Weet iemand of er nog ergens een kortingscode is die werkt of kunnen jullie uitleggen hoe jullie er 1 wisten te krijgen? Liefst bij HP shop voor de extra hoes maar ergens anders zou ook top zijn. Wil als niet student graag de FHD versie pakken.
De gratis hoes was een deal van HP zelf, daar had je geen code voor nodig. Gezien de leveringsproblemen met deze hoes verwacht ik niet dat deze actie op korte termijn terug komt.Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:26:
Weet iemand of er nog ergens een kortingscode is die werkt of kunnen jullie uitleggen hoe jullie er 1 wisten te krijgen? Liefst bij HP shop voor de extra hoes maar ergens anders zou ook top zijn. Wil als niet student graag de FHD versie pakken.
De andere code die ik gebruikt heb was de "10%VOUCHER" code. Ik weet niet of deze nog werkt.
Verwijderd
Zo te zien is de actie voor die hoes er nog en heb er geen probleem mee om daarvoor op de wat langere levertijd te wachten. Had die 10%VOUCHER geprobeerd maar lukte niet.Wallii schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:30:
[...]
De gratis hoes was een deal van HP zelf, daar had je geen code voor nodig. Gezien de leveringsproblemen met deze hoes verwacht ik niet dat deze actie op korte termijn terug komt.
De andere code die ik gebruikt heb was de "10%VOUCHER" code. Ik weet niet of deze nog werkt.
de automatische tabletmodus op mijn 4031nd werkt echt bijna niet tot niet wanneer ik hem omsla, weet niet of dit een software probleem is of dat er nu al gewoon een sensor kapot is? super irritant want het toetsenbord blijft nu aan. Heb hem nu een maandje. weet niet of het een bekend probleem is?
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Voucher werkt idd al een tijd niet meer. Als je student bent kan je overigens ook extra korting krijgen (wel goed opletten of je daar ook voor de versie met hoes kan kiezen). Excuus, gemist dat je al had gemeld dat je geen student was.Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:39:
[...]
Zo te zien is de actie voor die hoes er nog en heb er geen probleem mee om daarvoor op de wat langere levertijd te wachten. Had die 10%VOUCHER geprobeerd maar lukte niet.
Heb een mail gehad waarin staat dat de hoes op 28 augustus aan DHL zal worden overgedragen. Ben benieuwd..Wallii schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:30:
[...]
De gratis hoes was een deal van HP zelf, daar had je geen code voor nodig. Gezien de leveringsproblemen met deze hoes verwacht ik niet dat deze actie op korte termijn terug komt.
[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 23-08-2015 02:09 ]
Vreemd die NL HP Store. De 4031nd zonder gratis hoes is nu €200 duurder dan die met de hoes (€1199 vs €999)?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Niet te hard roepen, straks passen ze het nog aan (HP schijnt mee te lezen
). 
Oh, kan het net zo goed ook in deze post plaatsen: hoes verplaatst naar 2 september. Prachtig, voor iets wat ik eind juli heb besteld.
Oh, kan het net zo goed ook in deze post plaatsen: hoes verplaatst naar 2 september. Prachtig, voor iets wat ik eind juli heb besteld.
[ Voor 46% gewijzigd door S_Chief op 24-08-2015 13:44 ]
spijtig dit te horen.coase schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:18:
[...]
ik heb eveneens een samsung evo 850 m.2 aangeschaft en een m.2 usb 3 behuizing.
Geïnitialiseerd als mbr en geformatteerd naar NTFS.
Helaas werkt het tooltje van samsung : data migration niet. Ik kan de samsung niet selecteren als target. Heb je iets anders gedaan?
HP spectre is al geupgraded naar windows 10. Misschien is dit het probleem?
als ik me goed herinner had ik de evo ssd zelfs niet geinitialiseerd (dus windows zag hem niet).
dat was inderdaad nog op 8.1.
(nu nog steeds trouwens want de upgrade naar windows 10 is al 2x gefaald - geen idee waarom)
Het lijkt er wel op! Prijs is inmiddels aangepast door HP. Beide kosten nu weer €999.SChief schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:19:
Niet te hard roepen, straks passen ze het nog aan (HP schijnt mee te lezen).
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heb bij de Media Markt de HP Spectre 4020nd gekocht. Wat een mooie laptop is dit. Ook het toetsenbord werkt heel goed. Heb hem gelijk naar Windows 10 geupgrade wat echt heel makkelijk ging in 1 uur was die geupgrade naar Windows 10. Ook wil ik nog even zeggen dat de Windows touchpad gestures nu gewoon werken zoals Microsoft dat heeft bedoelt. Ben er heel erg tevreden mee. En als extra laptop vind ik hem nog sterk ook. Sommige spelletjes moet je wel even op 720p zetten maar dat kan je verwachten. Ook maar gelijk de windows.old map verwijderd scheelt weer 7 gb.
Je had beter je eigen koe kunnen kopen, villen en er volgens een hoes van maken, was misschien nog wel sneller geweest.SChief schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:19:
Niet te hard roepen, straks passen ze het nog aan (HP schijnt mee te lezen).

Voor iedereen die twijfelt om zijn SSD te upgraden of een SD-kaart erin te duwen: de SD-kaart steekt nauwelijks uit dus dit is niet eens zo'n gek idee. Het enige kleine nadeel is dat een SD-kaart natuurlijk niet zo razendsnel is als een SSD, maar als je er alleen foto's/documenten op kwijt wil moet het voldoen. Alhoewel je een SD-kaart wel makkelijker kunt verliezen...

[ Voor 32% gewijzigd door oscarwashere op 24-08-2015 20:39 ]
oscarwashere schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:33:
[...]
Je had beter je eigen koe kunnen kopen, villen en er volgens een hoes van maken, was misschien nog wel sneller geweest.![]()
offtopic:
Meh, dan houd ik de koe waarschijnlijk.
Meh, dan houd ik de koe waarschijnlijk.
ook bij mij heb ik gekozen voor de sd kaart.
Niemand anders met het tablet modus probleem op de 4031?
Niemand anders met het tablet modus probleem op de 4031?
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Ik heb dit ook besteld bij de Duitse Amazon afgelopen weekend, is nu onderwegT.E schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:56:
De kleine usb stick SanDisk Ultra Fit 128GB bij de duitse amazon nu zelfs 49 euro.
En ook deze belofte komt hp store niet nagphg schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:00:
[...]
Mocht ik mijn geld niet binnen de beloofde 5 dagen teruggestort krijgen dan laat ik het wel weten.
Ik ga morgen wel eens bellen en vervolgens een store review schrijven...
Al die reorganisaties binnen HP de laatste paar jaren hebben het bedrijf niet goed gedaan als ik dit zo allemaal lees. De Spectre X360 krijgt overal lovende reviews, maar met alleen goede hardware kom je er wat mij betreft niet. Ik ben ook erg geïnteresseerd in deze laptop, maar maak me ernstig zorgen over de support als er iets mis mocht gaan met de laptop na aankoop. Ik begrijp ook niet dat elk land verschillende configuraties lijkt te hebben en er niets te configureren valt. De twee modellen die in NL worden verkocht liggen nogal ver uit elkaar. Als ik 'm zelf mocht configureren dan werd het een Core i5 met 256GB SSD, QHD scherm en Windows 10 pre-installed.gphg schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:43:
[...]
En ook deze belofte komt hp store niet na![]()
En ik zou hem dan juist willen met i5, 512 GB en gewoon Full-HD. En Windows 10 natuurlijk. Dus je hebt gelijk... het zou fijn zijn als je hem zelf kunt configureren.
Nou kan ik het nog wel zelf oplossen: Windows 10 draait hier al en ik hoef alleen maar de SSD te vervangen (maar daar wacht ik nog even mee - eerst eens zien hoe snel die 128 GB vol raakt). Maar dat is dan ook het enige dat je kunt vervangen. Zelf even een QHD scherm plaatsen, dat kun je wel vergeten...
Nou kan ik het nog wel zelf oplossen: Windows 10 draait hier al en ik hoef alleen maar de SSD te vervangen (maar daar wacht ik nog even mee - eerst eens zien hoe snel die 128 GB vol raakt). Maar dat is dan ook het enige dat je kunt vervangen. Zelf even een QHD scherm plaatsen, dat kun je wel vergeten...
Punctuality is the politeness of kings
In de US HP Store wordt ie al gewoon standaard geleverd met Windows 10. Waarschijnlijk wil men in Europa nog een oude voorraad wegwerken? Nu stelt de Windows 10 upgrade niet zoveel voor (mits alles goed gaat natuurlijk), maar ik vind het vreemd dat je op een nieuw apparaat eerst zelf een OS upgrade moet gaan uitvoeren als je Windows 10 wilt hebben en hierna waarschijnlijk ook nog een aantal drivers moet gaan updaten vanaf de HP site. Maar voor een Tweaker is dat natuurlijk een fluitje van een cent.dreamscape schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:07:
En ik zou hem dan juist willen met i5, 512 GB en gewoon Full-HD. En Windows 10 natuurlijk. Dus je hebt gelijk... het zou fijn zijn als je hem zelf kunt configureren.
Wat dat laatste betreft: ik ook niet. Ik ga het eerst checken bij mijn leverancier voor ik er een andere SSD in ga zetten.
Had vanmiddag een mail naar hp gestuurd dat het nogal lang duurde. Ook gelijk erbij vermeld dat het een zooitje is op kantoor.gphg schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:43:
[...]
En ook deze belofte komt hp store niet na![]()
Toevallig zag ik net dat het geld gestort is
Ik heb de 128 GB i5 versie nu een weekje, wat een heerlijk apparaat, lekker vlot. Enige nadeel wat ik tot nu toe opmerk is de scherpe randjes met typen, ik heb nogal grote handen. De spectre doet bij mij nu dienst als desktop vervanger en reis computer, ik heb mijn Surface 2 en Zotac Zbox vervangen.
Stel dat ik de M.2 ssd wil vervangen. Hoe lang kan die maximaal zijn?
Stel dat ik de M.2 ssd wil vervangen. Hoe lang kan die maximaal zijn?
Nieuwe CPU, maar slecht 4GB ram. Ik denk dat ik wel weet wat ik liever heb.
PSN: Shiver23
Slechts 999 euro is verdacht voor een nieuwe Spectre x360. Belangrijkste is dan ook in gesnoeid zo te zien: 4gb RAM.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:40:
http://www.notebookcheck....coming-soon.148902.0.html
net nu ik de laptop gister heb besteld ;"(
Ik hoop maar dat niet meer fabrikanten zulke trucjes gaan uithalen om aan 'dezelfde prijs' te kunnen verkopen als daarvoor. Dan heb je toch 1000x liever een Broadwell met 8gb.
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
De huidige Spectre X360 wordt in sommige landen nu ook al uitgerust met 4GB voor de 'lichtste' configuratie, dus die 4GB is niets nieuws. Ik denk dat ik nog maar even wacht met aanschaffen totdat de nieuwe configuraties voor NL bekend zijn.:) Hopelijk een 8GB model met 256GB SSD en QHD scherm. Het schijnt dat HP mee leest in deze thread... dus HP....Lothiriel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:08:
[...]
Slechts 999 euro is verdacht voor een nieuwe Spectre x360. Belangrijkste is dan ook in gesnoeid zo te zien: 4gb RAM.
Ik hoop maar dat niet meer fabrikanten zulke trucjes gaan uithalen om aan 'dezelfde prijs' te kunnen verkopen als daarvoor. Dan heb je toch 1000x liever een Broadwell met 8gb.
http://www.amazon.de/13-4...r=8-1&keywords=hp+spectrePatrickC schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:24:
[...]
De huidige Spectre X360 wordt in sommige landen nu ook al uitgerust met 4GB voor de 'lichtste' configuratie, dus die 4GB is niets nieuws. Ik denk dat ik nog maar even wacht met aanschaffen totdat de nieuwe configuraties voor NL bekend zijn.:) Hopelijk een 8GB model met 256GB SSD en QHD scherm. Het schijnt dat HP mee leest in deze thread... dus HP....
Alstublieft jij vraagt hier is ie. Heb goede ervaring met de duitse amazon. Altijd netjes verpakt verstuurd. Duurt meestal wel dag of 3.
Helaas met QWERTZ toetsenbord. En wordt alleen in Duitsland verzonden.T.E schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
http://www.amazon.de/13-4...r=8-1&keywords=hp+spectre
Alstublieft jij vraagt hier is ie. Heb goede ervaring met de duitse amazon. Altijd netjes verpakt verstuurd. Duurt meestal wel dag of 3.
Toch apart dat de Spectre 13-410X modellen al op de HP USA website staan, gewoon met een processor uit de 5XXX serie .. Fijn altijd al die tegenstrijdige informatie. Ik ga denk ik gewoon voor de huidige 13-40XX serie, met FHD scherm en zet er zelf een 500 GB schijf in.
Edit, linkje:
http://store.hp.com/us/en...rgy-star)#!&TabName=specs
Edit, linkje:
[ Voor 17% gewijzigd door Vin87 op 26-08-2015 16:08 ]
Dankjewel voor de tipT.E schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
http://www.amazon.de/13-4...r=8-1&keywords=hp+spectre
Ik hoop op een Spectre x360 met de volgende specs:
i7 6500U (Skylake)
8GB minimaal, / 16GB (pré)
500GB SSD
FHD / QHD boeit me niet zo
i7 6500U (Skylake)
8GB minimaal, / 16GB (pré)
500GB SSD
FHD / QHD boeit me niet zo
[ Voor 11% gewijzigd door Brabo op 26-08-2015 19:55 ]
Ik ga volgende week op reis. Neem dan natuurlijk mijn spectre mee. Hoelang zal een volle accu meegaan als ik alleen maar films erop zou kijken?
reviews: HP Spectre 13 x360: convertible die vrijwel alles goed doet
Dit moet wel een aardige indicatie geven. Ligt ook maar net aan helderheid en of je bent verboden met WiFi of niet (als je bijvoorbeeld in het vliegtuig film gaat kijken).
Als ik de cijfers van de XPS 13 bekijk ben ik echt blij dat ik geen QHD scherm heb genomen overigens, wat een idioot verschil.
Dit moet wel een aardige indicatie geven. Ligt ook maar net aan helderheid en of je bent verboden met WiFi of niet (als je bijvoorbeeld in het vliegtuig film gaat kijken).
Als ik de cijfers van de XPS 13 bekijk ben ik echt blij dat ik geen QHD scherm heb genomen overigens, wat een idioot verschil.
Dat is de versie met USB-C, maar eigenlijk heeft die amper bestaansrecht als ze de nieuwe met Skylake al zo snel gaan verkopen.Vin87 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:08:
Toch apart dat de Spectre 13-410X modellen al op de HP USA website staan, gewoon met een processor uit de 5XXX serie .. Fijn altijd al die tegenstrijdige informatie. Ik ga denk ik gewoon voor de huidige 13-40XX serie, met FHD scherm en zet er zelf een 500 GB schijf in.
Edit, linkje:
[ Voor 53% gewijzigd door S_Chief op 27-08-2015 09:52 ]
Zelfs die usb-c komt nergens (meer) voor in de specs . Kan me niet voorstellen dat de Spectre serie in de 41xx zowel met Skylake als met Broadwell worden geleverd.
Afijn ik heb inmiddels de oude versie binnen. Wat een prachtig apparaat. Perfecte opvolger van mijn ENVY 14 die het toch 6 jaar heeft volgehouden (en eigenlijk nog steeds prima is)
Afijn ik heb inmiddels de oude versie binnen. Wat een prachtig apparaat. Perfecte opvolger van mijn ENVY 14 die het toch 6 jaar heeft volgehouden (en eigenlijk nog steeds prima is)
Zit in een aparte specsheet, op de website staat dat niet idd.
Ik ben ook erg blij met mijn Spectre x360.
Vooral de stilte is heerlijk.
Krijg net een e-mail van HP met het verzoek een enquête in te vullen.
Dat gaat leuk worden. 
Volgens mij heb ik alweer een andere laptop tegen de tijd dat ik dit ding ontvang.
Moet je nagaan dat ik ooit dit schreef:
Enquête ingevuld, nog nooit zo'n uitgebreid verhaal neergezet.
Hoop dat ze er iets van leren.
Ik ben ook erg blij met mijn Spectre x360.
Krijg net een e-mail van HP met het verzoek een enquête in te vullen.
Nu naar 7 september.SChief schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:19:

SChief schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:42:
[...] Medewerker gaf vrij zeker door dat de 18e correct zal zijn (na intern met logistiek te hebben gesproken ivm de hoes), en dat ik niet hoef te verwachten dat de levering nog verder uitgesteld zal worden.
[...]
Enquête ingevuld, nog nooit zo'n uitgebreid verhaal neergezet.
[ Voor 106% gewijzigd door S_Chief op 27-08-2015 13:57 ]
Opvallend detail is dat de Spectre x360 bij veel shops (HP inbegrepen) niet meer op voorraad is. Waarschijnlijk is de Windows 8.1 voorraad op en wordt de Windows 10 versie al dan niet met Skylake CPU's snel gelanceerd. Ben benieuwd, want ik heb mijn zinnen ook gezet op een Spectre x360
Verwijderd
Heb heb de spectre ook binnen en windows 10 op gezet.
Nu ben ik de energiebeheerschema kwijt. Kan ik deze nog ergens terug krijgen?
Nu ben ik de energiebeheerschema kwijt. Kan ik deze nog ergens terug krijgen?
Gewoon zelf maken joh, stelt niets voor. 
Anders even kijken of iemand hier voor je een kan uploaden (heb de mijne weggegooid).
Anders even kijken of iemand hier voor je een kan uploaden (heb de mijne weggegooid).
Voor degene die hun disk capaciteit willen uitbreiden via USB, de SanDisk Ultra Fit USB 3.0 128 GB komt regelmatig voorbij in de iBood hunt voor €42,95 inclusief verzending.
NU!PatrickC schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:42:
Voor degene die hun disk capaciteit willen uitbreiden via USB, de SanDisk Ultra Fit USB 3.0 128 GB komt regelmatig voorbij in de iBood hunt voor €42,95 inclusief verzending.
vice versa en weer terug
Pffff gekut altijd met die ibood shit... halve dag in de gaten gehouden, even een biertje doen op de zaak en plop..... ik koop wel een 500gb+ ssd ofzo
Dat is de charme van de Hunt.Vandread schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:57:
Pffff gekut altijd met die ibood shit... halve dag in de gaten gehouden, even een biertje doen op de zaak en plop..... ik koop wel een 500gb+ ssd ofzo
SSD's komen er genoeg voorbij... alleen niet het type dat in de Spectre past...
Valt me op dat sinds vanochtend er een nieuwe smaak leverbaar is in de hpstore nl de HP Spectre x360 13-4020nd . Wat ik nu zie is enige verschil een 256gb SSD ipv 512 en full hd ipv qhd. niet een heel scherpe prijs als je bedenkt dat het model met 512/qhd 100 euro duurder is...
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Stond al bij de mediamarkt:
BlckSpdr in "HP Spectre x360"
http://www.mediamarkt.nl/...9,2280764.html?langId=-11
Is een leuk model als de prijs lager is
geen qhd betekend ook een iets langere accuduur en minder geleuter met scalling.
Mocht iemand nog een dik model voor weinig willen...
http://www.marktplaats.nl...3-4040nd-x360-laptop.html
BlckSpdr in "HP Spectre x360"
http://www.mediamarkt.nl/...9,2280764.html?langId=-11
Is een leuk model als de prijs lager is
Mocht iemand nog een dik model voor weinig willen...
http://www.marktplaats.nl...3-4040nd-x360-laptop.html
[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 31-08-2015 14:01 ]
En daarom hebben ze de goedkoopste €999,- configuratie verwijderd uit de HP store. Dan zie je niet hoe belachelijk duur deze 'nieuwe' configuratie is. Ik wacht geduldig op een configuratie met een Skylake en Windows 10, mits die 'normaal' geprijsd is natuurlijk.amsterdammertje schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:59:
Valt me op dat sinds vanochtend er een nieuwe smaak leverbaar is in de hpstore nl de HP Spectre x360 13-4020nd . Wat ik nu zie is enige verschil een 256gb SSD ipv 512 en full hd ipv qhd. niet een heel scherpe prijs als je bedenkt dat het model met 512/qhd 100 euro duurder is...
Ik ga morgen voor twee dagen voor zaken naar Berlijn en dan neem ik de Spectre natuurlijk mee. Er zijn twee dingen die me opvallen, negatief en positief.
Negatief:
In het hotel is niet overal dederend wifi, maar wel een ethernet-aansluiting, dus ik heb de meegeleverde netwerkadapter maar eens geprobeerd. Ik had gehoopt dat het ding gigabit ondersteunde, maar het is dus 100Mbit. Op zich niet heel erg, maar het valt me wel een beetje tegen. Dan heb ik er thuis ook niks aan als ik grote hoeveelheden data wil overzetten, want met mijn standaard Ziggo modem/router haal ik via wifi ook wel 100Mbit...
Positief:
Ik heb hem overdag niet echt nodig, dus hij gaat vooral mee om tussendoor nog wat mails te verwerken en 's avonds op de hotelkamer nog een filmpje te kijken. Dat kan die accu prima trekken, die twee dagen. Het is dus voor het eerst in jaren dat ik geen oplader voor de laptop meeneem op een zakenreis
Negatief:
In het hotel is niet overal dederend wifi, maar wel een ethernet-aansluiting, dus ik heb de meegeleverde netwerkadapter maar eens geprobeerd. Ik had gehoopt dat het ding gigabit ondersteunde, maar het is dus 100Mbit. Op zich niet heel erg, maar het valt me wel een beetje tegen. Dan heb ik er thuis ook niks aan als ik grote hoeveelheden data wil overzetten, want met mijn standaard Ziggo modem/router haal ik via wifi ook wel 100Mbit...
Positief:
Ik heb hem overdag niet echt nodig, dus hij gaat vooral mee om tussendoor nog wat mails te verwerken en 's avonds op de hotelkamer nog een filmpje te kijken. Dat kan die accu prima trekken, die twee dagen. Het is dus voor het eerst in jaren dat ik geen oplader voor de laptop meeneem op een zakenreis
Eigenlijk was de config van €999,- bijzonder scherp geprijsd voor hetgeen dat je kreeg, denk dat we dat niet meer terugzien door o.a. de stijgende populariteit van de Spectre.PatrickC schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:38:
[...]
En daarom hebben ze de goedkoopste €999,- configuratie verwijderd uit de HP store. Dan zie je niet hoe belachelijk duur deze 'nieuwe' configuratie is. Ik wacht geduldig op een configuratie met een Skylake en Windows 10, mits die 'normaal' geprijsd is natuurlijk.
Is het niet gewoon een usb 2.0 dongle? Dan heeft gigabit niet zo heul veel nut....dreamscape schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:33:
Ik ga morgen voor twee dagen voor zaken naar Berlijn en dan neem ik de Spectre natuurlijk mee. Er zijn twee dingen die me opvallen, negatief en positief.
Negatief:
Gewoon een nood-dingetje wat voor veel mensen toch niet boeiend is en vooral weinig extra mag kosten
Waarschijnlijk is het inderdaad usb 2.0. Toen ik op het typenummer ging zoeken, zag ik al dat hij sinds 2010 wordt meegeleverd met kleine laptops. Ze hebben gewoon even in de grote voorraadbak gegraaid zodat mensen in ieder geval niet gaan klagen dat ze geen ethernet-aansluiting hebben. Het is net zoiets als die meegeleverde sleeve: een goedkoop simpel ding, maar nu gaat in ieder geval niemand klagen dat hij er niet bij zit 
Nee, ik dacht eerst dat het ding handig kon zijn om thuis grote hoeveelheden data over te zetten, maar eigenlijk heb ik dat ook niet echt vaak nodig. En anders koop ik daar een keer een usb 3.0 Gbit dongle voor. Die zijn ook niet zo ontzettend duur.
Nee, ik dacht eerst dat het ding handig kon zijn om thuis grote hoeveelheden data over te zetten, maar eigenlijk heb ik dat ook niet echt vaak nodig. En anders koop ik daar een keer een usb 3.0 Gbit dongle voor. Die zijn ook niet zo ontzettend duur.
Vandaag maar weer eens gebeld hoe het staat met mijn bestelling (HP store) van de 19e. Levertijd blijkt nu 22-9 te zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Brumax op 01-09-2015 18:55 ]
vice versa en weer terug
19 augustus besteld en verwacht 22 september?! Ook een versie met de hoes? Zo ja dan houdt die hoes je tegen. Asap dwingen om de levering te splitsen.
Ik heb hem 13 augustus zonder hoes besteld en zie dat de verwachte leverdatum ook 22 september is.SChief schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:06:
19 augustus besteld en verwacht 22 september?! Ook een versie met de hoes? Zo ja dan houdt die hoes je tegen. Asap dwingen om de levering te splitsen.
Vergeten te melden; expres besteld zonder hoes (omdat ik hier al gelezen had dat die voor vertraging zou zorgen). Vervelend dat ze niet even tussentijds een statusupdate hebben gegeven. Gaat toch om bijna 1000eu bestelwaarde.SChief schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:06:
vice versa en weer terug
Ze geven nooit een update. Ik zal je maar niet vertellen hoe vaak ik nu al mails krijg dat de hoes is verzonden + een mail daarna dat de bestelling is geannuleerd. Het is een grote bende bij HP, te triest voor woorden.
Over HP store:
28/7 besteld
6/8 geannuleerd, nadat (hier) duidelijk werd dat ze hun beloftes niet konden nakomen
(6/8 elders besteld, 7/8 binnen...)
1/9 geld terugontvangen, na diverse mails en telefoon
Hp store is voor mij dus: veel miscommunicatie, misinformatie, valse beloftes.
Daar koop ik dus echt nooit meer iets.
Terug on topic:
Mijn (refurbished) spectre vind ik wel echt fijn
28/7 besteld
6/8 geannuleerd, nadat (hier) duidelijk werd dat ze hun beloftes niet konden nakomen
Terug on topic:
Snap ook niet dat ze niets laten weten, beetje damage control zou niet verkeerd zijn in dit geval.
Ben trouwens benieuwd welke Tweaker er als eerste een M2 PCIe NVMe-SSD erin gaat proppen.
Ben benieuwd of het gaat werken. M2 SATA en M2 PCIe AHCI zijn we zeker van, NVMe nog niet.
Ben trouwens benieuwd welke Tweaker er als eerste een M2 PCIe NVMe-SSD erin gaat proppen.
Hmm, toch nog maar even wachten met een Spectre bestellen dus.
Hopelijk met Skylake cpu, en Windows 10 voorgeïnstalleerd.
Hopelijk met Skylake cpu, en Windows 10 voorgeïnstalleerd.
Lijkt op mijn ervaringgphg schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:16:
Over HP store:
28/7 besteld
Terug on topic:
24-8 x360 + hoes besteld (levertijd twee weken)
31-8 bestelling gesplitst (hoes apart) want levertijd nog steeds twee weken
2-9 geheel geannuleerd want levertijd naar 22-9
4-9 nogmaals geannuleerd, want laptop wordt nog steeds geleverd op 24-9. Wel bericht gehad van Paypal:
Laptop lijkt me nog steeds interessant, maar ik bestel m wel bij Coolblue of zo, een club die zijn logistiek op orde heeft4 sep 2015 13:09:18 CEST | Transactiereferentie:
Beste ***,
HP Store heeft u zojuist een bedrag gedeeltelijk terugbetaald ter waarde van €0,01 EUR voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met HP Store.
Bijna een AHCI pci-e gekocht... maar gezien de hitte toch maar niet gedaan.SChief schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:06:
Ben trouwens benieuwd welke Tweaker er als eerste een M2 PCIe NVMe-SSD erin gaat proppen.Ben benieuwd of het gaat werken. M2 SATA en M2 PCIe AHCI zijn we zeker van, NVMe nog niet.
Maarrrrrr nu heb ik tijd tekort (bijna op vakantie, daarom de uitbreiding) en wil ik de huidige m.2 drive imagen op een 1tb usb disk (zonder files daarop te hoeven wissen enzo), 500gb EVO m.2 erin en dan de backup er weer op zetten, iemand een tip welke sw ik daarvoor het beste kan gebruiken?
Lang getwijfeld en eigenlijk besloten een XPS13 te kopen, maar die ging ineens 200 euro in prijs omhoog!
Toen de Spectre X360 besteld.
Gisteren ook na annuleren van de hoes uiteindelijk (30 dagen levertijd) de X360 met 8GB/128GB/Full HD binnengekregen. Mooi apparaat!
Na upgrade naar W10 de 128Gb Adata SSD eruit en 1:1 gekloond naar een 256Gb Crucial MX200 (93 euro) met Paragon disk manager.
Moest daar wel 2 m.2 naar sata brackets voor aanschaffen, anders kreeg ik de aansluiting niet passend.
In elk geval: zeer tevreden, voor 1060euro helemaal rond.
Toen de Spectre X360 besteld.
Gisteren ook na annuleren van de hoes uiteindelijk (30 dagen levertijd) de X360 met 8GB/128GB/Full HD binnengekregen. Mooi apparaat!
Na upgrade naar W10 de 128Gb Adata SSD eruit en 1:1 gekloond naar een 256Gb Crucial MX200 (93 euro) met Paragon disk manager.
Moest daar wel 2 m.2 naar sata brackets voor aanschaffen, anders kreeg ik de aansluiting niet passend.
In elk geval: zeer tevreden, voor 1060euro helemaal rond.
1060? Ik word steeds blijer van mijn koopje (900). 
Wel geinig dat de jouwe van Adata is, mijn 128GB versie is van Sandisk.
Wel geinig dat de jouwe van Adata is, mijn 128GB versie is van Sandisk.
de 1060 is inclusief de nieuwe 256GB SSD, en twee M.2 naar SATA framepjes, en een torx T5 setje, anders kreeg ik hem niet open...
Aha, verklaart een hoop.
Op zich heb ik wel alles in huis om het te doen, maar eigenlijk loop ik niet eens tegen de beperking van 128GB aan. Enige waarvoor ik het zou doen is de snelheid, maar of je daar veel van gaat merken..
Op zich heb ik wel alles in huis om het te doen, maar eigenlijk loop ik niet eens tegen de beperking van 128GB aan. Enige waarvoor ik het zou doen is de snelheid, maar of je daar veel van gaat merken..
De enige reden voor mij om iets meer opslag te willen is dat ik hem op vakantie wil gebruiken als back-up voor mijn foto's. Op die momenten (vakantie met auto en tent, dus gewicht en spullen is geen issue) is het ook niet erg om een extern schijfje mee te nemen en data van SD-kaart naar externe schijf te kopiëren. Ik kijk gewoon nog even of de 128GB me verder in het dagelijks leven gaat storen of niet. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Nieuwsgierigheid.
Ik ben blij met mijn x360 (al wel wat krasgevoelig), reden dat ik deze heb gekozen boven de dell XPS was de mogelijkheid tot omklappen van het scherm.
Nu, na anderhalve maand gebruik blijkt dat ik dat nooit gebruik. Anderen die wel regelmatig de tablet of tent mdus gebruiken?
Ik ben blij met mijn x360 (al wel wat krasgevoelig), reden dat ik deze heb gekozen boven de dell XPS was de mogelijkheid tot omklappen van het scherm.
Nu, na anderhalve maand gebruik blijkt dat ik dat nooit gebruik. Anderen die wel regelmatig de tablet of tent mdus gebruiken?
Ja, bijna alleen maar.[Roland] schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:41:
Ik gebruik mijn Spectre primair voor muzieksoftware, deze staat dan in tentmodus boven mijn midi-piano-keyboard. Heerlijk dat ik nu niet meer een toetsenbord in de weg heb.
En soms op de bank in tabletmodus.
Tentmodus heb ik hier nog niet gebruikt, maar de tabletmodus met het toetsenbord omgevouwen als standaard, dat wel. Ideaal om een filmpje te kijken in bed. Of als je hem op de bank gebruikt als tablet. Hij houdt zichzelf namelijk overeind en dat is net wat fijner dan dat je een zware tablet vast moet houden.
Heb wel al gemerkt dat je in zo'n geval even geduld moet hebben bij het omdraaien en hem niet meteen moet neerzetten of vastpakken. In de eerste anderhalve seconde wil hij nog wel een toetsdruk registreren of zo.
Heb wel al gemerkt dat je in zo'n geval even geduld moet hebben bij het omdraaien en hem niet meteen moet neerzetten of vastpakken. In de eerste anderhalve seconde wil hij nog wel een toetsdruk registreren of zo.
Ook nieuwsgierigheid.... Als dit de reden was op de Spectre te verkiezen boven de Dell XPS, waarom gebruik je deze optie dan niet? In de reviews wordt vaak genoemd dat de Spectre eigenlijk te zwaar is om als tablet te gebruiken of dat de randen niet prettig (te 'scherp') aanvoelen.[Roland] schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:41:
Nieuwsgierigheid.
Geen idee, ik had verwacht het te gaan gebruiken maar doe het simplweg net, nu ook, lig op de bank en de tablet modus zou ideaal zijn, toch gebruik ik het toetsenbord. Wellicht omdat de laptop van zich zelf vrij licht is. Ik weet het niet.PatrickC schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:34:
[...]
Ook nieuwsgierigheid.... Als dit de reden was op de Spectre te verkiezen boven de Dell XPS, waarom gebruik je deze optie dan niet? In de reviews wordt vaak genoemd dat de Spectre eigenlijk te zwaar is om als tablet te gebruiken of dat de randen niet prettig (te 'scherp') aanvoelen.
Hier zeker wel: tijdens overleggen op mijn gebruik ik vaak de tabletmodus, 's avonds en in het weekend op de bank ook, hoewel mijn mobiel toch handiger is, de Spectre is wat zwaar als tablet.[Roland] schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:41:
Nieuwsgierigheid.
Ook gebruik ik de Spectre als vervanger voor bladmuziek in tabletmodus: ideaal.
In Tentmodus kijk ik nog wel eens een filmpje of serie op Netflix; qua geluid vind ik deze modus mooier dan het toetsenbord plat leggen: het geluid wordt dan van je af de ruimte in gestuurd, in tentmodus komt het naar je toe.
Na de bevestiging dat de order 22-9 geleverd zou worden, is hij op 5-9 afgeleverd. Dat mij op zich dan ook weer verbaasde. Het verwachtingsmanagement bij de HP store kan beter.
Niettemin een prachtapparaat!
Tip: via de link van shopkorting.nl bestellen levert een paar tientjes korting op (en werkt ook in de studentstore).
Niettemin een prachtapparaat!
Tip: via de link van shopkorting.nl bestellen levert een paar tientjes korting op (en werkt ook in de studentstore).
vice versa en weer terug
Bij electrocorner is weer een hele partij spectre´s binnengekomen tegen lage prijzen heb net de HP Spectre x360 13-4007na besteld!
Zo gebruik ik hem meestal:
Laptop modus: wanneer ik het toetsenbord nodig heb, dus bij normaal gebruik
Toetsenbord omlaag en beeldscherm dichterbij: wanneer ik alleen het touchscreen gebruik; bijvoorbeeld wanneer ik veel moeten lezen (voor school bijvoorbeeld), een spelletje met touch speel of een film kijk en ik het scherm dichterbij wil.
Tent modus: voor dezelfde dingen als bij de vorige modus. In deze modus touch-t het wel fijner, omdat het scherm minder kan bewegen. Je hebt alleen wel een bepaalde minimale hoek dus je kijkt niet recht op het scherm meestal. Als je dat wel wil kost het in de uiterste gevallen veel ruimte en kun je beter het toetsenbord omlaag doen, op harde ondergronden doe ik dit alleen liever niet.
Tablet: Niet heel vaak, ik laat hem liever rusten op mijn schoot/bed/tafel wanneer ik het touchscreen veel gebruik zodat ik beide handen vrij heb. Enkel als ik iets laat zien ofzo aan mensen is de tablet modus handig.
Laptop modus: wanneer ik het toetsenbord nodig heb, dus bij normaal gebruik
Toetsenbord omlaag en beeldscherm dichterbij: wanneer ik alleen het touchscreen gebruik; bijvoorbeeld wanneer ik veel moeten lezen (voor school bijvoorbeeld), een spelletje met touch speel of een film kijk en ik het scherm dichterbij wil.
Tent modus: voor dezelfde dingen als bij de vorige modus. In deze modus touch-t het wel fijner, omdat het scherm minder kan bewegen. Je hebt alleen wel een bepaalde minimale hoek dus je kijkt niet recht op het scherm meestal. Als je dat wel wil kost het in de uiterste gevallen veel ruimte en kun je beter het toetsenbord omlaag doen, op harde ondergronden doe ik dit alleen liever niet.
Tablet: Niet heel vaak, ik laat hem liever rusten op mijn schoot/bed/tafel wanneer ik het touchscreen veel gebruik zodat ik beide handen vrij heb. Enkel als ik iets laat zien ofzo aan mensen is de tablet modus handig.
Is dat wel betrouwbaar? Prijzen zijn bijzonder laag.jipvalentijn schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:14:
Bij electrocorner is weer een hele partij spectre´s binnengekomen tegen lage prijzen heb net de HP Spectre x360 13-4007na besteld!
Edit: HP Renew product. Ik hoor graag wanneer je je laptop binnen hebt en hoe deze bevalt/is verpakt enzovoort!
[ Voor 15% gewijzigd door Pepper92 op 07-09-2015 18:52 ]
Is het sowieso niet verstandig om te wachten tot er meer bekend is over de skylake modellen?
Tsja, de Britse variant van de Spectre 13-4040nd voor €899, is wel een fors prijsverschil met de €1350 waarop ik hem in Nederland kan krijgen. Maar dus wel 'renewed' en zo te lezen bagger service bij de webshop. Twijfel...NSG schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:04:
Is het sowieso niet verstandig om te wachten tot er meer bekend is over de skylake modellen?
Zal laten weten hoe de service bevalt, heb hiervoor ook vaak bij hun gekocht en dat beviel goed. Ik vond het ook een te groot verschil qua prijs om hem niet te nemen.Pepper92 schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:14:
[...]
Tsja, de Britse variant van de Spectre 13-4040nd voor €899, is wel een fors prijsverschil met de €1350 waarop ik hem in Nederland kan krijgen. Maar dus wel 'renewed' en zo te lezen bagger service bij de webshop. Twijfel...
De prijzen zien er verleidelijk uit en ben ook benieuwd of je een goed en probleemloos exemplaar van ze krijgt opgestuurd. De shopreviews beloven weinig goeds als je een maandagochtend exemplaar ontvangt, maar misschien is dat niet aan de orde en heb je voor een spekprijs straks een Spectre in huis.jipvalentijn schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:23:
[...]
Zal laten weten hoe de service bevalt, heb hiervoor ook vaak bij hun gekocht en dat beviel goed. Ik vond het ook een te groot verschil qua prijs om hem niet te nemen.
Weet iemand of deze serie ook in 15 inch uitkomt? Ik wil een nieuwe laptop maar vind 13" te klein. Ben nu 17 gewend. Niet handig met programmeren.
Iemand die ook verschillende problemen ondervind na het upgraden naar Windows 10? Ik zit momenteel met de volgende problemen:
1. Tijdens het kijken van youtube verspringt het beeld met allemaal groene en paarse pixels (hele golf) waarna hij weer terug schiet naar normaald beeld.
2. Na een tijdje raakt mijn audio compleet in de bar en hoor ik HEEL ERG statisch geluid, na het uit en inschakelen van mijn 'afspeelapparaat' is dit weer opgelost.
3. Nu weet ik niet of dit een probleem is, en of dit was voor windows 10 maar ik speel af en toe spellen en bijvoorbeeld met counter strike als ik dan naar voren loop, naar een kant wil gaan en dan vervolgens weer naar voren wil lopen (w - d - w) ik gewoon naar rechts blijf lopen en hij W niet registreert.
Verder ben ik zeer tevreden met de laptop alleen die dingen zijn toch erg vervelend.
Graag hoor ik of ik de enigste ben met dit probleem.
1. Tijdens het kijken van youtube verspringt het beeld met allemaal groene en paarse pixels (hele golf) waarna hij weer terug schiet naar normaald beeld.
2. Na een tijdje raakt mijn audio compleet in de bar en hoor ik HEEL ERG statisch geluid, na het uit en inschakelen van mijn 'afspeelapparaat' is dit weer opgelost.
3. Nu weet ik niet of dit een probleem is, en of dit was voor windows 10 maar ik speel af en toe spellen en bijvoorbeeld met counter strike als ik dan naar voren loop, naar een kant wil gaan en dan vervolgens weer naar voren wil lopen (w - d - w) ik gewoon naar rechts blijf lopen en hij W niet registreert.
Verder ben ik zeer tevreden met de laptop alleen die dingen zijn toch erg vervelend.
Heb je al een driver update uitgevoerd? Dit kun je doen met het programmaatje HP Support Assistant, deze zoekt automatisch de laatste drivers die werken met Windows 10.Mella7 schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:47:
Iemand die ook verschillende problemen ondervind na het upgraden naar Windows 10? Ik zit momenteel met de volgende problemen:
<problemen>
vice versa en weer terug
T.E heeft er een gekocht bij Electrocorner....
T.E in "HP Spectre x360"
Kom je bij Asus uit bv http://tweakers.net/categ...dBUz0RJRyk3sQLEsQByamtrAQ
T.E in "HP Spectre x360"
Niet voor zover ik kan zien....RMX schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:00:
Weet iemand of deze serie ook in 15 inch uitkomt? Ik wil een nieuwe laptop maar vind 13" te klein. Ben nu 17 gewend. Niet handig met programmeren.
Kwa die sectoren wel, Ik zit eraan te denken drivers eraf te halen en vers erop te zetten want tijdens films enzo word ik helemaal gestoord ervan.Brumax schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:52:
[...]
Heb je al een driver update uitgevoerd? Dit kun je doen met het programmaatje HP Support Assistant, deze zoekt automatisch de laatste drivers die werken met Windows 10.
Ze maken het niet makkelijk bij Electrocorner. De UK-versie is qua prijs zeer interessant (beide versies) maar ja, zit je wel met een UK toetsenbord. En ik heb nog geen vervangend toetsenbord kunnen vinden online. Iemand enig idee of dat kan?
Dat toetsenbord valt reuze mee als ik dat zo zie (staat uitgebreide uitleg op de site). Twijfel wel over QHD, schijnt niet goed samen te gaan met Lightroom. Maar de 13-4009NA is dan ook weer interessant (met full hd). Alhoewel €100 extra voor snellere processor en 2x zoveel opslag zonde is om niet te doen. LastigShiver23 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:27:
Ze maken het niet makkelijk bij Electrocorner. De UK-versie is qua prijs zeer interessant (beide versies) maar ja, zit je wel met een UK toetsenbord. En ik heb nog geen vervangend toetsenbord kunnen vinden online. Iemand enig idee of dat kan?
Ik heb een exemplaar van Electrocorner.nl . Had de gok gewaagd aangezien de levering van HP wel erg lang op zich liet wachten. Dag erna kwam hij al netjes en stevig verpakt binnen. Hij was als nieuw! Zat alleen in een kartonnen doos en niet in de originele doos. Ben er 100% tevreden met deze aankoop!Vandread schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:31:
T.E heeft er een gekocht bij Electrocorner....
T.E in "HP Spectre x360"
[...]
Niet voor zover ik kan zien....
De verleiding wordt nu wel groter na de positieve reactie te hebben gelezen van jou T.E.
Als Jipvalentijn net zo zeer een positieve ervaring heeft dan waag ik het ook om er één te bestellen. Wat dat betreft kan het altijd nog binnen 14 dagen worden geretourneerd op grond van het zichttermijn.
Als Jipvalentijn net zo zeer een positieve ervaring heeft dan waag ik het ook om er één te bestellen. Wat dat betreft kan het altijd nog binnen 14 dagen worden geretourneerd op grond van het zichttermijn.
Heb de gok toch maar genomen. Heb ook een bestelling bij HP staan maar volgens de site wordt deze pas 29/9 geleverd. Heb nog wel contact gehad met HP. Zij zeggen dat ik het waarschijnlijk alsnog 17/9 binnen krijg. Als die van Electrocorner niet bevalt gaat hij terug en wacht ik maar op die ik via HP heb besteld. anders kan ik altijd die bij HP nog annuleren (of iemand anders blij maken die er anders tot 2016 op moet wachten).jipvalentijn schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:14:
Dan zou ik de electrocorner versie via marktplaats verkopen. Als je hem terugstuurt moet je geloof ik een percentage betalen. 25% ofzo binnen een week.chou3 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:48:
[...]
Heb de gok toch maar genomen. Heb ook een bestelling bij HP staan maar volgens de site wordt deze pas 29/9 geleverd. Heb nog wel contact gehad met HP. Zij zeggen dat ik het waarschijnlijk alsnog 17/9 binnen krijg. Als die van Electrocorner niet bevalt gaat hij terug en wacht ik maar op die ik via HP heb besteld. anders kan ik altijd die bij HP nog annuleren (of iemand anders blij maken die er anders tot 2016 op moet wachten).
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar dagen ook de spectre in gebruik en mijn hoofd reden om te kiezen voor deze laptop is de active digitzer, dus een dell active stylus besteld (schijnen veel beter te werken dan de hp versie), maar ik ben bang dat ik de verkeerde heb besteld... Ik heb de 750-AAJC nu voor me liggen maar zou niet weten hoe ik deze aan de praat zou kunnen krijgen als dit al mogelijk is...
Ik had de 750-AAHC moeten bestellen, deze worden gebruikt in elk youtube filmpje die de functie toont, maar ik zat niet op te letten.
Weet iemand of de 750-AAJC ook kan werken?
ps. pracht van een laptop die mijn 5 jaar oude hp elitebook prima kan vervangen, zelfs als het om spelletjes gaat!
Ik heb sinds een paar dagen ook de spectre in gebruik en mijn hoofd reden om te kiezen voor deze laptop is de active digitzer, dus een dell active stylus besteld (schijnen veel beter te werken dan de hp versie), maar ik ben bang dat ik de verkeerde heb besteld... Ik heb de 750-AAJC nu voor me liggen maar zou niet weten hoe ik deze aan de praat zou kunnen krijgen als dit al mogelijk is...
Ik had de 750-AAHC moeten bestellen, deze worden gebruikt in elk youtube filmpje die de functie toont, maar ik zat niet op te letten.
Weet iemand of de 750-AAJC ook kan werken?
ps. pracht van een laptop die mijn 5 jaar oude hp elitebook prima kan vervangen, zelfs als het om spelletjes gaat!
Dat is alleen zo als je meer hebt gedaan dan noodzakelijk is om te zien of het apparaat voldoet aan wat er geleverd zou moeten worden. Anders krijg je de volledige 100% terug.T.E schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:49:
[...]
Dan zou ik de electrocorner versie via marktplaats verkopen. Als je hem terugstuurt moet je geloof ik een percentage betalen. 25% ofzo binnen een week.
Zojuist ook een bestelling geplaatst bij Electrocorner. Hopelijk geen miskoop en zal mijn bevinding met jullie delen, zodra de notebook binnen is.
Ontdekt gisteren een 'rode' vlek in mijn scherm als je het scherm net aanzet
. Na verloop van tijd verdwijnt de vlek. Moet ik hier wat mee?
[ Voor 34% gewijzigd door jagdeleur op 09-09-2015 11:14 ]
Ik heb soms last van probleem #1, alleen bij mij is het enkel groen. Gebeurt niet vaak.Mella7 schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:47:
Ik heb de spectre binnen van electrocorner. Zat goed verpakt en hij was helemaal als nieuw!
Het beeldscherm flikkerde eerst heel erg maar na het installeren van de hp updates was dit verholpen.
Het beeldscherm flikkerde eerst heel erg maar na het installeren van de hp updates was dit verholpen.