Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Spud82 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:48:
Gaat hier nog (boeiende) DLC voor komen, wat denken jullie? Zit te twijfelen om hem op marktplaats te gooien. Heb 'm uitgespeeld, de dungeons kunnen me eigenlijk nauwelijks bekoren en op NG+ (en verder) zit ik ook niet heel erg te wachten. Het was al heel wat om hem gewoon 1 keer uit te spelen :)
Ik verwacht nog wel DLC. En dit is nou typisch 1 spel wat ik nooit weg zal doen. Kan trouwens ook niet, want ik heb 'm digitaal gekocht. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Spud82 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:48:
Gaat hier nog (boeiende) DLC voor komen, wat denken jullie? Zit te twijfelen om hem op marktplaats te gooien. Heb 'm uitgespeeld, de dungeons kunnen me eigenlijk nauwelijks bekoren en op NG+ (en verder) zit ik ook niet heel erg te wachten. Het was al heel wat om hem gewoon 1 keer uit te spelen :)
De DLC van de souls serie was altijd erg goed geloof ik (aldus "het internet"), dus ik denk dat het wel de moeite waard gaat zijn.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Thanks. Ja jullie hebben ook wel gelijk ook eigenlijk, dit is geen game om weg te doen. Kan zo maar eens dat ik over een jaar wel zin heb in NG+ en wellicht dus nog interessante DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Beste mensen, allereerst hallo :P Ik ben al menige tijd aan het "lurken" in dit topic maar heb nu toch een korte vraag, evt verzoek. Heb de game reeds uitgespeeld en wil nu de volledige dungeons ook uitspelen, ik loop echter vast bij 2 bazen, frustratie ten top :P De 1e is de Watchdog in de Defiled Phtumerian dungeon (level 2 geloof ik) en de 2e is Ebrietas in de (ik geloof) 2e Isz dungeon.

Is er iemand die goede tactics heeft voor deze genoemde plaaggeesten of eventueel kan helpen via multiplayer? :D Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
M4DMan schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:47:
Beste mensen, allereerst hallo :P Ik ben al menige tijd aan het "lurken" in dit topic maar heb nu toch een korte vraag, evt verzoek. Heb de game reeds uitgespeeld en wil nu de volledige dungeons ook uitspelen, ik loop echter vast bij 2 bazen, frustratie ten top :P De 1e is de Watchdog in de Defiled Phtumerian dungeon (level 2 geloof ik) en de 2e is Ebrietas in de (ik geloof) 2e Isz dungeon.

Is er iemand die goede tactics heeft voor deze genoemde plaaggeesten of eventueel kan helpen via multiplayer? :D Thanks in advance!
Ik ben zelf nog bezig met Ebrietas in de main story :'(

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Watchdog:
Wat mij hielp was op z'n hoofd letten en steeds de andere kant oplopen dan hij met z'n kop schud. Als je dat blijft doen kun je hem langzaam dood maken met steeds een veilig tikje hier en daar. Hiermee is het mij gelukt.

Mijn eerdere taktiek was zijn benen breken, maar volgens de bloodborne wiki is dat een gevaarlijke taktiek omdat hij dan andere moves gaat spammen. Uit ervaring klopt dit, dus niet doen ;)

Ebrietas:
Pak een groot wapen en sla steeds op d'r hoofd. Na sommige attacks gaat haar hoofd iets omlaag en kun je haar raken. Beetje tricky aangezien je niet kunt locken, maar het is wel een mooi moment om je kirkhammer te gebruiken.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Yellow|A schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:55:
Watchdog:
Wat mij hielp was op z'n hoofd letten en steeds de andere kant oplopen dan hij met z'n kop schud. Als je dat blijft doen kun je hem langzaam dood maken met steeds een veilig tikje hier en daar. Hiermee is het mij gelukt.

Mijn eerdere taktiek was zijn benen breken, maar volgens de bloodborne wiki is dat een gevaarlijke taktiek omdat hij dan andere moves gaat spammen. Uit ervaring klopt dit, dus niet doen ;)

Ebrietas:
Pak een groot wapen en sla steeds op d'r hoofd. Na sommige attacks gaat haar hoofd iets omlaag en kun je haar raken. Beetje tricky aangezien je niet kunt locken, maar het is wel een mooi moment om je kirkhammer te gebruiken.
Alright, bedankt voor de tips. Bij beide bazen is 1 klein foutje al fataal, zeker omdat ik op die defiled dungeon maar 50% HP heb :P Zal eens ff farmen om die Logarius wheel naar +9 te brengen en het daarna opnieuw proberen (gebruik nu Chikage +10 en Axe +9) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
Heb hem bijna…
PREY SLAUGHTE…
Oh nee you died zucht :(

Supervet maar af en toe ontmoedigend om nauwelijks verder te komen na een avondje gamen :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Yellow, voor een goede strategie voor Obrietas zou ik even op youtube zoeken naar Epicnamebro. Volgens mij verslaat hij het in een best makkelijk. Episode 25, 26 of de laatste. Het zit iig best wel aan het begin van de episode.

Zelf heb ik haar verslagen door met m'n ludwig's in 2h mode met bolt paper gewoon naast haar linker "been" te staan en door te meppen. Gewoon blijven lopen naar dat linker "been". Probeer achter haar te komen tussen de 2 benen. Blijven meppen. Had een +10 Ludwig daar. Bolt paper omdat ze weak is voor bolt paper.

In de Chalice dungeon, well, Daar meer haar hoofd proberen te raken met de 2h L2. Zodra ze in ik doe aoe dmg mode gaat switchen naar 1h en gewoon weer meppen en goed opletten op die lasor beam attack.

Watchdog, ik haat watchdog, thats all.

@BlackEyedAngel: Misschien stomme vraag, maar neem je wel is pauze tusen gevechten? Of probeer je andere tactiek? Anyways, rust bewaren is best belangrijk. Als je echoes in de boss room liggen, lekker later liggen, echoes zijn totaal niet belangrijk en goed te farmen. Weer een "zorg" minder en speel je relaxter. Ook iets wat je kan proberen is een keer niet proberen om de boss te verslaan, maar gewoon te kijken wat hij/zij doet als jij iets doet. Ben je dichtbij, welke moves gebruikt de boss, loop ik links om, rechts om, wel of niet targetten. Dat soort dingen. Bij sommige bosses target ik niet, blood letting bijvoorbeeld, of amygdala. Andere weer wel. Vooral bosses die je kan parry-en. Leer de attacks en negeer de andere. BSB was mijn Vice, tot ik de parry times door had, toen ik hem tegen kwam in een chalice dungeon in een veel de kleine ruimte lag hij snel, omdat ik zijn moves kende.

[ Voor 36% gewijzigd door ye-roon op 12-05-2015 14:36 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebrietas is inderdaad weak voor bolt, net als voor thrust attacks.
De R2/L2 mode van Ludwigs zou dus ook nog eens wat extra damage kunnen doen ;)
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:27:
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
Heb hem bijna…
PREY SLAUGHTE…

Supervet maar af en toe ontmoedigend om nauwelijks verder te komen na een avondje gamen :P
Hahaha herkenbaar :P
En 'm dan de volgende dag zonder problemen verslaan 8)7

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Heb nu mijn beast claws eindelijk op +10 en kan nu ook eens met fire en bolt paper gaan spelen. Wel een leuk wapen nu het eindelijk een beetje damage doet. Speelt wel anders aangezien de range behoorlijk kort is, maar de beast meter opbouwen is leuk.

Zodra je de multiplier gaat werken, hip. First hit 100% damage, second hit 120% en gaan.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Ook maar eens even hier reageren.
Gisterenavond bij de 2de poging de Wet Nurse verslagen. Ga denk ik eerst nog even ga proberen wat
verder te komen met de chalice dungeons om zo nog wat wapens ed te verzamelen.

Eigenlijk waren de alle bazen tot nu toe vrij makkelijk te verslaan. Met uitzondering van Ebrietas.
Hier ben ik volgens mij ook wel tussen de 30-40 keer dood gegaan.
Uiteindelijk ben ik maar van level 70 naar 80 gegaan en heb ik wat meer punten in vitality gestopt,
zodat ik niet met 1 slag direct dood was.
De aanpak om naast/achter het te staan werkt redelijk. Maar ik ging steeds dood
wanneer het zo'n cheap instakill lazer aanval doet bij 10% health.

Het enige advies dat ik kan geven is even in een hoekje uithuilen en dan maar weer
opnieuw proberen.

Coop gedeelte is helaas weer zeer matig. Zoals al hier eerder werd aangegeven mag je maar maximaal
10 levels van elkaar af zitten en zodra je 1 baas dood wordt je weer terug naar je eigen wereld
gezet. Tel daarbij dat je elkaar steeds om en om moet helpen omdat de progressie alleen voor de
hostende partij geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

In een vervolg kunnen ze beter echte coop implementeren, zodat als je samen een boss cleared, je die beide hebt gecleared. Ik zou de coop wel voor de bosses willen beperken, zodat het een optie is voor spelers die er solo niet langs komen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:48:
In een vervolg kunnen ze beter echte coop implementeren, zodat als je samen een boss cleared, je die beide hebt gecleared. Ik zou de coop wel voor de bosses willen beperken, zodat het een optie is voor spelers die er solo niet langs komen ...
Volgens mij doen ze het expres dat als je geen connectie kan maken met een andere speler, dat je toch zelf probeert de boss neer te halen. En dat je binnen de schaal van andere spelers blijft qua level om co-op te doen. Dat maakt deze game dan ook zo moeilijk als je het alleen speelt. Sowieso zijn de bossen snel afgeleid als je met z'n tweeën bent. Ik heb opgemerkt dat degene die de meeste damage doet tegen de boss dat die dan meer op jou gericht is. Vaak stond ik achter de boss te meppen maar al gauw draaide die zich om. In DS2 was het toch weer anders. Als je dan met z'n tweeen was, was het alsnog moeilijk om de boss te bevechten. In dat spel was echt een goede balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF off-topic, maar wat is die karmaranglijst? Is dat nieuw ofzo bij tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:43:
FF off-topic, maar wat is die karmaranglijst? Is dat nieuw ofzo bij tweakers?
plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een bloodgem kan vinden met een rating van 4 of hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:00:
Weet iemand waar ik een bloodgem kan vinden met een rating van 4 of hoger?
Gewoon spelen, 4 is absoluut niet hoog en vind je overal. Voor rating 16 moet je in de hogere chalice dungeons zijn.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Gewoon spelen, 4 is absoluut niet hoog en vind je overal. Voor rating 16 moet je in de hogere chalice dungeons zijn.
Ja ik heb die trophy nodig van die bloodgem. Ik ben nu in die hintertomb chalice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:06:
Ja ik heb die trophy nodig van die bloodgem. Ik ben nu in die hintertomb chalice.
In de Ailing Loran Chalice vind je de gem die een trophy geeft. Volgens mij was het zelfs de eerste baas. Leuke dungeon aangezien je er ook het "laatste" wapen vind. De andere badges zitten in de normale wereld.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Pfff, ik ben nu ook in die Ailing Loran. Heb de gem en de wapen trophy inmiddels binnen en nu op jacht naar de allerlaatste. Dat zou de eerste keer zijn dat ik een platinum (of alle acchievements op de x360) haal in een game.

Moet trouwens zeggen dat ik de Chalice Dungeons bijzonder matig vind.Veel te veel van hetzelfde en ik beleef er eigenlijk weinig plezier aan. Het is dat ik zo dicht bij platinum ben.
Het voelt allemaal een beetje aan alsof ze nog wat content hadden liggen en daar maar een randomizer omheen hebben gebouwd.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:15:
Pfff, ik ben nu ook in die Ailing Loran. Heb de gem en de wapen trophy inmiddels binnen en nu op jacht naar de allerlaatste. Dat zou de eerste keer zijn dat ik een platinum (of alle acchievements op de x360) haal in een game.

Moet trouwens zeggen dat ik de Chalice Dungeons bijzonder matig vind.Veel te veel van hetzelfde en ik beleef er eigenlijk weinig plezier aan. Het is dat ik zo dicht bij platinum ben.
Het voelt allemaal een beetje aan alsof ze nog wat content hadden liggen en daar maar een randomizer omheen hebben gebouwd.
Ik vind de chalice dungeons wel leuk, alleen hedt is wel allemaal van hetzelfde ja. Ze hadden beter een dlc kunnen uitbrengen. Volgens mij duurt het verhaal van Dark souls 2 veel langer. Bloodborne had ik zo uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vraagje:

Ik ben gisteren aangekomen bij
spoiler:
Gehrman

Heb de umbilical Cords niet gebruikt want niet aan gedacht na avondje slachten en sterven :P Deze had ik wel moeten gebruiken voor het gevecht om het 'echte' einde te zien begrijp ik (alsof men dat zomaar moet raden tijdens het spelen maar goed 8)7 )

Gezien ik nu al met hem gesproken en gevochten heb, is het nu al te laat om het echte einde te hebben? Als ik ze vanavond gebruik voordat ik weer met hem vecht, en ik versla hem (hopelijk), kan het dan nog?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:27:
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
You died
Heb hem bijna…
PREY SLAUGHTE…

yup....

Heb Bloodborne in de bundel zitten bij mijn net gekochte PS4, maar damn.... zeker niet het beste spel om als beginnend console speler mee te beginnen...
Ben al onhandig genoeg met een controller, komt echt niet goed zo :P

edit:
net weer een hele tijd aan het proberen... voor mij is het echt onmogelijk nu :(
tot de eerste baas ben ik nog nieteens gekomen

[ Voor 10% gewijzigd door Bramster op 15-05-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/62224455.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bramster schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:21:
[...]

yup....

Heb Bloodborne in de bundel zitten bij mijn net gekochte PS4, maar damn.... zeker niet het beste spel om als beginnend console speler mee te beginnen...

edit:
net weer een hele tijd aan het proberen... voor mij is het echt onmogelijk nu :(
Gewoon blijven oefenen. Als je mij een xbox of een wii controller geeft, ben ik ook slecht in elke game die ik speel. Je bent het gewoon niet gewent om met een controller te spelen. Als ik met muis en toetsenbord moet spelen, lukt het mij ook niet om goed te zijn. Maar je hebt tenminste wel voor de goede console gekozen. Die xdoos vind ik maar helemaal niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Bramster schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:21:
[...]

yup....

edit:
Probeer gewoon zoveel mogelijk blood echoes te verzamelen, hierna terug naar hunters dream en je stats upgraden en daarna weer terug naar central yharnam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:38:
Vraagje:

Ik ben gisteren aangekomen bij
spoiler:
Gehrman

Heb de umbilical Cords niet gebruikt want niet aan gedacht na avondje slachten en sterven :P Deze had ik wel moeten gebruiken voor het gevecht om het 'echte' einde te zien begrijp ik (alsof men dat zomaar moet raden tijdens het spelen maar goed 8)7 )

Gezien ik nu al met hem gesproken en gevochten heb, is het nu al te laat om het echte einde te hebben? Als ik ze vanavond gebruik voordat ik weer met hem vecht, en ik versla hem (hopelijk), kan het dan nog?
Het is nu inderdaad te laat om het echte einde te zien.
Er zit niks anders op dan ng+ te starten en de cords te consumen voordat je met hem gaat praten.
Als je alleen de story bosses verslaat zou ng+ niet zo heel lang moeten duren, dus met een paar uurtjes zou dat wel moeten lukken ;)
Tip is om voordat je de poort doorgaat naar de tuin je savegame te backuppen, zodat je alle eindes achter elkaar kan halen zonder een hele ng+(++) te hoeven doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:19:
[...]

Probeer gewoon zoveel mogelijk blood echoes te verzamelen, hierna terug naar hunters dream en je stats upgraden en daarna weer terug naar central yharnam..
Volgens mij leeft de pop nog niet op het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Je hebt inderdaad minimaal 1 insight nodig.
Die krijg je als je de Cleric Beast ziet of een Madman's Knowledge gebruikt. Die zijn al te vinden voordat je de boss doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
bram1984 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:46:
[...]

Volgens mij leeft de pop nog niet op het begin.
Klopt idd, hij moet cleric wel gezien hebben, hoeft nog niet dood gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Enig idee hoe het zit met die messengers rond de lampen? Iedereen zegt dat het een indicatie is voor speler activiteit in dat gebied (en eventueel rond jouw level). Nou... dan heb ik nog nooit een druk gebied gezien. Heb de game 2.5 weken, maar nog nooit meer dan 4 messengers rond een lamp gezien ondanks co-op en pvp...

Enig idee? Ik heb screenshots gezien van mensen die bv in Central Yarnham of old Yarnham enzo echt hele kringen messengers rond hun lantaarns hebben. Wordt de game gewoon niet gespeeld in Europe op Tweakers na ofzo? :') :D

Inmiddels na tich keer gererolled te hebben de volgende characters klaar staan:

Skill: Level 60 (30 skill, 30 vit, 18 end) met +6 Blade of Mercy en +7 Cane en +6 Reiterpallasch (met chalice dungeons bezig)
BLoodtinge: Level 55 (32 blt, 23 vit en de rest verspreid waar nodig) met een +7 Chikage en +6 Evelyn
Quality: Level 40 (tot nu toe alleen 25 in str en 22 in Vit. Skill komt hierna) met +7 Kirkhammer en +6 Axe.
Arcane: had ik verwijderd met m'n stomme hoofd :+

Dus neem rustig m'n tijd.

[ Voor 31% gewijzigd door Brutal1ty op 16-05-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 20:30
Ik heb van de week de platinum trophy gehaald, de bosses in de laatste 2 dungeons waren knap lastig. Ik krijg mijn wapens trouwens alleen heel krachtig door +physical attack , bij fire/arcane etc krijg ik nooit meer dan +150 ( bij physical zit ik op +550 ) , heb ik daarvoor de uncanny / lost wapens voor nodig? Als iemand trouwens hulp nodig heeft, ik help graag ! Ik ben level 155, PSN: Kaisarrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 17:10

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Uncanny / lost weapons doen niets voor stats, ze zijn exact hetzelfde als de normale versie. Het enige verschil is dat je daar andere soort gems in kunt doen. Bij fire/arcane/bolt heb je "Arcane" stat nodig, normaal wordt een wapen sterker op basis van Skill of Strength, wanneer je Fire/Arcane/Bolt gemt gebruikt, wordt het wapen sterker op basis van je Arcane stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga binnenkort NG+ in met de zeis, gewoon omdat ie er tof uit ziet ;)
De Axe heb ik nu wel gezien (+10, superding!) en de Holy Blade loopt iedereen al mee ;)

Als ik naar de zeis stats kijk is dat een wapen met een redelijk hoge skill stat en een hoge arcane stat.
Wil ik de phys damage van de zeis verbeteren dan zal ik mijn skill omhoog moeten gooien, tot zover begrijp ik het.
Wat me een beetje verward is de arcane stat...
Ik wil dus flink gaan levelen in arcane (ook vanwege de spells), maar dat doet verder niks voor de phys damage van de zeis, enkel de arcane damage van het wapen gaat erdoor omhoog.
Maar nu mijn vraag: wat is precies arcane damage?
Werkt dat alleen als ik mijn wapen uitrust met bv een fire of bolt gem? Dat ik dus meer elemental damage doe? Dat zou betekenen dat als ik geen fire/bolt oid toeken aan mijn wapen, zij het door een paper of door een elemental gem, de arcane damage nutteloos en niet aanwezig is.

Of sla ik volledig de plank mis en is arcane damage een heel anders iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 20:38
En uitgespeeld in iets minder dan 28 uur. :)
Heb wel alles en iedereen gedood dus ook alle optionele bosses, waar ik in de afgelopen twee uur de laatste 5 te grazen genomen heb. Maar dat ik al level 105 was hielp nogal denk ik.
Nu maar eens met NG aan de slag en binnenkort toch ook maar Dark Souls 2 bestellen.
8)

Na een eerdere ervaring met Dark Souls 1 ben ik nu echt hooked!

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Fanatix schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:22:
En uitgespeeld in iets minder dan 28 uur. :)
Heb wel alles en iedereen gedood dus ook alle optionele bosses, waar ik in de afgelopen twee uur de laatste 5 te grazen genomen heb. Maar dat ik al level 105 was hielp nogal denk ik.
Nu maar eens met NG aan de slag en binnenkort toch ook maar Dark Souls 2 bestellen.
8)

Na een eerdere ervaring met Dark Souls 1 ben ik nu echt hooked!
Ook alle wapens en hunter tools gevonden? En alle outfits?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:41
Hierna opzekler Dark souls 2 proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
ASNNetworks schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:27:
[...]

Ook alle wapens en hunter tools gevonden? En alle outfits?
Nee dat denk ik niet. Heb wel m'n Holy Blade op +10 zitten.
Het verzamelen kan ik tijdens deze playthrough doen aangezien ik alle bazen al een keer heb afgewerkt.
Maar ik moet ook toegeven dat ik nooit zo'n verzamelaar ben geweest.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
verzamelen vind ik ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Fanatix schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:13:
[...]

Nee dat denk ik niet. Heb wel m'n Holy Blade op +10 zitten.
Het verzamelen kan ik tijdens deze playthrough doen aangezien ik alle bazen al een keer heb afgewerkt.
Maar ik moet ook toegeven dat ik nooit zo'n verzamelaar ben geweest.
Ah ok. Ja ik ben dus juist wel een verzamelaar haha. Ik ga pas verder door een gebied als ik zeker weet dat ik echt alles uitgepluisd heb. Dwaal daardoor ook heel vaak af (Skyrim is heaven voor mij) maar vind ik wel heel vaak vette dingen.

To each his own :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Damn! Ik had er ook hier als veel over gelezen. Maar die watchdog of the gods in de defiled dungeon...
Wat een ellendige boss zeg. Ik kom tot ongeveer de helft nu maar dit gaat volgens mij nog wel even duren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Brutal1ty schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:59:
Arcane: had ik verwijderd met m'n stomme hoofd :+
Van het weekend een arcande build gemaakt. level 50, Blades of Mercy + 10 en executioners glove voor de long range. Het is wel grappig om mee te spelen, maar je bent echt een glass cannon doordat alles in arcane zit.

Je kan in network de setting van local naar world wide veranderen, allicht dat je dan wat meer contact hebt met de wereld?

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Yay! Eindelijk Ebrietas neer :) Het viel wel mee ('slechts' 15 pogingen), maar ik ben er wel blij mee. Zat lekker vol adrenaline de laatste secondes.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feli :*)
Dan heb je de moeilijkste nu wel gehad :)
En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:23:
En nu?
Tenzij je de moeilijkere chalice dungeons in gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
dvdkiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:23:
En nu?
Nu bezig met de Nightmare Mensis en Frontier. Pfff.. Dat begin met de frenzy pijlen :P Gelukkig ben ik daar nu wel langs.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip mbt die frenzy pijlen:
spoiler:
zorg dat je mother brain neerhaalt, zij schiet namelijk die pijlen ;)
Daarna kan je haar killen, want ze vecht niet terug.
Een minuutje de"contact" gesture voor haar doen en je krijgt een leuke rune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
dvdkiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:18:
Tip mbt die frenzy pijlen:
spoiler:
zorg dat je mother brain neerhaalt, zij schiet namelijk die pijlen ;)
Daarna kan je haar killen, want ze vecht niet terug.
Een minuutje de"contact" gesture voor haar doen en je krijgt een leuke rune
Thx, ze is down. En meteen een blood rock gevonden voor een +10 axe 8) Nu helaas even een pauze voor de witcher 3. Maar ik denk niet heel lang want ik wil verder!

Edit: Btw die rondlopende hersenen/frenzy dudes.. man man man.. :P

[ Voor 6% gewijzigd door voxxel op 19-05-2015 09:51 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zijn heel irritant inderdaad.
En dat ze dan enkel qs bullets droppen vind ik helemaal lame :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Je kan ze wel stunnen met je gun voor een visceral attack, maar dat vond ik vrij tricky.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik deed was hun grab attack dodgen, daarna zijn ze met een paar klappen dood :)
Ze proberen je al van redelijke afstand te grijpen, dus een dodge naar achteren zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:54:
Die zijn heel irritant inderdaad.
En dat ze dan enkel qs bullets droppen vind ik helemaal lame :/
Dat is een hint denk ik, hun grab is heel makkelijk te parryen.
Verder vallen ze wel mee wanneer je een rune met Frenzy RES en de outfit met de hoogste Frenzy RES gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik heb sowieso het idee dat monsters steeds minder nuttige items droppen naarmate je verder komt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Kan iemand me aub vertellen dat watchdog of the old lords de moeilijkste boss uit het spel is?
Al een paar avonden bezig en tot op het randje gekomen maar helaas... Nog steeds iedere keer het onderspit gedolven.
Morgen weer een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redelijk persoonlijk toch? Zag onlangs een poll en toen stond Ebrietas bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:55:
Redelijk persoonlijk toch? Zag onlangs een poll en toen stond Ebrietas bovenaan.
Ik zag ook laatst een poll maar daar stonden alleen de story bosses in en dus geen watchdog. Kan het dezelfde geweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een keer dezelfde vraag, mocht iemand een antwoord hebben:
Ik ga ng+ met de burial blade doen, welke een hoge skill scaling heeft maar een nog hogere arcane scaling.
Skill ga ik ietsje levelen om de phys damage te verhogen, arcane ga ik flink levelen om de arcane damage te verhogen (en voor de spells).
Maar wat is arcane damage?
Arcane damage is iets anders dan physieke damage, maar wat dan precies?
Werkt dit alleen als ik een elemental gem aan mijn wapen toevoeg zoals fire of bolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:16:
Nog een keer dezelfde vraag, mocht iemand een antwoord hebben:
Ik ga ng+ met de burial blade doen, welke een hoge skill scaling heeft maar een nog hogere arcane scaling.
Skill ga ik ietsje levelen om de phys damage te verhogen, arcane ga ik flink levelen om de arcane damage te verhogen (en voor de spells).
Maar wat is arcane damage?
Arcane damage is iets anders dan physieke damage, maar wat dan precies?
Werkt dit alleen als ik een elemental gem aan mijn wapen toevoeg zoals fire of bolt?
Burial blade heeft gespreide physical en elemental damage. De physical damage scaled met je dex/str, de arcane damage met je arcane. Je hoeft hem in principe dus niet te gemmen om gebruik te maken van de arcane scaling.
Probleem is dat de elemental base damage van het wapen erg laag is. Zelfs met goede scaling zal dat dus nooit echt sterk worden. Investeren in hoge dex zal voor hogere damage zorgen met dit wapen dan in Arcane.

Je zou kunnen proberen het hele physical gedeelte van de damage weg te halen met gems, zodat alles arcane is, maar geen idee hoe effectief dat is voor burial blade.

EDIT: en arcane damage is een vorm van elemental damage. Maar waar beasts zwak zijn voor vuur en kin zwak zijn voor bolt, zijn er (voor zover ik weet) geen tegenstanders met weakness voor arcane.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, je uitleg verheldert wel een en ander :)
Dat de overall damage niet heel hoog is had ik al gezien; jammer want het is een tof wapen!
Ik moet toch de arcane gaan levelen om spells te kunnen gebruiken, dan kan ik gelijk kijken wat een toename aan arcane doet voor de damage.

De strategy guide zegt dat de Burial Blade non-buffable is, en dus geen extra damage doet mbv fire of bolt paper. Een fire gem bv verplaatst ook geen damage van physical naar elemental.
Het is dus geen goede kandidaat voor elemental gem effects.
Ook zijn de damage multipliers wat "raar" vergeleken met de rest.

De tip die gegeven wordt is om een noushiring gem te gebruiken, die alle attack powers laat toenemen. Dit in plaats van een tempering gem die enkel de phys attack laat toenemen.
Wel schijnt ie (in transformed mode) sterk te zijn als je dodge attacks uitvoert, vooral in combinatie met finestrike gems.
Kost ook niet heel veel stamina dus dat is mooi.
Ik ga er eens een beetje mee spelen. Het wordt dus vooral arcane en skill increasen.

Over de enemies en weakness tov arcane: in chalice dungeons schijnen veel random vijanden weak voor arcane te zijn, net als sommige bosses in de main game.

[ Voor 62% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vanavond nieuwe poging met Gerhmann, beetje ontmoedigd na tig keer doodgaan :X
Dan heb ik eindelijk een souls game uitgespeeld, need moral support guys :*

[ Voor 33% gewijzigd door BlackEyedAngel op 20-05-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

watchdog of the old lords is toch die lava hond?

Nu weet ik niet hoe de kamer in de defiled dungeon eruit ziet. Maar de versie waar ik tegen hem moest vechten heb je enkele pilaren waar je achter kon staan. Vervolgens is het net zo lang wachten tot hij die lava spuug aanval doet. Dan staat hij namelijk vrij lang stil. Je kunt dan op alle gemak er naar toe lopen paar keer slaan en weer weg lopen. Duurt dan wel 10 minuten maar je wordt nooit geraakt.

Misschien een tip Voor Gerhmann. Ik heb bijna het hele spel het niet gebruikt. Maar je hebt ook een geweer. Deze werkt zeer goed wanneer hij met de zeis loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
d:)b *O* You can do it!
BlackEyedAngel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:06:
Vanavond nieuwe poging met Gerhmann, beetje ontmoedigd na tig keer doodgaan :X
Dan heb ik eindelijk een souls game uitgespeeld, need moral support guys :*

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 22:08
Gisteren begonnen met bloodborne. Nog nooit zo'n type game gespeeld. Maar misschien ligt dit me wel. Niet heel veel moeite met de vijanden, tot de 1e boss 5x dood. De boss in 3x neer. Dat is volgens mij best netjes toch? Wat een vette game zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeker netjes!
Nu is de rest van de game een eitje :P
Welkom bij de club ;)

@ Blackeyed: is ie al dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Ben nu bij de 2e boss maar was zo dood. Morgen maar opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

http://www.gamespot.com/a...n-confirmed/1100-6427497/

An expansion to PlayStation 4-exclusive role-playing game Bloodborne has been confirmed by Sony. The president of Sony Computer Entertainment's World Wide Studios, Shuhei Yoshida, posted the announcement on Twitter today.

Yoshida also confirmed that more information on the expansion would be released "later this year." GameSpot has reached out to Sony for comment and will update this story as more details become available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Eerst maar eens uitspelen, nog 3 bosses (amygdala, mergo en ghermann). En dan evt nog de chalice dungeons.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
voxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:58:
Eerst maar eens uitspelen, nog 3 bosses (amygdala, mergo en ghermann). En dan evt nog de chalice dungeons.
Je vergeet iemand. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Hehe oja.. nou nog 4 dan ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Is er ook een Multi / co-op?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar dat kun je prima even Googlen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen laadtijden meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Een gestructuurdere verhaal-vertelling zou ook wel beter zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
BlackEyedAngel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:35:
Ik ga voor een death counter! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 10:28
BlackEyedAngel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:35:
Denk dan dat je een beetje de "Souls" ervaring uit het spel haalt, het verkennen van levels, mobs en het verhaal zijn juist onderdeel van deze game. Er zijn weinig games die net zo een hoge replayability hebben als deze en dat is juist om de verhaallijn, vind ik zelf dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Filmpje welke het verhaal uitlegt:

Ik vind het nog steeds maar een lastig verhaal :+
Vanaf een minuut of 14 wordt het voor mij wel wat duidelijker.

Deze is ook wel aardig, en wat simpeler verteld:

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 21-05-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
2e boss down na 6x... 1e had ik na 3x, als deze trend zich voortzet met verdubbelen van de pogingen😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
bukkum schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:47:
2e boss down na 6x... 1e had ik na 3x, als deze trend zich voortzet met verdubbelen van de pogingen😁
Er komen nog wat bazen voorbij die deze twee training dummies doen lijken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee waarom mijn Empty Phantasm Shell greyed out is? Ik kan 'm niet gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fvy06h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
bram1984 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:53:
Iemand enig idee waarom mijn Empty Phantasm Shell greyed out is? Ik kan 'm niet gebruiken.
Voldoe je wel aan de Arcane requirement van 15?
http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Empty+Phantasm+Shell

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep. Ik heb ook geen Arcane gems in mijn Holy Blade, of werkt het gewoon niet op dat wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
bram1984 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:02:
Yep. Ik heb ook geen Arcane gems in mijn Holy Blade, of werkt het gewoon niet op dat wapen?
Ik lees op internet wel dat mensen hem ook op de Holy Blade gebruiken, maar een concreet overzicht staat er nergens.
Werkt het bijv. wel op de Saw Spear of Threaded Cane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie net een filmpje met de Holy Blade inderdaad. Wat vreemd.

Ik weet het al. Ik had een Bolt gem in mijn Holy Blade zitten. Als ik die eruit haal, werkt het wel. :)

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 22-05-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij had 'm toch ook al uitgespeeld Bram?
Nieuwe game begonnen of ng+ aan het doen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope. Heb 3 weken niet gespeeld. Ben nog steeds bij Ebrietas. Ben nu flink aan het farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
bram1984 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:24:
Nope. Heb 3 weken niet gespeeld. Ben nog steeds bij Ebrietas. Ben nu flink aan het farmen.
Ik had na ruim een week niet spelen Ebrietas in 2 pogingen neer. Ik liet de game even zien aan wat vrienden en dacht fuck it, ik ga het gewoon doen! Dus je kan het bram!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah zo.
Succes man, ik vond 'm het lastigste in de hele game (samen met Martyr Logarius).
Als je vanuit de Celestal alienbaas naar Ebrietas loopt, kijk eens naar beneden in die zaal waar je langskomt.
Bekende ruimte niet? Ik had de 2e keer pas door waar het was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Dat vind ik een van de briljantste dingen aan het spel. Dat je continu terug komt op plekken waar je lang geleden was. Alles is op elkaar aangesloten. Het is echt heel overtuigend gedaan dat je door een echt kloppende stad loopt. Vooral als je opeens door de deur komt waar het spel begon. Toen had ik echt zoiets van.. wtf..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:26:
Ah zo.
Succes man, ik vond 'm het lastigste in de hele game (samen met Martyr Logarius).
Als je vanuit de Celestal alienbaas naar Ebrietas loopt, kijk eens naar beneden in die zaal waar je langskomt.
Bekende ruimte niet? Ik had de 2e keer pas door waar het was :P
Ja dat is toch de zaal van Amelia?

Gebruiken jullie de Tiny Tonitrus wel eens? Ding is best krachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Ja dat is toch de zaal van Amelia?

Gebruiken jullie de Tiny Tonitrus wel eens? Ding is best krachtig.
'Wel eens' is de beste omschrijving voor me. :)

Super handig tegen groepjes vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 'm gebruikt tegen Rom.
Heeft niet een grote range, maar een heerlijk wapen om snelle R1 combo's mee te maken.
En daarnaast is het knettergeluid van de bliksem gewoon lekker :P

Het is inderdaad de zaal van Amelia :)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 22-05-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Martyr Logarius iemand nog tips ??

pff is een mtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan schuilen achter de pilaren als hij z'n magic attacks doet.
Als ie met z'n wapen gaat slaan is ie te parry'en.
Als ie uit de lucht komt vallen opzij dodgen.
En tussen dat alles door een beetje klapjes uitdelen natuurlijk ;)
Als ie z'n speer in de grond plant is het handig om die met een pistool kapot te schieten (je kan de speer locken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Oke zat ik al aardig in de goed weg.. Wat doet die speer in de grond dan ?? Maakte hem al hele tijd kapot maar had niet het iedee dat die damage deedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die schiet een soort van magic-achtige scheermesjes of zo de lucht in.
Allemaal kleine rode deeltjes die in de lucht zweven (om de speer heen draaien) en damage doen.
Een tornado van magic deeltjes zeg maar ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 22-05-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels level 90, maar Obrietas gaat nog steeds niet neer. Ik heb de headslam taktiek geprobeerd, maar dat doet ze twee keer. Voor de rest zwaait ze alleen maar met die tentakels. Achter haar komen is ook waardeloos. Dan doe je minimaal damage en uiteindelijk schiet dat ook niet op.

Straks misschien nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat Ebrietas een weakness heeft voor thrust attacks?
De (charged) R2 van de Holy Blade zou dus extra damage moeten doen.
Ook heeft ze een kleine zwakte voor bolt.

Een bitch is het, dat is wel zeker ja ;)

Pagina: 1 ... 16 ... 66 Laatste