Nou, dat zie ik toch echt anders. Een eerste bron is iemand in het vliegtuig, of het vliegtuig zelf. Daarnaast kan een goede bron de dokter van deze man zijn, of een direct familielid. Maar een ex-vriendin is geen betrouwbare bron. Alleen al omdat ze 'ex' is, en ik weet niet wat ze voor haar verhaal ontvangen heeft en hoe lang zij al 'ex' is.W3ird_N3rd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:58:
[...]
Zijn ex-vriendin (dat is geen derderangs bron) zegt dat hij herinnert wilde worden met een "spectaculair gebaar" en 's nachts opeens "we gaan eraan!" riep.
Ik ben groot fan van allerhande complottheorieën en onwaarschijnlijke scenario's over hoe een gebeurtenis plaats kan hebben gevonden. Maar hier heb ik geen plausibele verklaring meer voor. Had ik dat maar.
[...]
Ook prima dat je geen plausibele verklaring hebt voor wat er gebeurd kan zijn, dat neemt niet weg dat bewust insturen op de berg ook daadwerkelijk gebeurd ìs. Het is niet meer en niet minder dan een speculatie. Ik bespeur bij W3ird_N3rd geen twijfel en dat zou hem - en anderen - wel sieren.
Het gehijg van de media en de reacties zoals W3ird_N3rd geeft (niks persoonlijks btw, ik kan zulke reacties best voorstellen) zorgen er maar al te vaak voor dat er een heksenjacht plaatsvindt, met grote gevolgen voor de slachtoffers van zo'n hooivorkenbrigade.

Beschuldig mij er maar van de moraalridder te spelen