Weer een stukkie verder, heb het gevoel dat ik de machine gun meneer nooit ga killen.
Het is ook niet verplicht om m af te maken als je voor t eerst door old yarnham komt
je kunt later nog wat aan m hebben..
En als je m wilt killen... 1 tip.. je staat op een dak...
En als je m wilt killen... 1 tip.. je staat op een dak...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Bij mij heeft die zelfmoord gepleegd
Was dat laddertje op gegaan, ben toen gevlucht en verder gegaan met de rest van het stuk en na een paar minuten kreeg ik er ineens XP bij. Lag die onderaan de ladder

PSN ID: Enzyme-NL
Ja dat had ik ookEnzymeNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:55:
Bij mij heeft die zelfmoord gepleegdWas dat laddertje op gegaan, ben toen gevlucht en verder gegaan met de rest van het stuk en na een paar minuten kreeg ik er ineens XP bij. Lag die onderaan de ladder

Ben nu op een stuk gekomen waar zo'n knakker vanaf het dak met een turret me kapot probeert te blazen. Dit gedeelte is me echt op de proef aan het stellen. Denk ik vorderingen te hebben gemaakt komt er zo'n razendsnelle vijand met een gun en zwaard me snoeihard killen
En dáár kom ik niet voorbij! Hoe versla ik die f*cker?!
Mejor así
Als de hunter op het dak dood is en je kunt niet bij z'n drop, dan moet je de volgende keer als je in het gebied bent even terug gaan naar die plek, dan ligt zijn drop gewoon op het dakAfvalzak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:58:
[...]
Ja dat had ik ookAlleen ik kon zijn drop niet pakken
Als je over de eerste brug bent, loopt de hunter daar rechts rond. Je moet dan links gaan en hem steeds naar het lage trapje lokken. Als je dan iets verder staat kun je hem 1 of 2 keer slaan en dan gaat hij terug dat open veld in. Dan lok je hem opnieuw tot hij dood is. De hunter op het dak kan je niet meer raken als je na de brug links gaat.Barbas schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:37:
Ben nu op een stuk gekomen waar zo'n knakker vanaf het dak met een turret me kapot probeert te blazen. Dit gedeelte is me echt op de proef aan het stellen. Denk ik vorderingen te hebben gemaakt komt er zo'n razendsnelle vijand met een gun en zwaard me snoeihard killen![]()
(Je kunt ook gewoon beide voorbij rennen en later terug komen om ze af te maken
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Oh, ik vermoed dat ik het al gepakt heb dan, is al weer een hele tijd geleden dat ik daar geweest ben.Scrisissszzz schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
Als de hunter op het dak dood is en je kunt niet bij z'n drop, dan moet je de volgende keer als je in het gebied bent even terug gaan naar die plek, dan ligt zijn drop gewoon op het dak
[...]
Zit nu in Yahar'Gul en dat frusteerde me nogal, dus toen ging ik maar naar dat kasteel met die slangen enzo. Dat was nog veel erger en dan als toppunt die Logarius die mij even pownde alsof het niets was.
Wat een spel
Yahar'Gul en Cainhurst vond ik beide wel erg toffe gebiedenAfvalzak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:56:
[...]
Oh, ik vermoed dat ik het al gepakt heb dan, is al weer een hele tijd geleden dat ik daar geweest ben.
Zit nu in Yahar'Gul en dat frusteerde me nogal, dus toen ging ik maar naar dat kasteel met die slangen enzo. Dat was nog veel erger en dan als toppunt die Logarius die mij even pownde alsof het niets was.
Wat een spel
De eerste is inderdaad wat frustrerend, oa met de enemies die respawnen. Maar als je eenmaal de manieren weet ren je er zo doorheen
Logarius was voor mij de eerste keer dat ik er kwam ook een flinke uitdaging! Een tip, zorg dat je de parry onder de knie krijgt bij hem.
Ja ik kon de eerste 2 bel lwomans snel uit schakelen door gewoon door te rennen maar die 3e kon ik nog niet vinden.Scrisissszzz schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:03:
[...]
Yahar'Gul en Cainhurst vond ik beide wel erg toffe gebieden
De eerste is inderdaad wat frustrerend, oa met de enemies die respawnen. Maar als je eenmaal de manieren weet ren je er zo doorheen
Logarius was voor mij de eerste keer dat ik er kwam ook een flinke uitdaging! Een tip, zorg dat je de parry onder de knie krijgt bij hem.
Morgen/Van avond nog maar eens proberen
Ik denk dat ik nog wat te zwak ben voor dat gebied van Logarius, ik krijg die slangen al haast niet dood, en die spinachtige dingen zijn helemaal drama. In het kasteel zelf ging het wel prima.
Misschien dat ik gewoon nog even een paar rondjes door the forest heen ren om een beetje echoes te verzamelen.
Hulp aanbieden met de Small Resonant Bell kan je ook snel veel echoes en insight opleveren, en het is naar mijn mening een stuk leuker dan gewoon farmen.Afvalzak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:44:
[...]
Ja ik kon de eerste 2 bel lwomans snel uit schakelen door gewoon door te rennen maar die 3e kon ik nog niet vinden.
Morgen/Van avond nog maar eens proberen![]()
Ik denk dat ik nog wat te zwak ben voor dat gebied van Logarius, ik krijg die slangen al haast niet dood, en die spinachtige dingen zijn helemaal drama. In het kasteel zelf ging het wel prima.
Misschien dat ik gewoon nog even een paar rondjes door the forest heen ren om een beetje echoes te verzamelen.
O ja, dat heb ik nog nooit gedaan, thanks voor de tipSD5k schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:49:
[...]
Hulp aanbieden met de Small Resonant Bell kan je ook snel veel echoes en insight opleveren, en het is naar mijn mening een stuk leuker dan gewoon farmen.
De 3e bell maiden heb ik mijn eerste playthrough niet eens gevondenAfvalzak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:44:
[...]
Ja ik kon de eerste 2 bel lwomans snel uit schakelen door gewoon door te rennen maar die 3e kon ik nog niet vinden.
Morgen/Van avond nog maar eens proberen![]()
Anderen meehelpen is inderdaad ook leuk om te doen. Dat kun je ook doen in het gebied waar je op dat moment bent, Cainhurst bijvoorbeeld. Dan leer je meteen het gebied meer kennen. Grote voordeel is dat je je echoes niet verliest als je doodgaat dan. Je gaat terug naar je eigen wereld.
Dat hoeft niet per se aan jou te liggenAfvalzak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:44:
[...]
Die slangen hebben een heel vervelende hitbox en die spinachtige beesten zijn gewoon erg sterk. Zelfs met een high lvl poppetje doen die aardig veel damage.
Het kasteel binnen is inderdaad simpel. Fantastische plek om een paar keer doorheen te lopen voor de echoes.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Iemand zei me nog dat het spel in Old Yarnham pas echt gaat beginnen en dat heb ik wel gemerkt.
BSB eindelijk dood, in het begin was hij echt niet te doen.
Wel grappig hoe makkelijk het eigenlijk is als je hem eenmaal dood hebt.
En die Machine Gun Hunter in Old Yarnham heb ik een beetje gecheesed na wat googlen.
Ook heb ik een Chalice dungeon gedaan tot de 1e boss, deed ik ook even over.
Moet echt aanleren dat ik rustig afwacht met aanvallen ipv te gehaast.
En nog een vraag:
BSB eindelijk dood, in het begin was hij echt niet te doen.
Wel grappig hoe makkelijk het eigenlijk is als je hem eenmaal dood hebt.
En die Machine Gun Hunter in Old Yarnham heb ik een beetje gecheesed na wat googlen.
spoiler:
Paar keer schieten met je pistol als je boven komt en hij valt naar beneden.
Ook heb ik een Chalice dungeon gedaan tot de 1e boss, deed ik ook even over.
Moet echt aanleren dat ik rustig afwacht met aanvallen ipv te gehaast.
En nog een vraag:
spoiler:
Gehrman stuurt me naar Oedon(?), daar vind ik een hostile Hunter. Wordt deze later friendly? Gaat me iets te lang duren om hem proberen dood te krijgen.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 23:07 ]
Als je de hunter bedoelt die op de plek is waar je eerder Father Gascoigne hebt verslagen, die is onderdeel van een NPC side quest.
Heb je in Central yarnham een hunter gevonden waar je mee kon praten? Geeft je dan ook een gesture. Zo niet dan zou ik die nog even gaan zoeken.
Heb je in Central yarnham een hunter gevonden waar je mee kon praten? Geeft je dan ook een gesture. Zo niet dan zou ik die nog even gaan zoeken.
spoiler:
Je kunt haar vinden in de sewers. Exacte plek kun je ff googlen. Dat is Eileen. Daar kun je de quest van accepteren en dan later kom je haar buiten Cathedral Ward tegen. Na dat gesprek zou ik nog eens terug gaan naar de plek met de hunter...
Verwijderd
De Gesture heb ik ondertussen en ze was er ook, maar
spoiler:
ze is doodgegaan tijdens die fight met de andere Hunter..
Ai ai, einde Eileen quest dan! Je kunt die hunter overigens wel killen, desnoods een paar levels later. Zijn outfit unlocked vervolgens bij de insight vendor, ik vind het altijd wel een aardige outfit.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Hij is inderdaad erg makkelijk met de exploitbram1984 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:53:
Ah zo. Die had ik in 1x met NG+, niet wetende dat hij eerder zou transformeren bij overmatig gebruik van de music box.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kriebelt toch we om dit spel te gaan spelen. Nu nog in de aanbieding op ps plus ook. Alleen ben ik een slechte gamer. En als dit zo moeilijk is kom ik misschien niet verder dan de eerste baas of zo. Hah twijfel twijfel
Verwijderd
Je kan bij V&A een kijkje nemen, daar heb ik mijne ook gekocht.jaydenjarno schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:06:
Kriebelt toch we om dit spel te gaan spelen. Nu nog in de aanbieding op ps plus ook. Alleen ben ik een slechte gamer. En als dit zo moeilijk is kom ik misschien niet verder dan de eerste baas of zo. Hah twijfel twijfel
Is het niks kan je 'm nog altijd verkopen, wellicht wel met verlies maar voor hetzelfde geld vindt je de game wel leuk.
Game is inderdaad op genoeg plekken 2e hands te vinden. Met precies die gedachte kocht ik de game ook, ik dacht ga een serieuze poging wagen. Tijdje later had ik de platinumjaydenjarno schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:06:
Gewoon proberen, de game is niet zo moeilijk als mensen doen voorkomen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:12:
[...]
Je kan bij V&A een kijkje nemen, daar heb ik mijne ook gekocht.
Is het niks kan je 'm nog altijd verkopen, wellicht wel met verlies maar voor hetzelfde geld vindt je de game wel leuk.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Geen moeilijk spel zegt em. Gast, wete gij hoeveel keer ik mijn kaske al heb weggesmeten. 
Als nieuwkomer heb ik al veel geraged tegen die k*tbosses. Blood starved beast nog altijd niet verslagen. Ik zou denke van memoriseert zijn aanvallen, maar ze zijn allemaal zo wazig dak ze niet kan onderscheiden.
Ik zie me nog ps plus aanschaffen om dit spel uitgespeeld te krijgen lol
Als nieuwkomer heb ik al veel geraged tegen die k*tbosses. Blood starved beast nog altijd niet verslagen. Ik zou denke van memoriseert zijn aanvallen, maar ze zijn allemaal zo wazig dak ze niet kan onderscheiden.
Je moet ook niet naar de aanvallen van BSB kijken, het enige dat je moet doen is zorgen dat je niet recht voor hem gaat staan.
Niet nodig. Let op! lees volgende alleen als je offline het gevecht makkelijker wil maken!!!Scifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:50:
Geen moeilijk spel zegt em. Gast, wete gij hoeveel keer ik mijn kaske al heb weggesmeten.
spoiler:
halverwege de trap zit een message. Iets over bel. Gebruik je beckoning bel, en je summoned Alfred. Hij kan de boss solo aan. En dan heb je hem zo dood
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
:En vooral je tijd nemen bij die bossfights, ik doe het ook altijd te gehaast en ga daardoor dood.
Trouwens, in dat stadje onderaan de toren / jump puzzle.
Moet je daar doodgaan? Ik dacht gisteren alle monsters te hebben verslagen en kon nergens meer heen.
Moet je daar doodgaan? Ik dacht gisteren alle monsters te hebben verslagen en kon nergens meer heen.
@corset thx, die optie had ik inderdaad ook al gelezen maar nog niet geprobeerd. Spel eventjes 2 weken aan de kant gelegd maar ga het terug oppikken.
Kan je alfred ook gebruiken bij de latere bosses?
Het probleem dat ik ook trouwens bij BSB had. Je bent goed bezig op je 1tje. Gebruikt wel veel resources, je sterft en merkt dat al je resources op zijn. Kan je opnieuw beginnen grinden -.- het feit dak nu vastzit bij BSB is ook omdat ik geen items meer durf gebruiken...
Het probleem dat ik ook trouwens bij BSB had. Je bent goed bezig op je 1tje. Gebruikt wel veel resources, je sterft en merkt dat al je resources op zijn. Kan je opnieuw beginnen grinden -.- het feit dak nu vastzit bij BSB is ook omdat ik geen items meer durf gebruiken...
Halverwege de toren is een geheime area met een LampVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:00:
:En vooral je tijd nemen bij die bossfights, ik doe het ook altijd te gehaast en ga daardoor dood.
Helemaal onderaan is een beast met je eerste rune (voor mij tenminste eerste), en een deur die je kan openmaken
Verwijderd
De geheime area had ik gevonden, ik kan alleen niet meer naar die lamp vanuit de Hunter's Dream?corset schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:22:
[...]
Halverwege de toren is een geheime area met een Lamp
Helemaal onderaan is een beast met je eerste rune (voor mij tenminste eerste), en een deur die je kan openmaken
Ook was ik na het beast door de deur, in die area zat ik dus vast.
Wat je kunt doen om te voorkomen dat je steeds moet grinden voor resources, is je game saven voordat je bij de baas naar binnen gaat, en die save ff op een usb stick knallen.Scifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:21:
@corset thx, die optie had ik inderdaad ook al gelezen maar nog niet geprobeerd. Spel eventjes 2 weken aan de kant gelegd maar ga het terug oppikken.
Dan kun je de baas proberen tot je resources op zijn en zet dan je save terug van de usb stick. Dan kun je gewoon weer pogingen wagen. Scheelt heel wat grinden.
Al is grinden soms niet slecht want je verdient weer echoes en kun je weer wat levelen voordat je de baas weer probeert
Jawel, het heet de abandoned workshop en die zit op de derde grafsteen als je in de dream bent. Maar als je daar alles opgeraapt hebt hoef je er niet meer terug, er valt dan toch niks meer te doen daar. Enige voordeel is als je onderin moet zijn, bij het beast, dan is de val korterVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:47:
[...]
De geheime area had ik gevonden, ik kan alleen niet meer naar die lamp vanuit de Hunter's Dream?
Ook was ik na het beast door de deur, in die area zat ik dus vast.
Dat stuk na dat beast lopen wat enemies rond en ergens is een lift. Die neemt je terug naar Cathedral Ward.
spoiler:
In dat stuk is een enemy die daar mooi is geplaatst. Als die je afmaakt kom je in een op dat moment verborgen stuk van de game 
Schitterend idee man!!!Scrisissszzz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
Wat je kunt doen om te voorkomen dat je steeds moet grinden voor resources, is je game saven voordat je bij de baas naar binnen gaat, en die save ff op een usb stick knallen.
Dan kun je de baas proberen tot je resources op zijn en zet dan je save terug van de usb stick. Dan kun je gewoon weer pogingen wagen. Scheelt heel wat grinden.
Al is grinden soms niet slecht want je verdient weer echoes en kun je weer wat levelen voordat je de baas weer probeert
Kga al mijn resources tot max aanvullen via grinden. Save file op usb vlammen, daarna kan ik zorgeloos items gebruiken op boss battles. Blood vials is niet het probleem, wel flame paper en anti dote.
Khad trouwens al een key gekocht om de "gate" te openen naar de volgende area. Dus heb al wat goed geleveled.
You just made my day!! Ik heb er weer zin in
Verwijderd
In plaats van een enemy heb ik wel een boss gevonden, Vicar Amelia? Deze in 2x dood!Scrisissszzz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Jawel, het heet de abandoned workshop en die zit op de derde grafsteen als je in de dream bent. Maar als je daar alles opgeraapt hebt hoef je er niet meer terug, er valt dan toch niks meer te doen daar. Enige voordeel is als je onderin moet zijn, bij het beast, dan is de val korter
Dat stuk na dat beast lopen wat enemies rond en ergens is een lift. Die neemt je terug naar Cathedral Ward.spoiler:In dat stuk is een enemy die daar mooi is geplaatst. Als die je afmaakt kom je in een op dat moment verborgen stuk van de game
Nu maar eens die enemy zoeken dan, hij moet mij dus afmaken?
Edit: Ben erachter gekomen dat er nog een grafsteen is waarmee ik kan teleporteren, ik ben nu in de Unseen Village.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 11:30 ]
Vicar zit op een heel andere locatie in de Cathedral Ward, maar goed bezig! Veel mensen hebben echt wel moeite met die boss.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
In plaats van een enemy heb ik wel een boss gevonden, Vicar Amelia? Deze in 2x dood!
Nu maar eens die enemy zoeken dan, hij moet mij dus afmaken?
Die enemy moet je niet afmaken hoor, je komt sowieso in dat gebied later in de game. Maar op dit moment in de game is het wel gaaf om er te komen
spoiler:
Na Vicar loopt er eentje rond als je de chapel uitloopt bij de cathedral ward lamp. Lange lelijkerd met een zak
Lore technisch is het ook wel goed als dat gebied gaat zien, mocht je de lore volgen.
Verwijderd
Hypogean Gaol, bij die lamp ben ik nu aan 't verkennen. Zit ik in de goede richting?Scrisissszzz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:33:
[...]
Vicar zit op een heel andere locatie in de Cathedral Ward, maar goed bezig! Veel mensen hebben echt wel moeite met die boss.
Die enemy moet je niet afmaken hoor, je komt sowieso in dat gebied later in de game. Maar op dit moment in de game is het wel gaaf om er te komen![]()
spoiler:Na Vicar loopt er eentje rond als je de chapel uitloopt bij de cathedral ward lamp. Lange lelijkerd met een zak
Lore technisch is het ook wel goed als dat gebied gaat zien, mocht je de lore volgen.
Die monsters met die zakken zijn wel echt sterk.
Dat is de plek inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
Hypogean Gaol, bij die lamp ben ik nu aan 't verkennen. Zit ik in de goede richting?
Die monsters met die zakken zijn wel echt sterk.
Die gasten zijn nu een beetje OP voor je, je kunt ze ook laten voor wat ze zijn en voorbij rennen. Je kunt ze stunnen met je pistol iig.
Het was een serieuze uitdaging maar wel echt tof dat stuk. Als je er later weer komt is er heel wat veranderd, dat krijg je anders niet mee
What the??Scrisissszzz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
Wat je kunt doen om te voorkomen dat je steeds moet grinden voor resources, is je game saven voordat je bij de baas naar binnen gaat, en die save ff op een usb stick knallen.
Dat had ik van jou toch niet verwacht... cheep-ass
Niet doen Scifo
Verwijderd
Ik ren ze liever voorbij, heb namelijk een boss gevonden die ik nu probeer.Scrisissszzz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:57:
[...]
Dat is de plek inderdaad
Die gasten zijn nu een beetje OP voor je, je kunt ze ook laten voor wat ze zijn en voorbij rennen. Je kunt ze stunnen met je pistol iig.
Het was een serieuze uitdaging maar wel echt tof dat stuk. Als je er later weer komt is er heel wat veranderd, dat krijg je anders niet mee
Soort thunderbird
1e keer ging ik snel dood, 2e keer nu ook.
Later terugkomen ?
Ik zou me niet verlagen tot het uploaden van saves. Dat is echt keihard cheaten vind ik. Dat door je voorraad items heenbranden als je faalt hoort er gewoon bij.
[ Voor 51% gewijzigd door Voxalizer op 28-10-2015 12:23 ]
Nee idd dat zou ik ook niet doen, trivialiseert de hele uitdaging...
Loldvdkiwi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:03:
[...]
What the??
Niet doen Scifo
In my defense, heb het alleen gebruikt bij de descendant en headless bloodletting beast in de laatste dungeon, omdat resources toen veel meer farm tijd nodig hadden. En toen ook pas na 30 pogingen ofzo.
Mooiste is dat ik toen bij de poging net voor mn resources op waren de descendant wel dood had.
Ik zag het niet als cheaten. De baas zelf blijft net zo lastig
[ Voor 19% gewijzigd door Scrisissszzz op 28-10-2015 12:52 ]
Persoonlijk vind ik hulp van online vriendjes inroepen erger dan deze manier aangezien je hem nog altijd eigenhandig moet afmakedvdkiwi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:03:
[...]
What the??
Niet doen Scifo
Ben ook niet echt vertrouwd met dit genre, dus give me some slack
Zo had ik de 1ste boss ook verslage door overleveled te zijn. Vond ik dan ook weer lame -.-
Kmoet trouwens die visceral attacks eens gan oefenen, is me nog nooit gelukt. En parry'en, wat is dat?
[ Voor 9% gewijzigd door Scifo83 op 28-10-2015 13:43 ]
Overlevellen of hulp krijgen zijn gewoon viable game mechanics. Evenals een boss op een cheesy manier verslaan. Buiten het spel om saves backuppen, tja. Dat zie ik toch wat anders. Maarja, wie ben ik.
Zolang je games als Dark Souls en Bloodborne kan uitspelen zonder je character te levellen denk ik niet dat het al te moeilijke games zijn. Dat bedoelde ik meer met mijn eerdere statement. Voor nieuwkomers kan het best pittig zijn, maar probeer als je over een tijdje de mechanics onder de knie hebt voor de gein eens zo'n level 4 run in Bloodborne. Prima te doen.
Zolang je games als Dark Souls en Bloodborne kan uitspelen zonder je character te levellen denk ik niet dat het al te moeilijke games zijn. Dat bedoelde ik meer met mijn eerdere statement. Voor nieuwkomers kan het best pittig zijn, maar probeer als je over een tijdje de mechanics onder de knie hebt voor de gein eens zo'n level 4 run in Bloodborne. Prima te doen.
Parry is op het juiste moment je gun afschieten (op het moment dat de vijand zijn aanval inzet) waardoor hij staggered. Je hoort een geluidje als dat gebeurt.Scifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:30:
[...]
Kmoet trouwens die visceral attacks eens gan oefenen, is me nog nooit gelukt. En parry'en, wat is dat?
Daarna ga je voor hem staan en druk je op R1 voor de visceral.
Een andere manier om vijanden te staggeren is door van achteren een charged R2 attack uit te voeren.
Zorg dat je die parry onder de knie krijgt, het is een erg sterke aanval.
Die dikke bijl-dudes leg je er zo mee neer
Het werkt zelfs bij sommige bosses (oa Gascoigne, BSB).
Bij Ebrietas is het een stuk simpeler: die kan je staggeren door gewoon vaak haar hoofd te raken.
The Old Hunters DLC is nu als pre order beschikbaar in de store voor €20.. Ik meende dat ie €15 zou zijn?
Ach ja maakt niet uit
Ach ja maakt niet uit
Hmm. Ik dacht ook €15,-
Kan ook zijn dat PSN weer eens duurder is dan nodig en je een kaartje met code voor 15 euro kan krijgen.
Kan ook zijn dat PSN weer eens duurder is dan nodig en je een kaartje met code voor 15 euro kan krijgen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Zo, Darkbeast na toch wel een flink aantal tries dood, toen ik iets anders probeerde lukte het meteen zonder een blood vial te gebruiken.
Heb nu weer geen idee waar ik heen moet.
Er was volgens mij niks meer in de Woods voor mij of zie ik iets over het hoofd? Had de boss daar inmiddels ook dood.
Heb een aantal deuren geprobeerd; bovenin de toren vlakbij de Cathedral en nog eentje in de Unseen Village.
Beide waren nog steeds niet open te krijgen.
spoiler:
Gewoon onder hem rollen en dan tussen attacks z'n gezicht kapot slaan. 
Er was volgens mij niks meer in de Woods voor mij of zie ik iets over het hoofd? Had de boss daar inmiddels ook dood.
Heb een aantal deuren geprobeerd; bovenin de toren vlakbij de Cathedral en nog eentje in de Unseen Village.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 22:59 ]
Als ik het zo lees denk ik dat je nog maar eens goed in de Forgotten Woods moet zoeken. Boss daar gehad?Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:57:
Verwijderd
Klopt, ben ondertussen weer wat verder.Voxalizer schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
Als ik het zo lees denk ik dat je nog maar eens goed in de Forgotten Woods moet zoeken. Boss daar gehad?
Een deur waar je een password voor nodig hebt kon ik nu blijkbaar in.
Forgotten Woods is niet moeilijk maar wat een doolhof zeg.
Edit: Shadow of Yarnham in 1x dood
Edit2: Unseen Village, nu part 2... WTF dit is echt 15x zo moeilijk als iets wat ik hiervoor heb gehad. Vooral die bel is irritant.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 19:22 ]
Jawel! Vandaag bsb, amelia en the witches verslagen!!!
Khad bij bsb, edgar opgeroepen en komaan da maakte het gevecht poepsimpel. 1 bloodvial mss gebruikt.
Khoop dak nu vertrokken ben, want dit spel heeft mijn leven al 10 jaar verkort -.-
Khad bij bsb, edgar opgeroepen en komaan da maakte het gevecht poepsimpel. 1 bloodvial mss gebruikt.
Khoop dak nu vertrokken ben, want dit spel heeft mijn leven al 10 jaar verkort -.-
Die shadows, netjesVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:51:
[...]
Edit: Shadow of Yarnham in 1x doodhad geluk dat ik 20 vials bij me had
Edit2: Unseen Village, nu part 2... WTF dit is echt 15x zo moeilijk als iets wat ik hiervoor heb gehad. Vooral die bel is irritant.
Unseen part 2, dat betekent dat je ook Rom al hebt verslagen dus?
Verwijderd
Klopt, was niet moeilijk toen ik wist wat ik moest doen.dvdkiwi schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:40:
[...]
Die shadows, netjes![]()
Unseen part 2, dat betekent dat je ook Rom al hebt verslagen dus?
Ben nu op een plek waar ik 3 hunters in 1x tegen kom, dit is toch wel echt next level.
Heb het spel ook maar even aan de kant gelegd, werd mij iets te pittig.
Vind de bel icm grote spinachtige mobs ietjes te heftig
Edit: Moeten die 3 hunters dood? Heb er nu 1 van de 3, maar dit is niet leuk meer
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2015 16:54 ]
Die hunters moet je teruglokken naar waar je vandaan kwam.
Ze gaan de deur niet door > easy kills
Ze gaan de deur niet door > easy kills
In mijn laatste playthrough van een paar weken geleden volgde één van die hunters me wel door die deur dus mogelijk moet je echt goed achter dat muurtje staan zoals in de video of het is intussen gepatcht.
Eén hunter is niet erg, zolang ze maar niet alle 3 tegelijk komen 
Ik weet ook niet wat ze daar met z'n 3en doen, het is belachelijk moeilijk
Ik weet ook niet wat ze daar met z'n 3en doen, het is belachelijk moeilijk

Verwijderd
Hmm oke, vanmiddag eens proberen.
Er leven er nog steeds 2
.
Zal als eerste proberen om een Sneak en Visceral attack te doen op de hunter die onderaan staat.
Vind trouwens dat Unseen Village echt een behoorlijk stuk moeilijker is.
Er leven er nog steeds 2
Zal als eerste proberen om een Sneak en Visceral attack te doen op de hunter die onderaan staat.
Vind trouwens dat Unseen Village echt een behoorlijk stuk moeilijker is.
Gisteren die hunter in the Grand Cathedral verslagen, was uiteindelijk goed te doen
Verwijderd
Jammer dat het geen GOTY zal worden door Fallout 4.
Ben echt verrast door deze game, nooit een Souls game gespeeld.
Als ik de gameplay bijvoorbeeld vergelijk met The Witcher 3, ook een top game, is Bloodborne toch echt 2 niveautjes hoger.
Fallout 4 trekt gewoon meer publiek aan.
Hopelijk bedoelen ze ps exclusive. 
Toch meer geamuseerd op gameplay vlak met mgs v. Besturing was echt perfect te noemen.
Maar ik geef toe: bloodborne wil en zal ik uitspelen
Toch meer geamuseerd op gameplay vlak met mgs v. Besturing was echt perfect te noemen.
Maar ik geef toe: bloodborne wil en zal ik uitspelen
Ik vond Bloodborne juist een stuk leuker. Heb me prima vermaakt met MGSV maar vooral de missies zelf zijn nogal herhalend. Voor mij is Bloodborne een hele goede reminder dat een game zonder open wereld, met minder opties maar focus op datgene wat het wel doet veel meer plezier op kan leveren dan een game waar zoveel mogelijk content in geramd is zoals The Witcher 3 of MGSV. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Kmoet wel zegge dat ik een spel als bloodborne nog niet veel ervaren heb. Tis wel iets unieks in het aanbod van games voor de grote massa lol
Gisteren ook in the forbidden woods beland, had ik zo'n 45.000 echoes verzameld. Echt als een bang kieken teruggekeerd naar de jagersdroom
kdurfde nimmer doorspelen, schrik om te sterven voor het onbekende lol
Alleen die boss battles verpesten mijn ervaring wel. Heb de indruk dat deze bedoeld zijn met co-op in het achterhoofd. Kben echt aan het overwegen een maandje ps+ aan te schaffen.
Gisteren ook in the forbidden woods beland, had ik zo'n 45.000 echoes verzameld. Echt als een bang kieken teruggekeerd naar de jagersdroom
Alleen die boss battles verpesten mijn ervaring wel. Heb de indruk dat deze bedoeld zijn met co-op in het achterhoofd. Kben echt aan het overwegen een maandje ps+ aan te schaffen.
Ze zijn juist gemaakt voor solo, welke bosses heb/had je precies problemen mee? misschien kunnen we tips geven.Scifo83 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:19:
Ook je gear is dan wel handig (Welke wapens je gebruikt)
Zet je PS4 eens op Engels dude, zoveel beterScifo83 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:19:
teruggekeerd naar de jagersdroom

Kzit nu aan de shadows van yharnam. Hunter axe als wapen. Character lvl 50, axe lvl 6 denk lolcorset schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:24:
[...]
Ze zijn juist gemaakt voor solo, welke bosses heb/had je precies problemen mee? misschien kunnen we tips geven.
Ook je gear is dan wel handig (Welke wapens je gebruikt)
Kvraag me altijd af of locken de juiste manier is, of gwn vrije camera. Laatste ben ik sneller mee, continu rollen lol. Maar heb de situatie minder onder controle.
Kwas bij mijn 1ste poging serieus goed bezig. Alle 3 op 1/10de health maar dan krijgde die bullshit van gemuteerde vijand en nen hoop slangen op uw dak. Komop -.-
@dvdkiwi kweet het. Moet het dringend aanpasse
Focus je vooral op eentje tegelijk. Ga eerst voor degene die vuurballen schiet. Daarna maakt de volgorde niet zoveel meer uit. Je level en ook het niveau van je wapen zouden voldoende moeten zijn om het te kunnen halen.Scifo83 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:45:
[...]
Kvraag me altijd af of locken de juiste manier is, of gwn vrije camera. Laatste ben ik sneller mee, continu rollen lol. Maar heb de situatie minder onder controle.
Kwas bij mijn 1ste poging serieus goed bezig. Alle 3 op 1/10de health maar dan krijgde die bullshit van gemuteerde vijand en nen hoop slangen op uw dak. Komop -.-
Of je de camera locked of vrij zet ligt een beetje aan de situatie en aan het type boss. Grote bosses doe ik meestal zonder lock, bosses waar je makkelijk omheen kan 'dansen' meestal locked on. Vijanden die geen bosses zijn doe ik vrijwel altijd locked on, kan eigenlijk geen uitzondering daarop verzinnen.
[ Voor 0% gewijzigd door Voxalizer op 03-11-2015 14:43 . Reden: typo ]
Ik begin bij de shadows juist altijd bij degene met het katana zwaard omdat die het meest agressief is. daarna die met de kandelaar en die caster als laatste. Die is ook het meest statisch dus kun je flink bashen op het eind.
Die met het katana zwaard is ook best goed te parryen. De anderen kun je inderdaad gewoon om heen dansen.
Grote bosses lock ik ook niet, dan focus je constant verkeerd.
Die met het katana zwaard is ook best goed te parryen. De anderen kun je inderdaad gewoon om heen dansen.
Grote bosses lock ik ook niet, dan focus je constant verkeerd.
Bedankt voor de tips. Locken doe ik in het normale spel ook (zo ne gun man dan weer niet)
Bosses tot nu toe ook altij free camera gedaan behalve mss gascoigne.
Trouwens ik loop nog met standaard outfit rond. Mss toch ook best gascoigne zijn outfit kope?
Kdurf insight niet echt verspillen maar kweet niet eens voor wat het dient lol
Trouwens ik loop nog met standaard outfit rond. Mss toch ook best gascoigne zijn outfit kope?
[ Voor 13% gewijzigd door Scifo83 op 03-11-2015 15:26 ]
Insight is vooral om dingen te kopen en mensen op te roepen als je hulp nodig hebt zover ik weet.Scifo83 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:22:
Bedankt voor de tips. Locken doe ik in het normale spel ook (zo ne gun man dan weer niet)
Outfits zijn zeker handig, bepaalde outfits zorgen ervoor dat je minder last hebt van poison bijvoorbeeld, waardoor sommige gebieden een stuk makkelijker worden.
[ Voor 12% gewijzigd door Afvalzak op 03-11-2015 15:41 ]
Insight gebruik je om mensen te summonen. Als jij iemand helpt krijg je insight. Aangezien je geen PSplus hebt kun je het gewoon uitgeven dus. Je vind als het goed is Madmans Knowledge in overvloed, deze items geven ook insight.Scifo83 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:22:
Insight heeft verder subtiele effecten op de wereld. Sommige mobs krijgen wat extra aanvallen en soms iets andere looks. Ook kun je bij hoge insight <dingen> zien die je bij lage insight niet kon zien. Vooral lore dingetjes eigenlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 03-11-2015 15:43 ]
Ale tis me gelukt lol. Toch met lock on gedaan.
Waar moet ik nu hene. Kben verder gegaan, een ambetant ventje in dat huis gekilled maar kan daar niet verder. Deur locked (naar een brug)
Waar moet ik nu hene. Kben verder gegaan, een ambetant ventje in dat huis gekilled maar kan daar niet verder. Deur locked (naar een brug)
[ Voor 4% gewijzigd door Scifo83 op 03-11-2015 21:23 ]
Goed dat gebouw doorzoeken. Daar ligt hetgene wat je nodig hebt om die deur open te maken
*Kiwi doet even ambetant googelen* 
Hunter in Byrgenwerth?
Hunter in Byrgenwerth?
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2015 08:32 ]
Yep, het was echt een rotzakskedvdkiwi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:32:
*Kiwi doet even ambetant googelen*
Hunter in Byrgenwerth?
Crap, kwas al trots op mezelf dat ik in die area niet gestorven was. Wat een vervelende vijanden daar.Scrisissszzz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:19:
Goed dat gebouw doorzoeken. Daar ligt hetgene wat je nodig hebt om die deur open te maken
Ok, ik lees dat daarachter de volgende boss Rom zit. Een makkie?
Euhm niet echtScifo83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:02:
[...]
Yep, het was echt een rotzakske
[...]
Crap, kwas al trots op mezelf dat ik in die area niet gestorven was. Wat een vervelende vijanden daar.
Ok, ik lees dat daarachter de volgende boss Rom zit. Een makkie?
Ik had Rom gisteren bijna neer maar aan het einde van fase 2 of ergens in fase 3 ga ik elke keer de fout in zodat ik wordt geraakt door z'n magic aanvallen, wat bijna een instant death. Volgende keer even van gear wisselen met een hoop Arcane resist erop...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Gatverdamme. Ik ben echt met elke boss nen dag bezig.
Tegen dat tempo ben ik in 2016 nog bezig. -.- Zit ik eigelijk al ver? 70% ofzo?
Kzou graag tege volgende week als fallout uitkomt het spel uitgespeeld hebben. Te optimistisch zeker?
Je moet er wel plezier inhouden heScifo83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:23:
[...]
Gatverdamme. Ik ben echt met elke boss nen dag bezig.
Tegen dat tempo ben ik in 2016 nog bezig. -.- Zit ik eigelijk al ver? 70% ofzo?
Kzou graag tege volgende week als fallout uitkomt het spel uitgespeeld hebben. Te optimistisch zeker?
Maar dan zou ik wel de PS+ gaan gebruiken om hulp van anderen in te schakelen als je het echt zo snel uit wilt spelen want je moet volgens mij nog best een hoop.
ik heb ROM vorige week gehad en het wordt er niet makkelijker op daarna
Bedenk ook wel dat de moeilijkheid van een baas heel persoonlijk is. Veel mensen hebben enorm veel moeite met ROM en dat vond ik juist één van de makkelijkste. Ik had veel meer moeite met Amelia, Gascoigne bijvoorbeeld.
Ik ben bij Micolash, nu snap ik alleen niet wat ik steeds verkeerd doe. Tijdens de eerste stage heb ik nauwelijks damage, zodra die naar stage 2 gaat (dus sterft en verschijnt verder in het doolhof) kan ik hem vastzetten in die kooi (zelfde methode als stage 1). Tijdens dit gevecht sterf ik bij vrijwel zijn eerste speciale strike. Nu heb ik het al eens 3x met de beckoningbell gedaan samen met een ander maar er gaat steeds wel iemand dood.
In de meeste strategy guides staat dat Micolash een van de makkelijkste bosses is...
In de meeste strategy guides staat dat Micolash een van de makkelijkste bosses is...
Idd, sommige reageren hier dat het een simpel spel is en dat het makkelijk solo doenbaar is. Kben ervan overtuigd dat 90% gewoon online hulp oproept buiten enkele die-harders die je op forums terugvindAfvalzak schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:26:
[...]
Je moet er wel plezier inhouden he![]()
Maar dan zou ik wel de PS+ gaan gebruiken om hulp van anderen in te schakelen als je het echt zo snel uit wilt spelen want je moet volgens mij nog best een hoop.
ik heb ROM vorige week gehad en het wordt er niet makkelijker op daarna
Kga deze avond ps+ aanschaffen. Kzie dat er deze maand interessante gratis games zijn zoals mass effect, beyond good and evil. Win win situatie
Zorg dat je in de tweede fase zo dicht mogelijk bij hem blijft, dan doet hij die speciale strike (met die bolts in de lucht) niet.s.vanrossem schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:18:
Ik ben bij Micolash, nu snap ik alleen niet wat ik steeds verkeerd doe. Tijdens de eerste stage heb ik nauwelijks damage, zodra die naar stage 2 gaat (dus sterft en verschijnt verder in het doolhof) kan ik hem vastzetten in die kooi (zelfde methode als stage 1). Tijdens dit gevecht sterf ik bij vrijwel zijn eerste speciale strike. Nu heb ik het al eens 3x met de beckoningbell gedaan samen met een ander maar er gaat steeds wel iemand dood.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Probeer deze tactiek eens:s.vanrossem schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:18:
Maak voordat je naar beneden de kooi in springt je wapen kort zodat je snelle, korte aanvallen kan uitvoeren. Vervolgens spring je naar beneden en rol of dodge je direct naar hem toe, probeer aan zijn zijkant uit te komen. Zorg dat je echt tegen hem aan staat met camera locked on. Blijf vervolgens rechtsom rondjes om hem heenlopen (echt lopen, niet dodgen)terwijl je hem af en toe een mep geeft. 1x slaan, paar stappen, 1x slaan, paar stappen, etc. Belangrijkste is dat je echt tegen hem aan blijft lopen. Zolang je dit doet cast hij zijn Call Beyond aanval niet en kun je hem gewoon vrij makkelijk killen.
Als dit je lukt zul je inzien waarom vrijwel iedereen hem de makkelijkste boss vindt.
Het is solo doenbaar, maar niet makkelijkScifo83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:31:
[...]
Idd, sommige reageren hier dat het een simpel spel is en dat het makkelijk solo doenbaar is. Kben ervan overtuigd dat 90% gewoon online hulp oproept buiten enkele die-harders die je op forums terugvind
Kga deze avond ps+ aanschaffen. Kzie dat er deze maand interessante gratis games zijn zoals mass effect, beyond good and evil. Win win situatie
Met heel veel Blood Vials, hem locken en dodgen is het wel gelukt, nu met Margo aan de gangVoxalizer schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:47:
[...]
Probeer deze tactiek eens:
Maak voordat je naar beneden de kooi in springt je wapen kort zodat je snelle, korte aanvallen kan uitvoeren. Vervolgens spring je naar beneden en rol of dodge je direct naar hem toe, probeer aan zijn zijkant uit te komen. Zorg dat je echt tegen hem aan staat met camera locked on. Blijf vervolgens rechtsom rondjes om hem heenlopen (echt lopen, niet dodgen)terwijl je hem af en toe een mep geeft. 1x slaan, paar stappen, 1x slaan, paar stappen, etc. Belangrijkste is dat je echt tegen hem aan blijft lopen. Zolang je dit doet cast hij zijn Call Beyond aanval niet en kun je hem gewoon vrij makkelijk killen.
Als dit je lukt zul je inzien waarom vrijwel iedereen hem de makkelijkste boss vindt.
Als ik ~9uur met een Boss bezig ben geweest ga ik wel co-op verderAfvalzak schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:27:
[...]
Het is solo doenbaar, maar niet makkelijkIk bedoel ook meer dat het binnen een week waarschijnlijk (en zeker solo) niet te doen is, in ieder geval niet met mijn tempo van max 2 uur per dag.
*spuit elf*
[ Voor 95% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2015 13:23 ]
Idd, op een werkdag kan ik ook niet langer dan 2u gamen. En om dan in het weekend je vrije tijd aan een lange en irritante boss battle bezig te houden. MehAfvalzak schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:27:
[...]
Het is solo doenbaar, maar niet makkelijkIk bedoel ook meer dat het binnen een week waarschijnlijk (en zeker solo) niet te doen is, in ieder geval niet met mijn tempo van max 2 uur per dag.
Ps+ to the rescue, of ik uit mijn frustraties naar mijn vriendin en da mag ook niet
Verwijderd
Enige hulp die ik tot dusver heb ingeschakeld zijn strategy guides, en die voelen al een beetje als cheaten.Scifo83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:31:
[...]
Idd, sommige reageren hier dat het een simpel spel is en dat het makkelijk solo doenbaar is. Kben ervan overtuigd dat 90% gewoon online hulp oproept buiten enkele die-harders die je op forums terugvind
Na het lezen van een strategy guide is het vrij makkelijk.
Niet helemaal mee eens.
Ja, de guides vertellen je wat de tactiek is om de baas te verslaan,
maar je moet het nog wel zelf doen
Ik had een systeem als in Final Fantasy XIII wel fijn gevonden:
Als je daar met een baas vecht leer je de baas stukje bij beetje kennen en ontdek je dingen over die baas zoals bijvoorbeeld zijn zwakke punten.
Daar kon je dan weer je voordeel mee doen als je 'm voor de 2e keer moest bevechten.
Als je daar met een baas vecht leer je de baas stukje bij beetje kennen en ontdek je dingen over die baas zoals bijvoorbeeld zijn zwakke punten.
Daar kon je dan weer je voordeel mee doen als je 'm voor de 2e keer moest bevechten.
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 05-11-2015 07:05 ]
Zo ervaar ik bosses in Bloodborne en de Souls serie ook eigenlijk; je leert al zijn/haar moves kennen en hoe je deze kan counteren of ontwijken. Daarnaast hebben de meeste bosses ook wel punten waarop je meer damage kan doen. Daarom vind ik het ook nooit erg om dood te gaan door een boss, je komt als het goed is elke keer met iets meer kennis weer terug.dvdkiwi schreef op donderdag 05 november 2015 @ 07:00:
Niet helemaal mee eens.
Wat ik bedoelde is dat je bij Final Fantasy een encyclopdie aanlegde die je steeds aanvulde met informatie. Die kan je ook inkijken in het menu.
Dat zag er zo uit.
Bij Bloodborne weet je ook de zwakke punten op een gegeven moment wel, maar die kun je nergens terug vinden.
Dat zag er zo uit.
Bij Bloodborne weet je ook de zwakke punten op een gegeven moment wel, maar die kun je nergens terug vinden.
Je zou ze op een briefje kunnen schrijven.
Klopt, maar je mist toch informatie.
Neem de Shadows: ik weet dat 2 van de 3 vatbaar zijn voor bolt damage, oke, dan schrijf ik dat op.
Net als dat eentje vuurballen afschiet en de andere 2 goed zijn met handwapens.
Verder weet ik dat ze transformeren.
Wat weet ik verder van ze? (hp/drops etc) Eigenlijk niet zo veel...
Bloodborne laat je het allemaal lekker zelf uitzoeken, waar je in FF alle informatie geleidelijk binnen krijgt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het ene beter is dan het andere; zoals BB het doet past perfect bij de game, net als dat de FF encyclopdie weer perfect in hun straatje past.
Potver, FF XV duurt nog lang!
Neem de Shadows: ik weet dat 2 van de 3 vatbaar zijn voor bolt damage, oke, dan schrijf ik dat op.
Net als dat eentje vuurballen afschiet en de andere 2 goed zijn met handwapens.
Verder weet ik dat ze transformeren.
Wat weet ik verder van ze? (hp/drops etc) Eigenlijk niet zo veel...
Bloodborne laat je het allemaal lekker zelf uitzoeken, waar je in FF alle informatie geleidelijk binnen krijgt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het ene beter is dan het andere; zoals BB het doet past perfect bij de game, net als dat de FF encyclopdie weer perfect in hun straatje past.
Potver, FF XV duurt nog lang!
Verwijderd
Klopt, maar ik heb het gevoel dat het spel gaat om de tactiek uitzoeken.dvdkiwi schreef op donderdag 05 november 2015 @ 07:00:
Niet helemaal mee eens.
Soms werd het mij iets te frustrerend en heb ik gewoon een guide opgezocht, dan zijn het nog hooguit 2 tries om hem neer te krijgen.
Haalt een beetje de uitdaging eruit
Ik heb Bloodborne sinds vorige weekend uitgespeeld. Vet spel. Was al redelijk geleveld, heb de meeste bosses zonder Co-op gedaan (behalve Logarius, nasty boss).
Nu ergns lvl 150, strenght en skill op 50 en 43. en bijl10
Ben nu met NG+ bezig, en doe nu alle bosses met co-op. Erg leuk om te doen. Jammer dat je vaak deze metgezellen pas tegenkomt vlak voor de boss. Zijn er nog tweakers die graag samen een compleet dungeon of complete level vanaf de start willen aanpakken? (kan met password)
Lijkt mij wel tof
Nu ergns lvl 150, strenght en skill op 50 en 43. en bijl10
Ben nu met NG+ bezig, en doe nu alle bosses met co-op. Erg leuk om te doen. Jammer dat je vaak deze metgezellen pas tegenkomt vlak voor de boss. Zijn er nog tweakers die graag samen een compleet dungeon of complete level vanaf de start willen aanpakken? (kan met password)
Lijkt mij wel tof
Als je goed let op de items die je onderweg naar een boss vindt weet je in 9/10 gevallen wel waar de boss gevoelig voor is. Er is een reden dat je onderweg naar bijvoorbeeld BSB veel fire paper, blood cocktails en antidotes zult vinden. Zo werkt het in deze games eigenlijk al sinds Demon's Souls.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:31:
[...]
Klopt, maar ik heb het gevoel dat het spel gaat om de tactiek uitzoeken.
Soms werd het mij iets te frustrerend en heb ik gewoon een guide opgezocht, dan zijn het nog hooguit 2 tries om hem neer te krijgen.
Haalt een beetje de uitdaging eruit
Nieuws over de komende update en een nieuw wapen uit The Old Hunters:
http://blog.eu.playstatio...l-co-op-npc-hunters-more/
Ik gok dat die Holy Moonlight Sword een wapen met arcane scaling wordt.
http://blog.eu.playstatio...l-co-op-npc-hunters-more/
Ik gok dat die Holy Moonlight Sword een wapen met arcane scaling wordt.
Ik wil die dingen eigenlijk helemaal niet weten! 
Toen BB uitkwam had ik er letterlijk nog geen trailer van gezien. Sommige series heb ik dat, vooral bij deze games. Dark Souls 3 zelfde verhaal, zie het wel als ie in mijn console zit.
Toen BB uitkwam had ik er letterlijk nog geen trailer van gezien. Sommige series heb ik dat, vooral bij deze games. Dark Souls 3 zelfde verhaal, zie het wel als ie in mijn console zit.
Zijn niet echt zware spoilers hoor, gaat voor het grootste gedeelte over een nieuwe multiplayer component die via een patch ook in de vanilla game komt.