Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Qweridee schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:18:
Amygdala Defiled....Nope Nope Nope...het lukt me gewoon niet! Watchdog is kwestie van oefenen, maar dit gaat nergens over...
Echt bijzonder pittig inderdaad. Heeft me een poging of 40 gekost denk ik.
Wat mij betreft de moeilijkste baas van heel Bloodborne.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
rajackar schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:00:
[...]

Echt bijzonder pittig inderdaad. Heeft me een poging of 40 gekost denk ik.
Wat mij betreft de moeilijkste baas van heel Bloodborne.
Ik zit denk ik al wel op poging 150...Vandaag 8 pogingen, waarvan 3 pogingen echt nog 3-5% over, met 17 potions over, maar 3 keer ongelukkig dood.

Nu weiger ik het met hulp te doen en de goedkope manier van verslaan vertik ik dan ook, ben verdorie zo ver gekomen zonder hulp :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ik moet nu die ouwe meneer verslaan op het einde maar zie dat ik echt behoorlijk wat bazen gemist heb 8)7 Zie namen voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord heb :P

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaaaaaaa Ebreitas ligt!!!!!! Vreugdedansjes!!!!!!

@Enzyme, je kunt ze nog allemaal doen voor de oude man ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes!!! :)
Congrats! Aardige bitch is het niet ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Als ik zou weten waar ze zitten ja :p wel raar dat je zoveel kunt missen en toch bij het einde kan komen. Heb 'm ook al een tijdje niet meer aangezet. Wou NG+ toen maar als je 1 keer ervoor hebt gekozen om te vechten met hem kan je dat niet meer ongedaan maken?

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dan moet je 'm afmaken ook :P
Probeer parry & visceral, dat werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:04:

Gefeliciteerd! Heerlijke overwinning!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Nu online
HET IS GELUKT!!!!!!!

Nu de laatste chalice en ik ga mijn eerste platinum ooit in een game halen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:54:
[...]

Gefeliciteerd! Heerlijke overwinning!
Ja man thnx wat een bitch was dat zeg!

Baal dat ik te laat share play koos en de recording al weg was maar ja... blijft heerlijk!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 19:06
Scrisissszzz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:04:

Kleine tip voor de volgende keer voor Ebreitas, kan misschien handig zijn :-)

spoiler:
Je kan de cannon gebruiken om op haar hoofd te schieten, hierdoor zal ze direct staggeren en kan je een visceral attack uitvoeren! Kan het verschil maken op het eind van het gevecht als ze wild begint te doen :P

Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Qweridee schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:07:
HET IS GELUKT!!!!!!!

Nu de laatste chalice en ik ga mijn eerste platinum ooit in een game halen;)
Ook gefeliciteerd!
Succes met de laatste dungeon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tabee schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:28:
[...]

Kleine tip voor de volgende keer voor Ebreitas, kan misschien handig zijn :-)

spoiler:
Je kan de cannon gebruiken om op haar hoofd te schieten, hierdoor zal ze direct staggeren en kan je een visceral attack uitvoeren! Kan het verschil maken op het eind van het gevecht als ze wild begint te doen :P
Dat is niet altijd zo.
Ik heb best een aantal keer het cannon meegenomen en op haar hoofd geschoten, maar ze werd er enkel boos van.
Wellicht werkt het met een hoge bloodtinge wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:44:
[...]

Dat is niet altijd zo.
Ik heb best een aantal keer het cannon meegenomen en op haar hoofd geschoten, maar ze werd er enkel boos van.
Bloodtinge nog helemaal niet geleveled :)

spoiler:
Uiteindelijk lukte het door in het begin de tactiek te doen dat ik op afstand bleef en die hoofd smash uitlokte. Vanaf ongeveer de helft werd ze stukken wilder en ging ze die laser aanval doen. Dat was ontwijken en toen iedere keer proberen achter haar te komen en paar hits toe te dienen. Laatste stukje leven heb ik gewoon al mijn kogels op haar afgevuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi dat het gelukt is.
Dood is dood toch ;)

*tactieken hoeven niet in spoiler tags hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is waar eigenlijk, entousiasme denk ik ;)

Gister aan de chalice dungeons begonnen. Heb er drie gehad waar ik natuurlijk zwaar OP was haha!
Had er gewoon eerder aan moeten beginnen. Moet me ff inlezen want vraag me af of ik de dingen voor de latere dungeons ergens kan farmen want ik heb niet genoeg om die te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gascoigne weer op 1 hit gekregen :D Ik verwacht hem vanavond wel dood te zien. Woot!

Wat een spel, leert me wel totaal anders spelen, in DS, DeS en DS2 was ik altijd een shield user :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 19:06
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:44:
[...]

Dat is niet altijd zo.
Apart, nergens last van gehad. Z'n 2-3x geprobeerd tot ik geen bullets meer had :P. Elke keer ging ze down.
Weet je zeker dat je op haar heerlijke koppie aan het richten was en niet haar lichaam?

[ Voor 9% gewijzigd door tabee op 01-09-2015 12:41 ]

Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:43:
Gister aan de chalice dungeons begonnen. Heb er drie gehad waar ik natuurlijk zwaar OP was haha!
Had er gewoon eerder aan moeten beginnen. Moet me ff inlezen want vraag me af of ik de dingen voor de latere dungeons ergens kan farmen want ik heb niet genoeg om die te openen.
Als je alle dungeons op volgorde doet en je opent alle schatkamers/kisten dan hoef je bijna niet te farmen ;)
Als je alle depth 1 dungeons gedaan hebt en je hebt nog materiaal om bv een depth 1 root dungeon te maken, dat kan natuurlijk ook. Daar vind je vaak net wat meer materialen om een depth 2 dungeon te maken dan in een normale depth 1 dungeon.
Alle dungeons op volgorde:
-Pthumeru
-Central Pthumeru
-Hintertomb
-Lower Pthuneru
-Lower Hintertomb
-Ailing Loran
-Defiled
-Great Isz
-Lower Loran
-Pthumeru Ihyll
De eerste 3 depths zouden voor jou geen probleem moeten zijn denk ik.
Depth 4 en 5, die wel >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:01:
[...]

Als je alle dungeons op volgorde doet en je opent alle schatkamers/kisten dan hoef je bijna niet te farmen ;)
Als je alle depth 1 dungeons gedaan hebt en je hebt nog materiaal om bv een depth 1 root dungeon te maken, dat kan natuurlijk ook. Daar vind je vaak net wat meer materialen om een depth 2 dungeon te maken dan in een normale depth 1 dungeon.
Alle dungeons op volgorde:
-Pthumeru
-Central Pthumeru
-Hintertomb
-Lower Pthuneru
-Lower Hintertomb
-Ailing Loran
-Defiled
-Great Isz
-Lower Loran
-Pthumeru Ihyll
De eerste 3 depths zouden voor jou geen probleem moeten zijn denk ik.
Depth 4 en 5, die wel >:)
Thnx! Ga er na Gehrman eens goed voor zitten tijdens NG+. Eerste keer een fout gemaakt dus moet sowieso een run doen om Moon Presence te kunnen doen :)

Fijn te combineren met de dungeons. Genoeg te doen nog. En dan komt hopelijk de dlc uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een pussy die Gehrman, 2e poging al liggen... :P

Op naar ng+

[ Voor 12% gewijzigd door Scrisissszzz op 01-09-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Nu online
Gehrman was inderdaad niet zo lastig. Succes met NG+

Moon Presence is een van de weinige bosses die ik in 1 keer down had;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Moon Presence moet ik er nog een keer doorheen. Maar absoluut geen straf :)

Gister even begonnen. Father G alweer neer, Cleric Beast sla ik dit keer gewoon over. Richt me even op de bazen die moeten om bij Moon Presence te komen. En even wat farming plekken unlocken.

Benieuwd naar de meer pittige chalice dungeons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de optionele bosses wel meepakt kan je wel flink levelen.
Cleric Beast in ng+ met 3 moon runes bijvoorbeeld levert erg veel xp op.
Ik liep bijna de hele ng+ met moon runes rond; de andere runes had ik niet echt nodig omdat ik toch te sterk was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool zit wat in inderdaad. Had die runes schijnbaar al actief sinds ik aan het farmen was voor gehrman, zitten er nu nog op :)

De meeste bosses kan ik wel doen, alleen Ebreitas skip ik denk ik haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Nu online
Welk level ben je? Want ik had zelf nog wel moeite met een aantal bosses in NG+
Zit nu net op level106.

Cleric beast en vicar lagen bij de eerste poging iig maar die vond ik de 1e keer ook niet zo boeiend. Nu toch maar langs de BSB. En begonnen aan nieuwe tombs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadat gister Shadow of Yarnham, Rom en The One Reborn bij poging 2, 1 en 1 neer gingen, heeft Micolash me nu al 5 keer genekt haha. Terwijl ik die in playthrough 1 de eerste keer al had liggen.

Mooi hoe ik het nu bij andere bazen lastig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gascoine bit the dust!

Zit dus nu te klooien waarheen:

1.) Seal gekocht, kan dus de deur door vlakbij 2 giants, en een brainsucker. Daar een ledge afvallen en instant doodgaan.
2.) langs de andere canewielders, en dan door een graf gaan wat ik heb geopend via een switch

Geen idee nog.. Zoveel opties, en alles is zo bizar sterk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:46:
Gascoine bit the dust!

Zit dus nu te klooien waarheen:

1.) Seal gekocht, kan dus de deur door vlakbij 2 giants, en een brainsucker. Daar een ledge afvallen en instant doodgaan.
2.) langs de andere canewielders, en dan door een graf gaan wat ik heb geopend via een switch

Geen idee nog.. Zoveel opties, en alles is zo bizar sterk.
Als je moeite hebt met de normale vijanden, ga dan gewoon nog een keer door yarnham vanaf de central yarnham lamp. Dan farm je vials en echoes. Level een beetje en ga dan verder.

Vanaf cathedral ward zijn er inderdaad een aantal opties. Ik zou die eerst uitkammen en alles unlocken en vinden. Daarna kun je iig daar de baas doen en naar 2 andere gebieden. Na de baas heb je toegang toe een 3e gebied. Mocht je meer willen weten qua waar je heen moet kan ik wel wat in spoiler tags gooien ;)

Father G was een lastige als 2e baas, congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
3 attempts nodig

1.) Hij had me sneller dood dan ik kon healen (werd geraakt in de 2H 3 hit combo)
2.) Hij op 1 hit, ik op 1 hit
3.) Hij dood, ik zat echt gespannen achter de TV, die laatste phase.. damn wat een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:10:
3 attempts nodig

1.) Hij had me sneller dood dan ik kon healen (werd geraakt in de 2H 3 hit combo)
2.) Hij op 1 hit, ik op 1 hit
3.) Hij dood, ik zat echt gespannen achter de TV, die laatste phase.. damn wat een uitdaging.
Er is een mooie cheese voor hem, maar beter dat je het zonder hebt gedaan! ;)

spoiler:
De eerste 2 fases kun je een paar grafstenen tussen jou en hem in houden en hem met een uitgerekte axe ofzo aanpakken. als hij fase 3 heeft heb je achterin het veld 2 bomen die je tussen jullie in kan houden. Daar kan hij dan ook niet tussendoor dus doe je eigenlijk hetzelfde. Grafstenen sloopt hij in zijn laatste fase namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeah NG+ klaar met Moon Presence!!!!

Nu de dungeons nog... ben bij blood letting beast nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Ik ben eindelijk ook aan deze game begonnen, speciaal zelfs de PS4 bundle voor gekocht.

In DS2 was mijn speelstijl dodge/roll en dual blade fast attacks (geen shield dus) wat in deze nog meer beloond wordt gezien je health kan recupereren met een agressievere stijl. Ideaal dus.

Tot ik Father tegen het lijf liep... ik begrijp niet who the f*ck je er in slaagt om 'm neer te krijgen in de 3e fase. Ik heb het ettelijke keren geprobeerd, telkens sloeg hij me met klaarblijkelijk ontelbare combinaties dood voor ik ook maar iets kon doen.

Na de oneindigste poging was ik het beu en heb ik een cheese strategy toegepast

spoiler:
Onderaan de trappen gaan staan en long-range attacks gebruiken

Voelt niet helemaal aan als een overwinning maar ik zat er echt op vast. Een agressieve speelstijl werkt dus totaal niet op deze boss, ik vrees dat er nog dergelijke gevallen zullen volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Father G cheesen doen er wel meer :P (dan ook de enige die ik heb gecheesed)

Bloodletting beast had ik in 1 keer liggen. Nu aan de ailing loran dungeon begonnen. Gaat tot nu toe lekker maar de echt pittige moeten nog komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Father G cheese met de grafstenen heb ik ook mijn eerste playthough gedaan ;)
Maar voor zijn 3e fase is het niet nodig; 1 of 2 molotovs en hij is dood.
Ng+ en ++ had ik 'm gewoon in het open veld zonder al te veel problemen.
Vuur helpt trouwens sowieso goed tegen beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Molotovs heb ik ook geprobeerd, een paar keer maar zonder succes. 4 pogingen waarbij ik al mijn oils gebruikt heb en telkens bij het proberen gooien van de molotovs geonehit werd - althans hit, stunned, hit, stunned... komt op hetzelfde neer. 1x had hij nog 1% leven over 8)7 En toen waren mijn oils en molotovs op.

Fase 1&2 had ik geen enkel probleem, ook niets voor moeten opzoeken. Al bij mijn eerste poging ontdekt dat je 'm achter zo'n hoopje grafstenen moet houden en telkens charged long-range attack zodra hij dichterbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral omdat hij de 2e baas is, is hij wel lastig.

Maar er komen nog veel irritantere boss fights ;)

Aanbeland bij Amygdala in de defiled dungeon. Eerste poging ging op zich goed. Hopelijk heb ik haar snel.

Dan moet ik nog red jelly farmen want zie er geen in m'n inventory Meende toch dat ik er 2 had van de lecture building in m'n 1e playthrough... dan maar andere dungeons zoeken waar ze zijn. Zit nu net in ng++ dus anders moet ik de halve story weer door...

Heb je nog root dungeons gemaakt tussendoor?
Buiten de normale Ihyll dungeon heb je red jelly nog nodig voor een vijftal root dungeons.
Hier kan je red jelly vinden trouwens:
-Two in Lecture Building 1F (Ground Floor), to the right of the entrance to Nightmare Frontier;
-Lower Loran Chalice (One in layer 2, one in layer 3);
-Great Isz Chalice (Two in layer 3);

Lecture 1F kan je heel snel in de story al komen, nadat je Vicar hebt verslagen gelijk de Tonsil Stone ophalen in de Woods en voila.

Ja 1 root dungeon. Zal t daar wel aan liggen. Vandaag toevallig vicar gehad ;)

Morgen idd ff naar lecture building. En ga de lower loran wel ff doen na de defiled.

Kan ik daarna de laatste met de Queen doen.

Edit: amygdala is niet terg doen pfffff. Constant een one hit.... moeilijkste baas in de game met 50% van je health bah

edit 2: YESSSSSSSSSSSSSSSSSS gehaald!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Scrisissszzz op 13-09-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Van het weekend begonnen met deze game, maar het is echt japans of niet? Er wordt weinig tot niets uitgelegd. Ben nu bij de eerste baas, die is behoorlijk pittig volgens mij..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat er niks uitgelegd wordt vond ik wel tof. Zoek alles maar lekker uit :)

Ben nu bij de pthumeru elder in de laatste dungeon, man man wat klapt die erop. Krijg z'n parry maar niet gevonden... al zeker 15 keer dood en nog geen goede tactiek gevonden pfff.....

Vind dit eerlijk gezegd pittiger dan de defiled boss fights..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk level ben je nu?
Even volhouden nog ;)
Bloodletting Beast al gehad in die dungeon?
Daar hebben veel mensen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ben bij de eerste baas, die elder. Maar ik krijg m gewoon niet onder de knie. Ben gewoon door heel mn voorraad kogels en vials heen. poging 40 ofzo zal even moeten wachten tot ik die weer heb..

ik krijg zijn parry windows niet te pakken, maar heb dan ook een best laag bloodtinge level... en zijn 2e fase is helemaal drama, dan ben ik binnen no time dood... Misschien met ng++ story verder gaan en bloodtinge levelen ofzo geen idee....

Dus de baas hierna is nog lastiger? Wordt nog wat dan haha!

[ Voor 32% gewijzigd door Scrisissszzz op 14-09-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor sommigen ;)
Ik had 'm in één keer.
Maar ik ben dan ook pas aan de moeilijke dungeons begonnen toen ik in ng++ zat, bij level 200 zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
level 168 ben ik nu.

vit/end/str op 50
skill 41
bloodtinge 11
arcane 16

Kan dus nog beter een keer de story verder doorlopen weer en gaan levelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Scrisissszzz schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:39:
level 168 ben ik nu.

vit/end/str op 50
skill 41
bloodtinge 11
arcane 16

Kan dus nog beter een keer de story verder doorlopen weer en gaan levelen denk ik.
Haha ik ben ook bij die eerste baas op die brug.. Maar ik kom er pas net achter dat je kan levelen bij die pop in de hunters dream. Man ik ben echt een noob. 8)7

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkbuster schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:46:
[...]

Haha ik ben ook bij die eerste baas op die brug.. Maar ik kom er pas net achter dat je kan levelen bij die pop in de hunters dream. Man ik ben echt een noob. 8)7
Lees anders wat beginner's guides. Staan genoeg tips op internet om je in het begin te helpen :)

Ik geef het op voor vandaag. Net als compensatie de witch van hemwick nog een keer afgeslacht, maar die stelt dan ook niks voor haha...

Ik ga het een dagje laten bezinken denk ik.. En dan toch nog meer story doen en levelen. Zo ver naar de platinum is dit niet de baas waar ik niet voorbij kom!

En anders hoop ik een keer hulp te vinden, slecht eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Vanavond Bloodborne overgenomen van een medetweaker, hopelijk overmorgen binnen. Ben echt benieuwd!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door het begin heen bijten, een paar guides lezen, en je gaat uren plezier hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nieuwe expansion announced! The Old Hunters :D Kan op m'n werk helaas geen trailer linken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle bosses zijn gezombiefied of zo?
Zier er wel cool uit. Toffe wapens! :*)
Hopelijk is de prijs een beetje schappelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
20 dollar, dus neem maar aan 20-25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 19:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Instabuy dan :)
20-25 voor een losse DLC vind ik wat teveel. Afhankelijk van de inhoud natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
€15 mooie prijs

trailer laat ook wel wat gave nieuwe wapens zien. Die move met de beast claws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Heb zelfs net een PS4 gekocht om deze game te kunnen spelen :)
Nu nog even een mooie aanbieding vinden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha PS4 van 400 euro gekocht speciaal voor Bloodborne, maar 30 euro voor de game is te duur :P
Tip: marktplaats of de PS store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/AmusingAdvancedElephantseal.gif

:9~

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:22:
Hahaha PS4 van 400 euro gekocht speciaal voor Bloodborne, maar 30 euro voor de game is te duur :P
Tip: marktplaats of de PS store ;)
Nah, maar zit even "vast" op Diablo3 en Destiny dus het is er gewoon nog niet van gekomen. :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou zeg die Pthumerian descendant lukt me gewoon niet. Al zeker 60 pogingen gedaan...

Bijna in staat om hulp te vragen hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht dat mijn video je verder kan helpen? (eerste boss in de video)
Als ik 'm zo terug zie had ik beter mijn zwaard thuis kunnen laten; pistol only _O-
Als een Redneck aan het knallen :D

[YouTube: https://youtu.be/5d8sFFh_mcU]

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 15-09-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow je viscerals doen way more damage dan bij mij, zelfs met de 2 runes die ik heb...
Duidelijk ander level...

Ik ga maar focussen op parry want zo lukt me hem niet.

wat voor build had je? alles gefocussed op str/vit/end of ook andere stats?

Edit: lees nu over de soft en hard caps haha
Heeft niet eens zin meer om echt te levelen... main stats al allemaal op 50..

[ Voor 38% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-09-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even denken...
Vit60-65, STR/SKL 55 of zo, Arc 40, End 40. Bld 10-15. Zoiets.
Geen speciale build, gewoon gelevelled wat ik nodig vond.
En ik heb wat root dungeons hiervoor gedaan, dacht dat ik 3 25% phys damage gems had.

Levellen na 50 heeft echt nog wel zin; ieder beetje helpt.
Maar eerst alles op de soft cap krijgen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool, ik was idd al aan het denken om wat root dungeons te gaan doen om nog loot en mss gems/runes te vinden. Las dat in de lower root ailing de 30% clawmark kan vallen, die kan ook erg handig zijn.

En levelen is nooit weg want ik neem aan dat je met je bestaande char de dlc kan doen... dat hoop ik iig.

Game is gewoon te tof om nu aan op te geven, dan maar even andere dingen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:45:
Door het begin heen bijten, een paar guides lezen, en je gaat uren plezier hebben!
Ik vond ds2 ook al heerlijk om te spelen, dus ik hoop eenzelfde of betere ervaring

To dare is to do

Slaapje schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:50:
[...]

Ik vond ds2 ook al heerlijk om te spelen, dus ik hoop eenzelfde of betere ervaring
DS2 nooit gedaan, maar lees dat BB wat sneller is qua tactiek e.d. Maar daardoor niet minder tof :)

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH

Pthumerian descendant is down!!!!! GVD ik ben happy haha!!

Op naar de volgende!

Nice dude!!
Nu zal de rest alleen maar meevallen :P

Respect voor je doorzettingsvermogen trouwens!

Hier het gevecht. Ging lekker toen ik eenmaal Ludwig's gun pakte. Toen staggerde hij een stuk beter!

Thnx! Dit was de grootste uitdaging voor me tot nu toe. Van het weekend de Queen pakken :)

Jij baalde wel zeker toen je die viscerals op 2:00 en 2:25 miste :D

Ja man! En ook toen ik te laat zag dat hij voor de 2e keer die splits animatie deed bij 50%. Had m kunnen chainen ;)

• Sfinx-
Dit weekend tot bij de BSB geraakt, na een poging of 20 toch maar Albert er bijgehaald - toen was het redelijk eenvoudig. Tot nu toe heb ik meer last met de bosses van Bloodborne dan DS2 moet ik zeggen...

Daarna via de workshop tot aan de shortcut van de cathedral ward geraakt, kom ik daar ineens een Snatcher(?) tegen die me one-shot. Met het gekende gevolg (wil niet teveel spoileren) 8)7

Voor mijn level zit ik daar dus niet op mijn plaats, dat was snel duidelijk. Toch een beetje fout design of is dit de bedoeling? Ben uiteindelijk weer op het rechte pad terechtgekomen, Ludwig's Holy Blade gekocht en er weer volledig klaar voor :)

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
zeker geen design fout ;)

• Koen87
  • Laatst online: 06:03
Dacht ik vandaag, laat ik de Blood Rock maar bij de Ludwig's Holy Blade gebruiken (high damage!). Bij het gevecht van Gehrman na 7 pogingen, toch maar weer op mijn Hunter Axe teruggevallen. 3x geprobeerd en down :+ Het maakt echt een enorm verschil als je eenmaal echt gewend bent aan een bepaald wapen.

Welk wapen hebben jullie als favoriet? Ik gebruik naast de Hunter Axe ook de Tonitrus vaak.
Heb de axe en Ludwig's blade op +10. Beide erg fijn vind ik.

Wil wel aan de slag met de burial blade en de blades of mercy als skill wapens.

Eens mee spelen :)

Burial Blade vond ik erg tof.
Mijn complete ng heb ik met de Axe gedaan, ook erg leuk.
Ng+ en ++ af en toe de Holy Blade erbij gepakt omdat ie nogal OP is, maar niet echt een spannend wapen of zo.

• Koen87
  • Laatst online: 06:03
Scrisissszzz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:52:
Heb de axe en Ludwig's blade op +10. Beide erg fijn vind ik.

Wil wel aan de slag met de burial blade en de blades of mercy als skill wapens.

Eens mee spelen :)
Die blades of mercy ben ik ook aan het levelen. Erg leuke wapens, maar erg lastig grotere monsters mee te verslaan.

Kan niet wachten op de DLC >:)
Mss wil ik ook nog wat doen met de kirkhammer. Heb 'm al op +8

2H damage is echt ziek als je goed timed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb de cleric beast uiteindelijk met behulp van father afgemaakt... man man 50x geprobeerd uren uren aan gespendeerd.

Is dit nou noobish van mij of ligt het aan de game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:49:
heb de cleric beast uiteindelijk met behulp van father afgemaakt... man man 50x geprobeerd uren uren aan gespendeerd.

Is dit nou noobish van mij of ligt het aan de game ?
N00b alert!

Geintje ;) Cleric beast las ik na mn eerste playthrough dat FG je kan komen helpen inderdaad. Ik ben er ook een aantal keren mee bezig geweest de eerste keer.

Je had hem ook over kunnen slaan en FG als eerste kunnen doen. Alleen had je dan niet zijn hulp meer kunnen inroepen ;)

Ik vond het bij bazen die ik lastig vond, fijn om wat vidoes op YT te kijken hoe anderen het deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gameplay beelden van de DLC. Natuurlijk vol spoilers als je blind de DLC in wilt. (Ik heb niks gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Goddomme ik was even vergeten hoe frustrerend deze games kunnen zijn! Lang geleden dat ik ds2 doorlopen heb. Sfeer bevalt me prima, alleen ik kom nu al niet langs die eerste wolf, ik ren er langs en voor ik het weet word ik omsingeld door die wolf, een vent met een fakkel en twee mannen die opstaan uit de dood oid. Ik voel me weer heerlijk incapabel :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bereid je maar voor ;)

Blood letting beast is gvd ook een irritante zeg! Had m op 1 streepje na en hij one hit me pffff

Daarna alleen maar faal pogingen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Platinum in the pocket!!! Man man wat een game!!

Vreugdedansjes alom! :P

De Queen was niet eens zo bijzonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Congrats! :*)
De queen is inderdaad een flinke meevaller, zeker vergeleken met enkele bosses daarvoor.
Maar dat hebben we ook wel verdiend, niet dan ;)

Haha zeker weten :)

Wat nu te doen hahaha.. Ga wel eens wat speciale root dungeons proberen om nog wat blood rocks te krijgen :)

• corset
WOOT!

Blood starved beast dood op attempt #1!

Gelijk maar de eerste chalice dungeon geprobeerd, maar dat is nog een stuk lastiger dan het spel zelf. Vooral de creatures met 2 flaming swords >< oh en de bell maiden

Netjes! BSB is voor velen de 1e keer echt lastig.

De dungeons ben ik eigenlijk pas gaan doen na m'n eerste playthrough. Dan ben je tot depth 3 nogal OP haha!

Story vijanden scalen naar je level. Dungeons niet. Daarom zijn ze nu mss nog zo lastig. Durf je eig niet te zeggen wanneer je 't beste kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nou, Vicar geprobeerd:

Attempt 1: zij op 10%, ik dood (die smash met shockwave splat)

Dungeon ingedoken, de giant met 2 blades, daamn vanaf 40% is dat een hellish creature.nauwelijks te parriën, en was splat.

Denk eerst Vicar Amelia dood, en dan naar Hypoean Gaol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder al teveel te spoilen voor je...

Hypoean Gaol ben je waarschijnlijk door dood te gaan terecht gekomen... Je kunt beter voor of na Amelia op zoek gaan naar Hemwick Charnel Lane.

Hypoean Gaol is een locatie (die dan anders heet) waar je later sowieso nog komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nope :) Hypoeapeaneeahh Gaol moet ik nog heen, ik weet wat de Kidnappers doen :)

Hemwick Charnel Lane ben ik wat huiverig voor :p Witches of Hemwick schijnt een lastige boss te zijn. Dan ga ik liever naar Darkbeast Paarl, Sif 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het juist andersom. Nog nooit doodgegaan bij de Witches ;)

Paarl vond ik de eerste keer echt lastig, deed toen ook gewoon te weinig damage. Kwam daar ook per ongeluk terecht door een kidnapper haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ach, het is nog toekomstpraat, eerst weer 20 blood vials farmen, verzuip in de bullets, maar nauwelijks vials. En kan ook nog geen Runes equippen voor meer blood vials/bullets te dragen.

DERP! daar is juist de witches voor. Toch maar naar Hemwick.

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 21-09-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:01:
ach, het is nog toekomstpraat, eerst weer 20 blood vials farmen, verzuip in de bullets, maar nauwelijks vials. En kan ook nog geen Runes equippen voor meer blood vials/bullets te dragen.

DERP! daar is juist de witches voor. Toch maar naar Hemwick.
:)

Voor mij de meest easy boss fight O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:01:
ach, het is nog toekomstpraat, eerst weer 20 blood vials farmen, verzuip in de bullets, maar nauwelijks vials.
Voor snelle blood vials: Central Yarnham.
De 2 wolven op de brug droppen ieder 2 tot 3 vials.
De dikke grijze dudes met bakstenen als wapen (lopen er 4 rond) droppen ook 2 tot 3 vials per stuk.
Onderweg daar naartoe iedereen afmaken (wat makkelijk zou moeten kunnen nu) en je zit zo weer vol ;)
Verdiende echoes kan je ook nog allemaal in vials steken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel goede run is dat inderdaad. Straks kun je ook nog een Rune equippen die zorgt meer meer drops :)

Doe die run een aantal keer en je kunt er weer effe tegen.

In de eerste playthrough is er ook een fijne run voor echoes te farmen, ik deed het altijd in Hemwick charnel lane. Nog meer reden die te witches te clearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

corset schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:22:
nope :) Hypoeapeaneeahh Gaol moet ik nog heen, ik weet wat de Kidnappers doen :)

Hemwick Charnel Lane ben ik wat huiverig voor :p Witches of Hemwick schijnt een lastige boss te zijn. Dan ga ik liever naar Darkbeast Paarl, Sif 2.0 :)
Hypoeapeaneeahh Gaol is juist wat lastiger.
De witches zijn de makkelijkste boss uit de hele game wat mij betreft. Ook nog nooit bij dood gegaan.

Pagina: 1 ... 21 ... 66 Laatste