Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Kennis van de game is wat NG+ (en verder) voor mij een stuk makkelijker maakt, in je eerste NG ben je eigenlijk in trial & error vorm aan het puzzelen hoe je alle bazen en mobs moet benaderen.

Ik ben nooit verder dan NG+2 gekomen trouwens, maar heb wel behoorlijk wat characters gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Eindelijk gelukt om Rom te verslaan. Zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed bezig! Veel plezier in Yahar'Gul. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aahh Yahar'Gul by night.. zo gezellig daar! ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word momenteel continue ge-oneshot door de Watchdog of the Old Lords in de Cursed Dungeons. Pittig ventje, dit. Zelfs met NPC erg lastig.

Welke idioot heeft bedacht dat je daar maar met de helft van je health mag lopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:47:
Ik word momenteel continue ge-oneshot door de Watchdog of the Old Lords in de Cursed Dungeons. Pittig ventje, dit. Zelfs met NPC erg lastig.

Welke idioot heeft bedacht dat je daar maar met de helft van je health mag lopen? :)
De gevechten in de defiled moet je echt je tijd voor nemen. Zo heb ik m uiteindelijk gehaald:

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha je neemt inderdaad de tijd zeg. Je weet dat je heel goed langs 'm kan dodgen als hij die diagonale aanval doet en daarna 1 of 2 hits kan uitdelen?

Ik heb niet eens echt moeite met 'm. Ik krijg 'm soms tot de helft, en soms ben ik binnen 10 seconden al dood. Gewoon te overmoedig. Bij Laurence doe ik echt vrijwel geen damage bijvoorbeeld. Die vind ik echt een bitch.

Die eerste dude in Cursed heb ik gewoon bestookt met die Arcane ballen die je in de DLC krijgt. Die doen tussen de 300 en 400 damage per keer en kosten maar 1 kogel per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01
Wapene met een saw als blade doen echt enorme damage op Watchdoggie. Whirlygig Axe, Saw Spear/Cleaver, etc. Met deze wapens krijg je sneller zijn poten stuk wat enorme damage doen en hem tijdelijk stunned.

Net als bij Lawrence: Fire resist gear, fire resist runes en all damage resist runes. Dan kan hij je alleen nog met die charge aanval one-shotten.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja latere keren had ik m ook stuk sneller liggen. Amygdala in de defiled heb ik nog iets langer over gedaan. maar die one hits van haar pakten me steeds dus wachte ik steeds tot ik zeker wist nu kan ik haha..

En bedacht me later had ook een serrated wapen kunnen pakken maar was mn eerste char en had niet meer dan een Axe en Ludwigs. Latere characters pas aan andere wapens begonnen.

Paar weken geleden nog eens door de defiled gerend met de whirligig inderdaad. Toen had ik doggo en Amy beide first try liggen haha.. Leuk om te zien hoe een schijt ik de eerste keer steeds had.

[ Voor 20% gewijzigd door Scrisissszzz op 08-02-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze kwam ik tegen. Een klein Amygdalaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Haha! Have mercy on the poor bastard ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:21:
[...]
(...) NG+6 op level 200(50vit). En om nou te zeggen dat mobs en bosses daar zoveel harder slaan dan in bijvoorbeeld NG+2... Nee, echt niet.
Ze slaan ook niet zóveel harder, maar ze slaan zeker wel harder.
Na je eerste playthrough nemen de health en attack power van vijanden toe, met een steeds kleinere toename naarmate je verder in de game komt. In de eerste gebieden zijn de vijanden tot 8 keer zo sterk als in ng, in de laatste gebieden slechts 1,5 keer.
Hetzelfde geld voor je ng+ runs: van ng naar ng+ geeft een veel groter verschil in vijandelijke stats dan van ng+5 naar ng+6.
Maar vergeet niet dat je zelf natuurlijk ook sterker wordt.
Ik merk in ng+++ dat ik vijanden redelijk snel neerkrijg, maar dat zelfs simpele mobs de helft van mijn leven weg kunnen slaan met één klap.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t1.0-9/12688045_742999915837372_5925034707523789057_n.jpg?oh=16e9197fb263a287019ea6e63ef8014c&oe=573BA7E4

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Ze doen alleen meer damage als je ook daadwerkelijk geraakt wordt... hihi.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
bram1984 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:47:

in het begin had ik ook moeite met die, maar hij is een eitje tot je bij de volgende komt :D
dungeons doe ik wel met 2 vrienden in co-op, altijd leuk boel

is inderdaad wat dom dat je maar de helft van je HP hebt, de rest van de dungeons zijn imo makkelijker

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Waar kan ik een beetje fatsoenlijk ritual blood 3 en 4 vinden? Elke chalice waar ik inga vind ik even veel als dat de chalice kost. Incl alle zijwegen voor de boss rooms.

Ik kan alleen 1, 2 en 5 kopen bij de store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie Google. Staan zat tips en ook farming video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandin schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:52:
Waar kan ik een beetje fatsoenlijk ritual blood 3 en 4 vinden? Elke chalice waar ik inga vind ik even veel als dat de chalice kost. Incl alle zijwegen voor de boss rooms.

Ik kan alleen 1, 2 en 5 kopen bij de store..
Yep, ik vroeg me laatst ook af, waarom kan ik ritual blood 4 als enige niet kopen. Blijkt dat je die pas kunt kopen nadat je de laatste dungeon hebt gecleared 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, ik kan alle 5 de ritual bloods kopen, maar ik heb er 40+ van elk dus dat is niet nodig O-)
Ritual Blood 3 vindt je in depth 2&3 dungeons, ritual Blood 4 in depth 3&4 dungeons.
Ik heb alle dungeons achter elkaar doorgespeeld en heb geen enkele keer moeten farmen voor materialen.
Zorg gewoon dat je alles goed doorzoekt (treasure rooms!) en alle vijanden afmaakt.

*edit*

Uit de wiki:

Ritual Blood 4:
Can be found inside Depth 3 and Depth 4 Chalice Dungeons.
Can be purchased for 24000 Blood Echoes each from messengers in Hunter's Dream after obtaining Yharnam Stone (by completing Great Pthumeru Ihyll Chalice)
Farming spot: From the layer 2 lamp in the Lower Pthumeru Chalice, after unlocking the gate, go into the right side door in the hallway. Go forward and take the ladder up by the scorpion, To your left is a stairway with a Snatcher, and another at the top of those stairs. They both have a high chance of dropping.
Farming spot: Drops from Merciless Watcher in Lower Pthumeru Chalice. From the Layer 2 Lantern hop down the pit and continue through the archway, through the tunnel, turn right, climb the ladder, turn left. Continue across both bridges. In the next room is a Merciless Watcher that drops them.

[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
Kan iemand helpen met shadows of yarnham? Zou bloodborne weer willen spelen maar met mijn twin blades lukt deze bos voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sure, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mxmemx schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:31:
Kan iemand helpen met shadows of yarnham? Zou bloodborne weer willen spelen maar met mijn twin blades lukt deze bos voor geen meter...
Misschien even iets verder levelen en de Axe pakken? Dit is toch wel een van de makkelijkste bosses in de hele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:54:
[...]
Misschien even iets verder levelen en de Axe pakken? Dit is toch wel een van de makkelijkste bosses in de hele game.
Oneens.
Wij pakken ze nu makkelijk, maar in je eerste playthrough zijn deze dudes zeker niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:07:
[...]

Oneens.
Wij pakken ze nu makkelijk, maar in je eerste playthrough zijn deze dudes zeker niet makkelijk.
Ik had ze de tweede of derde keer en in NG+ in 1x. Wellicht was ik overleveled (vandaar mijn advies wat te levelen), maar heel veel damage doen ze niet. Je kunt ze onwijs makkelijk parry'en en ook makkelijk dodgen. En met een beetje timing kun je ze goede tikken met de Axe of een ander range wapen geven. Ook hun moves hoef je niet eens te leren.

Daarbij kun je daar maar liefst 2 NPC's oproepen. Dus ze moeten echt niet moeilijk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tegenwoordig met die Old Hunter bell kun je 2 npc's oproepen op 2 plekken op het pad voor de boss arena, dat maakt het ook stukken makkelijker omdat het dan 1 op 1 is.

Maar inderdaad, eerste keer en dan solo zijn ze zeer lastig. Ik heb ze toen inderdaad wel enorm cheese mode gepakt om die grafsteen met een extended axe uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee NPC's? Lol, wist ik niet :D
Dat maakt het wel een heel stuk simpeler...

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja eentje bij de shortcut met het hek waar zo'n gast loopt met tentakels op z'n hoofd, en de ander op het pad naar de boss arena toe. Dan is de baas echt zo easy dat het eigenlijk niet meer leuk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders gewoon 2 NPC's en een menselijke speler oproepen. Dan kun je gewoon in de kleermakerszit ergens in de hoek gaan zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij gaat dat niet en is 3 de max in een 'team' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:11:
[...]

Ik had ze de tweede of derde keer en in NG+ in 1x. Wellicht was ik overleveled (vandaar mijn advies wat te levelen), maar heel veel damage doen ze niet. Je kunt ze onwijs makkelijk parry'en en ook makkelijk dodgen. En met een beetje timing kun je ze goede tikken met de Axe of een ander range wapen geven. Ook hun moves hoef je niet eens te leren.

Daarbij kun je daar maar liefst 2 NPC's oproepen. Dus ze moeten echt niet moeilijk zijn. :)
Ze kunnen nog vrij tricky zijn, vooral in hun 2e of 3e fase. Range wapen heb je alleen in de 1e fase voordeel mee. Je kan ze beter parryen ipv maar hopen dat je een spin-to-win raakt met je axe. ;)

Ben in m'n playthrough waar ik constant co-op aanbood bij elke baas hier heel vaak gesummoned, dus blijkbaar zijn er veel mensen die moeite hebben met de shadows, het verschilt gewoon heel erg per persoon en build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is mijn Shadow NG+ gevecht. Vier Blood Vials gebruikt. Axe met Arcane buff erop en je doet tussen de 1000 en de 1400 damage per charged R2 swing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:56:
Dit is mijn Shadow NG+ gevecht. Vier Blood Vials gebruikt. Axe met Arcane buff erop en je doet tussen de 1000 en de 1400 damage per charged R2 swing.

[video]
Niet slecht gedaan. Ik heb daar 2 dagen vastgezeten. Die npc's maakt het ook een stuk makkelijker.

[ Voor 5% gewijzigd door ddv op 09-02-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:56:

[video]
Dat is ng+.
In ng+ ken je ze al redelijk en natuurlijk voelen ze dan een stuk makkelijker dan in ng.
Dat je ze in ng+ zo makkelijk verslaat wil niet zeggen dat ze opeens bij de makkelijkste bazen uit de game horen.
Of was je even vergeten dat jij in ng ook gewoon 12 Blood vials nodig had :+
In ng zijn ze, zonder npc's of hulp, gewoon best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
gisteren de Queen neer gehaald

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:20:
[...]

Dat is ng+.
In ng+ ken je ze al redelijk en natuurlijk voelen ze dan een stuk makkelijker dan in ng.
Dat je ze in ng+ zo makkelijk verslaat wil niet zeggen dat ze opeens bij de makkelijkste bazen uit de game horen.
Of was je even vergeten dat jij in ng ook gewoon 12 Blood vials nodig had :+
In ng zijn ze, zonder npc's of hulp, gewoon best lastig.
Ha ik wist niet eens meer dat ik die video had, cool. :)

Ik heb alle bazen nu gehad (nog niet allemaal verslagen) en onderaan de streep vind ik ze tot de makkelijkste behoren. Witch of Hemwick en Living Failures horen er ook bij, samen met Cleric Beast.

Wat ik al zei: het heeft me iets van 2 of 3 pogingen gekost in NG. Dat vind ik niet veel. Er zijn ook dudes waar ik wel 20 pogingen over heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk dat ik zelf achteraf ook bazen als makkelijker inschaal dan toen ik er daadwerkelijk mee bezig was.
In mijn ng waren er slechts 3 makkelijke bazen: Witches, Micolash en The One Reborn.
De shadows vond ik wel redelijk lastig toen ik er mee bezig was. Die Hebben me wel wat pogingen gekost.
Weet nog wel dat ik daar lang heb staan wachten tot iemand mijn belletje hoorde maar ze toen uiteindelijk maar zelf heb gepakt :P

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:52
Het pittigste dlc was toch die Rakuyo. Die 2 reuzen zijn pittig! uiteindelijk met beetje omweggetjes toch mijn laatste wapen van alle dlc behaalt.

Deze dlc voelde voor mij echt als een volwaardige stuk game. Hoop dat er meer komt. Is er in de pijplijn een nieuwe dlc in de maak? Of zullen ze eerder een 2e deel uitbrengen...
Dit was alle DLC die ze voor Bloodborne uitbrengen helaas.

En of er een deel 2 komt zijn de meningen over verdeeld omdat de baas van Fromsoft heeft gezegd dat Dark Souls 3 de laatste Souls game is en ze iets nieuws willen gaan doen. Maar stiekem hoop ik wel nog op een Bloodborne 2 want de wereld en setting vind ik fantastisch!

Bloodborne is (in mijn optiek) dan ook geen Souls game. De game speelt zich in een compleet ander universum af en is een op zichzelf staande IP. The Last of Us is ook geen Uncharted game.

De volgende FROM game wordt echt geen action adventure maar gewoon weer een pittige action RPG met dezelfde mechanieken. Ik verwacht wel een Bloodborne 2. Als je ziet hoeveel liefde en aandacht er in die game zit. Daar zijn ze denk ik nog lang niet klaar mee.
Ik hoop het ten zeerste. Ik meen dat Miyazaki gezegd heeft dat ze zich na DS3 helemaal op andere concepten willen focussen.

edit: Van de week trouwens aan demon souls begonnen. Oude game dus ja stuk mindere graphics, maar tot nu toe erg vermakelijk. En mooi om te zien hoe de dev gegroeid is bij iedere nieuwe game :)

[ Voor 44% gewijzigd door Scrisissszzz op 11-02-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk alle trophy's unlocked in bloodborne ook old hunters, damn was moeilijk om rakuyo te krijgen, uiteindelijk toch tactiek gevonden die makkelijker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Maar die Rakuyo is het wel echt waard. Wat een heerlijk wapen.
Heb er nog een complete playthrough mee gedaan :)

Ik hoop ook enorm op een Bloodborne 2 maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze bij From ook wel eens iets anders willen doen. En zoals Scrisissszzz al zei, er zit duidelijk zoveel liefde en aandacht in Bloodborne dat ik me heel goed kan voorstellen dat ze er zelf ook nog wel verder mee willen.
Maar binnenkort kunnen we ons op DS3 gaan storten. Ik heb DS2 nog uitgespeeld recent en ben toch wel blij dat ze wat combat invloeden van Bloodborne naar DS3 hebben gebracht.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zei ik dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat heet bijval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:56
Tip voor bemachtigen van Rakuyo
spoiler:
Wanneer de 1e Fishtroll richting zijn vriendje rent, gebruik een Shaman Bone Blade. Hierdoor valt hij die andere aan. uiteindelijk is er 1 dood en andere met best laag HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Silversin schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:07:
Tip voor bemachtigen van Rakuyo
spoiler:
Wanneer de 1e Fishtroll richting zijn vriendje rent, gebruik een Shaman Bone Blade. Hierdoor valt hij die andere aan. uiteindelijk is er 1 dood en andere met best laag HP
Prima tip. Zo heb ik het gedaan:
spoiler:
De eerste aanvallen en eventueel al tot ongeveer de helft bevechten. Dan via de put omhoog. De normale weg weer terug lopen naar de lamp in het hutje en de via de lift weer omlaag gaan. Dan in de gang blijven staan en ze vanaf een afstand neer halen. Simon's bow blade of poison knifes werken hier goed maar als alles op is werkt een wapen met flinke range ook. Al moet je wel voorzichtig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-10 04:29
Na een weekje weinig tot niet gegamed te hebben vandaag maar weer eens verder gegaan met bloodborne en vicar amelia een pak rammel gegeven ;) Zoveel moeite ik had met the blood starved beast, zo simpel was dit gevecht. Eerste run gelijk neer :) Ik had wel wat meer tegenstand verwacht eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice :*)
Ik had de eerste keer (en de tweede, en de derde, en alle daaropvolgende) toch wel moeite met Vicar.

*start vanavond ook Bloodborne weer eens op.
Als iemand samen wilt spelen laat het maar weten, ik heb niet echt een missie of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Manman ik heb in de originele game alle bazen alleen gedaan en wil dat graag zo houden in de Dlc. Maar die Ludwig... Ik krijg totaal geen grip op z'n bewegingen. Echt wel een keer of 30 geprobeerd inmiddels en nog niet eens voor de helft dood gekregen. Visceral lukt me ook totaal niet bij deze boss... Zal ik dan toch dat belletje gebruiken? Ik kan dat eigenlijk niet verkroppen.. :)

Waar het vooral op fout gaat is dat ik geen goed moment vind om wat vials te gebruiken. Dat duurt net te lang en ben ik alweer dood.

[ Voor 15% gewijzigd door Spud82 op 13-02-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Maakt het voor iets uit dan of je de bazen solo of met een npc/andere speler verslaat ?

[ Voor 8% gewijzigd door Joetje079 op 13-02-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

Zucht Amygdala. Het zal wel weer aan mij liggen maar ik wordt alle kanten opgeslagen en ge-oneshot door dit irritante beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Joetje079 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 20:34:
Maakt het voor iets uit dan of je de bazen solo of met een npc/andere speler verslaat ?
Jazeker ik wil ze allemaal solo doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 00:50:
[...]

Jazeker ik wil ze allemaal solo doen :)
Maar om op zijn vraag te antwoorden: nee, het maakt geen bal uit.
ddv schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:03:
Zucht Amygdala. Het zal wel weer aan mij liggen maar ik wordt alle kanten opgeslagen en ge-oneshot door dit irritante beest.
In de dungeons neem ik aan? In Nighmare Frontier had ik er geen moeite mee. First try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 09:53:
[...]

[...]

In de dungeons neem ik aan? In Nighmare Frontier had ik er geen moeite mee. First try.

[video]
Nou nee het maakt wel degelijk 'iets' uit (voor mij dan), namelijk het spelplezier en de voldoening waar dit spel het juist zo van moet hebben. Naar mijn idee is de balans compleet zoek als je de bazen met z'n tweeën doet. Van een moeilijke intense ervaring naar slappe hap. Niet aan te raden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joetje079 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 20:34:
Het gaat om een stukje eer en trots als je ze solo verslaat.
Ik heb ook wel eens mensen geholpen met bazen, maar het valt me op hoeveel makkelijker het dan wordt.
De baas lijkt een beetje in de war te raken en niet echt te weten op wie ie moet focussen.

Zelf heb ik ook hulp gehad hoor, ik kwam niet voorbij de Watchdogs in de defiled dungeon (eerste poging had ie nog maar 1 klap nodig maar werd ik te overmoedig, daarna nooit meer zo dicht in de buurt gekomen) dus daar heb ik iemand om hulp gevraagd. Uiteindelijk had ik 'm wel zelf kunnen verslaan. Dénk ik ;)
Amygdala hetzelfde verhaal, die vond ik zo kut dat ik daar al redelijk snel klaar mee was...
Nog steeds een beetje spijt van, misschien ga ik ze ooit nog wel een keertje proberen.
De rest wel gewoon zelf gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
dvdkiwi schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:32:
[...]

Het gaat om een stukje eer en trots als je ze solo verslaat.
Ik heb ook wel eens mensen geholpen met bazen, maar het valt me op hoeveel makkelijker het dan wordt.
De baas lijkt een beetje in de war te raken en niet echt te weten op wie ie moet focussen.

Zelf heb ik ook hulp gehad hoor, ik kwam niet voorbij de Watchdogs in de defiled dungeon (eerste poging had ie nog maar 1 klap nodig maar werd ik te overmoedig, daarna nooit meer zo dicht in de buurt gekomen) dus daar heb ik iemand om hulp gevraagd. Uiteindelijk had ik 'm wel zelf kunnen verslaan. Dénk ik ;)
Amygdala hetzelfde verhaal, die vond ik zo kut dat ik daar al redelijk snel klaar mee was...
Nog steeds een beetje spijt van, misschien ga ik ze ooit nog wel een keertje proberen.
De rest wel gewoon zelf gedaan.
Ik heb bij the blood starved beast en vicar amelia wel hulp gehad van een npc maar heb nog niet eerder hulp gehad van een andere speler. Maar ik vroeg me af of ik ze misschien allemaal solo moest doen voor een trophy of iets anders.

Net trouwens the whitch of hemwick verslagen solo. Vond dat wel een erg eenvoudig gevecht >:) Nu maar eens uitzoeken wat ik nu moet doen. Verder toch weinig te doen op deze regenachtige zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Spud82 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Nou nee het maakt wel degelijk 'iets' uit (voor mij dan), namelijk het spelplezier en de voldoening waar dit spel het juist zo van moet hebben. Naar mijn idee is de balans compleet zoek als je de bazen met z'n tweeën doet. Van een moeilijke intense ervaring naar slappe hap. Niet aan te raden dus.
Helemaal mee eens!
Maar met trots of eergevoel heeft het bij mij dan weer helemaal niets te maken. Het is gewoon de challenge die het leuk maakt, met hulp is er gewoon geen enkele challenge naar mijn mening.

Overigens ken ik genoeg mensen die na 1 poging al hulp inschakelen en waar het plezier hem vooral zit in exploren vsn de wereld en bijvoorbeeld alle items en secrets zelf vinden. En ik kan ze het helemaal niet kwalijk nemen. De optie tot coop is er, het is totaal geen schande om hem te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar is de "lichte vlek" om de NPC te summonnen bij BSB?
Ik zie 'm nergens :/
Of zou je Alfred niet meer op kunnen roepen als je te ver bent? Ik ben bij Wetnurse maar was BSB vergeten zag ik.
Alfred leeft nog wel, hij staat gewoon in Cathedral Ward, bij de trap naar de Woods.

[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Alsof het met een NPC ineens enorm makkelijk wordt. Daarbij krijgen bosses meer health, dus overdrijven is ook een vak. Ludwig is ook gewoon een bitch met een NPC erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:39:
[...]

Alsof het met een NPC ineens enorm makkelijk wordt. Daarbij krijgen bosses meer health, dus overdrijven is ook een vak. Ludwig is ook gewoon een bitch met een NPC erbij.
Nou oké, 'slappe hap' is misschien wat overdreven. Alhoewel, met online hulp erbij klopt dat wel. Dan wordt het 9 van de 10 keer echt een walk in the park. Met een NPC nog niet geprobeerd. Maar goed, ik kill ze toch liever alleen. Die boss kan maar op 1 persoon focussen natuurlijk, dus het lijkt me wel dat de moeilijkheidsgraad een stuk lager komt te liggen.

Maar, misschien moet ik dan toch maar een NPC gaan proberen bij Ludwig :( Gisteren een keer of 35 geprobeerd, nu ook alweer 25 denk ik. Twee keer in de laatste fase gekregen (die volgens mij wat makkelijker is dan de eerste fase), maar die twee keer ging het toch weer net mis...

[ Voor 12% gewijzigd door Spud82 op 14-02-2016 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

bram1984 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 09:53:
[...]

[...]

[video]
Gelukt. Ik heb ergens gelezen dat de Amygdala van vandaag de dag anders is dan tijdens de release. From heeft het e.e.a gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

Ik speel overigens alleen in het weekend. Dan duurt het wel even voor dat je de complete game hebt uitgespeeld. Ik heb nu 80 uur op de teller staan en ben nog steeds niet klaar. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat From niet bezig is met Bloodborne 2. Het zou me zelfs niets verbazen als we gewoon nog 2 delen krijgen. De titel is gewoon succesvol en heeft een trouwe kern fans die gewoon de nieuwe delen zullen kopen. En uiteindelijk gaat het gewoon om de centen en Bloodborne heeft zich bewezen.

[ Voor 7% gewijzigd door ddv op 14-02-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:52
Online een baas verslaan is echt easy, en voor mijn gevoel bijna cheaten. Ze hadden meer health moeten geven of dergelijke. Ik speel liever alleen of help mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bazen hebben 1,5x zoveel health als je iemand opbelt en 2x zoveel health als je 2 personen opbelt.

Goed, vandaag begonnen aan de DLC.
Mijn eerste ervaring was geen goede :P
Nu ben ik wat verder en heb ik volgens mij 3 boss areas gevonden, ook een shortcut en een nieuwe lamp.
Samen met Henriette een poging gewaagd tegen Ludwig, maar de magic attack (is het magic?) die hij in z'n 2e fase doet kon ik me niet tegen verdedigen...
Wat me verder opvalt is dat er echt overal lastige vijanden rondlopen, ik ben nog geen "makkelijke" area tegengekomen.
Wel al een hoop wapens en enkele outfits gevonden, binnenkort eens proberen.
Eén vraag: wat doet Vermin? Ik heb er eentje geprobeerd, maar er gebeurt niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Virmin krijg je als je de Oath rune van The League gebruikt, als je er 5 hebt gekregen krijg je een paar items van Valtr in Forbidden Woods. Daarna is het eigenlijk alleen voor het leaderboard wat bij die convenant hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Vermin

Haha ja kiwi, de DLC is andere koek. Echt een stuk pittiger. Ben je al een Nightmare Executioner tegengekomen?

Edit: Pardon, lees nu de rest pas.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 14-02-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Nightmare Executioners, ik denk dat ik weet welke je bedoelt. Wat een dingen :D
Misschien had ik gewoon een nieuwe char moeten maken ipv op ng+++ erin gaan...
Aan de andere kant: met mijn lvl237 en 3x 27% gems vóel ik me wel heel sterk :P
Schijn bedriegt echter..... meedogenloos zijn ze.

[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha kiwi, beetje roestig? :P

De dlc is idd pittig. Normale vijanden en e bazen ook voor een groot deel. Ik vind de hunter vijanden ook zo tof.

Base game en naar de platinum heb ik alles alleen gedaan. Alleen ludwig met 1 npc gedaan helaas...

Ik zou bij Ludwig Valtr oproepen. Die houdt beter stand dan die Henriette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beetje roestig ja, maar het gaat ;)
Ik zal het eens met Valtr proberen. Henrietta doet het best goed, als ik snel damage doe is ze er nog bij tot ca 15% van Ludwig's health.
*Valtr kan ik nog niet oproepen...
Ludwig heeft me iedere keer als ie bijna dood is, die swipes met zijn zwaard die ie dan doet krijg ik niet gedodged...
Mijn -10% against beast gems heb ik er maar afgehaald, is alleen maar nadeel.
Nu gewoon 3x +21% gems, ook prima.

*edit*
Belletje gerinkeld > Ludwig dood. Die Moonlight Sword :D
Gelijk +10 gemaakt!

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2016 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Vandaag na minimaal 30 trials de cleric beast neergelegd (tis mijn eerste from game). Stukje verder gespeeld, bijna die father nogwat neer in 1 trial! Volgens mij 'klikt' er wat. Ik ben blij dat ik door heb gezet, wat een game!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:55:
Een beetje roestig ja, maar het gaat ;)
Ik zal het eens met Valtr proberen. Henrietta doet het best goed, als ik snel damage doe is ze er nog bij tot ca 15% van Ludwig's health.
*Valtr kan ik nog niet oproepen...
Ludwig heeft me iedere keer als ie bijna dood is, die swipes met zijn zwaard die ie dan doet krijg ik niet gedodged...
Mijn -10% against beast gems heb ik er maar afgehaald, is alleen maar nadeel.
Nu gewoon 3x +21% gems, ook prima.

*edit*
Belletje gerinkeld > Ludwig dood. Die Moonlight Sword :D
Gelijk +10 gemaakt!
Nice!

Hoe is je arcane level? Daar haalt de HMS het meeste uit volgens mij. Amygdalan Arm al gevonden? Die vind ik ook zo tof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee die heb ik nog niet.
Ik moet vandaag even uitzoeken waar ik heen moet:
spoiler:
-In de "Vicar"kerk lag een beest te chillen op het altaar maar verder kon ik in die ruimte niks;
-De Research Hall heb ik van beneden tot boven gehad (de deur naar 1st Floor Balcony is nog dicht) maar bij de lamp beneden staat nu een mannetje die zegt dat ik naar boven moet om Maria te verslaan. Terwijl ik net helemaal bovenin de klokkentoren ben geweest dacht ik, tenminste, daar waar je over de balken tussen de klokken loopt

Dus ik ga vandaag even op onderzoek uit, misschien zie ik iets over het hoofd.
Alle andere uithoeken heb ik wel gehad, daar is volgens mij niks meer te vinden.

Mijn arcane is 40 ;)
Uit het hoofd heb ik nu deze stats: Vit60, Str55, Skl55, Sta40, Arc40, Bld20.

*edit
Living Strings dood.
Nu wil ik graag de kelder in want daar heb ik nog een sleutel van, maar ik kan de trap omlaag niet meer vinden :/
Die Research Hall is een doolhof...

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Living Strings ja? Hadden ze kanten randjes? :P

Makkelijkste is in de arena van de Living Strings de lamp te pakken en dan ga je gewoon weer even naar de Research Hall lamp. Dan begin je bij de lamp op de begane grond en kun je zo naar die kelder.

Research Hall heb ik de eerste keer best veel niet gedaan kwam ik later achter. Er is ook nog een rune te verdienen daar...

Mocht je weten wat je moet doen in de Cathedral waar dat hoofd rust, kan ik het wel even in een spoiler gooien :)

[ Voor 35% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-02-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kom ik bij die kelder dan?
Heb nu wel de Balcony Key gekregen, we gaan eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt 2 keys. De Balcony key opent de deur op de begane grond in de Research Hall.

De gang waar je doorheen komt na Ludwig, waar wat items liggen en deuren dicht zijn, die key krijg je van Simon, die kom je later weer tegen als je alles goed doet in de laatste area.

Dan kun je daar nog een outfit, wapen en leuke vijand vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Balcony door dat weet ik.
Zoek me alleen rot naar de keldertrap :/
Ik denk dat het omhoogdraaien van de trappen de boosdoener is.
Ik ga eens via de Balcony proberen.

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kelder is dus de gang na Ludwig, en voordat je die 2 hunters had. Daar kun je in de gang wat deuren open maken.

Later in de game krijg je nog een key en die werkt ook op de enige deur in die gang die je nog niet open kan maken met de Underground Cell Key

Dus terug naar de Underground Corpse Pile lamp en vanuit daar weer de gang in.

[ Voor 4% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-02-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan bedoel ik een andere kelder.
Ik bedoel een ladder in de Research Hall die afdaalt in totale duisternis, niet echt een kelder volgens mij.
Die kan ik nu niet meer vinden maar dat zal komen door het omhoog draaien van de complete trappenzuil.
Ik vraag me af hoe ik nu bij die ladder moet komen :/
De Balcony was ook niet heel spannend, krijg alleen die kist niet te pakken omdat ik de jump over dat gat niet kan maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken 1 ladder in een heel donkere ruimte inderdaad. Daar kun je vanuit een sneaky verstopte deur komen via de grote hal, of via een andere trap, klopt dat? daar loopt dan zo'n grotere patient rond met een kapstop of waar slaan ze mee. In die kamer is niks bijzonders als ik het me goed herinner.

Heb je de Underground Cell Key wel? de richel waar je die vindt, als je daar vanaf valt kom je volgens mij ook weer in die ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De underground cell key heb ik ja.
Kan ik me daar naar beneden laten vallen??? Ik zie alleen zwarte diepte :D

Ik denk dat je de ladder omschrijft die ik bedoel.
Het was in een kamer met een aantal van die jelly-vrouwen. Een stukje verder in die kamer was die ladder.
Ik had flink wat echoes op zak dus durfde niet de ladder naar beneden te gaan. Even later de trappenzuil de lucht in getild en nu kom ik dus niet meer in die kamer...

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam daar iedere keer inderdaad voordat ik die trap liet draaien. Puur omdat ik dat de handigste manier vond om door het level heen te komen :)

Maar hoe je daar komt nadat die trappen zijn gedraaid geen idee. Die richel is er wel boven en ik denk niet dat je daar dood zal vallen. Je staat gewoon 1 verdieping hoger. Als we het nu tenminste over dezelfde kamer hebben :D

Kun je geen screenshot plaatsen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een screenshot van die kamer die ik niet meer kan vinden?
Of een screenshot van waar de cell key lag en vanwaar je nu in the abyss staart?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ja waarom vraag ik dat eigenlijk he..

Maar dat is iig wel recht boven de ruimte die jij bedoelt. Ik ben er vrij zeker van dat je daar niet dood zult vallen. Maar ik ben er meer zeker van dat er niks te halen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik laat me wel vallen straks, eens kijken of je gelijk hebt >:)
*Yep, in beide gevallen: er is niks te vinden en je valt niet dood.
Kom er trouwens achter dat je gewoon uit de 2e lift kunt springen om daar te komen.

Enfin, de complete Research Hall uitgeplozen, kijkje in de cellen genomen dus het werd tijd om weer eens een gevecht aan te gaan, met Maria deze keer.
Drie pogingen gewaagd met de Moonlight Sword, maar dat ding is veel te traag... wilde al bijna belletje gaan rinkelen :D
Toen geswitched naar de Holy Blade, stuk beter! Ze is zelfs een beetje te stunnen na 3 klappen.
In de laatste fase heeft ze ontzettend veel range en zijn haar attacks heel moeilijk te ontwijken, maar uiteindelijk in poging 6 binnen 3 minuten neer gekregen :)
Wat een ontzettend toffe setting trouwens, met die lichtinval door het raam :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oumAjJP5naw]

Huntergevechten zijn niet mijn favoriet (is ook wel te zien aan mijn brakke dodge skills) en dan wacht er ook nog een hunter in de originele Vicar kathedraal op me :X

[ Voor 120% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi dat ik toch gelijk had ;)

Ik kan de hunter gevechten wel waarderen. Vind t gevecht tegen Maria ook erg tof.

Maar ken haar parry windows nu goed dus heb ik haar iedere keer binnen 2 min liggen.

Benieuwd hoe je t laatste level vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Tja, daar ga ik dan. Na een heel weekend en nu ook maandagavond te hebben geprobeerd om Ludwig solo te verslaan, gooi ik de handdoek in de ring. Ik geef het op, ik kan deze baas gewoon niet blijkbaar.

Nou daar sta ik dan met mijn laffe belletje... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 15-02-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiwi heb je dat geheime pad in een van die liften al gevonden? Daarna kom je een extreem irritante hunter tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de research hall bedoel je?

Vind die hunter niet zo irritant dan die 2 die je tegenkomt voor het altaar dat je naar de research hall brengt...

De irritantste komt in t laatste gebied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:37:
Tja, daar ga ik dan. Na een heel weekend en nu ook maandagavond te hebben geprobeerd om Ludwig solo te verslaan, gooi ik de handdoek in de ring. Ik geef het op, ik kan deze baas gewoon niet blijkbaar.

Nou daar sta ik dan met mijn laffe belletje... :(
Ludwig is voor heeeeel veel mensen lastig. Ik heb de eerste keer een NPC summon gebruikt. Later is het 1 ker solo gelukt en daarna moest ik toch weer een NPC erbij pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 05:26:
Kiwi heb je dat geheime pad in een van die liften al gevonden? Daarna kom je een extreem irritante hunter tegen.
In de Research Hall ben ik één hunter tegengekomen, eentje met een threaded cane, bedoel je die?
Waar je bij de 2e shortcut lift halverwege eruit kan springen?

Ik schrok me trouwens wel een hoedje in
spoiler:
de ondergrondse cel waar die hunter om de hoek van de deur stond :D
.
Die twee de je tegenkomt op weg naar de research hall kan je makkelijk de trap in lokken. Eitje zo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat klopt dat bedacht ik me later ook haha. Eerste keer had ik die pipo in z'n rolstoel en die andere daar niet dood gemaakt en die vielen me toen ineens in m'n rug aan ;)

Die threaded cane hunter die heb ik al 2 keer gewoon van die trap afgeknald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, dat had ik dus toen ik voor het eerst in die hal met die cellen kwam, ik was aandachtig naar die dude in de cel aan het luisteren en door zijn raampje aan het kijken... Draai ik me een tijdje later om, staat die grote church dude opeens voor m'n neus :D
Ik weet niet welke kanten ik allemaal opgedodged ben maar het leek wel een circus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:18:
[...]

In de Research Hall ben ik één hunter tegengekomen, eentje met een threaded cane, bedoel je die?
Waar je bij de 2e shortcut lift halverwege eruit kan springen?

Ik schrok me trouwens wel een hoedje in
spoiler:
de ondergrondse cel waar die hunter om de hoek van de deur stond :D
.
Die twee de je tegenkomt op weg naar de research hall kan je makkelijk de trap in lokken. Eitje zo :)
Haha ja die. Bij die dude ben ik vaker doodgegaan dan bij Maria. Ik pleurde steeds naar beneden of hij knalde me gewoon overhoop. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:10:
[...]

Ludwig is voor heeeeel veel mensen lastig. Ik heb de eerste keer een NPC summon gebruikt. Later is het 1 ker solo gelukt en daarna moest ik toch weer een NPC erbij pakken.
Blij dit te horen :)

Ik heb dit eerlijk gezegd nog niet meegemaakt in 25 jaar game-ervaring. Pittige bazen oké, maar dat ik 'm uiteindelijk gewoon echt niet haal... Die agressiviteit, onvoorspelbaarheid en lastige timing in fase 1 ging echt zo vaak verkeerd. En dan kwam ik na tientallen keren proberen een keer die eerste fase door, was ik nog niet voldoende bekend met fase 2 waardoor dát weer net fout ging. Op een gegeven moment ben je er dan ook he-le-maal klaar mee, begon zowat te hallucineren van steeds hetzelfde doen in combinatie met die vreselijke geluiden van Ludwig >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Spud82 op 16-02-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:59:
[...]

Blij dit te horen :)

Ik heb dit eerlijk gezegd nog niet meegemaakt in 25 jaar game-ervaring. Pittige bazen oké, maar dat ik 'm uiteindelijk gewoon echt niet haal... Die agressiviteit, onvoorspelbaarheid en lastige timing in fase 1 ging echt zo vaak verkeerd. En dan kwam ik na tientallen keren proberen een keer die eerste fase door, was ik nog niet voldoende bekend met fase 2 waardoor dát weer net fout ging. Op een gegeven moment ben je er dan ook he-le-maal klaar mee, begon zowat te hallucineren van steeds hetzelfde doen in combinatie met die vreselijke geluiden van Ludwig >:)
Ik heb Ludwig ook gewoon lekker met een NPC gedaan. Ik heb ook nooit de behoefte gedaan om alle bazen solo te doen. In de maingame (NG) heb ik ze wel allemaal solo gedaan, maar in de DLC en in NG+ roep ik lekker een NPC op als dat kan. Ik vind het exploren van de stukken tussen de bazen door gewoon te vet om te veel tijd aan aan baas te besteden.

Ook met een NPC vond ik het overigens een enorme bitch hoor. Geen idee hoeveel pogingen ik gedaan heb, maar dit is de laatste.

Edit: Heb je Laurence eigenlijk al gedaan dan? Die vind ik stukken moeilijker dan Ludwig. Die heb ik ook nog niet verslagen omdat ik daar geen NPC kan oproepen (ik heb Valtr gedood in Forbidden Woods, oeps).

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 16-02-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valtr gedood in The Woods?
Ik denk dat ik maar eens een kijkje in het bos ga nemen ;)
Nog clues waar hem te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valtr staat achter de deur van de eerste shortcut. Vanuit de lamp naar binnen en dan staat ie daar.

Ik heb nog nooit NPC's gedood, tenzij ik net voor de eindbaas zat en ze toch niet meer van nut waren ;)
Ja ok, 1 npc wel...

[ Voor 39% gewijzigd door Scrisissszzz op 16-02-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:46:
[...]

Ik heb Ludwig ook gewoon lekker met een NPC gedaan. Ik heb ook nooit de behoefte gedaan om alle bazen solo te doen. In de maingame (NG) heb ik ze wel allemaal solo gedaan, maar in de DLC en in NG+ roep ik lekker een NPC op als dat kan. Ik vind het exploren van de stukken tussen de bazen door gewoon te vet om te veel tijd aan aan baas te besteden.

Ook met een NPC vond ik het overigens een enorme bitch hoor. Geen idee hoeveel pogingen ik gedaan heb, maar dit is de laatste.

Edit: Heb je Laurence eigenlijk al gedaan dan? Die vind ik stukken moeilijker dan Ludwig. Die heb ik ook nog niet verslagen omdat ik daar geen NPC kan oproepen (ik heb Valtr gedood in Forbidden Woods, oeps).

[video]
Nee Ludwig is de eerste boss die ik tegenkom in de DLC, waar ik eigenlijk pas net aan begin. Als Laurence nog pittiger is, dan moet ik het idee om (ooit) alles solo te killen maar loslaten.. Al kan het per persoon erg verschillen merk ik. Soms ligt een baas je, soms totaal niet.

Ik heb gewoon die drang om ze allemaal solo te doen, hoe gek dat wellicht ook is. In de maingame lukte dat prima, maar de DLC is een stukje moeilijker inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 16-02-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:51:
Valtr gedood in The Woods?
Ik denk dat ik maar eens een kijkje in het bos ga nemen ;)
Nog clues waar hem te vinden?
Ja, nog nooit tegengekomen? Dan kun jij zeker ook geen NPC's oproepen? Want via hem krijg je toegang tot de League (volgens mij nodig om NPC's op te roepen). Eerst even accepten dus. Let wel op, daarna komen er nog 2 pittige hunters jou proberen een kopje kleiner te maken.
Spud82 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:01:
[...]

Nee Ludwig is de eerste boss die ik tegenkom in de DLC, waar ik eigenlijk pas net aan begin. Als Laurence nog pittiger is, dan moet ik het idee om (ooit) alles solo te killen maar loslaten.. Al kan het per persoon erg verschillen merk ik. Soms ligt een baas je, soms totaal niet.

Ik heb gewoon die drang om ze allemaal solo te doen, hoe gek dat wellicht ook is. In de maingame lukte dat prima, maar de DLC is een stukje moeilijker inderdaad.
Nou Laurence vind ik de moeilijkste baas in de complete game, maar er zitten ook wat makkelijkere bazen in (zelfs eentje die de meeste mensen wel in één keer redden).

Dan heb je Orphan of Kos ook nog. Daar kun je volgens mij ook geen NPC oproepen (of het moet Valtr weer zijn). En daar heb ik ook wel een keer of 30 over gedaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valtr gevonden! Had het halve bos gekilled toen ik 'm opeens zag staan :P

Ik heb al wel npc's op kunnen roepen: Henrietta vlakbij Ludwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henriette is een Old Hunter die kun je oproepen zodra je die bel hebt uit de dream. Valtr en die andere summon unlocken zodra je bij de league zit idd, die plekken zijn wel wat lastiger te vinden.

Pagina: 1 ... 32 ... 66 Laatste