Gedupeerden kunnen hun vordering aan de curator melden via een speciaal ingerichte pagina.
https://www.all4games.nl/support
Dit topic is bestemd ter bespreking van de aangekondigde aanvraag van faillissement van All4Games.nl en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussie in de shopreview te voorkomen. Dit topic is een vervolg op All4games.nl in een rare situatie?, maar valt onder stricte regels.
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
Melding op all4games.nl:
Anoniem: 27535 in "Faillissement All4Games.nl"
https://www.all4games.nl/support
Dit topic is bestemd ter bespreking van de aangekondigde aanvraag van faillissement van All4Games.nl en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussie in de shopreview te voorkomen. Dit topic is een vervolg op All4games.nl in een rare situatie?, maar valt onder stricte regels.
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
- De welbekende "ja ik ook"-reacties.
- Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shop.
- Gooien met 'modder'.
- Het posten van privé NAW gegevens, foto's van de eigenaar, familie en/of medewerkers is niet toegestaan.
- Ongefundeerde beschuldigingen, zoals oplichter, richting de shop of eigenaar.
- Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
- Houd de discussie hier netjes.
- Reageer beargumenteerd.
- Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Melding op all4games.nl:
[edit] Inmiddels is het faillissement uitgesproken:Beste consumenten,
Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen.
Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf naar bijna 5 jaar gestopt en zal binnen afzienbare termijn mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.
Hoogachtend,
Eigenaar All4games
Anoniem: 27535 in "Faillissement All4Games.nl"
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 03-04-2015 16:43 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.