Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:00:
Ik denk dat Lecture Building 1F de meest efficiente farmplek is, en dan alleen de grote zaal.
3 moon runes equippen en je harkt rond de 100,000 echoes per keer binnen. Ik weet niet meer hoeveel per uur (moet ik even nakijken) maar het was een hoop.
Oh ja met die Slime Students. Ook een goede plek.
Joetje079 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:10:
Zo! De eerste baas heb ik even een flink pak rammel gegeven :) Moet zeggen dat ik er niet echt heel veel moeite mee had. Eerste poging was hij neer >:) Heeft me in totaal zo'n 5 blood vials en 1 molotov gekost en ik had hem binnen 2,5 minuut neer. Had eigenlijk wel wat meer tegenstand verwacht..Maargoed, iemand nog tips wat ik het best als eerst kan gaan upgraden ? Heb aardig wat blood echoes gespaard namelijk maar zou m'n god niet weten waar ik ze het beste aan kan besteden.
Ik zou beginnen met Vitality en Endurance en dan kijken welk wapen je het meeste gebruikt en daarop baseren of je een Strength, Skill, Arcane of Bloodtinge build wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bram1984 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:16:
[...]

Als je in NG+ met de juiste runes een klein rondje Mergo's Loft: Middle doet, haal je rond de half miljoen Blood Echoes binnen, én veel Blood Vials. Voor Echoes en Vials is dat volgens mij de beste farming plek in de game.
Klopt, dat is ook mijn vaste farm plek, maar ik ben NG, omdat ik niet de laatste baas wil verslaan omdat ik dan lang bezig ben om weer verder met de DLC te gaan.
En in NG+ krijg je meer echoes toch? Rondje bij Mergot levert mij meestal 50k op.

Over die lecture hall, ik krijg die slimey's maar 1 keer? Als ik nu terugga zijn ze allemaal weg.
Bug ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Afvalzak op 29-01-2016 22:22 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ging altijd de hal in, slimies snel afmaken, met de Bold Hunters Mark terug en dan gelijk weer naar 1F.
Ze waren er altijd ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In NG+ zit je bij mergo's loft makkelijk aan de 600000 per run. Die varkens en shadows zijn heel makkelijk te stunnen en parrien, dus easy viscerals. Daarom heir runes pakken want de stack op viscerals brengt je dan meer op dan de moon runes ;)

Soms als alles lukte in een run zat ik aan de 700000 echoes binnen 5 min. In NG natuurlijk niet omdat je minder krijgt per kill. Maar daar is je level dan ook naar.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Pfff nou BSB is eindelijk neer hoor. Denk dat ik er wel 20 keer over gedaan heb. Tussendoor nog een keer anderhalf uur moeten farmen omdat al m'n vials op waren maar het is zo fijn om dan eindelijk "prey slaughtered" in beeld te zien staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Ik ben momenteel blijven steken bij de Shadow Of Yharnam. Geen vials meer dus ik moet weer farmen. Het ging zo goed maar nu lukt het even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De shadows kunnen irritant zijn ja ;)
Onthou dat de twee zwaard dudes een zwak voor Bolt hebben en dat je deze ook redelijk makkelijk kan parry'en gevolgd door een visceral.
Desnoods kun je de grafsteen in het midden tussen jou en de vijanden houden. Je kan er met de R2 attack ook vijanden doorheen raken ;)
En probeer ze, als het lukt alle 3 naar een lage health te brengen zodat je niet al te veel problemen ondervindt na de transformatie fase.
Mochten toch die dikke slangen uit de grond komen, blijf rondrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

Ik heb de eerste boss nog altijd niet down :D.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer eens oil urns en molotovs (1 urn, daarna een molotov, enz enz).
Zou zou je een groot gedeelte van zijn leven weg moeten krijgen, zeker als je al wat stats omhoog hebt gebracht.
Als je Cleric bedoelt tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:07:
De shadows kunnen irritant zijn ja ;)
Onthou dat de twee zwaard dudes een zwak voor Bolt hebben en dat je deze ook redelijk makkelijk kan parry'en gevolgd door een visceral.
Desnoods kun je de grafsteen in het midden tussen jou en de vijanden houden. Je kan er met de R2 attack ook vijanden doorheen raken ;)
En probeer ze, als het lukt alle 3 naar een lage health te brengen zodat je niet al te veel problemen ondervindt na de transformatie fase.
Mochten toch die dikke slangen uit de grond komen, blijf rondrennen.
Bedankt voor de tips. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

Scrummie schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:14:
Ik heb de eerste boss nog altijd niet down :D.
Target locken en dan vanuit zijn rug aanvallen en optijd proberen te ontwijken. En dan zo dicht mogelijk in zijn rug blijven. Dat hielp bij mij tenminste.

[ Voor 13% gewijzigd door ddv op 30-01-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40
Rukzooi :( Een paar posts terug zat ik te kloten met die mobs bij het kampvuur, ben nu wel iets verder.
Had ik net een voor mijn idee erg goede run: Gate links bij central lamp open, sewer gecleared (wtf @ pig), Music box van meisje meegekregen. Lift voorbij die twee andere grote jongens naar boven gehaald, zodat je daar weer naar beneden kan, etc.
Eerste boss nog maar even gelaten voor wat het was. Loop ik triomfantelijk een andere brug over, sloop een Brick troll, ga nietsvermoedend een ladder op: staat Father Gascoigne me daar op te wachten met z'n snelle moves. Het introfilmpje was nog niet voorbij of ik had al een schot hagel in m'n mik. Weg opgespaarde 5000 Blood Echoes :( Had ik nu maar eerder zo'n Bold Hunter's Mark gebruikt, want ik heb nog niks kunnen levelen nu.

Staat het spel standaard op ultra-extreme-mega Hard ofzo? Ben ik nou echt zo slecht hierin?
Ik ga toch maar eens een paar Let's Play filmpjes kijken, want dit gaat echt nergens over.
Gelukkig/helaas heb ik hem digitaal gekocht, anders had hij zeker weten al op V&A gestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bent toch tot Gascoigne gekomen? Als je echt zo slecht was geweest als je denkt was je daar nooit gekomen en had je onderweg dat varken niet geslacht (netjes!) ;)
Niet zo streng voor jezelf en vooral: niet zo snel op willen geven.
Je kunt nu wel beginnen met levellen, advies is om dat ook te doen.
En kom je in het vervolg een grote open stille lege ruimte tegen: 10 tegen 1 dat er een bossfight komt ;)
Je gaat vaak dood, wen er maar aan. Gebruik de laadschermen om te bedenken wat je fout deed en wordt vooral niet boos, dat gaat alleen maar tegen je werken.
(mocht je ergens hulp willen, laat het gewoon weten. Je mag altijd berichten via psn sturen en om hulp vragen) .

Kak, net Diablo 3 platinum gespeeld. Dat betekent dat het Bloodborne schijfje er weer in gaat.
Is sinds juli niet meer gebeurd :P
Ik dacht dat ik in ng+4 zat en de Shadows aan het uitstellen was...
*edit*
4e playthrough, ng+ 3 dus. Level 232.
Ik heb alleen geen idee waar ik ben, zie dat ik de Moonside Lake lamp ook al heb.
Dan denk ik bij The One zoiets.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2016 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-10 04:29
internetinfo schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:00:
Rukzooi :( Een paar posts terug zat ik te kloten met die mobs bij het kampvuur, ben nu wel iets verder.
Had ik net een voor mijn idee erg goede run: Gate links bij central lamp open, sewer gecleared (wtf @ pig), Music box van meisje meegekregen. Lift voorbij die twee andere grote jongens naar boven gehaald, zodat je daar weer naar beneden kan, etc.
Eerste boss nog maar even gelaten voor wat het was. Loop ik triomfantelijk een andere brug over, sloop een Brick troll, ga nietsvermoedend een ladder op: staat Father Gascoigne me daar op te wachten met z'n snelle moves. Het introfilmpje was nog niet voorbij of ik had al een schot hagel in m'n mik. Weg opgespaarde 5000 Blood Echoes :( Had ik nu maar eerder zo'n Bold Hunter's Mark gebruikt, want ik heb nog niks kunnen levelen nu.

Staat het spel standaard op ultra-extreme-mega Hard ofzo? Ben ik nou echt zo slecht hierin?
Ik ga toch maar eens een paar Let's Play filmpjes kijken, want dit gaat echt nergens over.
Gelukkig/helaas heb ik hem digitaal gekocht, anders had hij zeker weten al op V&A gestaan :+
Je bent nu op het punt dat je kan levelen in the hunters dream bij die pop. Als ik jouw was zou ik nog een paar keer het beginstuk doorlopen en blood echoes gaan grinden, bovendien leer je dan ook beter spelen en als je dan alsnog een keertje dood gaat kan je altijd nog je blood echoes terug halen. Ik haalde zo'n 6000 bloed echoes per rondje op.

Ik ben nu ook bij father Gascoigne. Heb twee pogingen gedaan tot dusver en beide pogingen had ik hem redelijk onder de knie tot de laatste fase en toen gaf hij mij een pak rammel. Straks wel weer een paar pogingen wagen, de aandhouder wint. Als je de shortcut gevonden hebt ben je er ook zo weer vanaf de lamp.
Hoe verberg ik trouwens spoilers ? Ik ben net zoals bij Bloodborne ook nog een noob op het tweakers forum namelijk ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Joetje079 op 31-01-2016 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet te tekst tussen
spoiler:
[spoiler] plaats hier je tekst [/spoiler]
.
;)

Eerst maar eens een rondje gelopen in de Woods en Cathedral Ward om de besturing weer onder de knie te krijgen. Is er iets veranderd of ben ik er gewoon echt niet meer aan gewend?
Werd door 2 simpele poppetjes doodgeslagen, weg half miljoen echoes :F

En ik zag dat er een Hunter's Eye en een Hunter's bell in de Dream lagen.
Heb ik het goed als de Hunter's Bell bedoeld is om op elk moment NPC te summonen en de Eye om toegang te krijgen tot de DLC (zelfde als de Tonsil Stone maar dan bij een andere "arm")?

Ook moet ik eens gems gaan farmen; heb er 3 van +27% op mijn Burial Blade, maar 2 daarvan zijn met -10% tegen Beasts. Niet handig. Heb er nog genoeg met +21% die niet cursed zijn, ga die eerst maar gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt kiwi. Dat eye ding is om de dlc in te kunnen. The old hunters bell voornde npc summons.

Welcome back! ;)

Haha de game is niet veranderd. Je moet er weer even inkomen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Scrisissszzz op 31-01-2016 10:54 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks! :)
Ik denk dat ik er wel weer een aantal ng's aan ga plakken, totdat Dark Souls uitkomt.

Iemand nog een code om cursed gems te farmen tegen de Watchers?
*zie op reddit dat dezelfde codes nog steeds actief zijn:
pwmf22gu en 5p6rzey7 voor radial gems en 5pwujscd en p8mr34ip voor triangle gems.
Denk dat ik dat de komende dagen eens ga doen :P Ik wil ook wel eens 30%+ gems krijgen ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Pffft. Zo simpel als die eerste baas was zo lastig is die tweede. Zo frustrerend als de levensbalk van een eindbaas op een millimeter na leeg is en je legt alsnog het loodje :'(

spoiler:
De eerste twee fases in het gevecht met Gascoigne zijn niet echt het probleem maar het wordt een ander verhaal als hij transformeert in dat beest, damn.. Wat ik doe is rondjes rennen, de trap op en dan bij die bomen weer naar beneden. Op een gegeven moment springt hij dan ook naar beneden en probeer ik een molotov op z'n hoofd te gooien maar die is eigenlijk vaker mis dan raak ondanks dat ik op hem gelocked ben. Dan probeer ik het kunstje weer opnieuw maar vaak blijf ik dan weer hangen achter een grafzerk ofzo en dan heeft hij me weer te grazen ;w Ik ga het zo wel weer eens proberen. Eerst ff een stukje hardlopen en stoom afblazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer in zijn beast fase eens de music box te gebruiken ;)
Gascoigne is, zeker zo vroeg in de game, een erg lastige baas.

Ik ga maar even pauzeren; net 970,000 echoes permanent kwijtgeraakt bij de heksen in Ya'har Gul :/
De camera werkte flink tegen...

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon veel dodgen en de Music Box gebruiken tijdens zijn tweede fase. Iets wat ik alleen op het begin deed, maar zelfs dan is zijn 2e fase goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Mijn ervaring met Bloodborne is een vreemde:

Ik moest eerst niks hebben van de Dark Souls-formule, omdat ik niet hou van frustratie, trial & error en backtracken. Ooit heb ik DS1 geprobeerd, maar dan die slechte eerste port op PC en ook nog 's met muis en toetsenbord. Oftewel: De slechtst mogelijke eerste ervaring met de formule. Dat deed natuurlijk niets om mijn beeld te verbeteren.

Toen kwam Bloodborne, en die ben ik enkele maanden geleden toch maar 's gaan spelen. De eerste uren leken mijn afkeer van de formule te bevestigen, maar ik had gehoord dat het een kwestie van doorbijten is. Dat deed ik dan ook (gelukkig speel ik vaak met een maatje, dan kun je de controller doorgeven wanneer je dreigt die door het tv-scherm te gooien) en na een uur of 6 kwam het ritme erin. Gewone vijandjes werden minder dreigend, het gevoel van beheersing kwam en daarmee de voldoening! Ik genoot van het toffe vechtsysteem, de prachtige omgevingen, de creatief bedachte vijanden, het complexe level design, de details, de geheimen en flarden van het plot. De eindbazen gingen ook neer met steeds minder pogingen, doordat je steeds steeds sneller hun zwaktes herkent. Met af en toe een beetje hulp van Youtube kwam ik steeds verder, hoewel ik sommige stukken vaak opnieuw moest spelen om weer die shortcut te kunnen pakken, dat item te bereiken of extra echos te farmen voor Blood Vials en andere items, en om te levellen. Ook enkele Chalice Dungeons rekten de speelduur op.

Ik heb er veel plezier mee gehad, maar nu is opeens de koek op voor mij. Ik heb bijna alle gebieden in het spel gezien en heb de eindbazen neer op enkele na. Maar de drang om het spel op te starten is bijna compleet weg. Ik denk dat ik mezelf heb opgebrand door het vele backtracken; het spel valt voor mij nu te veel in herhaling. Ik weet al dat ik de bazen toch wel kan verslaan, en heb niet meer de drang om dat daadwerkelijk te doen. Het plot van het spel is interessant, maar niet zozeer dat ik nu het einde moet zien volgens mij.

Kortom: Eerst moest ik niks hebben van het spel, toen vond ik 'm helemaal geweldig, en nu vind ik 'm saai. Nog niet vaak zulke verschillende meningen gehad over één game :D

Toch ben ik erg blij dat ik Bloodborne heb gespeeld. Als Dark Souls 3 erg goed uit de verf komt, pak ik die misschien wel 's op als de motivatie me nog weer 's grijpt. Of een Bloodborne 2 als die er komt. Maar voor nu maar door met andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
bram1984 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:31:
Gewoon veel dodgen en de Music Box gebruiken tijdens zijn tweede fase. Iets wat ik alleen op het begin deed, maar zelfs dan is zijn 2e fase goed te doen.
Thnx voor de tips! Ik gaat hem zo maar weer eens aangooien, verder toch weinig te doen op deze regenachtige zondag ;) (edit: En neer :) Vind het een machtig gevoel als er ineens PREY SLAUGHTERED groot op je tv verschijnt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Joetje079 op 31-01-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Als je problemen hebt met Gascoigne lok hem in het begin van het gevecht op het platform achteraan
imo is hij daar makkelijker

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta voor The Reborn area en kan de Old Hunter's Bell niet ringen.
Werkt die alleen in de DLC?

[ Voor 76% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
dvdkiwi schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:35:
probeer je de bel te gebruiken?
Als je je omdraait kun je rechts iets terug die npc oproepen met insight natuurlijk
Ik weet nie of je effectief die dlc nodig hebt, denk van niet

[ Voor 8% gewijzigd door diknmuis op 31-01-2016 15:45 ]

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

rajackar

Blood Minister

Ik had de eerste keren ook veel moeite met father G maar oefening baart kunst.
Hier op NG++ father G in nog geen 1,5 minuut neer:

[ Voor 16% gewijzigd door rajackar op 31-01-2016 16:11 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:35:
Je kunt die bell niet zo overal gebruiken. Als er een old hunter kan meedoen dan zie je zo een summon ding ergens. Bij the one reborn vlak voor de boss area naast een wagen.

Father G Kan idd best snel als je m doorhebt ;)

Ik was vandaag met een strength char met de kirkhammer bezig. Kwam iets te laat bij Amygdala met level 74. Bolt paper aan.. Amy lag binnen 1 min haha. Zal de fight snel ff uploaden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Scrisissszzz op 31-01-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ook netjes zeg!
Hij heeft weinig in te brengen ;)

Verandert er btw nog meer op ng+ en hoger? ik had het idee dat er op NG+ een aantal monsters waren die ik op NG niet hadden gezien maar echt zeker weet ik het niet.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en ik miste ook nog viscerals. Vloekend was ik bezig haha.

Nee er verandert niks alleen de damage en health van vijanden. Sommige vijanden krijgen wel iets andere aanvallen bij een bepaalde hoeveelheid insight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, enkel Wet Nurse en we kunnen aan de 5e playthrough beginnen :)
Dat wordt even rustig aan verkennen; ik wil nu veel te gehaast doen terwijl de standaard mobs al met 1 klap mijn halve leven wegslaan :/
Ben vandaag al zo'n 2 miljoen echoes verloren, dat willen we niet :P Hadden toch weer 4 levels omhoog kunnen zijn...
Al moet ik zeggen dat de camera niet altijd lekker meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met welk wapen speel je met dat hoog level character? Wil mey eentje ook weer lekker hoog gaan maar weet niet welke build ik wil levellen haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb nu een hoge skill build met de rakuyo. Echt fantastisch :)

Hier nog quicky met Blood Starved Beast:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oX6kIfb.jpg

Bijna klaar met verhuizen! Game hoekje is ook zo goed als af. Voor het eerst nu bloodborne op mn surround set, één woord, WAUW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Valandin schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:03:
[afbeelding]

Bijna klaar met verhuizen! Game hoekje is ook zo goed als af. Voor het eerst nu bloodborne op mn surround set, één woord, WAUW.
Ziet er goed uit! Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Valandin schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:03:
[afbeelding]

Leuk hoekje hoor! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit!
Bloodborne heeft ook wel erg toffe muziek en geluidseffecten; goede boxen zijn een must :)
Scrisissszzz schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:14:
Met welk wapen speel je met dat hoog level character?
Depends. De meeste levels loop ik door met de Burial Blade +10 in lange vorm, omdat dat gewoon een erg tof wapen is.
Maar de meeste bossfights doe ik met mijn Holy Blade +10, die doet standaard 979 damage én heeft de mogelijkheid tot het gebruik van bolt-/firepaper. Ik gebruik dan ook meestal enkel de korte variant, omdat je daar heel snel en heel vaak mee kunt slaan.
Maar soms gebruik ik ook wel eens een Tonitrus +10, voor de fun.
De Axe gebruik ik nauwelijks meer, eigenlijk alleen tegen de Hunter in de kathderaal waar Vicar was.

Qua gems heb ik altijd 3 gems met meer dan 20% physical attack. Tegen non-beasts heb ik er 3 van +27%.
Runes wissel ik vaak. Tussen bazen door eigenlijk altijd 3 moon runes en vial hp recovery up.
Bij bazen veelal damage reducerende runes.
Gisteren liep ik via de Iron Door opeens vlakbij mother brain, dat was niet slim.
Vanavond ga ik die aanpakken, samen met de Winter Lanterns, dus daarom heb ik nu vast alle 3 de anti-Frenzy runes ge-equipped.
Scrisissszzz schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:14:
Wil met eentje ook weer lekker hoog gaan maar weet niet welke build ik wil levellen haha..
Als je hoog gaat maakt dat niet uit denk ik, je levelt toch alle stats.

Lekkere gevechten met Gascoigne trouwens welke jullie hierboven postten! :D _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2016 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burial blade ja, die ben ik nu met een skill character aan het levelen, maar heb m op +6 nu. In NG+ moet ik nog naar Yahar zodat ik chunks kan gaan farmen.
Daarna eens de dungeons afmaken met dit character voor gems.

Ja ik heb nu een Strength/Arcane character wat ik aan het bouwen ben met het idee om de Tonitrus en Boom Hammer te gaan gebruiken, en misschien de Holy Moonlight Sword. Die scalen leuk met arcane, en dan kan ik de tools ook gebruiken :)

Ik heb maar 1 gem op mijn main met +27%. Moet die ook eens gaan farmen. Met de andere characters nog niet zover om dat goed te gaan doen. Zit nu bij de Loran chalices.
Daarnaast tussen bazen inderdaad de moon runes. Soms op plekken waar ik veel viscerals kan doen de Hier runes. De stack daarvan is beter dus met viscerals nog meer echoes dan met Moon runes. Verder inderdaad pakken wat je het beste bij een baas kan helpen.

Ja die winter lanterns pfff daar heb ik lang schijt voor gehad. Maar had ook tegen de 99 insight enz dus frenzy bouwde op als een malle. Als je bijna geen insight hebt is t heel anders. En parry ze nu altijd haha, deed ik eerst nooit :)

Thnx, moet dat Amy gevecht van gister eens uploaden. :)

edit:

Dit is best tof: Zweeds orkest die game muziek doen. Skip naar 54:02 en dan doen ze het Omen theme van Bloodborne: http://www.svtplay.se/vid...-radios-symfoniorkester-1

edit2: Ik blijf bezig, dit vind ik ook zo tof dat er echt een koor en orkest bezig is geweest voor de OST:

[ Voor 15% gewijzigd door Scrisissszzz op 01-02-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 15:15
Vorige week dan toch eindelijk Bloodborne aangeschaft in de aanbieding. Twijfelde al langere tijd maar gezien de vele positieve verhalen toch overstag gegaan.

Gelijk vanaf het begin, dat sfeertje, wow! Stapje voor stapje lopen bij het vuur in Central Yarnham wanneer je dat beest hoort grommen en je niet weet wat je te wachten staat. Heerlijk, zelden dat ik zo in een spelwereld ben gezogen als bij Bloodborne.

Eerste boss down, ben nu bij Gascoigne en heb al 2 mislukte pogingen. Maar wat iedereen zegt, je gaat dood en dat zet je aan het nadenken over wat je fout hebt gedaan. Heerlijk, niet mindless hack & slash maar echt moeten nadenken en jezelf (niet alleen je character) verbeteren. Ben er, ook op aanraden wat er hier gezegd wordt, blind in gedoken en nog geen tutorial gebruikt.

Conclusie zover; Bloodborne is a bitch, and i love it!

[ Voor 6% gewijzigd door Superkanjo op 01-02-2016 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gevoel cq die ervaring die jij nu hebt als je aan het spelen bent, dat zou ik zo graag nog een keer willen meemaken.
Nog steeds zit ik met verhoogde hartslag en zweethandjes te spelen, maar die eerste keer..... wow :D
Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weekend ook voor het eerst zitten spelen en vroeg me in eerste instantie een hoop dingen af, geen wapens..waar haal ik die vandaan? Toen doodgegaan en ah, daar krijg je wapens..beest daarna in 2 slagen dood dus dat was mooi. Inderdaad net als Superkanjo daarna als een ninja verder lopen, want je bent toch wel wat angstig dat er weer iets groots om de hoek zit. De eerste paar vijanden daarna gaan makkelijk en je wordt wat moediger...al snel iets TE moedig en daar lig je weer.

In het begin geen idee hoe ik die menigte moest aanpakken, maar al vrij snel een manier gevonden om ze met kleine groepjes tegelijk te pakken. Heel dat plein voorbij, kom je een drietal kraaien tegen, en die waren wat feller dan verwacht, weer dood. :P

Die ook weer plat gekregen, Trol ging vervolgens verbazingwekkend eenvoudig. Alleen weet ik dat er ook nog een sterkere trol zit helemaal aan de andere kant achter die koets, maar daar heb ik me nog maar niet aan gewaagd.

Al een heel stuk verder gekomen, maar nog niet uitgevogeld hoe ik opsla op de PS4 (die loopt dan ook iedere keer te zaniken dat ik dat niet goed heb gedaan) en heb het idee dat ik nog maar een heel klein stukje van Yarnham heb gezien.. ;)

Bloodborne is zeker een Bitch, en ze bijt hard..maar ik bijt terug en iedere keer na het behandelen van mijn wonden kom ik sterker terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom mensen welkom! :)

Als je wilt stoppen met de game dan open het menu met de options knop en ga dan naar System en kies daar Exit game. Dan ga je volgende keer verder vanaf dat punt. Je hoeft dus niet perse in de Dream te zijn. Kan overal :)

Yarnham is een heel mooi leergebied. Lekker alles verkennen en niet erg als je dood gaat, zo te lezen kom je iedere keer verder dat is goed! Succes gaat zeker lukken!

@Kiwi, ik weet wat je bedoelt! Hopelijk biedt Dark Souls 3 hetzelfde gevoel de eerste playthrough!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 15:15
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:55:

Bloodborne is zeker een Bitch, en ze bijt hard..maar ik bijt terug en iedere keer na het behandelen van mijn wonden kom ik sterker terug. ;)
Absoluut ;)

Ook wat je zegt over het overmoedig worden, voor je het weet wordt je weer even met beide benen op de grond gezet. Heb ook Dark Souls 2 tijd terug gehaald in de deal, maar die game wist mij niet zo in de wereld te zuigen zoals Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:59:
Welkom mensen welkom! :)

Als je wilt stoppen met de game dan open het menu met de options knop en ga dan naar System en kies daar Exit game. Dan ga je volgende keer verder vanaf dat punt. Je hoeft dus niet perse in de Dream te zijn. Kan overal :)

Yarnham is een heel mooi leergebied. Lekker alles verkennen en niet erg als je dood gaat, zo te lezen kom je iedere keer verder dat is goed! Succes gaat zeker lukken!

@Kiwi, ik weet wat je bedoelt! Hopelijk biedt Dark Souls 3 hetzelfde gevoel de eerste playthrough!
Ik las inderdaad net iets dat dat gewoon onder Options moet zitten, maar heel duidelijk is het dan niet, want ik kon het nog niet vinden. ;)

Ja, ik kom steeds een stukje verder. Heb ook al een keer die Executioner aan proberen te pakken en dat ging best goed, alleen hij heeft slechts 1 hit nodig en ik lig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:30:
[...]

Ik las inderdaad net iets dat dat gewoon onder Options moet zitten, maar heel duidelijk is het dan niet, want ik kon het nog niet vinden. ;)

Ja, ik kom steeds een stukje verder. Heb ook al een keer die Executioner aan proberen te pakken en dat ging best goed, alleen hij heeft slechts 1 hit nodig en ik lig. ;)
Die Executioner is daar volgens mij ook alleen maar neergezet door de devs als troll ofzo voor nieuwe spelers. Ik liet die gewoon voor wat het is haha, die paar vials die al dat gekloot tegen hem opleverde kon ik wel missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:33:
[...]

Die Executioner is daar volgens mij ook alleen maar neergezet door de devs als troll ofzo voor nieuwe spelers. Ik liet die gewoon voor wat het is haha, die paar vials die al dat gekloot tegen hem opleverde kon ik wel missen :P
Ik denk dat hij wel meevalt op zich, als je hem in de fik weet te steken..of met Molotov cocktails, want die deden een bak aan schade bij hem.. Maar goed ik heb het bij 1x gelaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat hij wel meevalt op zich, als je hem in de fik weet te steken..of met Molotov cocktails, want die deden een bak aan schade bij hem.. Maar goed ik heb het bij 1x gelaten..
De eerste keer dat ik speelde vergat ik molotovs en alle andere items steeds 8)7

ook pas heel laat echt eens die parry met de gun gaan oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:43:
[...]

De eerste keer dat ik speelde vergat ik molotovs en alle andere items steeds 8)7

ook pas heel laat echt eens die parry met de gun gaan oefenen..
Parry heb ik nog niet voor elkaar gekregen, helpt ook niet dat ik nergens iets over de controls kon vinden. Geen idee hoe je dat doet dus, maar hoe je een molotov gooide had ik snel door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:46:
[...]

Parry heb ik nog niet voor elkaar gekregen, helpt ook niet dat ik nergens iets over de controls kon vinden. Geen idee hoe je dat doet dus, maar hoe je een molotov gooide had ik snel door. ;)
Als je je gun schiet als een vijand midden in zijn attack animatie zit, dan stun je hem. Dan kun je een speciale aanval doen, de visceral attack. Zorgen dat je terwijl hij stunned is tegen hem aanstaat en dan R1. Dit kan een heel krachtige aanval zijn. Let wel op, niet alle vijanden zijn zo te stunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dikke dude met de bijl kán een gem droppen.
Droprate is wel heel laag, maar de kans is aanwezig.
Scrisissszzz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:59:
Dat denk ik niet. Ik denk dat je het alleen bij je allereerste Souls game hebt.
Natuurlijk zal Dark Souls ook een ervaring op zich zijn, maar écht nieuw is het na Bloodborne niet meer.
Nog steeds wel een insta-buy hoor :P

[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TatoJW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 18:38
Heb hem net aangeschaft dus laat het doodgaan beginnen. :+

PSN: MV_Tato

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook even met een nieuwe build begonnen. Ik was even vergeten hoe klein je HP balk is, damn. Wel alle mobs gecleared en ook de Executioner een pak rammel gegeven zonder dood te gaan. Shortcut bovenaan de ladder is net open. Eens kijken of ik "ongeleveld" Cleric aankan. :+

Gebruik nu de Threaded Cane en ga een Skill/Bloodtinge build maken, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
dvdkiwi schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:03:

[...]

Depends. De meeste levels loop ik door met de Burial Blade +10 in lange vorm, omdat dat gewoon een erg tof wapen is.
Maar de meeste bossfights doe ik met mijn Holy Blade +10, die doet standaard 979 damage én heeft de mogelijkheid tot het gebruik van bolt-/firepaper. Ik gebruik dan ook meestal enkel de korte variant, omdat je daar heel snel en heel vaak mee kunt slaan.
Maar soms gebruik ik ook wel eens een Tonitrus +10, voor de fun.
De Axe gebruik ik nauwelijks meer, eigenlijk alleen tegen de Hunter in de kathderaal waar Vicar was.

Qua gems heb ik altijd 3 gems met meer dan 20% physical attack. Tegen non-beasts heb ik er 3 van +27%.
Runes wissel ik vaak. Tussen bazen door eigenlijk altijd 3 moon runes en vial hp recovery up.
Bij bazen veelal damage reducerende runes.
Gisteren liep ik via de Iron Door opeens vlakbij mother brain, dat was niet slim.
Vanavond ga ik die aanpakken, samen met de Winter Lanterns, dus daarom heb ik nu vast alle 3 de anti-Frenzy runes ge-equipped.
Ik moet nog heeeeel veel leren zo te zien want ik weet echt niet waar dit allemaal over gaat :9 Ik weet wel hoe ik m'n poppetje kan levelen maar dat is het dan wel ;) Vanavond maar weer eens verder verdiepen in de Bloodborne materie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joetje079 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:13:
[...]

Ik moet nog heeeeel veel leren zo te zien want ik weet echt niet waar dit allemaal over gaat :9 Ik weet wel hoe ik m'n poppetje kan levelen maar dat is het dan wel ;) Vanavond maar weer eens verder verdiepen in de Bloodborne materie :)
Ben je alweer verder dan ik, want ik weet nog niet hoe ik mijn poppetje kan levelen ;) Maar dat komt allemaal wel, geen haast..genoeg te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joetje079 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:13:
[...]

Dat hebben we allemaal gehad. Dat geeft de game ook charme vind ik. Iedere keer ontdek je weer iets. En als je vragen hebt, heb je dit topic :)

En mocht je ooit hulp nodig hebben willen we je ook wel helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand me overigens willen toevoegen, van harte welkom: dragonspirit1976 is mijn PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:13:

Thnx, moet dat Amy gevecht van gister eens uploaden. :)
Nou idd, begin nu toch wel erg benieuwd te worden ;-)
Dit is best tof: Zweeds orkest die game muziek doen. Skip naar 54:02 en dan doen ze het Omen theme van Bloodborne: http://www.svtplay.se/vid...-radios-symfoniorkester-1
Holy Shit!!!! Wat bijzonder vet zeg!! _/-\o_

Ben sowieso al weg van de soundtrack maar dit topt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:18:
Mocht iemand me overigens willen toevoegen, van harte welkom: dragonspirit1976 is mijn PSN.
Zal je straks even toevoegen als PSN weer werkt hier. Zijn er meer mensen die niet ingelogd komen bij PSN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg mij ook maar toe mocht je willen!

Bij deze dat gevecht tegen Amy. Gossie best zielig maar ik kwam er gewoon veel te laat omdat ik me bedacht dat ik de Loran Chalice nog niet had :)

Bloodborne servers down dan? Zie wel mensen online gamen namelijk...

[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 01-02-2016 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
PSN is weer terug online en heb jullie toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:56:

Bij deze dat gevecht tegen Amy. Gossie best zielig maar ik kwam er gewoon veel te laat omdat ik me bedacht dat ik de Loran Chalice nog niet had :)

[video]
Damn, dat is wel bijna onbeleefd zeg. Char en ng level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Joetje079 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:12:
PSN is weer terug online en heb jullie toegevoegd ;)
Als je wilt kun je mij ook toevoegen. Nick is hetzelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]

Lol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TatoJW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 18:38
Voeg mij ook maar toe mocht je daar zin in hebben.

PSN: MV_Tato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

[video]

Wapen naar mijn hart!

In dezelfde categorie: Ik kwam er toen ik naar NG+ wilde net op tijd achter dat ik Cleric Beast was vergeten...

[YouTube: https://youtu.be/dB9c44JrPqM]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja haha Kirkhammer is geweldig!

Was toen ergens rond level 78, Kirkhammer al +9 haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit jullie maken er gehakt van :D
Lekker hoor :P
Dat heb ik in de game zelf niet meegemaakt, wel in de eerste 3 depth dungeons waar ik pas met level 120 aan begon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hoe biedt je eigenlijk het beste hulp aan. Heb wel eens iets geprobeerd maar nooit echt connectie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40
Vadertje Gascoigne, down! :D
Spel opgestart en meteen bij eerste poging tot zijn beast transformatie gekomen. Daarna derde poging in de pocket!

Haha trillende handjes nu.

spoiler:
Nog tips of het uitmaakt dat je die Brooch wel/niet terugbrengt naar dat meisje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
rajackar schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:31:
Hoe biedt je eigenlijk het beste hulp aan. Heb wel eens iets geprobeerd maar nooit echt connectie gekregen.
Small Resonant Bell ringen. Vooral in de buurt van lampjes of in de buurt van boss fog gates heb je het meest kans op succes. Maar je kunt ook gewoon wat gaan farmen tijden het wachten. Het is in beide gevallen niet instant dus meestal is het eventjes wachten.

Verder kun je de Short Ritual Root Chalice kopen bij de insight vendor en dan met die eerste steen van de chalice stenen helpen in dungeons.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Voxalizer schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:37:
[...]

Small Resonant Bell ringen. Vooral in de buurt van lampjes of in de buurt van boss fog gates heb je het meest kans op succes. Maar je kunt ook gewoon wat gaan farmen tijden het wachten. Het is in beide gevallen niet instant dus meestal is het eventjes wachten.

Verder kun je de Short Ritual Root Chalice kopen bij de insight vendor en dan met die eerste steen van de chalice stenen helpen in dungeons.
Thanks dat verduidelijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internetinfo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:34:
spoiler:
Nog tips of het uitmaakt dat je die Brooch wel/niet terugbrengt naar dat meisje?
Rechtstreeks van de Bloodborne Wiki:

spoiler:
Red Jewelled Brooch Usage

By consuming this item it turns into a precious Droplet Blood Gem.
Possible Gems it can produce:
Red Blood Gem

Quest: Bring it back to Viola's daughter, the Window NPC who gave you the Tiny Music Box
This will make the girl cry because both her parents are dead.
She will leave her house.
if you return later and kill the large pig in the sewers, it will drop Red Messenger Ribbon which belonged to the girl.
if you return to the girl's house after killing Rom, her sister will be there when you talk to the window, you can give her the red ribbon, in turn she will give you the White Messenger Ribbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Heb wel weer een paar leuke schrikmomentjes gehad in dat Old Yarnham, leuk spel om in een donkere kamer te spelen met de surround set op max :X Ben nu tot de derde baas gekomen maar heb hem helaas niet verslagen. Vanavond maar weer eens een poging wagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De baas in Old Yarnham?
Gooi eens een pungent blood cocktail tegen de muur, vindt ie leuk ;)
Je kan trouwens ook de hulp van Alfred inroepen bij die baas.
Hij is ook te parry'en als hij de swipe met zijn hand doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas was gisteren voor mij geen succesvolle avond. Had wel ruim 4000 souls verzameld maar toen ging ik helaas neer en had ik even ook geen zin meer om alles weer opnieuw te doen. Er zitten maar weinig van die checkpoints in merk ik, wat het wel wat lastig maakt om verder te komen.. Verste dat ik ben gekomen is volgens mij vlak voor de brug, waar die twee grote beesten staan maar nu niet half verzwakt zoals in die ziekenboeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
De baas in Old Yarnham?
Gooi eens een pungent blood cocktail tegen de muur, vindt ie leuk ;)
Je kan trouwens ook de hulp van Alfred inroepen bij die baas.
Hij is ook te parry'en als hij de swipe met zijn hand doet.
Thnx voor de tips! Die Alfred had ik inderdaad opgeroepen maar had niet het idee dat ik veel aan hem had maar waarschijnlijk zal ik wel wat verkeerd doen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:06:
Helaas was gisteren voor mij geen succesvolle avond. Had wel ruim 4000 souls verzameld maar toen ging ik helaas neer en had ik even ook geen zin meer om alles weer opnieuw te doen. Er zitten maar weinig van die checkpoints in merk ik, wat het wel wat lastig maakt om verder te komen.. Verste dat ik ben gekomen is volgens mij vlak voor de brug, waar die twee grote beesten staan maar nu niet half verzwakt zoals in die ziekenboeg.
Er zit in dat gebied een shortcut en die twee wolven zijn ook vrij eenvoudig te "cheesen" Als je er echt niet uitkomt kan je altijd nog YouTube raadplegen of aan mij vragen als ik online ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:06:
De weerwolven zijn inderdaad te cheesen, dat is makkelijk op Youtube te vinden.

Houd er rekening mee dat het stuk wat je al gehad hebt je niet steeds opnieuw hoeft te doen. Als je bijvoorbeeld op de brug dood gaat en je verliest 4000 echoes, dan ren je gewoon alle vijanden voorbij naar dat punt zodat je kunt proberen je echoes direct terug te krijgen en vanuit daar weer verder te gaan. Zodra je de eerste shortcut vrij maakt en je je eerste insight punt hebt, zodat je kunt levelen, dan wordt het leuker. Dan is het gevoel van ik doe dit en kom niet vooruit weg :)

Je eerste insight kun je op 2 manieren krijgen. Je kunt een madman's knowledge vinden in het riool. Die use je en dan heb je 1 insight. Of je start het gevecht met de eerste baas. Je hoeft het niet te halen, (je kunt ook met een blod hunters mark daarna terug naar de lamp warpen). Of natuurlijk proberen of je het haalt

[ Voor 12% gewijzigd door Scrisissszzz op 02-02-2016 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:59:
[...]

De weerwolven zijn inderdaad te cheesen, dat is makkelijk op Youtube te vinden.

Houd er rekening mee dat het stuk wat je al gehad hebt je niet steeds opnieuw hoeft te doen. Als je bijvoorbeeld op de brug dood gaat en je verliest 4000 echoes, dan ren je gewoon alle vijanden voorbij naar dat punt zodat je kunt proberen je echoes direct terug te krijgen en vanuit daar weer verder te gaan. Zodra je de eerste shortcut vrij maakt en je je eerste insight punt hebt, zodat je kunt levelen, dan wordt het leuker. Dan is het gevoel van ik doe dit en kom niet vooruit weg :)

Je eerste insight kun je op 2 manieren krijgen. Je kunt een madman's knowledge vinden in het riool. Die use je en dan heb je 1 insight. Of je start het gevecht met de eerste baas. Je hoeft het niet te halen, (je kunt ook met een blod hunters mark daarna terug naar de lamp warpen). Of natuurlijk proberen of je het haalt
Mooie term, te cheesen. ;) Ik probeer het eigenlijk allemaal zonder Youtube te doen, want anders is toch een beetje de ervaring weg vrees ik.

Is het ook nog zo dat je om je echos terug te krijgen je ook nog binnen een bepaalde tijd terug moet zijn daar? Want ik slacht eigenlijk gewoon steeds de monsters opnieuw. Soms zie ik dan ineens weer een heleboel echos terug komen, dus dan heb ik het punt weer bereikt.

Ik zal inderdaad graag een keer een Insight point halen. En daar kom ik ook wel hoor, maar gisteren had ik gewoon geen beste dag, en dan is het soms even wat minder..geef niet op hoor, maar gisteren gewoon besloten dat het mijn dag niet was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee je echoes blijven gewoon liggen, het maakt niet uit of je ze na 5 minuten weer oppakt of na 83 uur ;)
Wat Scrississszzz al zegt: als je je echoes verliest en je spawnt weer bij de laatste lamp, ren gewoon naar de plek toe waar je je echoes bent verloren. (als je doodgaat voordat je ze oppakt ben je ze permanent kwijt)
9 van de 10 keer liggen ze daar op de grond en kun je ze zo weer oppakken, een enkele keer heeft een vijand ze opgepakt en moet je hem doden om ze terug te krijgen. Die vijand kun je herkennen aan de gloeiende paarse ogen.

Het begin stuk is heel lastig, dat hebben we allemaal wel tig keer overnieuw moeten doen.
Keep calm and prepare to die.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2016 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:15:
[...]

Mooie term, te cheesen. ;) Ik probeer het eigenlijk allemaal zonder Youtube te doen, want anders is toch een beetje de ervaring weg vrees ik.

Is het ook nog zo dat je om je echos terug te krijgen je ook nog binnen een bepaalde tijd terug moet zijn daar? Want ik slacht eigenlijk gewoon steeds de monsters opnieuw. Soms zie ik dan ineens weer een heleboel echos terug komen, dus dan heb ik het punt weer bereikt.

Ik zal inderdaad graag een keer een Insight point halen. En daar kom ik ook wel hoor, maar gisteren had ik gewoon geen beste dag, en dan is het soms even wat minder..geef niet op hoor, maar gisteren gewoon besloten dat het mijn dag niet was. ;)
Het is ook het beste om het eerst zelf te proberen, en niet allerlei videos te bekijken, dus goed bezig!! :)

Als je dood gaat krijg je de mogelijkheid om je echoes terug te krijgen. Hier zit geen tijd aan gebonden. Je moet alleen zorgen dat je niet dood gaat voordat je ze terug hebt anders zijn ze weg. In feite kun je na doodgaan dus de echoes terughalen die je voor die dood had. Eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:22:
Nee je echoes blijven gewoon liggen, het maakt niet uit of je ze na 5 minuten weer oppakt of na 83 uur ;)
Wat Scrississszzz al zegt: als je je echoes verliest en je spawnt weer bij de laatste lamp, ren gewoon naar de plek toe waar je je echoes bent verloren. (als je doodgaat voordat je ze oppakt ben je ze permanent kwijt)
9 van de 10 keer liggen ze daar op de grond en kun je ze zo weer oppakken, een enkele keer heeft een vijand ze opgepakt en moet je hem doden om ze terug te krijgen. Die vijand kun je herkennen aan de gloeiende paarse ogen.

Het begin stuk is heel lastig, dat hebben we allemaal wel tig keer overnieuw moeten doen.
Keep calm and prepare to die.
Oh I am, I expect to die a lot. Kan nu al wel veeeeel beter de begin vijanden aan. Weet hoe ik ze moet lokken, weet waar ik wat verwachten moet en dus kom ik daar makkelijker doorheen. Doodgaan is vooral door even dom te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zeg je het mooi :)

75% van de keren dat je dood gaat is het omdat je of te overmoedig wordt, of iets fout inschat, of inderdaad niet goed oplet. De andere 25% is het leren van de aanvalspatronen van de vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vergeet dat de camera ook niet altijd mee wilt werken ;)
Of dat je vastzit in een hoekje waar je niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja daar heb je gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gewoon eerlijk hoor, bij mij ligt het 9 van de 10 keer gewoon aan mijn eigen stommiteiten. ;) Maar ik kom er wel, heb alleen wat meer tijd nodig dan de gemiddelde medemens. ;) Wacht maar tot ik die Boss tegenkom, ik wed dat ik er zeker 10x het loodje bij ga leggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn 2/3 boss fights in de game die me de eerste keer zeker +30 pogingen hebben gekost ;)

Dat is normaal hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
dvdkiwi schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:59:
Je vergeet dat de camera ook niet altijd mee wilt werken ;)
Of dat je vastzit in een hoekje waar je niet uit komt.
Je kunt ook redeneren dat het bij je eigen fouten hoort. Je moet gewoon niet in hoekjes en te dicht bij muren komen. Ik meen ooit in een interview met Miyazaki gelezen te hebben dat ze het camera probleem makkelijk zouden kunnen fixen maar dat ze het eigenlijk bij de moeilijkheidsgraad vinden horen. Helaas kan ik zo snel even geen bron vinden voor dat interview.
En ik zie er wel wat in: Als je zomaar een hoekje indodged heb je gewoon een extra probleem. Net zoals je in het echt zou hebben als iemand je tijdens een gevecht in een hoekje drukt. Het is ook echt een Bloodborne dingetje, in de vorige Souls games kon je niet dodgen en was over het algemeen wat trager dus kwam je ook niet zo heel vaak in zo'n situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste keren dat het gebeurt is het inderdaad mijn eigen fout.
Maar soms wil de camera gewoon écht heel vervelend zijn, en dat is niet altijd in een hoekje of langs een muur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt erg met mij gesteld. Ik zit op mijn werk en het enige waar ik zin in heb is om verder te gaan in Bloodborne. Heb nog een aantal shortcuts overgeslagen tot nu toe en ben van plan eens te kijken of dat wat oplevert voor me. Het is maar goed dat The Division nog voorlopig niet uit is, want daar had ik ook al zin in....en dan heb ik in ieder geval nog even de volle aandacht voor Bloodborne. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:35:
Het is echt erg met mij gesteld. Ik zit op mijn werk en het enige waar ik zin in heb is om verder te gaan in Bloodborne.
Herkenbaar :+ Ik wil vanavond even die derde eindbaas een pak slaag geven maar ik ga eerst maar eens zoeken naar een shortcut daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:42
Ik heb hem sinds kort aangeschaft. Ik vind het een erg tof spel.

Alleen de moeilijkheidsgraad en de weinige savepoints nemen de plezier weg.

Ben wel 50x doodgegaan op het eerste stuk haha.. Eindelijk langs die 2 gunmen (dat allereerste stuk).

Kom ik zo'n dikke trol tegen, die me opeens in de rug aanvalt, terwijl ik die honden zit te killen :( . Moet ik nu weer van ver komen, ben bijna door al mijn blood vials heen!

[ Voor 5% gewijzigd door DaYwaLkUr op 02-02-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Even een vraag, ik heb Bloodborne al sinds de lauch, deze had ik gekocht in Videogamesplus.ca. Nou wil ik de expansion gaan spelen. Normaal gesproken gebruik ik de US account om de game te updaten. De expansion moet ik hier dan ook kopen neem ik aan. Klopt dit of moet ik specifiek een CA account aanmaken hiervoor?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaYwaLkUr schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:12:
Alleen de moeilijkheidsgraad en de weinige savepoints nemen de plezier weg.
Dan vraag ik me af of je wel de juiste game hebt gekocht _O-
(had je serieus een relatief simpele game met veel save points verwacht dan?)

Dat eerste stuk raakt iedereen altijd door zijn blood vials heen, dat ligt niet aan jou ;)
Gewoon geduld hebben en vooral niet willen rushen.
Als je doodgaat spawn je weer bij de lamp en vanuit daar kun je ook gewoon voorbij alle vijanden rennen tot aan waar je dood ging, dan pak je je echoes weer op en gaat vanaf daar weer verder.
En altijd om hoekjes en dergelijke kijken; die trol zal vast niet de laatste zijn die je verrast >:)
En soms als je vindt dat je veel echoes hebt kun je ook even terug naar de Hunter's Dream om je echoes uit te geven aan blood vials, bullets of -als het al mogelijk is- om up te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon voorbij rennen inderdaad. Dat scheelt je serieus een hoop frustratie at the end. Je moet de meeste vijanden zien om Echoes en drops van te krijgen. Ze hebben verder geen nuttige functie meer, dus als je er voorbij rent is er niets aan de hand. Goed in de game word je uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn 2e playthrough best vaak notes achter gelaten destijds. Afgelopen weken sinds de aanbieding in de store goed te merken dat er veel nieuwe spelers zijn want heb dagelijk dat 1 of 2 notes rated fine zijn :)

Glad to help ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 22:40

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Krijg je een melding als je een note hebt achtergelaten en deze een beoordeling krijgen? Zou vet zijn!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep!
Als je een "fine" rating krijgt terwijl je aan het spelen bent wordt je leven ook gelijk 100% bijgevuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg ook wel eens Fine ratings, maar ik laat nooit notes achter. Hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vrouw naast je op de bank misschien?

Als je nooit notes achterlaat, hoe kun je dan "one of your notes was rated fine" te zien krijgen? :/
Trouwens best irritant dat dat midden in beeld komt, vooral tijdens bossfights :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

dvdkiwi schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:54:

Als je nooit notes achterlaat, hoe kun je dan "one of your notes was rated fine" te zien krijgen? :/
Trouwens best irritant dat dat midden in beeld komt, vooral tijdens bossfights :X
Wel goed voor je health ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:54:

Geen idee. Krijg de melding regelmatig. Ik lees de meeste wel. Dus wellicht kopieer je ze ofzo?
Pagina: 1 ... 30 ... 66 Laatste