Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-08 14:25
jipvalentijn schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:11:
Ik heb de spectre binnen van electrocorner. Zat goed verpakt en hij was helemaal als nieuw!
Het beeldscherm flikkerde eerst heel erg maar na het installeren van de hp updates was dit verholpen.
Gefeliciteerd met je aankoop. Geeft weer een beetje hoop dat alles goed gaat komen. Zit er bij jou ook een sleeve en een LAN adapter?

[ Voor 0% gewijzigd door chou3 op 09-09-2015 21:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Hopelijk ontvangen wij ook probleemloze exemplaren chou3. Ben benieuwd morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipvalentijn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-05-2024
chou3 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:07:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop. Geeft weer een beetje hoop dat alles goed gaat komen. Zit er bij jou ook een sleeve en een LAN adapter?
Dank je! Nee zit verder niks bij. wel een extra engelse stekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:20
jipvalentijn schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:11:
Ik heb de spectre binnen van electrocorner. Zat goed verpakt en hij was helemaal als nieuw!
Het beeldscherm flikkerde eerst heel erg maar na het installeren van de hp updates was dit verholpen.
Ik heb hem uiteindelijk toch niet besteld. Wacht de performance boost van Skylake nog even af. Mocht dat tegenvallen / die laptops erg duur worden, dan hoop ik dat Electrocorner voor eind oktober nog een lading binnenkrijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3
jipvalentijn schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:41:
[...]

Dank je! Nee zit verder niks bij. wel een extra engelse stekker ;)
Altijd handig!
Master Jeff schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:34:
Hopelijk ontvangen wij ook probleemloze exemplaren chou3. Ben benieuwd morgen :)
We gaan het zien. Morgen maar eens kijken of er iets zinnigs valt te ontdekken wanneer de pakketjesboer langswipt.

• chou3
Hij is binnen gekomen via Electrocorner. Zo goed als nieuw. Op de klep kleine gebruikerssporen. Niet storend en zal er na een paar weken toch op zitten. Het is prijsverschil zeker waard.

• Master Jeff
Inmiddels ook binnen, maar deze mag retour/wordt omgeruild. Zit namelijk een barst in het beeldscherm :(
Klantenservice was snel bereikbaar van Electrocorner en retourticket wordt aangemaakt. Heb wel vertrouwen erin dat het goed komt of anders geld retour.

• Pepper92
Master Jeff schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:52:
Inmiddels ook binnen, maar deze mag retour/wordt omgeruild. Zit namelijk een barst in het beeldscherm :(
Klantenservice was snel bereikbaar van Electrocorner en retourticket wordt aangemaakt. Heb wel vertrouwen erin dat het goed komt of anders geld retour.
Vervelend zeg! Ben benieuwd of ze nog een nieuwe aan je kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3
Master Jeff schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:52:
Dat is niet zo best. Gelukkig pakken ze het gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywrong1982
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 13:12
Vandaag eindelijk de gratis hoes binnengekregen...bestelling was van 27 juli...geen mailtje dat hij verstuurd was of iets dergelijks. Het is dat ik erg blij met mijn spectre, maar ik houd mijn hart vast als ik ooit gebruik moet maken van garantie via de hp store...

• Justinfailber
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Mella7 schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:47:
Iemand die ook verschillende problemen ondervind na het upgraden naar Windows 10? Ik zit momenteel met de volgende problemen:

1. Tijdens het kijken van youtube verspringt het beeld met allemaal groene en paarse pixels (hele golf) waarna hij weer terug schiet naar normaald beeld.
2. Na een tijdje raakt mijn audio compleet in de bar en hoor ik HEEL ERG statisch geluid, na het uit en inschakelen van mijn 'afspeelapparaat' is dit weer opgelost.
3. Nu weet ik niet of dit een probleem is, en of dit was voor windows 10 maar ik speel af en toe spellen en bijvoorbeeld met counter strike als ik dan naar voren loop, naar een kant wil gaan en dan vervolgens weer naar voren wil lopen (w - d - w) ik gewoon naar rechts blijf lopen en hij W niet registreert.

Verder ben ik zeer tevreden met de laptop alleen die dingen zijn toch erg vervelend.
Graag hoor ik of ik de enigste ben met dit probleem.
Ik heb soms ook last van 2.

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:15
copywrong1982 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:40:
Vandaag eindelijk de gratis hoes binnengekregen...bestelling was van 27 juli...geen mailtje dat hij verstuurd was of iets dergelijks. Het is dat ik erg blij met mijn spectre, maar ik houd mijn hart vast als ik ooit gebruik moet maken van garantie via de hp store...
Gelukkig is HP Support een andere afdeling _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Na wat rare fratsen van Postnl ook mijn x360 ontvangen van Electrocorner. Die van mij is als nieuw. Geen enkel krasje of vingerafdrukje gevonden. In de doos zat wel de netwerkadapter, maar geen sleeve.

Nu wil ik er wel een sleeve bij halen. Klopt het dat een macbook pro 13-sleeve het beste past?

PSN: Shiver23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master Jeff
Shiver23 schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:30:
Na wat rare fratsen van Postnl ook mijn x360 ontvangen van Electrocorner. Die van mij is als nieuw. Geen enkel krasje of vingerafdrukje gevonden. In de doos zat wel de netwerkadapter, maar geen sleeve.

Nu wil ik er wel een sleeve bij halen. Klopt het dat een macbook pro 13-sleeve het beste past?
Mazzelaar :)
Afgelopen zaterdag het pakketje retour gezonden en omdat alles is uitverkocht zal het aankoopbedrag worden teruggestort op mijn rekening. Kan niet wachten totdat de nieuwe voorraad arriveert met de Skylake processoren, ga nu toch maar voor een nieuw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Master Jeff schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:44:
[...]

Mazzelaar :)
Afgelopen zaterdag het pakketje retour gezonden en omdat alles is uitverkocht zal het aankoopbedrag worden teruggestort op mijn rekening. Kan niet wachten totdat de nieuwe voorraad arriveert met de Skylake processoren, ga nu toch maar voor een nieuw exemplaar.
Enig idee wanneer dat zal zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3
Shiver23 schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:30:

Ja, moet passen. Ik heb zelf de skinny sleeve macbook pro/air 13 van Acme Made gehaald. Past perfect. eerste keer heel strak en na nu zodanig dat je hem er gemakkelijk uit kan halen maar er niet zomaar uitglijdt.

[ Voor 0% gewijzigd door chou3 op 14-09-2015 19:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
Pepper92 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:40:
[...]

Enig idee wanneer dat zal zijn? :P
Volgens de nieuwsberichten komen volgende maand de notebooks met de nieuwe skylake architectuur op de markt. Hoop zelf dat HP er vroeg bij is en dat volgende maand de nieuwe versies van de Spectre X360 in de verkoop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

chou3 schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:34:
[...]

Ja, moet passen. Ik heb zelf de skinny sleeve macbook pro/air 13 van Acme Made gehaald. Past perfect. eerste keer heel strak en na nu zodanig dat je hem er gemakkelijk uit kan halen maar er niet zomaar uitglijdt.
Gisteren bij de V&D op de gok een sleeve voor de 13" air gehaald. Deze was extreem afgeprijsd. Een beetje krap, maar dat rekt nog wel. >:)

Eerste indruk van de Spectre is overigens erg goed. Het touchpad is superfijn en wat is het scherm mooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07-2023
Hey ik wil binnenkort een nieuwe laptop halen en ben tot de conclusie gekomen dat dit hem gaat worden. Nu vroeg ik me af waar ik hem voor een leuk prijsje kan oppikken. Ik zag al de electrocorner voorbij komen maar kon hem daar niet meer op de website vinden. Waarschijnlijk omdat de voorraad op is. Ik las ook dat die een uk toetsenbord hebben maar wat is precies het verschil dan? Ik las ook iets dat de spectre een skylake processor zou krijgen maar wat is het verschil dan met de huidige processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
  • Laatst online: 17-09 09:19
Hij lijkt er dan dus toch aan te komen.
De Spectre met een i7 6500U (Skylake), 256GB SSD (helaas vooralsnog geen 512GB) en 8GB ram.
http://www.centralpoint.n...t-p1e27eaabh-num-5195708/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:07

NSG

Je weet niks!

Heb na wat googlen ook een skylake model op de australische hp site gevonden: http://h20386.www2.hp.com...2PA&opt=#merch-tech-specs

Zie daar jammergenoeg niks over usb-c staan :(

Edit (nog meer skylake gevonden):
i5-6200U
http://store.hp.com/Switz...pt=UUZ&sel=DEF&lang=en-CH

i7-6500U
http://store.hp.com/Switz...pt=UUZ&sel=DEF&lang=en-CH

Datasheet (ook hier geen usb-c):
http://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/c04802101.pdf

[ Voor 43% gewijzigd door NSG op 21-09-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HP Spectre x360 voor 840 euro (let wel, 4GB).

Studentenprijs 979 euro en 100 euro retour voor oude pc/laptop (mag defect zijn).
Bestel via cashbackxl.nl voor 40 euro cashback.
Of telefonisch voor extra korting of een gratis accessoire.

http://store.hp.com/Nethe...d=H9W41EA&opt=ABH&sel=NTB
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AGM1dmV.png

Helaas is er op dit moment geen actieve 10% kortingscode. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verschil tussen een Spctre Pro x360 G1 en een 'normale' Spectre x360 is toch alleen het feit dat er een Windows Pro installatie is inplaats van een Home installatie? Indien ja, vind ik €979 veel te veel geld voor een 4GB model!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
NSG schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:25:
Verschil tussen een Spctre Pro x360 G1 en een 'normale' Spectre x360 is toch alleen het feit dat er een Windows Pro installatie is inplaats van een Home installatie?
Verschil tussen de 'zakelijke' H9W41EA en de 'normale' L5Z07EA:
4GB vs 8GB
TLC SSD vs MLC
Intel 7260 (2x2) vs 3160 (1x1).
NSG schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:25:
Indien ja, vind ik €979 veel te veel geld voor een 4GB model!
Je moet die 100 euro cashback ook meerekenen. Die actie geldt niet voor de normale versie.
Met de 10% back-to-school code van begin deze maand kostte hij na cashbacks zelfs maar 745 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb het Pro model en er zit een Adata AXNS381E-128GM-B SSD in, welke volgens mij gewoon een MLC based SSD is. :)

Ik was eigenlijk van plan het 'normale' model aan te schaffen met 8GB RAM, maar deze kon niet tijdig geleverd worden voor de start van mijn studie. Gelukkig red ik me wel met 4GB, maar jammer is het wel. Maar buiten dat, prima laptop hoor. Heb wel zelf het touchpad moeten fixen, deze voelde wat losjes aan als je er op tikte zonder fysiek te klikken en dat maakte een vervelend geluid. Laptop opengemaakt en de touchpad assembly een klein beetje bijgebogen en nu is het perfect.

[ Voor 32% gewijzigd door Frietsaus op 22-09-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Iemand die ook verschillende problemen ondervind na het upgraden naar Windows 10? Ik zit momenteel met de volgende problemen:

1. Tijdens het kijken van youtube verspringt het beeld met allemaal groene en paarse pixels (hele golf) waarna hij weer terug schiet naar normaald beeld.
2. Na een tijdje raakt mijn audio compleet in de bar en hoor ik HEEL ERG statisch geluid, na het uit en inschakelen van mijn 'afspeelapparaat' is dit weer opgelost.
3. Nu weet ik niet of dit een probleem is, en of dit was voor windows 10 maar ik speel af en toe spellen en bijvoorbeeld met counter strike als ik dan naar voren loop, naar een kant wil gaan en dan vervolgens weer naar voren wil lopen (w - d - w) ik gewoon naar rechts blijf lopen en hij W niet registreert.

Verder ben ik zeer tevreden met de laptop alleen die dingen zijn toch erg vervelend.
Om nog even op punt 1 terug te komen; ik zag laatst ook groene balken tijdens het kijken van flash videos. Het schijnt te helpen als je hardware acceleratie van flash uitzet. Dus rechtsklik op het filmpje > settings > uitvinken Hardware acceleration.

vice versa en weer terug

• Frietsaus
  • Niet online
Ik twijfel overigens of ik de laptop wel moet houden. Mijn exemplaar heeft ontzettend veel last van image retention, dat wil zeggen dat wanneer ik een donker scherm open ik heel duidelijk het voorgaande beeld kan zien. Als ik Photoshop open kan ik GoT nog prima lezen, als ik een film kijk zie ik onderin beeld de icoontjes van de taakbalk nog 'nagloeien'.

Iemand anders die het ook zo erg heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3
Frietsaus schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:11:
Ik twijfel overigens of ik de laptop wel moet houden. Mijn exemplaar heeft ontzettend veel last van image retention, dat wil zeggen dat wanneer ik een donker scherm open ik heel duidelijk het voorgaande beeld kan zien. Als ik Photoshop open kan ik GoT nog prima lezen, als ik een film kijk zie ik onderin beeld de icoontjes van de taakbalk nog 'nagloeien'.

Iemand anders die het ook zo erg heeft?
Het is mij nog niet opgevallen. Moet weer werk bij zeggen dat mijn helderheid op minimum heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3

Nummer 2 ondervind ik ook zo nu en dan. Heb trouwens dat er een wit kader om een filmpje komt wanneer ik hem maximaliseer.
Som alleen aan de rechter- en onderkant soms alle hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
chou3 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:21:
[...]

Het is mij nog niet opgevallen. Moet weer werk bij zeggen dat mijn helderheid op minimum heb staan.
Dank, ik heb toch besloten hem niet te houden, DHL haalt hem maandag weer op. Ik merkte inderdaad ook dat de speakers soms totaal gek gingen doen met rare geluiden. Ik vermoed dat die DTS audioeffecten soms een beetje te veel zijn voor deze kleine speakers. Het scherm werd ook steeds erger, als ik Photoshop opende kon ik de website die ik er voor bekeek nog makkelijk teruglezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mijn x360 lijkt dood te zijn.

Gisteravond nog film op gekeken, daarna laptop dicht geklapt. Laptop wil niet meer aan. Nog even gehoop dat de lader kapot was en de accu helemaal leeg maar de lader doet het gewoon.

2 maand oud, 1500 euro.Snap dat het kan gebeuren maar ben er wel een beetje behoorlijk ziek van (ook omdat ik niet in NL woon en garantie lastig gaat worden en er veel work in progress op staat en niet alles in de cloud is opgelagen).

Heb al gelezen dat ik niet de eerste ben met dit probleem :-(

Edit:

Las iets over de batterij verwijderen, heb ik gedaan maar dat heeft niet het gewenste effect gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door [Roland] op 28-09-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:36
Anders eerst een M.2 usb adapter kopen, WiP eraf halen en vervolgens gewoon garantie proberen aan te vragen in het land waar je zit bij HP. Het is tenslotte een premium product, dus zouden ze toch wel makkelijker moeten zijn met garantie.
Wel balen man, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Heb contact gehad met HP, in het land waar ik zit (Kenya) is geen HP. Kan wel gebruik maken van een HP dealer maar reparatie gaat erg lang duren wist ze me al te vertellen (weinig premium HP in Kenya denk ik).

En M.2 usb adapter ga ik hier ook niet vinden, ben bang dat mijn work in progress data verleden tijd is. Ben er alweer minder ziek van dan vanochtend :-)

Het is overigens wel iets wat vaker voor komt. Houd het in gedachten als je voor deze laptop gaat (niet dat andere merken niet kapot kunnen gaan)

• NSG

NSG

Je weet niks!

Vergis ik me of zijn de Skylake modelen een stuk duurder dan de Broadwell?

i5-6200U
1080p
8GB RAM
256GB SSD
£899.00 omgerekend €1.217,50
http://store.hp.com/UKSto...d=K3D89EA&opt=ABU&sel=NTB

i7-6500U
Quad-HD
8GB RAM
512GB SSD
£1,099.00 omgerekend €1.488,35
https://store.hp.com/UKSt...d=K3D87EA&opt=ABU&sel=NTB

• Pepper92
Ja als je naar de oude laptop kijkt zijn die 100 pond goedkoper. Eerst maar even afwachten wat het met de Nederlandse prijs gaat doen! Zo te zien is de basis opslag wel verhoogd naar 256GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

chou3 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:26:
[...]

Nummer 2 ondervind ik ook zo nu en dan. Heb trouwens dat er een wit kader om een filmpje komt wanneer ik hem maximaliseer.
Som alleen aan de rechter- en onderkant soms alle hoeken.
Beetje laat, maar nummer 2 herken ik ook. Ik benk dat we even moeten wachten op een update van de audiodriver. Op de US-site stond al wel een nieuwe, maar deze krijg ik niet geïnstalleerd op mijn versie. Dus mogelijk is dat voor een iets andere audiochip.. 8)7

Gisteren zag ik wel dat er een nieuwe videodriver beschikbaar was. Misschien dat dit wat grafische problemen zal verhelpen.

Edit: ik zou graag een stylus bij de x360 aanschaffen. Een Dell zou daarvoor het beste zijn. Maar al die serienummers lijken op elkaar. Welke kan ik het beste halen?

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 01-10-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Als HP Nederland nou eens opschiet en de nieuwe Spectre's op de site zet.
Ik ben erg benieuwd naar het prijskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

jeroenvanrooij schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:34:
Als HP Nederland nou eens opschiet en de nieuwe Spectre's op de site zet.
Ik ben erg benieuwd naar het prijskaartje.
Op de NL site kan ik hem nog steeds niet vinden via google, inmiddels wel op de Duitste site (zelfs op voorraad). Een teleurstellend prijskaartje van €1199 voor het i5-6200U, 265GB, 8GB, 1080p model.

http://store.hp.com/Germa...d=P0U79EA&opt=ABD&sel=DEF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:19
NSG schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:04:
[...]

Op de NL site kan ik hem nog steeds niet vinden via google, inmiddels wel op de Duitste site (zelfs op voorraad). Een teleurstellend prijskaartje van €1199 voor het i5-6200U, 265GB, 8GB, 1080p model.

http://store.hp.com/Germa...d=P0U79EA&opt=ABD&sel=DEF
Eerder teleurstellende configuraties. Beide Skylake modellen hebben een 256GB SSD en 1080p scherm. Enige verschil is een Core i5 vs een Core i 7. Hopelijk verschijnen op de NL site dezelfde configuraties als op de UK site.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Zo te zien komt er ook nog keus in kleur:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kw9hD/78427ca57b.png
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kw9gb/938123af05.png

http://h20195.www2.hp.com...spx/c04815070.pdf?ver=1.0

Voor de mensen die zich afvragen hoe ik telkens aan die info kom, ik voer gewoon een paar keer per week de volgende zoekcommando's in op google:
site:hp.com 'spectre x360 i7-6500U'
site:hp.com 'spectre x360 i5-6200U'

[ Voor 34% gewijzigd door NSG op 02-10-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:03
Zwart met goud... wordt dat de Roy Donders-versie van de Spectre x360?
Mijn god, wat een lelijk gedrocht...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 17:41

Sick Nick

Drop the top!

Misschien niet de mooiste combi maar je kan tenminste de toesten wel fatsoenlijk zien als de backlight aan staat met gewoon omgevingslicht. Zilvereren toetsen met witte verlichting is echt de domste combo ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
In de US store kan je 'm naar believen samenstellen: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Zou er ook nog een speciale James Bond versie komen aangezien de nieuwe Bond film ook Spectre heet? :P

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3
Shiver23 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:38:
[...]

Beetje laat, maar nummer 2 herken ik ook. Ik benk dat we even moeten wachten op een update van de audiodriver. Op de US-site stond al wel een nieuwe, maar deze krijg ik niet geïnstalleerd op mijn versie. Dus mogelijk is dat voor een iets andere audiochip.. 8)7

Gisteren zag ik wel dat er een nieuwe videodriver beschikbaar was. Misschien dat dit wat grafische problemen zal verhelpen.

Edit: ik zou graag een stylus bij de x360 aanschaffen. Een Dell zou daarvoor het beste zijn. Maar al die serienummers lijken op elkaar. Welke kan ik het beste halen?
Gedownload. Het heeft niet mogen baten. Ik gok dat het waarschijnlijk met het schalen van win10 te maken heeft (qHD).

Deze stylus van Dell moet je hebben. stylus
Heb er ook aan gedacht om hem te bestellen maar ben bang voor krassen op mijn scherm. Een korreltje zand is genoeg. Kan ook niet vinden of er gebruik word gemaakt van een vorm van gorilla glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Bij Coolblue staat het i5, 256GB SSD, 1080p model inmiddels op de site voor €1199,-
http://www.laptopshop.nl/...ectre-13-4110nd-x360.html

En via Marktplaats is te zien dat HP zelf in ieder geval 3 modellen in NL gaat uitbrengen, de 13-4110nd voor €1199, 13-4150nd voor €1399 en de 13-4190nd voor €1699.

[ Voor 35% gewijzigd door PatrickC op 03-10-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Mijn interesse gaat uit naar een i7 met 512GB SSD en het liefst een QDH scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

De 13-4110nd is al te bestellen via deze hp link met als verwachte levertijd: (09/10/2015-16/10/2015).
Met 10% studentenkorting kom ik dan uit op € 1.079,10. Met korting vind ik de prijs nog wel redelijk, toch wacht ik nog even tot je hem ook zonder de link op de site kan vinden, want nu kan je het volgens mij niet combineren met cashback korting wat ook weer 5% kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
jeroenvanrooij schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:00:
Mijn interesse gaat uit naar een i7 met 512GB SSD en het liefst een QDH scherm.
Dat is de configuratie waarop ik ook zit te wachten en zo te zien gaat die €1699,- kosten (13-4190nd).
Ik vraag me wel af hoeveel sneller de nieuwe Skylake i7's gaan zijn en dan met name de geintegreerde graphics. Ik heb hier nog weinig over kunnen vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
NSG schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:02:
De 13-4110nd is al te bestellen via deze hp link met als verwachte levertijd: (09/10/2015-16/10/2015).
Met 10% studentenkorting kom ik dan uit op € 1.079,10. Met korting vind ik de prijs nog wel redelijk, toch wacht ik nog even tot je hem ook zonder de link op de site kan vinden, want nu kan je het volgens mij niet combineren met cashback korting wat ook weer 5% kan zijn.
Waarom is deze nu duurder geworden volgens mij waren ze eerst goedkoper toch? Zit zelf al tijden te kijken naar een spectre maar meer dan 1000 euro vind ik net iets te veel. Dat goedkoopste model was eerst 800 euro met studenten korting als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De prijs per configuratie is €200,- duurder t.o.v. de vorige generatie Intel processoren.
http://store.hp.com/Nethe...EA&masteropt=ABH&sel=DEF&
Een behoorlijke prijsverhoging als je het mij vraagt. Eerst maar eens even wat benchmarks afwachten om te kijken of de nieuwe modellen deze prijsverhoging wel waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Inderdaad een flinke prijsverhoging, voor dat geld hadden ze er toch wel een USB-C poort in kunnen stoppen.
Dus nog even tot dinsdag wachten om te zien wat voor specs de Microsoft Surface Pro 4 krijgt en tegen wat voor prijs. Hoogstwaarschijnlijk zal Dell dan ook de XPS 13 en 15 releasen. Andere concurrenten heeft de x360 naar mijn mening niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Niet online
Ik ben nog twee irritaties tegengekomen. Met wat zoekwerk een oplossing gevonden voor het volgende:

- Synaptics touchpad driver 'onthoudt' de instellingen niet na reboot.
Oplossing:
Open up regedit.exe
Navigate to:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Synaptics\SynTP\Install
Note this is LOCAL MACHINE, not CURRENT USER.
Look for a key in that Install folder called DeleteUserSettingsOnUpgrade
Double click and change the value to 0
(Bron: http://answers.microsoft....-b143-3f813cb1b37e?auth=1)

- Tekst en iconen zijn blurry (in bijv. start menu en standaard apps).
Oplossing:
In de Intel HD graphics settings de 'conservatieve morphological anti-aliasing' uitschakelen.

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Heeft iemand de nieuwe modellen al kunnen vinden op de hp site zonder de directe link?
Dus aan de hand van menu's klikken of gebruik maken van de zoekfunctie, want dat is toch wel nodig om gebruik te maken van een cashback site.

Krijg zelfs banners van de van de nieuwe modellen op oa nu.nl :P

[ Voor 16% gewijzigd door NSG op 05-10-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
NSG schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:30:
Heeft iemand de nieuwe modellen al kunnen vinden op de hp site zonder de directe link?
Dus aan de hand van menu's klikken of gebruik maken van de zoekfunctie, want dat is toch wel nodig om gebruik te maken van een cashback site.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
Ben ik blij dat ik een 3 maand oude Spectre x360 heb kunnen scoren voor 'weinig'. :)
Absurde prijsverhoging als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Master Jeff schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Ben ik blij dat ik een 3 maand oude Spectre x360 heb kunnen scoren voor 'weinig'. :)
Absurde prijsverhoging als je het mij vraagt.
Ja, €200 voor alleen een nieuwe processor is inderdaad erg absurd. Tot er reviews komen hoop ik er nog steeds stiekem op dat er een usb-c poort op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ben ook wel benieuwd hoe de prijs zich gaat verhouden tov de MS Surface Pro 4 en de Dell XPS13 met Skylake processoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
NSG schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:30:

Ze staan nu ook op de site zonder directe link.
http://store.hp.com/Nethe...TB&ctrl=f&fc_sb_spectre=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Ik zit wel te balen dat ze 'm zo duur hebben gemaakt. €1025 inc studentenkortingen en 5% cashback voor het goedkoopste model. Als de basisprijs nou €1099 was geweest... nouja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Pepper92 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:45:
Ik zit wel te balen dat ze 'm zo duur hebben gemaakt. €1025 inc studentenkortingen en 5% cashback voor het goedkoopste model. Als de basisprijs nou €1099 was geweest... nouja.
Het basismodel is dan wel €200,- duurder, maar de SSD is ook 'gegroeid' van 128GB naar 256GB. Het duurste model is ook €200,- duurder, maar daarvoor krijg je alleen de nieuwe processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:03
Voor wie de nieuwe modellen nog te duur vindt en tevreden is met de oude serie: Coolblue heeft weer een 4031nd in de 2e keus op Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/m972723683

Ik heb de mijne ook via hun gekocht en het is gewoon een nieuw apparaat, maar dan voor 200 euro minder en met één maand minder garantie. Volgens mij geen heel slechte deal.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
Ik heb gisteren gereageerd op de advertentie, kreeg vandaag een email dat die niet meer beschikbaar was bij coolblue. Graag meer van deze tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De nieuwe Microsoft Surface Book lijkt een grote concurrent te worden van de HP Spectre X360. Qua looks kan ie zeker concurreren en qua specs (Nvidia GPU) misschien wel te overtreffen? Even afwachten welke configuraties er precies komen en wat hun prijs wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

PatrickC schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:54:
De nieuwe Microsoft Surface Book lijkt een grote concurrent te worden van de HP Spectre X360. Qua looks kan ie zeker concurreren en qua specs (Nvidia GPU) misschien wel te overtreffen? Even afwachten welke configuraties er precies komen en wat hun prijs wordt.
Nou afwachten op de prijzen hoeft niet: http://www.microsoftstore...S/pdp/productID.325716000

Goedkoopste model met 128GB / Core Intel i5 - 8GB = $1,499.00
Duurste model met 512GB / Core Intel i7 - 16GB / dGPU = $2,699.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Maar inderdaad, de prijzen zijn wel gigantisch hoog. Echter als je student bent, krijg je nog eens 10% extra korting. Plus eventuele shopkorting!

Kom je uit op +/- 1200€!

[ Voor 11% gewijzigd door marijn65 op 06-10-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin0117
Zo jammer was echt een mooie deal van coolblue. snap niet dat ik hem niet kon kopen was er volgens mij vrij vroeg bij. Meer dan 900 euro wil ik namelijk niet uitgeven dus die nieuwe modellen moeten of flink worden afgeprijsd of ik moet ergens een leuke tweede hands op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
NSG schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:30:
[...]

Nou afwachten op de prijzen hoeft niet: http://www.microsoftstore...S/pdp/productID.325716000

Goedkoopste model met 128GB / Core Intel i5 - 8GB = $1,499.00
Duurste model met 512GB / Core Intel i7 - 16GB / dGPU = $2,699.00
Flinke prijzen, maar toch wel wat extra's tov de Spectre. Doordat je het scherm kunt loskoppelen zal de tabletmodus een stuk prettiger zijn en met het keyboard gekoppeld kun je ook zwaardere games spelen en die nvdia GPU zal ook vast voor performance verbeteringen zorgen in grafische applicaties als photoshop en lightroom. En er zit standaard een pen bij. Eerst maar eens wat testen afwachten van zowel de nieuwe Spectre als de Surface Book.De presentatie van MS van de Surface Book zag er in ieder geval spectaculair uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Het duurste model, de 13-4190nd, is 100 euro in prijs gezakt, van 1699 naar 1599.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

jeroenvanrooij schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:03:
Het duurste model, de 13-4190nd, is 100 euro in prijs gezakt, van 1699 naar 1599.
Nog steeds een stuk duurder dan in de UK (£1,099.00 omgerekend €1485,34), terwijl de prijzen van de andere modellen wel aardig overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Ook weer nieuwe op elektrocorner, maar echt fors duurder dan vorige keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Pepper92 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:53:
Ook weer nieuwe op elektrocorner, maar echt fors duurder dan vorige keer
De nieuwe spectre nog niet?
Alleen met 5000 serie zie ik ze staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
marijn65 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:20:
[...]

De nieuwe spectre nog niet?
Alleen met 5000 serie zie ik ze staan!
Gaat om HP Renew producten. Is een maand geleden uitgebreid langsgekomen in dit topic. Toen waren het echter prima aanbiedingen (o.a. i7, 8gb, 512gb SSD, QHD voor €900). Die kost nu helaas €1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Pepper92 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 06:09:
[...]

Gaat om HP Renew producten. Is een maand geleden uitgebreid langsgekomen in dit topic. Toen waren het echter prima aanbiedingen (o.a. i7, 8gb, 512gb SSD, QHD voor €900). Die kost nu helaas €1200.
Aha! Op die fiets.
Die zie ik inderdaad wel staan. Maar idd nog behoorlijk aan de prijs. Scheelt nauwelijks iets met de nieuwe modellen..
Wel t engelse model dat "iets" lager is in prijs, maar dat toetsenbord trekt me niet helemaal, al scheelt t niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Is de presentatie van HP ergens te zien trouwens? Kan hem nergens vinden..

En ik ben toch nog steeds wel erg geïnteresseerd in de Spectre x360, ondanks de Envy, die me ook wel gaaf lijkt.
Met name ook omdat ik aantekeningen kan maken met een pen, toch wel erg chill voor school.
Welke gebruikers hier gebruiken een Pen en which one would suit me best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Niet online
marijn65 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:45:
Is de presentatie van HP ergens te zien trouwens? Kan hem nergens vinden..

En ik ben toch nog steeds wel erg geïnteresseerd in de Spectre x360, ondanks de Envy, die me ook wel gaaf lijkt.
Met name ook omdat ik aantekeningen kan maken met een pen, toch wel erg chill voor school.
Welke gebruikers hier gebruiken een Pen en which one would suit me best?
Zoek even op stylus in het topic. De Dell active stylus is favoriet.

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Brumax schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

Zoek even op stylus in het topic. De Dell active stylus is favoriet.
Oh aha, wist niet dat die er was.
Had eerst even moeten zoeken! Maar dank voor de tip. Verdiep me er wel even in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik heb zojuist de HP Spectre x360 13-4110nd besteld voor € 1.025,15 in de studentenstore en daarbovenop €42,36 cashback bevestig gekregen. Dus uiteindelijk kost de laptop mij €982,79 inplaats van €1200 :)

Normaal gesproken is de studentenprijs €1.079,10 maar heb gebruik gemaakt van deze actie. Hiervoor heb ik een kortingcode gekregen die generiek lijkt, maar de vraag is of het ook werkt zonder mede-studenten aan te laten melden. Het proberen waard:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Code is inderdaad voor iedereen hetzelfde gok ik.
Maar waarschijnlijk wel gekoppeld aan je account.. Gezien je een email adres moet opgeven, en degene die iets besteld zich met dat emailadres moet registreren.

EDIT:
Nope, code is bruikbaar voor mij. Blijkbaar niet aan je emailadres gekoppeld dus.
En die cashback site is ook handig, gebruikte zelf altijd shopkorting, maar die geeft in dit geval maar 2,5%. Toch een verdubbeling van mn cashback :). Mocht ik voor een van de HP's kiezen.

Thanks!

[ Voor 41% gewijzigd door marijn65 op 09-10-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Er is nog een nieuw model verschenen, de 13-4159nd Special Edition:
http://store.hp.com/Nethe...d=P1E27EA&opt=ABH&sel=NTB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
NSG schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:16:
Ik heb zojuist de HP Spectre x360 13-4110nd besteld voor € 1.025,15 in de studentenstore en daarbovenop €42,36 cashback bevestig gekregen. Dus uiteindelijk kost de laptop mij €982,79 inplaats van €1200 :)

Normaal gesproken is de studentenprijs €1.079,10 maar heb gebruik gemaakt van deze actie. Hiervoor heb ik een kortingcode gekregen die generiek lijkt, maar de vraag is of het ook werkt zonder mede-studenten aan te laten melden. Het proberen waard:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Het enige waar ik me eigenlijk zorgen over maak is de weerspiegeling..
Mijn huidige laptop is mat, en mijn monitor ook.

Enig idee of de nieuwe spectre minder reflecties heeft dan zijn voorganger, of is daar niks aan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 21:07

Members only:
Dank je wel voor deze code! Heb net de i7 variant besteld voor 1196 i.p.v. 1399 normaal :*)

Levertijd is 5 tot 10 werkdagen, dus nu ongeduldig wachten.

Ik wou eigenlijk een Surface Pro 4 kopen, maar ik sluit regelmatig 2 monitoren op een laptop aan en voor de Surface moet je dan weer een extra dock halen. De Spectre heeft gelijk al 2 uitgangen en 3 usb poorten ingebouwd.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-91W
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 21:12
Worden de Spectre's met skylake wel al geleverd? Ik heb net mijn geld terug van een bestelling van een Broadwell type die uiteindelijk niet geleverd werd... De -4110nd vind ik nog steeds wel aantrekkelijk uitzien maar ik wil nu wel wat meer zekerheid dat-ie ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Apart dat ze de bestelling niet hebben omgezet (evt. na overleg) naar een vergelijkbaar Skylake model. Ik zou er niet bang voor zijn dat die niet geleverd worden, maar het duurt wel een paar dagen langer omdat ze nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
F-91W schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:09:
Worden de Spectre's met skylake wel al geleverd? Ik heb net mijn geld terug van een bestelling van een Broadwell type die uiteindelijk niet geleverd werd... De -4110nd vind ik nog steeds wel aantrekkelijk uitzien maar ik wil nu wel wat meer zekerheid dat-ie ook komt.
Het i5 model is al vol op op voorraad een aantal dagen.
Staat zelf; voor 17.00 besteld, volgende dag in huis.

De rest staat nog op 5-10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

F-91W schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:09:
Mijn 4110nd wordt volgens een mail morgen overgedragen aan DHL, dan zou ik hem dinsdag moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-91W
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 21:12
marijn65 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:27:
[...]

Het i5 model is al vol op op voorraad een aantal dagen.
Staat zelf; voor 17.00 besteld, volgende dag in huis.

De rest staat nog op 5-10 werkdagen
Ach je hebt helemaal gelijk, was me nog niet opgevallen! We proberen het maar weer eens, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7asper
  • Laatst online: 01-09 18:09

Members only:
Bedankt! Hij is inderdaad gewoon generiek. Heb mijn Envy 13 kunnen kopen met 10% studentenkorting, 5% door deze code en 5% cashback! Uiteindelijk €650 kwijt in plaats van €800! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

NSG schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:32:
[...]

Mijn 4110nd wordt volgens een mail morgen overgedragen aan DHL, dan zou ik hem dinsdag moeten hebben.
Zojuist afgeleverd, wat een prachtig apparaat!
Touchpad is wel heeel erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag besteld en vandaag de nieuwe Spectre 360 4110nd binnen gekregen
Eerste bevindingen zijn erg goed. Wat op valt is de snelheid van de nieuwe i5 skylake processor.
Sommige gebruikers van het oude type hadden problemen dat de laptop snel warm wordt op schoot. Heb de laptop nu zo`n 2 uur op schoot staan en heb echt nergens last van.
Ook is deze laptop lekker stil in gebruik.
Tot nu toe super tevreden met de HP 360X .

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik vraag mij toch af wat die gebruikers dan doen. Mijne wordt echt niet warm bij normaal gebruik. Hell, zelfs bij zwaar gebruik wordt het ding niet ondragelijk heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen idee :) het was mij opgevallen toen ik ging zoeken naar een nieuwe laptop dat sommige gebruikers hier last van hadden. Maar echt wat een lekker ding is dit man.
Ben blij dat ik niet voor de macbook pro ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

SChief schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:31:
Ik vraag mij toch af wat die gebruikers dan doen. Mijne wordt echt niet warm bij normaal gebruik. Hell, zelfs bij zwaar gebruik wordt het ding niet ondragelijk heet.
Voelt toch wel een stuk warmer aan dan m'n l502x (die heb/had jij ook toch?), maar goed de fan heeft dan ook de eerste 2 uur helemaal niet aangestaan en binnen een paar seconden was het weer gekoeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSG schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:40:
[...]

Voelt toch wel een stuk warmer aan dan m'n l502x (die heb/had jij ook toch?), maar goed de fan heeft dan ook de eerste 2 uur helemaal niet aangestaan en binnen een paar seconden was het weer gekoeld :D
Oke zit er toch een fan in :) :) heb hem nog niet gehoord hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik ben erg benieuwd hoeveel sneller de Intel Graphics zijn in de nieuwe Skylake modellen tov de vorige generatie. Misschien dat de eigenaren van de HP Spectre X360 op dit forum wat benchmarks, b.v. van 3DMark, kunnen doen en de resultaten hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapmans
  • Laatst online: 25-09 10:21
Ik verwacht de 4159 later deze week eind deze maand (28 okt) donderdag 15 oktober. Ik wil graag een review schrijven. Zijn daar richtlijnen voor vwb gebruikte software etc? Suggesties of verwijzingen naar super-reviews zijn welkom.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaapmans op 14-10-2015 21:07 . Reden: Tijdslijnen aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
NSG schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:40:
[...]

l502x heb ik nog steeds ja. Die is van plastic en is een stuk dikker, bij zo'n (metalen) ultrabook wordt de body eigenlijk ook een beetje als heatsink gebruikt. En alles zit natuurlijk een stuk meer op elkaar. Geen eerlijke vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 21:07
Mijn 4150 is ook binnen. Net uitgepakt en installatie gedaan van eea gedaan. Eerste indrukken zijn positief! Mooie lichte laptop. Snel met opstarten, goed scherm, sftil (al gaat de fan af en toe wel aan bij de installatie van veel dingen)

Heb wel gelijk het f5 lampje uitgezet, vond dat maar irritant.

What a fine day for Science! | Specs

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste