Ik heb mijn cover gewoon bij Microsoft besteld, met één of twee dagen in huis.Bose321 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:03:
Mijn L520 is gisternacht een paar rondjes wezen zwemmen in de wasmachine en vond dat niet zo fijn. Tijdelijk een oude SGS3 als backup, maar wil toch wel erg graag terug naar een W10M toestel. Dus ik ga nu maar de L640 bestellen.
Vanmiddag na werk even wezen kijken naar het toestel (had hem nog nooit fysiek in mijn handen gehad), en hij zag er goed uit. Voor die 130 euro kan ik me ook geen bult vallen denk ik zo...
Nu maar hopen dat ik nog wat dingen terug kan halen (WhatsApp backup van SD) zonder dat ik erg veel kwijt ben. Sowieso authenticator accounts opnieuw invoeren helaas...
Ik ga hem halen bij de Kijkshop (T-Mobile), daar zit geen simlock en/of branding op toch? Mijn moeder heeft een L930 van TM, en die heeft een knalroze bootscherm, niet zo mooi.Jammer dat alleen de zwarte (denk ik) te koop is daar. Iemand ervaring met het bestellen van andere deksels van de telefoon? Het liefst wel in Nederland i.v.m. levertijd, maar als dat heel duur is is AliExpress natuurlijk ook een optie. Ik zag dat ze daar ook een heleboel matte covers verkopen i.p.v. die glimmende dingen. Vind ik persoonlijk wel mooier.
edit: Weet iemand toevallig of HERE City Lens (of hoe dat ook heet, of heette) ook werkt op een L640? Dat is iets wat ik al wil sinds ik een L520 heb, haha. Ik vrees van niet omdat de gyroscoop ontbreekt?
HERE City Lens werkt prima op de L640!
Net als W10m overigens;-)