Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Woot! I'm on a roll!
Net weer gespeeld na een maandje:

Vicar dood
Witches dood
Dual wield giant dood
Chalice boss 2 dood, die 3 dikke
Watchdog of the old gods, dood.

Grootste issue was die dikke naakte dude die echt bizar snel is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47
corset schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:20:
Grootste issue was die dikke naakte dude die echt bizar snel is.
Haha, nu je het zo typt heb ik pas door dat die mob een easteregg/reference is naar al die Dark Souls spelers die geen armor dragen om sneller te kunnen rollen. :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voxalizer schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:43:
[...]

Haha, nu je het zo typt heb ik pas door dat die mob een easteregg/reference is naar al die Dark Souls spelers die geen armor dragen om sneller te kunnen rollen. :D
Haha, dat bedenk ik me nu ook ja :D Geweldige easter egg.

Vanavond maar proberen door Forbidden woods heen te gaan, en door Hypogean Gaol. Wat zijn dat 2 rot plekken :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ook eventjes vermelden dat ik bloodborne afgelopen weekend heb uitgespeeld. De story althans. Dat het spel me nog zo'n 3 bosses niet voorschotelt boeit me niet. :p kben blij dat ik ervan af ben :D

Ik vind de bosses niet echt gebalanceerd. One reborn poepsimpel, en bij eerste poging dood. Darkbeast pearl was echt ragen tot en met. K*tbeest.

Voor de fun Cleric Beast eens opnieuw gedaan en op beeld vastgelegd. Nu kan ik terug innerlijke rust vinden -.-

[ Voor 6% gewijzigd door Scifo83 op 10-11-2015 09:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scifo83 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:05:
Nu kan ik terug innerlijke rust vinden -.-
Weet je het zeker, zelfs als je weet dat er nog 3 bazen ergens rondlopen?
>:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
[/quote]
[quote]
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:27:
[...]

Weet je het zeker, zelfs als je weet dat er nog 3 bazen ergens rondlopen?
>:)
Begint niet eh :p Nee mijn mindset staat nu op fallout 4. Pffff weer een RPG -.-

Nuja nu mogen ze me eender welk spel voorschotelen, mijn skills zijn door bloodborne serieus de hoogte in gegaan lol.

[ Voor 16% gewijzigd door Scifo83 op 10-11-2015 09:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Scifo83 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:32:
[/quote]
[quote]
[...]

Begint niet eh :p Nee mijn mindset staat nu op fallout 4. Pffff weer een RPG -.-

Nuja nu mogen ze me eender welk spel voorschotelen, mijn skills zijn door bloodborne serieus de hoogte in gegaan lol.
En dan begint de ergenis met andere games die minder goede controls en combat hebben. Ik heb me kapot zitten ergeren aan The Witcher 3. Had die echt moeten spelen voordat ik aan Bloodborne begon.

Maar ik kan ook Dark Souls 2 Scholar of the First Sin aanraden. Ben je ook nog wel even zoet mee ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Ik zit er inmiddels ook helemaal in. Moest even wennen aan de sfeer van de game (is mijn eerste 'souls' game) en vooral aan het feit dat de mobs telkens weer leven als je dood bent gegaan (wat logisch is aangezien je je blood echoes elke keer kwijt raakt) maar ik ben er langzaam steeds meer ingezogen ook omdat ik de mechanics vrij snel onder de knie had :) dit soort games liggen mij wel denk ik. Cleric Beast in 2x neer gekregen!

En er is zoveel te ontdekken! Veel verborgen paden en shortcuts te maken, echt een topper! Ga ik nog veel plezier aan beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Iemand tips waar ik heen kan?

Unlocked zijn;

Forbidden woods
Lecture hall
Hypogean gaol
Chalice dungeon

Ben even de weg kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Forbidden Woods.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zondag 15 november 2015 @ 09:01:
Iemand tips waar ik heen kan?

Unlocked zijn;

Forbidden woods
Lecture hall
Hypogean gaol
Chalice dungeon

Ben even de weg kwijt :+
Forbidden woods voor story line. Maar voordat je het gebied NA forbidden woods hebt gecleared, zou ik zeggen explore ook Hypogean Gaol een keer :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Oh, heb nu ook Cainhurst Summons :D

Wel gaaf dat na Vicar de weg zo open gaat.

Wat heb ik afgelopen weekend gedaan?

1.) Central root chalice eerste boss gecleared (beast possesed nog iets), was wat trickier dan degene onder de "echte" workshop.
2.) Weer vials/bullets gefarmed

En vooral! Wraak genomen! Iedereen kent hem wel, het plein voor de Charnel lane lamp. Met al die gunners + hondjes. Eerste keer rende ik er doorheen, want die dogs zijn irritant. Nu terug gegaan, en ze afgeslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

corset schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:27:
Oh, heb nu ook Cainhurst Summons :D

Wel gaaf dat na Vicar de weg zo open gaat.

Wat heb ik afgelopen weekend gedaan?

1.) Central root chalice eerste boss gecleared (beast possesed nog iets), was wat trickier dan degene onder de "echte" workshop.
2.) Weer vials/bullets gefarmed

En vooral! Wraak genomen! Iedereen kent hem wel, het plein voor de Charnel lane lamp. Met al die gunners + hondjes. Eerste keer rende ik er doorheen, want die dogs zijn irritant. Nu terug gegaan, en ze afgeslacht.
Lol daar heb ik de eerste keer echt dagen op vastgezeten, nu hak je erdoorheen alsof ze er niet zijn :*)

Ik ben inmiddels bij Mergo's Wet Nurse, maar voglens mij moet ik die in een paar keer wel kunnen hebben.
spoiler:
Ik was dat kasteel ingegaan, maar had 80k aan echoes, dus maar zo'n item gebruikt om terug te gaan naar de laatste lamp. Toen kwam ik erachter dat ik de lift vergeten was te unlocken, dus ik was bang dat ik weer door die 3 varkens heen moest en 8 van die vuurspugende/zeis dragende gasten.

Dat moest ik ook, maar nu rende ik gewoon langs iedereen, vervolgens de lift in. Het mooiste was dat die varkens blijkbaar over die gasten heen rende en ze daardoor dood gingen. Had ik 30k aan gratis echoes en de lift gevonden. :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Afgelopen weken weer helemaal hooked. Weer eens een nieuw character begonnen waarbij ik alle items in de game ben gaan verzamelen. Alle armor sets, wapens in al hun variaties (lost, uncanny dus ook) runes in al hun sterkte variaties, quest en key items, chalices... Alles.
Gisteravond, done. Tja, wat nu? Deze game heeft geen geheimen meer voor me. ;)

Wel helemaal klaar voor de DLC. 250 Blood Chunks en 45 Blood Rocks op voorraad! 27% Physical gems in alle soorten en maten. Chalice dungeons FTW. Ik hoop dat Dark Souls 3 ook zoiets krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kom je aan zoveel Blood Rocks? er zijn er toch maar 3 in de Chalice dungeons te vinden per character?

Eentje per soort dungeon?

[ Voor 12% gewijzigd door Scrisissszzz op 16-11-2015 12:48 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34

SD5k

>4&X

Voxalizer schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:09:
Afgelopen weken weer helemaal hooked. Weer eens een nieuw character begonnen waarbij ik alle items in de game ben gaan verzamelen. Alle armor sets, wapens in al hun variaties (lost, uncanny dus ook) runes in al hun sterkte variaties, quest en key items, chalices... Alles.
Gisteravond, done. Tja, wat nu? Deze game heeft geen geheimen meer voor me. ;)

Wel helemaal klaar voor de DLC. 250 Blood Chunks en 45 Blood Rocks op voorraad! 27% Physical gems in alle soorten en maten. Chalice dungeons FTW. Ik hoop dat Dark Souls 3 ook zoiets krijgt.
Ok, dus je wil de DLC het liefst blind doorspelen maar wel zo OP mogelijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Scrisissszzz schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:46:
Hoe kom je aan zoveel Blood Rocks? er zijn er toch maar 3 in de Chalice dungeons te vinden per character?

Eentje per soort dungeon?
Blood Rocks kunnen sinds de meest recente patch ook droppen van de laatste bosses van de hoogste Chalice dungeons. Chunks krijg je tegenwoordig sowieso veel in chalice dungeons (al vanaf depth 3 is er een kans). Natuurlijk moet je ze wel leuk om te doen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:14:
[...]

Blood Rocks kunnen sinds de meest recente patch ook droppen van de laatste bosses van de hoogste Chalice dungeons. Chunks krijg je tegenwoordig sowieso veel in chalice dungeons (al vanaf depth 3 is er een kans). Natuurlijk moet je ze wel leuk om te doen vinden.
Dat wist ik helemaal nie. Je kunt dus een dungeon opnieuw aanmaken van dezelfde soort en dan weer kans hebben op een rock.. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Yeah. Neem bijvoorbeeld glyph code sjxnczwy. Deze heeft ontzettend korte wegen naar de levers. Bosses zijn prima te doen en kunnen goede gems droppen. Eerste twee bosses zijn supersimpel, derde boss is Abhorrent Beast. Kan tricky zijn maar mocht het niet lukken dan kan je hem altijd nog poisonen.

Let wel: je krijgt niet altijd een Blood Rock. Ik denk zo'n 1 op de 3 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Even ter verificatie, als ik een dungeon gedaan heb (heb er nu 3 of 4 dacht ik) kan ik de steen weer leeghalen, een andere ritual doen en dan krijg ik een andere (online) dungeon met andere verhalen? Of mis ik het nu?
Volgens mij heb ik nu alleen nog maar offline dungeons. (Bloodletting Beast was ik nu mee bezig dacht ik)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jazeker.
Als je een dungeon hebt uitgespeeld kun je de chalice weghalen.
Ook kun je een nieuwe dungeon maken, zelfs van dezelfde soort,
die dan weer compleet gevuld is met enemies en treasures.
Ik haalde altijd pas een chalice weg als ik zeker wist dat ik elk kamertje had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Afvalzak schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:24:
Even ter verificatie, als ik een dungeon gedaan heb (heb er nu 3 of 4 dacht ik) kan ik de steen weer leeghalen, een andere ritual doen en dan krijg ik een andere (online) dungeon met andere verhalen? Of mis ik het nu?
Volgens mij heb ik nu alleen nog maar offline dungeons. (Bloodletting Beast was ik nu mee bezig dacht ik)
In principe wel. Echter is het vooral in het begin in de lage depths aan te raden om vooral wel zoveel mogelijk te exploren. In 9/10 gevallen vind je genoeg materialen om iedere keer weer de volgende dungeon te kunnen maken. Rond depths 4/5 zul je echter gaan merken dat je altijd wel iets tekort komt en moet gaan grinden.

De meeste chalice layers hebben een extra gedeelte voor het eerste lampje, of juist vlak voor de boss (in het tussenstukje nadat je de deur richting boss hebt opengemaakt). Sommige layers hebben beide. Deze gedeeltes hebben altijd een grote chest aan het eind met belangrijke materialen. Het is echt aan te raden om altijd te checken of er zo'n extra gedeelte is en zo ja, deze kisten altijd op te zoeken. Later in de game kun je hier ook wapens en de beste runes vinden.

Bij chalice dungeons hoort helaas wel grinden op een gegeven moment. Lagere dungeons opnieuw doen om hogere te kunnen maken. Vooral Tomb Mould (ratten) en Ritual Blood (snatchers, chests, mobs die chests/levers bewaken) zul je vaak nodig hebben. Onthou echter wel dat je een dungeon maar 1x zelf hoeft te maken met materials. Zodra je een chalice eenmaal zelf gemaakt hebt kun je via de zoekfunctie gratis dezelfde chalice geshared door anderen weer openen.

Bovendien is voor vrijwel alle materials wel een easy manier om eraan te komen. Just ask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Duidelijk, ik heb de eerste 3 dungeons die ik had gecreëerd wel helemaal doorgelicht dusndat zit wel goed, benu gewoon de story line aan het afmaken en dan ga ik later weer verdr met de dungeons met dit in het achterhoofd.

Of als ik weer eens vast zit ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
SD5k schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:56:
[...]

Ok, dus je wil de DLC het liefst blind doorspelen maar wel zo OP mogelijk? :+
Ik denk dat met deze denkwijze het enige alternatief een nieuw character maken is. Je zou een punt hebben als er niet zoiets bestond als NG+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ok, dit moet er even uit:

Fuck.. de.. Woods.. Boss..

Pyromancer op 30%, "Here, now they have infinite range trololol" >_>

2 pogingen gehad.

Eerste poging, 1 op 60% (Werd geraakt door blade, daarna 3x Fireball)
Volgende poging, 1 op 20%, ze transformen, paniek slaat toe. Splat

>_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ben bij Gehrman beland. :|

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Voxalizer schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:19:
Ik denk dat met deze denkwijze het enige alternatief een nieuw character maken is. Je zou een punt hebben als er niet zoiets bestond als NG+.
Klopt, ik heb zelf een nieuw character aangemaakt en ongeveer tot de helft van NG gespeeld. Maar waar ik vooral op doelde zijn die 27% gems, is naar mijn mening zeker niet nodig voor NG+, misschien voor latere cycli maar ik ben zelf gestopt in het begin van NG++, ik zie zelf meer lol in het maken van verschillende builds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:13:
ok, dit moet er even uit:

Fuck.. de.. Woods.. Boss..

Pyromancer op 30%, "Here, now they have infinite range trololol" >_>

2 pogingen gehad.

Eerste poging, 1 op 60% (Werd geraakt door blade, daarna 3x Fireball)
Volgende poging, 1 op 20%, ze transformen, paniek slaat toe. Splat

>_>
Er zijn verschillende tactieken voor de Shadows. Heel veel mensen werken bij alledrie de health omlaag tot ong te helft omdat ze dan sneller af te maken zijn nadat ze transformen. Echter lukte mij dit nooit ;)

Wat ik doe ik focus me eerst op degene met alleen de katana. Deze is, als je het door hebt, ook best makkelijk te parryen. Dan is de meest agressieve iig weg. Dan degene met de kaars en dan de caster..

Lees ook veel mensen die het andersom doen en beginnen bij de caster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Wat ook wel aardig helpt bij die gasten is om dingen als charge attacks en andere langzame aanvallen achterwege te laten. Snel wapen, bolt paper, en dansen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me nog niet aangesloten bij een faction en ben nu bijna bij de Wet Nurse volgens mij, kan ik me nog steeds bij een aansluiten? Die ene achter de Cathedral was weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Ah rage posts. Leuk nu om te lezen achteraf :p

- mijn focus was ook op de 2 snelle gasten. Ik denk ook dat die met de vuurballen 3x achter elkaar schiet en dan heb je rustmoment om aan te vallen

- ik deed achter pillaar soms 2x goed getimede R2 attacks met mijn extended axe. Die lopen toch als een kieken zonder kop naar u. Zie wel dat je de nodige afstand al hebt gecreëerd

- enemy taggen en untaggen/switchen naar andere enemy met stick is ook iets wat ik geleerd heb in dit gevecht. Je wilt toch controle hebben over de situatie

Die slangen heb ik wel niet voorgeschoteld gehad in mijn successvolle attempt. Precies of die moeilijkheidsgraad soms random is -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.eurogamer.net/...for-bloodbornes-expansion

patch als het goed is al te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Je kunt in de Forbidden Woods nu een nieuwe NPC vinden om een nieuw covenant te joinen. Dit covenant is gericht op coop. Soort rankingsysteem.

Ook kun je in de Dream nu een item vinden waarmee je Old Hunters NPCs kan summonen. Deze zijn op te roepen bij de storymode bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:57
Ben benieuwd hoe dat summon van npc werkt. Werkt het ook in dungeons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Het werkt zoals de summoning signs in Dark Souls. Je ziet in de buurt van bosses een licht waar je een NPC kan summonen. Het is overigens een erg duidelijk zichtbaar licht, niet te missen (itt Dark Souls).

Ze verschijnen ook in dungeons. Bloodborne is nu officieel easymode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Voxalizer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:44:
Het werkt zoals de summoning signs in Dark Souls. Je ziet in de buurt van bosses een licht waar je een NPC kan summonen. Het is overigens een erg duidelijk zichtbaar licht, niet te missen (itt Dark Souls).

Ok dank.

Moest nog 3 trophy,s en zat aardig. Maar wel leuk om eens te testen of het echt veel scheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je moet wel eerst alle gevechten solo halen :)

Wie gaat er morgen aan de DLC beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Scrisissszzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:11:

Eerst de reguliere content maar eens uitspelen :P
Maar staat wel op de lijst natuurlijk.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WOOT!

Paarl dood
Shadows dood
Keeper of the old lords dood

Keeper was echt faceroll.. bait de charge attack, schiet, 25% health weg dankzij visceral.

Nu vast op Rom, via youtube lijkt de fight zo simpel. Maar helaas, dat is hij zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Voxalizer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:44:

Nou, ik kwam dus in een nieuwe dungeon layer, met zo'n bellringer, vuurspugende wolven, 2 sterke gasten, en 2 van die draak achtige dingen die je ook vind in die sectie voor Rom, en ik zie dus dat licht, summon die dude en denk "Nou gaat het vast lukken" :*)

Die gozer was sneller dood dan ik in mijn eerste BB ervaring, springt natuurlijk gelijk midden in die vuurspugende wolven en vergeet dat het misschien slimmer is om eerst mij te ondersteunen. ;w

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:11:

Zeker weten!
Ben nog bezig met de DLC van Dark Souls 2 SotFS maar hopelijk kan ik die vanavond afronden. Dan ben ik er helemaal voor om weer naar Bloodborne over te schakelen :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:44:
[...]

Zeker weten!
Ben nog bezig met de DLC van Dark Souls 2 SotFS maar hopelijk kan ik die vanavond afronden. Dan ben ik er helemaal voor om weer naar Bloodborne over te schakelen :)
Nice :) ben zeer benieuwd morgen, zag op reddit al de boss fights staan maar heb het kunnen weerstaan en niet gekeken.

SotFS moet ik eigenlijk ook eens proberen maar na de snelle gameplay van BB weet ik niet of ik daar aan kan wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga hem pas halen als ik weet dat ik de content aankan :) Als ik zie dat ik nu moeite heb met Rom, gaat de DLC me niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:07:
Ik ga hem pas halen als ik weet dat ik de content aankan :) Als ik zie dat ik nu moeite heb met Rom, gaat de DLC me niet lukken denk ik.
Iedereen heeft moeite met verschillende bazen. Je bent bij Rom dus de Shadows heb je gehaald. Daar had ik persoonlijk veel meer moeite mee dan met Rom.. Niet opgeven dus :) Of voor hulp bellen!

Eerste keer dat ik Rom tegenkwam heb ik steeds gerusht naar hem en die minions niks mee gedaan. Dat is me toen gelukt. Alle andere keren werd ik finaal afgemaakt en sindsdien pak ik altijd eerst de minions. Enige wat ik kan zeggen is ga niet te ver van Rom af en probeer hem altijd beetje in beeld te houden zodat je kunt zien wanneer hij zijn magic attacks doet. De spinnen van de zijkant of achterkant raken. Dan liggen ze met 1/2 keer slaan. Rom is zwak tegen bolt damage. Als je doet rushen kun je ook een beast blood pellet pakken om damage op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Pfff ik ben de Defiled Chalice voorbij. Great Isz voelt nou wel enorm simpel, haha.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Afvalzak schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:24:
[...]

Nou, ik kwam dus in een nieuwe dungeon layer, met zo'n bellringer, vuurspugende wolven, 2 sterke gasten, en 2 van die draak achtige dingen die je ook vind in die sectie voor Rom, en ik zie dus dat licht, summon die dude en denk "Nou gaat het vast lukken" :*)

Die gozer was sneller dood dan ik in mijn eerste BB ervaring, springt natuurlijk gelijk midden in die vuurspugende wolven en vergeet dat het misschien slimmer is om eerst mij te ondersteunen. ;w
Hehe!

Noujs, Rom lijkt me dan ook weer niet erg geschikt voor NPC summons. Ik heb het niet geprobeerd maar ik kan me zo voorstellen dat die NPC koekenbakkers doodleuk de kop van Rom gaan aanvallen en niet de zijkant.

Edit: DLC unlocked om 0.01 NL tijd zo lijkt het. Ben er nog niet over uit of ik vannacht of morgen begin.

[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 23-11-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Rom NPC gaat vol op de spiders, dat is wel geinig. Gaat pas op de boss als spiders weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

Vox: hoe weet je dat, van 0.01?
Ik begin morgen wel. Als hij er is.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
spaceboy schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:12:
Vox: hoe weet je dat, van 0.01?
Ik begin morgen wel. Als hij er is.
Madman's Knowledge ;)

Las ik op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:35:
[...]

Madman's Knowledge ;)

Las ik op reddit.
_O-

Moet gvd tot laat werken vandaag, hopelijk nog ff tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vannacht nog even gespeeld, als een kind zo blij met nieuwe content! Heb gelukkig een halve dag op het werk vandaag dus kan straks gelijk weer verder. Ben met me NG++++ (lvl 201) bezig en heb nog een char die in normal mode zit (die is level 74) maar die level 74 kreeg toch behoorlijke klappen van die nieuwe mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:19:
Vannacht nog even gespeeld, als een kind zo blij met nieuwe content! Heb gelukkig een halve dag op het werk vandaag dus kan straks gelijk weer verder. Ben met me NG++++ (lvl 201) bezig en heb nog een char die in normal mode zit (die is level 74) maar die level 74 kreeg toch behoorlijke klappen van die nieuwe mobs.
Ik meende dat je echt op NG+ moet zitten om de DLC te starten? Kan het ook met een normal char na Amelia dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Scrisissszzz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:25:
[...]

Ik meende dat je echt op NG+ moet zitten om de DLC te starten? Kan het ook met een normal char na Amelia dan?
Uiteraard kun je gewoon in normal met de DLC beginnen.

Eerste indruk: wreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:25:
[...]

Kan met een normale char ook inderdaad. Dat werkte prima. Ik was al bijna bij het einde met de normale char maar kon gewoon met de DLC beginnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok nice!

Enige wat ik eigenlijk nodig heb zijn ene paar rocks om wapens naar +10 te krijgen. Die heb ik nooit echt gefarmed. Hopelijk liggen er 1 of 2 in de DLC ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:38:
[...]

Uiteraard kun je gewoon in normal met de DLC beginnen.

Eerste indruk: wreed.
Eens! Had Bloodborne al maanden niet gespeeld dus wel weer even in komen. Maar het nieuwe gebied ziet er so far prima uit. Heb wel het idee dat ik overpowered ben. Level 166. Waar zit jij op?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
spaceboy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:22:
[...]

Eens! Had Bloodborne al maanden niet gespeeld dus wel weer even in komen. Maar het nieuwe gebied ziet er so far prima uit. Heb wel het idee dat ik overpowered ben. Level 166. Waar zit jij op?
Level 175, maar zit in NG+++. Goed te doen, 3 bosses gehad tot dusver.

Rakuyo is echt een beestachtig wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben bang dat m'n 58 nog veels te laag is voor de DLC, dus ik laat hem maar even wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:06:
[...]

Level 175, maar zit in NG+++. Goed te doen, 3 bosses gehad tot dusver.

Rakuyo is echt een beestachtig wapen.
Is er een manier om te zien in welke NG+ je bent? Ik heb hem 2x rond gespeeld, maar mijn savegame was wel endgame maar volgens mij zit ik op NG+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet al je Micolash hoeden (Mensis Cages) bewaren in je inventory, zo kan je het makkelijk bijhouden ;)
Je krijgt er één in elke playthrough, dus als je er bijvoorbeeld 5 hebt zit je in ng+4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:07:
Je moet al je Micolash hoeden (Mensis Cages) bewaren in je inventory, zo kan je het makkelijk bijhouden ;)
Je krijgt er één in elke playthrough, dus als je er bijvoorbeeld 5 hebt zit je in ng+4.
haha vroeg me dat gister af hoe je dat kon zien inderdaad. Dat is wel een goeie heb er volgens mij geen 1 verkocht (niet dat ik weet althans). Zal zo eens kijken volgens mij ben ik nu begonnen aan NG++++ dus moet er dan uh 3 hebben

Denk dat ik er paar verkocht heb :) weet zeker dat ik minimaal op NG++ dus ben met of 3 bezig of 4, maar heb er maar 2. Zal eens ff aan iemand vragen waar ik soms mee coop hehe

[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 24-11-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb er toch best weer moeite mee, die DLC. Op een lekkere frustrerende manier.

spoiler:
ben nog niet voorbij Ludwig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Het zit er helaas alweer op. Uitgespeeld. Erg gaaf maar had wel iets langers verwacht eigenlijk. Al met al wel toffe DLC. Ik mis geloof ik nog 1 wapen.

Wat ik eigenlijk het meest jammer vind is dat er geen nieuwe chalice is bijgekomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Voxalizer op 24-11-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik had weinig moeite met het eerste gebied, maar de eerste boss is inderdaad al behoorlijk pittig. Moet zeggen dat zijn eerste vorm een stuk irritanter is dan de tweede.

Kan niet wachten tot ik de Rakuyo heb, lijkt me het ultieme wapen voor mijn skill build. Speel nu met de Beasthunter Saif, niet echt een super boeiend wapen buiten de transformed R1 om, je maakt dan namelijk een dash naar voren. Maar aangezien ik deze build had gemaakt voor de Reiterpallasch vermaak ik me daar ook nog wel mee.
De overige 3 wapens die ik heb gevonden zijn strength wapens dus hierna ga ik nog een keer door de DLC met m'n strength build. En daarna maar eens echt arcane en bloodtinge builds maken want de nieuwe wapens die zich hier op richten zien er veelbelovend uit.

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 24-11-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:07:
Het zit er helaas alweer op. Uitgespeeld. Erg gaaf maar had wel iets langers verwacht eigenlijk. Al met al wel toffe DLC. Ik mis geloof ik nog 1 wapen.

Wat ik eigenlijk het meest jammer vind is dat er geen nieuwe chalice is bijgekomen.
Doe je rap. ☺
Heb de eerste boss nu net te grazen.

Wat ik me afvraag: ik ben in de DLC nu al langs een lampje of 3 gekomen. Maar vanuit de Hunter's Dream kun je niet warpen naar de lampen in het nieuwe gebied? Of mis ik een totaal nieuwe grafzerk ofzo? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
spaceboy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:31:
[...]
Wat ik me afvraag: ik ben in de DLC nu al langs een lampje of 3 gekomen. Maar vanuit de Hunter's Dream kun je niet warpen naar de lampen in het nieuwe gebied? Of mis ik een totaal nieuwe grafzerk ofzo? 😀
Ik zou nog maar eens goed in the Dream rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:33:
[...]

Ik zou nog maar eens goed in the Dream rondkijken.
Ah.... Dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een paar maanden niet gespeeld dus moet er nog ff in komen maar ik moet zeggen dat ik t echt wel pittig vind haha.

Al vaak t loodje gelegd voor de eerste baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Op new game ++++ is die eerste boss niet te doen zeg op normal Had ik hem in een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Leuke dlc. Eerste bosses alweer neer en met lvl 129 goed te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Henkje.doc op 24-11-2015 21:42 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Level 180 hier. Zat al op ng+ maar de eerste aas wil echt niet neer. Moet ook echt weer wennen aan de speel stijl. Helaas ook geen reactie op de beckoning bell. Wel vet weer zeg. De snellere stijl van Bloodborne maakt het allemaal een stuk intenser dan Dark Souls imho.

Edit:

En inmiddels verslagen, wel met hulp van een npc. Dat dan weer wel ;)

Dat gebied daarna trouwens. Echt geweldig. Ondanks dat ik er net 400.000 echoes ben verloren...

[ Voor 25% gewijzigd door rajackar op 24-11-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Allemachtig wat een gevecht die eerste boss op NG++++ niet gezond gewoon. Maar goed heb hem down wat een rush geeft dat toch. Dat vind ik nog wel het mooiste van het spel als het dan eindelijk lukt haha. Maaar goed vermaak me er prima mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:22:
Allemachtig wat een gevecht die eerste boss op NG++++ niet gezond gewoon. Maar goed heb hem down wat een rush geeft dat toch. Dat vind ik nog wel het mooiste van het spel als het dan eindelijk lukt haha. Maaar goed vermaak me er prima mee :D
Nice!

Ik zit op NG+++ en hij is idd erg pittig.

In die bloed rivier heb je ook een hunter en een BSB bij elkaar. Die hunter lukt me ook nog niet :X

Het zijn net mini bosses met die health die ze hebben. Maar godsamme wat is het weer tof! Vanavond iets meer tijd dan gister.

[ Voor 5% gewijzigd door Scrisissszzz op 25-11-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:04:
[...]

Nice!

Ik zit op NG+++ en hij is idd erg pittig.

In die bloed rivier heb je ook een hunter en een BSB bij elkaar. Die hunter lukt me ook nog niet :X

Het zijn net mini bosses met die health die ze hebben. Maar godsamme wat is het weer tof! Vanavond iets meer tijd dan gister.
spoiler:
Die hunter moet je naar toe rennen en dichtbij hem staan dan is die wel te doen
al is het op NG+++ en hoger wel een bitch hele spel is een bitch op dat nivea en denk dat ik hem ook niet meer verder ga doen hou deze save game wel hier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Och wat een lekker spel. Net (wel met hulp) de 2e boss neer. ZWEET in den bilnaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:19:
[...]

spoiler:
Die hunter moet je naar toe rennen en dichtbij hem staan dan is die wel te doen
al is het op NG+++ en hoger wel een bitch hele spel is een bitch op dat nivea en denk dat ik hem ook niet meer verder ga doen hou deze save game wel hier op.
Ik heb nog 2 andere chars gericht op skill die zitten beide net na Rom, ik zal eens daarmee de dlc in gaan kijken hoe dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:51:
[...]

Ik heb nog 2 andere chars gericht op skill die zitten beide net na Rom, ik zal eens daarmee de dlc in gaan kijken hoe dat is.
Heb nog een andere char inderdaad die zit nog in new game en die kreeg eerste boss echt zo down dat stelde niet zoveel voor (is level 74 en moet nog 2 bosses. Maar goed dit is te doen, vannavond even coopen met een vriend van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heren, vraag!

ik heb net een paar weken geleden bloodborne uitgespeeld en new game + gestart, ik had een aantal optionele bazen overgeslagen.
Nu wil ik the old hunters gaan spelen, gaan jullie mij nou vertellen dat ik nu tot vicar emilia moet spelen voor dat ik hier bij kan ?

:+ :+ :+ dat zou irritant maar tegelijkertijd ook geniaal zijn! heb bijna withcer heart of stone uitgespeeld en metal gear solid ligt nog in de kast en heb ik nog niet aangeraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
shakespeare schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:53:
heren, vraag!

ik heb net een paar weken geleden bloodborne uitgespeeld en new game + gestart, ik had een aantal optionele bazen overgeslagen.
Nu wil ik the old hunters gaan spelen, gaan jullie mij nou vertellen dat ik nu tot vicar emilia moet spelen voor dat ik hier bij kan ?

:+ :+ :+ dat zou irritant maar tegelijkertijd ook geniaal zijn! heb bijna withcer heart of stone uitgespeeld en metal gear solid ligt nog in de kast en heb ik nog niet aangeraakt...
Ja dat klopt inderdaad, maar goed het is Father en dan Vicar dus het valt mee :)
spoiler:
vooral als je key koopt kan je dat grote hek open maken en dan kan je er zo naar toe lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb vandaag toch wel de nodige moeite met online. Sowieso heb ik weinig connects (zowel als beckoner als hulpje). Dat kan nog komen door mijn level (167 volgens mij NG+). Maar, wat gewoon buggy is: ik heb zeer zeer regelmatig dat ik na gebruik van een (beckoning of small resonant) bell wordt alles wat met online te maken heeft disabled. Ook via lantaarns kan ik dan niet terug naar dr Hunter's Dream. Alleen exit game en reconnect helpt. Het is ook niet dat ik invaded ben ofzo (want ook dat gebeurt nooit).

Wel jammer. Zit ook redelijk vast bij boss 4 en 5. Solo kan ik die gewoon niet.

Edit: boss 4 is neer. Nu de laatste.
spoiler:
Laurence dus. Iemand enige clue hoe je die fatsoenlijk te grazen neemt? Dat tweede deel... Man man... Overal vuur...

[ Voor 13% gewijzigd door spaceboy op 25-11-2015 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo net 2e boss dood
spoiler:
Living Failures
en wat een cookie vergeleken met de eerste op NG++++ op die char speel ik wel met een vriend van me ook want tis echt geen pretje op me new game doe ik het solo :) (na dat ik hier klaar mee ben).

Edit: Gisteravond ook nog even de derde gedaan paar keer zelf en had hem bijna dood en toen was ik klaar mee en coop gedaan. Maar goed doe hem wel solo op me normal char :) wel toffe bos (zoek er een wallpaper van).

[ Voor 30% gewijzigd door WeAreLegion op 26-11-2015 08:26 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, ben er ook doorheen. Wel balen, kan geen 100% trophies halen...

spoiler:
Moet de Moonlight Holy Sword nog, maar volgens mij is hij bugged. Op internet vind ik dat hij bij het hoofd van Ludwig zou liggen maar helaas. Dat hoofd is al dood en van dat vette zwaard geen spoor...

• WeAreLegion
  • Niet online
spaceboy schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:04:
Zo, ben er ook doorheen. Wel balen, kan geen 100% trophies halen...

spoiler:
Moet de Moonlight Holy Sword nog, maar volgens mij is hij bugged. Op internet vind ik dat hij bij het hoofd van Ludwig zou liggen maar helaas. Dat hoofd is al dood en van dat vette zwaard geen spoor...
spoiler:
Kan je ook niet meer met hem praten? Je moet dan je church kleding aan hebben

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

WeAreLegion schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:28:
[...]

spoiler:
Kan je ook niet meer met hem praten? Je moet dan je church kleding aan hebben
Dat las ik ja. Een willekeurig white church kledingstuk zou moeten voldoen toch? De kop is gewoon hartstikke dood. Op Fextralife forum zie ik ook mensen met mijn issue. Wel balen. Heb weinig zin om een complete playthrough voor 1 zwaard te maken... :(

• rajackar

rajackar

Blood Minister

WeAreLegion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:22:
Zo net 2e boss dood
spoiler:
Living Failures
en wat een cookie vergeleken met de eerste op NG++++ op die char speel ik wel met een vriend van me ook want tis echt geen pretje op me new game doe ik het solo :) (na dat ik hier klaar mee ben).

Edit: Gisteravond ook nog even de derde gedaan paar keer zelf en had hem bijna dood en toen was ik klaar mee en coop gedaan. Maar goed doe hem wel solo op me normal char :) wel toffe bos (zoek er een wallpaper van).
Die tweede is idd een cookie vergeleken met de eerste. Alleen daarna....
Daar ga ik nog wel even vast zitten ben ik bang.

• Voxalizer
spaceboy schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:52:
[...]

Dat las ik ja. Een willekeurig white church kledingstuk zou moeten voldoen toch? De kop is gewoon hartstikke dood. Op Fextralife forum zie ik ook mensen met mijn issue. Wel balen. Heb weinig zin om een complete playthrough voor 1 zwaard te maken... :(
Misschien kun je dit proberen?

spoiler:
Die dude (Simon) die in de allereerste shortcut naar het eerste lampje staat heeft Ludwig's hoofd gekilled met een pijl. Dit doet hij als je te lang wacht met praten met Ludwig. Als het goed is vind je hem later terug bij het lampje in de Hut in dat vissersdorpje. Aangezien je de rest van de wapens blijkbaar wel hebt heb je hem daar wel ontmoet. Misschien teruggaan en hem killen? Of misschien in Church outfit met hem praten?

Op Fextralife staan nog een hoop tegenstijdigheden mbt de DLC. Zo zijn er bijvoorbeeld mensen die beweren dat je de alle wapens trophy niet zou kunnen halen als je niet met Simon hebt gepraat de allereerste keer bij die shortcut.
Guess what? Ik heb die hele shortcut in mijn eerste run nooit gevonden, en toch alle wapens gekregen. Overigens had ik Ludwig's hoofd gewoon stukgemept en het zwaard zelf opgepakt.

Meestal zitten er in de From games wel safeguards die voorkomen dat je een bepaald item niet meer kan halen.

En anders gewoon nog een keer een NG+ cycle voor dat wapen? Ik weet niet hoever je bent in NG+ maar in de volgende cycle hoef je maar 3 bosses te killen voor het zwaard: Gascoigne, Amelia en de DLC boss in kwestie. Desnoods help ik je wel even, ik heb je op PSN dus roep maar!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:01:
[...]

Misschien kun je dit proberen?

spoiler:
Die dude (Simon) die in de allereerste shortcut naar het eerste lampje staat heeft Ludwig's hoofd gekilled met een pijl. Dit doet hij als je te lang wacht met praten met Ludwig. Als het goed is vind je hem later terug bij het lampje in de Hut in dat vissersdorpje. Aangezien je de rest van de wapens blijkbaar wel hebt heb je hem daar wel ontmoet. Misschien teruggaan en hem killen? Of misschien in Church outfit met hem praten?

Op Fextralife staan nog een hoop tegenstijdigheden mbt de DLC. Zo zijn er bijvoorbeeld mensen die beweren dat je de alle wapens trophy niet zou kunnen halen als je niet met Simon hebt gepraat de allereerste keer bij die shortcut.
Guess what? Ik heb die hele shortcut in mijn eerste run nooit gevonden, en toch alle wapens gekregen. Overigens had ik Ludwig's hoofd gewoon stukgemept en het zwaard zelf opgepakt.

Meestal zitten er in de From games wel safeguards die voorkomen dat je een bepaald item niet meer kan halen.

En anders gewoon nog een keer een NG+ cycle voor dat wapen? Ik weet niet hoever je bent in NG+ maar in de volgende cycle hoef je maar 3 bosses te killen voor het zwaard: Gascoigne, Amelia en de DLC boss in kwestie. Desnoods help ik je wel even, ik heb je op PSN dus roep maar!
Had al die dingen geprobeerd, no luck. Maar uiteindelijk toch maar NG++ gedaan en MET (jawel, ook al waren het maar 5 meppen) hulp van jou nu ook 100%. Ik kan weer slapen. ;)

• WeAreLegion
  • Niet online
spaceboy schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:48:
[...]

Had al die dingen geprobeerd, no luck. Maar uiteindelijk toch maar NG++ gedaan en MET (jawel, ook al waren het maar 5 meppen) hulp van jou nu ook 100%. Ik kan weer slapen. ;)
Ga je er nog wel mee verder met NG++ :) ik vond het verschil tussen NG en NG++++ echt zo achterlijk groot dat is niet gezond meer gewoon. Wil niet weten hoe dit spel is op NG+++++++

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Even een vraagje tussen alle NG+++++'ers door, ik sta op het punt het spel voor het eerst uit te spelen (nu bij Gehrman) maar als ik hem en de volgende verslagen heb, begint het spel dan overnieuw met NG+?
Of kan ik verder met deze save? Want dan wil ik gaan beginnen aan die Old Hunters en heb geen zin om dan weer naar Cleric Beast te gaan etc. Anders wacht ik even met Gehrman verslaan :)

Last.fm | Code Talks

Afvalzak schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:10:
Even een vraagje tussen alle NG+++++'ers door, ik sta op het punt het spel voor het eerst uit te spelen (nu bij Gehrman) maar als ik hem en de volgende verslagen heb, begint het spel dan overnieuw met NG+?
Of kan ik verder met deze save? Want dan wil ik gaan beginnen aan die Old Hunters en heb geen zin om dan weer naar Cleric Beast te gaan etc. Anders wacht ik even met Gehrman verslaan :)
Als je NG nu uitspeelt begin je automatisch aan NG+ en sta je weer in de clinic. Dan moet in inderdaad weer een stuk spelen. Echter zijn het alleen maar Father Gascoigne en Amelia. Daarna kun je de dlc in.

In de NG game nu kun je meteen de dlc in. Dan hoef je niet die 2 bazen opnieuw te doen.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zou hem dan nog niet uitspelen want van NG naar NG+ ga je wel merken en de DLC is eigenlijk niet bedoelt om gelijk na Vicar mee te beginnen (moeilijkheid zou ongeveer rond mensis moeten zitten).

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ok duidelijk, dan wacht ik nog even met die bazen, ik wil sowieso de Chalices nog allemaal uitspelen (ben nu bij de 2e keer Rom.

Last.fm | Code Talks

• WeAreLegion
  • Niet online
Afvalzak schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:49:
Ok duidelijk, dan wacht ik nog even met die bazen, ik wil sowieso de Chalices nog allemaal uitspelen (ben nu bij de 2e keer Rom.
Die chalices worden wel overgezet dus dat maakt verder niet zoveel uit :) Als je klaar ben met DLC kan je ff laatste doen en dan naar NG+ :D

• Henkje.doc
Zo dlc completed. Inclusief wapens. Leuke gebieden en laatste boss die toch weer lekker lastig is. Nu op naar de half life dungeon :p

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:45
WeAreLegion schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:23:
Ik zou hem dan nog niet uitspelen want van NG naar NG+ ga je wel merken en de DLC is eigenlijk niet bedoelt om gelijk na Vicar mee te beginnen (moeilijkheid zou ongeveer rond mensis moeten zitten).
Dus de dlc is niet te doen als je net in NG zit? Is het beter om eerst die NG af te ronden? Ik ben niet zo van NG etc maar wil wel die dlc doorlopen, vandaar.

• WeAreLegion
  • Niet online
Spud82 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:05:
[...]

Dus de dlc is niet te doen als je net in NG zit? Is het beter om eerst die NG af te ronden? Ik ben niet zo van NG etc maar wil wel die dlc doorlopen, vandaar.
Ik denk zelf dat je dan beter of niet naar NG kan gaan en de DLC kan doen en dan NG plus starten. Zoals aangegeven de DLC word geschat op rond nightmare of mensis moeilijkheid dus als je na 2 bosses in NG+ er naar toe gaat zal je wel goed je best moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:13:
[...]

Ik denk zelf dat je dan beter of niet naar NG kan gaan en de DLC kan doen en dan NG plus starten. Zoals aangegeven de DLC word geschat op rond nightmare of mensis moeilijkheid dus als je na 2 bosses in NG+ er naar toe gaat zal je wel goed je best moeten doen :)
Inderdaad heb 1 char nu zitten net na Rom, stond voor de deur van The One Reborn, en daarmee de DLC ingerend maar daar is het toch best pittig mee. Wapen ook pas +6 en amper gems erop.

De vijanden in het begin van de dlc liggen dan niet na een paar klappen en een visceral bv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gisteren Cainhurst gedaan, wat is dat een makkelijke echo farm plek, de ghostly women doen nauwelijks iets. De chivaliers zijn wat irritant maar makkelijk geparried. Enige waar je langs moet rennen zijn die leech beesten buiten, die zijn het niet waard :D

Toch maar naar 70 grinden voordat ik Rom weer probeer (nu 61)

En nee, ik heb grote vriend boven op het dak nog niet gedaan, kwam daar met 85k souls, wilde dat niet kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:05:
[...]
WeAreLegion schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:13:
[...]
Ik denk zelf dat je dan beter of niet naar NG kan gaan
Jullie halen wat dingen door elkaar: NG is gewoon je eerste playthrough.
NG+ en alle plusjes die daar op volgen zijn je 2e, 3e enz playthough ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:55:
[...]

[...]

Jullie halen wat dingen door elkaar: NG is gewoon je eerste playthrough.
NG+ en alle plusjes die daar op volgen zijn je 2e, 3e enz playthough ;)
ja okay zo bedoelde ik het inderdaad :) dat ie beter daar in kan blijven. Maar goed fijn dat er nog iemand scherp is haha vannavond even de rest doen. Blijft toch me game van het jaar dit. Die muziek ook echt zo ontzettend goed.
Pagina: 1 ... 24 ... 66 Laatste