Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dan maakt het toch niet uit, kun je hem het beste op 2g zetten.
zeker, zeker
Ja dat verbaasde mij ook. Maar gezien er flink wat mensen zaten en er geen één af ging neem ik aan dat ook Android hetzelfde doet. Maar ik ben het met je eens, hoort eigenlijk altijd af te gaan.The Dolf schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:58:
[...]
Eigenlijk belachelijk dat je de melding niet hoort als je telefoon op stil staat? Die zou je toch altijd moeten horen ongeacht je geluidsinstellingen?
En waarom überhaupt dan nog een smartphone hebben met LTE?ozzynator schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:12:
[...]
Dan maakt het toch niet uit, kun je hem het beste op 2g zetten.
Het heeft prima gewerkt tot een aantal dagen terug.
Hij bedoelt : als je nooit data gebruikt kan je evengoed 2G gebruiken.toro36 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:57:
En waarom überhaupt dan nog een smartphone hebben met LTE?
Het heeft prima gewerkt tot een aantal dagen terug.
Maar dat weet ik dus niet, of je nooit data gebruikt bedoel ik.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Dat weet ik niet, jij zegt dat je data uit staat.toro36 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:57:
[...]
En waarom überhaupt dan nog een smartphone hebben met LTE?
zeker, zeker
Ik heb Vodafone 4G en ervaar dit niet, telefoon doet het makkelijk 2 dagen op 1 lading. Heb je m al eens gesoft-reset? (volume down+power 1-20 seconden indrukken tot hij reboot)toro36 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:45:
Crap wat heb ik nu weer.
Zodra ik LTE/4G selecteer als Highest connection speed is mijn batterij leeg in minder dan 5 uur tijd. De phone word zelfs warm, erg warm dan. Als ik 3G selecteer dan is de phone weer zo zuinig als wat. Data staat uit.
Vaag. Ik haalde makkelijk 4 dagen met een lading. Draait niets op de background. Ik heb Simyo met een 4G abonnement. Sinds twee a drie dagen heb ik dit met dit toestel. Daarvoor draaide de phone prima op 4G zonder problemen
Hier kan ik bijvoorbeeld een nieuw scherm kopen maar ik weet niet of dat zelf makkelijk te doen is.
[ Voor 4% gewijzigd door martijn.s op 03-06-2015 16:42 ]
Bestellen via Azerty bied trouwens ook totaal geen meerwaarde, je krijgt gewoon een Duits toestel opgestuurd, dus had ik net zo goed wat meer moeite kunnen doen en een LTE Dual Sim kunnen bestellen als dit normaal is... Maar goed maakt mij verder niet zoveel uit.
Edit: zijn er trouwens nog eisen voor het bestandsformaat van de MicroSD? Of mag dit ook NTFS zijn, of gewoon FAT32?
[ Voor 13% gewijzigd door Joopieboy op 04-06-2015 22:21 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Oordeel zelf zou ik zeggen. Je hebt er wel precisie gereedschappen voor nodig zoals een kleine torx schroevendraaier. Dit wordt allemaal prima uitgelegd in het filmpje.martijn.s schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:59:
Helaas is mijn 640 gevallen en heeft nu een flinke barst in het scherm. Heeft er iemand al ervaring met vervangen van het scherm of het laten doen?
Ik heb de mijne ntfs, maar dat hoef je zelf niet te doen.
Doet het toestel zelf wel bij het eerste gebruik.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Hoe is dat in de praktijk? Ik speel nooit spelletjes, alleen veel gebruik van spotify, telebankieren en navigatie e.d. Loopt dit allemaal soepel op 1GB ram? En die resolutie zou ik op android te laag vinden. Maar is dat ook het geval bij Windows? Zou Windows 10 ook soepel lopen op de 640 (is natuurlijk voor iedereen speculeren, maar goed, misschien heeft iemand een idee)?
Zelfs de lowend toestellen reageren door het gebruikte OS sneller en soepeler dan android
Specs is veel minder van belang dus bij een toestel met Windows Phone.
GerkeP
[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 05-06-2015 11:51 ]
Volgens mij wordt er gevraagd of je je SD-kaartje wil formateren... Is het meteen goed.Edit: zijn er trouwens nog eisen voor het bestandsformaat van de MicroSD? Of mag dit ook NTFS zijn, of gewoon FAT32?
"What do you get if you multiply six by nine..."
Klopt, zelfs mijn "oude"520 met zijn 512 Mb werkgeheugen draait als een zonnetje.Sissors schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:51:
...............1GB RAM betekend niet dat het niet fatsoenlijk kan werken
En bijkomend voordeel tegenover een Android is dat het OS niet dichtslibt en daardoor trager wordt.
Leg dat ze maar uit in diverse winkels, daar is het puur spec-slingeren en hoger is natuurlijk altijd beter.Sissors schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:51:
Bedenk dat een iPhone 6 ook slechts 1GB RAM heeft. Nu heb ik persoonlijk geen flauw idee hoe het zit met de efficientie tussen iOS en Windows Phone, maar de spec race is echt een Android iets omdat Android simpelweg hoge specs nodig heeft om fatsoenlijk te lopen. 1GB RAM betekend niet dat het niet fatsoenlijk kan werken
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kunt natuurlijk op zoek naar de juiste winkelsSinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:22:
[...]
Leg dat ze maar uit in diverse winkels, daar is het puur spec-slingeren en hoger is natuurlijk altijd beter.
Zeker vwb Windows Phone en juiste info zijn The Phonehouse in Nunspeet, Epe, Staphorst en Kampen aanraders, die snappen waar je het over hebt en nemen de tijd voor je
GerkeP
Toch vind ik dit (als overtuigd WP gebruiker) niet helemaal kloppen. Vergeleken met bv een iPhone of een recente high end Android vind ik zowel mijn 1020 als mijn 640 traag. Dan heb ik het vooral over het starten van apps, het OS heb ik weinig klachten over. Ben alleen die 'hervatten...' schermpjes wel een beetje beu. Vooral Whatsapp is dramatisch traag, met name als ik een foto wil selecteren om te verzenden. Dan kan ik echt 5-10 seconden naar een zwart scherm kijken. (en dat ken ik ook niet anders ,was op mijn 820 en 630 net zo....)Amadeus1966 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Klopt, zelfs mijn "oude"520 met zijn 512 Mb werkgeheugen draait als een zonnetje.
En bijkomend voordeel tegenover een Android is dat het OS niet dichtslibt en daardoor trager wordt.
En dan heb ik t nog niet eens over hoe lang het wel niet duurt voor mijn 1020 de camera heeft geopend
[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 05-06-2015 13:40 ]
Natuurlijk helpt het wel om wat zwaardere specs te hebben, het gaat meer om de beleving natuurlijk.
Echter mijn 1020 is binnen 3 seconden gereed voor foto's. Whatsapp is erg snel. Vwb Whatsapp, de traagheid wordt veroorzaakt door WA groepen en veel foto's etc, af en toe maintenance uitvoeren doet een hoop goed (is op Android niet anders).
Dat hervatten heb ik ook totaal geen last van. Wat ik inmiddels wel weet is dat dit meestal te herleiden is naar een vage of rotte app (bijna altijd games en die draai ik dus niet op mijn telefoons).
En als laatste, ik sluit altijd de apps af na gebruik
[ Voor 4% gewijzigd door GerkeP op 05-06-2015 13:48 ]
GerkeP
Whatsapp daarentegen draait op beide toestellen prima, ook foto's selecteren e.d.
Zoonlief heeft de 520, en die hoor ik daar ook nooit over.
Heb jij ooit in het verleden die betalockscreen geprobeerd????
Deze schijnt nogal een nadelig effect te hebben op de overall experience van dergelijke toestellen.
Zelfs na het verwijderen.
Apart wat dat dan kan schelen. Vanuit lock de camera button inhoudende doe ik er ruim 6 seconden over voor ik een foto kan maken (camera zelf opent sneller maar dan kan ik nog nietsGerkeP schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:47:
@Tomba
Natuurlijk helpt het wel om wat zwaardere specs te hebben, het gaat meer om de beleving natuurlijk.
Echter mijn 1020 is binnen 3 seconden gereed voor foto's. Whatsapp is erg snel. Vwb Whatsapp, de traagheid wordt veroorzaakt door WA groepen en veel foto's etc, af en toe maintenance uitvoeren doet een hoop goed (is op Android niet anders).
Dat hervatten heb ik ook totaal geen last van. Wat ik inmiddels wel weet is dat dit meestal te herleiden is naar een vage of rotte app (bijna altijd games en die draai ik dus niet op mijn telefoons).
En als laatste, ik sluit altijd de apps af na gebruik
Whataspp snel...bijna 4 seconden om te openen op mijn 1020, bijna 3 op mijn 640. Op een iPhone staat het er gewoon direct! (en dan vergelijk ik mijn WA waar 2 groepen en 10 actieve chats inzitten met een collega die een 5s heeft met tientalle groepen en chats...) Hoe moet ik een maintenance uitvoeren btw? Zou het graag doen maar geen idee waar ik daarvoor moet zijn.
ik snap niet dat je het niet herkent. Ik heb dit nog op elke WP telefoon gehad (en ik heb 800-820-630-630-1020-640 gehad waarvan de laatste 2 nog actief in gebruik) dat er regelmatig een zwart scherm met 'hervatten...' komt (zoeken op 'wp resuming' geeft ook 470.000 resultaten op google dus ik geloof niet dat ik de enige ben
Ik sluit ook altijd alle apps (back knop ingedrukt houden en dan killen), dat aanwendsel heb ik nog van mijn Luma 800
Helemaal nooit? Damn, misschien had ik een 1320 moeten nemen danAmadeus1966 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:51:
Hervatten heb ik niet op mijn 1320, maar kwam sporadisch voor op de 520.
Whatsapp daarentegen draait op beide toestellen prima, ook foto's selecteren e.d.
Zoonlief heeft de 520, en die hoor ik daar ook nooit over.
Heb jij ooit in het verleden die betalockscreen geprobeerd????
Deze schijnt nogal een nadelig effect te hebben op de overall experience van dergelijke toestellen.
Zelfs na het verwijderen.
Ik heb de betalockscreen nooit geprobeerd nee. Mijn 1020 heeft ook heel veel apps geinstalleerd gehad en is ook regelmatig vol geweest (gaat hard met 41Mp foto's....) maar mijn 640 is zo goed als vanille. Alleen Whatsapp en wat nieuws apps geinstalleerd en ook die vind ik traag.
Wellicht ben ik ongeduldig, traag is relatief maar vergeleken met de 5S die mijn collega dus heeft is het een verschil van dg en nacht.
Even getimed op mijn 640:
WhatsApp openen; 3 seconden (iPhone instant)
Foto openen vanuit camerarol in Whatsapp: 9 seconden (op mijn 1020 nog langer; 12 seconden!!!)
Twitter openen: 4 seconden (iPhone < 1 seconde)
Nu.nl app: 3 seconden (iPhone 1 seconde)
HERE Maps: 7 seconden (niet geinstalleerd op iPhone
HERE Drive: 5 seconden (niet geinstalleerd op iPhone)
Ik tel hierbij vanaf het aantikken van de tile totdat ik de app kan gebruiken. Door de animaties LIJKT het allemaal vlot te gaan maar als je de tijden gaat bekijken.... daar word ik niet blij van.
[ Voor 30% gewijzigd door Tomba op 05-06-2015 14:03 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
En dan zou ik gelijk kijken naar welke apps je op alle toestellen hebt gebruikt, en dan een voor een elimineren, dan kom je er vanzelf achter welke dat veroorzaakt.Tomba schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:54:
[...]
ik snap niet dat je het niet herkent. Ik heb dit nog op elke WP telefoon gehad (en ik heb 800-820-630-630-1020-640 gehad waarvan de laatste 2 nog actief in gebruik) dat er regelmatig een zwart scherm met 'hervatten...' komt (zoeken op 'wp resuming' geeft ook 470.000 resultaten op google dus ik geloof niet dat ik de enige ben) Of bedoel je dat je je er niet aan stoort?
Overigens zou dat bij Windows 10 niet meer mogen voorkomen is mij verteld.
Maar ook bij Android en iOs zie je dat genoeg, een verkeerde app die de hele beleving om zeep kan helpen.
Ik ben zelf geen appvreter, ik gebruik de standaard apps, 2 eigen apps (unpublished, gewoon prive). 4 mailaccounts, avcast, cortana, facebook (draak van een app), Here, Internetbankieren van 2 banken, netflix en plex.
GerkeP
Aangezien ik mijn 640 zakelijk gebruik heb ik hier ook maar een paar apps extra opstaan (tov out of the box):GerkeP schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:01:
[...]
En dan zou ik gelijk kijken naar welke apps je op alle toestellen hebt gebruikt, en dan een voor een elimineren, dan kom je er vanzelf achter welke dat veroorzaakt.
Overigens zou dat bij Windows 10 niet meer mogen voorkomen is mij verteld.
Maar ook bij Android en iOs zie je dat genoeg, een verkeerde app die de hele beleving om zeep kan helpen.
Ik ben zelf geen appvreter, ik gebruik de standaard apps, 2 eigen apps (unpublished, gewoon prive). 4 mailaccounts, avcast, cortana, facebook (draak van een app), Here, Internetbankieren van 2 banken, netflix en plex.
- AAWP (All About WIndows Phone news app)
- ABN Amro Internetbankieren
- Adobe Reader
- Amazing Weather HD
- ANWB Onderweg
- Rabo Internetbankieren
- Caledos Runner (RunKeeper)
- CarManager (autokosten app)
- Chronos Calendar
- Fitbit
- Geenstijl
- Hyperlapse Mobile
- IENS
- kilomeeter
- Live Tile Clock 8,1
- Magnify News Reader
- Metrotube
- NOS
- Nu.nl
- PhotoBeamer
- Regenmeter
- Soccer LiveScores
- Speedtest.net
- Start Perfect
- Translator
- Tweakers
- Windows Central
- WMPowerUser
Geen idee of ik out of the box dat resuming scherm zag. Het is ook niet dat ik dat vaak zie hoor (sinds ik een 1GB foon heb
[ Voor 53% gewijzigd door Tomba op 05-06-2015 14:20 ]
Daarnaast zie ik heel veel apps die standaard bij installatie de achtergrondtaak aanzetten, daar zou je ook nog naar kunnen kijken. Bij mij mag alleen Whatsapp en FB messenger in de achtergrond draaien, de rest heb ik waar mogelijk uitgeschakeld
GerkeP
Misschien is dat het wel, zit al behoorlijk lang in MS' ecosysteem en ik heb steeds meer moeite met ermee leven. Het gaat me in deze vooral om dat ik standaard hoor dat Windows Phone zo vlot werkt, als elke handeling seconden kost kun je imho niet over vlot spreken...rimave schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:59:
Ik kan niet zeggen dat de tijd die het kost voor het laden van apps op de 640xl als storend ervaar. Laden... komt wel eens in beeld, maar ik kan er mee leven. Dat heeft m'n iPhone 5c en iPad ook wel eens.
Wel vind ik Windows Phone de fijnste oplossing qua OS, zit (voor mij) veel logischer in elkaar dan IOS laat staan Android. Ik zou dan ook iedereen een WIndows Phone adviseren, zeker als je kijkt naar de bang for you buck die je krijgt met toestellen als de 640. Ik heb dus ook veel positieve connotaties met Windows Phone maar snelheid is er daar niet 1 van helaas.
LinkedIn kan er helaas niet af ivm communicatie met zakelijke relatiesGerkeP schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:15:
Linkedin is een rampenapp, die zou ik al eerste verwijderen
Daarnaast zie ik heel veel apps die standaard bij installatie de achtergrondtaak aanzetten, daar zou je ook nog naar kunnen kijken. Bij mij mag alleen Whatsapp en FB messenger in de achtergrond draaien, de rest heb ik waar mogelijk uitgeschakeld
Helemaal mee eens, ik heb ook nagenoeg alle achtergrond taken uit staan. (zou zelfs willen dat MS alle apps standaard uit zet en dan via de app vragen aan de gebruiker inclusief uitleg wat het voordeel is van op de achtergrond draaien
[ Voor 43% gewijzigd door Tomba op 05-06-2015 14:21 ]
Idealiter heb je dat nooit nee. Maar ik kom van een 512MB Android dus dit is al geweldig voor mij
Lijkt me ook ergens een baggere app te zijn die je vertragingen veroorzaakt.Tomba schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Aangezien ik mijn 640 zakelijk gebruik heb ik hier ook maar een paar apps extra opstaan (tov out of the box):
- AAWP (All About WIndows Phone news app)
- ABN Amro Internetbankieren
- Adobe Reader
- Amazing Weather HD
- ANWB Onderweg
- Rabo Internetbankieren
- Caledos Runner (RunKeeper)
- CarManager (autokosten app)
- Chronos Calendar
- Fitbit
- Geenstijl
- Hyperlapse Mobile
- IENS
- kilomeeter
- Live Tile Clock 8,1
- Magnify News Reader
- Metrotube
- NOS
- Nu.nl
- PhotoBeamer
- Regenmeter
- Soccer LiveScores
- Speedtest.net
- Start Perfect
- Translator
- Tweakers
- Windows Central
- WMPowerUser
Geen idee of ik out of the box dat resuming scherm zag. Het is ook niet dat ik dat vaak zie hoor (sinds ik een 1GB foon heb), het gaat me vooral over hoe lang het duurt voor ik iets kan doen. Ik vind 3 seconden lang duren... Zeker als dat iedere keer is als je een app opent.
Of je kan je telefoon wat opschonen :
heb je genoeg plaats over op je intern geheugen? Heb je IE temp files al verwijderd? temp files van de zoekfunctie wissen, temp files van HERE wissen, en zo zitten er op veel plaatsen mogelijkheden om temp files e.d. te wissen.
Is niet anders dan met een PC met Windows erop.
Onderhoud is cruciaal.
En in extreme geval kan je een hard reset proberen, dan zijn alle temp files sowieso weg
[ Voor 5% gewijzigd door daffie82 op 05-06-2015 15:15 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Whatsapp rond de twee, foto selecteren vrijwel direct.
Camera via de cameraknop activeren ook direct.
Here drive tussen de vier en de acht ( variabel ) maar heeft dan wel gelijk een fix.
Maar dergelijke waarden moet je zien als gemiddelde. Immers als je net een grafisch hoogstaand to the top pushing game oid hebt gedraaid dan duurt het wel iets langer dan als ik hem net uit de broekzak haal.
Daarnaast wat nu twee sec duurt kan morgen wel vijf of acht sec duren.
Toen ik nog met droids bezig was en nog wel eens met zo'n benchmark app tekeer ging fluctueerden deze waarden ook vaak.
Mijn 730 was ruim de helft goedkoper dan mijn oude nexus 5, maar geeft mij 2x zoveel telefoon voor mijn gevoel. Hetzelfde geldt voor enkelen in mijn omgeving die ik aan een 640 dualsim 3G heb geholpen. Zij kwamen ook van android en zijn echt blij met de overstap. Benchmarks en specs zeggen dus echt niet alles.
aanvulling op mezelf : https://www.windowsphone....ation/storage-on-my-phonedaffie82 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:59:
en zo zitten er op veel plaatsen mogelijkheden om temp files e.d. te wissen.
[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 05-06-2015 22:54 ]
Alleen de simkaart van mijn werk bleek nog een 2FF type te zijn, dus dat gaat hem niet worden, met een grote chip dus niet knipbaar.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Wel heb ik een 'probleem' dat mijn data uit zichzelf op aan springt. Ik zet deze s' avonds uit en merk nu al een paar keer dat deze in de ochtend dan aan staat. Nu het een paar keer is gebeurt let ik erop dat ik het niet per ongeluk doe, dus dat is het 99% niet.
Bij de opties "cellular + sim", en dan de sub-optie "for limited wifi connectivity" heb ik de optie gekozen om bij mindere wifi GÉÉN data ("don't use cellular data") te gebruiken. Dit stond bij mij standaard aan. Vond het raar dat dit standaard aan zat, maar het lijkt me dat dit toch niet het probleem zou kunnen zijn (?)
Iemand die misschien iets soortgelijks heeft?
Ik heb toch voor de zekerheid en aan de hand van andere gebruikers toch in de franse store besteld . Mede omdat ik het niet zo vertrouw omdat in de franse store duidelijk vermeld staat LTE ... zag ik in de Portugese store niet zo naar voren komen namelijk.
[ Voor 24% gewijzigd door struik978 op 08-06-2015 13:27 ]
ツ
Daar is de 640 en xl mee uitgeleverdtoro36 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:45:
Heeft iemand de laatste Windows phone 8.1 update 2? al gekregen?
GerkeP
Verstandig dat je de 640 DS niet in de Portugese shop hebt gekocht. Als de chat-meneer van Microsoft een aantal reacties op de Portugese site door google translate had gehaald van kopers blijkt dat deze teleurgesteld zijn dat het NIET om de 640 4G/LTE DS gaat maar om de 640 3G DS.struik978 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:51:
Ben in het bezit van een iphone 6 maar heb toch de 640 LTE Dual sim oranje versie in Frankrijk besteld om eens te ervaren of Windows Phone wat voor mij is. In de chat met Microsoft gaf deze meneer ook aan dat deze ook op de portugese site besteld kan worden voor een €10 goedkoper dan in de Franse store. Hier de link: http://www.microsoftstore...40-DS/productID.314779300
Ik heb toch voor de zekerheid en aan de hand van andere gebruikers toch in de franse store besteld . Mede omdat ik het niet zo vertrouw omdat in de franse store duidelijk vermeld staat LTE ... zag ik in de Portugese store niet zo naar voren komen namelijk.
GerkeP
Alleen beschikbaar in de VS van A en dan ook nog niet via alle providers.
zeker, zeker
Klopt. GerkeP had hem wel uit Portugal laten komen en dat was inderdaad niet de versie die hij gehoopt had.asifonly schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:48:
[...]
Verstandig dat je de 640 DS niet in de Portugese shop hebt gekocht. Als de chat-meneer van Microsoft een aantal reacties op de Portugese site door google translate had gehaald van kopers blijkt dat deze teleurgesteld zijn dat het NIET om de 640 4G/LTE DS gaat maar om de 640 3G DS.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Yes en helaas nog steeds wachtende.PaT schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:17:
[...]
Klopt. GerkeP had hem wel uit Portugal laten komen en dat was inderdaad niet de versie die hij gehoopt had.
Overigens is in mijn geval de fout waarschijnlijk bij het Europese warehouse van MS gemaakt. Ik kreeg nl de spaanse ds met 3g toegestuurd.
Waarschijnlijk vrijdag binnen bij leverancier van The Phonehouse Nunspeet. Fingers crossed. En dan begin volgende week eindelijk spelen ..........
[ Voor 14% gewijzigd door GerkeP op 09-06-2015 11:24 ]
GerkeP
Ik heb hem afgelopen Maandag ochtend besteld. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem op de deurmat krijg. Hoe lang duurde het bij jou GerkeP?GerkeP schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:23:
[...]
Yes en helaas nog steeds wachtende.
Overigens is in mijn geval de fout waarschijnlijk bij het Europese warehouse van MS gemaakt. Ik kreeg nl de spaanse ds met 3g toegestuurd.
Waarschijnlijk vrijdag binnen bij leverancier van The Phonehouse Nunspeet. Fingers crossed. En dan begin volgende week eindelijk spelen ..........
ツ
Eindelijk of eigelijk jammer genoeg mijn oude Nokia 6700 classic van 2009 aan de kant schuiven voor een smartphone. Je kan eigenlijk niet meer zonder Whatsapp wil je met je vrienden en familie communiceren en je krijgt de voordelen van de Microsoft one-OS-for-all devices erbij :-)
Mijn zakelijke Lumia 820 gaat ook gelijk door naar mijn vrouw. Zakelijke SIM gaat naast de privé SIM in de Lumia 640 en zij vervangt gelijk haar crappy Android voor het mooie Microsoft platform.
Topdeal als je het mij vraagt.
Een week, maar dat kwam ook doordat er iets was met Pinksterenstruik978 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:08:
[...]
Ik heb hem afgelopen Maandag ochtend besteld. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem op de deurmat krijg. Hoe lang duurde het bij jou GerkeP?
GerkeP
Kijk, dat zijn nog eens de betere dealtjes!rookie no. 1 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:44:
Mijn zakelijke Lumia 820 gaat ook gelijk door naar mijn vrouw. Zakelijke SIM gaat naast de privé SIM in de Lumia 640 en zij vervangt gelijk haar crappy Android voor het mooie Microsoft platform.
Topdeal als je het mij vraagt.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Echte liefderookie no. 1 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:44:
[..]
[...]
Zit alleen nog te twijfelen over welke case ik wil. Wat vinden jullie van de flip case van MS? Heeft er iemand een soort gelijke case van leer?
Ik heb een Microsoft flip-case bij mijn gewone 640 en die bevalt perfect. Het is ff wennen met foto's maken, maar das ook het enige. Ik heb direct glance aangezet: Open de flip en zie direct de tijd en of ik berichten heb.Baksteen89 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:28:
Ik heb sinds Dinsdag ook een 640 xl. Is wel even wennen, hij is iets groter dan mijn 630. Wel een mooi toestel.
Zit alleen nog te twijfelen over welke case ik wil. Wat vinden jullie van de flip case van MS? Heeft er iemand een soort gelijke case van leer?
In het begin gaat de bankpas er wat lastig in, maar dat is na en paar keer al beter. NFC betaling gaat gewoon door de flip heen
Dus ja, ik ben tevreden.
Mag ik vragen welke kleur jij heb? ik vind de plaatjes van de blauwe wel leuk. Maar dat dacht ik ook van de oranje van mijn 630, tot dat ik hem thuis binnen kreeg. op de foto's was niet te zien dat de zijkanten een andere kleuren zijn.St00mwals schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:14:
[...]
Ik heb een Microsoft flip-case bij mijn gewone 640 en die bevalt perfect. Het is ff wennen met foto's maken, maar das ook het enige. Ik heb direct glance aangezet: Open de flip en zie direct de tijd en of ik berichten heb.
In het begin gaat de bankpas er wat lastig in, maar dat is na en paar keer al beter. NFC betaling gaat gewoon door de flip heen![]()
Dus ja, ik ben tevreden.
Tnx. Heb net het nieuwe scherm erin gezet en was prima te doendfnl88 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:02:
[...]
Oordeel zelf zou ik zeggen. Je hebt er wel precisie gereedschappen voor nodig zoals een kleine torx schroevendraaier. Dit wordt allemaal prima uitgelegd in het filmpje.
[ Voor 3% gewijzigd door martijn.s op 10-06-2015 19:25 ]
Maar bestellen via Amazon.de (en dat Amazon ook de verkoper is (http://www.amazon.de/Micr...sr=8-1&keywords=lumia+640) geeft dat nog problemen omdat het een duits toestel betreft ? Ik weet dat die naar NL gezet kan worden, maar blijven er nog duitse apps opstaan of is deze branded ?
Ik heb een blauwe (cyaan).Baksteen89 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:19:
[...]
Mag ik vragen welke kleur jij heb? ik vind de plaatjes van de blauwe wel leuk. Maar dat dacht ik ook van de oranje van mijn 630, tot dat ik hem thuis binnen kreeg. op de foto's was niet te zien dat de zijkanten een andere kleuren zijn.
De cover is mat, net als de flip. Dus niet zo glanzend en gedeeltelijk doorschijnend als de standaard covers. Deze foto's zijn nagenoeg gelijk als in het echt:
http://www.microsoftstore...a-640/productID.316688600
Het idee van de flip is hetzelfde als, die van een touchcover van een Microsoft Surface. In het midden iets sikker en aan de rand 1-2mm 'op elkaar geplakt'.
Ik ben na vier low/medium end Android's wel even klaar ermee. Het is allemaal zo hetzelfde aan het worden en echt soepel gaat het ook niet. Ik weet dat Lollipop een grote stap vooruit is voor de wat minder snelle devices en daarom heb ik nog lang zitten twijfelen tussen de Lumia 640 en de Moto E 2015 maar de nieuwsgierigheid naar Windows Phone overwon de vertrouwdheid van Android. Moet ik wel bijzeggen dat het voor mij niet zo heel moeilijk is om over te stappen want ik ben op YouTube en Maps na nooit een fervent gebruiker van Google services geweest en zelfs daar logde ik nauwelijks in, dus no vendor lockin for me.
Maken jullie veel gebruik van synchronisatiemogelijkheden tussen telefoon en pc? Werkt dat een beetje soepel? Denk aan mail, contacten, documenten, bladwijzers e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door TomAtTweakers op 11-06-2015 00:04 ]
Verwijderd
Nee, dat gebruik ik niet. Ik doe alles via Exchange sync, OneDrive e.d. omdat dan alles synchroon loopt op al je devices, niet alleen je PC en foon.TomAtTweakers schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:02:
Maken jullie veel gebruik van synchronisatiemogelijkheden tussen telefoon en pc? Werkt dat een beetje soepel? Denk aan mail, contacten, documenten, bladwijzers e.d.
Hij zal waarschijnlijk niet branded zijn, maar dat staat als het goed is in de omschrijving van Amazon wel ergens.The.Terminator schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:17:
Ik weet dat die naar NL gezet kan worden, maar blijven er nog duitse apps opstaan of is deze branded ?
Mijn 920 kwam ook uit de BRD, er staan dan wat Duitse apps op, die kan je er gewoon af gooien. Komen alleen terug bij een harde reset, maar dan is het weer hop, eraf en klaar.
zeker, zeker
De 640XL die ik een tijdje in gebruik heb nu valt me qua formaat toch steeds vaker tegen.
Ik heb geen grote handen, dus heb liever een kleiner toestel, maar de iPhone 5c is me met zijn 4" scherm wer té klein. Dus als je interesse hebt en de 640 bevalt dan staat er binnenkort een als nieuwe 640XL in de v&a.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Wat is jullie ervaring met Here Drive+ in het buitenland?
Verder ter info: Frankrijk kan je per regio er op zetten. Dus je hoeft niet heel Frankrijk er op te zetten als je alleen in een bepaald gedeelte komt.
Overigens wel een beetje off-topic
Werkt prima (Engeland).Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:32:
Binnenkort ga ik op vakantie naar Corsica en ik overweeg Here Drive+ als offline navigatie in te zetten. De afgelopen weken heb ik offline in Nederland getest en dit is goed bevallen. Enig echt nadeel dat ik zie is de aanzienlijke hoeveelheid kaartdata die in het interne geheugen opgeslagen moet worden.
Wat is jullie ervaring met Here Drive+ in het buitenland?
Je kan de kaarten toch op een SD-kaartje zetten?
"What do you get if you multiply six by nine..."
Volgens mij is dat niet (meer) mogelijk omdat de Lumia Storage app die dat mogelijk maakte niet meer in de store staat.Punkrocker schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:48:
[...]
Werkt prima (Engeland).
Je kan de kaarten toch op een SD-kaartje zetten?
Maar volgens mij is het wel mogelijk om van grote landen als Frankrijk delen op je telefoon te zetten, dan zal Corsica niet zo heel veel ruimte innemen denk ik.
[ Voor 23% gewijzigd door Paulus73 op 11-06-2015 13:05 ]
Bedankt voor je reactie.ozzynator schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:15:
[...]
Hij zal waarschijnlijk niet branded zijn, maar dat staat als het goed is in de omschrijving van Amazon wel ergens.
Mijn 920 kwam ook uit de BRD, er staan dan wat Duitse apps op, die kan je er gewoon af gooien. Komen alleen terug bij een harde reset, maar dan is het weer hop, eraf en klaar.
Ja zag wel wat staan over branded, maar dat leek meer een uitleg (zo goed is mijn duits ook weer niet
Volgens mij ook, Amazon kennende had het anders wel in de omschijving gestaan dat hij branded was. Als je overigens het artikelnummer nazoekt, krijg je gewoon een internationale versie.The.Terminator schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:36:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Ja zag wel wat staan over branded, maar dat leek meer een uitleg (zo goed is mijn duits ook weer niet)
zeker, zeker
Ik heb mijn 4G DS via amazon.fr besteld. het is de FR CV (Franse Country Variant dus unbranded) en het enige dat ik daarvan merk is een vijftal Franstalige apps die ik handmatig heb verwijderd. Die kwamen bij de Firmware update van vorige week overigens ook terug, dat was wel enigszins irritant.The.Terminator schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:17:
Even een klein vraagje aangezien je verschillende meningen voorbij ziet vliegen.
Maar bestellen via Amazon.de (en dat Amazon ook de verkoper is (http://www.amazon.de/Micr...sr=8-1&keywords=lumia+640) geeft dat nog problemen omdat het een duits toestel betreft ? Ik weet dat die naar NL gezet kan worden, maar blijven er nog duitse apps opstaan of is deze branded ?
Daarover gesproken; de Changelog van de firmware update is er inmiddels ook:
The update brings improvements such as improved camera sharpness, faster zoom, improved video bitrates, colour balance and sharpness, WIFI and Bluetooth improvements, better sound quality for phone calls, better network stability and a wide variety of bug fixes.
While we of course do not know how many issues remain, it is pretty clear that after the update, to software version 02177.00000.15184.3600x, Lumia 640 owners will have a much improved handset.
Nu ff wachten tot die arriveert int Oosten vant land
Ik kan het niet ontdekken in mijn DualSim eerlijk gezegd.Dreamvoid schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:23:
Hey, "user managable priority order for cellular networks" - dat is geweldig voor mensen die zoals ik vlakbij de grens wonen! Iemand met een GDR2 toestel die kan vertellen hoe dat precies werkt in de praktijk?
Wat werkt Windows Phone ontzettend fijn!
Wat de telefoon zelf betreft: heel mooi scherm (vind op een 5" display alles boven de 720p zonde van de rekenkracht van de gpu), prima accuduur en degelijke bouwkwaliteit. Geen kraakjes, piepjes en gleufjes. Het toestel heeft ook weer niet de feeling van een high end device maar dat is het ook niet. Het zit gewoon heel degelijk in elkaar.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen de Moto E 2015 en deze Lumia maar ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt. Prima os dat in de nabije toekomst waarschijnlijk alleen maar beter wordt en ook een hele degelijke telefoon, zeker voor de prijs.
Beide, je hebt in WP niet altijd toegang tot zaken waar je in Android wel zomaar even bij kan. Dat geeft wat 'prbolemen' af en toe, maar voor het gros van de applicaties is het gewoon de ontwikkelaar/het bedrijf die de moeite niet nemen een fatsoenlijke app neer te zetten. Waarschijnlijk ivm kosten/investering en terugverdienen enzo.TomAtTweakers schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:06:[...]Zou dit een kwestie zijn van beperkingen van Windows Phone of luiheid/onkunde van ontwikkelaars 'omdat toch bijna niemand WP gebruikt'?[...]
Iets anders: hoe zijn jullie ervaringen met Glance op standje 'always on'? Oorspronkelijk bedoeld voor OLED displays maar ook met LCD schijnt het goed te werken. Ben benieuwd of de battery drain echt zo minimaal is.
Wat ik ook wel mooi vind is dat wanneer je je hand even boven je telefoon houdt, Glance tevoorschijn komt. Was ik zelf helemaal niet van op de hoogte en kwam er per toeval achter.
Wel erg jammer dat de glance versie hierop niet volledig is. Ik was net zo blij met Bing Weather op glance van de 820. Verder geen spijt 😃
Ik heb aankomend weekend het toestel nodig, nu voornamelijk voor navigatie en familie uit het buitenland, waarvoor hij bestemd is.
Dus zijn eigen simkaart erin + prepaid NL sim...
Hoe werkt dat in de praktijk? Hebben beide gewoon connectie en bereik?
Het enige puntje is nog 3G of 4G...
Hopen dat hij deze week in NL uitkomt... MAar misschien net iets te vroeg...
Edit:
Is dit een foutje?
Ze zeggen dat het de 4G variant is:
https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch
[ Voor 21% gewijzigd door BlakHawk op 14-06-2015 13:23 ]
Voor zover ik weet is geen enkele dualsim Lumia in Nederland officieel verkrijgbaar, je zal ze uit het buitenland (Amazon Frankrijk is het makkelijkst) moeten bestellen.dfrenner schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:45:
Wanneer wordt de 640XL dual sim 4G verwacht?
Ik zou er sceptisch over zijn, als je de EAN code in google gooit komt niet naar boven dat dit de LTE-versie is.Ze zeggen dat het de 4G variant is:
https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch
[ Voor 33% gewijzigd door Dreamvoid op 14-06-2015 14:16 ]
Nou ja, deze is wel gewoon hier te bestellen:Dreamvoid schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:08:
Voor zover ik weet is geen enkele dualsim Lumia in Nederland officieel verkrijgbaar, je zal ze uit het buitenland (Amazon Frankrijk is het makkelijkst) moeten bestellen.
pricewatch: Microsoft Lumia 640 XL Dual Sim 3G Wit
De 4G versie wordt verwacht aldus pricewatch:
pricewatch: Microsoft Lumia 640 XL Dual Sim 4G Wit
Het is vooraf lastig te zien of je de 4G (LTE) versie (oa de Franse) hebt of de 3G versie (zoals bv Duitsland en Zwitserland krijgen), de meeste van die parallel-importeurs plukken gewoon een willekeurige specs sheet van internet, daarom zou ik aanraden om ze bij de bron te halen, en van de Franse versie bij Amazon en Microsoft zelf is iig bekend dat hij dual sim en 4G heeft.
Je kan bij max ICT wel vragen welke country variant het is, maar ik vermoed dat ze je dat niet kunnen/willen vertellen...
[ Voor 38% gewijzigd door Dreamvoid op 14-06-2015 14:43 ]
Verwijderd
http://forums.windowscent...ble-download-anymore.htmlPaulus73 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:16:
[...]
Volgens mij is dat niet (meer) mogelijk omdat de Lumia Storage app die dat mogelijk maakte niet meer in de store staat.
Verwijderd
1 probleem, of liever 2 blijf ik houden. Whatsapp en facebook geven op de livetile geen meldingen en deze komen ook niet in de drop down bar, dus ik moet regelmatig op whatsapp kijken (fb gebruik ik niet meer zoveel), om te zien of ik berichten krijg.
Ik heb de livetile al een keer verwijderd, de telefoon uitgezet, 30 sec gewacht, weer aangezet en whatsapp opnieuw neergezet, maar geen succes helaas. Nu is het wat lastig hierover dingen op t internet te vinden, iemand met hetzelfde probleem en beter nog, een oplossing??
ps. outlook, gmail en fb messenger geven wel gewoon meldingen, zowel op de tile als via een geluid en een melding in de dropdown bar. Moet ik echt fb en whatsapp helemaal verwijderen en opnieuw installeren om hier een verandering in te brengen? (bij de instellingen staat gewoon alles aan, trillen, melding en live tile).
GerkeP
Speedydown.nl !!!
Als je 'm niet meer ziet in de store, kun je 'm nog proberen te sideloaden.Paulus73 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:16:
[...]
Volgens mij is dat niet (meer) mogelijk omdat de Lumia Storage app die dat mogelijk maakte niet meer in de store staat.
Maar volgens mij is het wel mogelijk om van grote landen als Frankrijk delen op je telefoon te zetten, dan zal Corsica niet zo heel veel ruimte innemen denk ik.
Verwijderd
Herkenbaar ja, kan alleen vanuit de Photos app helaas....MrDirect schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:55:
Als ik foto maak met Lumia camera, dan op dat kleine preview cirkeltje druk zodat ik de net gemaakte foto kan zien, dan kan ik van daaruit niet sharen naar whatsapp. (wel naar email). Is dat 640 specifiek of heeft elke Windows Phone dat?
Ik vind de accu duur test die gebruikt word voor phones door Tweakers.net niet echt real world representatief.
Het is in 1e instantie een phone. Je moet er mee bellen en gebeld mee kunnen worden.
Wie gaat er nou 5,5 uur aan één stuk browsen op een phone? Wie gaat er nou 6.5 uur aan één stuk video kijken er mee? Dat het kan ja, maar het blijft een phone.
Ik vind het zwaar onterecht nu dat de phone als een duidelijke Minpunt krijgt dat de accu duur tegenvalt. Die valt namelijk helemaal niet tegen als je hem als phone gebruikt.
Dit gezegd hebbende ga ik de andere Tweakers.net reviews van phones waar de accu duur als minpunt word genoemd nu serieus met een korreltje zout nemen.
De huidige gebruikte accu test voor phones van Tweakers.net is incompleet en zou zo in deze staat alleen niet gebruikt mogen worden. Dit geeft een te verkeerd beeld van phones getest door Tweakers.net.
Er zou iets moeten toegevoegd worden namelijk bellen en gebeld worden en de stand-by tijd al dan niet op 2g, 3g of 4g.
Misschien zou je dat in het feedback topic moeten plaatsen. (Had er eerst moeten kijken voor ik reageerdetoro36 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:46:
reviews: Microsoft Lumia 640: veel telefoon voor niet al te veel geld
Ik vind de accu duur test die gebruikt word voor phones door Tweakers.net niet echt real world representatief.
Het is in 1e instantie een phone. Je moet er mee bellen en gebeld mee kunnen worden.
Wie gaat er nou 5,5 uur aan één stuk browsen op een phone? Wie gaat er nou 6.5 uur aan één stuk video kijken er mee? Dat het kan ja, maar het blijft een phone.
Ik vind het zwaar onterecht nu dat de phone als een duidelijke Minpunt krijgt dat de accu duur tegenvalt. Die valt namelijk helemaal niet tegen als je hem als phone gebruikt.
Dit gezegd hebbende ga ik de andere Tweakers.net reviews van phones waar de accu duur als minpunt word genoemd nu serieus met een korreltje zout nemen.
De huidige gebruikte accu test voor phones van Tweakers.net is incompleet en zou zo in deze staat alleen niet gebruikt mogen worden. Dit geeft een te verkeerd beeld van phones getest door Tweakers.net.
Er zou iets moeten toegevoegd worden namelijk bellen en gebeld worden en de stand-by tijd al dan niet op 2g, 3g of 4g.
Ik vind het ook wel opvallend dat de reviewer het als minpunt noemt, en dat in de reacties vrijwel iedereen het tegenovergestelde zegt. Ook reviews op andere sites zijn vaak best positief over de batterij.
Ben zelf ook juist wel tevreden over het batterijgebruik, maar heb 1 keer een drain gehad van bepaalde MSN apps die ik niet eens gebruikte, na een reboot was dit weer verholpen. Misschien is er tijdens de review iets soortgelijks gebeurd?
En misschien hebben veel andere telefoons wel een nog betere batterijduur? De reviewer heeft natuurlijk veel meer vergelijkingsmateriaal dan ik.
Zie dat Arnoud Wokke op je punten heeft gereageerd, en vind dat hij het wel goed uitlegt. Dit was zijn ervaring, en dat het zo verschillend is, blijft opvallend, maarja.
[ Voor 5% gewijzigd door bram91 op 16-06-2015 12:09 ]
Het is bekend dat de huidige generatie batterijen pas na meerdere laadcycli echt op kracht komen.
Ik hoop vanmiddag de mijne te ontvangen, maar heb inmiddels diverse referenties die gewoon ruim 2 dagen met een acculading werken. Dat heb ik echt nog nooit gehad met een smartphone na de Nokia E72.
GerkeP
Als minpunt van de Lumia 640 wordt genoemd "Accuduur valt tegen". Verderop lezen we "In stand-by lijkt de situatie een stukje beter. Hij heeft met verschillende accounts die syncen nog wel last van de nodige drain, maar die blijft binnen de perken. Wie zijn toestel niet al te intensief gebruikt, moet tot anderhalve dag kunnen komen. Voor veel gebruikers zal een dag bij intensief gebruik haalbaar zijn, maar dat zal niet in alle gevallen makkelijk gaan. Intensieve gebruikers doen er goed aan te kijken naar een Lumia 735."
Ik interpreteer dit als volgt:
- Zuinig gebruik: 1,5 dag
- Normaal gebruik: 1 dag
- Intensief gebruik: minder dan 1 dag
Dit interpreteer ik als volgt:
- Zuinig gebruik: 2 dagen
- Normaal gebruik: 1 - 1,5 dag
- Intensief gebruik: minder dag 1 dag
De accuduur van de Moto E als voordeel noemen is in mijn ogen dan ook terecht (daar is namelijk echt helemaal niets mis mee). Maar om vervolgens de accuduur van de Lumia als nadeel te omschrijven, vind ik minder terecht. En daar zijn volgens mij veel Tweakers en andere reviewers het mee eens.
Ik ben 1 van de mensen die reageerden op die review. Op de 1 of andere manier wil Tweakers nooit een WP adviseren lijkt het wel. Je kunt veel zeggen over de Lumia 640 (de ClearBlack filter is een stuk minder uitgebreid dan op eerdere Lumia's, de Back camera is matig en de FrontCam is slecht) maar de accu duur is wat mij betreft echt absurd goed. Ik heb hem afgelopen weekend zelfs helemaal niet opgeladen en maandagochtend had ie nog 12%toro36 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:46:
reviews: Microsoft Lumia 640: veel telefoon voor niet al te veel geld
Usage case; 2 actieve SIMs, waarvan 1 4G data verbonden is, de andere 2G/3G Voice only. Ik maak het meest gebruik van IExplore en wat apps voor nieuwssites. Whatsapp is daarna het meest gebruikt, ik bel en SMS nauwelijks al word ik wel regelmatig inbound gebeld
Mijns inziens is de accuduur juist een pluspunt van de 640....
Kleine update voor mensen die deze hoes willen kopen:onkl schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:29:
Ook goede ervaring met de 640 LTE DualSim uit Frankrijk. Na aanpassing geen woord Frans meer gezien.
Mochten mensen nog aanlopen tegen beschikbaarheid/leveringsproblemen met de officiële MS hoesjes (de CC-3089):
Bij de Microsoftstore Nederland zijn ze gewoon verkrijgbaar. Wel artikelnummer in zoekvak, want ze zijn redelijk onvindbaar.
Bij mij: vorige week dinsdag besteld, kwam op vrijdag binnen via UPS.
Hoesje is ook een prima vondst: Het is niet echt hip of mooi, maar gewoon een no-nonsense toevoeging die je scherm goed lijkt te beschermen en je telefoon nauwelijks groter maakt.
Nog steeds een aanrader, wat mij betreft, maar let één aandachtspunt: De mogelijkheid een pasje in de voorflap te stoppen.
Het lijkt prima te passen, maar de lijmverbinding tussen binnen- en buitenkant van de flap is er niet gelukkig mee en laat (bij mij) na een paar weken los. Heb MS store een seintje gegeven, krijg vast wel een nieuwe en zo, maar mocht je overwegen dit te gebruiken als vaste plek voor je pasje: bespaar jezelf het gedoe.
Bedankt voor de tip, maar dit soort opmerkingen mogen toch echt in een apart accessoires topic
[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 16-06-2015 14:27 ]
Pas na de 3e keer dat ik hem opgeladen had haalde ik 7 dagen en een paar uur (zie mijn eerdere post in dit topic hoe dit te halen).GerkeP schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:07:
Nadeel is dat Arnoud een reviewexemplaar heeft gebruikt.
Het is bekend dat de huidige generatie batterijen pas na meerdere laadcycli echt op kracht komen.
Pas na 3x laden is die accu er helemaal klaar voor lijkt het wel.
Wow, bedankt voor deze terugkoppeling, dan ben ik er uitonkl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:16:
[...]
Kleine update voor mensen die deze hoes willen kopen:
Nog steeds een aanrader, wat mij betreft, maar let één aandachtspunt: De mogelijkheid een pasje in de voorflap te stoppen.
Het lijkt prima te passen, maar de lijmverbinding tussen binnen- en buitenkant van de flap is er niet gelukkig mee en laat (bij mij) na een paar weken los. Heb MS store een seintje gegeven, krijg vast wel een nieuwe en zo, maar mocht je overwegen dit te gebruiken als vaste plek voor je pasje: bespaar jezelf het gedoe.
[mbr]Bedankt voor de tip, maar dit soort opmerkingen mogen toch echt in een apart accessoires topic[/mbr]
Hopelijk komt er een betere en makkelijkere bescherming op de markt.
[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 17-06-2015 12:17 ]
zeker, zeker
[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 17-06-2015 12:17 ]
Croissant in hand, I was alone.
[ Voor 62% gewijzigd door mtr33 op 16-06-2015 16:39 ]