Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen de Queen tegengekomen in Chalice. 1ste keer doodgegaan, 2de keer had ik de patronen al een beetje door. Sowieso moest ik de klonen niet dooddoen hoor maar ik wou ze niet onderschatten.

Blade of Mercy gebruikt, dit is mijn 2de favoriete wapen. <3

Acalypso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betekent dat dat je nu de platinum trophy hebt?

Ik ga het filmpje nog niet kijken; ben nog niet zover ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, moet nog een aantal trophies halen, zal er keer voor kijken.

Niet vergeten op te nemen want ik denk dat je haar best zal aankunnen.

Acalypso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:12:
Nice!
Gooi er nog een beast hood pellet in en je gaat nog sneller (eerste fase doet ie toch niks terug dus) ;)
Tonitrus is fantastisch, enkel jammer dat de lightning buff slechts 7 seconden duurt...

Je hoeveelste run/char is dit nu?
Dat is een goeie, die ga ik ook nog wel proberen.
Tja, het zou leuk zijn als die buff permanent was maar dan zou hij ook wel erg overpowered zijn.

Dit is mijn 3e run en mijn 2e Char.
Al heb ik ook nog een skill build lopen samen met een vriend van me maar daar werken we maar af en toe aan.
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:44:
Ondertussen de Queen tegengekomen in Chalice. 1ste keer doodgegaan, 2de keer had ik de patronen al een beetje door. Sowieso moest ik de klonen niet dooddoen hoor maar ik wou ze niet onderschatten.

Blade of Mercy gebruikt, dit is mijn 2de favoriete wapen. <3

[video]

Acalypso.
Nice!
Het viel me op dat deze boss erg mee valt in vergelijking waar je langs moet om haar te vinden.
Ik had maar Platinum binnen toen ze neer ging maar helaas was het een dubbel kill en ging ik zelf ook neer. Op het screenshot van de trophy staat een loading screen 8)7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verdomme die facking hond!!! :(
Eerste keer had ik 'm 98% dood, en nu al zeker 15 pogingen erop zitten...
Vervelend irritant ook dat je bolt paper niet automatisch bijgevuld wordt als je dood gaat.
Nu kan ik iedere keer terug naar de hunter's dream.
Ik kan wel wat hulp gebruiken maar ps netwerk ligt eruit :/

Maar even begonnen aan Lower Loran.
Enkel de laatste baas daar nog :)
Een grote levensbalk is fijn :P

De hond was ik zo klaar mee dat ik hulp heb gevraagd.
Daarna Amygdala ook co-op gedaan.
Ik ben helemaal klaar met die defiled dungeon :(

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MASDtTQyCmo]

Lower Loran was redelijk simpel:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H6OYFH11SmM]

[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 06-07-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Die defiled is goed ellendig ja. Bij die hond heb ik ook goed lang vast gezeten. Ben je al bij de laatste richting de queen? Die bosses daar zijn ook behoorlijk pittig.

Ik zit nu zelf met een nieuwe build vast bij Martyr Logarius. Die baas ligt me echt zoooo ontzettend slecht.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb layer 1 van de Great Ihyll dungeon gecleared.
Layer 2 ga ik zo aan beginnen, dus nog 2 bosses te gaan! :)

Martyr is inderdaad een lastige baas.
De enige manier hoe ik hem heb kunnen pakken was met visceral attacks.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 06-07-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Spannend! Het is pittig maar de prooi komt in zicht ;)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poging 1 tegen de queen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/11722448_652801064857258_85550305182224369_o.jpg
:F

Poging 3 was ze neer :)
Niet zo lastig als ik had verwacht. Eigenlijk een vrij simpele baas.
Ik had wel een paar heel krachtige gems op mijn wapen zitten :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5d8sFFh_mcU]

Finally!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Zit op werk dus kan de filmpjes even niet bekijken maa gefeliciteerd!!
Ook de platinum binnen nu?

Ik vond de queen ook wel erg meevallen in vergelijking met wat je allemaal tegen komt op weg naar haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, de platinum is binnen inderdaad :)
Ik ben nu een beetje 27+% gems aan het farmen, dan wordt ng++ nog makkelijker :P
Daarna moet ik eens op zoek naar goede runes en uncanny wapens in depth 5 root dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 16:21
Heb de game inmiddels uitgspeeld, wellicht dat ik nog voor de Plat ga (2 endings, chalice boss, all weapons/tools en de gem geloof ik zo uit mijn hoofd) Maar eerst even wat anders spelen.

True ending was wel een beetje vreemd, maar goed, Moon Presence was echt belachelijk simpel zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de Isz root chalice bijna voltooid, met cursed rotted en foetid offerings.
Enkel de laatste baas nog... is het Amygdala :/
En dat net nu psn eruit ligt, dus ik kan niet bellen...
Wel potdomme 5 hunters in die dungeon :D
En een lost threaded cane gevonden. Jeuj...

Volgende root dungeon maar lekker zonder cursed offering doen ;)
En hopen op een blood rock of een rune.

Voor de geinteresseerden, ik heb wat glyphs opgezocht met interessante items in layer 1:
Blood rock (allen in de eerste zijgang):
6rxwxu3e Lower Loran
wbgypzky Isz
jrwffkyp Ihyll

Lost Holy Blade
8bk4dtfk

Uncanny Burial Blade
kkqmduet

Uncanny Holy Blade
rmgskkef

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:03:
Zojuist de Isz root chalice bijna voltooid, met cursed rotted en foetid offerings.
Enkel de laatste baas nog... is het Amygdala :/
En dat net nu psn eruit ligt, dus ik kan niet bellen...
Wel potdomme 5 hunters in die dungeon :D
En een lost threaded cane gevonden. Jeuj...

Volgende root dungeon maar lekker zonder cursed offering doen ;)
En hopen op een blood rock of een rune.

Voor de geinteresseerden, ik heb wat glyphs opgezocht met interessante items in layer 1:
Blood rock (allen in de eerste zijgang):
6rxwxu3e Lower Loran
wbgypzky Isz
jrwffkyp Ihyll

Lost Holy Blade
8bk4dtfk

Uncanny Burial Blade
kkqmduet

Uncanny Holy Blade
rmgskkef
Nice!
Nu gaat het wel jeuken om die uncanny en lost holy blade te gaan halen.
Pittig allemaal.
Die Amygdala is inderdaad bijzonder pittig. Maar ik kan wel zeggen dat ik alle bosses zonder co-op verslagen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De wapens en blood rocks zijn allemaal vrij simpel te halen :)
Ik heb ook een glyph voor goede radial gem farmplek: By68zgaj.
Eerste boss verslaan = Merciless Watchers = Eitje.
Cursed Tempering Damp Blood Gem rating 6 is de vaste drop.
Het kan even farmen zijn want soms krijg je een gem met 27,2% en ATK down -8 of zo.
Heb je niks aan...

Nu 3x een +27,2% gem op mijn wapen zitten, 977 standaard dmg :D
Met -10,9% tegen kin/beasts, maar dat maakt niet zo veel uit ;)
Ik farm nog even door naar 27,2% gems met een 2,5% increase in stamina costs.

Voor de complete lijst met actieve dungeons:
https://docs.google.com/s...edit?pli=1#gid=1814333532
Ik ga vooral voor de items welke in layer 1 te vinden zijn. Is lekker simpel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Thanks! Daar ga ik zeker nog even in duiken.
Heerlijke damage ook zeg.
Ben nu met een arcane build bezig. Je moet wat meer moeite doen om de juiste gems te vinden en te selecteren per boss fight maar de damage kan ook goed op lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Dat is een erg handige sheet! Dank je wel voor de link.

Zelf heb ik Bloodborne even enkele weken laten liggen vanwege vakantie en wilde even een ander spel spelen. Sinds een paar dagen heb ik 't weer opgepakt en ben net in Old Yharnam. De hunter op de toren die maakt 't me lekker lastig. Gelukkig ben ik nog niet hopeloos want ik ontdek nog steeds nieuwe paden waar ik eens ga kijken. Zo had ik gisteren een route gevonden op een stel daken. Geen monsters tegengekomen maar toch weer wel wat loot kunnen vinden her en der.

Na die weken rust van Bloodborne heeft het spel me nu weer helemaal te pakken. Op naar Blood-Starved Beast!

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Het is inderdaad een game die je flink kan gijpen. Maak je nog niet te druk over die hunter op de toren. Je kunt hem later aanpakken via een ladder omhoog maar hij is erg pittig. Je kunt hem ook laten staan en dan zijn er later nog andere opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:54:
Je kunt hem ook laten staan en dan zijn er later nog andere opties...
Niet als je al een vijand hebt afgemaakt in Old Yharnam ;)
Ik wil hem nu gaan befrienden, want die gesture van hem is wel heel cool :9

Betreffende die spreadsheet: als je eenmaal een root Ihyll challenge hebt gemaakt kan je iedere willekeurige root glyph openen zonder dat het je materials kost.
Of die root Ihyll met alle offerings moet zijn weet ik niet; ik heb het voor de zekerheid maar gedaan.
Vergeet ook niet de sinister chalices te kopen in de dungeons, want sinister dungeon glyphs kan je enkel openen als je de chalices hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 09-07-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Niet als je al een vijand hebt afgemaakt in Old Yharnam ;)
Ik wil hem nu gaan befrienden, want die gesture van hem is wel heel cool :9

Betreffende die spreadsheet: als je eenmaal een root Ihyll challenge hebt gemaakt kan je iedere willekeurige root glyph openen zonder dat het je materials kost.
Of die root Ihyll met alle offerings moet zijn weet ik niet; ik heb het voor de zekerheid maar gedaan.
Vergeet ook niet de sinister chalices te kopen in de dungeons, want sinister dungeon glyphs kan je enkel openen als je de chalices hebt.
Het maakt niet uit of hij op je aan het schieten is. Zolang je maar niet boven in de toren bent geweest komt alles goed.

Goede tip met die chalices. Ik heb een redelijke hekel aan die dungeons maar misschien toch maar even rond neuzen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bedoel je dat met Djura?
De enige manier om hem te befrienden en zijn gesture te krijgen is door langs de achterdeur Old Yharnam binnen te komen (waar Darkbeast Pearl was) en hem te benaderen zonder dat je iets hebt gekilled in Old Yharnam.
Zodra je ook maar iets killed of langs de voordeur Old Yharnam binnenkomt ziet hij je als vijandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47
Volgens mij kun je gewoon praten met Djura zolang je hem niet gekilled hebt en vanaf de Darkbeast kant komt. Ik had BSB gekilled en Djura vond me nog steeds aardig. :)

De informatie op de wiki's over Djura klopt gewoon voor geen meter.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten echt het matchmaking systeem eens verbeteren.
Iemand helpen in een dungeon, zelfs met password, is dikke drama :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
Dagje bezig met Blood Starved Beast. Ik kom er niet voorbij. Heb al diverse filmpjes bekeken op Youtube maar 't wil bij mij maar niet lukken.
- Firepaper op m'n wapen. (ondertussen geen papier meer en kan zover ik kan zien geen nieuw papier kopen)
- Pungent Blood Cocktail gegooid zodat BSB daar naar toe gaat.
- Volop antidote bij me.
- Hunter Axe naar level 3 en zelf ondertussen al level 39 waar ik nu 20 strength heb en de rest in Vitality en Endurance.
- Die beckoning bell zou ik wel willen gebruiken om Alfred te roepen maar ik heb geen bel bij me. Moet ik die ergens vinden of nog kopen?

Ik laat 'm voor vandaag weer even rusten en ga iets anders doen.

Prachtig spel maar de bosses (3 tot nu toe) maken 't voor mij toch wel behoorlijk frustrerend.

[ Voor 9% gewijzigd door MisterMichel op 12-07-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
MisterMichel schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:02:
Dagje bezig met Blood Starved Beast. Ik kom er niet voorbij. Heb al diverse filmpjes bekeken op Youtube maar 't wil bij mij maar niet lukken.
- Firepaper op m'n wapen. (ondertussen geen papier meer en kan zover ik kan zien geen nieuw papier kopen)
- Pungent Blood Cocktail gegooid zodat BSB daar naar toe gaat.
- Volop antidote bij me.
- Hunter Axe naar level 3 en zelf ondertussen al level 39 waar ik nu 20 strength heb en de rest in Vitality en Endurance.
- Die beckoning bell zou ik wel willen gebruiken om Alfred te roepen maar ik heb geen bel bij me. Moet ik die ergens vinden of nog kopen?

Ik laat 'm voor vandaag weer even rusten en ga iets anders doen.

Prachtig spel maar de bosses (3 tot nu toe) maken 't voor mij toch wel behoorlijk frustrerend.
Bij de eerste 2 bosses had ik hetzelfde probleem, maar als je de volgorde van aanvallen kent is het ontwijken makkelijker. Tevens is het raadzaam bij grotere bosses niet te locken op ze aangezien dit een groot deel van je bewegingsvrijheid wegneemt!

En verder je veel ontwijken en wachten op het juiste moment om aan te vallen (voornamelijk in de rug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:14:
Hoe bedoel je dat met Djura?
De enige manier om hem te befrienden en zijn gesture te krijgen is door langs de achterdeur Old Yharnam binnen te komen (waar Darkbeast Pearl was) en hem te benaderen zonder dat je iets hebt gekilled in Old Yharnam.
Zodra je ook maar iets killed of langs de voordeur Old Yharnam binnenkomt ziet hij je als vijandig.
Befrienden is vrij eenvoudig. Je kunt doen en laten in old yarnham wat je wilt zolang je de toren maar niet beklimt. Als je dan later via de achterdeur komt kun je hem alsnog befrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is al gelukt ;)
Ik ben na Rom via de achterdeur bij Paarl binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:00:
Het is al gelukt ;)
Ik ben na Rom via de achterdeur bij Paarl binnengekomen.
Uitstekend!
Maar het is dus simpeler dan je vaak leest.
Ik heb eerst Old Yarham gedaan en lekker alles afgeslacht en hem op me laten schieten.
Daarna via de achterdeur naar binnen en dan kun je gewoon vrienden worden en beloven niets de doden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een toffe gesture :)

De laatste dagen bezig om mensen te helpen in de dungeons.
Voornamelijk de defiled Watchdog en Amygdala.
Watchdog is geen probleem, maar gisteren een keer of 10 bezig geweest met Amygdala, zonder geluk.
Vandaag gaan we het weer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:04
Zo wat is de nightmare mensis een lastig stuk. Ben inmiddels level 65 maar heb er moeite mee om op de brug een bepaalde etterbak te verslaan... Ook net 2x geprobeerd maar kreeg weinig kans. Blijf ik het lastigste vinden die snelle gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hunter bedoel je?

Respect trouwens dat je met lvl65 al zover bent in de game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Thanks. Welk level is ongeveer normaal daar dan? Misschien heb ik ergens iets overgeslagen? Ik heb m nu (hunter idd) . Rende er langs en kwam een shortcut tegen. Daarna terug en de eerste klap met bliksem in zijn rug. Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat ik zo rustig zou blijven bij deze game. Had heel wat frustratie verwacht maar valt me mee. Als het niet lukt dan las ik gewoon een pauze in, verbazingwekkend hoe "makkelijk" het daarna gaat. Ik heb nu geloof ik 10 bossen neer.
Erg vette game is het gewoon.

[ Voor 11% gewijzigd door bukkum op 16-07-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste mensen spelen de game uit met een lvl 80-100.
Dus respect :)
Ook al dungeons gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
dvdkiwi schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:07:
De meeste mensen spelen de game uit met een lvl 80-100.
Dus respect :)
Ook al dungeons gedaan?
1 dungeon tot level 4 was dat. Zo'n hond als boss was daar. Wel grappig dat mensen met heel andere bosses moeite hebben tov andere. ROM vond ik redelijk eenvoudig maar die bloodstarved beast heb ik maar ff gebeld... :)

[ Voor 22% gewijzigd door bukkum op 16-07-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
bukkum schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:20:
[...]

1 dungeon tot level 4 was dat. Zo'n hond als boss was daar. Wel grappig dat mensen met heel andere bosses moeite hebben tov andere. ROM vond ik redelijk eenvoudig maar die bloodstarved beast heb ik maar ff gebeld... :)
Ik ben nu level 40 en kom maar niet voorbij Blood Starved Beast. Ik sta op 't punt om de disc uit de PS4 te halen, in het doosje te doen en dan voor een hele lange tijd in de kast te leggen.
Heb 1x gebeld bij BSB maar er kwam niemand - ook geen Alfred of welk NPC dat dan ook zou moeten zijn.

Wel kwam ik gisteren eindelijk in fase 3 van BSB. Ik begin het een beetje door te krijgen met die visceral attack. Echter, ik heb nu al zo'n 150 bloodvials verspeeld aan dat klote beest.

Ook al frustreer ik me enorm, toch wil ik steeds een keer opnieuw om het nog maar eens te proberen - en daarna weer dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook even verder gaan met de story en later, als je wat meer geleveld bent, terug komen bij BSB.
Het is een optionele boss, dus je hoeft hem nu niet per se te verslaan ;)

Tip die ik je kan meegeven: purgeant blood cocktails tegen de muur gooien; daar gaat ie dan opaf en negeert jou even volkomen.
Ideaal om hem een paar flinke klappen te geven, liefst met fire paper op je wapen.
Parry en visceral kan inderdaad ook, maar er zijn niet veel attacks die je kan parry'en.
De right hand sweep van hem is er wel een van. Die doet ie vaak als je vlak voor hem staat, dus dat is ook een optie.

Over de npc summon: op de weg naar BSB kom je over een pad wat schuin naar beneden loopt toch?
Rechts om het hoekje beneden aan dat pad vind je de notes om Alfred te summonen.
Mits je hem hebt omtmoet in Cathedral Ward daarvoor uiteraard.

Mocht je er echt niet uitkomen dan wil ik je ook wel helpen om hem te verslaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
MisterMichel schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 07:59:
[...]

Ik ben nu level 40 en kom maar niet voorbij Blood Starved Beast. Ik sta op 't punt om de disc uit de PS4 te halen, in het doosje te doen en dan voor een hele lange tijd in de kast te leggen.
Heb 1x gebeld bij BSB maar er kwam niemand - ook geen Alfred of welk NPC dat dan ook zou moeten zijn.

Wel kwam ik gisteren eindelijk in fase 3 van BSB. Ik begin het een beetje door te krijgen met die visceral attack. Echter, ik heb nu al zo'n 150 bloodvials verspeeld aan dat klote beest.

Ook al frustreer ik me enorm, toch wil ik steeds een keer opnieuw om het nog maar eens te proberen - en daarna weer dood te gaan.
Ik vind het tot nu toe de lastigste boss. Gewoon bellen komt vanzelf iemand.

*Edit* micolash is echt een irritante boss. Maar heb m na 11x eindelijk neer.
spoiler:
Per ongeluk kwam ik achter een sleezy manier om hem te pakken. Voordat hij dat laatste kamertje ingaat schoot ik een x op hem maar hij bleef staan. Hij wacht dan op je tot je hem volgt. Vervolgens maar knallen en extra bullets pakken met je bloedbuisjes elke x ;)

[ Voor 18% gewijzigd door bukkum op 18-07-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:38:
Je kan ook even verder gaan met de story en later, als je wat meer geleveld bent, terug komen bij BSB.
Het is een optionele boss, dus je hoeft hem nu niet per se te verslaan ;)

Tip die ik je kan meegeven: purgeant blood cocktails tegen de muur gooien; daar gaat ie dan opaf en negeert jou even volkomen.
Ideaal om hem een paar flinke klappen te geven, liefst met fire paper op je wapen.
Parry en visceral kan inderdaad ook, maar er zijn niet veel attacks die je kan parry'en.
De right hand sweep van hem is er wel een van. Die doet ie vaak als je vlak voor hem staat, dus dat is ook een optie.

Over de npc summon: op de weg naar BSB kom je over een pad wat schuin naar beneden loopt toch?
Rechts om het hoekje beneden aan dat pad vind je de notes om Alfred te summonen.
Mits je hem hebt omtmoet in Cathedral Ward daarvoor uiteraard.

Mocht je er echt niet uitkomen dan wil ik je ook wel helpen om hem te verslaan hoor ;)
Het is me gisteravond uiteindelijk gelukt!
Zonder fire-paper - die was al een tijdje geleden op en ik kon nergens nieuw vinden. Heb 't nu met visceral attacks gedaan. Het aanvalspatroon was me op een gegeven moment duidelijk.
Was nog lastig doordat ik regelmatig even tegen een pilaar bleef staan terwijl ik er juist omheen wilde lopen. Resultaat: weer extra schade opgelopen.

Inderdaad, op weg naar BSB loop je over een pad schuin naar beneden. Ik heb daar Alred proberen te roepen maar hij kwam maar niet. Ik heb toch zijn hulp geaccepteerd in Cathedral Ward. Geen idee waarom hij niet kwam opdraven - de luilak.

Nu weer even rustig was bloodvials farmen want die zijn toch best wel hard nodig weer. Lekker vooraan beginnen en hakken maar. Daarna ga ik weer verder door een of andere deur waar ik een hunter badge voor moet kopen. Nog genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fire paper kan je kopen bij de insight messengers voor 1 insight per stuk ;)
Altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk een keer Bloodborne aangeschaft en begonnen maar die Cleric Beast nekt me al de hele tijd haha.

Dit is inderdaad erg frustrerend af en toe. Heb je ook bijna heel die sewers gedaan en op het laatst komt er een om de hoek die je afmaakt pffff.....

Maar je wilt steeds blijven proberen! Hopelijk krijg ik de mechanics nog goed door want bv die dikke gast in het begin met die bijl staggeren lukt me helemaal niet.

Blijven proberen lijkt me!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Die dikke gast zou ik lekker laten staan. Dat is een redelijke troll van de devs. Er ligt ook niets interessants.
Vooral doorzetten en rustig wat levellen terwijl je stukjes opnieuw doet. Als je eenmaal goed aan de controlls gewend bent en wat levels gepakt hebt is die Cleric Beast veel beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Ben nu bij de laatste boss, deze bewaar ik tot ik terug ben van vakantie. Is kijken of ik hem ook nog op ng+ ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:58
Ook eindelijk begonnen aan Bloodborne. Heb in het verleden DS en DS2 uitgespeeld dus is als vanouds! Heb m'n eerste chalice en was er gisteren even over het dungeon systeem aan het lezen. Ik denk dat ik het snap: optionele moeilijke 'instances' voor alternatieve wapens en zeldzame upgrade materials. Klopt dit een beetje?

Anyway, weer gefaald (net als DS) om een blind-run te doen. Wil altijd weten waar items voor zijn en wat ze doen. Daarnaast wilde ik weten welk wapen het 'beste' is, zodat ik niet m'n zeldzame precious upgrade materials in een mediocre wapen stop. Blijkt dat gelukkig net als in DS alle wapens even viable zijn... dat je puur moet kijken naar de moveset die je het meeste aanstaat. Daarnaast lijkt het er ook op dat upgrade materials nu minder zeldzaam zijn, dus je sneller/vaker een wapen kan upgraden om even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:18:
Ook eindelijk begonnen aan Bloodborne. Heb in het verleden DS en DS2 uitgespeeld dus is als vanouds! Heb m'n eerste chalice en was er gisteren even over het dungeon systeem aan het lezen. Ik denk dat ik het snap: optionele moeilijke 'instances' voor alternatieve wapens en zeldzame upgrade materials. Klopt dit een beetje?

Anyway, weer gefaald (net als DS) om een blind-run te doen. Wil altijd weten waar items voor zijn en wat ze doen. Daarnaast wilde ik weten welk wapen het 'beste' is, zodat ik niet m'n zeldzame precious upgrade materials in een mediocre wapen stop. Blijkt dat gelukkig net als in DS alle wapens even viable zijn... dat je puur moet kijken naar de moveset die je het meeste aanstaat. Daarnaast lijkt het er ook op dat upgrade materials nu minder zeldzaam zijn, dus je sneller/vaker een wapen kan upgraden om even te proberen.
Ik was begonnen met de saw cleaver en de blunderbuss, maar voor Father Gascoigne toch de Axe en pistol gekocht. Vond de axe meteen fijner met zijn bereik en damage.

Father Gascoigne had ik bij poging 2 met de axe :) Nu op naar de BSB.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Nog steeds een geweldige game. Was in het begin een beetje huiverig voor de moeilijkheid. Inmiddels de nodige chars en alle normal game bosses verslagen. Laatste achievs nog. Helaas weinig mensen onlint te vinden.

Psn: henkjedoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn genoeg mensen online te vinden. Punt is dat het match systeem van Bloodborne nogal slecht is,
zelfs met gebruik van een paswoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm heb wel eens die bel gebruikt maar dan kwam die hunter me helpen die je tegen het lijf loopt voordat je old yharnam in gaat. Ook niet erg want die doet de agro naar bosses heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Leuk om te zien dat er nog altijd mensen bezig zijn met Bloodborne! Ik heb het zelf een tijdje laten liggen en ben nu 1 boss verwijderd van de platinum trophy eindelijk! Dan kan ik eens beginnen aan dark souls 2 welke ik nog heb liggen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipje schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:01:
Leuk om te zien dat er nog altijd mensen bezig zijn met Bloodborne! Ik heb het zelf een tijdje laten liggen en ben nu 1 boss verwijderd van de platinum trophy eindelijk! Dan kan ik eens beginnen aan dark souls 2 welke ik nog heb liggen :D.
Eén boss verwijderd van de platinum trophy, betekent dat dat je echt voor de laatste boss staat,
of dat je de hele weg naar die laatste boss nog moet afleggen?
Ik neem aan dat je in de dungeons zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
dvdkiwi schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:08:
[...]

Eén boss verwijderd van de platinum trophy, betekent dat dat je echt voor de laatste boss staat,
of dat je de hele weg naar die laatste boss nog moet afleggen?
Ik neem aan dat je in de dungeons zit?
Inmiddels heb ik de platinum trophy :). Ik moest de moon presence nog verslaan, daar doelde ik op! Gisteren heb ik de laatste dungeon gedaan, wat een gedoe zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah oke, dat is eens wat anders dan de queen die vrijwel iedereen zijn laatste trophy is ;)
Congrats met de platinum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Nu online
Nog 3 trophies te gaan. 1 makkelike om het laatste weapon te vinden en dan nog de dungeon boss.

Zit nu bij de watchdog. Nog even doorbijten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 13:34

Scrummie

Think different

Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe je nou vooruit gaat in het spel? Word er beetje krankjorum van. Ben in de eerste stad, alles gaat lekker, heel wat 'mobs' dood, vervolgens ga ik dood, en kan ik weer van voor af aan, alle mobs weer dood maken. Ik ga weer dood, en begin ik weer opnieuw. Maar al mijn potions gaan wel gewoon door.

Ik begrijp er geen hout van. Kan ik tussen door ook terug naar de dream? Want ben 1 keer terug gegaan na heel wat mobs gedood te hebben, denk, haal even wat betere gear. Ga ik weer terug; begin ik weer opnieuw :').

Ik begrijp er nog geen hout van, en het frustreert mij inmiddels behoorlijk :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Nu online
Scrummie schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 17:35:
Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe je nou vooruit gaat in het spel? Word er beetje krankjorum van. Ben in de eerste stad, alles gaat lekker, heel wat 'mobs' dood, vervolgens ga ik dood, en kan ik weer van voor af aan, alle mobs weer dood maken. Ik ga weer dood, en begin ik weer opnieuw. Maar al mijn potions gaan wel gewoon door.

Ik begrijp er geen hout van. Kan ik tussen door ook terug naar de dream? Want ben 1 keer terug gegaan na heel wat mobs gedood te hebben, denk, haal even wat betere gear. Ga ik weer terug; begin ik weer opnieuw :').

In het begin is het niet mogelijk om te levelen. Je zult eerst een Madman's Knowledge moeten vinden. Als je die hebt kun je levelen in de Dream. Daarna rustig je char levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Henkje.doc schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:02:
[...]

In het begin is het niet mogelijk om te levelen. Je zult eerst een Madman's Knowledge moeten vinden. Als je die hebt kun je levelen in de Dream. Daarna rustig je char levelen.
Ik bedoel niet het levelen, maar verder komen in het spel. Ik snap niet dat ik bij elke dood helemaal aan het begin moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Nu online
Scrummie schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:05:
[...]

Ik bedoel niet het levelen, maar verder komen in het spel. Ik snap niet dat ik bij elke dood helemaal aan het begin moet beginnen.
Dat is de moeilijkheid van het spel en dat hoort zo Je zult kleine stapjes vooruit maken om uiteindelijk verder te komen, wat inhoudt tot de volgende lamp en volgende boss.

Door langzaam je weapons en char levelen zul je merken dat het steeds 'gemakkelijker' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Scrummie schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 17:35:

Het doel is om shortcuts te unlocken zodat je niet telkens alle mobs opnieuw hoeft te verslaan nadat je dood gaat of zelf terug naar de dream gaat maar simpelweg de nieuwe shortcut kan nemen. Lampen zijn er weinig dus richt je op de shortcuts :). Deze zijn vaak goed verborgen etc. Lampen zijn er in ieder geval na elke boss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrummie schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:05:
[...]

Je begint weer bij de laatste lamp. Je kan overigens gewoon overal langs rennen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je leert bij iedere keer dat je dood gaat en een stuk opnieuw moet doen weer nieuwe dingen. Tot je er vrij easy doorheen gaat. Op die manier farm je ook fijn wat blood echoes en kun je levelen.

Levelen helpt heel wat om voorbij stukken te komen die in de eerste instantie niet lukken.

Als je de shortcut hebt gevonden voor een bepaald deel ben je in de buurt van de boss fight. Als je daar doodgaat begin je inderdaad bij je laatste lamp. Dan kun je fijn er naartoe rennen en de boss weer aanpakken. Meestal ben je nog geen minuut onderweg naar de boss.

Doordat je niet precies weet wat de normale progressie weg is kom je wel eens in stukken die eigenlijk voor later zijn. Al vaker gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Dank voor jullie duidelijke verhalen :). Zo snap ik het al wat beter! En het voelt aslof alles de frustratie keihard en dubbel en dwars waard is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btw.. Gister aangekomen bij de Witch of Henwick. Toen ik dat doorhad was het de meest easy boss tot nu toe. Voor haar en Vicar Amelia de eerste dungeon ook doorlopen. Die bosses daarin vond ik ook niet zo indrukwekkend. Cleric beast en BSB waren tot nu toe het lastigste.

Maar lees overal dat na de Witch de bosses uitdagender worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen nog wel wat pittige aan ja. Cleric is zelfs zo'n beetje de simpelste boss die erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cleric beast was voor mij de eerste baas, daarom had ik er denk ik wat moeite mee. Was vooral nog de mechanics van de game onder de knie aan het krijgen. Tot nu toe heeft iedere boss wel een zwakte die je makkelijk kan gebruiken.

Vicar Amelia was daardoor ook erg makkelijk ineens. Pittige bosses word je alleen maar beter van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Ik had de meeste moeite met Blood Starved Beast. Uiteindelijk is 't me gelukt omdat ik de parry timers doorhad.
Witches of Hemwick had ik na de tweede keer. Vicar Amelia was me al bij de eerste keer gelukt. Misschien was ik een beetje overpowered met level 55 en Ludwig Holy Blade. :+

Daarna verder gegaan bij de kerk waar Vicar Amelia zit waar je beneden die 2 hunters krijgt. Die had ik al een tijdje ervoor dood maar daarna werd 't even lastiger. Kom ik bij een deur uit waar ik een password nodig heb en ik door een onzichtbare hand eventjes op de grond gekwakt wordt.
Moet nu even uitzoeken waar ik nu naar toe moet en welke afslagen ik gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je volgende bestemming:
spoiler:
Forbidden Woods. Daar kom je via een zijpad op het grote Cathedral Plaza (waar die 2 grote church dudes met bijlen rondlopen). Na het killen van Vicar Amelia heb je de skull op het altaar aangeraakt, daar heb je je paswoord gekregen om de Woods binnen te gaan

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf de grootste moeite met de shadow of yharnam op t moment pffff.. waarom moeten t er drie zijn haha..

Edit: Got m!! Was weer een vreugde dansjes waard! Nu zoeken wat ik als volgende moet doen!

[ Voor 31% gewijzigd door Scrisissszzz op 19-08-2015 16:34 ]

Nice :*)
Nog een where-to tip dan:
spoiler:
in the forbidden woods krijg je de Tonsil Stone van iemand bij een raam met rode lamp, als je met hem praat.
Als je deze hebt ga je naar Cathedral Ward, rechts van Vicar Amelia, waar je die 2 hunters tegenkwam.
Aan het eind van die area is een hal waar de mysterieuze hand je grijpt als je bij de deur gaat staan.
Normaliter doodt deze hand je, maar met de Tonsil Stone wordt je getransporteerd naar Lecture Building 1F.
Een kleine area, maar deze geeft je weer toegang tot de Nightmare Frontier.

dvdkiwi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:34:
Nice :*)
Nog een where-to tip dan:
spoiler:
in the forbidden woods krijg je de Tonsil Stone van iemand bij een raam met rode lamp, als je met hem praat.
Als je deze hebt ga je naar Cathedral Ward, rechts van Vicar Amelia, waar je die 2 hunters tegenkwam.
Aan het eind van die area is een hal waar de mysterieuze hand je grijpt als je bij de deur gaat staan.
Normaliter doodt deze hand je, maar met de Tonsil Stone wordt je getransporteerd naar Lecture Building 1F.
Een kleine area, maar deze geeft je weer toegang tot de Nightmare Frontier.
Thnx, daar was ik idd al geweest maar toen ging ik dood. Heb die stone nu wel.

Kan ook naar byrgenwerth, dus even kijken wat eerst te doen vanavond :)

Game wordt alleen niet veel meer online gespeeld volgens mij. Al vaker de bel gebruikt maar nog nooit iemand gezien. Of er is niemand in de buurt met level 55 kan natuurlijk ook...

O ja Byrgenwerth! Dat is eigenlijk de meer logische keuze na the Forbidden Woods :)

Het zoeken kan soms lang duren. Zelfs met paswoord moet je de eerste keer tussen de 10 en 20 minuten wachten. Zonder paswoord kan het nóg langer duren. Het matchmaking systeem is nooit super geweest. Als je zomaar belt moet je ook het geluk hebben dat er iemand in dat gebied rondloopt die de resonant bell heeft gerinkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rom gister bij poging 2 al liggen :)

Nu verder in het unseen village.

Ja zoiets dacht ik al. Of je moet het plannen met vrienden of puur geluk dat er iemand in de buurt is.

Ow well...

Edit: tering dat unseen Village is wat anders zeg. Kom er niet doorheen.... game gaat hier pas los ofzo..

[ Voor 22% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-08-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, net gekocht, straks maar proberen :) wat een patches zeg..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft het zin om je insight veel boven de 40 te houden? Lees dat dat in ieder geval iets triggert in de game, maar verder lees ik er niet veel bijzonders over.

Heb er af en toe wat voor gekocht, maar niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het maakt niet echt uit.
Het triggert inderdaad wat extra dingen die je kan "zien" en sommige enemies (de church dudes in Cathedral Ward bijvoorbeeld) krijgen andere aanvallen, maar verder maakt het niet uit.
Dus of je nu 40 of 90 insight hebt, dat maakt geen verschil ;)

Dit is wat de verschillende niveaus van insight doen:

spoiler:
1: Insight Bath Messenger shop becomes available in the Hunter's Dream (As of patch 1.04)
Plain Doll comes to life.
A group of Messengers appears in the Hunter's Dream next to the Plain Doll, granting you the Beckoning Bell and Silencing Blank as gifts.

15: Lamp enemies in Cathedral Ward will shoot projectiles. Scythe and Cross enemies' weapons have buffs. (Upper Cathedral Ward variants do not require Insight.)
Gehrman in Hunter's Dream speaks when he's sleeping outside his house.
Mad Ones will spawn in Hemwick Charnel Lane, only after learning the password.

30: Brain Trusts can be heard singing in an off-key tone at a further distance

40: False Gods become visible in the Cathedral Ward and other areas. This can also be unlocked by defeating Rom, the Vacuous Spider.

50: Hunter's Dream theme changes even before defeating Rom, the Vacuous Spider.

60: A baby's cry can be heard in Oedon Chapel and Mergo's Loft.

[ Voor 65% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2015 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Gisteren Shadows of Yharnam de wereld uit geholpen.
Nu ik behoorlijk wat gelevelled heb/ben (level 67 ondertussen), worden de bazen makkelijker en vermaak ik me ook stukken meer met het spel dan dat ik in 't begin gedaan heb. Blood Starved Beast was echt verschrikkelijk en heb toen op 't punt gestaan om het spel uit de PS4 te halen en daarna nooit meer aan te raken. Nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Frustratie heeft zich omgezet naar vermaak en gezonde spanning op zijn tijd.

Helaas ben ik die Hunter Henryk volgens mij vergeten af te maken. Die was op een gegeven moment op de plek waar Father Gascoigne zat. Wel heb ik daar nog die badge kunnen pakken van Eileen the Crow die door Henryk gedood is. Is er nog een kans dat ik Henryk ergens anders tegen kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij was je enige kans om hem te killen daar waar je Gascoigne heb verslagen.
Daar heb je de keuze om hem solo te verslaan, Eileen te helpen hem te verslaan of om hem Eileen te laten verslaan.
Je Eileen quest is nu in ieder geval afgelopen :P

*edit*
Ik lees net dat ie, als Eileen dood is, pas weer verschijnt nadat je Rom hebt verslagen.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, gespeeld. Tot de Cleric Beast gekomen, en fuck dat beest >_> denk je "yay! 30%" nope. Splat.

Blijkbaar kan je ergens een summoning bell krijgen, die moet ik dus nog even vinden.

Maar wat een spel, ik zie me deze nog vele vele avonden spelen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien de game je niks uitlegt is het ook erg lastig om alles in 1 playthrough te doen. Zeker als je zoals ik zo weinig mogelijk probeert te lezen uit walkthroughs. Merk dat ik dan vaak te ver doorlees...

Door die reden had ik ineens dode NPC's en kan ik de extra eindbaas niet meer doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:02:
Blijkbaar kan je ergens een summoning bell krijgen, die moet ik dus nog even vinden.
Als je eenmaal de eerste baas hebt "gezien" krijg je 1 insight point.
Nu komt de pop in the hunters dream tot leven (je kan nu je char gaan levelen) en op de trap naast haar vind je de beckoning bell en de resonant bell ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:06:
[...]

Als je eenmaal de eerste baas hebt "gezien" krijg je 1 insight point.
Nu komt de pop in the hunters dream tot leven (je kan nu je char gaan levelen) en op de trap naast haar vind je de beckoning bell en de resonant bell ;)
Ja, kreeg pas later door dat het "ontdekken" van de baas insight geef :) Vanavond maar even kijken of ik de bells nog kan halen, of dat ik ze kwijt ben. Zit ook te kijken naar wat het beste starting wapen is. Heb nu de saw thingy, en dat werkt goed, maar de saw spear lijkt me ook wel handig.

Options.. options..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de axe persoonlijk het fijnste. Gebruik hem soms nog steeds puur voor z'n bereik.

De beckoning bell blijft liggen in de dream tot je hem oppakt volgens mij. Ik heb nog nooit hulp gehad van iemand btw :)

Misschien een idee om wat mensen toe te voegen die BB nog actief spelen?? Mijn psn staat hieronder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
dvdkiwi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:53:
Volgens mij was je enige kans om hem te killen daar waar je Gascoigne heb verslagen.
Daar heb je de keuze om hem solo te verslaan, Eileen te helpen hem te verslaan of om hem Eileen te laten verslaan.
Je Eileen quest is nu in ieder geval afgelopen :P

*edit*
Ik lees net dat ie, als Eileen dood is, pas weer verschijnt nadat je Rom hebt verslagen.
Ok, dank voor je hulp en info! Leuk om te horen dat ik 'm in de toekomst nog een keer tegen kan komen. En anders wellicht voor een NG+ :)
Tja, dat Eileen nu klaar is, was me wel duidelijk >:)
Ook het brengen van sommige NPCs naar de chapel of clinic lukt niet meer omdat ik al wat verder ben. Och, ook daarvoor reden genoeg om over een NG+ na te denken mocht ik ooit zover komen...
Scrisissszzz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:21:
Ik vond de axe persoonlijk het fijnste. Gebruik hem soms nog steeds puur voor z'n bereik.

De beckoning bell blijft liggen in de dream tot je hem oppakt volgens mij. Ik heb nog nooit hulp gehad van iemand btw :)

Misschien een idee om wat mensen toe te voegen die BB nog actief spelen?? Mijn psn staat hieronder ;)
Jep, de axe heb ik ook nog steeds in gebruik. Eerst als primary weapon, nu als backup voor de gevallen dat Ludwig's blade 't even niet goed wil doen. (Die kruipende slangen in de Forbidden Woods zijn super te doen met een R2 charged attack met de axe)
Ik heb de Beckoning Bell ook maar toen ik 'm gebruikte, kwam er niemand :( Uiteindelijk zonder hulp gelukt dus dan is de euforie ook wel erg groot :)

Ik voeg je straks (of vanavond of zo) even toe - of jij mij ;) aan psn. Ik speel 't bijna dagelijks en kom nu ook langzaam maar zeker verder. Nog genoeg uit te zoeken en te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47
Ik denk dat er gewoon ontzettend veel meer mensen hulp vragen dan bieden, en dat je daardoor gewoon erg lang moet wachten als je hulp nodig hebt. Ik speel de game af en toe nog en doe dan vooral coop als cooperator om randoms te helpen. Ik heb meestal binnen 30 seconden na het ringen van de resonant bell een match. Meer vraag dan aanbod =/= langere wachttijden. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap wat je zegt, maar zelfs met paswoord kan het nog verschrikkelijk lang duren.
Na de laatste patch heb ik nog een aantal mensen geholpen met defiled Amygdala en ondanks dat we
beiden hetzelfde paswoord hadden ingesteld moesten we op de eerste connect zo'n een 10-20 minuten wachten.
Als een van de twee dood gaat en je het daarna weer probeert is het wel vaak binnen 1 a 2 minuten raak.

In totaal een uur of 5 bezig geweest met hulp bieden in het Amygdala gevecht, verspreid over slechts 2 (!) spelers.
Die gasten willen de game platten nog voordat ze level 100 zijn. Gevolg is dat ze vaak dood gaan, en dat mijn stats ook naar beneden bijgesteld worden. Hoewel het mogelijk is rond de lvl100 adviseer ik ze toch om verder te levelen. Is voor de helper ook wat minder frustrerend ;)
Dat is de reden dat ik nu ook wel een beetje klaar ben met Bloodborne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow dan heb ik nog wel even te gaan met mijn lvl 72 haha!

Maar zit ook nog in mn eerste playthrough dus genoeg te doen nu. Net de normale Amygdala gevonden en op weg naar de Host of the nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je je PS4 op Engels staan?
Het grappigste is toch wel om die gast (de Host) een keer in het Duits te horen _O- _O-
Zooo verschrikkelijk fout die voice over :Y
Wellicht leuk voor je volgende playthrough ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ok, die zal ik onthouden voor de volgende playthrough. Wil m nu wel eerst normaal (engels) horen :)

Vandaag weinig tijd, maar morgen eerst proberen Amygdala om te krijgen. Kwam een heel eind maar deed gewoon te weinig damage, dus zal eerst mezelf en mn wapen moeten levelen. Dus farming time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Gisteravond Rom verslagen. Was me pas na de 5e keer of zo gelukt. Toch leuk eigenlijk dat iedere boss een totaal andere aanpak vereist.
Volgende stop is Unseen Village denk ik. Hoewel, er schijnt ook nog een of ander verborgen pad te zijn in de Forbidden Woods waarbij je weer in Old Yahrnam terug kunt komen. Misschien dat ik daar naar op zoek ga. Forbidden Woods zijn wel erg leuk om vlug wat blood echoes binnen te harken. Ben daar ook wel al 2 keer ruim 70.000 van die echoes kwijt geraakt omdat ik iets te enthusiast een gevecht aanging 8)7
Tja, het blijft opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMichel schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:08:
Gisteravond Rom verslagen. Was me pas na de 5e keer of zo gelukt. Toch leuk eigenlijk dat iedere boss een totaal andere aanpak vereist.
Volgende stop is Unseen Village denk ik. Hoewel, er schijnt ook nog een of ander verborgen pad te zijn in de Forbidden Woods waarbij je weer in Old Yahrnam terug kunt komen. Misschien dat ik daar naar op zoek ga. Forbidden Woods zijn wel erg leuk om vlug wat blood echoes binnen te harken. Ben daar ook wel al 2 keer ruim 70.000 van die echoes kwijt geraakt omdat ik iets te enthusiast een gevecht aanging 8)7
Tja, het blijft opletten.
spoiler:
Via Forbidden Woods is inderdaad een pad, alleen brengt je dat naar een andere locatie dan Old Yharnam. Het brengt je terug naar het begin van de game. Ik zal verder niks verklappen maar als je de extra baas op het eind wilt doen, moet je opletten wat je daar doet en ook met andere NPC's. Ik moet nog een keer door de game omdat ik een fuckup heb gemaakt ;)

Tip: doe tussendoor ook wat dungeons. Ging gister omdat ik ergens vast zit de 2e maar eens doen, en was zwaar OP. 1 van de bazen had maar 5 hits nodig haha...

edit: las net over die cheat die nog in versie 1.0 zat om oneindig blood echoes en upgrades te krijgen. Die is wel heel vies zeg! Dan is de game toch niet meer leuk!

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 25-08-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:05
dvdkiwi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:55:
Ik snap wat je zegt, maar zelfs met paswoord kan het nog verschrikkelijk lang duren.
Na de laatste patch heb ik nog een aantal mensen geholpen met defiled Amygdala en ondanks dat we
beiden hetzelfde paswoord hadden ingesteld moesten we op de eerste connect zo'n een 10-20 minuten wachten.
Als een van de twee dood gaat en je het daarna weer probeert is het wel vaak binnen 1 a 2 minuten raak.

In totaal een uur of 5 bezig geweest met hulp bieden in het Amygdala gevecht, verspreid over slechts 2 (!) spelers.
Die gasten willen de game platten nog voordat ze level 100 zijn. Gevolg is dat ze vaak dood gaan, en dat mijn stats ook naar beneden bijgesteld worden. Hoewel het mogelijk is rond de lvl100 adviseer ik ze toch om verder te levelen. Is voor de helper ook wat minder frustrerend ;)
Dat is de reden dat ik nu ook wel een beetje klaar ben met Bloodborne :P
Ja dat is voor mij ook de reden, ik begrijp dat niks in deze game makkelijk is maar de Co-op mogen ze wel toegankelijker maken, hoop dat ze dat in een nieuw deel of expansion gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de ene kant ben ik wel blij dat het wat moeilijker gaat.
Deze game moet je eigenlijk gewoon solo uitspelen, voor de ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godverdomme ben aanbeland bij Ebrietas, maar die is niet te doen.. Iedere keer als ik haar op 15-10% heb slacht ze me genadeloos af :(

Dit is echt de lastigste tot nu toe. Heb hierna alleen nog die baas van Cainhurst castle voor de eindbaas..

Dit is iig een echte bitch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:29:
Dit is echt de lastigste tot nu toe. Heb hierna alleen nog die baas van Cainhurst castle voor de eindbaas..
Zo te horen heb je de twee lastigste bazen tot het eind bewaard :P
Wat helpt bij Ebrietas is een wapen met thust attacks (heeft ze een zwak voor) en bolt.
Probeer voor haar te blijven en haar hoofd te raken. Nadat ze de charge move of de headslam heeft gedaan is daar wel ruimte voor.
Een paar keer op het hoofd en je kan een visceral attack doen.
Pas wel op met haar spreuk "A call beyond" tegen het einde, die kan je instakillen.

Een andere tactiek is om dicht tegen haar zijnkant aan te huggen, zo kan ze je niet raken met haar moves.
Wel riskant omdat ze vrij snel draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:34:
[...]

Zo te horen heb je de twee lastigste bazen tot het eind bewaard :P
Wat helpt bij Ebrietas is een wapen met thust attacks (heeft ze een zwak voor) en bolt.
Probeer voor haar te blijven en haar hoofd te raken. Nadat ze de charge move of de headslam heeft gedaan is daar wel ruimte voor.
Een paar keer op het hoofd en je kan een visceral attack doen.
Pas wel op met haar spreuk "A call beyond" tegen het einde, die kan je instakillen.

Een andere tactiek is om dicht tegen haar zijnkant aan te huggen, zo kan ze je niet raken met haar moves.
Wel riskant omdat ze vrij snel draait...
probeer het nu met een +9 ludwigs blade. Bolt paper heb ik nog wel, zal het eens gebruiken. Maar man man beide tactieken ongeveer geprobeerd maar door al het dodgen is mijn stamina steeds op pffff. Zit echt al op 15 pogingen ofzo. Nu zijn al mn vials op dus maar ff farmen en afkoelen. Hopelijk wat levelen. Mischien helpt dat.

Tot nu toe moet ik echt mijn meerdere erkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken het; het heeft mij ook een poging of 60-70 gekost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb ik nog effe te gaan haha! Anders fijn paar dagen andere games en BB even laten voor wat t is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is hoe ik het gedaan heb:

[YouTube: https://youtu.be/7rXQES61aTo]

Veel afwachten en hopen dat je haar hoofd flink kan raken.
De visceral mogelijkheid miste ik nog zie ik.
Die charge attack zijn wel uitermate vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damn ze valt bij mij echt zoveel anders aan. een aanval waar ze de hele tijd met haar armen zwaait, die charge, en die lasers constant. In het begin even die hoofdmove maar daarna is het een en al chaos haha

door al die pogingen ga ik door mn insight en bolt paper heen als een idioot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht net toen ik BB startte laat ik eerst Martyr Logarius nog eens proberen..

Prey Slaughtered yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Cleric Beast dood! WOOT :D

Father Gascoine? 1e attempt, gruwelijk afgemaakt bij zijn 2H axe phase.

Daarna, 2e attempt. Hij nog 1 hit, ik nog 1 hit. Hij was net iets sneller :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 17:12
Amygdala Defiled....Nope Nope Nope...het lukt me gewoon niet! Watchdog is kwestie van oefenen, maar dit gaat nergens over...
Pagina: 1 ... 20 ... 66 Laatste