Wacht maar op Amazon.de, ik heb daar vorig jaar mijn shield gekocht voor 150 euro (500gb) met afstandsbediening.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:54:
[...]
Ik heb eens zitten speuren, maar ik kan hem nergens goedkoper vinden, coolblue heeft ook al haar black friday deals gepubliceerd, dus ik vrees het ergste.
Wel jammer hoor, alleen coolblue die hem verkoopt, dus tja, misschien kan ik hem nog in Duitsland vinden, maar daar is dat apparaat 229 euro en hier 199 euro, dus tja, dat schiet al helemaal niet op.
Edit: kennelijk is er ook een versie van 199 euro, de afstandsbedieningen hebben ze ook met 2 prijzen op de site staan![]()
Verwijderd
Op black friday? Of op een andere speciale dag?RRCreations schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:29:
[...]
Wacht maar op Amazon.de, ik heb daar vorig jaar mijn shield gekocht voor 150 euro (500gb) met afstandsbediening.
199 is zonder controller. Bij bol.com is de versie met controller gewoon 229 (itt Coolblue waar die 249 is).
Wellicht dat ik de Shield eens een kans geeft als er een scherpe aanbieding langskomt.
Net binnen!SHIELD Experience Upgrade 6.2
New Features and Apps to Try on SHIELD
[US Only]
- HDR Movies now available in VUDU
- New things to Try on Google Assistant
Plex: “Watch The Simpsons on Plex” or “Play the next episode”
Logitech Circle cameras: “Show me my front door camera”
Stranger Things Game: “Talk to Dustin from Stranger Things”
- The new Movies Anywhere app lets you enjoy your movies from iTunes, Amazon, Google Play, and VUDU.
[UK, Germany, France]
-4K UHD movies now available in Google Play Movies & TV
Additional Enhancements and Fixes
- SHIELD Remote (2017 non-rechargable battery version) upgrade to firmware v1.25 with improved responsiveness.
- SHIELD Controller (2017) upgrade to firmware v1.15 with improved low battery notifications.
- Ability to trigger Google Assistant using the Android TV Remote Control app.
- New option in Developer Settings to disable wake/sleep when switching HDMI input.
- Support for OpenGL ES 3.2.4.0 Conformance Test Suite.
- Resolves rare instances of DRM errors during video playback.
- Resolves instances of incorrect rotation for preview images in the Photos & Videos app.
Ik zou hem alleen kopen om 4k HDR af te spelen en weer een Plex server te draaien..NeutraleTeun schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:45:
Wellicht dat ik de Shield eens een kans geeft als er een scherpe aanbieding langskomt.
Maarja ik heb eigenlijk nog geen 4k hdr content en me NAS doet het nog prima als mediaserver..
Dus tenzij er een goeie deal komt laat ik em ook nog ff links liggen
Waar kijk je dan nu mee? Ik kijk geen HDR en geen Plex, maar zou niet meer terugwillen naar kijken via chromecast of met mediaspelers.
Excuses, het was 2 jaar geleden op Black Friday. Dat was echt een koopje in die tijd. Het was niet eens (goed) leverbaar in Nederland. Ik hoop dat het weer komt voor jullie!Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:20:
[...]
Op black friday? Of op een andere speciale dag?
Verwijderd
Mmm, stelletje rotzakken bij nividia, krijg ik net een mail dat ik 30% korting op een shield krijg, nog maar 150 dollar vanavond, wil ik hem bestellen, woon in niet in Amerika of Canada... waarom de fuck stuur je mij dan die mail? Blijmaken met een dode mus.
Gadver. Hoop dat er nog voor mij een aanbieding komt die ik wel kan gebruiken, ik wil er nog graag eentje bij en 150 euro zou een instant buy zijn. Voor 200 wacht ik nog wel even, het is toch voor erbij en geen must. Maar leek me wel handig elke tv van dezelfde mediaspeler te voorzien.
Ik wil gewoon een aanbieding voor 150 euro zien, dan is het een goede koop waar ik geen spijt van krijg. Als ik nu geen shield had had ik die van 229 gekocht, dat is wel een mooi prijsje als je er ook een controller bij zoekt.
Gadver. Hoop dat er nog voor mij een aanbieding komt die ik wel kan gebruiken, ik wil er nog graag eentje bij en 150 euro zou een instant buy zijn. Voor 200 wacht ik nog wel even, het is toch voor erbij en geen must. Maar leek me wel handig elke tv van dezelfde mediaspeler te voorzien.
Net nog even getwijfeld voor die van 229 euro, maar ik heb al 2 controllers, dus tja, ik gebruik ze niet eens omdat ik game op de pc (met playstation now erop) en ik heb voor mij emulators een snes replica op de shield. Dus ik houd de centen nog even op zak.KarlMarX schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:42:
199 is zonder controller. Bij bol.com is de versie met controller gewoon 229 (itt Coolblue waar die 249 is).
Ik wil gewoon een aanbieding voor 150 euro zien, dan is het een goede koop waar ik geen spijt van krijg. Als ik nu geen shield had had ik die van 229 gekocht, dat is wel een mooi prijsje als je er ook een controller bij zoekt.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 23:14 ]
M'n android tv, waar onder andere kodi op staat etc..jopie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:59:
Waar kijk je dan nu mee? Ik kijk geen HDR en geen Plex, maar zou niet meer terugwillen naar kijken via chromecast of met mediaspelers.
De films en series staan op me NAS.. maar die is niet krachtig genoeg om 4K HDR af te spelen..
Bij nVidia zelf zijn beide versies nu 30 euro afgeprijsd! Is mij alleen niet duidelijk of hier nog invoerrechten bij komen? Lijkt een Nederlandse shop.
https://www.nvidia.com/nl-nl/shield/shield-tv/
Bij Amazon.co.uk krijg je hem inclusief verzending naar NL voor GBP 282. Dat is €317, zonder invoerrechten. Alleen waarschijnlijk met Engelse stekker, dat is wat minder handig.
Ik zie gewoon de standaard prijs... ?KarlMarX schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:52:
Bij nVidia zelf zijn beide versies nu 30 euro afgeprijsd! Is mij alleen niet duidelijk of hier nog invoerrechten bij komen? Lijkt een Nederlandse shop.
Via de link zie je idd bv voor de remote versie 169. Maar als je naar checkout gaat is ie opeens 199
Verdorie. Korting is weg inderdaad en dat nog voor black Friday... Nouja misschien is het morgen terug.
Ik heb een Nvidia TV shield en deze kan ik vanaf mijn W10 computer benaderen.
Nu heb ik daar echter ook een externe HDD aan gehangen maar hoe kan ik deze ook vanaf mijn computer benaderen?
Nu heb ik daar echter ook een externe HDD aan gehangen maar hoe kan ik deze ook vanaf mijn computer benaderen?
Verwijderd
Moet je deze eens proberen:earthknake schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:26:
Via de link zie je idd bv voor de remote versie 169. Maar als je naar checkout gaat is ie opeens 199
http://t.prod1.email.nvid...=h56c947b,5473eac,549aa5e
Shield met remote voor 150 dollar
Shield met remote en controller voor 170 dollar
Maarja, je moet er wel voor verhuizen naar Amerika... zit ook nog eens 3 maand youtube red (a 10 dollar per maand) bij.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 21:34 ]
Jammer joh. Zo'n aanbieding zou te gek zijn.
Bij Coolblue net besteld voor €179, met alleen remote. Toch weer 20 eurootjes minder.
This title is for sale, please send me a PM
Is de controller alleen voor de echte games of ook voor App store spelletjes (ik neem aan dat die ook gespeeld kunnen worden?)
https://www.amazon.fr/NVI...-1&keywords=nvidia+shield
177,60 voor de Shield + remote + controller bij Amazon Frankrijk
Ik zie alleen €199,90 met die link? Bij Bol is ie dan nog wat voordeliger voor €189 inclusief controller:
https://www.bol.com/nl/p/nvidia-shield-tv/9200000080241586/
https://www.bol.com/nl/p/nvidia-shield-tv/9200000080241586/
De controller kan ook gebruikt worden voor app store spellen; getest met BombermanNeutraleTeun schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:56:
Is de controller alleen voor de echte games of ook voor App store spelletjes (ik neem aan dat die ook gespeeld kunnen worden?)
Nu bij Coolblue €169,00. Bijzonder en dan toch weer minus €10,00...the-body schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:32:
Bij Coolblue net besteld voor €179, met alleen remote. Toch weer 20 eurootjes minder.
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik heb er vanmorgen nog een besteld voor 179 en ze zojuist bericht gestuurd met de kans de prijs aan te passen vanwege de Bol.com, of dat ik anders zou annuleren. Wellicht dat meer mensen dat gedaan hebben...
Verwijderd
Coolblue is nu 169,ik ga bestellen nu
Edit besteld, komt morgen binnen.
Edit besteld, komt morgen binnen.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 13:03 ]
Die bij CB is zonder controller. Vind de Bol deal voor 189 met controller dan beter. 20 euro voor ene controller is ene koopje. (Los 80 euro). Wil je perse geen controller dan is het wellicht anders... maar voelt toch zonde...
Als je hem bij Bol koopt en geen controller hoeft: ik neem hem wel van je over voor €25. Scheelt je toch €5 t.o.v. CoolBlue!
Je kan ook een USB Xbox controller aansluiten toch ? Voor games eventueel..
Ik denk dat ik ook bij Bol de Shield met controller ga kopen.
Heb nog een cadeaubon van €30,- (voor zoontje gekregen bij kraambezoek, maar denk dat papa het beter kan gebruiken
), en hopelijk nog was cashback, dan heb ik wel een aardige deal te pakken.
Ah crap, Bol zit niet bij cashbackxl.
Heb nog een cadeaubon van €30,- (voor zoontje gekregen bij kraambezoek, maar denk dat papa het beter kan gebruiken
Ah crap, Bol zit niet bij cashbackxl.
[ Voor 7% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-11-2017 14:07 ]
Verwijderd
Ik heb al 3 controllers (2 normale en een old school snes controller), dus ik ben voor 169 gegaan.KarlMarX schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:29:
Die bij CB is zonder controller. Vind de Bol deal voor 189 met controller dan beter. 20 euro voor ene controller is ene koopje. (Los 80 euro). Wil je perse geen controller dan is het wellicht anders... maar voelt toch zonde...
Ik denk wel dat ik nvidia games blijf houden, dan kan ik nu in het hele huis gamen, dat is me wel die 10euro waard.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 15:00 ]
Vanochtend de versie gekocht bij Amazon.fr
176 euro voor de versie met controller EN remote. De controller hoef ik denk ik niet (sluit de xbox 360 controller wel aan) en de remote wil ik eigenlijk vervangen door een harmony...
En als ik ze dan op Marktplaats zet krijg ik er vast nog wel een paar stuivers voor :-) Wordt het kwa prijs al meer de prijs van een normale media-player
176 euro voor de versie met controller EN remote. De controller hoef ik denk ik niet (sluit de xbox 360 controller wel aan) en de remote wil ik eigenlijk vervangen door een harmony...
En als ik ze dan op Marktplaats zet krijg ik er vast nog wel een paar stuivers voor :-) Wordt het kwa prijs al meer de prijs van een normale media-player
Ik zie het daar alleen nog voor 199. Maar 189 bij Bol vind ik het wel waard. Heb ik het gewoon morgen in huis en geen gedoe met eventueel terugsturen en garantie. Service bij bol vind ik echt subliem.
Verwijderd
Nieuwe uitdaging: de shield aan de muur hangen, ik ga denk ik 2 beugels kopen bij de Gamma ofzo en hem daar maar tussen plaatsen, ik weet het anders ook niet. Ik zie wel beugels op internet, maar die zijn mij veel te duur. Jammer dat er geen gaatjes zitten om hem zo op te hangen.
Vanaf morgen ben ik ook eigenaar van een Shield (controller + remote). Met cadeaubon kwam ik uit op €159,-.
Daar kan ik prima mee leven.
Mijn Q10 Pro verkopen en ik speel redelijk quitte.
Daar kan ik prima mee leven.
Mijn Q10 Pro verkopen en ik speel redelijk quitte.
Verwijderd
Ik heb het voor elkaar gekregen om de shield op te hangen met zwarte kledinghaakjes van de Gamma. Vier kledinghaken gekocht en na wat puzzelen omdat dat hele ding nergens recht is is het gelukt.
Ziet er wel strak uit, was doordat ik nog een gamma cadeaupas had waar wat opstond en ik een code had gevonden om bij de gamma 25% black friday korting was ik 4 euro kwijt voor mijn ophangsysteem.
Morgen de nieuwe shield zonder sd card slot in de woonkamer, alle games die ik vandaag in de nvidia shield gamestore gekocht heb (veel waren nu 3,50 euro) passen de games helaas niet op de nieuwe shield, elke game is iets van 4GB groot. Kwam ook nog metal gear 3 tegen voor 8 euro (was een nieuwe game voor de shield), die gelijk gekocht omdat ik die nog niet gespeeld heb.
Fantastisch allemaal. Voor 35 euro games gekocht en die heb ik dus feitelijk gratis gekregen door deze mooie actie.
Edit: mmm, zijn de nvidia gameservers overbelast ofzo, ik sta alleen maar in de wachtrij.. Leuk , games spelen die je gekocht hebt, dat werkt zo dus niet
Live zien of de servers groen zijn (nu zijn ze geel in Europa): https://shield.nvidia.com/geforce-now-server-status
bol.com heeft nu ook de remote only versie voor 169 euro, handig voor wie hem nu wil kopen en later betalen (wat bij coolblue niet kan): https://www.bol.com/nl/p/nvidia-shield-tv/9200000084403716
Ziet er wel strak uit, was doordat ik nog een gamma cadeaupas had waar wat opstond en ik een code had gevonden om bij de gamma 25% black friday korting was ik 4 euro kwijt voor mijn ophangsysteem.
Morgen de nieuwe shield zonder sd card slot in de woonkamer, alle games die ik vandaag in de nvidia shield gamestore gekocht heb (veel waren nu 3,50 euro) passen de games helaas niet op de nieuwe shield, elke game is iets van 4GB groot. Kwam ook nog metal gear 3 tegen voor 8 euro (was een nieuwe game voor de shield), die gelijk gekocht omdat ik die nog niet gespeeld heb.
Fantastisch allemaal. Voor 35 euro games gekocht en die heb ik dus feitelijk gratis gekregen door deze mooie actie.
Edit: mmm, zijn de nvidia gameservers overbelast ofzo, ik sta alleen maar in de wachtrij.. Leuk , games spelen die je gekocht hebt, dat werkt zo dus niet

Live zien of de servers groen zijn (nu zijn ze geel in Europa): https://shield.nvidia.com/geforce-now-server-status
bol.com heeft nu ook de remote only versie voor 169 euro, handig voor wie hem nu wil kopen en later betalen (wat bij coolblue niet kan): https://www.bol.com/nl/p/nvidia-shield-tv/9200000084403716
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 23:12 ]
Hier is er ook 1 onderweg van Bol, controller + remote voor 170.
Scheelt als je nog wat Airmiles heb waar je niets mee doet
Scheelt als je nog wat Airmiles heb waar je niets mee doet
Die games kopen, dat is 3,50 plus 10 euro per maand toch? Ik wil niet per maand betalen (speel al SWTOR, één is genoeg per maand :-P )
Gratis Android games vallen nog beetje tegen momenteel. Zoek vooral leuke multiplayer games voor de kids.
Gratis Android games vallen nog beetje tegen momenteel. Zoek vooral leuke multiplayer games voor de kids.
Verwijderd
Ja per maand helaas als je nvidia streamgames koopt, maar je hebt ook betaalde android games, beetje jammer. Wel een leuke op de shield is ultimate chicken horse, die is ook in de aanbieding en echt leuk als multiplayer.KarlMarX schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:41:
Die games kopen, dat is 3,50 plus 10 euro per maand toch? Ik wil niet per maand betalen (speel al SWTOR, één is genoeg per maand :-P )
Kijk eens naar playstation now voor de kids als jouw pc dat aankan, daar spelen we nu veel mutiplayer games op met de kinderen. Ik krijg alleen helaas wel maar twee controllers werkende op de pc.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2017 10:05 ]
Thanx!Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:21:
https://www.amazon.fr/NVI...-1&keywords=nvidia+shield
Was al een tijdje aan het kijken en dit is natuurlijk een super prijs.
Untappd: Kapitein_Merijn
Komen er bij Amazon.fr geen verzendkosten bij naar NL?
ik had dit ook, 2 weken geleden gekocht voor 200 toen nog. Als je coolblue belt dan krijg je het verschil terug, zolang je binnen de 30 dagen tevredenheids garantie blijft (ze noemen dit dan een prijsgarantie). nette serviceWizzieJP schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:45:
[...]
Nu bij Coolblue €169,00. Bijzonder en dan toch weer minus €10,00...
Met verzenden kom je op de genoemde € 177 uit.KarlMarX schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:07:
Komen er bij Amazon.fr geen verzendkosten bij naar NL?
Untappd: Kapitein_Merijn
Met al dat black friday geweld is mijn post een beetje verloren geraaktbruce the boss schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:26:
Ik heb een Nvidia TV shield en deze kan ik vanaf mijn W10 computer benaderen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
Er is weer een shield hier in de familie gekomen, moest wel even wennen aan dit kleinere formaat omdat ik verder alleen 2015 modellen heb. Remote is wel dikker dan de vorige versie, maar ziet er steviger uit, verder aansluiten en redelijk snel up and running. Bizar dat zo'n krachtige speler zo klein kan zijn.
Ik zie wel in windows een telefoon die smart_turbo heet, maar dat is toch niet de shield?
Ik ben er ook benieuwd naar, ook naar de vraag hoe ik mijn micro sd kaart die in de shield zit kan benaderen vanaf een windows 10 pc. Ik zie mijn shields helemaal niet terug in mijn windows verkenner, maar mijn nassen wel?bruce the boss schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:37:
[...]
Met al dat black friday geweld is mijn post een beetje verloren geraakt
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik zie wel in windows een telefoon die smart_turbo heet, maar dat is toch niet de shield?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2017 17:00 ]
Dus, ik heb de Shield binnen en de remote werkt niet. Waarschijnlijk de batterij leeg?
Als ik geen controller erbij had, kon ik er nu dus niks mee (OK, ik heb een Logitech Elite, maar hoort niet vind ik).
NVM, ik moest de remote pairen. Kom ik net achter bij het koppelen van de Elite. Al vraag ik me wel af hoe dat was geweest als ik enkel de remote had.
Verder krijg ik rare beeldverhoudingen bij sommige apps/menu's. Is dat een bekend iets?
Heb al bij settings en op mijn TV gekeken en volgens mij staat alles goed.
Als ik geen controller erbij had, kon ik er nu dus niks mee (OK, ik heb een Logitech Elite, maar hoort niet vind ik).
NVM, ik moest de remote pairen. Kom ik net achter bij het koppelen van de Elite. Al vraag ik me wel af hoe dat was geweest als ik enkel de remote had.
Verder krijg ik rare beeldverhoudingen bij sommige apps/menu's. Is dat een bekend iets?
[ Voor 17% gewijzigd door NeutraleTeun op 25-11-2017 17:30 ]
Verwijderd
Je tv staat waarschijnlijk niet op 16:9 formaat, kijk dat even na. Dat heb ik ook in het verleden gehad, ik kan per hdmi slot het instellen, als hij op auto staat gaat het mis met de verhoudingen.NeutraleTeun schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:19:
Ik heb de versie met alleen een remote gekocht, dan moet je een paar seconden de ronde knop op de afstandsbediening indrukken en gaat hij zelf pairen.
16:9 geprobeerd en auto, overscan staat ook netjes. Dan zal het vast aan bepaalde apps liggen.
Ronde knip klopt, maar dat kan ik zo nergens terugvinden.
Op mijn nieuwe Shield staat nog geen Kodi, ik weet 99% zeker dat dat wel op mijn eerdere al voor geïnstalleerd stond. Klopt dit?
Op zich niet heel erg, maar ik dacht dat het een speciale voor Shield geoptimaliseerde versie van Kodi was.
Op zich niet heel erg, maar ik dacht dat het een speciale voor Shield geoptimaliseerde versie van Kodi was.
[ Voor 29% gewijzigd door KarlMarX op 25-11-2017 18:49 ]
Voor zover ik weet is de SHIELD nooit uitgeleverd met Kodi, maar wel met Plex. De Kodi versie die geoptimaliseerd is is SPMC, maar ikzelf gebruik naar tevredenheid Kodi. O.a. omdat, voor zover ik weet, SPMC nog gebaseerd is op Kodi 16 i.p.v. 17 dus dat werkt niet echt lekker samen met een gedeelde DB.KarlMarX schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:48:
Op mijn nieuwe Shield staat nog geen Kodi, ik weet 99% zeker dat dat wel op mijn eerdere al voor geïnstalleerd stond. Klopt dit?
Verwijderd
Het nieuwe model shield met de afstandsbediening met de batterij erin vind ik echt een stuk minder fijn werken dan de vorige versie die je kon opladen, hij werkt ook met infrarood en af en toe heb ik een vertraging (wellicht door mijn ledverlichting). Dat viel me vooral op bij het instellen van kodi (ip adressen en wachtwoorden invoeren). Denk dat het voor het gebruik verder niet zo opvalt, maar ben blij dat ik op deze shield geen games ga doen, dat geeft dan misschien ook soms even een vertraging.
Kennelijk bekend: https://forums.geforce.co...rformance-shield-tv-2017/
Ach, verder geen probleem voor mij. Kijk er toch alleen kodi en netflix enzo op.
Ach, verder geen probleem voor mij. Kijk er toch alleen kodi en netflix enzo op.
Is het hoofdmenu dan wel goed?NeutraleTeun schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:47:
16:9 geprobeerd en auto, overscan staat ook netjes. Dan zal het vast aan bepaalde apps liggen.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2017 20:55 ]
Ik heb de eerste generatie SHIELD en daarop heeft nooit Kodi standaard gestaan. Plex Media Server is er vanaf een bepaalde firmware versie wel standaard bij gekomen. SPMC was toen Kodi ook nog versie 16 had, een versie waarin passthrough van HD audio mogelijk was. Vanaf versie 17 van Kodi, ondersteunt Kodi dit echter ook, dus is SPMC niet meer nodig. Maar, het geeft je wel de mogelijkheid om zowel Kodie (versie 17) en SPMC (volgens mij nog gebaseerd op Kodi versie 16) langs elkaar te draaien.RobertMe schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:56:
[...]
Voor zover ik weet is de SHIELD nooit uitgeleverd met Kodi, maar wel met Plex. De Kodi versie die geoptimaliseerd is is SPMC, maar ikzelf gebruik naar tevredenheid Kodi. O.a. omdat, voor zover ik weet, SPMC nog gebaseerd is op Kodi 16 i.p.v. 17 dus dat werkt niet echt lekker samen met een gedeelde DB.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
ik heb plex gewoon gedisabled in het instellingen menu (onder apps), dan is hij ook weg uit het hoofdmenu en ik heb kodi erop gezet. Moet alleen morgen nog even een stukje code op de shield plaatsen zodat hij als ik uit een video naar het hoofdmenu ga hij stopt met afspelen, maar dat komt wel goed. Even een usb stick zoeken om het daarop te zetten morgen.
Ik heb met de shield 2017 opeens een foto en video icoon , ik vermoed dat dit van google is. Dat heb ik niet op mijn shield 2015. Maar ik ben kwijt hoe ik dat weggehaald heb. En ik heb ook google movies en google music dat ik niet wegkrijgt. Weet iemand nog hoe je dat dat uit het hoofdmenu kan halen?
En weet misschien iemand een tip om die aanbevelingen helemaal uit te zetten en ook die tekst die dan komt dat je geen aanbevelingen ziet (icoon met een grote wolk)? Of moet ik dan gaan rooten en van alles?
Ik heb met de shield 2017 opeens een foto en video icoon , ik vermoed dat dit van google is. Dat heb ik niet op mijn shield 2015. Maar ik ben kwijt hoe ik dat weggehaald heb. En ik heb ook google movies en google music dat ik niet wegkrijgt. Weet iemand nog hoe je dat dat uit het hoofdmenu kan halen?
En weet misschien iemand een tip om die aanbevelingen helemaal uit te zetten en ook die tekst die dan komt dat je geen aanbevelingen ziet (icoon met een grote wolk)? Of moet ik dan gaan rooten en van alles?
De firmware van mijn afstandsbediening is al een aantal keer geupgrade. Dat gaat echt niet via IR.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:46:
Het nieuwe model shield met de afstandsbediening met de batterij erin vind ik echt een stuk minder fijn werken dan de vorige versie die je kon opladen, hij werkt ook met infrarood en af en toe heb ik een vertraging (wellicht door mijn ledverlichting). Dat viel me vooral op bij het instellen van kodi (ip adressen en wachtwoorden invoeren). Denk dat het voor het gebruik verder niet zo opvalt, maar ben blij dat ik op deze shield geen games ga doen, dat geeft dan misschien ook soms even een vertraging.
[...]
Is het hoofdmenu dan wel goed?
Iemand al geprobeerd om de videoland app te sideloaden?
Er is toch een app voor?VFRRijder schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:33:
Iemand al geprobeerd om de videoland app te sideloaden?
DaveD
Volgens mij niet.....en zou je m moeten sideloaden
Verwijderd
videoland app heb ik wel gesideload een maand terug, maar hij begon steeds te zeuren dat er iets mis was met mijn chromecast instellingen en stopte ermee. Misschien is er wat de afgelopen maand veranderd, maar ik hoor het graag als het iemand wel gelukt is.
Maar hij werkt wel trager dan de shield 2015 versie bij mij, soms zit er even een hapering in. Dat heb ik met het oudere model niet. Dus ik neem aan wel een andere techniek? Ik zal google eens opstarten, maar verder doet hij het prima, dus ach... ben al blij dat er nu een batterij inzit, ik vergat hem vaak op te laden en dan was hij leeg als je hem nodig had.Budha schreef op zondag 26 november 2017 @ 01:15:
De firmware van mijn afstandsbediening is al een aantal keer geupgrade. Dat gaat echt niet via IR.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2017 20:55 ]
Ik ken de oude versie niet. Maar herken jouw punten niet. Bediening is echt fabuleus, zeker in vergelijking met mijn popcorn c200 of goedkope kodi boxjes.
Ik heb ook last van een slecht functionerende afstandsbediening. Onlangs ben ik een video tegenkomen dat wanneer de shield in de buurt staat van een receiver de verbinding dan slecht is. Hij heeft toen de shield verplaatst en toen werkte het goed. Overigens geen testen in de video. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd.
YouTube: The Nvidia Shield Android TV Problems
is de spraakbesturing via Google Home met de "OK Google" commando's alleen mogelijk via de 2017 controller? Ik zie wel in de FAQ het volgende staan:
http://nvidia.custhelp.co...tv---google-assistant-faq
Ik heb een 2015 shield met 2015 remote en controller
http://nvidia.custhelp.co...tv---google-assistant-faq
Maar verder spreken ze alleen steeds over:Is Google Assistant Supported on SHIELD 2015 and SHIELD TV Pro?
Yes.
ik zie alleen dan weer nergens expliciet staan dat het met de 2015 controller niet werkt.For Hands-free "OK Google" support, SHIELD controller (2017) requires firmware version 1.14.
Dan heb je het waarschijnlijk al uitgeprobeerd?Pusherman_ schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:11:
Werkt bij mij thuis prima.
Ook hands free, dus zonder dat je eerst op de spraak knop op de remote of controller drukt?DiMacho schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:29:
[...]
Dan heb je het waarschijnlijk al uitgeprobeerd?
Werkt bij mij thuis prima.
Verwijderd
Mijn receiver verplaatsen lukt hier niet zonder het hele huis te gaan verbouwen, dan kan ik beter mijn shield 2015 die ik nu in mijn hobbykamer heb neergezet weer in de woonkamer plaatsen, maar hij is beter gaan werken nu ik hem naar voren heb geschoven. Kennelijk moet je redelijk recht ervoor zitten bij mijn exemplaar, als ik hem omdraai krijg ik vertragingen met het intypen van woorden.Deef_K schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:24:
Ik heb ook last van een slecht functionerende afstandsbediening. Onlangs ben ik een video tegenkomen dat wanneer de shield in de buurt staat van een receiver de verbinding dan slecht is. Hij heeft toen de shield verplaatst en toen werkte het goed. Overigens geen testen in de video. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd.
Maar hij doet het nu redelijk ok, de shield 2015 is wel superieur, de shield 2017 pro vermoedelijk ook, beetje jammer dat ze nu een techniek gebruiken die minder is. Ook werkt de spraakfunctie wat minder snel. Ach, voor 169 euro zeur ik niet, het ding is verder top.
Maar even een receiver verplaatsen, ik weet niet of dat de oplossing is. In dat fimpje heeft hij het over de pro versie en die heb ik niet gekocht omdat ik meerdere nassen heb en niet opslag nodig had, maar een extra shield.
Het werkt, het valt mijn vrouw en kinderen niet op dat hij iets trager reageert met de afstandsbediening, dus niks aan het handje. Ik kijk toch vooral in de slaapkamer of in mijn hobbykamer op een shield en die werken goed. Nieuw is kennelijk niet altijd beter , maar wel goedkoper
Ik lees wel overal dat de gamepad wel goed werkt in tegenstelling tot de controller, dus als je je eraan stoort is dat wellicht een oplossing. Ik gebruik hem beneden als dure chromecast en om kodi te gebruiken, niks meer of minder. Kodi draait er gewoon heerlijk op, meer hoeft er beneden niet op. De kinderen streamen verder alles via de ipads, dus ach, iedereen happy en ik heb mijn emulators van de msx en super nintendo nu in mijn hobbykamer, vermaak ik me ook.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 23:19 ]
Met de gamepad heb ik inderdaad ook geen problemen. Ik zal vanavond eens kijken wat er gebeurd als ik de console verplaats.
Hier draait de console voor chromecast, netflix en kodi. Snelheid is echt top. Daarnaast staat kodi gekoppeld met mijn Homey. Zodra ik een film start dimt alle verlichting uit. Zet ik de film op pauze dan gaan de lampen op 20% dimmen aan, druk ik dan weer play dan gaat alles uit. En bij stop gaat alle verlichting naar 40% aan. Alles natuurlijk bij een lux van minder dan 25. Dat werkt heel leuk.
Hier draait de console voor chromecast, netflix en kodi. Snelheid is echt top. Daarnaast staat kodi gekoppeld met mijn Homey. Zodra ik een film start dimt alle verlichting uit. Zet ik de film op pauze dan gaan de lampen op 20% dimmen aan, druk ik dan weer play dan gaat alles uit. En bij stop gaat alle verlichting naar 40% aan. Alles natuurlijk bij een lux van minder dan 25. Dat werkt heel leuk.
Gisteravond een Nvidia Shield TV met controller 2e kansje bij Coolblue meegepikt voor €184 
Erg benieuwd dus zal dit topic eens goed doorspitten voor goeie tips&tricks

Erg benieuwd dus zal dit topic eens goed doorspitten voor goeie tips&tricks
[ Voor 30% gewijzigd door DirtyDutch op 29-11-2017 08:59 ]
Is het sideloaden zoals hier beschreven nog actueel of kan het tegenwoordig makkelijker?
MaZo in "NVIDIA Shield Console"
En is er niet iets anders dan ES Explorer? Ben er iets of wat allergisch voor namelijk.
MaZo in "NVIDIA Shield Console"
En is er niet iets anders dan ES Explorer? Ben er iets of wat allergisch voor namelijk.
Verwijderd
Als je in de google store zoekt vind je er nog wel een paar, maar ES Explorer versie 3.2.5 is wel het fijnst. Ik pak meestal eerst een andere en installeer daarmee een aangepaste ES 3.2.5 versie zodat hij niet per ongeluk geupdate kan worden met de meer recentere versie met reclame erin.schumi2004 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:34:
Maar helemaal fijn is dat tooltje niet, maar ach, veel hoef je er ook niet in te doen.
Ik gebruik zelf al een tijdje FX File Explorer in Android, vanwege dezelfde allergie:
Google Play: FX File Explorer
Overigens nog niet getest op de Shield, wel op mijn vorige (el cheapo) Android TV-kastje.
Overigens nog niet getest op de Shield, wel op mijn vorige (el cheapo) Android TV-kastje.
Wat een File explorer betreft komt het wel goed denk, kwam zelf deze nog tegen.millerman_sf schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:54:
Ik gebruik zelf al een tijdje FX File Explorer in Android, vanwege dezelfde allergie:
Google Play: TvExplorer
Waar ik de meeste moeite mee heb is het niet hebben vaneen icon op je mainscreen nadat deze gesideload is.
Nu lees ik veel oplossingen/workarounds waarbij je dus eigenlijk shortcuts in een shortcut krijgt, dat is hem dus toch net niet.
Toen kwam ik dit tegen, kent iemand dat of is dit allemaal achterhaald? http://atvlauncher.trekgonewild.de/
source: https://androidtv.news/20...rates-leanback-shortcuts/
Of gewoon een andere launcher nemen?
Google Play: TVLauncher
[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 29-11-2017 12:11 ]
Ja, met die trekgonewild link maak je gewoon een apk aan die linkt naar de te laden app. Deze is dan zichtbaar in de standaard launcher. Dat is tot op heden de enige manier om dat te realiseren. Een andere optie is inderdaad een andere launcher.
schumi2004 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:05:
[...]
Wat een File explorer betreft komt het wel goed denk, kwam zelf deze nog tegen.
Waar ik de meeste moeite mee heb is het niet hebben vaneen icon op je mainscreen nadat deze gesideload is.
Nu lees ik veel oplossingen/workarounds waarbij je dus eigenlijk shortcuts in een shortcut krijgt, dat is hem dus toch net niet.
Toen kwam ik dit tegen, kent iemand dat of is dit allemaal achterhaald? http://atvlauncher.trekgonewild.de/
Ik heb sinds gisteren een 2e controller aangesloten, zodat mijn vriendin en ik de Shield af en toe als console kunnen inzetten. Ik game veel te weinig om een PS4 Pro/Xbox One X te verantwoorden qua uitgave, hoe mooi ook.
Heeft iemand nog goede tips voor single/multiplayer games op de Shield?
Is dit wat voor je https://play.google.com/s...tvapprepo.playstore&hl=nl ?schumi2004 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:05:
[...]
Wat een File explorer betreft komt het wel goed denk, kwam zelf deze nog tegen.
Verwijderd
Stikbold is werkelijk fantastisch met zijn 2en, echt leuk. Je kan tegen elkaar, maar ook samen het hele spel doorlopen. Ik speel het heel graag. Hij kost een paar euro.millerman_sf schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:34:
Welke auto launch addon gebruiken jullie om Kodi bij opstarten te starten?
/edit:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik Over Local Network aan de paart kan krijgen?
Heb al van alles geprobeerd maar de Shield is gewoon niet zichtbaar op het netwerk via ethernet.
Leuk dat zo'n optie erin zit maar echt werken doet het niet dus.
Heb er een poortscanner op losgelaten maar de enige open poort is 8080 van Kodi web interface
Mocht je die APK nog ergens hebben dan zou ik hem graag willen hebben package die ik hier had is niet geschikt voor de Shield.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:48:
[...]
Als je in de google store zoekt vind je er nog wel een paar, maar ES Explorer versie 3.2.5 is wel het fijnst. Ik pak meestal eerst een andere en installeer daarmee een aangepaste ES 3.2.5 versie zodat hij niet per ongeluk geupdate kan worden met de meer recentere versie met reclame erin.
Maar helemaal fijn is dat tooltje niet, maar ach, veel hoef je er ook niet in te doen.
/edit:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik Over Local Network aan de paart kan krijgen?
Heb al van alles geprobeerd maar de Shield is gewoon niet zichtbaar op het netwerk via ethernet.
Leuk dat zo'n optie erin zit maar echt werken doet het niet dus.
Heb er een poortscanner op losgelaten maar de enige open poort is 8080 van Kodi web interface
[ Voor 100% gewijzigd door schumi2004 op 01-12-2017 11:31 ]
Probeer eens x-plore dit vind ik een fijnere file browser dan es file explorer.
Die zag ik ook maar het voelt allemaal niet compleet aan voor mijn gevoel.TheMystery schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:18:
Probeer eens x-plore dit vind ik een fijnere file browser dan es file explorer.
Ook kan ik geen netwerk shares banderen vanuit x-plore zelf, moet je via Android settings mounts maken maar dat wil ik ook weer niet want dan zie ik die in andere apps ook weer (dubbel) terug.
Wat me verder ook tegenvalt van alle explorer's is dat als ze zelf een SSH/FTP deamon kunnen zijn dit allemaal via WiFi moet

Ik heb via x-plore gewoon mijn Nas benaderbaar via een netwerk share.schumi2004 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:16:
[...]
Die zag ik ook maar het voelt allemaal niet compleet aan voor mijn gevoel.
Ook kan ik geen netwerk shares banderen vanuit x-plore zelf, moet je via Android settings mounts maken maar dat wil ik ook weer niet want dan zie ik die in andere apps ook weer (dubbel) terug.
Wat me verder ook tegenvalt van alle explorer's is dat als ze zelf een SSH/FTP deamon kunnen zijn dit allemaal via WiFi moet![]()
Ik doe dit niet vanaf de mount vanuit android zelf.
Om dit werkend te krijgen moet je onderin bij show LAN aanvinken.
Hierna werkt x-plore ideaal met 2 vensters en je kunt hem volledig bedienen met android tv, met es file explorer had ik soms toch een fly mouse nodig.
TheMystery schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:28:
[...]
Ik heb via x-plore gewoon mijn Nas benaderbaar via een netwerk share.
Ik doe dit niet vanaf de mount vanuit android zelf.
Om dit werkend te krijgen moet je onderin bij show LAN aanvinken.

Over fly-mouse gesproken, zijn daar nog wat goede ervaringen/adviezen voor?Hierna werkt x-plore ideaal met 2 vensters en je kunt hem volledig bedienen met android tv, met es file explorer had ik soms toch een fly mouse nodig.
Ik gebruik de minix A2 lite dagelijks, de bijgeleverde remote gebruik ik niet aangezien deze slecht reageerd (de 2017 versie, boven gebruik ik hem wel maar dat is de 2015 versie maar dit is een bekend probleem)schumi2004 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:40:
[...]
![]()
Thanks. Zo simpel kan het dus zijn.
[...]
Over fly-mouse gesproken, zijn daar nog wat goede ervaringen/adviezen voor?
Vandaag een beetje gespeeld met Shield Tv en moet zeggen dat ie echt lekker rap is en doet wat ie moet doen..Alleen jammer dat je een creditcard nodig heb om gebruik te maken van de GeForce games misschien volgen er later andere betaalmiddelen..Heb nu Kodi Krypton draaien met een supermooie cinema max build eroverheen
alles draait soepel en snelll...wel irritant is de volume"schuif" op de remote die raak je bij het minste of geringste aan

Die schuif is inderdaad wennen! 😂DirtyDutch schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:33:
Vandaag een beetje gespeeld met Shield Tv en moet zeggen dat ie echt lekker rap is en doet wat ie moet doen..Alleen jammer dat je een creditcard nodig heb om gebruik te maken van de GeForce games misschien volgen er later andere betaalmiddelen..Heb nu Kodi Krypton draaien met een supermooie cinema max build eroverheenalles draait soepel en snelll...wel irritant is de volume"schuif" op de remote die raak je bij het minste of geringste aan
DaveD
Die heb ik uitgeschakeld. Was het al snel zat en regel het volume wel via mijn versterker of televisie.DirtyDutch schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:33:
Vandaag een beetje gespeeld met Shield Tv en moet zeggen dat ie echt lekker rap is en doet wat ie moet doen..Alleen jammer dat je een creditcard nodig heb om gebruik te maken van de GeForce games misschien volgen er later andere betaalmiddelen..Heb nu Kodi Krypton draaien met een supermooie cinema max build eroverheenalles draait soepel en snelll...wel irritant is de volume"schuif" op de remote die raak je bij het minste of geringste aan
Ohw ik wist niet dat dat kon..ik kijk het nog ff aan en anders is het snelBudha schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:13:
[...]
Die heb ik uitgeschakeld. Was het al snel zat en regel het volume wel via mijn versterker of televisie.

Gister pas kunnen proberen. Eerste mic knop indrukken idd. Mic luistert dus niet constant!Pusherman_ schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:04:
[...]
Ook hands free, dus zonder dat je eerst op de spraak knop op de remote of controller drukt?
Ik krijg mijn controller niet ge-update, geeft elke keer een foutmelding.
Iemand een quick fix hiervoor?
Iemand een quick fix hiervoor?
Met de Shield kan ik prima inloggen op mijn NAS en streamen .
Echter krijg ik het niet voor elkaar om op mijn W10 pc in te loggen. Gevraagd wordt om de inloggegevens.
Maar als ik mijn hotmail gegevens invoer kan ik geen verbinding maken.
Misschien zit het hem in de Username : moet daar heel mijn emailadres in?
Iemand wel gelukt?
Echter krijg ik het niet voor elkaar om op mijn W10 pc in te loggen. Gevraagd wordt om de inloggegevens.
Maar als ik mijn hotmail gegevens invoer kan ik geen verbinding maken.
Misschien zit het hem in de Username : moet daar heel mijn emailadres in?
Iemand wel gelukt?
Iets anders.
Er is vast iemand hier die zijn Shield met een Harmony Hub bediend icm Kodi?
Nog wat tips en tricks voor het inregelen ervan?
Ik zag bv al voor een nieuwe activiteit TV Kijken bv de Shield NIET gekozen wordt voor het zender switchen, wat ik in mijn geval wel wil aangezien ik TV kijk via Kodi en dus de Shield, en dus wat zaken moet aanpassen.
Ik zag bv al voor een nieuwe activiteit TV Kijken bv de Shield NIET gekozen wordt voor het zender switchen, wat ik in mijn geval wel wil aangezien ik TV kijk via Kodi en dus de Shield, en dus wat zaken moet aanpassen.
Verwijderd
Fixed audio volume heet die optie, zit ergens onderaan onder een advanced menuDirtyDutch schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:32:
[...]
Ohw ik wist niet dat dat kon..ik kijk het nog ff aan en anders is het snel![]()
En pay2d prepaid creditcard is een uitkomst voor de nvidia store.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 09:20 ]
Yep, numerieke toetsen via bluetooth koppelen en wat ik heb gedaan is via Scherm opties een reeks toegevoegd bijvoorbeeld NPO1 -> Numerieke toets 1, enter. het is niet de mooiste oplossing maar het werktschumi2004 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 01:14:
Iets anders.
Als je toch aan spelen bent kijk eens naar de app tvheadend in de store, mocht je die niet zien in de store https://tvheadend.org/boards/5/topics/21407
Ik heb een custom activity gemaakt nu en de numerieke toetsen werken ben nu alleen de Harmony favorites optie kwijt maar heb ticket gemaakt bij Harmony support.Zapp-it schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:30:
[...]
Yep, numerieke toetsen via bluetooth koppelen en wat ik heb gedaan is via Scherm opties een reeks toegevoegd bijvoorbeeld NPO1 -> Numerieke toets 1, enter. het is niet de mooiste oplossing maar het werkt![]()
Als je toch aan spelen bent kijk eens naar de app tvheadend in de store, mocht je die niet zien in de store https://tvheadend.org/boards/5/topics/21407
TVHeadend app had ik nog niet aan gedacht, dat is mss beter dan via Kodi, thanks.
Nu heb ik ook voorbij zien komen dat iemand die volume slider disabled had voor de remote maar ik krijg dat niet voor elkaar, waar zit dat verstopt?
/edit
Mmmm staat paar posts terug dus Verwijderd in "NVIDIA Shield Console"
/edit
Wow, die TVH addon ziet er goed uit zeg
[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2017 11:34 ]
Welkom in de "Shield" speeltuin 
Ik ben benieuwd of Harmony daar nu wel een oplossing voor heeft, ik heb toen ook een call aangemaakt en het instellen van reeksen was de enige work around. Ik moet wel zeggen dat de helpdesk van Harmony een verademing is ten opzichte van andere helpdesken.
Ik ben benieuwd of Harmony daar nu wel een oplossing voor heeft, ik heb toen ook een call aangemaakt en het instellen van reeksen was de enige work around. Ik moet wel zeggen dat de helpdesk van Harmony een verademing is ten opzichte van andere helpdesken.
[ Voor 78% gewijzigd door Zapp-it op 02-12-2017 11:26 ]
Ik zat idd te kijken naar een PrepaidCreditcard maar je hoort weleens vreemde verhalen over kosten van zo'n kaart en dat je het beter niet kan doen??Zelf geen ervaring mee alleen van horen zeggen van maar hebben heb jij wel goede ervaringen mee??Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:19:
[...]
Fixed audio volume heet die optie, zit ergens onderaan onder een advanced menu
En pay2d prepaid creditcard is een uitkomst voor de nvidia store.
Ik heb op de Shield ingesteld dat als hij uitschakelt hij de TV en receiver ook uitzet. Dat werkt verder prima.
Echter als ik op de Shield heb gekeken en daarna switch naar gewone TV (CI+ kaartje), dan schakelt de Shield automatisch uit na enkele minuten (tot zover prima), echter zet hij dan alsnog de TV en receiver uit.
Is dat een instelling of een mogelijkheid om alleen de rest uit te zetten als de Shield 'focus' heeft?
Echter als ik op de Shield heb gekeken en daarna switch naar gewone TV (CI+ kaartje), dan schakelt de Shield automatisch uit na enkele minuten (tot zover prima), echter zet hij dan alsnog de TV en receiver uit.
Is dat een instelling of een mogelijkheid om alleen de rest uit te zetten als de Shield 'focus' heeft?
Verwijderd
Ligt aan de cec instellingen van je tv, niet aan de shield. Hier gaat het op een panasonic tv goed, zelfde speler aan een sony tv geeft wat jij hebt.. ik los het op door op de tv naar een ander hdmi kanaal of naar digitaal (ci kaart) te gaan, dan schakelt de shield uit en blijft de rest aan.I-King schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:21:
Ik heb op de Shield ingesteld dat als hij uitschakelt hij de TV en receiver ook uitzet. Dat werkt verder prima.
Verwijderd
https://we.tl/DAsWTOyZS4schumi2004 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:10:
Mocht je die APK nog ergens hebben dan zou ik hem graag willen hebben package die ik hier had is niet geschikt voor de Shield.
Kwam deze tegen: https://kotaku.com/ninten...hield-in-china-1821000990 interesting
Dit topic is gesloten.
Let op:
Q: Wanneer komt er een nieuw model van de Nvidia Shield TV uit of komt er een nieuw model aan?
A: Helaas, dat is ons ook niet bekend.
Wat we je wel kunnen vertellen :
Houd nieuwsberichten in de gaten en check af en toe de Pricewatch.
Q: Wanneer komt er een nieuw model van de Nvidia Shield TV uit of komt er een nieuw model aan?
A: Helaas, dat is ons ook niet bekend.
Wat we je wel kunnen vertellen :
- Alle voorgaande modellen werden in Q4 van 2015/2017/2019 aangekondigd en aan de Pricewatch toegevoegd.
- Vaak waren ze dan ook in die periode te koop, dus ergens tussen Oktober en December ongeveer.
- Het model uit 2019 had wat leveringsproblemen en werd pas in Q1 van 2020 beter leverbaar, maar dat is meer een uitzondering dan hoe het er normaal gesproken aan toe gaat.
Houd nieuwsberichten in de gaten en check af en toe de Pricewatch.