Heb jij een Nvidia Shield met of zonder harddisk?bramberk15 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:52:
Hebben nog meer mensen last van de bug dat in Kodi het cache geheugen vol loopt en Kodi dan niet meer opstart. Enige wat helpt is dan cache legen, app gedwongen stoppen en dan weer opnieuw openen. Iemand hetzelfde? Mss nog een parameter binnen Kodi om toegeschreven cache geheugen te vergroten?
Met harddisk is een Nvidia Shield Pro.
Ik heb een Pro en heb werkelijk nergens last van in Kodi.
En heb toch een behoorlijke bibliotheek aan legaal content

Aangezien ik een harddisk heb en deze benader door op de Shield een FTP server
te draaien zodat, ik er vanuit mijn PC bij kan met Winscp zie ik dat de Kodi installatie
bestanden op de hardisk staan en daar is plaats genoeg.
Dus ik denk dat jij een 16Gb versie heb zonder harddisk.
Ik weet dat op de aankomende update een functie zit om je apps toe te kennen aan
het eventuele microSD card slot.
Kodi op de microsd zetten? Probleem opgelost?
Mijn enige minpuntje is dat de CEC specificatie K*t is.
Mijn RaspPi2 deed het prima, alle toetsen beschikbaar (stop play pauze) op mijn samsung remote.
Mijn eerdere mediacenter met een https://www.pulse-eight.com/p/104/usb-hdmi-cec-adapter
USB adapter deed het het allerbeste onder Openelec. Beide kon ik met CEC uit Off/sleep halen.
Dat is met de shield wel anders....
Komt soms niet uit slaapstand en ook de play/stop en pauze knoppen op mijn remote werken niet.
Soms loopt CEC helemaal op een frommel.
Helaas is er ook geen support voor de CEC usb adapter van pulse-eight dus die werkt niet
met de Nvidia Shield. Ik hoop dat Nvidia dat wel gaat oplossen want,
dat is het enige waar ik mij aan irriteer. Voor de rest is dit een geweldige aankoop!