All4games.nl in een rare situatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 8.172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 524929

Topicstarter
Tweakers en de eigenaar,

Momenteel is All4games.nl gesloten, zijn alle tweakers en reviewsites weggehaald, telefoonnummer is weggehaald.

https://www.all4games.nl/

Afgelopen week een bestelling geplaatst, ik leg het hier ook gelijk neer, puur omdat ik het niet vertrouw en stappen wil ondernemen om vervelende situaties te voorkomen.

Er was een fout op de website waardoor de game een verkeerde link gaf. Ik had dit gemaild en er werd gereageerd dat het opgelost was. Nope, dit was niet opgelost. Verder zou mijn bestelling verzonden zijn. Ja, de game kwam in een envelop binnen, netjes aangegeven dat de console er niet bij zat.

Volgens mij zijn de meeste reviews fake, en Tweakers heeft hier (helaas) niet op geacteerd.
All4games wordt overal uitgehaald, nu ook niet meer op tweakers (zie ik tijdens het schrijven)
http://tweakers.net/shopreview/8228/all4games/shopreviews/

Wie heeft er meer problemen?

UPDATE:

Er is geen sprake van een faillissement, maar problemen met de leverancier.

Voor nu, met de eigenaar gebeld. Er zijn problemen met de leverancier, gisteren nagevraagd, maar niks van meegekregen. De webshop is dicht, omdat ze nu geen producten kunnen leveren. De voorraden waren inderdaad incorrect, maar aangezien de leverancier wel in de buurt was, moet dit geen punt zijn.

Alles wordt wel behandeld en opgelost voor zover ik begreep! Wacht dus even met conclusies trekken etc. Puur uit respect. De communicatie was minder, maar de oplossing is belangrijker

--

Los daarvan vermeld, dat ik met de leverancier had gebeld, die konden niets meegeven. Dus bovenstaand verhaal van de eigenaar, is nog niet bevestigd. Als dit echt het geval is, is het begrijpelijk. Duidelijk aangegeven dat er gecommuniceerd moet worden naar de klant, dit kan via een bericht op de homepagina.

Als dit allemaal klopt, dan is het opzich begrijpelijk dat alle druk op de eigenaar ligt, met misschien ook wel financiele gevolgen. Wacht dit aankomende week nog even af. De orders kunnen iig geannuleerd worden.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 14-03-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zet dit in het PriceWatch forum, de mods daar hebben mogelijk meer informatie of mogelijkheden hier iets over te zeggen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:31:
[mbr]Ik zet dit in het PriceWatch forum, de mods daar hebben mogelijk meer informatie of mogelijkheden hier iets over te zeggen :) [/]
Ah ok, thanks :)

--

Inmiddels annulering aangevraagd voor de 3ds en geld retour gevraagd, pay.nl is hierover ingelicht.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 14-03-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662087

Ik heb ook de nieuwe 3DS XL gekocht bij all4games, nog steeds niet binnen, werdt verzekerd dat hij vandaag binnen zou zijn bij mij. Nooit gebeurd. Op e-mail wordt totaal niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 662087 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:28:
Ik heb ook de nieuwe 3DS XL gekocht bij all4games, nog steeds niet binnen, werdt verzekerd dat hij vandaag binnen zou zijn bij mij. Nooit gebeurd. Op e-mail wordt totaal niet gereageerd.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.
Cancel je bestelling en meld dit bij pay.nl, de betalingsprovider. Die hebben het recht om de terugbetaling binnen 14 dagen af te dwingen, zo niet dan worden er stappen ondernomen.

Het is zoiezo geen B.V. dus maak je daar verder geen zorgen over, uiteindelijk komt er een oplossing.
De eigenaar draait dit alleen voor zover ik dit begreep. Verder weet ik de situatie van de eigenaar niet, dus ik hou dat voor zover nog voor me.

Ik had hem gisteren mobiel gebeld, het moet vandaag geregeld worden, zo niet dan onderneem ik stappen. Dit kan juridisch zijn, er zijn dingen zwart op wit toegezegd, alleen dit is al voldoende. Zover is het nog niet.

Meld je verder aan op mijnpostnl, daarmee kan je alle pakketten zien, ook zonder track en trace die naar je onderweg zijn. PostNL kan in dat geval altijd aantonen dat er geen pakket verzonden of geleverd is, mocht dit nodig zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 14-03-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMW1970
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-01-2021
Heb vorig weekend een webcam voor m'n zoon besteld bij all4games. Volgens de site was t op voorraad en zou daarom biinnen 72u geleverd worden. Helaas heb ik dat laatste pas te laat gelezen....want dan had ik het elders besteld. Want nagenoeg alle andere goede webshops bezorgen binnen 1 werkdag. Tot op heden niets ontvangen. Ook op m'n vragen per email komt geen reactie en de telefoon wordt niet beantwoord. Het lijkt dus niet pluis bij deze ehh..... 'webshop'
Ook helaas is de levertermijn die de eigenaar zich heeft aangemeten in de alg. voorwaarden.... Flut!

Ook vreemd inderdaad, is dat de review mogelijkheden zijn weggehaald op de site van all4games.....

En dan al die positieve reviews .....heeft de beste man/vrouw het razend druk mee om al die fake reviews te plaatsen.

Mijns inziens hebben we hier te maken met oplichtingspraktijken en ben niet van plan dit zo maar laten te gebeuren.
Kunnen we samen iets tegen zo'n oplichter doen? Lotgenoten, laat het hier weten.

Mvg
M.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
AMW1970 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:21:
Heb vorig weekend een webcam voor m'n zoon besteld bij all4games. Volgens de site was t op voorraad en zou daarom biinnen 72u geleverd worden. Helaas heb ik dat laatste pas te laat gelezen....want dan had ik het elders besteld. Want nagenoeg alle andere goede webshops bezorgen binnen 1 werkdag. Tot op heden niets ontvangen. Ook op m'n vragen per email komt geen reactie en de telefoon wordt niet beantwoord. Het lijkt dus niet pluis bij deze ehh..... 'webshop'
Ook helaas is de levertermijn die de eigenaar zich heeft aangemeten in de alg. voorwaarden.... Flut!

Ook vreemd inderdaad, is dat de review mogelijkheden zijn weggehaald op de site van all4games.....

En dan al die positieve reviews .....heeft de beste man/vrouw het razend druk mee om al die fake reviews te plaatsen.

Mijns inziens hebben we hier te maken met oplichtingspraktijken en ben niet van plan dit zo maar laten te gebeuren.
Kunnen we samen iets tegen zo'n oplichter doen? Lotgenoten, laat het hier weten.

Mvg
M.W.
toon volledige bericht
Meld het bij pay.nl
Indien je met iDeal betaald hebt: http://pay.nl/contact (fraud)
Maandag weer contact met de leverancier voor navraag, dan krijg ik de contactpersoon van de webshop aan de lijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 14-03-2015 16:17 . Reden: Zie update. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:44

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb hier vorige week een spel besteld (preorder voor The Witcher 3). Ik ga hem maar annuleren dan...

Moet ik dat via pay.nl doen of?

Zie ook dit topic op budgetgaming.nl : http://www.budgetgaming.n...t=9&start=8&show=&action=

[ Voor 48% gewijzigd door Compizfox op 14-03-2015 15:36 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zijn niet echt realistische reacties.

Wat je kan doen:
- Maak je annulering naar all4games en voeg pay.nl toe als bcc
- Mail los naar pay.nl en voeg daar het ticketnummer toe, die je hebt gekregen van de bcc mail, zodat pay weet waar het over gaat met uitleg!

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 14-03-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:44

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het lijkt wel eerder op een faillissement dan een scam, want de webshop bestaat blijkbaar al jaren.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
UPDATE:

Er is geen sprake van een faillissement, maar problemen met de leverancier.

Voor nu, met de eigenaar gebeld. Er zijn problemen met de leverancier, gisteren nagevraagd, maar niks van meegekregen. De webshop is dicht, omdat ze nu geen producten kunnen leveren. De voorraden waren inderdaad incorrect, maar aangezien de leverancier wel in de buurt was, moet dit geen punt zijn.

Wacht dus aankomende week, indien je hebt gemaild naar Pay, even af t/m zaterdag 21 mrt.

--

Los daarvan vermeld, dat ik met de leverancier had gebeld, die konden niets meegeven. Dus bovenstaand verhaal van de eigenaar, is nog niet bevestigd. Als dit echt het geval is, is het begrijpelijk. Duidelijk aangegeven dat er gecommuniceerd moet worden naar de klant, dit kan via een bericht op de homepagina.

Als dit allemaal klopt, dan is het opzich begrijpelijk dat alle druk op de eigenaar ligt, met misschien ook wel financiele gevolgen. Wacht dit aankomende week nog even af. De orders kunnen iig geannuleerd worden.

[ Voor 125% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 14-03-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662087

Ik heb dit nu gestuurd naar: support@all4games.nl en een bcc naar fraud@pay.nl:

Bij deze wil ik mijn bestelling annuleren met ordernummer: 78902.

De reden is dat ik de bestelling besteld had toen deze volgens de webshop "op voorraad" was. Na geen reacties te hebben gekregen op mijn mailtjes heb ik telefonisch contact gezocht waar mij is verzekerd dat ik mijn bestelling op zaterdag 14-03-2015 binnen zou hebben, wat dus niet gebeurd is.

Graag zie ik mijn geld zo spoedig mogelijk terug op mijn rekening.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Portegijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 662087 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:20:
Ik heb dit nu gestuurd naar: support@all4games.nl en een bcc naar fraud@pay.nl:

Bij deze wil ik mijn bestelling annuleren met ordernummer: 78902.

De reden is dat ik de bestelling besteld had toen deze volgens de webshop "op voorraad" was. Na geen reacties te hebben gekregen op mijn mailtjes heb ik telefonisch contact gezocht waar mij is verzekerd dat ik mijn bestelling op zaterdag 14-03-2015 binnen zou hebben, wat dus niet gebeurd is.

Graag zie ik mijn geld zo spoedig mogelijk terug op mijn rekening.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Portegijs
Prima Jelmer, nu gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMW1970
Heb m'n order ook geannuleerd me dringend verzoek tot terugbetaling, incl. de bcc naar fraud@pay.nl. Tevens bij pay.nl een bericht achtergelaten of men e.e.a. wil onderzoeken.

Als meneer P*** een uitdaging bij een leverancier heeft, is dat meestentijds niet vanwege luxe (ben zelf werkzaam op financieel vlak in de groothandelbranche) en mocht de leverancier van meneer P*** niet kunnen leveren, dan kan meneer P*** toch zijn klant erover informeren?
Voor zover zichtbaar is er geen sprake van een faillissement (bron KvK).

Hopend dat de centjes retour komen, zeg maar.

Mvg
M.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623466

Shit,

Heb hier 5 maart Battlefield Hardline besteld, kan mijn bestellig ook niet meer zien.
Helaas betaald via iDeal, kan dus zwaaien naar mijn centen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee Mikey en AMW, lees nog eens mijn update.
Over het informeren, ja, dat staat ook vermeld in mijn update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623466

Anoniem: 524929 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:11:
Nee Mikey en AMW, lees nog eens mijn update.
Over het informeren, ja, dat staat ook vermeld in mijn update.
Dus nu rustig afwachten ? of melden via Pay.nl fraude ?

Bedoel, zal dan toch wel mijn geld terug willen mocht er toch niet geleverd kunnen worden.

En ook raar dat het bedrijf dan ook even geen mailtje stuurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Anoniem: 623466 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Dus nu rustig afwachten ? of melden via Pay.nl fraude ?

Bedoel, zal dan toch wel mijn geld terug willen mocht er toch niet geleverd kunnen worden.

En ook raar dat het bedrijf dan ook even geen mailtje stuurt..
Lezen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurhoeke
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-04 23:11
Ik heb GTA 5 voor de PC bij deze zaak gepreordered. Reageerde redelijk snel altijd op mijn mails, ik vermoedde dit eerder al aangezien er nogal wat slechte reviews waren.
Heb bij paypal een claim ingediend / refund zodat ik hopelijk mijn geld kan terug krijgen. Ga nu gelijk gta 5 kopen bij gamesync, tenminste wel betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lansing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-12-2024
Woensdag mijn bestelling geplaatst. De bestelling was ruim op voorraad en zou binnen 24-48 uur verzonden zijn. Vervolgens na plaatsing van mijn bestelling een e-mail ontvangen met bevestiging van mijn betaling.

Heb tot nu nog niks vernomen van enige verzending dus ook maar even een e-mail gestuurd naar support@all4games.nl en fraud@pay.nl in de BCC, zoals mij hierboven is geadviseerd voor het terugstorten van mijn betaling.

@Tombastic
Het is dus vrij zeker dat al het geld van mijn bestelling en andere bestellingen van de mensen hier weer terug wordt overgemaakt na versturing van een mail?

[ Voor 3% gewijzigd door lansing op 14-03-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
lansing schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:51:
Woensdag mijn bestelling geplaatst. De bestelling was ruim op voorraad en zou binnen 24-48 uur verzonden zijn. Vervolgens na plaatsing van mijn bestelling een e-mail ontvangen met bevestiging van mijn betaling.

Heb tot nu nog niks vernomen van enige verzending dus ook maar even een e-mail gestuurd naar support@all4games.nl en fraud@pay.nl in de BCC, zoals mij hierboven is geadviseerd voor het terugstorten van mijn betaling.

@Tombastic
Het is dus vrij zeker dat al het geld van mijn bestelling en andere bestellingen van de mensen hier weer terug wordt overgemaakt na versturing van een mail?
Ja, die kans is groot. Nogmaals het is geen B.V. en de eigenaar wil dit wel oplossen. Annuleren kan natuurlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luto
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-04 08:28
Woensdag ook een bestelling geplaatst. Verder dezelfde ervaringen als eerdere reacties. Nette mail gestuurd en gevraagd om een annulering en of het geld teruggestort zou kunnen worden op mijn PayPal account. Als ik het goed begrijp regelt Pay.nl ook PayPal transacties. Dit zou verder geen problemen moeten opleveren lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael007
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb een maand geleden mijn steelseries wireless headset van 300 euro terug gestuurd voor garantie. Maar ik heb nog steeds niks gehoord. Wat moet ik hier nu mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick91G
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04 16:58
Ik heb in het verleden een x aantal games besteld in het afgelopen jaar...

Geen problemen gehad en netjes en op tijd alles geleverd gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Luto schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:34:
Woensdag ook een bestelling geplaatst. Verder dezelfde ervaringen als eerdere reacties. Nette mail gestuurd en gevraagd om een annulering en of het geld teruggestort zou kunnen worden op mijn PayPal account. Als ik het goed begrijp regelt Pay.nl ook PayPal transacties. Dit zou verder geen problemen moeten opleveren lijkt me?
Via PayPal regelen, niet via pay.nl, dit is voor ideal only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Patrick91G schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:07:
Ik heb in het verleden een x aantal games besteld in het afgelopen jaar...

Geen problemen gehad en netjes en op tijd alles geleverd gekregen!
Ja, dat kan ook prima. Dat geloven wij ook ;) Maar het gaat even om nu.

--

Klagen, aangiftes etc. is nog een beetje vroeg voor de overige tweakers, stop even met dit gedachtegoed en wacht het even af t/m aankomende week. Dan zal er duidelijk worden of het alsnog geleverd kan worden of het bedrag teruggestort zal worden.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 14-03-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04 12:09
Compizfox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:41:
Het lijkt wel eerder op een faillissement dan een scam, want de webshop bestaat blijkbaar al jaren.
^^^

Dit gaat niet goedkomen, als je problemen hebt met je leveranciers kun je gewoon orders schrijven.
Mocht je betaald hebben per creditcard zou ik maar vast gaan reclameren en dit niet af gaan wachten...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-03 20:14
Heb Pay.nl ook maar een mailtje gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662441

Beste klanten van all4games.nl,

Pay.nl is de payment service provider van deze ondernemer.

Wij ontvangen momenteel meerdere berichten op ons fraud desk over deze shop, dit heeft ons zijn aansluiting tijdelijk doen bevriezen.

Op dit moment is voor ons nog niet duidelijk wat de status is van all4games.nl, dit gaan wij maandag uitzoeken. De webshop draait al lange tijd, zonder noemenswaardige klachten of onopgeloste eindgebruikers verzoeken.

Het heeft geen zin om bij pay.nl de order te proberen te annuleren, dit kunnen wij niet voor u doen. Ook kunnen wij uw betaling niet terugdraaien. Pay.nl is een betaalinstelling en kan enkel in opdracht van de onderneming transacties uitvoeren. Wel kunnen wij tijdelijk zijn binnenkomende betalingen blokkeren en openstaande betalingen bevriezen, dat hebben wij reeds doorgevoerd.

Elke eindgebruiker die zich bij ons meldt ontvangt van ons een update over de status.

Pay.nl

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 662441 op 14-03-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Voor de mensen die zeggen dat all4games een scam is, ik denk dat er iets meer aan de hand is.
Ik heb vaker in het verleden bij deze shop besteld, en er is destijds nooit iets mis gegaan.

EDIT: Is al gemeld zie ik, het is al laat... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Crotchy op 15-03-2015 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Berichten naar mij a.u.b inhouden. Ik beantwoord geen vragen over de leverancier/eigenaar etc. Wacht het nogmaals gewoon even af.... Hier staat alle info die ik kan en wil geven om het zo in orde te houden.

Om het netjes te houden voor de webwinkel en gebruikers verlopen de updates via pay.nl wat ik voor zover begreep. Dit is puur voor de communicatie, dit kan altijd wat beter natuurlijk. Maar maak je niet druk, het is nu in behandeling en aankomende week wordt de oplossing bekend gemaakt.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 15-03-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael007
Hoe gaat het nu met garantie gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer2015
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-03-2015
Ik heb kort geleden (8 februari 2015) een bestelling gedaan voor een spel, via vooruitbetaling. Het gewenste spel (FIFA 14 voor de XBox360) was op voorraad, en dat betekend in hun geval "vandaag besteld, overmorgen geleverd". Het geld heb ik de volgende dag meteen overgemaakt. Daarvan kreeg ik geen bevestiging van de webshop. Na twee dagen nog niets. Bericht gestuurd, geen enkele reactie. Na 4 dagen nog steeds niets. Geen enkele reactie op e-mail berichten. Gebeld en antwoordapparaat ingesproken, geen enkele poging van hen om mij terug te bellen of te reageren op mailberichten. Daarna nog talloze (onbeantwoorde) berichten gestuurd. Na meer dan 14 dagen aangifte gedaan van oplichting, gebeld, gemaild, en een brief gestuurd naar hun 'vestigingsadres' in Nijmegen dat ik gebruik maakte van de afkoelingsperiode. En (het zevende wereldwonder gebeurde); ik kreeg een bericht dat ik mijn geld terugkreeg!!! En inderdaad, het stond op mijn rekening. Het bedrag klopte, niets meer en niets minder. Maar dus alleen een standaard reactie (met veel onprofessionele taalfouten) dat ik mijn geld terugkreeg. Geen enkel excuus voor al het geblunder, geen tegemoetkoming, geen enkele poging om mij als klant te behouden.

Wat ook een beetje vreemd/niet netjes was:

- Eerst zit het vestigingsadres in Nijmegen, een paar maanden later opeens in Dongen.
- Hij had veel verschillende webadressen in zijn beheer die allemaal een beetje op elkaar leken.
- Hij gaf op zijn website aan aangesloten te zijn bij een bepaald keurmerk (wat helemaal niet zo was).
- Hij beloofde klanten de kans om hun geld terug te krijgen als ze een uiterst positieve recensie plaatsten over hun bestelling.
- Ik verdenk hem ervan dat hij later overging tot het zelf plaatsen van nep-recensies. Enkele personen waren uitermate tevreden, terwijl het merendeel zeer ontevreden was (verdacht).

Kortom, ik hoop dat hij geen kans meer krijgt om mensen zo te beduvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 662803

1 maart een wii-U met spelletjes gekocht,
spelletjes kwamen netjes binnen een week binnen, maar op de wii-U ben ik nog altijd aan het wachten.
Twee weken terug een mailtje gestuurd of ze iets duidelijker konden zijn over de datum waarop ik mijn console kon verwachten. week later reactie gehad dat de wii-U volgende(deze) week binnen zou komen.

Vanmorge wilde ik gaan kijken of de lever datum etc. nog correct werden weergeven op de website. En toen disaster. Uit paniek overal gekeken of er iets te vinden was buiten dit forum over de status van de orders, ondermeer gemaild naar pay.nl met de vraag of ze mij op de hoogte zouden kunnen houden met de status.
Net een mailtje terug gehad dat ze eerst mijn bank gegevens en telefoon nummer willen hebben. Ik zie persoonlijk niet in hoe die informatie relevant is, dus heb niet gereageerd.
Nu dus maar dit forum in de gaten houden en hopen dat er goede mensen zijn die ons blijven inlichten over de status van de website en de orders.

Voor nu geloof ik er in dat het niet (volledig) de schuld van de eigenaar is.
Hopen dat het snel op orde is! wachten is niet bepaald mijn specialiteit! (zeker niet als het om ~230 euro gaat)
(heb mijn order niet geannuleerd, ik wacht af tot er meer duidelijkheid is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Laatst online: 23-04 12:09
michael007 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:53:
Hoe gaat het nu met garantie gevallen
Als er een faillissement zou komen en je hebt iets onder garantie ingestuurd dat ben je afhankelijk van de beslissing van de curator. Voor toekomstige tevallen zul je op een andere wijze je garantie moeten claimen, ik weet niet of er met een webshop een soort van garantie regeling is dat een derde partij dit dient over te nemen?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-04 11:32
Die hele website beviel me al niet, maar vanwege de positieve rating op tweakers heb ik toch maar een spel besteld twee weken geleden. Ik vind de huidige staat van de website echter zo vreemd en onproffesioneel dat ik liever niet handel met deze persoon.

Ik heb mijn order ook maar via mail geannuleerd, ik ben benieuwd of ik mijn geld terug ga zien. Als ik mijn
geld terug heb zal ik dit ook even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
In het verleden had ik succesvol een aankoop gedaan via deze site. Netjes geleverd, totaal geen problemen.

Vorige maand had ik Evolve besteld en betaald via bankoverschrijving. Dit had ik allemaal gedaan op de zaterdag. Na het weekend nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het geld was aangekomen, en vervolgens de annulering verstuurd en gevraagd of het geld terug gestort kon worden.

Vorige week gecontroleerd: nog geen geld ontvangen. Vervolgens gebeld naar hun 024 nummer, maar daar wordt niet opgenomen. Op de email word ook niet gereageerd.

Ben benieuwd of ik mijn geld nog terug krijg. Het is gelukkig geen groot bedrag (€35), maar nu ik het spel alsnog in de winkel heb gehaald is hij voor nu wel 2x zo duur geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ik vroeg me al af waarom er niet meer gereageerd werd op mijn mailtjes...
Hoop dat dit goed afloopt.

Heb drie producten voor zo'n 35 euro totaal bij ze in bestelling staan.
Eén daarvan zou vorige maand al geleverd worden.

Dat product is zo'n tien dagen geleden "geleverd" volgens mijn laatste mail van hun, maar ik wacht er nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:26
Ik heb ook een internetkabel hier besteld. Positieve ratings op Tweakers en er werdt gezegd dat het op voorraad was. Dus ik wachten en wachten. en na een week heb ik het nogsteeds niet ontvangen. Je hoort ook helemaal niets. Niet zo netjes. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb inmiddels mijn order geannuleerd en het bedrag vandaag teruggestort gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 16-03-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Anoniem: 524929 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:55:
Ik heb inmiddels mijn order geannuleerd en het bedrag vandaag netjes teruggestort gekregen.
En wanneer had je jouw order geannuleerd?

Bij mij gaat het lastig worden denk ik om één bestelling te annuleren, aangezien deze volgens hun "verzonden" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Stravincy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:01:
[...]

En wanneer had je jouw order geannuleerd?

Bij mij gaat het lastig worden denk ik om één bestelling te annuleren, aangezien deze volgens hun "verzonden" is.
Ik weet niet exact wat er speelt en hoe het geregeld zou moeten zijn. Ik kan het ook niet bevestigen.
Verzonden kan ook zijn dat het naar de leverancier is gespeeld, en tja, hierover kan ik weinig zeggen...

(oja, vorige week)
Zoiezo afwachten nu, deze week.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 16-03-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurhoeke
Ik heb even goed rondgekeken op de website, en blijft dat niet alle pagina's een bericht hebben dat je nu geen orders kan plaatsen. https://www.all4games.nl/Support
Deze pagina doet het nog, geen idee of het versturen van mails werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Arthurhoeke schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:10:
Ik heb even goed rondgekeken op de website, en blijft dat niet alle pagina's een bericht hebben dat je nu geen orders kan plaatsen. https://www.all4games.nl/Support
Deze pagina doet het nog, geen idee of het versturen van mails werkt
Het werkt misschien wel, maar reageren doen ze niet meer.
Twee mails verstuurd de afgelopen tien dagen. Op beide geen reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurhoeke
Stravincy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:28:
[...]

Het werkt misschien wel, maar reageren doen ze niet meer.
Twee mails verstuurd de afgelopen tien dagen. Op beide geen reactie gekregen.
:l Heb er afgelopen week ook aantal gestuurd over mijn order te annuleren, ook geen reactie op gekregen... Ik wacht deze week maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:25
Schaamteloze copy/paste van Limmie op www.budgetgaming.nl, maar dit verhaal klopt wel.

----------------------------------------
Dit bericht is ter algemene informatie en inzicht en betreft niet All4games specifiek.
---------------------------------------

Uiteraard vrij logisch ze verkopen voor prijzen die eigenlijk niet reëel of haalbaar zijn en willen alleen maar aantallen halen. Want als je veel verkoopt dan gaat het goed toch?

Maar dan denk je een webshop gaat toch niet voor zijn plezier verlies draaien?
Vreemd genoeg sommige wel maar dit is vaak niet het geval en is de ondernemer zich niet eens bewust dat het eigenlijk niet rendabel is.

Het is heel lastig om een overzicht te krijgen over hoeveel de webshop nu eigenlijk verdient en hoe komt dat?
Preorders... mensen betalen vooruit voor een bestelling die jij als webshop nog niet betaald hebt voor pre-order 1 en dat geld heeft de webshop dus al staan ( daar ontvangt een ondernemer geen rente over! ).
En op het moment dat de webshop die pre-order 1 moet leveren is er meestal genoeg geld binnen van pre-order titels 2,3,4 etc. die weer later uitkomen om de pre-order 1 te kunnen betalen.
Daar bij worden veel games geimporteerd en wordt de btw niet betaald aan de leverancier direct bij import maar later afgedragen aan de belastingdienst (meestal iedere 3 maanden)
21% over alle games die verkocht worden dat loopt op over 3 maanden en het lijkt dus ook allemaal zeer voorspoedig te gaan voor een ondernemer.

Pas als je een volledige inventarisatie doet van alle pre-order die je hebt als webshop en daarvoor de bedragen reserveert heb je een goed idee van de gezondheid van je shop maar in de praktijk worden dit soort inventarisaties niet gedaan omdat deze tijdrovend en kostbaar zijn.

Zolang bovenstaande goed gaat is de consument de winnaar deze kan voor uitermate scherpe en soms te lage prijzen hun games kopen.
Tot het fout gaat zo als misschien nu bij All4games.
Dan zijn alle mensen die een pre-order hadden of wachten op geld retour het slachtoffer.
All4games is al zeker een jaar de goedkoopste voor GTA V PC een schatting van aantallen kun iedereen zelf wel maken.

Hoeveel game shops zien wij als budgetgamers wel niet komen en gaan?
Game webshops zijn niet zo lucratief als iedereen vaak denkt het is werken met grote aantallen en vaak lage marges waar ook hevige concurrentie is van een continu nieuwe influx van shops die het vaak maar geringe tijd uithouden en verzadigen de markt met games en maken het moeilijker voor andere ondernemers die wel weten waar ze mee bezig zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 17-03-2015 08:34 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb dat topic daar gevolgd en ben er maar weggegaan. Allemaal berichten over aangiftes en zo. Terwijl het vooral civielrechtelijk is. Ja ik ga enorm balen als ik mijn betaalde GTA V voor de PC straks niet ga krijgen. Maar geld terug krijgen gaat lastig worden, in elk geval zal dat niet via justitie lopen.
Oplichting heeft echt zware eisen, dan moet de 'dader' dat echt als oogmerk gehad hebben, en daarnaast ook hebben moeten misleiden met echte verzinsels. En dat lijkt in dit geval onaanemelijk, en nog veel lastiger te bewijzen.

Het lijkt er veel meer op dat wat hier boven staat klopt en dat het gewoon een uit de grond gestampte webwinkel is die eigenlijk de broodnodige kennis ontbeert om het echt toit een succes te maken.
Hopelijk gaat het goed komen, maar ik vrees een beetje dat ik mijn geld kwijt ga zijn.

Persoonlijk koop ik in het vervolg denk ik maar bij de wat grotere en stabielere zaken als Bol.com bij pre-orders. Bij directe aankopen durf ik dit soort zaken nog wel aan.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-03-2015 08:42 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53
Aj aj aj. Ik heb zowel bf hardline als gta5 bij hen besteld.

Ik kijk toevallig vandaag op hun site voor een statusupdate, zie ik dat ze gesloten zijn.

Na googlen hier gekomen. Moet ik nu annuleren of nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446898

Ik heb vorige week op 11-03 een cameratas besteld. Ook deze zou op voorraad zijn, echter na de bevestigingsmail geen mailtjes meer ontvangen. Het lijkt me stug dat het hier om leveringsproblemen gaat aangezien zo'n cameratas niet vaak besteld wordt.

Ik hoop dat de cameratas nog binnen komt deze week, anders ben ik bang dat ook ik kan fluiten naar mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Wanneer is het bericht (wat je nu op de site ziet) eigenlijk erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
Blo0odyHell schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:50:
Wanneer is het bericht (wat je nu op de site ziet) eigenlijk erop gezet?
Zondag of maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Trouwens wel heel apart dat op de site onder vacatures dit (nog steeds) staat:

" All4games is met spoed op zoek naar een klantenservice medewerker in Nijmegen
Wij zijn een jong dynamisch en snel groeiend bedrijf en staan op het punt meer dan 10 nieuwe shops te gaan openen, hiervoor zijn we met spoed op zoek naar een klantenservice medewerker.
..."

Tien nieuwe shops openen als je geeneens meer open bent?

https://www.all4games.nl/vacatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael007
Op de all4games site:

Beste consumenten,

Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen.
Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf gestopt en zal binnen enkele weken mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.

Hoogachtend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Michael007: De naam van de eigenaar svp weghalen.

Edit: dank :)

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 17-03-2015 19:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vanmiddag heeft de eigenaar doorgegeven te stoppen met de winkel.
Met veel moeite heeft hij deze knoop moeten doorhakken.

Helaas zijn er financiele problemen, zoals in een paar berichten terug, is het een krappe markt.
Graag wel een beetje met respect behandelen, dit is wel erg vervelend voor de kopers, maar hier valt weinig aan te doen.

[ Voor 118% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 17-03-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael007
Ik heb de naam weg gehaald maar van mij had hij er gerust bij kunnen blijven staan.
Ik ben mijn headset van 300 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurhoeke
Website van all4games is zojuist veranderd... Nu staat er:

Beste consumenten,

Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen.
Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf naar bijna 5 jaar gestopt en zal binnen enkele weken mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.

Hoogachtend,

J. Palm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, geen persoonsgegevens noemen.

[ Voor 100% gewijzigd door gambieter op 17-03-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05 15:21
Heb helaas hier ook besteld. Gelukkig wel via PayPal betaald. Is het dan een 'zekerheidje' dat je het geld terug krijgt (via PayPal claim)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:57:
Heb helaas hier ook besteld. Gelukkig wel via PayPal betaald. Is het dan een 'zekerheidje' dat je het geld terug krijgt (via PayPal claim)?
Als het goed is kan dat.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 17-03-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
michael007 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:48:
Ik heb de naam weg gehaald maar van mij had hij er gerust bij kunnen blijven staan.
Ik ben mijn headset van 300 euro kwijt.
Dat is mooi balen.
Bij mij valt het nog wel mee met "maar" 35 euro schade.

Is dit geld terug te halen als je met iDeal betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Dit is voor het eerst dat ik zoiets overkom.

Ik had gta5 en hardline besteld daar. 84,98 euro met ideal betaald.

Heb ik nog enige kans om dit terug te krijgen bij de curatoren als die info online komt. Uberhaupt hoe kom ik dat te weten allemaal.

De communicatie is wel erg slecht! Als ik vandaag mijn hardline status niet wou checken, had ik er nog niets van afgeweten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ik snap nu trouwens wel waarom ze de laatste tijd constant grote kortingsacties hadden...
Ze wisten natuurlijk al minimaal een maand lang dat dit eraan zat te komen, dus wilden ze nog even snel cashen.

Gewoon oplichting dus in mijn ogen, hoewel niet iedereen het daar over eens is waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurhoeke
Ik heb met paypal betaald, kan ik een claim indienen? Ik heb zo'n 2 dagen geleden al bij het Resolution Center aangeklopt en wat ingestuurd, maar werd terug gebounced met dit: This dispute closed because it was opened for more than 45 days after the transaction date or did not meet other filing criteria.
Wat nu? Hoe kan ik nu mijn geld terug krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMW1970
@Tombastic: Je vraagt om een beetje respect omdat het toch al vervelend genoeg is? Welk respect heeft meneer J.P. voor degene die orders hebben geplaatst? Hij wist al langer dat ie aan de verkeerde kant van de streep bezig was en dus willens en wetens ons -degene die orders hebben geplaatst en betaald- valselijk heeft ingelicht op z'n website! Zoals eerder aangegeven zou zijn leverancier leverproblemen hebben en hem niet kunnen leveren. Volgens mij was er geen sprake van 'niet kunnen' maar 'niet willen' leveren vanwege opgelopen betalingsachterstanden. Doorgaans zijn betalingsachterstanden een week of 3 à 4 te rekken, alvorens op de rem getrapt word door een leverancier. Dus mijns inziens heeft J.P. al sinds een week of 3 verdraaid goed in de smiezen dat ie z'n beloftes niet kan en kon waar maken.

Dat meneer J.P. nu al aangeeft dat ie over enkele weken z'n faillissement gaat aanvragen? Mensen wordt wakker: zoiets plan je niet! OF je vraagt bij de rechtbank per direkt je faillissement aan om zo van alle gezeik af te zijn, OF er wordt een faillissement aangevraagd door schuldenaren (leveranciers of klanten die aanbetalingen terugeisen) Inmiddels voldoende ervaring opgedaan in mijn dagelijkse werk om hiervan ruim voldoende op de hoogte te zijn.

Daarnaast stoort het me nogal (en hierbij geef ik mijn mening) dat meneer op 08 maart '15 uitbundig het verjaardagsfeestje van z'n partner heeft kunnen vieren, getuige de vele foto's en video op zijn FB (inmiddels ook uit de lucht....) Het hoeft niet veel uitleg om te kunnen achterhalen waar de centjes vandaan kwamen. Het is en blijft een eenmanszaak waar alle 'winst' rechtstreeks in je eigen portemonnee mag belanden, en als je je leveranciers niet betaald en je klant niets levert is de 'winst' erg leuk.

Kortom, meneer J.P. mag wat mij betreft met het juiste respect voorgedragen voor zijn faillissement. En als wij dat met elkaar moeten doen?

NB: houdt bijvoorbeeld www.faillissementen.com in de gaten om te zien of all4games.nl niet langer in ons midden is.

Mvg
AMW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBlunt
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Stravincy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:45:
Ik snap nu trouwens wel waarom ze de laatste tijd constant grote kortingsacties hadden...
Ze wisten natuurlijk al minimaal een maand lang dat dit eraan zat te komen, dus wilden ze nog even snel cashen.

Gewoon oplichting dus in mijn ogen, hoewel niet iedereen het daar over eens is waarschijnlijk.
Natuurlijk Is het oplichting vorige week namen ze de telefoon nog op en zeiden ze ja hoor meneer uw bestelling wordt netjes geleverd, NOT!

Ze hebben de laatste maand zoveel mogelijk mensen 0pgelicht als ze maar konden door fikse kortingen te geven en op fora zoals tweakers en budgetgaming de laagste prijs te claimen. Helaas zijn wij als trouwe leden van deze fora de dupe van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@AMW1970

Ik heb het niet over de eigenaar, maar in het algemeen. Wat de gedachtes zijn, laat ik aan jullie over. Voor nu kan ik niets van de situatie bevestigen. De manier waarop gecommuniceerd werd, tja, daar is iedereen het over eens.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 17-03-2015 22:21 . Reden: Tekst korter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:25
All4games lijkt inderdaad failliet, zo valt te lezen op de website:

Beste consumenten,

Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen. Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf naar bijna 5 jaar gestopt en zal binnen enkele weken mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.

Hoogachtend,

Eigenaar All4games

Edit: Wat laat. ;) Blijkbaar heeft hij het bericht wel aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 17-03-2015 22:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-03 20:14
Hoppa €54 doorgespoeld....

Lekker simpel om gewoon overal korting op te geven de laatste weken en dan lekker je webwinkel dichtgooien; lekker cashen, pure oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb eind januari bestelling gedaan voor GTA V PC van 40 euro. Schade valt gelukkig mee maar is toch wel zuur.

Het is zeker apart dat ie zolang orders bleef aannemen terwijl er toch al wat moet hebben gespeeld. Het is echter de vraag is of dat bewust is gedaan om zo nog geld binnen te halen. Denk dat dat haast onmogelijk valt te bewijzen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relatyne
  • Laatst online: 15-07-2015
Doe maar niet...

[ Voor 97% gewijzigd door Dirk op 18-03-2015 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relatyne
  • Laatst online: 15-07-2015
Rare forum dat je niks mag hier, het is wel mede dankzij jullie dat mensen opgelicht worden.
Dat jullie het gewoon weten met zo een website en dan de oplichter in bescherming nemen ook nog.
AMW1970 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:04:

Daarnaast stoort het me nogal (en hierbij geef ik mijn mening) dat meneer op 08 maart '15 uitbundig het verjaardagsfeestje van z'n partner heeft kunnen vieren, getuige de vele foto's en video op zijn FB (inmiddels ook uit de lucht....) H
Gelukkig heb ik alle fotos nog en voorbereid dat er een mod zou verwijderen dus alle links bewaard.
Het publiceren van privéfoto's en het oproepen tot 'huisbezoeken' is dus niet de bedoeling.

[ Voor 11% gewijzigd door Dirk op 18-03-2015 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:38

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Verdere discussie en vragen kunnen in Faillissement All4Games.nl :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.