In mijn geval weet ik niet precies of ik nou iets gedaan heb of dat t echt t apparaat was... An sich werkte hij prima zo uit de doos, maar ik was in de war door weergave van t eventuele verkeerde model (dat is dan natuurlijk wel weer vreemd en slordig van HP).
Hoe dan ook, alles werkt nu weer (met de nieuwste bios die hierboven ook staat) en dit keer was ik blij met de recovery partitie
Heb het uiteindelijk met de usb-disk versie gedaan, en dan via windows-B naar het bios update menu booten. Daarna wilde de restore ook pas goed werken, daarvoor kon die ook niet succesvol voltooien.
Sowieso nog aan het overwegen een clean windows install te doen, hoewel het qua bloat wel meevalt allemaal.Nu alles weer aan het installeren en helemaal naar wens te krijgen.
Hoe dan ook, alles werkt nu weer (met de nieuwste bios die hierboven ook staat) en dit keer was ik blij met de recovery partitie
Sowieso nog aan het overwegen een clean windows install te doen, hoewel het qua bloat wel meevalt allemaal.Nu alles weer aan het installeren en helemaal naar wens te krijgen.