Ik heb sinds gisteren de Shield 2017 16gb en heb een aantal problemen. Heb net vanaf pagina 75 teruggelezen tot nu toe en herken wel een aantal dingetjes maar een echt goed antwoord zie ik niet.
Voor de volledigheid mijn setup: Shield > Denon AVR-X2300W (met hdmi 2.0a en DHCP2.2 ondersteuning) > Philips tv (48PUS7600/12).
Voor de volledigheid mijn setup: Shield > Denon AVR-X2300W (met hdmi 2.0a en DHCP2.2 ondersteuning) > Philips tv (48PUS7600/12).
- Mijn systeem led is waarschijnlijk kapot. In deze video zie ik dat er een led brand bij het starten van de unit. Dat heb ik niet. Ook niet bij het controleren van de instellingen en het aanpassen van de 4 opties. Ook een factory reset heeft niet geholpen
- Ik kan geen kleuren kiezen behalve YCbCr 4:2:0. En geen 4:2:2 zoals ik dat wel in tv kan aanzetten. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet.
- De shield opties staan op 4k 59.940hz(recommended) maar Kodi zegt dat hij op 1080p bezig is (maar dat is in de info pagina van het menu).
- Ik krijg altijd op het display van mijn Denon te zien: "Multi In" terwijl als ik vanuit windows MPC HC een atmos film start, dat er dan netjes atmos in het display komt te staan. In de systeem instellingen heb ik aangepast dat NIET altijd 5.1 surround gebruikt moet worden en in Plex heb ik de passthrough opnieuw aangezet. Nu werkt atmos wel
- Ik merk wel dat als ik in Plex een film afzet dat de tv eventjes (3seconde) zwart blijft en dat deed ie eerst niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Hennie-M op 29-01-2017 22:03 ]