1, 2 en Demon Souls gedaan. DS3 kom ik best makkelijk doorheen. Baas met de meeste pogingen was 5 gok ik. Nog geen baas vervloekt zoals Ebrietas in het begin haha! Maar ik denk dat ik de oude Souls games moeilijker vond door de wat loggere controls. Deze speelt gewoon stuk soepeler weg ook. Hopelijk gooien ze er een paar zeer pittige bazen tegenaan met de DLC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

DS3 is duidelijk een stuk soepeler dan eerdere delen en dat bevalt me prima. Het voelt een stuk meer als Bloodborne.
Het level design van BB bevalt me ook een stuk meer en sowieso pakt die sfeer me enorm. Alles van de opzwepende muziek in de boss fights en de ongemakkelijke veiligheid van de hunters dream tot aan de groteske vormen en bouwerken. Alles lijkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou helemaal happy zijn als From Bloodborne 2 maakt, maar dan wel met Dark Souls invloeden. Dus meer RPG elementen, meer gear opties, en ook nuttiger. Plus mogen ze de game wel wat groter maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:06:
Ik zou helemaal happy zijn als From Bloodborne 2 maakt, maar dan wel met Dark Souls invloeden. Dus meer RPG elementen, meer gear opties, en ook nuttiger. Plus mogen ze de game wel wat groter maken :)
+1
Dat zou de ultieme game zijn.
Gezien de uitspraken van Miyazaki zal dat voorlopig wel niet gebeuren. Ik snap ook wel prima dat ze nu wel een keer iets anders willen doen bij From. Maar wie weet over een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:06:
Vooral een stukje groter inderdaad. Achteraf gezien ben je er eigenlijk zo door heen. Ik ben in NG+ inmiddels alweer bij The One Reborn, alle bazen in 1 x overigens. Bizar hoeveel je leert door deze game, ik ben veel tactischer geworden en vervloek mezelf vele malen minder.

Ben minder greedy ;)

Bloodborne 2 zou instabuy zijn.

Maar ben ook wel heel benieuwd naar wat ze nu gaan maken hoor, enig idee wanneer we iets kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Ik vind Bloodborne een mooi af geheel zoals het nu is. Liever iets nieuws dan een Bloodborne 2, hoewel het natuurlijk wel een instantbuy zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ergens zie ik natuurlijk ook graag een nieuwe IP van From. Ben ook heel benieuwd waar ze zich nu op gaan toeleggen.

Maar een BB2 zou wel nog passen denk ik. Lore technisch kan er ook nog heel wat mee volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Damn, Lady/Vrouwe Maria...

Ik heb ongeveer 4 a 5 pogingen nodig gehad om haar timing een beetje door te krijgen en alsnog timede ik vaak verkeerd in het winnende gevecht in NG+. Soms schiet ik per ongeluk ook twee keer achterelkaar zodat mijn kans op een visceral voorbij gaat :+ .

Maar ik vond haar makkelijker dan Ludwig en had nog het meeste moeite met de jager/hunter in de cellenblok in Research Hall.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:44:
Damn, Lady/Vrouwe Maria...

Ik heb ongeveer 4 a 5 pogingen nodig gehad om haar timing een beetje door te krijgen en alsnog timede ik vaak verkeerd in het winnende gevecht in NG+. Soms schiet ik per ongeluk ook twee keer achterelkaar zodat mijn kans op een visceral voorbij gaat :+ .

Maar ik vond haar makkelijker dan Ludwig en had nog het meeste moeite met de jager/hunter in de cellenblok in Research Hall.

[video]
Oh ja ik ken het, de timing, de timing :')

Maar die hunter, welke is dat dan? Ik ken alleen die op de trap en die 2 hunters als je van de cellen naar de kathedraal(?) gaat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Fuff schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:28:
[...]

Oh ja ik ken het, de timing, de timing :')

Maar die hunter, welke is dat dan? Ik ken alleen die op de trap en die 2 hunters als je van de cellen naar de kathedraal(?) gaat namelijk.
Ik ga voor alle trofeeën en voor de old hunters essence trofee moet je alle DLC-wapens verzamelen. Wanneer je de sleutel van de ondergrondse cellen hebt gekregen maak je een cel in de cellenblok open en daar tref je achter de deur in de hoek verscholen een Yahar'gul jager aan waarvan je zijn speciale wapen krijgt als je hem verslaat. Best wel een tof wapen trouwens, coole moveset met lange reach en het is erg snel met R1.

http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Underground+Cell+Key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:43:
[...]

Ik ga voor alle trofeeën en voor de old hunters essence trofee moet je alle DLC-wapens verzamelen. Wanneer je de sleutel van de ondergrondse cellen hebt gekregen maak je een cel in de cellenblok open en daar tref je achter de deur in de hoek verscholen een Yahar'gul jager aan waarvan je zijn speciale wapen krijgt als je hem verslaat. Best wel een tof wapen trouwens, coole moveset met lange reach en het is erg snel met R1.

http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Underground+Cell+Key
Oh ja, die ! Was die helemaal vergeten, daar schrok ik me echt kapot toen ik die cel binnen ging, dat weet ik nog wel :')

Ga dat wapen ook eens proberen. Zo te zien is platinum halen niet zo moeilijk, of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Fuff schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:00:
[...]

Oh ja, die ! Was die helemaal vergeten, daar schrok ik me echt kapot toen ik die cel binnen ging, dat weet ik nog wel :')

Ga dat wapen ook eens proberen. Zo te zien is platinum halen niet zo moeilijk, of heb ik dat mis?
Als je het speelt zoals het bedoelt is (NG, NG+ en NG++ doorlopen) dan is een bloodborne platina wel moeilijk hoor maar eerlijk gezegd had ik voor het gevecht met
spoiler:
Gehrman mijn opslagbestand geüpload naar de ps+ cloud zodat ik alle 3 eindes in de normale playthrough kon doen
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:34:
[...]

Als je het speelt zoals het bedoelt is (NG, NG+ en NG++ doorlopen) dan is een bloodborne platina wel moeilijk hoor maar eerlijk gezegd had ik voor het gevecht met
spoiler:
Gehrman mijn opslagbestand geüpload naar de ps+ cloud zodat ik alle 3 eindes in de normale playthrough kon doen
.
Dan ga ik het dus nog moeilijk krijgen, haha. Maar tot nu toe gaat het erg goed :) Moet van de week maar eens even verder. Heb de story line met Eileen in elk geval wel gehaald wat ik in NG+ niet door had.

We gaan het zien, platinum hoef ik niet per sé, maar die verschillende eindes wil ik wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De story mode is niet hetgene wat de platinum moeilijk maakt, zeker niet nu je overal NPC's kan oproepen.
De dungeons, en dan vooral de Defiled dungeon, dat is wat de platinum moeilijk maakt.

Wil je alle wapens uit de verschillende quests verzamelen (nodig voor platinum) dan zul je even goed op moeten letten wat je in elke questline moet doen; één foutje en je verprutst je questline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:40:
De story mode is niet hetgene wat de platinum moeilijk maakt, zeker niet nu je overal NPC's kan oproepen.
De dungeons, en dan vooral de Defiled dungeon, dat is wat de platinum moeilijk maakt.

Wil je alle wapens uit de verschillende quests verzamelen (nodig voor platinum) dan zul je even goed op moeten letten wat je in elke questline moet doen; één foutje en je verprutst je questline.
I know :) Heb in NG+, waar ik nu in zit al veel dingen anders gedaan met goed resultaat. Maar ik zal het even moeten uitschrijven denk ik, want ik was bijna de mist in gegaan met Eileen namelijk.

Heeft iemand hier een goede guide voor die dit makkelijk uitlegt? Ik kan er wel aardig wat vinden, maar niet allemaal vind ik ze even duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik vind de Bloodborne Wiki wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Houdt er rekening meer dat 1 wapen, voor de trophy, alleen maar gevonden kan worden in een Loran dungeon ;) Plus zijn er een paar die je perse moet kopen en niet worden gedropt.

De dungeons zijn op het laatst wel pittig inderdaad. Maar sinds de laatste patch wel wat simpeler omdat je bij Layer 3 bazen nu ook 1 of 2 npc's kunt oproepen. Ergens in die layers zijn plekken daarvoor te vinden. Dat maakt het allemaal net wat sneller te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Scrisissszzz op 25-04-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:57:
Houdt er rekening meer dat 1 wapen, voor de trophy, alleen maar gevonden kan worden in een Loran dungeon ;) Plus zijn er een paar die je perse moet kopen en niet worden gedropt.

De dungeons zijn op het laatst wel pittig inderdaad. Maar sinds de laatste patch wel wat simpeler omdat je bij Layer 3 bazen nu ook 1 of 2 npc's kunt oproepen. Ergens in die layers zijn plekken daarvoor te vinden. Dat maakt het allemaal net wat sneller te doen.
Ik heb bijna alle wapens inmiddels, alleen nog 2 uit de DLC volgens mij. Ik vind de Logarius Wheel echt fantastisch man, wat een top ding.

@dvdkiwi, ja die vind ik ook het beste, minste poespas enzo maar wel veel navigeren tussen pagina's. Maar ik denk dat ik me daarmee wel kan redden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Voor de questlines had ik IvanDrago zijn platinum walkthrough op youtube geraadpleegd. De dungeons zijn niet echt leuk als je claustrofobisch bent maar geenszins echt moeilijk. Het meest moeite had ik in de dungeon waarbij je leven standaard gehalveerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Zo, net Micolash down gekregen. Totaal niet moeilijk maar wat een verschrikkelijk irritante bossfight is dat. Continu achter hem aan rennen in dat doolhof. Level design van Nightmare of Mensis vind ik dan wel weer gaaf met die dubbele shortcuts.

[ Voor 6% gewijzigd door rickjehh op 26-04-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Zo, eerste playthrough zit erop. Vanavond Wet Nurse, Gehrman en Moon Presense verslagen. Net automatisch NG+ gestart maar waar begint de DLC eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In de linker tuin bij de Cathedral Ward lamp.
De Amygdala daar transporteert je naar de DLC, mits je de steen uit de Forbidden Woods in je inventory hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
dvdkiwi schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:25:
In de linker tuin bij de Cathedral Ward lamp.
De Amygdala daar transporteert je naar de DLC, mits je de steen uit de Forbidden Woods in je inventory hebt.
Ah duidelijk, thnx! Dan zit er niets anders op dan eerst dat eind weer te spelen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickjehh schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:29:
[...]

Ah duidelijk, thnx! Dan zit er niets anders op dan eerst dat eind weer te spelen haha :)
De DLC kun je sowieso het beste betreden als je aan het einde van de game bent. Anders word je gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
rickjehh schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:19:
Zo, eerste playthrough zit erop. Vanavond Wet Nurse, Gehrman en Moon Presense verslagen. Net automatisch NG+ gestart maar waar begint de DLC eigenlijk?
Lekker bezig :)

Enjoy the DLC! Ik ben bezig om in de DLC nu alle wapens te krijgen voor een platinum, maar het is wel pittig zeg. Moet er nog 2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
bram1984 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 02:38:
[...]

De DLC kun je sowieso het beste betreden als je aan het einde van de game bent. Anders word je gesloopt.
Zoiets had ik al ergens gelezen, thnx. Dan ga ik eerst nog even wat levellen voordat ik daaraan begin, nu level 78. Doen jullie NG+ met een ander wapen als NG? Als ik nu een andere pak doet die bijna geen damage dus dan moet ik echt bijna button bashen :p naast m'n twee main wapens die +10 en +9 zijn is de hoogste +4.

[ Voor 6% gewijzigd door rickjehh op 27-04-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
rickjehh schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:19:
[...]

Zoiets had ik al ergens gelezen, thnx. Dan ga ik eerst nog even wat levellen voordat ik daaraan begin, nu level 78. Doen jullie NG+ met een ander wapen als NG? Als ik nu een andere pak doet die bijna geen damage dus dan moet ik echt bijna button bashen :p naast m'n twee main wapens die +10 en +9 zijn is de hoogste +4.
Als het goed is heb je toch wel 2 wapens die je op dat level +9 moet kunnen hebben?

Ik heb eerste playthrough vooral met Threaded Cane en Axe gewerkt en de Chalice Dungeons en NG+ met Ludwig's Holy Blade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Fuff schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:24:
[...]

Als het goed is heb je toch wel 2 wapens die je op dat level +9 moet kunnen hebben?

Ik heb eerste playthrough vooral met Threaded Cane en Axe gewerkt en de Chalice Dungeons en NG+ met Ludwig's Holy Blade.
Klopt, ik heb de axe op +10 en Ludwigs holy blade op +9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
rickjehh schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:26:
[...]

Klopt, ik heb de axe op +10 en Ludwigs holy blade op +9.
Dat dacht ik al wel. Ik zou lekker een ander wapen pakken en die upgraden, in het begin lukt het zeker nog wel met een +4/5, thans zo heb ik het met de Burial Blade gedaan, Ludwig als backup als het ware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb voordat ik de DLC deed eerst een ng+ en de dungeons gedaan (kocht de DLC pas laat), dus had 4 wapens op +10 om uit te kiezen: Axe, Holy Blade, Burial Blade en als pistool de Evelyn.
In de DLC de Holy Sword gelijk +10 gemaakt en de Wirliwig Saw +9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Damn. Ik ben nu bij Laurence the First vicar en hij is kapotmoeilijk. Was gisteravond 3 uur met hem bezig in NG+ en het is me niet gelukt om hem te verslaan. Vanavond maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:50:
Damn. Ik ben nu bij Laurence the First vicar en hij is kapotmoeilijk. Was gisteravond 3 uur met hem bezig in NG+ en het is me niet gelukt om hem te verslaan. Vanavond maar weer proberen.
Haha :+

Ik vind Laurence de moeilijkste boss van de hele game. Ik heb er denk ik meer dan 50 pogingen over gedaan en uiteindelijk bijna 12 minuten over gedaan toen het lukte. Je moet heel veel geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
bram1984 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:00:
[...]

Ik vind Laurence de moeilijkste boss van de hele game. Ik heb er denk ik meer dan 50 pogingen over gedaan en uiteindelijk bijna 12 minuten over gedaan toen het lukte. Je moet heel veel geduld hebben.

[video]
Dat gaf wel voldoening he? Ik kreeg hem op het laatst wel vaak in zijn laatste vorm waarbij hij zijn benen verliest en vuur spuwt echter werd ik in die fase te overmoedig. Hij heeft dan een beetje overpowered reach met zijn rukarm, het is te verleidelijk om dichtbij te komen maar wat ik moest doen was gewoon afwachten op het juiste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja gewoon rustig afwachten totdat hij lava gaat spuwen en dan links om 'm heen aanvallen en 1 hit doen. Meteen weer wegwezen daarna.

Serrated wapens helpen ook en 27% gems helemaal, als je die nog niet hebt. Bovenstaande video is zonder 27% gems.

Bolt Paper doet extra damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
God, ik werd even gek van die Micolash zeg. In NG+ 1-hit die gewoon met zijn magic aanval. Daarnaast ook 3 x dood gegaan door de afgrond in te vallen, ik werd zo gek van dat lopen dat doolhof. Tot ik door had hoe ik precies moest lopen. Na een keer of 8-10 waarvan zeker 5 mijn eigen schuld, toch gelukt.

spoiler:
Nu de 3e moon rune halen door 'Make Contact' te doen met Brain of Mensis. Moet dan nog alleen 2 wapens die ik in Fishing Hamlet haal. En natuurlijk de verschillende eindes. Maar volgens mij moet ik ook nog Pthumerian Queen pakken, dat zal nog wel even duren, maar dit weekend gaat me dat wel lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Fuff schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:18:
God, ik werd even gek van die Micolash zeg. In NG+ 1-hit die gewoon met zijn magic aanval. Daarnaast ook 3 x dood gegaan door de afgrond in te vallen, ik werd zo gek van dat lopen dat doolhof. Tot ik door had hoe ik precies moest lopen. Na een keer of 8-10 waarvan zeker 5 mijn eigen schuld, toch gelukt.

spoiler:
Nu de 3e moon rune halen door 'Make Contact' te doen met Brain of Mensis. Moet dan nog alleen 2 wapens die ik in Fishing Hamlet haal. En natuurlijk de verschillende eindes. Maar volgens mij moet ik ook nog Pthumerian Queen pakken, dat zal nog wel even duren, maar dit weekend gaat me dat wel lukken :+
Ik vind Micolash echt met stip de irritantste bossfight uit de game. Hij is eenvoudig te verslaan maar dat geren door dat doolhof vind ik echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
rickjehh schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:19:
[...]

Ik vind Micolash echt met stip de irritantste bossfight uit de game. Hij is eenvoudig te verslaan maar dat geren door dat doolhof vind ik echt helemaal niets.
Als je weet hoe je moet rennen dan blijft dat flink beperkt hoor! Ik heb maar een seconde of 15 nodig dan zit ie in de boss room. Je kan hem dus ook flink toe takelen buiten de kamers om, dus in de gangen. Dan moet je precies zo lopen dat je hem op een kruispunt een klap kan geven. Maar dan duurt het zeker 20 minuten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Laurence en Kos verslagen en heb bloodborne nu op 100%. Ik zal eerlijk zeggen dat Laurence met stip de moeilijkste baas in het spel is hij is echt te bruut.

Ik heb Laurence op NG+ met hulp kunnen verslaan al was het me uiteindelijk wel solo gelukt maar ik wil zsm aan Life is strange beginnen dat ik vorige week heb gekocht. (ik kan pas doorgaan naar het volgende spel als ik het compleet heb, het is een soort OCD ;( )

Kos is een ander verhaal hij was ook wel moeilijk maar zijn aanvalspatroon was makkelijker te onthouden en te ontwijken. Al was zijn laatste vorm ook irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Fuff schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:27:
[...]

Als je weet hoe je moet rennen dan blijft dat flink beperkt hoor! Ik heb maar een seconde of 15 nodig dan zit ie in de boss room. Je kan hem dus ook flink toe takelen buiten de kamers om, dus in de gangen. Dan moet je precies zo lopen dat je hem op een kruispunt een klap kan geven. Maar dan duurt het zeker 20 minuten :')
Vooral dat zoeken vond ik verschrikkelijk irritant. Gelukkig had ik hem de tweede keer neer en nu weet ik voor NG+ gelukkig wel hoe ik moet lopen maar alsnog vind ik het geen leuke bossfight. Het grappige is dat hoe verder ik in de game kwam, des te minder moeite ik had met de bosses. Als ik even terug denk aan BSB of Vicar Amelia dan had ik het daar toch verdomde lastig mee maar de laatste bosses toch allemaal vrij snel neer gekregen :)

Vanavond maar eens beginnen aan NG+ en op naar Cleric Beast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
rickjehh schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:01:
[...]

Vooral dat zoeken vond ik verschrikkelijk irritant. Gelukkig had ik hem de tweede keer neer en nu weet ik voor NG+ gelukkig wel hoe ik moet lopen maar alsnog vind ik het geen leuke bossfight. Het grappige is dat hoe verder ik in de game kwam, des te minder moeite ik had met de bosses. Als ik even terug denk aan BSB of Vicar Amelia dan had ik het daar toch verdomde lastig mee maar de laatste bosses toch allemaal vrij snel neer gekregen :)

Vanavond maar eens beginnen aan NG+ en op naar Cleric Beast :)
Inderdaad, en op NG+ dan 1-hit die je zowaar met zijn magic attacks, bizar irritant, want die zijn ontzettend lastig te ontwijken.

Ik deel je mening, ik moet zeggen dat ik in het begin vooral last had met Gascoigne en met Rom. Daarna ging het vrij goed, tot Gehrman, daar heb ik echt goed moeten leren geduldig te zijn en dat was voor mij het moment om te leren parry'en. Hoewel ik nu dus in NG++ zit en ik voornamelijk 2-handed wapens gebruik.

Heb overigens Laurence nog niet gehad, dat is een optionele baas in DLC geloof ik, zal die nu maar eens pakken.

Zit te twijfelen welk wapen ik op +10 wil hebben. Kan kiezen voor Axe, Whirligig, Burial Blade, Tonitrus. Die whirliwig doet massive damage met mijn build, maar ik kan dat geluid niet weerstaan, man man man. Denk dat ik de Burial Blade doe, die heeft goede range en is niet te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whirligig is echt een beest met voldoende STR en 27% gems. Transormed doet die echt massive damage.

Je kan in de Chalices ook nog 3 Blood Rocks ophalen hè. Kun je meerdere wapens op +10 zetten.

Ik hoor overigens graag hoeveel pogingen je voor Laurence nodig hebt gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
dvdkiwi schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:25:
mits je de steen uit de Forbidden Woods in je inventory hebt.
Nope, die steen (Tonsil stone) heeft niets met de DLC te maken. Je gaat naar de DLC door het item dat in de Dream spawned nadat Vicar Amelia verslagen is.

Enige dat Tonsil Stone doet is de weg naar Nightmare Frontier openen via die andere Amygdala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:00:
[...]

[video]
Helemaal mee eens!
Mooi gevecht btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:14:
[...]

Helemaal mee eens!
Mooi gevecht btw!
Thanks. Op een gegeven moment berustte ik me ook echt in het feit dat ik steeds weer doodging. Ik kende zijn hele moveset op den duur uit mijn hoofd en het werd een soort dans van dodges en hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:51:
Whirligig is echt een beest met voldoende STR en 27% gems. Transormed doet die echt massive damage.

Je kan in de Chalices ook nog 3 Blood Rocks ophalen hè. Kun je meerdere wapens op +10 zetten.

Ik hoor overigens graag hoeveel pogingen je voor Laurence nodig hebt gehad. :)
Ik heb volgens mij nu 1 blood rock uit een Chalice en 2 uit de playthrough. Heb Ludwig en Threaded Cane op +10 inmiddels. Ik moet even nog verder gaan in de chalices, ben op speed door NG+ gegaan en NG++ zal ook wel snel gaan, wil hem even snel platinum halen. Daarna ga ik de chalices wel verder uitdiepen.

Whirligig is inderdaad een beest, hij scaled vrij goed met mijn STR/SKL build, nu al merk ik dat. Maar moveset is niet echt mijn ding nog, moet er wat meer mee gaan spelen. Ik vind de Axe eigenlijk het beste spelen tot nu toe, die heeft van alles wat!

En ik zal je laten weten hoe vaak ik over Laurence heb gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier laatst in het topic glyphs geplaatst voor alle 3 de Chalice Blood Rocks. En je kunt er 1 uit de maingame en 1 uit de DLC halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:09:
Ik heb hier laatst in het topic glyphs geplaatst voor alle 3 de Chalice Blood Rocks. En je kunt er 1 uit de maingame en 1 uit de DLC halen.
I know, heb ik een screenshot van gemaakt hoor, dus daar ga ik nog wel mee aan de slag. O ja, in de DLC heb ik er ook 1 gehaald trouwens. Volgens mij heb ik er dan geen enkele uit de Chalices. Want dan moet ik al meerdere wapens +10 hebben :')
Vanavond eens kijken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voxalizer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:51:
[...]

Nope, die steen (Tonsil stone) heeft niets met de DLC te maken. Je gaat naar de DLC door het item dat in de Dream spawned nadat Vicar Amelia verslagen is.

Enige dat Tonsil Stone doet is de weg naar Nightmare Frontier openen via die andere Amygdala.
Ow ja 8)7
Tijd niet meer gespeeld, dan vergeet je dingen ;)
Ik dacht dat je, naast de Tonsil Stone, nog een item in de Woods kon oppikken, benodigd om toegang tot de DLC te krijgen.
Kiwi moet maar weer eens gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Net bij de Mediamarkt geweest voor mijn vrouw maar kon het niet laten om Dark Souls 3 even mee te pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
rickjehh schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:43:
Net bij de Mediamarkt geweest voor mijn vrouw
Die was je daar vergeten of zo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
dvdkiwi schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:50:
[...]

Die was je daar vergeten of zo? :+
Haha, something like that ;) soms komt het precies zo uit dat vrouwlief een huishoudelijk apparaat nodig heeft en dan kan ik nog even langs de game hoek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Pfff. DLC. Nog ff niet ;)... ik was gisteravond al blij toen ik drie bosses op een avond sloopte: The one reborn, Dark beast Paarl en Logarius.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuff schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:28:
[...]

I know, heb ik een screenshot van gemaakt hoor, dus daar ga ik nog wel mee aan de slag. O ja, in de DLC heb ik er ook 1 gehaald trouwens. Volgens mij heb ik er dan geen enkele uit de Chalices. Want dan moet ik al meerdere wapens +10 hebben :')
Vanavond eens kijken dan maar.
Laurence al geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Creepy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:57:
Pfff. DLC. Nog ff niet ;)... ik was gisteravond al blij toen ik drie bosses op een avond sloopte: The one reborn, Dark beast Paarl en Logarius.
Als je op die plekken komt in de main game wil je ook nog niet in de DLC gaan.

Denk daar nog maar een keer over na als je zover bent dat het huis in de dream in brand staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Nope, nog niet, ben even de Cursed Defiled Chalice in gegaan. Wat een verademing ten opzichte van Ailing Loran Root zeg. Je hebt gewoon minder HP, maar ten minste geen duizend spinnen die continue spannen. Layer 3 boss 2 x geprobeerd en ga nu maar even verder met NG++. Ben bij Rom inmiddels, gaat vrij gemakkelijk tot nu toe, alleen die bosses krijgen telkens meer HP zeg, boh boh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Grr, gisteren NG+ begonnen en CB in 1 keer down maar Father Gasgoine, Jezus mina. Ik heb er wel 25 keer over gedaan denk ik. Tot z'n beast form is het een eitje maar daarna is hij zo agressief. Lijkt ook alsof de music box maar 1x werkt in plaats van 3. Is dat gepatched of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickjehh schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:14:
Grr, gisteren NG+ begonnen en CB in 1 keer down maar Father Gasgoine, Jezus mina. Ik heb er wel 25 keer over gedaan denk ik. Tot z'n beast form is het een eitje maar daarna is hij zo agressief. Lijkt ook alsof de music box maar 1x werkt in plaats van 3. Is dat gepatched of zo?
Apart. Ik had de movement in NG+ zo onder de knie, dat ik Gascoigne in 1x had, terwijl ik de Music Box volop in zijn eerste fase gebruikte = snellere transformation.

Je moet eigenlijk met de Music Box wachten tot zijn tweede fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
bram1984 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:25:
[...]

Apart. Ik had de movement in NG+ zo onder de knie, dat ik Gascoigne in 1x had, terwijl ik de Music Box volop in zijn eerste fase gebruikte = snellere transformation.

Je moet eigenlijk met de Music Box wachten tot zijn tweede fase
Ja dat heb ik ook gedaan maar dan reageert hij er maar 1 keer op bij mij. Ik weet niet wat het was maar ik had iig een stuk meer moeite met hem als in NG. En toen ik hem neer had was ik zelf uiteraard ook dood, de ironie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt alleen maar makkelijker. ;)

Pagina: 1 ... 38 ... 66 Laatste