Paypal zegt zelf in hun voorwaarden dat hun bescherming alleen geldt bij fysieke, niet digitale, producten. Een gamekey valt daar in principe niet onder. Al heb ik wel een keer mijn geld terug gekregen bij niet leveren van een dergelijke key.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:02:
En niet met iDeal betalen denk ik in zo'n geval aangezien je met Paypal oid nog wat meer verzekeringen hebt.
Verwijderd
Bij de ShopReview komt er dan ook inderdaad netjes een melding te staan, vaak al voor faillissement als er signalen van problemen zijn. De redactie is volledig onafhankelijk in zijn nieuwsgaring. Is er een webwinkel, in de PW of niet, die significant impact heeft of waar iets bijzonders mee is, dan zie je daar nieuws over.Hakulaku schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:07:
[...]
Ik reageer een beetje laat hierop want ik volg dit topic niet dagelijks, maar het lijkt mij dat wanneer een website een prijsvergelijking beheert, het niet meer dan logisch is naar de gebruikers om bij faillissement hier toch een melding van te maken op de frontpage. Voornamelijk omdat gebruikers van de website/prijsvergelijking hierdoor gedupeerd kunnen zijn.
Het nieuws is voor nieuws, niet voor dienstmededelingen over andere onderdelen van de site waar die niet nieuwswaardig zijn. Als je met Frontpage bedoelt: bij de sectie over die winkel, en dat is de Pricewatch / ShopReview (want dat is ook frontpage): daar staat het dus ook.
http://tweakers.net/shopreview/8228/all4games/shopreviews/
Daar stond al lange tijd "mogelijk faillissement" en verwijzing naar dit topic. Ik heb het mogelijke nu weggehaald - dat duidelijk is dat we dat niet snel even doen en er niets stond.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 17:02 ]
Dat begrijp ik volkomen, je wilt tenslotte niet dat je nieuws vervuild wordt. Maar op 3 April is dit faillissement uit gesproken, is dat dan niet nieuwswaardig? Waarom wel een mogelijk faillissement van een onderdelen leverancier van Zalman vermelden (nieuws: Gerucht: fabrikant van pc-onderdelen Zalman vraagt faillissement aan) en niet een faillissement dat de gebruiker mogelijk direct raakt.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:00:
[...]
Het nieuws is voor nieuws, niet voor dienstmededelingen over andere onderdelen van de site waar die niet nieuwswaardig zijn. Als je met Frontpage bedoelt: bij de sectie over die winkel, en dat is de Pricewatch / ShopReview (want dat is ook frontpage): daar staat het dus ook.
Begrijp mij niet verkeerd, ik wil Tweakers niet aanvallen maar het was voor Tweakers een uitgelezen kans om binnen dit nieuwsbericht uit te leggen hoe Tweakers omgaat met dreigende faillissementen of leverproblemen van bedrijven in de Pricewatch. Het zou in mijn ogen nou net dat beetje extra service zijn dat andere prijsvergelijking websites niet bieden en waar Tweakers normaal toch wel om bekend staat.
Zalman is een bedrijf waar de meeste Tweakers wel van hebben gehoord. Het was toch wel een van de grotere koeler fabrikanten.Hakulaku schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:04:
[...]
Dat begrijp ik volkomen, je wilt tenslotte niet dat je nieuws vervuild wordt. Maar op 3 April is dit faillissement uit gesproken, is dat dan niet nieuwswaardig? Waarom wel een mogelijk faillissement van een onderdelen leverancier van Zalman vermelden (nieuws: Gerucht: fabrikant van pc-onderdelen Zalman vraagt faillissement aan) en niet een faillissement dat de gebruiker mogelijk direct raakt.
Begrijp mij niet verkeerd, ik wil Tweakers niet aanvallen maar het was voor Tweakers een uitgelezen kans om binnen dit nieuwsbericht uit te leggen hoe Tweakers omgaat met dreigende faillissementen of leverproblemen van bedrijven in de Pricewatch. Het zou in mijn ogen nou net dat beetje extra service zijn dat andere prijsvergelijking websites niet bieden en waar Tweakers normaal toch wel om bekend staat.
All4Games is "gewoon weer een andere webwinkel".
Dat kan je niet met elkaar vergelijken.
Als een gameswinkel als Gamemania of EBGames failliet zou gaan, dat is nieuws. Niet die ene webwinkel waar de meeste nog nooit van gehoord hebben.
Echt veel lag daar idd niet meer. 
Zie wel interessante dingen, maar dan zou ik eerder geld uit gaan geven voor hem dan voor mezelf.
Maar wellicht dat ik dat alsnog doe. Mits de prijs goed blijft natuurlijk.
Zie wel interessante dingen, maar dan zou ik eerder geld uit gaan geven voor hem dan voor mezelf.
Maar wellicht dat ik dat alsnog doe. Mits de prijs goed blijft natuurlijk.
Niet echt veel, en niet echt bijzondere dingen. Je kunt hem geen fout voorraad beleid verwijten lijkt me ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik wil niet zeggen dat ik iets weet van faillissementen maar ik denk dat leveranciers de spullen die makkelijk door hunzelf verkoopbaar zijn alweer opgehaald zijn.-SaveMe- schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:52:
Niet echt veel, en niet echt bijzondere dingen. Je kunt hem geen fout voorraad beleid verwijten lijkt me ...
Nee, dat kan en mag dus nietunfor schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:32:
[...]
Ik wil niet zeggen dat ik iets weet van faillissementen maar ik denk dat leveranciers de spullen die makkelijk door hunzelf verkoopbaar zijn alweer opgehaald zijn.
Spijtige zaak. Voor ruim €150,- de mist in gegaan. Ik had al een sterk gevoel hier niet te bestellen, maar tegen beter weten in toch gedaan. Had al een slecht gevoel over de hoge review scores, omdat na checken bleek dat die accounts allemaal net aangemaakt te zijn.
Op 04-02-2015 heb ik twee bestellingen geplaatst en heb vervolgens deze toko gemaild op 08-02-2015 waar mijn goederen bleven, omdat bij één order alle spellen op voorraad waren en de spellen in de andere order niet. Ik had de spellen snel nodig waarvan die op voorraad waren.
Op 10-02-2015 kreeg ik reactie van Jordi dat ordernummer: 75309 reeds onderweg is naar mij, wat totaal een leugen is. Deze order is nooit verstuurd geweest. In de status van deze bestelling stond tevens "gereedklaar", en dat wil niet zeggen dat deze verzonden is.
Ik heb totaal geen medelijden met Jordi, want deze jongen heeft bewust de zaken bedondert ten behoeve van zelf, wat universeel gezien een zeer ernstige kwestie is:
- Met voorbedachte rade orders aangenomen en niet kunnen leveren
- Liegen en bedriegen
Ten tijde voordat hij een faillissement heeft aangevraagd heeft hij nog veel orders weten binnen te halen en velen daarvan (n.a.v. lezen gedupeerden en gezien het chronologisch verloop van ordernummering) niet kunnen leveren. Hieruit blijkt dat de integriteit ver te zoeken is. Geld snel verbrassen voordat het wordt teruggenomen door de schuldeisers.
Ik heb ook het formulier als schuldeiser bij de curator ingevuld, maar verwacht geen cent terug te krijgen. Uiteraard staat de consument helemaal onderaan de piramide. Jammer van die €150, maar geen probleem. Deze ervaring heeft mij voldoende inzichten over mijzelf en anderen gegeven, waarvoor ik dankbaar ben.
Hij komt er nog makkelijk vanaf, zelfs na persoonlijk failliet stellen, aangezien een 'persoon' per definitie al een bedrijf is. Jammer voor hem gelden er cosmische wetten en mag daarom nog een zeer lange weg ervaren voor de weg terug, wat voor iemand met bovengenoemde eigenschappen de moeilijkste taak in deze hel wordt. You reap what you sow, Jordi. Enjoy your ride.
Op 04-02-2015 heb ik twee bestellingen geplaatst en heb vervolgens deze toko gemaild op 08-02-2015 waar mijn goederen bleven, omdat bij één order alle spellen op voorraad waren en de spellen in de andere order niet. Ik had de spellen snel nodig waarvan die op voorraad waren.
Op 10-02-2015 kreeg ik reactie van Jordi dat ordernummer: 75309 reeds onderweg is naar mij, wat totaal een leugen is. Deze order is nooit verstuurd geweest. In de status van deze bestelling stond tevens "gereedklaar", en dat wil niet zeggen dat deze verzonden is.
Ik heb totaal geen medelijden met Jordi, want deze jongen heeft bewust de zaken bedondert ten behoeve van zelf, wat universeel gezien een zeer ernstige kwestie is:
- Met voorbedachte rade orders aangenomen en niet kunnen leveren
- Liegen en bedriegen
Ten tijde voordat hij een faillissement heeft aangevraagd heeft hij nog veel orders weten binnen te halen en velen daarvan (n.a.v. lezen gedupeerden en gezien het chronologisch verloop van ordernummering) niet kunnen leveren. Hieruit blijkt dat de integriteit ver te zoeken is. Geld snel verbrassen voordat het wordt teruggenomen door de schuldeisers.
Ik heb ook het formulier als schuldeiser bij de curator ingevuld, maar verwacht geen cent terug te krijgen. Uiteraard staat de consument helemaal onderaan de piramide. Jammer van die €150, maar geen probleem. Deze ervaring heeft mij voldoende inzichten over mijzelf en anderen gegeven, waarvoor ik dankbaar ben.
Hij komt er nog makkelijk vanaf, zelfs na persoonlijk failliet stellen, aangezien een 'persoon' per definitie al een bedrijf is. Jammer voor hem gelden er cosmische wetten en mag daarom nog een zeer lange weg ervaren voor de weg terug, wat voor iemand met bovengenoemde eigenschappen de moeilijkste taak in deze hel wordt. You reap what you sow, Jordi. Enjoy your ride.
[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 09-05-2015 15:41 ]
De veiling is afgelopen. Had geboden op 4 items waarvan 3 gewonnen en jammer genoeg de belangrijkste verloren. Maar ja.
Tussentijds de afgelopen weken een mail van de curator dat ik mezelf via de site moest aanmelden is schuldeiser. Dus voor diegene die dat via de mail hebben gedaan, check even je spam.
Tussentijds de afgelopen weken een mail van de curator dat ik mezelf via de site moest aanmelden is schuldeiser. Dus voor diegene die dat via de mail hebben gedaan, check even je spam.
Hebben mensen nou eigenlijk al een bevestiging van de curator ontvangen? Ik heb al een hele tijd geleden dat formulier ingevuld maar ik vraag me af of dat wel goed was gegaan, omdat ik ook bij het submitten van die page niet eens een bevestiging kreeg.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ze hebben later wel een bevestiging ingebouwd en dat je zelf een mail krijgt.
Ik heb het via het mailadres van de curator gedaan en daar kreeg ik weken geleden de mededeling dat ik het via de site moest doen.
Dus dat toen maar gedaan. Jammer genoeg kun je daar dan weer niet invullen wat je allemaal kwijt wilt over je eis. Maar wellicht dat ze er ooit zelf nog mee gaan komen. Maar dat zal wellicht niet.
Ik heb het via het mailadres van de curator gedaan en daar kreeg ik weken geleden de mededeling dat ik het via de site moest doen.
Dus dat toen maar gedaan. Jammer genoeg kun je daar dan weer niet invullen wat je allemaal kwijt wilt over je eis. Maar wellicht dat ze er ooit zelf nog mee gaan komen. Maar dat zal wellicht niet.
In de de laatste update op de site stond deze zin: "De heer Palm onderzoekt op dit moment de mogelijkheden om extern geld te lenen om met dat bedrag een akkoord te kunnen aanbieden aan zijn schuldeisers. Ik verwacht dat de heer Palm uiterlijk voor 1 juli 2015 zijn schuldeisers kan informeren of hij aan hen een akkoord kan aanbieden. Ik verzoek u dat bericht af te wachten."
Ik heb hier nog niks over ontvangen, en we zijn al een maand verder.
Ik heb hier nog niks over ontvangen, en we zijn al een maand verder.
Zijn er mensen hier die al bericht hebben gehad? We zijn zowat aan het eind van het jaar maar ik heb nog niks gehoord. Ik ga er dan ook niet van uit dat we hier iets van terugzien..
Ik was het eigenlijk al vergeten, maar ik heb niks vernomen en ik zou er ook niet echt op rekenen.
De laatste updates op de zijn voor mij niet helemaal duidelijk, maar uit:
Ik verwacht nog ergens over een paar weken een update op de site dat de zaak afgehandeld is of iets dergelijks. Ik heb geen juridische kennis, maar kan me ook niet voorstellen dat iedereen een persoonlijk bericht krijgt en al die zaken van een paar tientjes vordering stuk voor stuk in behandeling worden genomen.
Als is een BCC naar iedereen ook geen moeite, maar ik verwacht er zelf niks van in elk geval...
De laatste updates op de zijn voor mij niet helemaal duidelijk, maar uit:
Maak ik op dat er niet veel te halen valt.* naar huidige inschatting zal, gezien de stand van het faillissement, vanuit de faillissementsboedel aan concurrente schuldeisers in het faillissement geen uitkering op hun schuldvordering kunnen worden voldaan.
* naar de huidige stand van zaken is gefailleerde niet voornemens om aan zijn schuldeisers een akkoord tijdens het faillissement aan te bieden.
Ik verwacht nog ergens over een paar weken een update op de site dat de zaak afgehandeld is of iets dergelijks. Ik heb geen juridische kennis, maar kan me ook niet voorstellen dat iedereen een persoonlijk bericht krijgt en al die zaken van een paar tientjes vordering stuk voor stuk in behandeling worden genomen.
Als is een BCC naar iedereen ook geen moeite, maar ik verwacht er zelf niks van in elk geval...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Heeft iemand hier nog nieuws over gekregen? Ik heb hier zelf niets meer over gehoord na het invullen van het formulier.
Nope, nooit meer iets van gehoord.
Dit duurt waarschijnlijk nog wel een jaar. Maar verwacht er niets meer van. Lijkt me wel zo netjes als er nog wel een afsluitende communicatie komt.
Verwijderd
Ik was met belangstelling aan op het internet het lezen wat er gebeurd was met deze webshop en leerde zo dat het failliet is gegaan. Elders heb ik het onderstaande gevonden, wilde jullie dat niet onthouden.
Dit is wat er op 10 mei op de site stond:
Mededeling voortgang afwikkeling faillissement All4games
20 mei 2015
Bij vonnis van 31 maart 2015 van de Rechtbank Zeeland-West-Brabant is in staat van faillissement verklaard de heer J. Palm h.o.d.n. All4games, met mijn aanstelling tot curator.
In de afgelopen weken heeft een eerste inventarisatie plaatsgevonden van de activa (bezittingen) en passiva (schulden/verplichtingen) van gefailleerde. Veel schuldeisers hebben van de mogelijkheid gebruik gemaakt om via deze website hun vordering op All4games via een in te vullen formulier rechtstreeks bij mij in het faillissement in te dienen. De bij verzending van dat volledig ingevulde e-mailbericht aan de curator is tevens een ontvangstbevestiging verzonden aan het verzend-e-mailadres, dewelke ontvangstbevestiging geldt als bewijs van indiening van de vordering.
De door de curator in het faillissement aangetroffen activa worden op dit moment met toestemming van de Rechter-commissaris geveild door Het Nederlands Veiling Instituut, waartoe wordt verwezen naar hun website: www.hnvi.nl. Graag attendeer ik u op deze veiling.
Naar huidige verwachting zullen de opbrengsten van de verkopen van de bezittingen onvoldoende blijken om alle boedelschulden en alle preferente schulden zoals bij de Belastingdienst volledig te voldoen. Vooralsnog wordt verwacht dat de kans dat aan u als concurrente schuldeiser enige uitkering uit het faillissement kan worden voldaan niet groot is.
De heer Palm onderzoekt op dit moment de mogelijkheden om extern geld te lenen om met dat bedrag een akkoord te kunnen aanbieden aan zijn schuldeisers. Ik verwacht dat de heer Palm uiterlijk voor 1 juli 2015 zijn schuldeisers kan informeren of hij aan hen een akkoord kan aanbieden. Ik verzoek u dat bericht af te wachten.
Schuldeisers in dit faillissement worden uitsluitend via deze website op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in de afwikkeling van dit faillissement. De reden daarvoor is dat het individueel te woord staan van concurrente schuldeisers dusdanige boedelkosten met zich brengt dat per definitie geen enkele uitkering zal kunnen worden gedaan aan preferente en concurrente schuldeisers in dit faillissement.
Erop vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mr P. de Koning
Curator
-----------
Daarna was het laatste wat er op de site heeft gestaan op 22 juli:
22 juli 2015
Tilburg, 22 juli 2015
In het kader van de afwikkeling van het faillissement van de heer J.J.T. Palm, h.o.d.n. ALL4GAMES is op 17 juli 2015 een faillissementsverslag ingediend. Een kopie van dit faillissementsverslag is aan de inhoud van deze mededeling toegevoegd.
De belangrijkste elementen daarin voor concurrente schuldeisers zijn de navolgende:
* de verdere afwikkeling van het faillissement kan eerst plaatsvinden nadat alle domeinnamen behorende tot de faillissementsboedel van ALL4GAMES zijn geveild. Thans vindt overleg plaats met een veilingorganisatie over de inhoud van de veilingvoorwaarden en de –kosten. Naar huidige verwachting zal de veiling ten minste drie tot zes maanden in beslag nemen;
* naar huidige inschatting zal, gezien de stand van het faillissement, vanuit de faillissementsboedel aan concurrente schuldeisers in het faillissement geen uitkering op hun schuldvordering kunnen worden voldaan.
* naar de huidige stand van zaken is gefailleerde niet voornemens om aan zijn schuldeisers een akkoord tijdens het faillissement aan te bieden.
Tilburg, 22 juli 2015
Mr. P. de Koning
Curator
--------------
Dus denk dat daarmee de zaak af is. bron
Dit is wat er op 10 mei op de site stond:
20 mei 2015
Bij vonnis van 31 maart 2015 van de Rechtbank Zeeland-West-Brabant is in staat van faillissement verklaard de heer J. Palm h.o.d.n. All4games, met mijn aanstelling tot curator.
In de afgelopen weken heeft een eerste inventarisatie plaatsgevonden van de activa (bezittingen) en passiva (schulden/verplichtingen) van gefailleerde. Veel schuldeisers hebben van de mogelijkheid gebruik gemaakt om via deze website hun vordering op All4games via een in te vullen formulier rechtstreeks bij mij in het faillissement in te dienen. De bij verzending van dat volledig ingevulde e-mailbericht aan de curator is tevens een ontvangstbevestiging verzonden aan het verzend-e-mailadres, dewelke ontvangstbevestiging geldt als bewijs van indiening van de vordering.
De door de curator in het faillissement aangetroffen activa worden op dit moment met toestemming van de Rechter-commissaris geveild door Het Nederlands Veiling Instituut, waartoe wordt verwezen naar hun website: www.hnvi.nl. Graag attendeer ik u op deze veiling.
Naar huidige verwachting zullen de opbrengsten van de verkopen van de bezittingen onvoldoende blijken om alle boedelschulden en alle preferente schulden zoals bij de Belastingdienst volledig te voldoen. Vooralsnog wordt verwacht dat de kans dat aan u als concurrente schuldeiser enige uitkering uit het faillissement kan worden voldaan niet groot is.
De heer Palm onderzoekt op dit moment de mogelijkheden om extern geld te lenen om met dat bedrag een akkoord te kunnen aanbieden aan zijn schuldeisers. Ik verwacht dat de heer Palm uiterlijk voor 1 juli 2015 zijn schuldeisers kan informeren of hij aan hen een akkoord kan aanbieden. Ik verzoek u dat bericht af te wachten.
Schuldeisers in dit faillissement worden uitsluitend via deze website op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in de afwikkeling van dit faillissement. De reden daarvoor is dat het individueel te woord staan van concurrente schuldeisers dusdanige boedelkosten met zich brengt dat per definitie geen enkele uitkering zal kunnen worden gedaan aan preferente en concurrente schuldeisers in dit faillissement.
Erop vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mr P. de Koning
Curator
-----------
Daarna was het laatste wat er op de site heeft gestaan op 22 juli:
22 juli 2015
Tilburg, 22 juli 2015
In het kader van de afwikkeling van het faillissement van de heer J.J.T. Palm, h.o.d.n. ALL4GAMES is op 17 juli 2015 een faillissementsverslag ingediend. Een kopie van dit faillissementsverslag is aan de inhoud van deze mededeling toegevoegd.
De belangrijkste elementen daarin voor concurrente schuldeisers zijn de navolgende:
* de verdere afwikkeling van het faillissement kan eerst plaatsvinden nadat alle domeinnamen behorende tot de faillissementsboedel van ALL4GAMES zijn geveild. Thans vindt overleg plaats met een veilingorganisatie over de inhoud van de veilingvoorwaarden en de –kosten. Naar huidige verwachting zal de veiling ten minste drie tot zes maanden in beslag nemen;
* naar huidige inschatting zal, gezien de stand van het faillissement, vanuit de faillissementsboedel aan concurrente schuldeisers in het faillissement geen uitkering op hun schuldvordering kunnen worden voldaan.
Tilburg, 22 juli 2015
Mr. P. de Koning
Curator
--------------
Dus denk dat daarmee de zaak af is. bron
Krijg net een mail dat er een bewindvoerder is aangesteld. Geen idee of iemand anders dit ook heeft gekregen?
Bij interesse wil ik het stukje best posten.
Ik heb heb ook gekregen. Ik vermoed dat iedereen hem heeft gekregen.Arunia schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 07:38:
Krijg net een mail dat er een bewindvoerder is aangesteld. Geen idee of iemand anders dit ook heeft gekregen?
Ik ook inderdaad, inclusief inlog en wachtwoord voor een portal.ShittyNL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Ik heb heb ook gekregen. Ik vermoed dat iedereen hem heeft gekregen.
Ik kan echter geen URL voor het betreffende portal vinden...

[ Voor 11% gewijzigd door michel2412 op 16-05-2017 10:46 ]
Als je even op de advocaten website zit zie je het klantportaal.michel2412 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:43:
[...]
Ik ook inderdaad, inclusief inlog en wachtwoord voor een portal.
Ik kan echter geen URL voor het betreffende portal vinden...
Niet netjes dat het niet in de mail staat.
https://vdt-portaal.publish.basenet.nl/intranet/login.html
Weet iemand wat dit bericht voor ons toevoegt?
Nope, ik niet.ShittyNL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Ik heb heb ook gekregen. Ik vermoed dat iedereen hem heeft gekregen.
Uhm, waaruit maak jij op dat All4games een B.V. is? Ik kan dat nergens terugvinden. Er is voor zover geen sprake van mismanagement maar het betreft een eenmanszaak. In dat geval ben je dus prive, hoofdelijk aansprakelijk en kun je persoonlijk failliet worden verklaard.michaelvink schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:47:
Uit de reactie van de eigenaar:
"...mijn eigen faillissement aanvragen..."
Dit is dus wat er gebeurt bij mismanagement als ik het goed heb begrepen. Heb je een BV en 'saboteer' je de boel, dan ben je verwijtbaar aansprakelijk en kom je in een situatie waarbij je persoonlijk failliet wordt verklaard...
Denk erom dat je dit niet te snel roept zonder even de feiten te controleren. Denk dat de eigenaar het al moeilijk genoeg heeft nu en beticht worden van mismanagement zonder bewijs lijkt mij in dit stadium overbodig.
Zie ook de uitspraak van de rechtbank: http://www.faillissements...nt/1045402/all4games.aspx
Sorrie, reactie van mij was op post van 2 jaar geleden.
[Offtopic] Ik word toch altijd een beetje verdrietig van deze berichten omdat ik het lastig vind om ondernemers failliet te zien gaan. Vaak zijn dit hele gepassioneerde mensen met ontzettend veel kennis. Altijd zonde om dat soort mensen te "verliezen" in een schuldsanering of ander energie vretend traject.
[ Voor 21% gewijzigd door juggle op 16-05-2017 23:09 . Reden: Reactie op post van 2 jaar geleden ]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
@juggle Je hebt wel door dat je op een post van twee jaar geleden reageert?
Oeps, nee niet gezien, wist niet dat All4games failliet was... zag dit topic in een keer op de frontpageCompizfox schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:00:
@juggle Je hebt wel door dat je op een post van twee jaar geleden reageert?
[ Voor 7% gewijzigd door juggle op 16-05-2017 23:08 ]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
:_)
[ Voor 99% gewijzigd door Patientzero op 18-05-2017 19:08 ]
Let op:
Zie de startpost voor wat wel en wat niet de bedoeling is in dit topic.
Zie de startpost voor wat wel en wat niet de bedoeling is in dit topic.