voor games is het wel handig, ik heb toch een paar games die wel 2 of 3 GB per stuk zijn en dan kan het wel snel gaan.
Zonder die games of als je alleen wat emulators draait is het goed te doen met 16GB. Ik twijfel wat, op termijn is het wellicht handig dat ik er ook games op kan spelen net als mijn andere shield.
vinom schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:14:
Ik heb marktplaats de afgelopen dagen in de gaten gehouden. De prijzen variëren nogal, maar ze gaan vooral weg tussen de €160,- en €200,-. Maar dan is er weer geen bon/factuur aanwezig voor garantie en dergelijke.
Nvidia had gelukkig niet door dat mijn zelfgemaakte bon niet klopte (ik heb hem ook 2e hands gekocht), dus daar kwam ik wel mooi mee weg. Ik heb gewoon een aankoopbon (= email) van Alternate gebruikt en de gegevens aangepast zodat ik een vervangende adapter kon krijgen omdat die van mij geluid maakte
Ik ga binnenkort als ze gewoon weer te koop zijn nog wel weer 2e hands kijken, nu denken nog teveel mensen dat hij nergens te koop is en dan zijn de vraagprijzen nogal hoog en ik heb ook geen zin om daarover discussies te gaan voeren.
De mediamarkt is wel een idee, maar zijn ze uberhaupt wel te koop bij de mediamarkt? In Leeuwarden was hij daar namelijk nooit te koop. Heb jij ze daar weleens gezien?
Elkristo78 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:55:
Wat is het gevolg van het verdwijnen van het sd slot?
Kun je de usb poort niet gebruiken om extra storage aan te sluiten?
Kun je een ander type van controller gebruiken op de shield? bv Logitech, draadloos of bekabeld?
alvast bedankt
Het heeft niet zoveel gevolgen, maar ik gebruik de 2 usb poorten om mijn controllers op te laden en dan is het wel handig dat ik er niet 1 nodig heb voor een usb stick. Maar zoals ik hier al schreef ga ik usb opladers kopen die in het stopcontact kunnen voor het hele huis, dus dat is ook maar een tijdelijk probleempje.
Ik meen dat je een usb stick ook kan instellen als vast geheugen voor de shield net als je met een sd kaart kan doen? Iemand die daar zekerheid in kan geven?
[
Voor 67% gewijzigd door
Verwijderd op 07-01-2017 19:40
]