NSG schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:16:
Ik heb zojuist de
HP Spectre x360 13-4110nd besteld voor € 1.025,15 in de studentenstore en daarbovenop €42,36
cashback bevestig gekregen. Dus uiteindelijk kost de laptop mij €982,79 inplaats van €1200
Normaal gesproken is de studentenprijs €1.079,10 maar heb gebruik gemaakt van deze actie. Hiervoor heb ik een kortingcode gekregen die generiek lijkt, maar de vraag is of het ook werkt zonder mede-studenten aan te laten melden. Het proberen waard:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Heel erg bedankt voor deze tip

Heb de 13-4110d op exact deze wijze ook besteld op maandag en gisteren was hij al in huis! Ik heb getwijfeld tussen deze en de Envy 13 maar de grotere accu heeft me uiteindelijk overtuigd. Wel een vraagje, is die cashback bij jou gelukt? Ik krijg op cashbackxl de transactie niet in beeld.
Pluspunten:
- Premium tot en met, voelt goed aan en ziet er in het echt nog beter uit dan op foto's
- Bloedsnel in Windows (Voelt sneller aan dan mijn Surface 2 Pro)
- Scherm is op minimaal gelijk nivo aan mijn Surface 2 Pro
- Erg goed geluid, via Plex Home Theater wat series gekeken en het klinkt erg goed
- Ik vind hem erg stil behalve dat ik de processor hoor (coilwhine) als ik dichtbij kom
- Heerlijk touchpad, lekker veel ruimte voor de gestures
- De schanieren voelen extreem degelijk aan
- De gratis sleeve was een leuke geste, helaas doen ze er geen USB2 Ethernet kabeltje meer bij
Minpunten:
- Vergeleken met mijn Surface 2 Pro en mijn zelfbouw Haswell PC (Celeron G1840 met 4GB en 128GB M4 SSD) vind ik dat hij er best lang over doet om op te starten, alsof ze langer nodig hebben voor het UEFI gebeuren
- SSD is sowieso niet de snelste, mijn Samsung 830 256GB doet het (in AS SSD) beter. Dell levert vanaf 256GB een Samsung SM951 M2 PCIe schijf mee in de XPS13, jammer dat dat niet voor HP geldt.
- Inderdaad een beetje aan de zware kant voor het formaat
- Ben nog geen fan van het toetsenbord, voelt tov mijn Elitebook 8440p (14") cramped aan en ik vind het erg jammer dat PageUp, PageDown etc.niet een eigen toets hebben. Ook het feit dat de toetsen niet tegen elkaar aanzitten moet ik nog erg aan wennen
- Rechtermuisknop is lastig te bereiken omdat de touchpad zo breed is
- Een sticker van Intel erop, really HP?