Ik heb de nieuwe youtube nu ook en hij bevalt me verder wel. Ik krijg alleen bij het bladeren in een aflevering niet meer de screenshotjes in hd formaat, maar in sd. Dat is wel wat raar gezien de bedrade verbinding waarop hij aangesloten is, maar voor de rest wel ok. Ik vind het alleen jammer dat het niet gewoon de layout van de ipad app is, die bevalt me nog veel beter. Deze nieuwe app is wel een verbetering als je 100+ abonnementen hebt op kanalen zoals ik, maar ik kan toch echt 10 keer sneller op de ipad zaken vinden dan met de app.
Moet wel zeggen dat de spraakfunctie verbeterd is, althans het werkt nu echt goed met mijn stem. Heb wat lastige zoekopdrachten ingesproken en alles klopt gewoon. Dat is wel erg fijn.
En ik mis de knop als ik iets kijk om gelijk naar het kanaal van die persoon te gaan, maar misschien heb ik dat nog niet gevonden. Voorheen klikte je op ok op de remote en dan was het het meest linker knopje op het scherm, maar dat zie ik nu niet meer terug. Later vanavond nog maar eens bekijken.
Al met al een kleine verbetering, maar ik snap niet helemaal wat er nu mis was met de oude app, die vond ik op zich wel wat logischer en minder druk overkomen.
Ik heb er ook af en toe gedoe mee, mijn bluetooth old school snes controller kreeg ik laatst ook niet aan de praat, half uur lopen kloten en toen hij werkte had ik al geen zin meer om te gamen uit ergernis.
Maar dat zal wel door bluetooth komen, nu weet ik niet of die nvidia controllers zo werken, maar het is al net zo ergerlijk soms. Als het werkt is het prima, maar als het even niet lekker loopt heb je gedoe. En waarom het dan opeens weer werkt is mij nooit duidelijk.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 04-08-2017 17:01
]