OF NEE! Toch niet!PeacekeeperNL schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:24:
...
Zo, nu wel weer klaar voor vandaag... denk ik
Gigabyte M28U Zwart review door TheRolls
Gigabyte M28U Zwart review door MMeng
Mijn reviews al gezien?
OF NEE! Toch niet!PeacekeeperNL schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:24:
...
Zo, nu wel weer klaar voor vandaag... denk ik
Mijn reviews al gezien?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 33% gewijzigd door PeacekeeperNL op 03-12-2024 14:00 ]
Mijn reviews al gezien?
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Nu al?Microkid schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:55:
@PeacekeeperNL jouw quorum is voor deze week nu wel op he
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
My favorite programming language is solder.
Ik heb m gelijk even in het spammers topic gegooidPuch-Maxi schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:42:
CryptoTag Hodl Light Bitcoin review door royal v er is een cryptoscammer actief.
[ Voor 7% gewijzigd door PeacekeeperNL op 09-12-2024 22:49 ]
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 45% gewijzigd door PeacekeeperNL op 09-12-2024 22:49 ]
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 30% gewijzigd door PeacekeeperNL op 11-12-2024 15:13 ]
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 167% gewijzigd door BartOtten op 11-12-2024 17:50 ]
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Zo te zien door een collega al verwijderd
Select * from fish
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
And The Award for most "onreine productreviews Report" goes to???????????PeacekeeperNL schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:08:
Sony A7 IV Body Zwart review door lukakejzar
Sony A7 IV Body Zwart review door Marco Gatti
Sony A7 IV Body Zwart review door Paul Matton
Is meer een shopreview dan een productreview
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 34% gewijzigd door PeacekeeperNL op 20-12-2024 09:20 ]
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 3% gewijzigd door PeacekeeperNL op 20-12-2024 21:53 ]
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Overduidelijk, de hele schrijfstijl schreeuwt gewoon ChatGPT. Ik had een paar posts terug iemand die zelfs de opdrachtbevestiging van ChatGPT had laten staan in zijn 'review': "Natuurlijk! Hier is de review in de 'ik' vorm:".PeacekeeperNL schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:24:
Gigabyte GS34WQC Zwart review door NielsOden
Riekt wederom naar ai gegenereerde review
[ Voor 87% gewijzigd door Wildfire op 22-12-2024 10:00 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Wildfire op 25-12-2024 21:18 ]
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Maar Gigabyte B650 GAMING X AX V2 (rev. 1.x) review door Unixmaster en Gigabyte UD750GM PG5 (rev. 1.0) review door Unixmaster blijven dus staan, ook al laat de schrijfstijl zeer duidelijk zien dat dit gewoon een AI tekst is?
Ik ga dat even in de groep gooien.Wildfire schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:06:
[...]
Maar Gigabyte B650 GAMING X AX V2 (rev. 1.x) review door Unixmaster en Gigabyte UD750GM PG5 (rev. 1.0) review door Unixmaster blijven dus staan, ook al laat de schrijfstijl zeer duidelijk zien dat dit gewoon een AI tekst is?
Ik dacht dat dat intern al eerder besproken was, maar het lijkt me dat daar dus nog geen beleid uit is voort gekomen?
[ Voor 0% gewijzigd door PeacekeeperNL op 28-12-2024 23:31 . Reden: typo, zelfs dat is nog mogelijk op dit tijdstip en na zo'n tijd door reviews ploegen! ]
Mijn reviews al gezien?
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:30:
The fish'n'chips are strong with these ones:
(en af en toe een stukje baguette erbij)
Stomp niet af, blijf slijpen
Vrije avond liep wat uit de hand...😅😂GerardVanAfoort schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:40:
[...]
![]()
![]()
Gelukkig zijn het er maar enkele
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
(Misschien compleet OT hier, ik lurk meer dan ik reageer.)PeacekeeperNL schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:30:
En aangezien al die Engelstalige reviews van newbie accounts zijn, zou ik toch nog eens willen aandragen een minimum hoeveelheid karma erop te zetten voordat iemand een review mag posten. Al is het maar 50 punten, die heeft iemand eenvoudig bij elkaar gesprokkeld. Denk dat dat al 99% van de Engelstalige reviews scheelt...
Mijn reviews al gezien?
Is volgens mij al eens besproken maar op die manier weer je ook de mensen die wel serieus willen starten met reviewen. Is dus een beetje een dubbelgevoel.Dahn schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:13:
[...]
(Misschien compleet OT hier, ik lurk meer dan ik reageer.)
Ik weet niet of er over nagedacht is en wat de beweegredenen waren om iets als PeacekeeperNL voorstelt niet te doen, maar het zou interessant zijn te kijken hoe je die newbie reviews zou kunnen beperken. (Hetzij door karma, of door inschrijvingsduur)
Naar mijn ervaring zijn reviews van dit soort eendagsvliegen vaak niet of nauwelijks onderbouwd en voegen weinig tot niets toe, terwijl ze wel bepaalde producten enorm in de spotlights kunnen zetten (en ook nog eens bovenmatig positief omdat er vaak gevraagd is een review te schrijven)
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Nja, als je de grens heel licht stelt, zou het niet zo'n probleem moeten zijn. Moeten ze bijvoorbeeld een thumbs up geven en dan een nachtje wachten voor de karmapunten daarvan zijn verwerkt. Als je serieus wilt worden, kan je m.i. prima een dagje geduld hebbenRooieduvel schreef op maandag 30 december 2024 @ 08:13:
[...]
Is volgens mij al eens besproken maar op die manier weer je ook de mensen die wel serieus willen starten met reviewen. Is dus een beetje een dubbelgevoel.
Mijn reviews al gezien?
True maar dat kan ook als je maar 1 keer een review wilt plaatsen. De vraag is dan waar je de grens gaat trekken natuurlijk. Vaak genoeg over gesproken.PeacekeeperNL schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:56:
[...]
Nja, als je de grens heel licht stelt, zou het niet zo'n probleem moeten zijn. Moeten ze bijvoorbeeld een thumbs up geven en dan een nachtje wachten voor de karmapunten daarvan zijn verwerkt. Als je serieus wilt worden, kan je m.i. prima een dagje geduld hebben
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Mijn reviews al gezien?
MSI B760 GAMING PLUS WIFI review door fashqxReview van [Naam van het Moederbord]
[...]
Het bood functies zoals [specifieke functies, zoals M.2-sloten, USB 3.2-poorten, etc.] die niet beschikbaar waren op andere modellen in dezelfde prijsklasse.
Mijn reviews al gezien?
Done.PeacekeeperNL schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:50:
Aangezien de lijst nog niet lang genoeg was, nog een paar toevoegingen:
Logitech G305 Zwart review door peddy69
Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002) review door peddy69
Done.Wildfire schreef op maandag 30 december 2024 @ 01:21:
MSI B650 Gaming Plus WiFi review door Eymonde
Schrijfstijl is duidelijk AI-gegenereerd maar er zijn wat kleine aanpassingen/toevoegingen door de user gedaan zo te zien. Valt dat dan weer wel binnen de grenzen van wat we nog willen accepteren?
Even voor de zekerheid een bijgewerkte versie in de quotePeacekeeperNL schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:30:
*KNIP*
Gigabyte Radeon RX 7700 XT Gaming OC 12G review door strinn
Gigabyte GeForce RTX 4060 Gaming OC 8G review door Jackinjeff
ASUS Radeon RX 6600 DUAL V2 review door akhamada
Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER EAGLE OC 12G review door eaynga
Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 review door holy_moly
Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 review door speed
Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER GAMING OC 12G review door Correawesome
Gigabyte GeForce RTX 4060 Ti Windforce OC 8G review door rafols8
Gigabyte GeForce RTX 4060 Ti Windforce OC 8G review door Kazuki_fr
ASUS Dual GeForce RTX 4060 OC Edition 8GB GDDR6 review door Dawsongr
Gigabyte GeForce RTX 4070 GAMING OC 12G review door Matheus
Inno3D GeForce RTX 3060 TI TWIN X2 OC LHR (N306T2-08D6X-1190VA32DH) review door Niek Haverkamp
MSI MAG 345CQR Zwart review door luckychart
MSI MAG 345CQR Zwart review door verterain
MSI MAG 274QRF QD E2 Zwart review door WalleWalther
Gigabyte GS34WQC Zwart review door qwertyuiop10
Gigabyte MO34WQC2 Zwart review door misterimo
Gigabyte AORUS FV43U Zwart review door misterimo
Gigabyte M27Q Zwart review door gloomy61
Gigabyte M27Q Zwart review door WarZo
MSI PRO MP2412 Zwart review door sergei.k
Gigabyte GS32QC Zwart review door Valentin G
MSI G27CQ4 E2 Zwart review door MiloDR
MSI G27CQ4 E2 Zwart review door Abo_Djax
MSI Optix MAG342CQR Zwart review door siegratz
MSI Optix MAG342CQR Zwart review door rnars
MSI Optix MAG342CQRDE Zwart review door LeoPiermatti
MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart review door MD Mihai
MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart review door Aikeko
MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart review door Flexxxx
MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart review door mrezanasirloo
MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart review door alexey
MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart review door Hani
Iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1 Zwart review door argentino
Asus MG279Q Zwart review door nokite
Gigabyte GS27Q Zwart review door rezebestgirl
Gigabyte GS27Q Zwart review door Amjad
Gigabyte GS27Q Zwart review door DanielJ_
HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Red) review door querulus
Gigabyte GC-WBAX200 review door querulus
AMD Ryzen 5 3600 Boxed review door querulus
ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC review door querulus
Gigabyte AORUS B450 M (rev. 1.0) review door querulus
Seagate Barracuda Compute 2,5" (7200rpm), 1TB review door querulus
Silverstone Sugo SG09 review door querulus
LG 24BK550Y-B Zwart review door querulus
LG UltraGear 24GM79G Zwart review door querulus
Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) review door querulus
Logitech K360 Wireless Keyboard (US) Glossy Black review door querulus
Logitech G603 review door querulus
Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 review door querulus
Gigabyte B700H review door querulus
Kingston A400 2,5" 960GB review door querulus
Samsung 970 EVO 500GB review door querulus
Thermal Grizzly Carbonaut Pad - 38×38×0,2mm review door querulus
Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D30AESCK review door querulus
AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed review door Sebas Z
ASUS TUF Gaming B550-PLUS WIFI II review door wjdekdnsdho
Schijnt ook een shopreview te hebben, aldus zijn karmadiagram, maar geen idee hoe ik die via zijn profiel zou kunnen terugvinden. Google gaf ook geen resultaat...
MSI MAG Z690 Tomahawk WiFi DDR4 review door neinman99
Zelfde als hierboven, schijnt ook een shopreview te hebben, maar niet kunnen terugvinden.
Anoniem: 2188338 (Anoniem: 2188338)
4 november 2024
Product: MSI MAG B760 TOMAHAWK WIFI
Deze kan ik niet als link pakken.
Anoniem: 2044010 (Anoniem: 2044010)
25 november 2023
MSI Optix MAG342CQR Zwart
idem
Gigabyte Radeon RX 7900 XT GAMING OC 20G review door Anarionn82
Niet echt een productreview dit.
Dell UltraSharp U2415 Zwart review door Anoniem: 736537
Dit is meer een shopreview/topicstart op GoT ipv een review...
Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart review door Ayoub073
Die bol.com partner click link vind ik wat gek. Is dat wellicht een affeliate link van Bol?
En aangezien al die Engelstalige reviews van newbie accounts zijn, zou ik toch nog eens willen aandragen een minimum hoeveelheid karma erop te zetten voordat iemand een review mag posten. Al is het maar 50 punten, die heeft iemand eenvoudig bij elkaar gesprokkeld. Denk dat dat al 99% van de Engelstalige reviews scheelt...
En ook jammer dat nagenoeg niemand van die MSI en Gigabyte reviews netjes hebben aangegeven dat ze deels gesponsord zijn (shoutout-acties). Bij de videokaarten wel netjes aangegeven.
Gigabyte GS27QC Zwart review door MATTIA220210
Heel vaag, verdient de shredder.
ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 review door DennisOmmeren
En deze riekt naar AI
MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI review door Jonkerman
idem
MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI review door KleineKJ
100% AI...
MSI MAG B760 TOMAHAWK WIFI review door Xindez
Riekt naar AI
evenals deze van dezelfde gebruiker:
MSI B760M GAMING PLUS WIFI review door Xindez
En, de rest van de gebruiker is dezelfde review bij verschillende producten:
MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI review door Xindez
MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI review door Xindez
MSI B760 GAMING PLUS WIFI review door Xindez
MSI MAG B760M Mortar WiFi II review door Xindez
MSI B650 Gaming Plus WiFi review door Xindez
MSI MPG B760I EDGE WIFI review door Xindez
https://tweakers.net/shopreview/permalink/442508/
https://tweakers.net/shopreview/permalink/447886/
MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI review door Jeffrey.c
Mooi toetsenbord wel, weet alleen niet hoeveel knoppen er op het toetsenbord zitten, waardoor deze zich als toetsenbord zou kunnen identificeren?
Zo, nu tijd om naar bed te gaan. Tabee!
Mijn reviews al gezien?
Klopt, ik doe het in delen. Maar je bijgewerkte versie klopt ook niet, er staan reviews tussen die al verwijderd zijn.PeacekeeperNL schreef op maandag 30 december 2024 @ 21:27:
[...]
Even voor de zekerheid een bijgewerkte versie in de quoteZo te zien nog niet alles gehad
![]()
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
My 2 cents; ik vind het erg raar dat je aan de ene kant met lage karma bijv niet reacties van nieuwsberichten kan plussen of minnen, terwijl je wel zo een review kan schrijven. Dit terwijl die review in mijn ogen juist langer ‘belangrijk’ blijft dan het plussen of minnen van een reactie.Rooieduvel schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:50:
[...]
True maar dat kan ook als je maar 1 keer een review wilt plaatsen. De vraag is dan waar je de grens gaat trekken natuurlijk. Vaak genoeg over gesproken.
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq