dromer1967 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:24:
[...]
Ik denk niet dat het onduidelijk was wat je zei, maar meer waarom je pc überhaupt thuis gelockt is
Ik kan me misschien situaties voorstellen waarbij het handig is, rondlopende kinderen of zo, maar ik denk niet dat de gemiddelde sterveling zijn pc thuis lockt, dus is het ook gaan haak-en-oog voor de doorsnee gamer zou ik zo zeggen

Als ik vanaf bed met wake on lan mijn PC aanzet kom ik op het inlogscherm, dus vanaf daar moet je dan inloggen.
Het account waarmee ik inlog hangt aan mijn microsoft account dus zonder wachtwoord is ook geen optie.
Ook al had ik dat niet sowieso vind ik het een fijn idee om een wachtwoord op mijn PC te hebben.
Ik kwam er toevallig gister achter, ik kwam thuis, ik wist dat mijn PC aanstond en unlocked was, maar ik kreeg maar geen games goed aan de praat. Steam fullscreen zei dat hij geen directx output kon maken.
Nadat ik de monitor aandeed deed hij het wel

.
Kan een fluke zijn geweest, maar ik denk het niet. Zal het vanmiddag nog eens proberen.
Ohja nog een raar ding waar ik gister toevallig tegenaanliep, als de x360 controller aan mijn PC is aangesloten herkennen de games de Shield controller niet

. Als ik hem los haal werkt het wel. Kan wederom een fluke zijn geweest

.
[
Voor 7% gewijzigd door
pica op 21-04-2016 16:32
]