"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja, het er komen vond ik ook moeilijker dan de boss verslaan.corset schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:27:
attempt 1 Witches: Ik dood..
Na een tijdje liepen er 4 stalkers rond, kon 1 orb niet ontwijken. chopped to pieces
Vanavond maar poging 2. Wel makkelijk gevecht merk ik, de gigantische gasten met de 2H axes voor de boss zijn irritanter (en de hondjes!)
Tips/mijn ervaring in de spoilert!

Wat ook helpt is de potten breken die in de kamer staan, dan kan je aan het opwaaiende stof zien waar ze loopt, maar in principe moet je het in een paar keer wel lukken.
Gisteren eindelijk (met wat hulp van Alfred en een online spelertje) de Blood Starved Beast verslagen.
Moet zeggen dat het zonder hulp wat meer voldoening zou geven, maar ik wilde gewoon door en ik ben blijkbaar te noob.
ik doe meestal de run vanaf central yarnham naar de lamp waar Gascoigne was.dvdkiwi schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:50:
[...]
Voor snelle blood vials: Central Yarnham.
De 2 wolven op de brug droppen ieder 2 tot 3 vials.
De dikke grijze dudes met bakstenen als wapen (lopen er 4 rond) droppen ook 2 tot 3 vials per stuk.
Onderweg daar naartoe iedereen afmaken (wat makkelijk zou moeten kunnen nu) en je zit zo weer vol
Verdiende echoes kan je ook nog allemaal in vials steken als je wilt.
eerst huisje in en dan omhoog om de wolven en de dikke gast te choppen.
Dan omlaag en die twee dikke gasten neer halen. Dan lift omlaag en de brug over. Die mannetjes daar leveren some ook nog iets op en dan verder naar die dikke gast aan de andere kant. Als je daar de trap op gaat staan er nog twee wolfachtigen die zo ook weer 4 tot 6 vials opleveren en dan kan je via de Gascoigne lamp weer mooi terug.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
In ng+ en ++ had ik de runes voor extra echoes equipped; toen had ik standaard altijd rond de 600 vials in bezit
Als je dan weer terugdenkt hoe je aan het ploeteren was tijdens je eerste speelsessie... man man
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gister met een nieuw char aanbeland bij FG. Mooi om te zien hoe je groeit, eerste keer heel voorzichtig met een 2H axe hem proberen te raken door die grafstenen heen, nu parry je hem constant en in z'n laatste fase een visceral of 2 en hij ligt, duur gevecht anderhalve minuut
Gotta love the music box
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Nou, gister dus de farm route (central -> gascoine lamp). Ren naar de lamp, SMACK! hunter op m'n hoofd >_>
blijkbaar gaat dat gevecht door ondanks het overslaan van andere stukjes. Gelukkig overleefd, 5 vials verspild, maar het was het waard
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Alhoewel ik blij de cleric beast wel dacht holy shit wat moeilijk.
Ik was toen ook niet geleveled etc.. nu gaat het allemaal wat soepeler! +3 Axe level 20 etc.
Net ontdekte ik dat ik nog bij de 2de bathmessenger geweest ben om clothing te kopen etc..
Ook wist ik niet dat je blood echoes liet liggen op de plek waar je dood ging. < ook handig!
gisteren ben ik bij de blood starved beast aangekomen, deze lijkt mij makkelijker om te verslaan.
Cleric Beast heb ik verslagen met Castoigne
Castoigne heb ik tot op 20% verslagen en toen de beckoning bell laten rinkelen.
Hoe hebben jullie dit gedaan ? Redelijk pittige bosses, de rest is goed te doen vindt ik.
Cleric beast was bij mij gewoon aantal pogingen proberen en fire paper en molotovs meenemen.
FG eerste keer helaas half de cheese methode gebruikt met de grafstenen.
BSB vond ik echt irritanter dan de eerste 2 bazen, maar dat is voor iedereen anders..
Maar goed, er komen nog wel irritantere gevechten aan
edit: Even wat anders, heeft iemand ooit de strategy guide gezien of gekocht? Ik wil me ook wel eens verdiepen in de verschillende builds en wapens enz. Op reddit lees ik dat daar heel veel in staat.. Alleen is €30 best veel.
[ Voor 23% gewijzigd door Scrisissszzz op 23-09-2015 11:52 ]
527 pagina's, harde cover, destijds 28 euro bij Bol.
Ik vind het het geld waard, maar het is dan ook niet mijn eerste strategy guide
Anders eens kijken op de Bloodborne wiki, daar is ook ontzettend veel te vinden.
Bloodborne.wiki.fextralife.com
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 23-09-2015 12:34 ]
Op reddit ook al vaker nuttige dingen gelezen, en ook anderen kunnen helpen. Mensen zijn ook weer wat actiever met de game bezig nu dat de dlc komt.
Misschien ga ik m toch wel halen, lijkt me wel interessant.
Aardig wat pagina'scorset schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:38:
Voor de mensen die leesvoer willen:
https://docs.google.com/d...oAtu6afOOCaU3ucCdBDk/edit
Alle lore
Ik ben net opnieuw begonnen met een nieuwe char, ga deze keer voor een SKL/BLT build met de cane als startwapen. Heb nu vooral SKL flink geleveld en de cane op +3, Gascoine is echt een eitje zo, je stunlockt hem helemaal de moeder. Voor z'n laatste fase gebruik ik de musicbox, ook zo voorbij op die manier.Scrisissszzz schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:00:
Inderdaad nooit bij nagedacht om door te lopen naar de Gascoine lamp. Met de eye rune daar misschien ook kans op wat shards.
Gister met een nieuw char aanbeland bij FG. Mooi om te zien hoe je groeit, eerste keer heel voorzichtig met een 2H axe hem proberen te raken door die grafstenen heen, nu parry je hem constant en in z'n laatste fase een visceral of 2 en hij ligt, duur gevecht anderhalve minuut
Gotta love the music box
Inmiddels al 6 man geholpen om hem co-op te slopen.
[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 24-09-2015 12:12 ]
Vanavond even flamethrower proberen en de stun tactic mbt. shotgun.
anders even flink levelen eerst!
Net nog 3 mensen geholpen met BSB, helaas ging er eentje dood, de andere 2 waren succesvol. Wel leuk hoe makkelijk je bazen terugpakt waar je in de eerste playthrough veel moeite mee had (BSB was daar één van).shakespeare schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:07:
ik ben nu bezig met the blood starved beast.. the hunters heb ik verslagen.
Vanavond even flamethrower proberen en de stun tactic mbt. shotgun.
anders even flink levelen eerst!
Mijn dodges en parrys zijn ook echt stukken beter na maandenlang Bloodborne en Dark Souls 1/2 spelen.
Cool. Nog meer mensen dit ontvangen, of is dit al langer gaande? Heb de platinum iets van een maand geleden gehaald.Thema Platinum-jager
Alleen jagers die de Platina trofee hebben verdiend, kunnen hun beginscherm versieren met de buit van de jacht. Gefeliciteerd! Je hebt het PlayStation®4-thema Platinum-jager verdiend.
EDIT: Aha: https://twitter.com/yosp/status/647442003307954177
[ Voor 7% gewijzigd door Conscience NL op 25-09-2015 18:27 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Erg cool! Eerste keer dat ik iets extra's krijg voor het halen van een platinum
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Staat bij mij gewoon aan, maar ook niks ontvangen.
Nou ik krijg meer dan genoeg mails van ze dus volgens mij ben ik opt in. Jammer. Had het theme graag gehad.dvdkiwi schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:46:
De BB developer zegt via Twitter dat je moet OPT'en om mails van psn te ontvangen.
Staat bij mij gewoon aan, maar ook niks ontvangen.
Op reddit waren er ook mensen die m vandaag nog hadden las ik...
Dezelfde dag kreeg ik een mail met de code voor het exclusieve Bloodborne thema
Dus niet via het ps menu doen maar via de website.
Dat zal ik destijds met aanmaken van mijn account wel al geactiveerd hebben dan.
Geen idee wat handig is.
Er is een heel vieze manier om de Witches heel simpel te maken, maar als je die wilt weten PM me maar
Tactiek die bij mij goed werkt is veel in beweging blijven en uit de buurt van die stalkers blijven. Dat steeds een paar attacks op een witch rammen en dan weer positie kiezen. Volgens mij ben ik in een aantal playthroughs er maar één keer dood gegaan door een domme actie van mezelf.
ik ben nu bij de Yahar Gul unseen village.. na ROM. Ik heb eileen ook verslagen, easy. nu even haar attire aanschaffen en verder.
Level 47 ben ik nu
Ik ga geen weken over 1 boss doen iig.
Ik vind het wel erg tof om te helpen. Rare is wel dat ik alleen nog in Yarnham voor Cleric Beast en Father G heb kunnen helpen. Latere gebieden bel ik me een ongeluk maar niks... Leek me wel leuk om met mn nieuwe char hier en daar te helpen but no...
Overigens kijk ik echt ontzettend uit naar de expansion. Deze komt nog uit op mijn verjaardag ook, haha.
[ Voor 33% gewijzigd door Voxalizer op 13-10-2015 09:02 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ook een beetje aan het preppen door bloodstone chunks enz te farmen zodat die wapens straks meteen omhoog kunnen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Het wordt een nieuwe side area in het spel zelf. Dus bijvoorbeeld een deur, hatch, NPC die nooit nuttig was, gaat opeens meer doen zodat je de DLC area in kan.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:15:
De nieuwe uitbreiding, wordt dat een apart gebied, of wordt het geimplementeerd in de bestaande game? Zou wel jammer zijn als het gewoon een extra keuze in het menu gaat worden, liever een nieuwe plek om heen te gaan en nieuwe voorwerpen ook in de 'normale' game te vinden
Mejor así
Ik zou zeggen, speel nu lekker zonder hulp. in NG+ ga je echt vaak dood als je niet eerst zonder hulp leert spelen. (Bron, eigen ervaring in Dark SoulsBarbas schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:13:
Nondejuu wat een spel! Wat een sfeer! Trillende handen zodra ik stop met spelen haha. Heb er veel moeite mee maar vermaak me wel! Wellicht toch psn+ aanschaffen om hulp in te schakelen
Voor de lastige bosses kan je hulp summonen
Mocht je vast komen te zitten, vraag maar raak
Inderdaad, voor 2 bazen in het begin kun je een NPC oproepen om te helpen.Barbas schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:13:
Nondejuu wat een spel! Wat een sfeer! Trillende handen zodra ik stop met spelen haha. Heb er veel moeite mee maar vermaak me wel! Wellicht toch psn+ aanschaffen om hulp in te schakelen
Maar het is zoveel vetter om de bazen solo neer te halen! En niet onmogelijk, zeker niet in je eerste playthrough. Het vergt wel wat geduld bij sommige omdat je de movesets moet leren en zoeken wat de goede tactiek is.
Met al je vragen kun je hier gewoon terecht. Genoeg mensen die de game uitgespeeld hebben
Mocht je na een aantal pogingen een baas gewoon niet doorkrijgen kun je ook wat bossfights zoeken op youtube. Zie je wat pointers.
Speel het nog steeds af en toe maar zit in met een nieuw karakter vast op Ebrietas en Logarius. Optional, ik weet het, maar ik wil het toch weer helemaal af maken
NG+ met mijn eerdere karakter was wel goed te doen.
Maar eerst nog Vicar Amelia + witches dood (nee, nog steeds niet verder gespeeld
En als je echt wilt huilen kun je terecht in de diepere chalice dungeons. Ik krijg al trillende handen als ik daar aan terug denk
Later dan nog eens teruggekomen op level 90 en toen ging hij neer alsof het niets was, kon telkens parryen en ik heb 'm amper magic zien gebruiken. Fase 2 (met de vallende zwaarden) zelfs niet eens gezien, wel de strikes vanuit de lucht maar die zijn eenvoudig te dodgen.
Ik zit nu helemaal op het einde, klaar voor
Zijn de dungeons de moeite waard? Ik speel enkel offline en mis klaarblijkelijk de materials om deze te openen, en zou ook niet weten waar deze te vinden. Of is dit enkel weggelegd voor online?
- haar headstomp baiten en daar aanvallen, zo stagger je haar vrij snel en kun je viscerals doen
- blijf aan haar zij- en achterkant en val daar aan
Ook helpt het om de juiste afstand te zoeken waarop je haar charge attack kunt ontwijken.
Pthumerian Descendant en Headless Bloodletting beast in de laatste dungoen vond ik echter de pittigste bazen van de hele game. Ja zelfs erger dan de bazen in de cursed dungeon haha!
Maar oh zo vet als je ze haalt!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
De meeste attacks zijn dan goed te dodgen.
Pthumerian Descendant, Amygdala (cursed / defiled) en watchdog (laatste keer in dungeons) vond ik het lastigste. Ben blij dat ik die dungeons gehad heb want dat vond ik toch het minst leuke deel van Bloodborne.
Heb wel echt heel erg veel zin in de uitbreiding
Nu help ik allemaal vreemden omdat ik redelijk laat ingestapt ben in de game. Maar met de DLC begin ik bij dag 1 dus als er mensen coop willen doen dan, voeg me maar toe op psn
Jazeker!Sfinx- schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:50:
Zijn de dungeons de moeite waard? Ik speel enkel offline en mis klaarblijkelijk de materials om deze te openen, en zou ook niet weten waar deze te vinden. Of is dit enkel weggelegd voor online?
In de latere dungeons vallen de beste gems (+27% phys damage bv).
Zodra je Blood Starved Beast hebt verslagen krijg je de eerste chalice en zou je de eerste dungeon moeten kunnen maken.
Welke materials mis je dan?
Darna is het gewoon een kwestie van alle dungeons op volgorde doorlopen; farmen van materials is zo niet of nauwelijks nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 16-10-2015 11:54 ]
Mejor así
Gascoigne vond ik de eerste keer idd best pittig. Maar wel een erg toffe boss fight. Nu leg ik m neer binnen een minuut
maar goed bezig! Na FG komen een paar erg leuke gebieden en bazen!!
Valt me wel op dat bosses in dit spel een stuk onvoorspelbaarder zijn dan in de Souls games.
Had inderdaad de taal op NL staanScrisissszzz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:27:
Heb je je ps4 op NL staan ofzo?
Gascoigne vond ik de eerste keer idd best pittig. Maar wel een erg toffe boss fight. Nu leg ik m neer binnen een minuut
maar goed bezig! Na FG komen een paar erg leuke gebieden en bazen!!
Mejor así
Ik vind het nog steeds mooi hoe verschillende mensen met andere bazen moeite hebben. Vicar heb ik nooit veel moeite mee gehad. Zorg dat je fire paper hebt! En je kunt het beste naar haar toe dodgen ipv van haar af. als je naar haar rechterkant dodged, ontwijk je best veel aanvallen. Meestal kun je dan op haar inslaan tot je endurance bijna leeg is.corset schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:30:
Gascoine is een bitch, maar redelijk goed te doen als je parry's onder de knie hebt. Ik heb zelf nu veel meer moeite met Vicar. Wat een klote beest ><
Valt me wel op dat bosses in dit spel een stuk onvoorspelbaarder zijn dan in de Souls games.
heb een aantal bazen met hulp van een npc verslagen, ook een aantal zelf. micolash zelf/witches/chalice dungeons 1tm4 level.
ook een aantal waarbij ik op het laatst de bell heb laten rinkelen.
alleen dark beast paarl en nog wat bosses en dan klaar.
Het stuk naar de wet nurse toe is ideaal om echoes te farmen mocht je nog wat levels omhoog willen. Equip al je Moon runes en maak de run een paar keer. ben je zo wat levels omhoog :shakespeare schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:14:
ik ben nu bij the wet nurse... op level 60... krijg haar 3/4 dood dan zijn mn blood vials op.
heb een aantal bazen met hulp van een npc verslagen, ook een aantal zelf. micolash zelf/witches/chalice dungeons 1tm4 level.

Zorg dat je achter haar komt/blijft, en bij die fase dat het donker wordt gewoon rondjes sprinten.shakespeare schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:14:
ik ben nu bij the wet nurse... op level 60... krijg haar 3/4 dood dan zijn mn blood vials op.
Verwijderd
Bloodborne overgenomen van een mede-tweaker en ik zal hem vandaag ontvangen.
Ben erg benieuwd naar de game
Zal wel vaak doodgaan worden, DS nooit gespeeld.
Weet alleen nog niet welke origin/wapen ik ga kiezen.
Hoe hebben jullie dat bepaald?
Kies wat je het leukste lijkt. Elk wapen moet je leren. Ik zie vaak de Hunters Axe of de Threaded Cane voorbij komen. Maar de keuze ligt gewoon aan jezelfVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:59:
Tot op heden ben ik altijd PC gamer geweest maar heb nu sinds kort de PS4.
Ben erg benieuwd naar de game.
Zal wel vaak doodgaan worden, DS nooit gespeeld.
There, I fixed it for youVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:59:
Tot op heden ben ik altijd PC gamer geweest maar heb nu sinds kort de PS4.
Ben erg benieuwd naar de game.
Zal wel ERG VAAK doodgaan worden, DS nooit gespeeld.
De meesten gaan voor een bepaalde build en levellen hun character, voor pvp doeleinden, maar tot level 100.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:59:
Als je net als ik, gewoon lekker doorlevelled na level 100 maakt het niet uit waar je je echoes in stopt.
Dan hoef je dus ook niet te kiezen of je bijvoorbeeld voor een Strength build of Skill build gaat.
Je upgrade gewoon die abilities die jij op dat moment nodig acht: heb je een heavy wapen zoals de axe dan gooi je je strength wat omhoog, wil je wat meer met je magic doen dan ga je arcane levellen.
Voor een skill based wapen als de Cane stop je je echoes weer in skill.
Qua beginwapen zou ik persoonlijk voor de Axe gaan; daar kan je heel goed mee uit de voeten.
De andere wapens pik je later wel een keer op
Ik ben zelf begonnen met de Saw Cleaver, want die stond zo cool op het hoesje
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 23-10-2015 10:16 ]
Verwijderd
Die Threaded Cane lijkt me wel fijn, denk dat ik daarvoor ga.Koen87 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
Kies wat je het leukste lijkt. Elk wapen moet je leren. Ik zie vaak de Hunters Axe of de Threaded Cane voorbij komen. Maar de keuze ligt gewoon aan jezelf
Bevalt ie niet kan ik nog altijd een andere character maken I guess.
Hahahaha
Hmm ok, de PVP trekt me niet aan.dvdkiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:14:
[...]
De meesten gaan voor een bepaalde build en levellen hun character, voor pvp doeleinden, maar tot level 100.
Als je net als ik, gewoon lekker doorlevelled na level 100 maakt het niet uit welke build je kiest.
Dan hoef je dus ook niet te kiezen of je bijvoorbeeld voor een Strength build of Skill build gaat.
Je upgrade gewoon die abilities die jij op dat moment nodig acht: heb je een heavy wapen zoals de axe dan gooi je je strength wat omhoog, wil je wat meer met je magic doen dan ga je arcane levellen.
Qua beginwapen zou ik persoonlijk voor de Axe gaan; daar kan je heel goed mee uit de voeten.
De andere wapens pik je later wel een keer op
Ik ben zelf begonnen met de Saw Cleaver, want die stond zo cool op het hoesje
Ik denk misschien dat ik in het begin een uurtje wat verschillende wapens en origins ga proberen, dan pas een definitief besluit neem.
Thanks voor je info, zal de Axe zeker proberen.
*je zal het nodig hebben
Hou ons op de hoogte van je ervaringen en vorderingen; altijd leuk om te lezen
Vooral dit! FG zal je echt laten huilen als je de souls games niet gewend bent. Maar het komt goed.!BlackEyedAngel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:33:
En vooral niet opgeven!
Ik heb Bloodborne even laten liggen i.v.m. MGS V, maar binnenkort moet ik er toch echt weer eens mee verder. Ik zit ondertussen bij Rom waarbij mijn tweede poging niet eens tegen viel.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Het was een goede dag
Ik vond FG wel meevallen eerlijk gezegd, misschien geluk gehad, maar die baas ervoor had ik meer moeite mee.
Ik weet nog wel hoe blij ik was dat ik eindelijk progressie had na die 2 bazen te verslaan. Ik was zolang bezig met dat gedoe rond het kampvuur elke keer.
Nu doe ik dat echt binnen een paar seconden.
[ Voor 31% gewijzigd door Afvalzak op 23-10-2015 13:02 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Bij BSB hielp de tip om van die blood cocktails te verspreiden mij heel erg.
Moet nu een beetje blood stone chunks gaan zoeken, want ik wil mijn zwaard + axe upgraden.
[ Voor 12% gewijzigd door Afvalzak op 23-10-2015 13:34 ]
Gascoigne, Vicar, Logarius en Ebrietas.
Tweede playthough had ik die allemaal zonder al te veel problemen.
Het scheelt dat je dan de mechanics en zwakke punten van de bazen wel een beetje door begint te krijgen.
Verwijderd
Ben ex-WoW speler dus 250 keer doodgaan op een boss is niks nieuws voor mij
Verwijderd
Uiteindelijk gekozen voor de war veteran, skill en strength leken me wel handig.
Heb als wapen gekozen voor de axe, love it
Ben in het begin echt super vaak doodgegaan, het duurde me ook aardig lang om bij de eerste honden te komen die je tegenkomt. Daarna heb ik echt lang gezeten op die wolven op de brug.
Denk dat mijn deathcounter al de 40-50 aantikt, misschien meer.
Ik word niet echt gefrustreerd van het doodgaan, omdat ik altijd wel inzie dat het gewoon m'n eigen schuld is.
Duurde ook een tijdje voordat ik doorhad dat je R2 ook kon inhouden voor een sterkere attack.

Heb wel al de boss op de brug dood, moest ik toch wel een stuk of 6 keer over doen.
Zit nu een beetje vast op de Father nogwat boss, moet nog ff uitzoeken hoe ik die 2e fase ga doen.
De weg ernaartoe is ook aardig lang.
De 2e primary weapons die ik heb gekocht waren niet echt super, was een AxeHammer, iets te langzaam naar mijn mening.
Ik moet nog leren om die pistol fatsoendelijk te gebruiken, ik zit nu bijna altijd in de big-axe stand.
Echt een vette game, blij dat ik hem geprobeerd heb.
Gaat nog aardig wat tijd in zitten, denk ik
Edit: 1e attempt deze ochtend en FG ook down
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 12:31 ]
Je pistool moet je mee leren staggeren.
Zodra een vijand een attack inzet schiet je. Als de timing juist is staggert ie (je hoort ook een soort "ping" geluidje) en kan je een visceral attack doen door voor z'n neus te gaan staan en R1 in te drukken.
Een van de meest kractige aanvallen in de hele game.
Als je dat onder de knie hebt ga je er heel veel mobs mee neerleggen
Verwijderd
Moet ik eens mee gaan oefenen dan.dvdkiwi schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:58:
Lekker!! Gascoigne kan de eerste keer erg ontmoedigend werken
Je pistool moet je mee leren staggeren.
Zodra een vijand een attack inzet schiet je. Als de timing juist is staggert ie (je hoort ook een soort "ping" geluidje) en kan je een visceral attack doen door voor z'n neus te gaan staan en R1 in te drukken.
Een van de meest kractige aanvallen in de hele game.
Als je dat onder de knie hebt ga je er heel veel mobs mee neerleggen
Wat ik nu heel veel doe is R2 inhouden met de 2-hand Axe. Gaat ook best lekker.
Heb net voor 10k blood een key gekocht, en ben daar nu een beetje aan het zoeken waar ik heen moet.
Om die blood's te farmen deed ik het begin stuk, wat nu oppeens een heel stuk makkelijker leek
En die monsters wat je tegen komt, wat een spel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 16:20 ]
Als je dat beheerst heb je FG bv binnen 1 minuut liggen
de charged R2 van de extended axe is ideaal voor wat crowd control! Nu komen de echt leuke boos fights!
Verwijderd
Het parryen gaat wel lekkerScrisissszzz schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:04:
Probeer de parry inderdaad onder de knie te krijgen. Die kan nog heel vaak je redding zijn
Als je dat beheerst heb je FG bv binnen 1 minuut liggen
de charged R2 van de extended axe is ideaal voor wat crowd control! Nu komen de echt leuke boos fights!
Kan volgens mij wel maar 2x R1 doen na een parry? 3e zit een beetje risico achter.
FG ging vanochtend de 1e keer meteen neer, deed ik nog met de 2h axe.
Nu net in Old Yarnham, weer nieuwe unieke monsters
je moet daarvoor wel praktisch tegen de gestunde vijand aan staan
Zoals kiwi al zei, een van de meest krachtige aanvallen die er zijn
Plus je kan tijdens de animatie niet worden geraakt! Heeft me al vaak t leven gered
Dit was echt mijn favoriete boss. Zo simpel als je hem doorhebt, poison of niet. Steeds hetzelfde riedeltje herhalen en je kan zonder ook maar twee vials te gebruiken, wel wat anti poison, hen m neer halen. Ging vaak coop doen en hem dan soloen aangezien de host vaak wel binnen twintig seconden dood gingBlackEyedAngel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:21:
Bij mij wat vooral de Bloodstarved Beast een echte nachtmerrie waar ik maar NIET voorbij kwam, de rest lukte me wel in minder dan 10 pogingenmaar die.. die smerige poison was echt
Combineer kennis van z'n moveset met een vuur buff op je wapen en je kan helemaal giechelend er doorheen wandelen
[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 25-10-2015 08:54 ]
Paarl ook zelf verslagen, heb alleen umbretias en die kerel in dat secret kasteel kan even niet op de naam komen niet verslagen... volgens mij!
mischien nog een keer NG+ ben level 70.
Ja, dat is ook een pittige baas. Maar gefeliciteerd! Nu nog NG+ met alle cords
Ik vond NG+ eigenlijk nog wel leuker omdat je inmiddels zelf beter bent geworden en dan scheelt een hoop.
Ben een nieuw char begonnen om eens met een bloodtinge build te spelen. Aangekomen bij Rom en na 6 pogingen heb ik m nog niet. Vorige keren had ik steeds de eerste of 2e poging haha!
Ik vind coop nog steeds leuk. Vaak als ik een baas hen gehad dan ga ik nog ff coop doen in dat gebied.
Je rinkelt je belletje, even wachten, iemand spawnt in jouw wereld.
Voor de dungeons net zo.
Wil je met bekenden samenspelen gewoon een password instellen.
Ben nu vooral met dark souls 2 bezig maar dat is toch wel wat anders zeg. Oppervlakkig lijkt het op elkaar maar de speelstijl is enorm anders. Ik ben als bloodborne speler steevast veel elke agressief en vergeet mijn schild steeds.
Verwijderd
Het luren van die beesten wil ook nog niet zo goed lukken.
Die machine gun ga je vanzelf aan voorbij. Lastig stukje maar goed te doen als je je hoofd erbij houdt.