Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Voxalizer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:24:
Ik kan er zo snel maar eentje terugvinden: wbgypzky. Greater Isz chalice dus wel vrij ver qua progress. De Blood rock zit in het subgebiedje voordat de eerste layer begint. In een grote sarcofaag.

Je kunt overigens maar 1 Blood rock per glyph vinden. Ik zal eens kijken of ik die andere glyphs nog ergens terug kan vinden.
Thanks! Ben bijna klaar met ng+ en nog steeds Ludwig op +9

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
k1978 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:28:
[...]

Oke die beckoning bell.. Ring ik ook niet meer nog nooit gehad dat iemand me kwam helpen.
Voor het gebruik van de bel heb je wel wat geduld nodig. Het kan soms best lang duren voordat er iemand gevonden is die je kan helpen. Ik heb nu 2 keer hulp ingeroepen van iemand en dat laatste keer heb ik gewoon 10 minuten naar m'n scherm zitten staren. Dat schijnt zelfs nog wel mee te vallen 8)7

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Spud82 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:07:
Bedankt!
Wel kut, ik was eigenlijk niet van plan om NG+ te doorlopen.
spoiler:
Maar nu heb ik het idee dat ik de game niet 'echt' heb uitgespeeld. Dat moet je ook maar weten van die umbilical cords.. Ik had ze wel volgens mij allemaal.
Ja dat had ik eigenlijk ook wel van te voren willen weten =/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Verderf schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:15:
[...]

Ja dat had ik eigenlijk ook wel van te voren willen weten =/
Dat was toch niet heel moeilijk te achterhalen? Het item heet Third. Drie keer 1/3 is 3/3 dus 1. Je vind ook een note in de game die het heeft over Three Third etc. Also, item descriptions.

Kijk als je het nou over "Make Contact" bij een certain enemy/npc zou hebben gehad.. Hoe mensen daar achter zijn gekomen is mij een raadsel. Ik kon niets in item descriptions lezen hierover. Enige rede dat ik die gehaald heb in me eerste game was een hele goede note, plus een spectere (andere speler) die dit ook deed. Tezamen kwam ik tot die conclusie.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
rajackar schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Thanks! Ben bijna klaar met ng+ en nog steeds Ludwig op +9
In Nightmare of Mensis kan je je Blood Rock nog halen als je deze nog niet hebt. Wel een klote gebied om door te komen dus neem sedatives mee.

spoiler:
Wellicht al wel bekend... Vanuit Mergo's Loft Middle ga je naar buiten en links de trap op. Eenmaal boven aan de trap heb je rechts een lift die helemaal naar beneden gaat maar de deur van de lift gaat niet dicht. Je kan er dus halverwege uitrollen en dan kom je in een gebied terecht waar je de Brain of Mensis (de etter die Frenzy veroorzaakt) kan laten vallen en door dit te doen kan je bij je Blood Rock komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ye-roon schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:20:
[...]

Dat was toch niet heel moeilijk te achterhalen? Het item heet Third. Drie keer 1/3 is 3/3 dus 1. Je vind ook een note in de game die het heeft over Three Third etc. Also, item descriptions.

Kijk als je het nou over "Make Contact" bij een certain enemy/npc zou hebben gehad.. Hoe mensen daar achter zijn gekomen is mij een raadsel. Ik kon niets in item descriptions lezen hierover. Enige rede dat ik die gehaald heb in me eerste game was een hele goede note, plus een spectere (andere speler) die dit ook deed. Tezamen kwam ik tot die conclusie.
Had het meer over dat de game gelijk naar NG+ gaat ;) Ik zelf had het 3 cord einde :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
Ik ga nu wel voor de 3 eindes in 1 playthrough. Het makkelijke einde heb ik gehad en ben nu begonnen aan het eerste gevecht maar ik heb het toch nog wel lastig met hem. Steeds tot zo'n 20% en dan ben ik ineens met 1 of 2 klappen dood... Ik vind ook m'n Holy Blade +10 eigenlijk te traag dus heb nu de Axe naar +9 gebracht. Ook niet super snel maar die charge R2 is zo lekker met een behoorlijke range. Heb er denk ik spijt van dat ik die niet naar +10 heb gezet. Iemand nog tips voor de eindgevechten?

Ik heb trouwens een gem gevonden die qua physical atk best wel goed is (iets van +19% of zo) maar -9% ATK vs the Kin doet. Wat is the Kin en heb ik dit nodig in de laatste 2 gevechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Ik heb nog geen enkel wapen op +10, die blood rocks blijkbaar even gemist. Hoe zit het dan in zo'n NG+, ga je ze dan in een nieuwe walkthrough eerder vinden in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
ATK vs. the Kin is damage tegen
spoiler:
alien
Great Ones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spud82 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:04:
Ik heb nog geen enkel wapen op +10, die blood rocks blijkbaar even gemist. Hoe zit het dan in zo'n NG+, ga je ze dan in een nieuwe walkthrough eerder vinden in de game?
Je kan in chalice dungeons ook bloodrocks vinden, heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
superbassie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:05:
ATK vs. the Kin is damage tegen
spoiler:
alien
Great Ones.
spoiler:
Die blauwe ettertjes neem ik aan? Die heb ik allemaal wel gehad dus ga die gem mooi gebruiken! _/-\o_

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47
Chikage, Holy Blade, Burial Blade, Axe, Logarius Wheel... Allemaal op +10 door Blood Rocks uit chalices. Chikage is mn favoriet.

In feite zijn chunks lastiger te krijgen dan rocks.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:42:
Chikage, Holy Blade, Burial Blade, Axe, Logarius Wheel... Allemaal op +10 door Blood Rocks uit chalices. Chikage is mn favoriet.

In welke chalice kan je precies een bloodrock vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:41
henri.77 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Voor het gebruik van de bel heb je wel wat geduld nodig. Het kan soms best lang duren voordat er iemand gevonden is die je kan helpen. Ik heb nu 2 keer hulp ingeroepen van iemand en dat laatste keer heb ik gewoon 10 minuten naar m'n scherm zitten staren. Dat schijnt zelfs nog wel mee te vallen 8)7
Oke ga nog wel is proberen de bell te ringen en dan 15 min wachten voor ik de boss room in ga. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet nog wat Bram vorige week zei over Upper Cathedral en ik kan niet anders dan het eens zijn: die brainsuckers zijn compleet bullshit...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voxalizer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:42:

Wat is je build precies? Ben nu lvl 88 met 30,25,30,30,9,7

Ik wil toch iets anders dan m'n Holy Blade gaan gebruiken, maar bijv. de Burial Blade doet nog te weinig damage.
Zit nu te twijfelen of ik nou SKL of ARC moet gaan levellen.

Wat zijn jouw ervaringen en hoe ben je gaan levellen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:24:
Ik weet nog wat Bram vorige week zei over Upper Cathedral en ik kan niet anders dan het eens zijn: die brainsuckers zijn compleet bullshit...
Haha ja hè! Als je voldoende HP hebt en een goede Holy Blade of Axe, kun je na een "suck" in principe direct R1 spammen. Die 1 bovenin bij de deur moet je stealth doen met een R2 charge. Dan moet het lukken.

Edit: Toch een aantal vragen waarmee ik al een tijdje loop:

Men spreekt over “builds”. In principe kun je alle stats toch uiteindelijk gewoon maxen voor een allround build, of sluit het een het ander uit?

In het stats scherm staat een Weapon ATK 1 en 2 stat. Gisteren wilde ik Strength upgraden en toen ging alleen ATK 2 omhoog. Waarom is dat? Worden hier gewoon de R1 en R2 attacks bedoeld, of je normale en enhanced attacks (dus ongeacht wapen)? Of de 2 wapens die je het meeste gebruikt? Waar is het aantal upgrade punten precies van afhankelijk?

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 04-05-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ATK1 is het left hand weapon in slot 1
ATK2 is het left hand weapon in slot 2
Welke omhoog gaat door in strength te levelen is dus afhankelijk van je scaling in elk slot.

Ebrietas... my my wat een lastige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
SqueakyClean schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:35:
[...]

Wat is je build precies? Ben nu lvl 88 met 30,25,30,30,9,7

Ik wil toch iets anders dan m'n Holy Blade gaan gebruiken, maar bijv. de Burial Blade doet nog te weinig damage.
Zit nu te twijfelen of ik nou SKL of ARC moet gaan levellen.

Wat zijn jouw ervaringen en hoe ben je gaan levellen...?
De Chikage heb ik op mijn tweede character, die speciaal gemaakt is voor invasions/PVP. Hij is level 100.
Stats:
Vit 30
End 20
Str 10
Skl 25
BldT 50
Arcane 15

Wapens een +10 Chikage dus, scaled met bloodtings. Ding is eht glorieus. Evelyn als gun, momenteel op +8. Je kunt met die gun alleen al winnen van sommige spelers. Het enige nadeel is eigenlijk dat het zolang duurt voor je iemand vind om te invaden.
Verder heb ik permanent een Lower Loran chalice open staan om echoes voor bloodvials en andere dingen te farmen. Met deze chalice heb ik dit character ook 100 gemaakt, was level 60 nadat ik alle gebieden had geopend. Layer 2 heeft een hal net buiten het lampje waar een supersimpel groepje van 10 mobs loopt die in twee minuten een slordige 60.000 echoes, vials en gems geven.

Moet wel zeggen dat in PVE niks boven de Holy Blade gaat. Helaas, want je ziet iedereen met dat ding lopen. Er zijn imo veel toffere wapens die van mij wat beter hadden mogen zijn. Kirkhammer, Stakedriver, Logarius Wheel hebben echt een origineel concept. Maarja, waarom zou je als die Holy Blade zo goed is.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Wat verschillende builds betreft: je kan inderdaad alles naar max levelen, het nadeel hiervan is dat het je kans op pvp enorm verkleind. Ikzelf geef niet echt om pvp dus ik blijf inderdaad doorlevelen, nu ik met de chalice dungeons bezig ben wissel ik vaak van wapens dus level ik bepaalde stats wel eens op om alle wapens die ik interessant vind goed te kunnen gebruiken. Zo gebruik ik nu vooral de Stake Driver, Chikage en Blade of Mercy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Vandaag heb ik NG+ uitgespeeld. Wil eigenlijk nog wel die laatste 2 trophies (die baas in een Chalice Dungeon en een gem van level 15 vinden).

Nu ben ik al even met die defiled dungeon begonnen (Voxalizer waarschuwde me al) maar kolere... Dat gaat toch nergens over? Ben tot level 161 door geleveld, maar het voelt niet of ik dit aankan. ☺

Wat is een fatsoenlijke level om solo alle dungeons te doen? 500 ofzo? 😉

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Ik heb zelf die Defiled chalice rond de level 130 gedaan. Maar het is gewoon cheap en klote. Die Watchdog is echt narigheid.

Het is wel de moeite waard om die Queen in de laatste Chalice te doen, ik vond het de leukste bossfight in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:56:
Ik heb zelf die Defiled chalice rond de level 130 gedaan. Maar het is gewoon cheap en klote. Die Watchdog is echt narigheid.

Het is wel de moeite waard om die Queen in de laatste Chalice te doen, ik vond het de leukste bossfight in de game.
Pfff... 130... Respect.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begrijp ik nu goed dat items uit de chalice dungeons behouden blijven in de sp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:52:
Yes. Maar ik vind het tot nu toe maar rottig moeilijke dingen. Ook wel weer leuk die uitdaging. Voordat ik platinum heb ben ik wel weer een extra maandje verder. ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
bram1984 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:52:
Jazeker! Bovendien is er best wel toffe loot te vinden, zoals alternatieve versies van wapens met andere gemslots. Het is alleen best pittig. De eerste paar zijn erg easy, niveau Yarnham/Old Yarnham. De latere chalices zijn echter moeilijker dan de story mode. Soort endgame. Alles blijft behouden, bovendien unlock je outfits, consumables, crafting materials enzo bij de insight vendor.

Ze schalen niet met NG+. Sterker nog, ga je naar NG+ dan behoud je toegang tot je gemaakte chalices.

[ Voor 8% gewijzigd door Voxalizer op 04-05-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:09:
[...]

Jazeker! Bovendien is er best wel toffe loot te vinden, zoals alternatieve versies van wapens met andere gemslots. Het is alleen best pittig. De eerste paar zijn erg easy, niveau Yarnham/Old Yarnham. De latere chalices zijn echter moeilijker dan de story mode. Soort endgame. Alles blijft behouden, bovendien unlock je outfits, consumables, crafting materials enzo bij de insight vendor.

Ze schalen niet met NG+. Sterker nog, ga je naar NG+ dan behoud je toegang tot je gemaakte chalices.
Weet jij trouwens of dungeons die je AANMAAKT in NG+ ook moeilijker zijn dan degene die je in NG gemaakt zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 23:28
spaceboy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:21:
[...]

Weet jij trouwens of dungeons die je AANMAAKT in NG+ ook moeilijker zijn dan degene die je in NG gemaakt zou hebben?
Ng+ heeft geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik heb weinig tijd gehad om te spelen maar toch wat progressie gemaakt.
spoiler:
Cleric beast, Father G, BSB, Vicar Amelia en Witches of Hemwick (wat een joke dit 'gevecht') zijn down.

Eerste chalice dungeon gecleared.

Lecture building 1F en Old Yharnam toch wel de twee simpelste gebieden welke ik tot nu toe heb gespeeld.

Twijfel waar ik nu heen zal gaan, forbidden Forrest boss, iosefka's clinic, volgende chalice of Paarl (ben ik per ongeluk terecht gekomen vanuit de cel maar was meteen dood).

Heb een paar nieuwe wapens maar blijf toch vasthouden aan mijn saw spear alhoewel de stake driver ook wel vet is.

Iemand ideeën waar eerst heen te gaan nav bovenstaande spoiler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forbidden Woods. Kun je nog even levelen en daar de boss doen. En dan Paarl pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat inderdaad.
En als je toch al toegang tot Lecture building 1F hebt, waarom dan niet gelijk Nightmare Frontier even meepakken ;)

Gadverdamme waarom moet het tegen het einde nou opeens zo veel moeilijker worden???
spoiler:
Ebrietas is nauwelijks te verslaan, wat een verschrikkelijk onoverzichtelijke baas.
Als je dicht bij haar blijft zorgt de camera er wel voor dat je verliest.

Ook de eerste lamp in Nightmare of Nemisis aangestoken, maar voordat je het doorhebt vliegen de vijanden en de frenzy pijlen je om de oren...

Ik ben nu lvl89, maar denk dat ik nog wel wat omhoog moet voordat ik verder kan.

[ Voor 65% gewijzigd door Superkiwi op 04-05-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nightmare of Mensis zuigt ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Nightmare of Mensis, het eerste stukje is klote idd. De rest van het gebied vond ik erg gaaf. Je bent wel hoog genoeg Kiwi, moet kunnen. Ebrietas kun je nog even met rust laten eventueel.

Pas wel op dat er een point of no return is in de game, laatste boss verslaan is direct NG+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:47:
Nightmare of Mensis, het eerste stukje is klote idd. De rest van het gebied vond ik erg gaaf. Je bent wel hoog genoeg Kiwi, moet kunnen. Ebrietas kun je nog even met rust laten eventueel.

Pas wel op dat er een point of no return is in de game, laatste boss verslaan is direct NG+.
Ja ik vond Nightmare of Mensis de eerste playthrough ook zooo verrot (heb hem gok ik rond level 80 gedaan). Nog niet eens zozeer dat er veel moeilijke tegenstanders zijn, maar het is super onduidelijk waar je heen moet en die poison enzo. Tip: pak Amygdala ook echt pas aan als je de shortcut hebt gevonden (lees: per ongeluk tegen aanloopt). Heb die Nightmare gisteren in NG+ gedaan. Aanzienlijk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amygdala vind je in Nightmare Frontier.
Nightmare of Mensis is een stuk verder in de game ;)

Ik ben in ieder geval wel van plan om de game uit te spelen.
Dus zometeen eerst een paar pogingen op Ebrietas, daarna Nightmare of Mensis doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:14:
Dat inderdaad.
En als je toch al toegang tot Lecture building 1F hebt, waarom dan niet gelijk Nightmare Frontier even meepakken ;)

Gadverdamme waarom moet het tegen het einde nou opeens zo veel moeilijker worden???
spoiler:
Ebrietas is nauwelijks te verslaan, wat een verschrikkelijk onoverzichtelijke baas.
Als je dicht bij haar blijft zorgt de camera er wel voor dat je verliest.
Wat bij mij lukte was afstand houden, range attacks dodgen en vol in de aanval na een charge attack of als ze haar hoofd op de grond ramt. Dan kun je soms ook een visceral attack krijgen.
spoiler:
Ook de eerste lamp in Nightmare of Nemisis aangestoken, maar voordat je het doorhebt vliegen de vijanden en de frenzy pijlen je om de oren...

Ik ben nu lvl89, maar denk dat ik nog wel wat omhoog moet voordat ik verder kan.
Je kunt als je een beetje goed timed het hele eerste stuk voorbij rennen. eerst een stuk rechtdoor, links de brug over en dan een ruime bocht links tot je de deur binnen bent. Daarna wordt het een stuk beter te doen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga je tips meenemen!
Het wordt tijd dat ik het einde eens haal; ben al 46 uur onderweg nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:18:
Ik ga je tips meenemen!
Het wordt tijd dat ik het einde eens haal; ben al 46 uur onderweg nu ;)
Misschien wordt het tijd om je signature aan te passen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, Bloodborne frustreert nog steeds niet ;)

Woot, Ebrietas was voor 97% dood, en toen opeens, uit het niets: you died :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:45:

Haha, ik ken het gevoel, vooral niet te gretig worden op het einde.
De tactiek die Rajacker eerder omschreef is hoe ik het ongeveer heb gedaan. Heel de tijd achter/naast haar proberen te komen werkte voor mij niet. De enige aanval die ik niet altijd goed kon ontwijken was haar charge move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:56:
[...]

Haha, ik ken het gevoel, vooral niet te gretig worden op het einde.
De tactiek die Rajacker eerder omschreef is hoe ik het ongeveer heb gedaan. Heel de tijd achter/naast haar proberen te komen werkte voor mij niet. De enige aanval die ik niet altijd goed kon ontwijken was haar charge move.
Precies, dat dichtbij blijven leverde mij alleen maar "you died" op ;)
Ook irritant dat ze een aantal one shots heeft. Vooral dat opgegeten worden als je dichtbij staat is irritant. Vanaf een afstand kun je alles wat rustiger inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:45:

Misschien dat deze video je helpt:

Ook bizar als je speedrunners ziet die Ebrietas in nog geen halve minuut killen.
Echt zo'n boss die voor sommige easy is en waar andere tegen een muur aanlopen.

Heb het zelf nog niet geprobeerd. Eerst Nightmare of Mensis afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poging 16... het gaat alleen maar slechter en slechter.
Wat een cheap ass klote baas :(

F*ck die shit, ik ga eerst wel proberen verder te komen in Nightmare of Mensis...

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
Wacht maar tot je misschien een keer de watchdog tegenkomt. Dan verlang je terug naar Ebrietas.

Ben btw door dezelfde "hel" heen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Misschien dat deze video je helpt:

[video]
Ook bizar als je speedrunners ziet die Ebrietas in nog geen halve minuut killen.
Echt zo'n boss die voor sommige easy is en waar andere tegen een muur aanlopen.

Heb het zelf nog niet geprobeerd. Eerst Nightmare of Mensis afmaken.
WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
DrBob078 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:27:
Wacht maar tot je misschien een keer de watchdog tegenkomt. Dan verlang je terug naar Ebrietas.
Watchdog of the old lords?

Ben ik nu in twee chalice dungeons tegengekomen, makkelijkste baas tot nu toe. Geeft zo duidelijk aan wat hij gaat doen tijdens het gevecht. Enige baas tot nu toe die makkelijker wordt in de 2e fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
Heb je de cursed defiled watchdog al gedaan?

Als je voor platinum gaat, kom je die nog wel tegen.

[ Voor 38% gewijzigd door DrBob078 op 05-05-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals het nu gaat vraag ik mezelf serieus af of ik de hogere chalice dungeons uberhaupt wel wil gaan doen.
Ik begon een paar weken geleden aan de game met een instelling van "doodgaan hoort erbij. Daar leer je van".
Ik heb me daarom bij elke van de 160 deaths ook niet gefrustreerd gevoeld. Tot vandaag...

15 keer door dezelfde baas afgeslacht worden.... |:(
Doodgaan tegen een baas die achter elkaar A Call Beyond blijft spammen, terwijl dat voor ons 8 bullets per cast kost. Hoezo geen cheazy bazen? :')
Die klote frenzy... aaargh. Wat een ontzettend irritante "attack".
Dat je leert van doodgaan is vooral in het begin zo. Later in de game heeft het meer met pech, onoplettendheid of gretigheid te maken.

Maar goed, nieuw plan:
spoiler:
Micholas is na 4 pogingen eindelijk dood, dus we gaan Nightmare of Mensis wat verder verkennen. Mother brain gaan we neerhalen en slachten, de zeldzame Moon rune gaan we krijgen van haar; de blood rock gaan we zoeken om onze Axe naar +10 te krijgen. Daarna gaan we alle 3 onze moon runes equippen en farmen als een malle. En dan Wetnurse en Ebrietas neerhalen

Ik heb wel een beetje medelijden met Arianna
spoiler:
ze was niet meer in de Cathedral Ward, dus maar eens in het riool gaan kijken. Heeft ze een poes-tijger van lava gebaard :D Beestje maar afgemaakt, ik vond het zielig > third cord gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

DrBob078 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:28:
Heb je de cursed defiled watchdog al gedaan?

Als je voor platinum gaat, kom je die nog wel tegen.
Ik vond hem op zich meevallen. Zit nu in de 3e layer van de defiled dungeon maar daar heb ik meer moeite mee (Amygdala revisited).

Trouwens, als tip als je de chalice dungeons lastig vindt (zeker die defiled, die voelt ook gewoon oneerlijk) dan kun je de glyphs van Fextralife gebruiken. Je hebt dan meer kans op coop hulp. Al kun je je afvragen hoe nuttig die is met de helft van de helft aan hitpoints...

[ Voor 29% gewijzigd door spaceboy op 05-05-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn plan heeft goed uitgepakt :)
Ebrietas even gelaten voor wat het was en Nightmare of Nemsis gecleared
spoiler:
incl blood rock en Mother Brain

Daarna de Axe +10 gemaakt en opgeleveld naar 96.

Toen op weg naar Ebrietas:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7rXQES61aTo]
Poging nummer 17 of 18 was dit totaal, dus het werd tijd :P

En gelijk door naar Mergo's Wet Nurse:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_3s6ExqAQlo]
Eerst poging :) Lang gevecht, maar geduld loont kom ik nu eindelijk achter haha :P

Nu ben ik dus in The Hunters Dream op het punt van geen terugkeer.
Even de 3 third cords klaarzetten en dan maar de tuin in ;)
Vraag:
spoiler:
Als ik doodga in het gevecht Moon Prescence, start NG+ dan al gelijk of spawn ik dan weer voor dit gevecht?

Iets anders:
Iemand al eens het filmpje gezien als je een tijdje idle bent in het menu?
Ik nog niet, tot net :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GAWnOYSiJhw]

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, net de platinum gehaald. Viel uiteindelijk mee en inderdaad: die laatste boss in de laatste Chalice Dungeon is wel de moeite.

Nu leg ik het spel ff aan de kant. Ik val denk ik wel in een gat. Wat een lekker spel is het toch... ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
spaceboy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:36:
Zo, net de platinum gehaald. Viel uiteindelijk mee en inderdaad: die laatste boss in de laatste Chalice Dungeon is wel de moeite.

Nu leg ik het spel ff aan de kant. Ik val denk ik wel in een gat. Wat een lekker spel is het toch... ☺
Welke boss is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
What the hell?
iemand die Ebrietas verslaat zonder zelfs maar de arena in te gaan:
YouTube: Bloodborne™ easiest ebrietas strategy
Raar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

De queen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:04:

Nu ben ik dus in The Hunters Dream op het punt van geen terugkeer.
Even de 3 third cords klaarzetten en dan maar de tuin in ;)
Vraag:
spoiler:
Als ik doodga in het gevecht Moon Prescence, start NG+ dan al gelijk of spawn ik dan weer voor dit gevecht?
Nee. Je spawned in The Dream en je kunt het opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, dat wilde ik weten :)

Nu eens kijken of ik mijn savegame opsla in de cloud of dat ik nog 2 keer de game ga doorlopen.....
Op zich niet heel erg om NG+ (een paar keer) te doen; kan ik gelijk mijzelf en mijn wapens flink levelen als voorbereiding op de dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
dvdkiwi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:57:
Thanks, dat wilde ik weten :)

Nu eens kijken of ik mijn savegame opsla in de cloud of dat ik nog 2 keer de game ga doorlopen.....
Op zich niet heel erg om NG+ (een paar keer) te doen; kan ik gelijk mijzelf en mijn wapens flink levelen als voorbereiding op de dungeons.
Als je precies weet welke bosses je moet doen en hoe je er komt kun je NG+ en ++ in een uur of twee uitspelen. NG+ is erg makkelijk als je rond de level 100 bent en door blijft levellen onderweg en je wapen op 10 zit. NG++ is iets lastiger, hier hebben bosses wel erg veel health, maarja als je weet hoe de bosses moeten is ook dat niet al te lastig.

Maar als je het puur voor de snelle trophies wil doen kun je eigenlijk beter gewoon je save uploaden, een einde vrijspelen en dan je save weer terugzetten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
Woot!! Eindelijk m'n eerste FromSoftware game uitgespeeld! Ben hier toch wel super blij mee. Tot nu toe alle Souls games gespeeld maar BloodBorne is toch wel favoriet. Met name door de wat snellere speelstijl en de setting. Wel in 1 walkthrough de 3 eindes behaald omdat ik nog niet weet of ik NG+ nog in ga zetten met het oog op de naderende Witcher 3 release.

Als minpunt(je) heb ik eventueel wel dat ik de game misschien toch wat te kort vind en de dungeons trekken me nog niet zo eigenlijk. Te veel van hetzelfde voor mijn gevoel.

Daarnaast zijn de brainsuckers toch wel het grootste frustratiepunt 8)7

Maar nog 3 trophies verwijderd van Platinum dus misschien moet ik er maar gewoon even voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:41
henri.77 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:35:
Woot!! Eindelijk m'n eerste FromSoftware game uitgespeeld! Ben hier toch wel super blij mee. Tot nu toe alle Souls games gespeeld maar BloodBorne is toch wel favoriet. Met name door de wat snellere speelstijl en de setting. Wel in 1 walkthrough de 3 eindes behaald omdat ik nog niet weet of ik NG+ nog in ga zetten met het oog op de naderende Witcher 3 release.

Als minpunt(je) heb ik eventueel wel dat ik de game misschien toch wat te kort vind en de dungeons trekken me nog niet zo eigenlijk. Te veel van hetzelfde voor mijn gevoel.

Daarnaast zijn de brainsuckers toch wel het grootste frustratiepunt 8)7

Maar nog 3 trophies verwijderd van Platinum dus misschien moet ik er maar gewoon even voor gaan zitten.
Kom op volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes henri! :)
Voxalizer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:31:
[...]
Maar als je het puur voor de snelle trophies wil doen kun je eigenlijk beter gewoon je save uploaden, een einde vrijspelen en dan je save weer terugzetten, etc.
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik denk ook dat NG+/++/+++ etc wel handig gaan zijn om mijn char naar flink hogere levels te krijgen. Met oog op de dungeons ;)
Wellicht dat ik mijn savegame in de cloud opsla, alle 3 de eindes doe en dan alsnog een ng+ ga starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
dvdkiwi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:43:
Netjes henri! :)

[...]

Ja dat dacht ik dus ook, maar ik denk ook dat NG+/++/+++ etc wel handig gaan zijn om mijn char naar flink hogere levels te krijgen. Met oog op de dungeons ;)
Wellicht dat ik mijn savegame in de cloud opsla, alle 3 de eindes doe en dan alsnog een ng+ ga starten.
Zou niet NG+ doen puur om je level te verhogen. Je krijgt in depth 4 en 5 dungeons echt, ENORM veel blood echoes!

Edit: En daar kan je makkelijk komen met het level waarmee je de story uitgespeeld hebt. Mergo's Loft tip hieronder is ook een goeie.

[ Voor 11% gewijzigd door Voxalizer op 06-05-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Als je van plan bent om alle eindes in NG te doen zou ik nog even grinden bij Mergo's Loft, ik haalde daar zo'n 90k per keer. Daarnaast bouwt de moeilijkheidsgraad van de chalice dungeons wel redelijk goed op, al ben ik zelf ook nog niet bij de laatste dungeons.

[ Voor 35% gewijzigd door SD5k op 06-05-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu level 98, dus grinden voor alle 3 de eindes lijkt me niet nodig :)
Wellicht dat ik na de 3 eindes eens een kijkje bij de dungeons ga nemen, hoe dat precies werkt.
Tot nu toe enkel de eerste dungeon (met gemak) gecleared.

[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op level 98 is een depth 1 chalice dungeon inderdaad niet echt een uitdaging. Volgens mij is vrij weinig tot NG+ nog uitdagend op dat level ;)

helaas moet je wel de lower level dungeon doorlopen om de hogere te unlocken. Helaas dus een paar keer bosses dood maken van +/- 1500 souls. Gelukkig kun je de lagere dungeons best snel doorlopen. Gewoon goed opletten voor alle sneaky deuren tussen de levels in. Daar vind je vaak de components voor de verschillende rituals.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Yellow|A schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:25:
Op level 98 is een depth 1 chalice dungeon inderdaad niet echt een uitdaging. Volgens mij is vrij weinig tot NG+ nog uitdagend op dat level ;)

helaas moet je wel de lower level dungeon doorlopen om de hogere te unlocken. Helaas dus een paar keer bosses dood maken van +/- 1500 souls. Gelukkig kun je de lagere dungeons best snel doorlopen. Gewoon goed opletten voor alle sneaky deuren tussen de levels in. Daar vind je vaak de components voor de verschillende rituals.
Sneaky deuren tussen de levels in? Zitten in chalices ook wel eens verborgen doorgangen in liftschachten en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:39
Is dit spel een beetje te doen voor iemand die niet zo goed is in gamen? :-) heb soms al moeite om mario bros uit te spelen (lukt me wel gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
jaydenjarno schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:05:
Is dit spel een beetje te doen voor iemand die niet zo goed is in gamen? :-) heb soms al moeite om mario bros uit te spelen (lukt me wel gelukkig)
Ik adviseer je dan eerst om ergens te spelen voordat jem koopt, ik heb bloodborne uitgespeeld, geweldig spel, maar ook erg lastig vooral in begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:39
Ik ben niet zo goed in games en had al gelezen dat het nogal moeilijk was. Misschien toch maar overslaan dan en weer iets simpelere halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat lijkt mij ook beter. De souls games staan bekend om hun genadeloosheid, en het extreem trainen of breken van je geduld :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
SD5k schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:52:
[...]

Sneaky deuren tussen de levels in? Zitten in chalices ook wel eens verborgen doorgangen in liftschachten en dergelijke?
Er zitten breakable walls in de dungeons. Bepaalde dungeons kunnen een muur in een kamer hebben die kapot kan, dan krijg je weer een gang naar een verborgen kamer. Daar kan je weer materials vinden om chalice dungeons te maken. Maar er kunnen ook wapens, gemstones en runes liggen.

De muren kan je vaak herkennen omdat ze iets anders zijn dan de overige muren (een bepaald patroontje erop bijv die donkerder is dan de normale muren etc).

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 06-05-2015 16:59 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
BlackEyedAngel schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:47:
Dat lijkt mij ook beter. De souls games staan bekend om hun genadeloosheid, en het extreem trainen of breken van je geduld :P
Valt best mee. Zolang je het rustig aan doet en niet denkt dat het maar een hack and slash game is, is het prima te doen.
Ik ben ook geen pro gamer en ik kan Bloodborne uitspelen dus zo moeilijk kan het niet zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, alle 3 de eindes gedaan :)
Daarna toch maar gewoon voor de fun een ng+ gestart; die dungeons komen nog wel een keer.
De grim reaper zeis wordt nu mijn main wapen, eens kijken wat die kan.
Skill en vooral arcane moeten nog omhoog, maar dat komt goed.
Met de juiste outfit ziet het er gewoon ontzettend tof uit:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/11182816_626611177476247_7193507371584592686_o.jpg

Dit zijn mijn stats waarmee ik nu verder ga.
De zeis is vooral een skill/arcane based wapen, dus skill moet om te beginnen richting 30 (uiteindelijk ook naar 40) en arcane moet toch minstens richting 15 (ook vanwege de spells).
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/11187338_626605467476818_210869863663879985_o.jpg

Al met al 54 uur gedaan over de storymode (tot aan father Gascoigne al 9 uur nodig gehad),
met een whopping 174 deaths aan mijn zijde.
Maar toch, dit spel was láng niet zo frustrerend als GoWIII op hard (incl de challenges) en Killzone 2 op elite.
Daar ben ik dan wel minder dood gegaan (beiden zo rond de 140-160 keer), maar die games frustreerden me echt de pan uit. Bloodborne deed dat, tot aan Ebrietas/Nightmare of Mensis, eigenlijk helemaal niet ;)
Topgame dit! d:)b _/-\o_

Video van de laatste boss fight:

spoiler:
Voor Moon Presence had ik geen blood vials meer :D
[video]YouTube: Bloodborne final boss fight part 2: Moon Presence]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Mee eens. Bloodborne is moeilijk maar helemaal niet zo frustrerend. Ik heb me eigenlijk bijna nooit zo zitten ergeren dat het niet leuk meer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

SD5k schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:52:
Nadat je een boss verslagen hebt in een chalice dungeon moet je vaak naar een lift oid lopen om een niveau dieper te gaan. In deze tussen tunnels zitten vaak deuren "verborgen" die leiden naar extra ruimte met daarin "chalice dungeon loot". Materials voor het maken van nieuwe dungeons e.d.

Zit nu op het punt dat je leuke "alternatieve" wapen kunt vinden. Dezelfde stats als de normale wapen, maar met andere rune slots.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:30:
Zo, alle 3 de eindes gedaan :)
Daarna toch maar gewoon voor de fun een ng+ gestart; die dungeons komen nog wel een keer.
De grim reaper zeis wordt nu mijn main wapen, eens kijken wat die kan.
Skill en vooral arcane moeten nog omhoog, maar dat komt goed.
Met de juiste outfit ziet het er gewoon ontzettend tof uit:
[afbeelding]

Dit zijn mijn stats waarmee ik nu verder ga.
De zeis is vooral een skill/arcane based wapen, dus skill moet om te beginnen richting 30 (uiteindelijk ook naar 40) en arcane moet toch minstens richting 15 (ook vanwege de spells).
[afbeelding]

Al met al 54 uur gedaan over de storymode (tot aan father Gascoigne al 9 uur nodig gehad),
met een whopping 174 deaths aan mijn zijde.
Maar toch, dit spel was láng niet zo frustrerend als GoWIII op hard (incl de challenges) en Killzone 2 op elite.
Daar ben ik dan wel minder dood gegaan (beiden zo rond de 140-160 keer), maar die games frustreerden me echt de pan uit. Bloodborne deed dat, tot aan Ebrietas/Nightmare of Mensis, eigenlijk helemaal niet ;)
Topgame dit! d:)b _/-\o_

Video van de laatste boss fight:

spoiler:
Voor Moon Presence had ik geen blood vials meer :D
[video]YouTube: Bloodborne final boss fight part 2: Moon Presence]
Hoe kom je aan die stamina rune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De quest van Eileen the crow completen ;)
Ze geeft 'm je, samen met de crow hunter badge, bovenaan de trap in Cathedral Ward nadat je de hunter in de cathedraal hebt vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
Dat is zomaar het moeilijkste gevecht in de game trouwens! Damn die hunter was sterk en snel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
henri.77 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:21:
Dat is zomaar het moeilijkste gevecht in de game trouwens! Damn die hunter was sterk en snel 8)7
Dan heb je Watchdog of the Old Lords in defiled dungeon nog niet gedaan zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

De eerste keer tegen die hunter ging zo goed, toen had ik nog niet door dat hij me kon one hitten. Daarna drie keer doodgegaan omdat angst me speel stijl veranderde. Terechte angst vind ik nu nog steeds. Overpowered hunter, maar wel een leuke reward.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha en ik ben in het begin gewoon snel naar buiten gerend waarna ik zijn health alleen maar zag afnemen door de 2 handed mode van zijn katana :P
Een simpeler hunter "gevecht" ben ik niet tegengekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:36:
Hahaha en ik ben in het begin gewoon snel naar buiten gerend waarna ik zijn health alleen maar zag afnemen door de 2 handed mode van zijn katana :P
Een simpeler hunter "gevecht" ben ik niet tegengekomen ;)
Inderdaad, zoek op cheese hunter bloodborne ofzo, dan vind je ook een YouTube filmpje van zo'n gast die buiten de Cathedral op de grond gaat zitten wachten tot de hunter dood is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam er eigenlijk bij toeval achter.
Kreeg een paar klappen van hem en dacht "fok dat, dit ga ik nooit winnen".
Dus naar buiten gerend en terwijl ik met Eileen sta te praten zie ik zijn health bar langzaam depleten :P
Filmpje staat hier nog in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
Bron schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:24:
[...]

Dan heb je Watchdog of the Old Lords in defiled dungeon nog niet gedaan zeker? ;)
hahahaha. Nope! Zal me dan toch maar aan de dungeons gaan wagen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Yay, net Logarius in 2 pogingen verslagen. Ik had geen idee wat me te wachten stond, maar ik had hem de eerste poging al op 1% toen ik dood ging. Poging 2 ging eigenlijk vrij makkelijk, stunnen en visceral attacks ftw!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb je vlot gedaan!
Logarius is na Ebrietas toch echt mijn biggest pain in the ass boss gebleken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:11:
Dat heb je vlot gedaan!
+1
Dat heeft mij ook wel wat pogingen gekost.
Ik had op ng+ ook behoorlijk moeite met micolash. Maar dichtbij blijven en tentakels dodgen was een goede tactiek.
En ik heb eindelijk mijn bloodrock die ik de eerste keer had laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
dvdkiwi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:11:
Dat heb je vlot gedaan!
Haha ja, ik kwam de Celestial Emissary per ongeluk tegen, maar die was een walk in the park. Vervolgens een paar minuten later bij Ebrietas en ik was niet eens in staat om ook maar 1 keer te raken voor het welbekende "YOU DIED" in beeld stond :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Iedereen uitgespeeld? Zo rustig hier ineens :)

Ik wel, en in afwachting van TW3!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitgespeeld ja, platinum nee :P
Ik moet de dungeons nog doen en ik wil NG+ doorlopen.

Maar ik heb ook Project Cars net binnen, dus Bloodborne moet even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

-SaveMe- schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:41:
Iedereen uitgespeeld? Zo rustig hier ineens :)

Ik wel, en in afwachting van TW3!
Het is prachtig weer man. Ieder mens met verstand geniet buiten van het weer! ☺

Los daarvan heb ik de platinum al, dus de NG++ komt wel in de winter ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik ben voor nu even klaar met Bloodborne, de chalice dungeons vond ik helemaal niks aan, maar ik kijk wel erg uit naar mogelijke DLC!

Ben net begonnen aan Dark Souls 2 SotFS, is wel even taai na de vloeiende combat van Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Bron schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:24:
[...]

Wat maakt watchdog daar zo moeilijk? Als ik die nog een paar keer oefen weet ik vrij zeker dat ik em aankan zonder geraakt te worden. Dat gaat echter om de simpelere dungeons, dus vandaar m'n vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk zo maar dat de watchdog in de eerste dungeons het lieve kleine broertje is van de watchdog in de latere dungeons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:06:
Ik ben voor nu even klaar met Bloodborne, de chalice dungeons vond ik helemaal niks aan, maar ik kijk wel erg uit naar mogelijke DLC!

Ben net begonnen aan Dark Souls 2 SotFS, is wel even taai na de vloeiende combat van Bloodborne.
Hoe bevalt Dark Souls 2 SotFS?
Heb hem nooit gespeeld maar het jeukt wel na Bloodborne alleen ik maar me wat zorgen over de wat mindere combat. Is het wel leuk als je ze in deze volgorde speelt?
dvdkiwi schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:50:
Ik denk zo maar dat de watchdog in de eerste dungeons het lieve kleine broertje is van de watchdog in de latere dungeons ;)
Dat vermoeden had ik ook al. Ik ben alleen de eerste tegen gekomen en dat was echt super makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Brutal1ty schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Wat maakt watchdog daar zo moeilijk? Als ik die nog een paar keer oefen weet ik vrij zeker dat ik em aankan zonder geraakt te worden. Dat gaat echter om de simpelere dungeons, dus vandaar m'n vraag.
Is het depth 4 defiled dungeon waar je in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

rajackar schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:53:
[...]

Hoe bevalt Dark Souls 2 SotFS?
Heb hem nooit gespeeld maar het jeukt wel na Bloodborne alleen ik maar me wat zorgen over de wat mindere combat. Is het wel leuk als je ze in deze volgorde speelt?
Qua gameplay, animaties en graphics is het voor mij een flinke stap terug t.o.v. Bloodborne, maar verder gaat de game een stuk dieper. Ook in het begin al behoorlijk pittig, maar dat kan ook aan mij liggen. :p
Ben het schild ook nog niet helemaal gewend, en het dodgen gaat minder direct wat af en toe nogal frustrerend is.

Ik kan hem niet direct aanraden want ik moet er zelf eerst meer tijd in steken. Als je hem wil spelen koop hem dan bij een winkel waar je hem terug kan brengen als je het niks vind.

[ Voor 12% gewijzigd door SD5k op 11-05-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:57:
[...]

Qua gameplay, animaties en graphics is het voor mij een flinke stap terug t.o.v. Bloodborne, maar verder gaat de game een stuk dieper. Ook in het begin al behoorlijk pittig, maar dat kan ook aan mij liggen. :p
Ben het schild ook nog niet helemaal gewend, en het dodgen gaat minder direct wat af en toe nogal frustrerend is.

Ik kan hem niet direct aanraden want ik moet er zelf eerst meer tijd in steken. Als je hem wil spelen koop hem dan bij een winkel waar je hem terug kan brengen als je het niks vind.
Thanks! Ik hoor graag nog wat meer van je ervaringen als je wat meer gespeeld hebt. Het jeukt namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe nu new game met een andere character en het gaat me eigenlijk redelijk goed af. Ik ben bijna bij BSB en ben nog maar lv 22. Bossen gaan veel sneller down. Mijn main character is nu lv 130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:46:
[...]

Thanks! Ik hoor graag nog wat meer van je ervaringen als je wat meer gespeeld hebt. Het jeukt namelijk wel.
Bloodborne is wat vloeiender gameplay dan DS2. Het dodgen gaat wat langzamer en je bent vaak aan het fatrollen. Ik vind wel dat magie een beetje OP class is hoor. Een beetje op een afstandje vijanden neerschieten is niet echt een uitdaging. Ik zal voor een warrior class gaan. Lekker met zwaard op vijanden neerhakken voelt gewoon beter ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Gaat hier nog (boeiende) DLC voor komen, wat denken jullie? Zit te twijfelen om hem op marktplaats te gooien. Heb 'm uitgespeeld, de dungeons kunnen me eigenlijk nauwelijks bekoren en op NG+ (en verder) zit ik ook niet heel erg te wachten. Het was al heel wat om hem gewoon 1 keer uit te spelen :)
Pagina: 1 ... 15 ... 66 Laatste